Г 15 Галузяк, Василь Михайлович. Педагогіка [Текст] : навч. посібник для студ. вищих пед. навч. закладів / В. М. Галузяк, М. І. Сметанський, В. І. Шахов. - 2-е вид., випр. і доп. - Вінниця : Книга-Вега, 2003 (Вінницька обласна друкарня). - 416 с. - ISBN 966-621-131-9 (в пер.) : 21.04 грн., 19.40 грн.
РУБ 371(075.3) Рубрики: Педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту Учитель Спілкування педагогічне Дидактика Методи навчання Засоби навчання Комп’ютерна техніка Проблемне навчання Програмоване навчання Технології навчання Виховання--методи--форми Колектив Самовиховання школярів Сім’я і школа Поведінка--відхилення Важковиховуваність Школознавство Управління освітою Управління школою Методична робота в школі Навчально-методична робота--планування Планування--школа Кл.слова (ненормовані): ЗМІСТ ОСВІТИ Дод.точки доступу: Сметанський, Микола Іванович; Шахов, Володимир Іванович Примірників всього: 53 ав (2), Ч.З.№2 (29), пед. (10), фб (1), аб (11) Свободны: ав (2), Ч.З.№2 (29), пед. (10), фб (1), аб (11) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. - 150 с. - 7.00 грн. Зміст: ПЕДАГОГІКА І МЕТОДИКА Ростовський, О. Я. Суперечності й тенденції оновлення змісту художньої освіти в загальноосвітній школі / О. Я. Ростовський. - С .5 Аніщенко, О. В. Політика рівних можливостей у сфері освіти в Україні: реалії та перспективи / О. В. Аніщенко. - С .12 Лукашова, Н. І. Підготовка студентів до використання проблемного навчання як важливого засобу підвищення пізнавальної активності учнів при викладанні хімії / Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов. - С .16 Благінін, В. М. Логічні структурні схеми і таблиці в процесі вивчення педагогіки / В. М. Благінін. - С .22 Драчук, Л. Л. Морально-етичне виховання учнів у процесі вивчення української літератури в школі / Л. Л. Драчук. - С .24 Кучерявець, В. Г. До питання про становлення художньо-педагогічної спрямованості майбутнього вчителя літератури / В. Г. Кучерявець. - С .27 Михаськова, М. А. Критерії сформованості фахової компетентності майбутнього вчителя музики / М. А. Михаськова. - С .31 Ростовська, І. О. Проблема особистісно-зорієнтованого підходу до учнів у музичній педагогіці (історичний аспект) / І. О. Ростовська. - С .34 Ростовська, Ю. О. Обгрунтування професійної підготовки майбутніх учителів музики і хореографії в умовах поєднаних спеціальностей / Ю. О. Ростовська. - С .37 Семикліт, Н. І. Розвиток духовності - одна з важливих проблем сучасного виховання студентської молоді / Н. І. Семикліт. - С .41 Гусейнова, Л. В. Педагогічні умови формування виконавської культури майбутнього вчителя музики / Л. В. Гусейнова. - С .44 Ревенчук, В. В. Проблема спілкування у професійній підготовці майбутнього вчителя музики / В. В. Ревенчук. - С .47 Грисюк, О. М. Особливості початкового етапу вокально-хорової роботи з учнями молодшого шкільного віку / О. М. Грисюк. - С .50 Мішедченко, В. В. Формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя як педагогічна проблема / В. В. Мішедченко. - С .53 Онищук, В. М. Професійна діяльність молоді в ситуації змін освітніх орієнтирів / В. М. Онищук. - С .56 Зінченко, Т. В. Із досвіду організації та проведення соціально-педагогічної (ознайомчої) практики на 1 курсі / Т. В. Зінченко. - С .58 Долматова, М. П. Формування естетичного досвіду особистості як педагогічна проблема / М. П. Долматова. - С .58 Кряжев, П. В. Самоосвіта та її роль у професійному становленні майбутнього вчителя / П. В. Кряжев. - С .64 Дубровський, В. Л. Культура мислення як умова розвитку особистості майбутнього вчителя / В. Л. Дубровський. - С .68 Семенець, Л. Г. Нові педагогічні технології у вирішенні проблематики процесу керування музичним сприйманням / Л. Г. Семенець. - С .71 Кудикіна, Н. В. Досвід використання гри як засобу національно-культурного виховання дітей молодшого шкільного віку / Н. В. Кудикіна. - С .75 Харабет, В. В. Виробничі будівельні системи як об’єкти проектування педагогічних систем професійної освіти / В. В. Харабет. - С .79 Лащенко, В. Ф. Завдання екологічної освіти в контексті нової філософії життя / В. Ф. Лащенко. - С .82 Кочерга, О. М. Сучасні підходи до визначення поняття "соціальна відповідальність" як якість особистості вчителя / О. М. Кочерга. - С .85 Останіна, Н. С. Підготовка педагогічних кадрів до роботи у клубах з учнівською молоддю / Н. С. Останіна. - С .88 Кузьменко, В. Виховання в учнівської молоді цінностей здорового способу життя / В. Кузьменко. - С .92 ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Коваленко, Є. І. Гуманістичні тенденції в педагогіці США / Є. І. Коваленко. - С .94 Таран, О. М. Становлення дидактичних поглядів С. Русової / О. М. Таран. - С .99 Барило, О. А. Гуманістичний підхід до особистості дитини у західноєвропейській теорії вільного виховання (кінець ХІХ - початок ХХ століття) / О. А. Барило. - С .104 Новгородський, Р. Г. З історії становлення соціального виховання на Україні (початок ХХ століття) / Р. Г. Новгородський. - С .108 Новгородська, Ю. Г. Становлення та розвиток ідеї розвивального навчання: від Сократа до Сухомлинського / Ю. Г. Новгородська. - С .112 Дубровська, Л. О. Реалізація принципу індивідуального підходу в педагогічній спадщині М. О. Добролюбова / Л. О. Дубровська. - С .117 Лісовець, О. В. Вплив педагогічних ідей П. де Кубертена на становлення сучасного олімпійського руху / О. В. Лісовець. - С .121 Олійник, Н. А. Турбота земств Чернігівської губернії про підготовку учителів / Н. А. Олійник. - С .124 Жук, О. А. Середня освіта Польщ іта України: реформа, структура / О. А. Жук. - С .129 Бондаренко, М. І. Уміння працювати з навчальною літературою як передумова самоосовіти студентів / М. І. Бондаренко. - С .132 ПСИХОЛОГІЯ Нещерет, О. І. Психологічні основи засвоєння комунікативної функції мови студентами / О. І. Нещерет. - С .136 Крига, Т. І. Діагностика моральних якостей майбутніх учителів методом асоціативного експерименту / Т. І. Крига. - С .140 Ляшко, О. Д. Саморегуляція психофізичного стану як важлива складова діяльності педагога / О. Д. Ляшко. - С .145
РУБ 15 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів музики Хімія--методика викладання Проблемне навчання Педагогіка--вивчення Морально-етичне виховання Вчитель майбутній --музика і хореографія Вчитель майбутній --література Вчитель майбутній--моральні якості педагогіка музична Студентська молодь--виховання Культура--музично-педагогічна Практика--соціально-педагогічна Самоосвіта--студент Культура мислення Виховання--національно-культурне виховання Професійна освіта Екологічна освіта Вчитель--особистість Педагогічні кадри--підготовка Клуб--виховання Здоровий спосіб життя--виховання Педагогіка--США Вільне виховання--історія Соціальне виховання--історія Розвивальне виховання--історія Середня освіта--Польша і Україна Асоціативний експеримент Саморегуляція--психофізичний стан Педагог--саморегуляція Вчитель--підготовка--Чернігівська губернія Кл.слова (ненормовані): олімпійський рух Дод.точки доступу: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Добролюбов, Николай Александрович (рус. лит. критик ; 1836-1861) \о нем\; Кубертен, П. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 10 Ч.З.№2 (4), аб (3), ав (2), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (4), аб (3), ав (2), фб (1) |
Н 34 Наукові записки Національного університету "Києво-Могилянська Академія" [Текст] : сборник научных трудов. Т. 33. Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота / Національний університет "Києво-Могилянська Академія". - К. : КМ Академія, 2004. - 82 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 3.00 грн. Зміст: Голубєва, М. О. Порівняльний аналіз проблемного навчання та методу випадків і ситуацій / М. О. Голубєва, В. В. Єгорова. - С .7-12 Медвідь, Л. А. Економічні погляди Богдана Хмельницького та започаткування економічної освіти в Україні за козацької доби / Л. А. Медвідь. - С .12-16 Мєщанінов, О. П. Концепція сталого розвитку університетської системи освіти / О. П. Мєщанінов. - С .16-22 Васьківська, С. В. Використання метафори архетипічного циклу досвіду в психологічному консультуванні / С. В. Васьківська. - С .47-55
РУБ 371(05) Рубрики: педагогіка превентивна Проблемне навчання Викладачі вищих навчальних закладів Фізичне виховання студентів Соціальна робота Кл.слова (ненормовані): превентивна педагогіка Дод.точки доступу: Національний університет "Києво-Могилянська Академія" Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
С 91 Сучасні технології в освіті [Текст] : рекомендаційний бібліографічний покажчик. Ч. I. Сучасні технології навчання / Академія педагогічних наук України, Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського, Маріупольський державний гуманітарний університет. - К. : [б. в.], 2005. - 308 с. - ISBN 966-8605-31-4 : 4.00 грн.
РУБ 016:371 Рубрики: Технології навчання рольові ігри Проблемне навчання Модульно-рейтингове навчання Розвивальне навчання Технології дистанційного навчання Кредитно-модульна технологія Інформаційні технології навчання Технологія дистанційного навчання Технологія самоосвіти Сучасні освітні технології Дод.точки доступу: Академія педагогічних наук України; Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В. О. Сухомлинського; Маріупольський державний гуманітарний університет Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
К 67 Корнєєв, Віктор Петрович. Технології в навчанні географії [Текст] : навчально-методичний посібник / В. П. Корнєєв. - Х. : Основа, 2004. - 112 с. - (Бібліотека журналу "Географія" ; вип. 5). - Бібліогр.: с. 109-110. - ISBN 966-333-035- X : 6.50 грн.
РУБ 91(070.2) Рубрики: Географічна освіта Технології навчання--географія Пояснювально-ілюстративне навчання Проблемне навчання Технології програмованого навчання Ігрові методи навчання Технологія сугестивного навчання Технологія методів проектів Викладання географії Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
И 29 Идиатулин, В. С. Принцип проблемности в учебном процессе [Текст] / В. С. Идиатулин> // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2010. - N 8. - С. 176-181 Рубрики: Принципи навчання Проблемне навчання Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Е 64 Енциклопедія педагогічних технологій та інновацій [Текст] / автор-укладач Н. П. Наволокова. - Х. : Основа, 2010. - 176 с. - (Золота педагогічна скарбниця). - ISBN 978-611-00-0031-4 : 25.00 грн. РУБ 371.01 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Педагогічні технології Розвивальне навчання Проблемне навчання Ігрові методи навчання Інтерактивні методи--навчання--інтерактивні технології Проектні технології--метод проектів Модульне навчання Освіта--інновації Уроки--методика проведення Методи навчання Форми навчання Кл.слова (ненормовані): прийоми навчання Дод.точки доступу: Наволокова, Надія Петрівна Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
В 55 Вища освіта України [Текст] : теоретичний та науково-методичний часопис / Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - К. : Педагогічна преса, 2001 - . № 3/2011. Додаток 1. Тематичний випуск : Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології, Т. 1 / відп. ред. вип.: М. М. Левшин, Д. С. Мазоха. - 2011. - 636 с. - ). - 30.00 грн. Зміст: ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ: РЕФЛЕКСІЇ СЬОГОДЕННЯ Андрущенко, Віктор Петрович. Завдання підготовки нового вчителя для об’єднаної Європи XXI століття / Віктор Петрович Андрущенко. - С .5-8 Коцур, Віктор Петрович. Інноваційні засади підготовки педагогічних кадрів у XXI ст. / В. П. Коцур. - С .16-23 Глузман, Олександр Володимирович. Сучасний стан і перспективи розвитку педагогічних технологій в університетській педагогічній освіті / О. В. Глузман, Ю. Ю. Городецька. - С .40-46 Сидоренко, В. К. Європейський вимір неперервної освіти в Україні / В. К. Сидоренко, Д. Е. Кільдеров. - С .64-72 Дем’яненко, Наталія Миколаївна. Самостійна робота магістрантів в умовах модульного навчання: організація і управління / Н. М. Дем’яненко. - С .81-86 ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ - ДУХОВНА ПАРАДИГМА МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ Бульвінська, Оксана Іванівна. Соціалізація студентської молоді України в процесі становлення інформаційного суспільства / О. І. Бульвінська. - С .128-134 Голуб, Л. І. Становлення і розвиток полікультурної освіти в Австралії / Л. І. Голуб. - С .135-142 НАЦІОНАЛЬНА САМОІДЕНТИФІКАЦІЯ ВИЩОЇ ОСВІТИ ЯК ЧИННИК НЕЗАЛЕЖНОСТІ УКРАЇНИ Баранівський, В. Ф. Вища школа в системі національно-патріотичного виховання молоді / В. Ф. Баранівський. - С .227-236 Кузьменко, Н. М. З історії Чернігівського учительського інституту (1916-1919 рр.) / Н. М. Кузьменко. - С .254-261 Марушкевич, Алла Адамівна. Особистість студента в межах сучасного освітнього простору / А. А. Марушкевич. - С .276-282 ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ ЯК НАУКА, ПРАКТИКА, НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА Аннєнкова, І. П. Моніторинг задоволеності освітніми послугами у ВНЗ / І. П. Аннєнкова. - С .297-304 Грибок, О. П. Педагогічна творчість як складова професійної діяльності та майстерності сучасного педагога-інноватора / О. П. Грибок. - С .316-319 Мазоха, Дмитро Степанович. Професіоналізм педагогічної діяльності соціального педагога / Д. С. Мазоха. - С .344-350 Невмержицький, О. А. Виховний потенціал сучасного вищого навчального закладу / О. А. Невмержицький. - С .351-357 Остапенко, Г. І. Застосування інноваційних методів навчання для самостійної роботи студентів вузу / Г. І. Остапенко. - С .371-376 Свіжевська, С. А. Акредитація: дамоклів меч чи modus vivendi? / С. А. Свіжевська. - С .408-414 Сергійчук, О. М. Концептуальні проблеми підготовки майьутнього педагога у вищих навчальних закладах України / О. М. Сергійчук. - С .415-422 Токарук, Л. С. Розвиток інклюзивної освіти: особлива система навчання в Україні / Л. С. Токарук. - С .439-444 Янц, Н. Д. Теоретичні аспекти використання проблемного навчання у вищій школі / Н. Д. Янц. - С .484-491 АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ РОЗВИТКУ АКСІОПЕДАГОГІКИ У МЕЖАХ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ УКРАЇНИ Кравченко, Т. В. Професійне самовизначення студентів у контексті становлення їх мотиваційно-ціннісної сфери / Т. В. Кравченко, Л. В. Яценко. - С .492-498 Миленкова, Римма Володимирівна. Аксіопедагогічні умови формування особистості фахівця у вищих навчальних закладах / Р. В. Миленкова. - С .499-505 Пелех, Людмила Романівна. Аксіологічний досвід польської філософії та педагогіки / Л. Р. Пелех. - С .513-520 Тракоша, Ю. Ю. Формування педагогічної культури майбутніх учителів української мови та літератури / Ю. Ю. Тракоша. - С .572-575 Зварич, І. М. Результативність оцінювання педагогічної компетентності викладачів США / І. М. Зварич. - С .600-607 Мойсеєнко, Л. А. Історично-педагогічні передумови формування моделі педагога / Л. А. Мойсеєнко. - С .615-620 РУБ 378(4Укр) Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Вища освіта в Україні Педагогіка вищої школи Філософія освіти Вища освіта--педагогічна освіта Підготовка вчителів Педагогічні технології--вища освіта Інноваційні технології навчання Інформаційна культура Зміст освіти Гуманітарна освіта Особистість студента Викладачі вищих навчальних закладів Освітня послуга--якість моделювання (педагогіка) Акредитація Інклюзивна освіта Проблемне навчання Аксіологія Педагогічна майстерність --вчителі Педагогічна культура Австралія--освіта Чернігівщина--освіта вища США--освіта Кл.слова (ненормовані): аксіопедагогіка Дод.точки доступу: Левшин, М. М. \ред.\; Мазоха, Д. С. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України; Інститут вищої освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
В 55 Вища освіта України [Текст] : теоретичний та науково-методичний часопис / Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - К. : Педагогічна преса, 2001 - . № 3/2011. Додаток 1. Тематичний випуск : Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології, Т. 2 / відп. ред. вип.: М. М. Левшин, Д. С. Мазоха. - 2011. - 532 с. - ). - 30.00 грн. Зміст: ТЕХНОЛОГІЧНИЙ ПІДХІД У ВИЩІЙ ОСВІТІ (ПРОЕКТУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ВИКЛАДАННЯ) Автомонов, Петро Павлович. Від співробітництва до співтворчості - етапи реалізації гуманістичної моделі спілкування вчителя та учня / П. П. Автомонов. - С .5-12 Бобрицька, В. І. Інноваційні педагогічні технології: досвід і перспективи впровадження у вищих навчальних закладах України / В. І. Бобрицька. - С .19-26 Драченко, В. В. Особливості мотиваційної сфери підлітків / В. В. Драченко. - С .55-57 Кільдерова, Л. В. Психолого-педагогічні умови розвитку творчих здібностей учнів старшої школи / Л. В. Кільдерова. - С .85-90 Пюра, О. С. Дитячий оздоровчий табір як осередок формування вмінь і навичок соціальної комунікації майбутніх педагогів: теоретичний аспект / О. С. Пюра. - С .163-169 Ярошенко, Алла Олександрівна. Інформатизація та технологізація освіти як елемент її гуманізації / А. О. Ярошенко. - С .225-232 ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В УМОВАХ КРЕДИТНОГО ТРАНСФЕРНО-НАКОПИЧУВАЛЬНОГО НАВЧАННЯ Шапран, О. І. Формування професійної компетентності майбутніх педагогів засобами інтерактивних технологій / О. І. Шапран. - С .326-330 Шапран, Ю. П. Впровадження компетентнісного підходу у процес професійної підготовки майбутніх учителів / Ю. П. Шапран. - С .331-334 Шпиталевська, Г. Р. Проблема підготовки майбутніх учителів початкових класів до формування загальнокультурної компетентності молодших школярів / Г. Р. Шпиталевська. - С .335-338 ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД УПРОВАДЖЕННЯ КОНТЕКСТНО-ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦЯ Ващенко, І. В. Зарубіжний досвід становлення та розвитку вищої освіти / І. В. Ващенко, Д. С. Мілохов. - С .347-360 Коваленко, О. М. Упровадження болонської системи у вищій освіті Польщі: приклад для України / О. М. Коваленко. - С .375-380 Самойленко, Наталія Борисівна. Особливості реалізації міжнародних освітніх програм в університетах України / Н. Б. Самойленко. - С .399-404 Тадеєв, П. О. Науково-педагогічний внесок американських вчених Елліса ПолаТорренса та Кельвіна Тейлора у розвиток теорії і практики навчання обдарованих школярів / П. О. Тадеєв. - С .417-429 ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ У ВИЩІЙ ШКОЛІ Бердник, М. Я. Роль інформаційно-комунікаційних технологій для підготовки педагогів в системі освіти дорослих / М. Я. Бердник. - С .438-443 Гейко, Ю. В. Система дистанційного навчання: термінологічний дискурс / Ю. В. Гейко. - С .444-450 Григорчук, Т. В. Змішане навчання як засіб поєднання переваг традиційної та дистанційної форм навчання / Т. В. Григорчук. - С .451-457 Калюжна, Т. М. Освіта і нові комп’ютерні технології / Т. М. Калюжна. - С .464-467 Лапінський, В. В. Електронні засоби навчального призначення - світовий досвід і українська освіта / В. В. Лапінський. - С .487-494 Мельник, І. Ю. Стратегія інформатизації в університетській освіті / І. Ю. Мельник. - С .495-500 Франчук, В. М. WEB- орієнтовані навчальні комп’ютерні системи. Засоби діагностики освітніх результатів / В. М. Франчук. - С .522-528 РУБ 378(4Укр) Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Вища освіта в Україні Педагогіка вищої школи Філософія освіти Вища освіта--педагогічна освіта Підготовка вчителів Педагогічні технології--вища освіта Інноваційні технології навчання Інтерактивні технології навчання Інформаційна культура Інформаційні технології в освіті Зміст освіти Гуманітарна освіта Особистість студента Викладачі вищих навчальних закладів Освітня послуга--якість моделювання (педагогіка) Акредитація Інклюзивна освіта Проблемне навчання Аксіологія Педагогічна майстерність --вчителі Педагогічна культура Вища освіта в зарубіжних країнах Польща--освіта Франція--освіта Іран--освіта Корея--освіта Канада--освіта Туреччина--освіта США--освіта Кл.слова (ненормовані): аксіопедагогіка Дод.точки доступу: Левшин, М. М. \ред.\; Мазоха, Д. С. \ред.\; Торренс, Елліс Пол (американ. педагог) \о нем\; Тейлор, Кельвін (американ. педагог) \о нем\; Національна академія педагогічних наук України; Інститут вищої освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
В 55 Вища освіта України [Текст] : теоретичний та науково-методичний часопис / Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - К. : Педагогічна преса, 2001 - . № 3(46)/2012. Додаток 1. Тематичний випуск : Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології, Т. 1 / відп.ред. вип. : М. М. Левшин, Гр. В. Луценко. - 2012. - 642 с. - ). - 35.00 грн. Зміст: ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ: РЕФЛЕКСІЇ СЬОГОДЕННЯ Андрущенко, Віктор Петрович. Потреба, можливість і реальність конституційного процесу у галузі освіти / В. П. Андрущенко. - С .7-15 Кузьмінський, Анатолій Іванович. Моделювання освітньо-професійної підготовки майбутнього фахівця в контексті компетентнісного підходу / А. І. Кузьмінський. - С .29-42 Зязюн, Іван Андрійович. Майстерність вчителя як система сукупних компетенцій і компетентностей у структурі його педагогічної діяльності й дії / І. А. Зязюн. - С .43-55 Бех, Іван Дмитрович. Виховний простір у розвитку особистості / І. Д. Бех. - С .56-66 Степко, Михайло Филимонович. Механізми реалізації завдань розвитку ідей побудови єдиного європейського освітнього простору в умовах сьогодення / М. Ф. Степко. - С .67-76 Глузман, Олександр Володимирович. Освітні ресурси вищої освіти в Україні: методологічні основи / О. В. Глузман, Ю. П. Дудник, В. І. Фадєєв. - С .77-85 Вернидуб, Роман Михайлович. Управління інноваційним розвитком університету: досягнення стратегічних переваг / Р. М. Вернидуб. - С .149-152 Покась, Віталій Петрович. Підготовка та використання педагогічних кадрів інтернатних закладів освіти як державна проблема / В. П. Покась. - С .153-159 Працьовитий, Микола Вікторович. Сучасна математика і математична освіта у педагогічному університеті / М. В. Працьовитий, Я. В. Гончаренко. - С .160-164 Уваркіна, Олена Василівна. Основні особливості української освіти як системи / О. В. Уваркіна. - С .177-184 Дем’яненко, Наталія Миколаївна. Європейський вектор проектування підготовки національних педагогічних кадрів / Н. М. Дем’яненко. - С .185-196 Ягупов, Василь Васильович. Компетентнісний підхід у професійній освіті / В. В. Ягупов. - С .197-204 ФІЛОСОФІЯ ОСВІТИ - ДУХОВНА ПАРАДИГМА МОДЕРНІЗАЦІЇ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ УКРАЇНИ Джура, Олександр Дмитрович. Життєвий потенціал особистості: формування та реалізація у трансформаційному суспільстві / О. Д. Джура. - С .227-234 Корсак, Костянтин Віталійович. Ноотехнологічні виклики і скерування болонського та лісабонського процесів на інтеграцію вищої освіти й науки / К. В. Корсак, Ю. К. Корсак. - С .235-242 Панченко, Леся Миколаївна. Потенціал освіти та виклики сьогодення / Л. М. Панченко. - С .258-264 Сингаївська, Алла Михайлівна. Трансформації вищої освіти:контекст стійкого розвитку, засади соціальної відповідальності, ноосферний аспект / А. М. Сингаївська. - С .273-282 Ярошенко, Алла Олександрівна. Якість освіти в Україні як індикатор входження у європейський освітній простір / А. О. Ярошенко. - С .288-293 ПЕДАГОГІКА ВИЩОЇ ШКОЛИ ЯК НАУКА, ПРАКТИКА, НАВЧАЛЬНА ДИСЦИПЛІНА Авхутська, Світлана Олександрівна. Особливості організації процесу формування полікультурної компетентності майбутніх учителів історії / С. О. Авхутська. - С .318-324 Багрій, Тетяна Володимирівна. Проблеми морального виховання у духовній спадщині Сильвестра Лебединського / Т. В. Багрій. - С .325-331 Біда, Антоніна Петрівна. Структура і проблеми обдарованості / А. П. Біда. - С .332-334 Борисенко, Лариса Леонідівна. Активізація науково-пізнавальної діяльності студентів засобами інноваційних технологій навчання / Л. Л. Борисенко. - С .335-342 Гуревич, Роман Семенович. Мобільне навчання - інноваційна освітня технологія / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія. - С .370-376 Двіжона, Оксана Володимирівна. До питання про інтерактивні технології навчання у підготовці фахівців дошкільної освіти / О. В. Двіжона, М. І. Олійник. - С .384-391 Коберник, Галина Іванівна. Формування особистості майбутніх педагогів в умовах гуманістично орієнтованої навчальної взаємодії / Г. І. Коберник. - С .426-431 Кравцов, Віталій Олександрович. Формування методологічної культури як умова підвищення якості підготовки майбутнього вчителя / В. О. Кравцов. - С .439-445 Серман, Леся Ігорівна. Сучасні підходи до формування професійного іміджу вчителя / Л. І. Серман. - С .494-501 Сінельникова, Наталія Оленівна. Педагогічна культура майбутнього вчителя / Н. О. Сінельникова. - С .502-506 Фарбак, Тетяна Миколаївна. М. О. Лавровський: невідомі сторінки життя та діяльності / Т. М. Фарбак. - С .527-533 Шишова, Інна Олексіївна. Підготовка студентів педагогічного університету до діалогічного спілкування в умовах інклюзивної освіти / І. О. Шишова. - С .565-573 Мамедова, Надія Олександрівна. Наукове обгрунтування та характеристика педагогічних умов формування толерантності студентської молоді / Н. О. Мамедова. - С .611-615 РУБ 378(4Укр) Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Вища освіта в Україні Педагогіка вищої школи Філософія освіти Вища освіта--педагогічна освіта Підготовка вчителів Педагогічні технології--вища освіта Інноваційні технології навчання Інформаційна культура Зміст освіти Гуманітарна освіта Особистість студента Викладачі вищих навчальних закладів Освітня послуга--якість моделювання (педагогіка) Акредитація Інклюзивна освіта Проблемне навчання Аксіологія Педагогічна майстерність --вчителі Педагогічна культура Кл.слова (ненормовані): аксіопедагогіка Дод.точки доступу: Левшин, М. М. \ред.\; Луценко, Гр. В. \ред.\; Лебединський, Сильвестр (письменник, філософ, богослов) \о нем\; Лавровський, Микола Олексійович (вчений, професор російської словесності і педагогіки ; 1825-1899) \о нем\; Національна академія педагогічних наук України; Інститут вищої освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
В 55 Вища освіта України [Текст] : теоретичний та науково-методичний часопис / Національна академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - К. : Педагогічна преса, 2001 - . № 3(46)/2012. Додаток 1. Тематичний випуск : Педагогіка вищої школи: методологія, теорія, технології, Т. 2 / відп. ред. вип.: М. М. Левшин, Гр. В. Луценко, К. В. Касярум. - 2012. - 568 с. - ). - 35.00 грн. Зміст: ШЛЯХИ І ЗАСОБИ ПІДВИЩЕННЯ ЯКОСТІ ОСВІТИ В СУЧАСНИХ УМОВАХ ФУНКЦІОНУВАННЯ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ Афанасьєва, Ольга Сергіївна. Аналіз змісту літературної компетентності вчителя зарубіжної літератури / О. С. Афанасьєва. - С .14-21 Благодир, Людмила Андріївна. Формування умінь і навичок превентивної діяльності майбутнього вчителя математики / Л. А. Благодир, В. О. Швець. - С .38-45 Григорчук, Тарас Васильович. Мобільне навчання як етап еволюції дистанційного навчання / Т. В. Григорчук. - С .90-95 Грицай, Наталія Богданівна. Сучасне навчально-методичне забезпечення з методики навчання біології як основа якісної підготовки майбутніх учителів біології / Н. Б. Грицай. - С .96-105 Кільдеров, Дмитро Едуардович. Інтеграційні процеси як соціально-педагогічна проблема підвищення якості освіти / Д. Е. Кільдеров. - С .144-150 Крижко, Василь Васильович. Основи безпекової стратегії вищої освіти України / В. В. Крижко, О. М. Старокожко, О. С. Грицайова. - С .161-169 Лов’янова, Ірина Василівна. Професійна спрямованість навчання старшокласників / І. В. Лов’янова. - С .170-179 Марченко, Наталія Вікторівна. Концептуальні засади демократизації та реформування освіти в Україні / Н. В. Марченко. - С .207-212 Мельник, Алла Іванівна. Методичні рекомендації щодо формування професійно-пізнавальної спрямованості студентів у процесі навчання іноземних мов / А. І. Мельник. - С .213-222 Набок, Микола Васильович. Методологічні основи управління якістю загальної середньої освіти регіону в сучасних умовах / М. В. Набок. - С .229-240 Олійник, Марія Іванівна. Формування лояльності як фактор підвищення конкурентноздатності вищого навчального закладу / М. І. Олійник, О. А. Брухальська. - С .250-257 Прохор, Ірина Петрівна. Приватний сектор вищої освіти: особливості розвитку в сучасних умовах / І. П. Прохор. - С .318-326 Салан, Наталія Миколаївна. Формування компетентності професійної самоорганізації майбутнього вчителя музики як антропологічна проблема / Н. М. Салан. - С .327-332 Сергійчук, Олена Миколаївна. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя в умовах ВНЗ / О. М. Сергійчук. - С .343-354 Слюсар, Тетяна Антонівна. Педагогічна етика і такт, як основа професійної діяльності майбутнього вчителя початкової школи / Т. А. Слюсар. - С .362-368 Субіна, Оксана Олександрівна. Професійна майстерність та особисті якості викладача в сучасній системі освіти України / О. О. Субіна. - С .378-385 Тарасенкова, Ніна Анатоліївна. Шляхи підвищення якості підготовки майбутніх учителів математики / Н. А. Тарасенкова, І. М. Богатирьова. - С .386-389 Терентьєва, Наталія Олександрівна. Тенденції розвитку університетської освіти в Україні II половини XX - початку XXI століття: концепція дослідження / Н. О. Терентьєва. - С .390-398 Шестопралюк, Олександр Васильович. Модернізація структури університету / О. В. Шестопралюк. - С .399-407 КОНЦЕПТУАЛЬНО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ПРОЕКТУВАННЯ МЕТОДІВ І ЗАСОБІВ ДІАГНОСТУВАННЯ (ОЦІНЮВАННЯ) ОСВІТНІХ РЕЗУЛЬТАТІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ Воробйова, Оксана Петрівна. Оцінювання діяльності вищих навчальних закладів освіти: міжнародний досвід / О. П. Воробйова. - С .427-432 Кулінка, Юлія Сергіївна. Діагностика готовності студентів педуніверситету до запобігання девіантній поведінці підлітків / Ю. С. Кулінка. - С .455-463 Шимова, Ольга Василівна. Критеріальний апарат професійної культури майбутнього вчителя музики / О. В. Шимова. - С .486-493 АКТУАЛЬНІ ПИТАННЯ РОЗВИТКУ АКСІОПЕДАГОГІКИ У МЕЖАХ ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ УКРАЇНИ Акуленко, Ірина Анатоліївна. До проблеми визначення ціннісних орієнтацій студентів - майбутніх учителів математики / І. А. Акуленко. - С .504-520 Пелех, Юрій Володимирович. Естетичні цінності та їх роль у формуванні особистості / Ю. В. Пелех, Т. І. Пагута. - С .528-537 АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ УПРАВЛІННЯ ВИЩИМ НАВЧАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ Кірдан, Олена Леонідівна. Зміст та організація управлінської діяльності попечителя Київського учбового округу / О. Л. Кірдан. - С .547-556 РУБ 378(4Укр) Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Вища освіта в Україні Педагогіка вищої школи Філософія освіти Вища освіта--педагогічна освіта Підготовка вчителів Педагогічні технології--вища освіта Інноваційні технології навчання Інформаційна культура Зміст освіти Гуманітарна освіта Особистість студента Викладачі вищих навчальних закладів Освітня послуга--якість Приватна освіта--розвиток--Україна Акредитація Інклюзивна освіта Проблемне навчання Аксіологія Педагогічна майстерність --вчителі Педагогічна культура Кл.слова (ненормовані): аксіопедагогіка Дод.точки доступу: Левшин, М. М. \ред.\; Луценко, Гр. В. \ред.\; Касярум, К. В. \ред.\; Національна академія педагогічних наук України; Інститут вищої освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 236 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 87.46 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Артемьєва, Інна Сергіївна. Особливості формування позитивного ставлення до навчання в учнів перших класів у навчально-виховному процесі / І. С. Артемьєва. - С .7-12 Бейгер, Галина. Образ современной школы в ретроспективной оценке студентов / Г. Бейгер. - С .13-23 Вихрущ, Анатолій Володимирович. Філософія освіти як педагогічна проблема / А. В. Вихрущ. - С .24-28 Дубровський, Валерій Леонідович. Роль педагогічної діагностики в контексті особистісно орієнтованої освіти: теоретичний аспект / В. Л. Дубровський. - С .29-31 Калюжна, Тетяна Грнигорівна. Сучасні вимоги до професійної підготовки майбутнього вчителя / Т. Г. Калюжна. - С .32-37 Касаткін, Дмитро Юрійович. Аналіз застосування міжнародного рейтингу Webometrics до університетів України / Д. Ю. Касаткін, О. М. Касаткіна. - С .38-42 Кнодель, Людмила Володимирівна. Инновация, глобализация, интернационализация – основные черты современного университетского образования в развивающихся странах / Л. В. Кнодель. - С .43-50 Кононко, Олена Леонтіївна. Психолого-педагогічні детермінанти світогляду майбутнього фахівця з дошкільної освіти / О. Л. Кононко. - С .51-56 Павлюк, Л. М. Соціально-педагогічне проектування: теоретичні аспекти / Л. М. Павлюк. - С .57-61 Регейло, Ірина Юріївна. Розвиток докторської освіти в інноваційному суспільстві / І. Ю. Регейло. - С .62-68 Яцула, Тетяна Володимирівна. Концептуальні підходи до конструювання змісту підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів до взаємодії зі школярами у сфері дозвілля / Т. В. Яцула. - С .69-72 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Андрійко, Ірина Федорівна. Особистісно орієнтований підхід у навчанні іншомовного творчого / І. Ф. Андрійко. - С .73-77 Баніт, Ольга Василівна. Інноваційні технології навчання співробітників у межах педагогічного вищого навчального закладу / О. В. Баніт. - С .78-83 Бобро, Артур Анатолійович. Формування у молодого покоління здорового способу життя / А. А. Бобро. - С .84-88 Борисенко, Валентина Володимирівна. Місце проблемного навчання в теорії й практиці мовної освіти / В. В. Борисенко, О. Ковальська. - С .89-93 Колейчик, Оксана Олександрівна. Новітні методи навчання іноземних мов у немовних вишах у контексті євроінтеграції / О. О. Колейчик. - С .94-97 Кузьма-Качур, Марія Іванівна. Форми підготовки студентів педагогічних факультетів до краєзнавчої роботи у початковій школі / М. І. Кузьма-Качур. - С .98-102 Пінчук, Ірина Олександрівна. Використання інтерактивних методів у процесі фахової підготовки майбутніх учителів англійської мови початкових класів / І. О. Пінчук. - С .103-107 Рудик, Ярослав Михайлович. Методика формування бази завдань для проведення тестового контролю успішності майбутніх бухгалтерів / Я. М. Рудик. - С .108-112 Тукач, Ірина Іванівна. Організація самостійної роботи студентів спеціальності “Дошкільна освіта” у вивченні навчальної дисципліни “Основи сценічної майстерності” / І. І. Тукач. - С .113-117 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Гордієнко, Тетяна Володимирівна. Розвиток професійно-педагогічної спрямованості у майбутніх учителів / Т. В. Гордієнко. - С .118-122 Кожем’яко, Наталія Володимирівна. Аналіз сформованості комунікативної компетентності майбутніх фахівців юридичної галузі / Н. В. Кожем’яко. - С .123-128 Кочерга, Ольга Миколаївна. Сучасні підходи до використання музейної педагогіки у професійній освіті вчителя початкової школи / О. М. Кочерга. - С .129-133 Полозенко, Оксана Василівна. Синергетичний підхід до психологічної підготовки майбутніх фахівців аграрної галузі / О. В. Полозенко. - С .134-138 Таран, Олена Миколаївна. Рефлексивна модель підготовки вчителів іноземної мови як шлях удосконалення процесу професійного становлення / О. М. Таран. - С .139-142 Ткаченко, Людмила Іванівна. Формування морально-ціннісного компоненту критичного мислення майбутнього вчителя початкової школи / Л. І. Ткаченко. - С .143-147 Шевчук, Марина Олександрівна. Механізми проектних технологій в управлінні процесом формування професійної компетентності майбутніх учителів / М. О. Шевчук. - С .148-152 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Давиденко, Олена Василівна. Діяльність педагогічної секції Вільного Польського університету в роки окупації (1940–1944 рр.) / О. В. Давиденко. - С .153-158 Демешкант, Наталія Андріївна. Інтердисциплінарна екологічна підготовка в системі вищої освіти Польщі / Н. А. Демешкант. - С .159-162 Зброєва, Наталія Борисівна. Особливості системи вищої освіти у сучасній Японії / Н. Б. Зброєва. - С .163-166 Євтушик, Лариса Петрівна. Проблема формування ключових кваліфікацій і компетентностей системі професійної підготовки Німеччини / Л. П. Євтушик. - С .167-171 Коваленко, Євгенія Іванівна. Підходи до формування творчої особистості в українській педагогіці ХХ століття / Є. І. Коваленко. - С .172-177 Красуля, Алла Вікторівна. Філантропічні традиції у США: суб’єкти благодійництва у сфері вищої освіти / А. В. Красуля. - С .178-181 Лещенко, Марина Євгенівна. Морально-етичне виховання молодших школярів у педагогіці України в другій половині ХХ ст. / М. Є. Лещенко. - С .182-185 Логвиненко, Тетяна Олександрівна. Ересундський університет як інноваційна форма інтеграції у вищій освіті скандинавських країн / Т. О. Логвиненко. - С .186-190 Малько, Наталія Миколаївна. Внесок О. Я. Герда у розвиток вищої освіти жінок / Н. М. Малько. - С .191-195 Орел, Ольга Володимирівна. Внесок І. Ф. Тесленка у розроблення методики шкільної математики для вчителів та студентів вишів / О. В. Орел. - С .196-201 Федорчук, Ірина Володимирівна. Нормативно-правові засади розвитку вищої педагогічної освіти в Азербайджані, Вірменії та Грузії / І. В. Федорчук. - С .202-206 Шапаренко, Марина Вадимівна. Історія розвитку соціальної роботи у Сполучених Штатах Америки / М. В. Шапаренко. - С .207-210 Шарошкіна, Наталія Геннадіївна. Сірополко С. про народні бібліотеки в освітньому просторі / Н. Г. Шарошкіна. - С .211-215 Шацька, Оксана Петрівна. Місце англійської мови у вищій освіті Китаю, Японії, Сінгапуру / О. П. Шацька. - С .216-221 Шеверун, Надія Володимирівна. / Н. В. Шеверун ; Функції оцінювання у забезпеченні якості навчання у вищих навчальних закладах Польщі. - С .222-225 Ярмак, Наталія Олександрівна. Ніжинський період у педагогічній діяльності Олександра Музиченка (1908–1910-ті) / Н. О. Ярмак. - С .226-228 Самойленко, Олена Володимирівна. Освітні реформи ХІХ ст. в педагогічній спадщині М. Є. Скворцова / О. В. Самойленко. - С .229-233
РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності навчання в початковій школі Філософія освіти педагогічна діагностика Підготовка майбутніх вчителів Проблемне навчання Вчитель початкової школи--культура Викладання іноземної мови Підготовка вчителів іноземної мови Професійна компетентність педагога Педагогіка України--історія освіти Освіта в зарубіжних країнах--історія освіти Польща--освіта Японія--освіта Німеччина--освіта США--освіта Азербайджан--освіта Вірменія--освіта Грузія--освіта Китай--освіта Сінгапур--освіта Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Герд, Олександр Якович (рос. педагог ; 1841-1888) \о нем\; Тесленко, Іван Федорович (український педагог, фахівець з математичної освіти, науковець ; 1908-1994) \о нем\; Музиченко, Олександр Федорович (український вчений-педагог ; 1875-1940) \о нем\; Скворцов, Микола Єфремович (видатний філософ і педагог ; 1836-1902) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
М 18 Малафіїк, Іван Васильович. Дидактика новітьної школи [Текст] : навчальний посібник / І. В. Малафіїк. - К. : СЛОВО, 2015. - 632 с. - ISBN 978-966-194-201-0 : 95.00 грн. РУБ 371(075.3) Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Дидактика--підручники та посібники для ВНЗ Дидактична система Зміст освіти Навчання--засоби навчання Засоби навчання Методи навчання Форми навчання Диференційоване навчання Розвивальне навчання Технологія навчання Програмоване навчання Проблемне навчання Модульне навчання Проектне навчання Продуктивне навчання Інтерактивне навчання Примірників всього: 10 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (8) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (8) |
Ф 95 б-ка Євсєєвої О. В. / Ф 95-КСХ Фурман, Анатолій Васильович. Проблемні ситуації в навчанні [Текст] : книга для вчителя / А. Фурман ; ред. Н. Г. Несин. - К. : Радянська школа, 1991. - 192 с. - 1.70 крб. РУБ 371. 01 Рубрики: Навчання--проблемне навчання Педагогічні ситуації Проблемні ситуації Проблемне навчання Дод.точки доступу: Несин, Н. Г. \ред.\ Примірників всього: 24 аб (16), ав (2), Ч.З.№2 (5), КСХ (1) Свободны: аб (16), ав (2), Ч.З.№2 (5), КСХ (1) |
Е 64 Енциклопедія педагогічних технологій та інновацій [Текст] / автор-укладач Н. П. Наволокова. - 2-е вид. - Х. : Основа, 2014. - 176 с. - (Золота педагогічна скарбниця). - ISBN 978-611-00-0031-4 : 25.00 грн. РУБ 371.01 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Педагогічні технології Розвивальне навчання Проблемне навчання Ігрові методи навчання Інтерактивні методи--навчання--інтерактивні технології Проектні технології--метод проектів Модульне навчання Освіта--інновації Уроки--методика проведення Методи навчання Форми навчання Кл.слова (ненормовані): прийоми навчання Дод.точки доступу: Наволокова, Надія Петрівна Примірників всього: 1 Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Яблоков, Сергій Володимирович. Технологія проблемного навчання як ефективний спосіб навчання англійської мови [Текст] / С. В. Яблоков, Г. О. Адамова> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - № 3. - С. 152-160
Проблемне навчання Кл.слова (ненормовані): розвивальне навчання -- проблемна ситуація Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Адамова, Ганна Олександрівна; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2) Вільні: ав (1), фб (2), Ч.З.№2 (2) |