74.03(2Рос)
Н 73


    Новичков, В. Б.
    Образовательный идеал в контексте социокультурного развития дореволюционной России / В. Б. Новичков // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 54-61. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.03(2Рос)
Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--історія освіти
Кл.слова (ненормовані):
освітній ідеал -- освітні цінності -- історико-педагогічні джерела
Анотація: У статті розглядається поняття "освітній ідеал", яке не має на сьогодні в російській педагогічній теорії загальноприйнятого визначення


Дод.точки доступу:
Ключевський, Василь Йосипович (російський історик, історіограф ; 1841-1911) \о нем\; Каптерев, Петро Федорович (російський педагог і психолог ; 1849-1922) \о нем\; Пирогов, Микола Іванович (російський хірург, педагог ; 1810-1881) \о нем\; Ушинський, Костянтин Дмитрович (російський педагог ; 1824-1871) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.03(2Рос)
А 13


    Абаев, А. М.
    Становление отечественной системы дополнительного образования / А. М. Абаев // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 61-67. - Библиогр.: 14 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.03(2Рос) + 74.200.587
Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--історія освіти
   Освіта--додаткова освіта

Кл.слова (ненормовані):
додаткова освіта -- позашкільна освіта -- типологія закладів позашкілля
Анотація: Про історію розвитку та сучасний стан додаткової (позашкільної) освіти в Росії.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.03(2Рос)
С 12


    Саввина, О. В.
    "Малининский институт" : к 140-летию со дня основания Московского учительского института / О. В. Саввина // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 8. - С. 89-94. - Библиогр.: 9 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.03(2Рос) + 74.03(2Рос)-8 + 74.584(2Рос)738г
Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--історія освіти
   вища освіта--внз

Кл.слова (ненормовані):
вища педагогічна освіта -- вищі навчальні заклади -- історія навчальних закладів -- вчительські інститути
Анотація: У статті розповідається про особливості організації освітнього процесу в Московському учительському інституті, про подвижницьку працю першого директора інституту О. Ф. Малініна (1835-1888).
В статье рассказывается об особенностях организации образовательного процесса в Московском учительском институте, о подвижническом труде первого директора института А. Ф. Малинина (1835-1888).


Дод.точки доступу:
Малінін, Олександр Федорович (російський математик-педагог, директор Московського учительського інституту (1872-1888), популяризатор фізико-математичних знань, автор підручників і навчальних посібників з фізики та математики ; 1835-1888) \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Данилова, Л. Н.
    Реформирование общего образования в Болгарии: история и современность / Л. Н. Данилова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 86-91. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.03(4Бол) + 74.04(4Бол)
Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--історія освіти
   Освіта в зарубіжних країнах

   Болгарія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
історія освіти Болгарії -- організація освіти в Болгарії -- реформування освіти в Болгарії -- загальна освіта -- розвиток загальної освіти
Анотація: У статті дано огляд розвитку болгарської школи з 1946 р. по теперiшнiй час.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


63.3(2)
З-91


    Зубков, И. В.
    Министерство народного просвещения и подготовка введения всеобщего обучения в России [Текст] / И. В. Зубков // Российская история. - 2013. - N 2. - С. 62-86. . - ISSN 0869-5687
ББК 63.3(2)
Рубрики: Історія педагогіки Росії
   Освіта в зарубіжних країнах--історія освіти

Кл.слова (ненормовані):
реформи освітянські -- розвиток освіти в Росії


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


63.3(2)
М 77


    Монякова, О. А.
    Церковь, земство и организация начального образования в провинции в 1860-е гг. [Текст] / О. А. Монякова // Российская история. - 2013. - N 2. - С. 86-97. . - ISSN 0869-5687
ББК 63.3(2)
Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--історія освіти
   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
початкова освіта в Росії -- початкові школи Росії


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.03(2Рос)
З-13


    Заварзина, Л. Э.
    Отечественная война 1812 г. и дух Царскосельского лицея / Л. Э. Заварзина // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 4. - С. 94-103. - Библиогр.: 19 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.03(2Рос) + 74.24(2РОС) + 63.3(2Рос)5
Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--історія освіти
   Історія Росії, 19 ст.

Кл.слова (ненормовані):
історія -- історія Росії ХІХ ст. -- Вітчизняна війна 1812 р. -- освіта -- історія освіти Росії -- ліцеї в Росії -- Царськосельський ліцей -- виховання -- патриотичне виховання -- гуманизм у вихованні -- демократизм у вихованні -- єдність з народом -- громадянське становлення -- пушкінський курс
Анотація: У статті показано значення Вітчизняної війни 1812 р. в зміцнення духу вихованців 1-го (пушкінського) курсу Царськосельського ліцею (Росія).
В статье показано значение Отечественной войны 1812 г. в упрочения духа воспитанников 1-го (пушкинского) курса Царскосельского лицея (Россия).


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.03(0)
П 49


    Поліщук, Роман.
    Фізичне здоров’я як проблема в історії класичної західноєвропейської педагогічної думки [Текст] / Р. Поліщук // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2013. - N 2. - С. 16-20
ББК 74.03(0)
Рубрики: Фізичне виховання--історія
   Історія педагогіки в зарубіжних країнах

   Освіта в зарубіжних країнах--історія освіти

Кл.слова (ненормовані):
фізичне здоров’я дітей -- західноєвропейська педагогічна думка


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 236 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 87.46 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Артемьєва, Інна Сергіївна. Особливості формування позитивного ставлення до навчання в учнів перших класів у навчально-виховному процесі / І. С. Артемьєва. - С .7-12
Бейгер, Галина. Образ современной школы в ретроспективной оценке студентов / Г. Бейгер. - С .13-23
Вихрущ, Анатолій Володимирович. Філософія освіти як педагогічна проблема / А. В. Вихрущ. - С .24-28
Дубровський, Валерій Леонідович. Роль педагогічної діагностики в контексті особистісно орієнтованої освіти: теоретичний аспект / В. Л. Дубровський. - С .29-31
Калюжна, Тетяна Грнигорівна. Сучасні вимоги до професійної підготовки майбутнього вчителя / Т. Г. Калюжна. - С .32-37
Касаткін, Дмитро Юрійович. Аналіз застосування міжнародного рейтингу Webometrics до університетів України / Д. Ю. Касаткін, О. М. Касаткіна. - С .38-42
Кнодель, Людмила Володимирівна. Инновация, глобализация, интернационализация – основные черты современного университетского образования в развивающихся странах / Л. В. Кнодель. - С .43-50
Кононко, Олена Леонтіївна. Психолого-педагогічні детермінанти світогляду майбутнього фахівця з дошкільної освіти / О. Л. Кононко. - С .51-56
Павлюк, Л. М. Соціально-педагогічне проектування: теоретичні аспекти / Л. М. Павлюк. - С .57-61
Регейло, Ірина Юріївна. Розвиток докторської освіти в інноваційному суспільстві / І. Ю. Регейло. - С .62-68
Яцула, Тетяна Володимирівна. Концептуальні підходи до конструювання змісту підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів до взаємодії зі школярами у сфері дозвілля / Т. В. Яцула. - С .69-72
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Андрійко, Ірина Федорівна. Особистісно орієнтований підхід у навчанні іншомовного творчого / І. Ф. Андрійко. - С .73-77
Баніт, Ольга Василівна. Інноваційні технології навчання співробітників у межах педагогічного вищого навчального закладу / О. В. Баніт. - С .78-83
Бобро, Артур Анатолійович. Формування у молодого покоління здорового способу життя / А. А. Бобро. - С .84-88
Борисенко, Валентина Володимирівна. Місце проблемного навчання в теорії й практиці мовної освіти / В. В. Борисенко, О. Ковальська. - С .89-93
Колейчик, Оксана Олександрівна. Новітні методи навчання іноземних мов у немовних вишах у контексті євроінтеграції / О. О. Колейчик. - С .94-97
Кузьма-Качур, Марія Іванівна. Форми підготовки студентів педагогічних факультетів до краєзнавчої роботи у початковій школі / М. І. Кузьма-Качур. - С .98-102
Пінчук, Ірина Олександрівна. Використання інтерактивних методів у процесі фахової підготовки майбутніх учителів англійської мови початкових класів / І. О. Пінчук. - С .103-107
Рудик, Ярослав Михайлович. Методика формування бази завдань для проведення тестового контролю успішності майбутніх бухгалтерів / Я. М. Рудик. - С .108-112
Тукач, Ірина Іванівна. Організація самостійної роботи студентів спеціальності “Дошкільна освіта” у вивченні навчальної дисципліни “Основи сценічної майстерності” / І. І. Тукач. - С .113-117
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Гордієнко, Тетяна Володимирівна. Розвиток професійно-педагогічної спрямованості у майбутніх учителів / Т. В. Гордієнко. - С .118-122
Кожем’яко, Наталія Володимирівна. Аналіз сформованості комунікативної компетентності майбутніх фахівців юридичної галузі / Н. В. Кожем’яко. - С .123-128
Кочерга, Ольга Миколаївна. Сучасні підходи до використання музейної педагогіки у професійній освіті вчителя початкової школи / О. М. Кочерга. - С .129-133
Полозенко, Оксана Василівна. Синергетичний підхід до психологічної підготовки майбутніх фахівців аграрної галузі / О. В. Полозенко. - С .134-138
Таран, Олена Миколаївна. Рефлексивна модель підготовки вчителів іноземної мови як шлях удосконалення процесу професійного становлення / О. М. Таран. - С .139-142
Ткаченко, Людмила Іванівна. Формування морально-ціннісного компоненту критичного мислення майбутнього вчителя початкової школи / Л. І. Ткаченко. - С .143-147
Шевчук, Марина Олександрівна. Механізми проектних технологій в управлінні процесом формування професійної компетентності майбутніх учителів / М. О. Шевчук. - С .148-152
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Давиденко, Олена Василівна. Діяльність педагогічної секції Вільного Польського університету в роки окупації (1940–1944 рр.) / О. В. Давиденко. - С .153-158
Демешкант, Наталія Андріївна. Інтердисциплінарна екологічна підготовка в системі вищої освіти Польщі / Н. А. Демешкант. - С .159-162
Зброєва, Наталія Борисівна. Особливості системи вищої освіти у сучасній Японії / Н. Б. Зброєва. - С .163-166
Євтушик, Лариса Петрівна. Проблема формування ключових кваліфікацій і компетентностей системі професійної підготовки Німеччини / Л. П. Євтушик. - С .167-171
Коваленко, Євгенія Іванівна. Підходи до формування творчої особистості в українській педагогіці ХХ століття / Є. І. Коваленко. - С .172-177
Красуля, Алла Вікторівна. Філантропічні традиції у США: суб’єкти благодійництва у сфері вищої освіти / А. В. Красуля. - С .178-181
Лещенко, Марина Євгенівна. Морально-етичне виховання молодших школярів у педагогіці України в другій половині ХХ ст. / М. Є. Лещенко. - С .182-185
Логвиненко, Тетяна Олександрівна. Ересундський університет як інноваційна форма інтеграції у вищій освіті скандинавських країн / Т. О. Логвиненко. - С .186-190
Малько, Наталія Миколаївна. Внесок О. Я. Герда у розвиток вищої освіти жінок / Н. М. Малько. - С .191-195
Орел, Ольга Володимирівна. Внесок І. Ф. Тесленка у розроблення методики шкільної математики для вчителів та студентів вишів / О. В. Орел. - С .196-201
Федорчук, Ірина Володимирівна. Нормативно-правові засади розвитку вищої педагогічної освіти в Азербайджані, Вірменії та Грузії / І. В. Федорчук. - С .202-206
Шапаренко, Марина Вадимівна. Історія розвитку соціальної роботи у Сполучених Штатах Америки / М. В. Шапаренко. - С .207-210
Шарошкіна, Наталія Геннадіївна. Сірополко С. про народні бібліотеки в освітньому просторі / Н. Г. Шарошкіна. - С .211-215
Шацька, Оксана Петрівна. Місце англійської мови у вищій освіті Китаю, Японії, Сінгапуру / О. П. Шацька. - С .216-221
Шеверун, Надія Володимирівна. / Н. В. Шеверун ; Функції оцінювання у забезпеченні якості навчання у вищих навчальних закладах Польщі. - С .222-225
Ярмак, Наталія Олександрівна. Ніжинський період у педагогічній діяльності Олександра Музиченка (1908–1910-ті) / Н. О. Ярмак. - С .226-228
Самойленко, Олена Володимирівна. Освітні реформи ХІХ ст. в педагогічній спадщині М. Є. Скворцова / О. В. Самойленко. - С .229-233
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   навчання в початковій школі

   Філософія освіти

   педагогічна діагностика

   Підготовка майбутніх вчителів

   Проблемне навчання

   Вчитель початкової школи--культура

   Викладання іноземної мови

   Підготовка вчителів іноземної мови

   Професійна компетентність педагога

   Педагогіка України--історія освіти

   Освіта в зарубіжних країнах--історія освіти

   Польща--освіта
    Японія--освіта

    Німеччина--освіта

    США--освіта

    Азербайджан--освіта

    Вірменія--освіта

    Грузія--освіта

    Китай--освіта

    Сінгапур--освіта



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Герд, Олександр Якович (рос. педагог ; 1841-1888) \о нем\; Тесленко, Іван Федорович (український педагог, фахівець з математичної освіти, науковець ; 1908-1994) \о нем\; Музиченко, Олександр Федорович (український вчений-педагог ; 1875-1940) \о нем\; Скворцов, Микола Єфремович (видатний філософ і педагог ; 1836-1902) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 288 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 103.79 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Бейгер, Галина. Образ учителя двадцать первого века в восприятии студентов / Г. Бейгер. - С .7-18
Браун, Вадим Олегович. Концептуальні засади створення автоматизованих систем інтенсивної підготовки військових фахівців / В. О. Браун, Ю. В. Коваль. - С .18-25
Ващенко, Ірина Василівна. Інновації моніторингу якості вищої освіти / І. В. Ващенко. - С .26-31
Кириченко, Валентина Іванівна. Особливості формування превентивного виховного середовища у загальноосвітньому навчальному закладі / В. І. Кириченко, О. О. Єжова. - С .32-36
Кириченко, Лілія Георгіївна. Теоретико-методологічні підходи до проблеми формування естетичних якостей особистості у майбутніх фахівців соціокультурної сфери / Л. Г. Кириченко. - С .37-42
Мороз, Лілія Миколаївна. Cамоактуалізація в контексті креативності майбутнього педагога / Л. М. Мороз. - С .43-48
Потапчук, Тетяна Володимирівна. Функції і зміст педагогічно регульованої діяльності студентів в системі формування національно-культурної ідентичності / Т. В. Потапчук. - С .49-53
Приліпко, Олександр Федорович. Ретроспективний аналіз становлення поняття професійна компетентність / О. Ф. Приліпко. - С .54-62
Самаріна, Світлана Іванівна. До проблеми дисципліни учнів в сучасній школі: пошук шляхів оптимізації виховання школярів / С. І. Самаріна. - С .63-67
Сватенков, Олександр Васильович. Дослідження впливу засобів масової комунікації на формування проміжних форм адиктивної поведінки жіночої студентської молоді / О. В. Сватенков. - С .68-71
Солова, Валентина Миколаївна. Педагогіка толерантності вихователя дитячого оздоровчого закладу / В. М. Солова. - С .72-77
Соломатова, Вікторія Василівна. Оптимізаційна модель оцінки рівня сформованості професійної компетентності дизайнера / В. В. Соломатова, С. В. Чирчик. - С .78-80
Таравська, Яна Володимирівна. Проблеми моніторингу освітнього процесу: історичний аналіз / Я. В. Таравська. - С .78-80
Уліч, Віктор Леонідович. Гуманістичні аспекти військової освіти як основа моделювання процесу підготовки військових фахівців у вищих навчальних закладах / В. Л. Уліч. - С .90-94
Плахотник, Ольга Васильевна. Акмеология как условие повышения качества образования в высшей школе / О. В. Плахотник, Н. Н. Ханина. - С .95-99
Якименко, Людмила Юріївна. Теоретичні основи формування в старшому дошкільному віці відповідальності як базової якості особистості / Л. Ю. Якименко. - С .100-104
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Білан, Максим Борисович. Деякі аспекти формування навичок аудіювання у курсантів (студентів) вищих військових навчальних закладів / М. Б. Білан. - С .105-108
Благініна, Світлана Вікторівна. Підвищення ефективності підготовки студентів до професійної діяльності засобами позааудиторної роботи / С. В. Благініна. - С .109-111
Бондарчук, Алла Ярославівна. Педагогічні умови виховання у студентів музично-педагогічних факультетів культури міжособистісних взаємин / А. Я. Бондарчук. - С .112-116
Бутурлим, Тетяна Іванівна. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення української літератури / Т. І. Бутурлим. - С .117-122
Ващило, Ольга Валеріївна. Особливості формування комунікативної компетентності в говорінні студентів магістратури технічних спеціальностей / О. В. Ващило. - С .123-128
Грановська, Тетяна. Роль вихователя у формуванні екологічної свідомості дітей дошкільного віку / Т. Грановська. - С .129-133
Дем’янюк, Олексій Степанович. Використання мультимедійного програмного забезпечення для індивідуалізації самостійної роботи студентів військових вузів / О. С. Дем’янюк, О. В. Абрамян. - С .134-139
Долматова, Марина Петрівна. Виховання студентів-філологів засобами мистецтва слова на заняттях з іноземної мови / М. П. Долматова. - С .140-143
Коваленко, Володимир Опанасович. Шляхи удосконалення викладання країнознавства на факультеті іноземних мов / В. О. Коваленко. - С .144-148
Кондратюк, Алла Леонтіївна. Реалізація системи й педагогічних умов формування інтеркультурних комунікативних умінь / А. Л. Кондратюк. - С .149-154
Король, Володимир Степанович. Психологічні особливості вдосконалення підсумкового та поточного контролю знань студентів / В. С. Король. - С .155-159
Кушнір, Галина Леонідівна. Роль дидактичних принципів навчання у процесі засвоєння краєзнавчих знань студентами / Г. Л. Кушнір. - С .160-166
Луговська, Еліна Михайлівна. Трансформація й інтеграція фахових знань та вмінь як умова формування фахової компетентності майбутніх техніків-механіків агропромислового виробництва / Е. М. Луговська. - С .167-173
Останіна, Ніна Степанівна. Особливості соціально-педагогічної роботи з учнівською молоддю у сфері дозвілля / Н. С. Останіна, М. Г. Криловець. - С .174-177
Пелипенко, Микола Миколайович. Педагогічні ідеї А. С. Макаренка в контексті формування навичок колективної взаємодії фахівців оперативно-рятувальної служби / М. М. Пелипенко. - С .178-184
Пісоцька, Людмила Миколаївна. Зміст трудового виховання дітей старшого дошкільного віку / Л. М. Пісоцька. - С .185-190
Примачок, Людмила Леонтіївна. Методика формування у студентів медичного коледжу духовної цінності розради / Л. Л. Примачок. - С .191-196
Тимчик, Микола Валерійович. Патріотичне виховання старших підлітків у процесі занять хортингом / М. В. Тимчик, Е. А. Єрьоменко. - С .197-202
Хаданович, Альбина Викторовна. Особенности проектной деятельности студентов-биологов / А. В. Хаданович, В. Г. Свириденко, О. В. Пырх. - С .203-207
Якимчук, Світлана Никанорівна. Особливості формування тембрової драматургії хорових творів / С. Н. Якимчук. - С .208-212
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Аніщук, Антоніна Миколаївна. Підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми в умовах інклюзивної освіти / А. М. Аніщук. - С .213-218
Філоненко, Олена Станіславівна. Підготовка майбутніх учителів до виховної роботи з дітьми в закладах оздоровлення та відпочинку в літній період у світлі сучасних законодавчих документів / О. С. Філоненко. - С .219-222
Чувакова, Тетяна Григорівна. Формування іншомовних лексичних навичок дітей дошкільного віку як компонент професійної компетенції вчителя іноземної мови / Т. Г. Чувакова, А. М. Абрамович. - С .223-226
Щербак, Павел Иванович. Формирование у студентов потребности в занятиях физическими упражнениями во внеаудиторное время / П. И. Щербак, В. М. Благинин. - С .227-230
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Возняк, Алла Борисівна. Реалізація ідей розвитку дитини Марії Монтессорі в ДНЗ № 13 "Казка" м. Самбора / А. Б. Возняк, Н. М. Кузьмяк. - С .231-235
Дічек, Наталія Петрівна. Особливості дослідження питань педагогічної психології в перші роки діяльності українського Інституту психології / Н. П. Дічек. - С .236-244
Донченко, Вікторія Миколаївна. Пріоритетні завдання управління міжнародною діяльністю в університетах США в умовах глобалізації / В. М. Донченко. - С .245-250
Мачача, Юлія Миколаївна. Навчально-методична література з математики для чоловічих і жіночих навчальних закладів в Україні (1850–1917 рр.) / Ю. М. Мачача. - С .251-255
Пєтухова, Ірина Олексіївна. Проблема періодизації тестування в освіті України (кінець ХІХ – перша третина ХХ ст.) / І. О. Пєтухова. - С .256-260
Сутрин, Виктор Дмитриевич. Проблемы брачно-семейных отношений и полового воспитания в первые годы советской власти / В. Д. Сутрин. - С .261-266
Удовиченко, Надія Костянтинівна. Роль референдаріату у формуванні практичної готовності майбутніх вчителів до педагогічної діяльності у Німеччині / Н. К. Удовиченко. - С .267-271
Шевченко, Світлана Миколаївна. Стан розвитку російських шкіл в УРСР (кінець 30-х – 40-ві рр. ХХ ст.) / С. М. Шевченко. - С .272-279
Самойленко, Олена Володимирівна. Особливості розвитку жіночої гімназійної освіти в Ніжині в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. / О. В. Самойленко. - С .280-284
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Освіта--моніторинг освіти

   Виховання--превентивне виховання

   Майбутні вчителі

   акмеологія

   Дошкільники--виховання

   Студенти--готовність--трудова діяльність

   Самостійна робота студентів

   Професійна компетентність педагога

   Історія педагогіки в зарубіжних країнах

   Історія педагогіки--Україна

   Освіта в зарубіжних країнах--історія освіти

   Педагогіка України--історія освіти

   США--освіта
    Німеччина--освіта



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Монтессорі, Марія (італійський педагог, лікар ; 1870-1952) \о ней\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

37(09и)
Г 19


    Ганді, Махатма.
    Педагогіка ненасильства [Текст] / пер. з англ. вспуп. нарис та упоряд. В. А. Василенка. - 2-ге вид. доп. . - Кіровоград : Імекс-ЛТД, 2016. - 400 с. - ISBN 978-966-189-392-3 : 75.00 грн.
ББК 74.03(5Інд)
РУБ 37(09и)
Рубрики: Освіта в зарубіжних країнах--історія освіти
   Кафедра педагогіки

   Індія--освіта--історія
Кл.слова (ненормовані):
педагогіка зарубіжних країн


Дод.точки доступу:
Василенко, Володимир А. \пер.\; Ганді, Махатма (лідер національно-визвольного руху в Індії, педагог ; 1869-1948) \о нем\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)