Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2007. - 182 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 24.00 грн. Зміст: Андрійко, І. Ф. Соціальний рівень методичної підготовки майбутніх учителів іноземної мови / І. Ф. Андрійко. - С .6-9 Асоянц, П. Г. Навчання англійської мови спеціального вжитку з використанням комп’ютерних технологій / П. Г. Асоянц, О. С. Синекоп. - С .10-12 Байда, Ю. М. Тестовий контроль рівня сформованості іншомовної аудитивної компетенції студентів першого курсу мовного вищого навчального закладу / Ю. М. Байда. - С .13-17 Бігич, О. Б. Система навігації в електронному навчальному посібнику "Планування уроку англійської мови в початковій школі" / О. Б. Бігич. - С .18-20 Богушевич, Н. В. Інтегровано-диференційний підхід до навчання діагностичного мовлення учнів загальноосвітньої школи / Н. В. Богушевич. - С .21-25 Волик, В. В. Методика подолання мовних труднощів у процесі навчання читання газетних текстів / В. В. Волик. - С .26-28 Гільчук, Ю. В. Особливості використання комп’ютерних технологій для реалізації комунікативного підходу до вивчення іноземних мов / Ю. В. Гільчук. - С .29-31 Гордєєва, А. Й. Організація аудиторної та самостійної роботи з метою формування граматичної компетенції в майбутніх учителів іноземної мови / А. Й. Гордєєва. - С .32-34 Грицай, А. М. Організація читання оригінальних художніх творів студентами мовних вищих навчальних закладів / А. М. Грицай, І. В. Колесник. - С .35-37 Гулецька, Я. Г. Полікультурна освіта в системі професійної підготовки учителів в університетах США / Я. Г. Гулецька. - С .38-41 Гулідова, А. О. Актуалізація професійної компетенції майбутнього вчителя іноземних мов у полікультурному вихованні учнів / А. О. Гулідова. - С .42-44 Дацків, О. П. Драматизація поезій на заняттях з іноземної мови / О. П. Дацків. - С .45-47 Дауменко, Л. Г. Науково-дослідна робота вчителів іноземної мови як засіб професійного розвитку на післядипломному етапі / Л. Г. Дауменко. - С .48-50 Заіка, Д. В. Державна політика США у галузі професійної іншомовної освіти на немовних факультетах університетів / Д. В. Заіка. - С .51-53 Іванишина, В. П. Використання інформаційних технологій як складова частина професійної підготовки майбутнього вчителя іноземної мови / В. П. Іванишина, І. М. Білогура. - С .54-55 Івашньова, Світлана Володимирівна. Підготовка вчителя іноземних мов до використання інформаційних технологій / С. В. Івашньова. - С .56-59 Івашньова, Світлана Володимирівна. Використання комп’ютерного тестування в навчальному процесі / С. В. Івашньова, О. І. Мірошниченко. - С .60-63 Кіш, Н. В. Психолого-педагогічні особливості формування мовленнєвої компетентності вчителя німецької мови / Н. В. Кіш. - С .64-67 Ковальова, І. Б. Using video in foreign language lerning / І. Б. Ковальова, В. А. Сердюков. - С .68-70 Колесникова, Н. О. Інтеркультурна концепція викладання іноземних мов / Н. О. Колесникова. - С .71-73 Коломінова, О. О. Можливості комп’ютерної підтримки навчально-методичного комплексу з англійської мови для початкової школи / О. О. Коломінова. - С .74-79 Корнієнко, В. В. Інформаційний стандарт учителя: досвід США / В. В. Корнієнко. - С .80-82 Кресан, Т. Д. Зарубіжний досвід упровадження компетентнісного підходу в педагогічній освіті / Т. Д. Кресан. - С .83-85 Ларіна, Т. В. Рефлексія як засіб професійного вдосконалення вчителів у США / Т. В. Ларіна. - С .86-89 Литвиненко, С. П. Відбір комунікативних ситуацій для навчання іншомовного діалогічного спілкування / С. П. Литвиненко. - С .90-92 Малишкевич, Л. М. Електронне портфоліо майбутнього перекладача з дисципліни "Інформаційні технології у перекладі" / Л. М. Малишкевич. - С .93-95 Мацнєва, О. А. Вивчення національних та регіональних типів вимови англоійської мови як компонент соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземної мови / О. А. Мацнєва. - С .96-98 Мовчан, Л. Г. Особливості підготовки вчителів іноземних мов для обов’язкової школи Королівства Швеція / Л. Г. Мовчан. - С .99-100 Мормуль, А. М. Опорні технології як засіб формування іншомовної лінгвокраїнознавчої компетенції на початковому етапі мовного ВНЗ / А. М. Мормуль. - С .101-103 Мосьпан, Н. В. Ефективність використання фонограми та відеофонограми для навчання емоціно-модальної інтонації / Н. В. Мосьпан. - С .104-106 Нагорна, О. О. Застосування навчальних диференційованих завдань як компонент професійної компетентності вчителя іноземної мови / О. О. Нагорна. - С .107-109 Олійник, Т. О. Експериментальна перевірка методики формування стратегічної компетенції в оволодінні німецькою мовою учнів загальноосвітньої школи / Т. О. Олійник. - С .110-114 Орловська, Л. К. Етапи навчання майбутніх учителів англомовного граматичного матеріалу в усному мовленні / Л. К. Орловська. - С .115-117 Палій, О. А. Використання авторських програм у курсі "Комп’ютерні технології навчання іноземних мов" / О. А. Палій. - С .118-120 Петрова, М. Б. О роли преподавателя в создании програмных средств, предназначенных для обучения иностранному языку / М. Б. Петрова. - С .121-123 Полякова, А. А. Формування вчителя іноземної мови на заняттях з англійської дитячої літератури / А. А. Полякова. - С .124-125 Попсуй, А. В. Міжкультурний підхід до навчання іноземних мов як засіб навчання та формування особистості учнів середніх шкіл / А. В. Попсуй. - С .126-128 Редько, В. Г. Чинники впливу на формування цілісної терії шкільного підручника з іноземної мови / В. Г. Редько. - С .129-133 Рекун, Н. М. Проектування спецкурсів як функція вчителів ділової англійської мови / Н. М. Рекун. - С .134-136 Реутов, Н. И. Профессиональная речь учителя немецкого языка как важная часть методической подготовки учителя иностранного языка / Н. И. Реутов. - С .137-139 Ржевська, А. В. Управление классом на уроках английского языка в средней школе / А. В. Ржевська, Т. С. Гаркавенко. - С .140-142 Serdyukov, P. Knowledge Construction and Skill Development in Online Learning / P. Serdyukov, R. A. Hill. - С .143-147 Сливка, В. П. Акредитація навчальних закладів як засіб підвищення якості педагогічної освіти (американський досвід) / В. П. Сливка. - С .148-150 Смелянська, В. В. Моделі фахової підготовки вчителів до викладання іноземних мов у початковій школі США / В. В. Смелянська. - С .151-154 Сопілко, Н. В. Психолого-педагогічні особливості взаємодії викладача та студентів ВНЗ під час вивчення іноземної мови / Н. В. Сопілко. - С .155-157 Тезікова, С. В. Підготовка вчителя іноземної мови у контексті реформ, орієнтованих на стандарти: вітчизняний та зарубіжний досвід / С. В. Тезікова. - С .158-163 Халимон, Ірина Йосипівна. Теоретичне обгрунтування критеріїв та показників сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності "іноземна мова" / І. Й. Халимон. - С .164-167 Чекаль, Г. С. Проект як залікове завдання курсу "Комп’ютерні технології навчання іноземних мов" / Г. С. Чекаль, Н. М. Жилко, Є. О. Плотніков. - С .168-169 Чекаль, Г. С. До проблеми формування професійних умінь майбутнього вчителя англійської мови / Г. С. Чекаль, Л. С. Панова. - С .170-171 Черниш, В. В. Зарубіжний досвід тестування професійних умінь учителя англійської мови / В. В. Черниш. - С .172-175 Чувакова, Т. Г. Особливості професійного розвитку вчителів у США і Японії: порівняльний аналіз / Т. Г. Чувакова, Л. Б. Андрущенко. - С .176-178
РУБ 15 Рубрики: Підготовка вчителів іноземної мови Майбутні вчителі іноземних мов Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Х 17 Халимон, Ірина Йосипівна. Формування професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності "Іноземна мова" [Текст] : Монографія / І. Й. Халимон ; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 199 с. - ISBN 978-966-7391-96-6 : 20.42 грн., 20.42 грн. Зміст: Загальна характеристика стану підготовки майбутнього вчителя з другої спеціальності "Іноземна мова" Професійна компетентність майбутнього вчителя з другої спеціальності "Іноземна мова" як наукова проблема Критерії і рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності "Іноземна мова" Модель як засіб реалізації педагогічної технології Педагогічні умови реалізації моделі процесу формування професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності "Іноземна мова" Засоби реалізації моделі в інтегративному курсі "Теоретичний курс англійської мови" Зміст і структура курсу "Теоретичний курс англійської мови" Форми і методи впровадження курсу"Теоретичний курс англійської мови" Хід і аналіз результатів формувального етапу експерименту Рекомендації щодо вдосконалення процесу формування професійної компетентності майбутнього вчителя з другої спеціальності "Іноземна мова" РУБ 4И(07) Рубрики: Кафедра іноземних мов Підготовка вчителів іноземної мови компетентність вчителя іноземної мови Дод.точки доступу: Редька, В. Г. \ред.\; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 11 аб (4), фб (1), Ч.З.№2 (2), нмк іноз. мов (3), каф. прикл. лінгв. (1) Свободны: аб (4), фб (1), Ч.З.№2 (2), нмк іноз. мов (3), каф. прикл. лінгв. (1) |
З-41 Збірник наукових статей викладачів та студентів факультету іноземних мов [Текст] / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; ред. кол.: Т. Г. Чувакова [та ін.]. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 203 с. - 19.08 грн. Зміст: Шевченко, С. І. Лексичні вправи на заняттях з англійської мови у мовних вищих навчальних закладах / С. І. Шевченко, І. А. Анатольєва. - С .10-13 Халимон, Ірина Йосипівна. Проблеми вступного корективного курсу / І. Й. Халимон, А. П. Штепура. - С .14-22 Абрамович, Антоніна Миколаївна. Особливості навчання синтаксичного аналізу англійського речення / А. М. Абрамович, О. М. Таран. - С .23-28 Грицай, Антоніна Модестівна. Комунікативно зорієнтоване навчання іноземної мови / А. М. Грицай, І. І. Колесник. - С .29-33 Заєць, Галина Дмитрівна. Засоби вираження функціонально-семаничної категорії парності / Г. Д. Заєць. - С .34-38 Бойко, Л. П. Проблема виховання особистості майбутнього вчителя сьогодні / Л. П. Бойко. - С .39-44 Давиденко, О. В. Створення комунікативних ситуацій на заняттях з англійської мови засобами відеоматеріалів / О. В. Давиденко. - С .45-54 Іващенко, Н. І. Проектна діяльність на уроках англійської мови як засіб формування мотивації учнів / Н. І. Іващенко. - С .55-59 Думенко, Л. Г. Удосконалення післядипломної освіти на базі обміну практичної науково-дослідницької роботи та заснування творчих центрів спеціалістів іноземних мов / Л. Г. Думенко. - С .60-69 Євтушик, Лариса Петрівна. Дидактизація пісенного матеріалу на заняттях з німецької мови / Л. П. Євтушик. - С .70-75 Козієнко, Ю. В. Формування іншомовної комунікативної компетенції у студентів, які вивчають англійську мову як другу спеціальність (1-й рік навчання) / Ю. В. Козієнко. - С .76-81 Копенкіна, Л. О. Особливості організації роботи з газетним матераілом на базі французької преси / Л. О. Копенкіна. - С .82-90 Майстренко, О. М. Роль викладача у створенні соціально-психологічного клімату в студентських групах першого року навчання / О. М. Майстренко. - С .99-103 Сальніков, А. С. Актуалізація фрейму "родина" як спосіб вказівки на цільову аудиторію в автомобільній рекламі / А. С. Сальніков. - С .113-117 Терещенко, В. Я. Когнітивний підхід до викладання латинської мови на білінгвальній основі / В. Я. Терещенко. - С .118-123 Тонкогон, Л. М. Проблеми опанування та розширення іншомовного словникового запасу / Л. М. Тонкогон. - С .124-132 Федоренко, І. С. Формування та розвиток інтегративного мислення студентів першого курсу на заняттях з практики усного та писемного мовлення / І. С. Федоренко. - С .140-146 Данильченко, Н. В. Формування фонетичної компетенції на початковому етапі вивчення англійської мови / Н. В. Данильченко. - С .147-154 Черней, О. І. Формування готовності вчителя іноземних мов до використання інформаційних технологій / О. І. Черней. - С .155-158 Богдан, І. І. Особливості навчання граматики англійської мови в початковій школі / І. І. Богдан. - С .159-166 Козаченко, А. В. Інноваційні підходи до професійної підготовки майбутніх учителів США / А. В. Козаченко. - С .180-187 РУБ 4И Рубрики: Кафедра іноземних мов Викладання англійської мови в школі Підготовка вчителів іноземної мови викладання іноземної мови в школі Кл.слова (ненормовані): факультет іноземних мов НДУ -- праці викладачів НДУ Дод.точки доступу: Чувакова, Тетяна Григорівна \ред.\; Тезікова, Світлана Володимирівна \ред.\; Потапенко, Сергій Іванович \ред.\; Чекаль, Галина Степанівна \ред.\; Долматова, Марина Петрівна \ред.\; Палій, Олександр Анатолійович \ред.\; Таран, Олена Миколаївна \ред.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 10 фб (1), Ч.З.№2 (1), нмк іноз. мов (5), аб (3) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1), нмк іноз. мов (5), аб (3) |
Т 35 Терезюк, Н. Формування комунікативної компетенції студентів ВНЗ у процесі навчання іноземної мови [Текст] / Н. Терезюк> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2010. - N 6. - С. 32-35. Рубрики: Підготовка вчителів іноземної мови Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
В 53 Вісник Чернігівського державного педагогічного університету [Текст] : збірник. Вип. 63. Педагогічні науки / Чернігівський державний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка ; за ред.: М. О. Носко, В. О. Дятлова. - Чернігів : ЧДПУ імені Т. Г. Шевченка, 2009. - 240 с. - 17.00 грн. РУБ 371 Рубрики: Кафедра іноземних мов Кафедра англійської мови та методики викладання Підготовка вчителів іноземної мови Підготовка вчителів англійської мови Англійська мова--методика викладання Німецька мова--методика викладання у школі Японська мова--методика викладання у ВНЗ Викладання південнослов’янських мов Кл.слова (ненормовані): аудіювання Дод.точки доступу: Носко, М. О. \ред.\; Дятлов, В. О. \ред.\; Чернігівський державний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
В 53 Вісник Чернігівського державного педагогічного університету [Текст] : збірник. Вип. 62. Педагогічні науки / Чернігівський державний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка ; за ред.: М. О. Носко, В. О. Дятлова. - Чернігів : ЧДПУ імені Т. Г. Шевченка, 2009. - 224 с. - 16.00 грн. Зміст: Тютюнник, О. М. Поняття національного характеру в розумінні П. Куліша / О. М. Тютюнник. - С .190-191 Шевченко, Н. Ю. Робота з текстом за спеціальністю при навчанні ионологічного мовлення / Н. Ю. Шевченко. - С .212-216 Светенок, Л. К. Дослідження схильності сучасних учнів до читацької діяльності / Л. К. Светенок. - С .161-163 РУБ 371 Рубрики: Кафедра англійської мови та методики викладання Викладання іноземної мови в школі Початкова школа--уроки іноземної мови Викладання іноземної мови у ВНЗ Підготовка вчителів іноземної мови Підготовка вчителів англійської мови Національний характер Підручники іноземної мови--оцінювання змісту Кл.слова (ненормовані): монологічне мовлення -- сугестопедія -- читацька діяльність учнів Дод.точки доступу: Носко, М. О. \ред.\; Дятлов, В. О. \ред.\; Куліш, Пантелеймон Олександрович (1819-1897) \о нем\; Чернігівський державний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Р 33 Редько, Валерій. Сучасний підхід до навчання іноземних мов / В. Редько> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 1/2. - С. 54-55 Рец. на Методика навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах : [підручник] / Л. С. Панова, І. Ф. Андрійко, С. В. Тезікова та ін. Л. С. Панова. - К. : ВЦ "Академія", 2010. - 328 с. - (Серія "Альма-матер"). . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Викладання іноземної мови в школі Підготовка вчителів іноземної мови Кафедра іноземних мов Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): вчителі -- підготовка вчителів -- вчителі іноземних мов -- підручники -- рецензія на підручники Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
У 45 Україна і світ : прагнення змін [Текст] = Ukraine and the World: Yearning for Changes : монографія / Національний університет "Києво-Могилянська Академія", Центр європейських гуманітарних досліджень ; відп. ред. Н. О. Висоцька. - к. : Дух і літера, 2010. - 448 с. - ISBN 978-966-378-169-3 : 38.97 грн. на титулі кол. авт. не вказані Зміст: Антонович, Мирослава. Українське Фулбрайтівське товариство в розбудові громадянського суспільства в Україні (до 10-річчя з дня створення) / М. Антонович. - С .9-14 НОВИЙ СВІТОВИЙ ПОРЯДОК ТА МІСЦЕ В НЬОМУ УКРАЇНИ УКРАЇНА ТА УКРАЇНСТВО НА МІЖНАРОДНІЙ АРЕНІ Сусак, Віта. Українська культурана спадщина за кордоном: стан і перспективи / В. Сусак. - С .77-84 Введенська, Тетяна. Українці на перехресті культур / Т. Введенська. - С .85-96 ЮРІЙ ЛУЦЬКИЙ: МІЖ УКРАЇНОЮ І ЗАХОДОМ (ДО 90-РІЧЧЯ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ ВЧЕНОГО) Масенко, Лариса Терентіївна. Гоголь в інтерпретації Юрія Луцького / Л. Т. Масенко. - С .167-173 УКРАЇНСЬКА ОСВІТА: НЕОБХІДНІСТЬ РЕФОРМ Загірняк, Михайло. Проблеми якості загальної скередньої освіти у дзеркалі зовнішнього незалежного оцінювання / М. Загірняк, В. Усатюк. - С .211-225 Лікарчук, Ігор. Національна система ЗНО і моніторингу якості освіти (НС ЗНОМЯО) як інструмент удосконалення системи освіти при переході до суспільства сталого розвитку / І. Лікарчук, С. Раков. - С .244-259 Курбатов, Сергій. Університетські рейтинги як інструмент інтерпретації української вищої освіти у світовий контекст / С. Курбатов. - С .260-267 Вакуленко, Максим. Проблеми узгодження вітчизняних стандартів наукової етики з міжнародними в галузі української транслітерації / М. Вакуленко. - С .268-278 Демкович, Христина. Аналіз ставлення українських студентів та викладачів до Болонського процесу / Х. Демкович. - С .279-292 Гісь, О. Курс із розвитку продуктивного мислення для учнів початкової школи / О. Гісь. - С .293-316 КУЛЬТУРА І МОВА В КОНТЕКСТІ ГЛОБАЛЬНИХ ЗМІН Самойлюкевич, Інна Володимирівна. Професійна підготовка вчителів іноземних мов до діяльності в умовах інформаційного суспільства / І. В. Самойлюкевич. - С .332-349 Бордюк, Людмила. Просторові стосунки в Україні: казки та реальність / Л. Бордюк. - С .350-363 Сердюкова, Людмила. Підстави для включення творів українського письментства у викладання англійської мови в Україні / Л. Сердюкова. - С .364-374 ЕКОЛОГІЗАЦІЯ ЕКОНОМІКИ: ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ РУБ 9(4Укр) Рубрики: Соціально-економічний розвиток--Україна Якість освіти зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО), тестування Вища освіта в Україні етика наукова Болонський процес--Україна мислення продуктивне--початкова школа Підготовка вчителів іноземної мови Викладання англійської мови Глобальна економіка Україна--Соціально-економічний розвиток Кл.слова (ненормовані): реформування держави -- рейтинг університету -- Болонський процес (відношення студентів) -- екологізація економіки Дод.точки доступу: Висоцька, Н. О. \ред.\; Луцький, Юрій Остапович (1919-2001) \о нем\; Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Національний університет "Києво-Могилянська Академія"; Центр європейських гуманітарних досліджень; \о нем\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
М 11 Місечко, Ольга. Підготовка вчителя іноземної мови в Україні як предмет історіографічних досліджень [Текст] / О. Місечко> // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2011. - N 1. - С. 61-65 Рубрики: Підготовка вчителів іноземної мови Кафедра іноземних мов Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 30 Петров, Олександр. Педагогічне забезпечення формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов / О. Петров> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 7. - С. 48-51. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Підготовка вчителів іноземної мови Компетентність педагогів Кл.слова (ненормовані): компетентність -- лінгвокультурна компетентність -- інтеграція знань -- особистісно-розвивальне навчання -- інтерактивна взаємодія -- вчителі іноземних мов -- майбутні вчителі мов Анотація: У статті визначено ефективні шляхи та оптимальні педагогічні умови формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов, зокрема такі, фк інтеграція знань, забезпечення особистісно-розвивального навчання, активізація інтеракційної взаємодії студентів. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
П 12 Павлиш, Володимир. Організація вивчення студентами навчальних дисциплін та захисту кваліфікаційних робіт іноземними мовами [Текст] / В. Павлиш, А. Загородній, Л. Пилипенко> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2012. - N 4. - С. 86-91 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Підготовка вчителів іноземної мови Кл.слова (ненормовані): іншомовна підготовка студентів -- випускна кваліфікаційна робота -- іноземна мова -- захист кваліфікаційних робіт Дод.точки доступу: Загородній, Анатолій; Пилипенко, Любомир Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 11 Місечко, О. Є. Європейські орієнтири в розробці стандартів професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів іноземних мов / О. Є. Місечко> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 19-23. - Бібліогр.: 7 назв. Рубрики: Стандарти--розробка стандартів--стандарти професійно-педагогічної освіти Підготовка вчителів іноземної мови Кл.слова (ненормовані): професійні портфелі вчителів -- професійна рефлексія -- оцінювання -- самооцінювання -- очікування -- професійні компетенції -- дескриптори професійних компетенцій -- професійні дос'є -- підготовка вчителів-мовників -- розробка стандартів -- стандарти освіти Анотація: У статті аналізується зміст нещодавно запропонованого Європейського портфеля майбутнього вчителя мови і розглядається можливість його використання під час розробки вчителів іноземних мов. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 236 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 87.46 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Артемьєва, Інна Сергіївна. Особливості формування позитивного ставлення до навчання в учнів перших класів у навчально-виховному процесі / І. С. Артемьєва. - С .7-12 Бейгер, Галина. Образ современной школы в ретроспективной оценке студентов / Г. Бейгер. - С .13-23 Вихрущ, Анатолій Володимирович. Філософія освіти як педагогічна проблема / А. В. Вихрущ. - С .24-28 Дубровський, Валерій Леонідович. Роль педагогічної діагностики в контексті особистісно орієнтованої освіти: теоретичний аспект / В. Л. Дубровський. - С .29-31 Калюжна, Тетяна Грнигорівна. Сучасні вимоги до професійної підготовки майбутнього вчителя / Т. Г. Калюжна. - С .32-37 Касаткін, Дмитро Юрійович. Аналіз застосування міжнародного рейтингу Webometrics до університетів України / Д. Ю. Касаткін, О. М. Касаткіна. - С .38-42 Кнодель, Людмила Володимирівна. Инновация, глобализация, интернационализация – основные черты современного университетского образования в развивающихся странах / Л. В. Кнодель. - С .43-50 Кононко, Олена Леонтіївна. Психолого-педагогічні детермінанти світогляду майбутнього фахівця з дошкільної освіти / О. Л. Кононко. - С .51-56 Павлюк, Л. М. Соціально-педагогічне проектування: теоретичні аспекти / Л. М. Павлюк. - С .57-61 Регейло, Ірина Юріївна. Розвиток докторської освіти в інноваційному суспільстві / І. Ю. Регейло. - С .62-68 Яцула, Тетяна Володимирівна. Концептуальні підходи до конструювання змісту підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів до взаємодії зі школярами у сфері дозвілля / Т. В. Яцула. - С .69-72 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Андрійко, Ірина Федорівна. Особистісно орієнтований підхід у навчанні іншомовного творчого / І. Ф. Андрійко. - С .73-77 Баніт, Ольга Василівна. Інноваційні технології навчання співробітників у межах педагогічного вищого навчального закладу / О. В. Баніт. - С .78-83 Бобро, Артур Анатолійович. Формування у молодого покоління здорового способу життя / А. А. Бобро. - С .84-88 Борисенко, Валентина Володимирівна. Місце проблемного навчання в теорії й практиці мовної освіти / В. В. Борисенко, О. Ковальська. - С .89-93 Колейчик, Оксана Олександрівна. Новітні методи навчання іноземних мов у немовних вишах у контексті євроінтеграції / О. О. Колейчик. - С .94-97 Кузьма-Качур, Марія Іванівна. Форми підготовки студентів педагогічних факультетів до краєзнавчої роботи у початковій школі / М. І. Кузьма-Качур. - С .98-102 Пінчук, Ірина Олександрівна. Використання інтерактивних методів у процесі фахової підготовки майбутніх учителів англійської мови початкових класів / І. О. Пінчук. - С .103-107 Рудик, Ярослав Михайлович. Методика формування бази завдань для проведення тестового контролю успішності майбутніх бухгалтерів / Я. М. Рудик. - С .108-112 Тукач, Ірина Іванівна. Організація самостійної роботи студентів спеціальності “Дошкільна освіта” у вивченні навчальної дисципліни “Основи сценічної майстерності” / І. І. Тукач. - С .113-117 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Гордієнко, Тетяна Володимирівна. Розвиток професійно-педагогічної спрямованості у майбутніх учителів / Т. В. Гордієнко. - С .118-122 Кожем’яко, Наталія Володимирівна. Аналіз сформованості комунікативної компетентності майбутніх фахівців юридичної галузі / Н. В. Кожем’яко. - С .123-128 Кочерга, Ольга Миколаївна. Сучасні підходи до використання музейної педагогіки у професійній освіті вчителя початкової школи / О. М. Кочерга. - С .129-133 Полозенко, Оксана Василівна. Синергетичний підхід до психологічної підготовки майбутніх фахівців аграрної галузі / О. В. Полозенко. - С .134-138 Таран, Олена Миколаївна. Рефлексивна модель підготовки вчителів іноземної мови як шлях удосконалення процесу професійного становлення / О. М. Таран. - С .139-142 Ткаченко, Людмила Іванівна. Формування морально-ціннісного компоненту критичного мислення майбутнього вчителя початкової школи / Л. І. Ткаченко. - С .143-147 Шевчук, Марина Олександрівна. Механізми проектних технологій в управлінні процесом формування професійної компетентності майбутніх учителів / М. О. Шевчук. - С .148-152 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Давиденко, Олена Василівна. Діяльність педагогічної секції Вільного Польського університету в роки окупації (1940–1944 рр.) / О. В. Давиденко. - С .153-158 Демешкант, Наталія Андріївна. Інтердисциплінарна екологічна підготовка в системі вищої освіти Польщі / Н. А. Демешкант. - С .159-162 Зброєва, Наталія Борисівна. Особливості системи вищої освіти у сучасній Японії / Н. Б. Зброєва. - С .163-166 Євтушик, Лариса Петрівна. Проблема формування ключових кваліфікацій і компетентностей системі професійної підготовки Німеччини / Л. П. Євтушик. - С .167-171 Коваленко, Євгенія Іванівна. Підходи до формування творчої особистості в українській педагогіці ХХ століття / Є. І. Коваленко. - С .172-177 Красуля, Алла Вікторівна. Філантропічні традиції у США: суб’єкти благодійництва у сфері вищої освіти / А. В. Красуля. - С .178-181 Лещенко, Марина Євгенівна. Морально-етичне виховання молодших школярів у педагогіці України в другій половині ХХ ст. / М. Є. Лещенко. - С .182-185 Логвиненко, Тетяна Олександрівна. Ересундський університет як інноваційна форма інтеграції у вищій освіті скандинавських країн / Т. О. Логвиненко. - С .186-190 Малько, Наталія Миколаївна. Внесок О. Я. Герда у розвиток вищої освіти жінок / Н. М. Малько. - С .191-195 Орел, Ольга Володимирівна. Внесок І. Ф. Тесленка у розроблення методики шкільної математики для вчителів та студентів вишів / О. В. Орел. - С .196-201 Федорчук, Ірина Володимирівна. Нормативно-правові засади розвитку вищої педагогічної освіти в Азербайджані, Вірменії та Грузії / І. В. Федорчук. - С .202-206 Шапаренко, Марина Вадимівна. Історія розвитку соціальної роботи у Сполучених Штатах Америки / М. В. Шапаренко. - С .207-210 Шарошкіна, Наталія Геннадіївна. Сірополко С. про народні бібліотеки в освітньому просторі / Н. Г. Шарошкіна. - С .211-215 Шацька, Оксана Петрівна. Місце англійської мови у вищій освіті Китаю, Японії, Сінгапуру / О. П. Шацька. - С .216-221 Шеверун, Надія Володимирівна. / Н. В. Шеверун ; Функції оцінювання у забезпеченні якості навчання у вищих навчальних закладах Польщі. - С .222-225 Ярмак, Наталія Олександрівна. Ніжинський період у педагогічній діяльності Олександра Музиченка (1908–1910-ті) / Н. О. Ярмак. - С .226-228 Самойленко, Олена Володимирівна. Освітні реформи ХІХ ст. в педагогічній спадщині М. Є. Скворцова / О. В. Самойленко. - С .229-233
РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності навчання в початковій школі Філософія освіти педагогічна діагностика Підготовка майбутніх вчителів Проблемне навчання Вчитель початкової школи--культура Викладання іноземної мови Підготовка вчителів іноземної мови Професійна компетентність педагога Педагогіка України--історія освіти Освіта в зарубіжних країнах--історія освіти Польща--освіта Японія--освіта Німеччина--освіта США--освіта Азербайджан--освіта Вірменія--освіта Грузія--освіта Китай--освіта Сінгапур--освіта Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Герд, Олександр Якович (рос. педагог ; 1841-1888) \о нем\; Тесленко, Іван Федорович (український педагог, фахівець з математичної освіти, науковець ; 1908-1994) \о нем\; Музиченко, Олександр Федорович (український вчений-педагог ; 1875-1940) \о нем\; Скворцов, Микола Єфремович (видатний філософ і педагог ; 1836-1902) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |