В19 Васіна, Людмила Степанівна. Дидактичні умови інтеграції знань з математики та спеціальних дисциплін у підготовці майбутніх радіотехніків [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Л. С. Васіна ; Інститут педагогіки і психології професійної освіти Академії педагогічних наук України (Київ). - К. : ІПіППО АПН України, 2006. - 20 с. -
Рубрики: Професійна освіта автореферати дисертацій--професійна освіта Кл.слова (ненормовані): інтеграція знань -- ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Дод.точки доступу: Інститут педагогіки і психології професійної освіти Академії педагогічних наук України (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
К 96 Кушнір, В. Педагогічні умови формування творчих умінь математично обдарованих дітей [Текст] / В. Кушнір, Г. Кушнір, Н. Рожкова> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2010. - N 11. - С. 17-22 Рубрики: Обдаровані діти творчі здібності дітей Кл.слова (ненормовані): розвиток особистості -- інтеграція знань -- творча задача Анотація: У статті розглядаються педагогічні умови розвитку творчих здібностей математично обдарованих учнів на уроках математики, досліджуються зміст та особливості навчальної діяльності таких учнів. Дод.точки доступу: Кушнір, Г.; Рожкова, Н. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
П 30 Петров, Олександр. Педагогічне забезпечення формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов / О. Петров> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 7. - С. 48-51. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Підготовка вчителів іноземної мови Компетентність педагогів Кл.слова (ненормовані): компетентність -- лінгвокультурна компетентність -- інтеграція знань -- особистісно-розвивальне навчання -- інтерактивна взаємодія -- вчителі іноземних мов -- майбутні вчителі мов Анотація: У статті визначено ефективні шляхи та оптимальні педагогічні умови формування лінгвосоціокультурної компетентності майбутніх учителів іноземних мов, зокрема такі, фк інтеграція знань, забезпечення особистісно-розвивального навчання, активізація інтеракційної взаємодії студентів. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Кучеренко, Ірина. Інтегровані уроки як вид нестандартної організаційної форми навчання української мови [Текст] / І. Кучеренко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 3. - С. 10-14. Рубрики: викладання української мови в школі Інтегровані уроки--українська мова Кафедра методики викладання української мови та літератури Кл.слова (ненормовані): нетрадиційні уроки -- інтеграція знань -- інтегрований урок -- міжпредметні зв’язки -- міжпредметна інтеграція -- бінарні уроки Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3) Вільні: Ч.З.№3 (3) |
Н 88 Нужненко, Катерина. Соціально-економічні позиції української освіти в європейському просторі [Текст] / К. Нужненко> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2012. - N 4. - С. 25-32 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта в Україні--європейський освітній простір Кл.слова (ненормовані): інтеграція знань -- суспільство знань -- мобільність студентів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 81 Тукало, З. Ф. Педагогічні проекти як шлях до підвищення професіоналізму вчителя [Текст] / З. Ф. Тукало> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 21. - С. 2-7. Рубрики: Вчитель--професійна компетентність Кл.слова (ненормовані): професіоналізм вчителя -- інтеграція знань -- інноваційні технології -- пізнавальна діяльність учнів -- проектні технології Анотація: У статті йдеться мова про те, що однією з провідних компетенцій у професійній компетентності вчителя є володіння сучасними інноваційними технологіями, зокрема проектною технологією. Для педагога майбутнього педагогічне дослідження є умовою розвитку професійної майстерності. Вашій увазі пропонується проект за темою "Активізація пізнавальної діяльності учнів через інтерактивні методи навчання під час вивчення історії". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Інтегрований підхід до викладання фармацевтичної технології у комплексній післядипломній підготовці прозізорів-інтернів [Текст] / Л. Нікогосян [и др.]> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2018. - N 4. - С. 50-55. Рубрики: Підготовка майбутніх фармацевтів Кафедра хімії Кл.слова (ненормовані): інтеграція знань -- міждисциплінарна інтеграція -- фармацевтична технологія -- післядипломна освіта -- фахова підготовка -- підготовка за фахом “Загальна фармація” Дод.точки доступу: Нікогосян, Левон; Науменко, Ірина; Красна, Ольга; Бербек, В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 84 Прошкуратова, Т. Система інтегрованих завдань з теми "Життя рослин у довкіллі" [Текст] / Т. Прошкуратова, А. Пархоменко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 8. - С. 38–42. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): уроки природознавства -- методика викладання -- інтегроване навчання -- інтегровані завдання -- інтеграція знань -- рослини -- довкілля -- початкова школа -- 1-2 класи Анотація: Автори статті пропонують систему інтегрованих завдань з природознавства на тему: "Життя рослин у довкіллі", які можна використовувати в 1 і 2 класах, у групах продовженого дня, під час позакласної роботи. Дод.точки доступу: Пархоменко, А. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 20 Сардар, Зіяуддін. Переосмислення реформи вищої освіти від ісламізації до інтеграції знань [Текст] / З. Сардар, Дж. Хензель-Томас ; адапт. С. Джордан. - Рівне : Міжнародний Інститут Ісламської Думки (МІІД), 2021. - 52 с. - (Книги у скороченому викладенні). - ISBN 978-966-416-815-8. - ISBN 978-1-56564-954-5 : 10.00 грн.
Кл.слова (ненормовані): Ісламізація -- Інтеграція знань Дод.точки доступу: Хензель-Томас, Джеремі; Джордан, Скотом \адапт.\ Примірників всього: 5 фб (1), аб (4) Свободны: фб (1), аб (4) |