Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 182 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 11.00 грн. Зміст: Лубинець, К. М. Міжнародні проекти і Болонський процес у забезпеченні конкурентоспроможності України в галузі освітніх послуг / К. М. Лубинець. - С .6-10 Солдатенко, М. М. Самостійна пізнавальна діяльність в умовах інформаційного суспільства / М. М. Солдатенко. - С .11-14 Мацей, Танась. Виховання і медії / Танась Мацей. - С .15-19 Татаурова, Г. П. Мотиваційний фактор як структурний компонент відповідального ставлення студентів до вивчення іноземної мови / Г. П. Татаурова. - С .20-22 Безносюк, О. О. Впровадження кредитно-модульної системи у ВІКНУ / О. О. Безносюк. - С .23-25 Побірченко, Н. А. Інноваційний стиль навчання психології майбутніх вчителів / Н. А. Побірченко. - С .26-28 Щербина, А. П. Проблеми формування духовності студентів вищих навчальних закладів / А. П. Щербина. - С .29-32 Синявський, В. В. Психотехнологія бесіди як одного з основних методів профконсультації особистості / В. В. Синявський. - С .33-39 Сватенков, О. В. До проблеми визначення сутності соціальних рекламних технологій у соціально-педагогічній діяльності / О. В. Сватенков. - С .40-42 Авксентьєва, О. І. Мистецькі технології навчання французької мови / О. І. Авксентьєва. - С .43-46 Глєбова, Ю. А. Методика використання наочності на етапі перевірки теоретико-літературних знань учнів на заняттях із зарубіжної літератури / Ю. А. Глєбова. - С .47-49 Светенок, Л. Актуальні аспекти проблеми визначення рівнів читацької компетенції / Л. Светенок. - С .50-52 Нагорна, А. Особливості вивчення художніх творів із філософською проблематикою (на матеріалі драми Бертольда Брехта "Матінка Кураж та її діти") / А. Нагорна. - С .53-56 Лук’янова, Л. Б. Організація самостійної пізнавальної діяльності у змісті екологічної освіти: результати експерименту / Л. Б. Лук’янова. - С .57-61 Михнюк, М. І. Вимоги до розробки дидактичного забезпечення модулів підвищення кваліфікації з професій будівельного профілю / М. І. Михнюк. - С .62-64 Литвинова, Н. І. Психологічні чинники розвитку в майбутніх педагогів мотивації до творчості / Н. І. Литвинова. - С .65-69 Базелюк, В. Г. Аналіз як вид дослідницької діяльності / В. Г. Базелюк. - С .70-73 Чемерис, І. М. Теоретичні основи вживання поняття "Компетентність" у контексті нових освітніх систем / І. М. Чемерис. - С .74-76 Дубич, К. Поняття індивідуальності і її прояви в життєдіяльності людини / К. Дубич. - С .77-80 Булавенко, С. Д. Застосування інтерактивних технологій при формуванні економічних знань і вмінь старшокласників в умовах довузівської підготовки / С. Д. Булавенко. - С .81-82 Алексюк, Л. Р. Психолого-педагогічні умови удосконалення навчально-виховного процесу в кооперативних вищих навчальних закладах І рівня акредитації / Л. Р. Алексюк. - С .83-86 Новгородська, Ю. Г. Інноваційні підходи до створення навчальної літератури / Ю. Г. Новгородська. - С .87-89 Комарова, О. В. Змістова лінія "Методи наукового пізнання" у шкільному курсі біології / О. В. Комарова. - С .90-93 Семеног, О. М. Електронні навчальні засоби у професійній підготовці студентів-філологів / О. М. Семеног. - С .94-98 Чередник, Т. Формування професійної свідомості як фактор професійного становлення майбутнього вчителя літератури / Т. Чередник. - С .99-101 Омельченко, Г. Л. Взаимодействие мастера производственногоь обучения и преподавателя специальных дисциплин в профессиональном развитии будущих квалифицированных рабочих швейного профиля / Г. Л. Омельченко. - С .102-105 Тезікова, С. В. Галузевий стандарт як модель професійної компетенції вчителя / С. В. Тезікова. - С .106-108 Грищенко, О. А. Особливості підготовки керівників освітніх установ до інноваційної діяльності / О. А. Грищенко. - С .109-111 Пилипчук, В. В. Особливості підготовки майбутніх викладачів професійно-технічного навчального закладу / В. В. Пилипчук. - С .112-115 Огієнко, О. І. Андрагогічна модель навчання у професійному розвитку особистості в умовах трансформації освіти / О. І. Огієнко. - С .116-119 Піддячий, М. Орієнтація старшокласників на педагогічні професії в умовах профільного навчання / М. Піддячий. - С .120-124 Тимошко, Г. М. Підготовка магістрантів до управління якістю освіти загальноосвітньої школи / Г. М. Тимошко. - С .125-129 Лавриш, Ю. Е. Вимоги до викладання сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах Канади у зв’язку з переходом на соціальну модель професійної діяльності медсестер / Ю. Е. Лавриш. - С .130-132 Тандир, Л. В. Формування професійної економічної культури студентів економічних спеціальностей / Л. В. Тандир. - С .133-137 Солова, В. М. Підготовка майбутніх педагогів до впровадження особистісно зорієнтованих технологій виховання / В. М. Солова. - С .138-140 Черепанова, Г. Л. Підготовка педагогів - слухачів курсів підвищення кваліфікації до роботи з важковиховуваними дітьми / Г. Л. Черепанова. - С .141-143 Стрельнікова, Н. М. Особливості формування у майбутніх учителів комунікативних здібностей / Н. М. Стрельнікова. - С .144-146 Абашкіна, Н. В. Відродження ідей трудової етики у професійній підготовці фахівців: із німецького досвіду / Н. Абашкіна. - С .147-150 Авшенюк, Н. М. Стандарт як інструмент реформування професійної підготовки педагогічного персоналу у Великій Британії / Н. М. Авшенюк. - С .151-155 Постригачь, Н. О. Підготовка майбутніх учителів дошкільних закладів та початкової школи Греції / Н. О. Постригачь. - С .156-157 Гушлевська, І. В. Вчительство як соціально-професійна група: професійний образ сучасного вчителя в США і Канаді / І. В. Гушлевська; Н. Олійник. - С .158-160 Олійник, Н. Школи для дорослих, організовані земствами Чернігівської губернії / Н. Олійник; Н. Стукало. - С .161-164 Стукало, Н. Діяльність Київського фізико-математичного товариства з реформування шкільної математичної освіти в кінці ХІХ - на початку ХХ ст. / Н. Стукало; Н. М. Баленко. - С .165-169 Лисенко, І. В. Вищі початкові училища на Чернігівщині в системі освіти кінця ХІХ - початку ХХ століття / І. В. Лисенко. - С .170-173 Баленко, Н. М. Мова як інструмент формування національної самовідомості в теоретичній спадщині вітчизняних педагогів, мовознаввців та літературознавців другої половини ХІХ - початку ХХ століття / Н. М. Баленко. - С .174-181
РУБ 15 Рубрики: Болонський процес Кредитно-модульна система Викладання іноземної мови в школі викладання психології Викладання зарубіжної літератури в школі Викладання біології в школі Профорієнтація Екологічна освіта Мотивація творчості Підручникотворення Професійна підготовка Майбутні вчителі літератури Інноваційна діяльність економічна культура Підготовка викладачів Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Брехт, Бертольд \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
М 34 Матыцина, И. В. Перевод и ролевые игры как эффективное средство обучения иностранному языку [Текст] / И. В. Матыцина> // Вестник Московского университета. Сер. 9, филология : Научный журнал. - 2009. - N 3. - С. 9-21. . - ISSN 0130-0075 Рубрики: Викладання іноземної мови в школі Кафедра іноземних мов Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
З-41 Збірник наукових статей викладачів та студентів факультету іноземних мов [Текст] / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; ред. кол.: Т. Г. Чувакова [та ін.]. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 203 с. - 19.08 грн. Зміст: Шевченко, С. І. Лексичні вправи на заняттях з англійської мови у мовних вищих навчальних закладах / С. І. Шевченко, І. А. Анатольєва. - С .10-13 Халимон, Ірина Йосипівна. Проблеми вступного корективного курсу / І. Й. Халимон, А. П. Штепура. - С .14-22 Абрамович, Антоніна Миколаївна. Особливості навчання синтаксичного аналізу англійського речення / А. М. Абрамович, О. М. Таран. - С .23-28 Грицай, Антоніна Модестівна. Комунікативно зорієнтоване навчання іноземної мови / А. М. Грицай, І. І. Колесник. - С .29-33 Заєць, Галина Дмитрівна. Засоби вираження функціонально-семаничної категорії парності / Г. Д. Заєць. - С .34-38 Бойко, Л. П. Проблема виховання особистості майбутнього вчителя сьогодні / Л. П. Бойко. - С .39-44 Давиденко, О. В. Створення комунікативних ситуацій на заняттях з англійської мови засобами відеоматеріалів / О. В. Давиденко. - С .45-54 Іващенко, Н. І. Проектна діяльність на уроках англійської мови як засіб формування мотивації учнів / Н. І. Іващенко. - С .55-59 Думенко, Л. Г. Удосконалення післядипломної освіти на базі обміну практичної науково-дослідницької роботи та заснування творчих центрів спеціалістів іноземних мов / Л. Г. Думенко. - С .60-69 Євтушик, Лариса Петрівна. Дидактизація пісенного матеріалу на заняттях з німецької мови / Л. П. Євтушик. - С .70-75 Козієнко, Ю. В. Формування іншомовної комунікативної компетенції у студентів, які вивчають англійську мову як другу спеціальність (1-й рік навчання) / Ю. В. Козієнко. - С .76-81 Копенкіна, Л. О. Особливості організації роботи з газетним матераілом на базі французької преси / Л. О. Копенкіна. - С .82-90 Майстренко, О. М. Роль викладача у створенні соціально-психологічного клімату в студентських групах першого року навчання / О. М. Майстренко. - С .99-103 Сальніков, А. С. Актуалізація фрейму "родина" як спосіб вказівки на цільову аудиторію в автомобільній рекламі / А. С. Сальніков. - С .113-117 Терещенко, В. Я. Когнітивний підхід до викладання латинської мови на білінгвальній основі / В. Я. Терещенко. - С .118-123 Тонкогон, Л. М. Проблеми опанування та розширення іншомовного словникового запасу / Л. М. Тонкогон. - С .124-132 Федоренко, І. С. Формування та розвиток інтегративного мислення студентів першого курсу на заняттях з практики усного та писемного мовлення / І. С. Федоренко. - С .140-146 Данильченко, Н. В. Формування фонетичної компетенції на початковому етапі вивчення англійської мови / Н. В. Данильченко. - С .147-154 Черней, О. І. Формування готовності вчителя іноземних мов до використання інформаційних технологій / О. І. Черней. - С .155-158 Богдан, І. І. Особливості навчання граматики англійської мови в початковій школі / І. І. Богдан. - С .159-166 Козаченко, А. В. Інноваційні підходи до професійної підготовки майбутніх учителів США / А. В. Козаченко. - С .180-187 РУБ 4И Рубрики: Кафедра іноземних мов Викладання англійської мови в школі Підготовка вчителів іноземної мови викладання іноземної мови в школі Кл.слова (ненормовані): факультет іноземних мов НДУ -- праці викладачів НДУ Дод.точки доступу: Чувакова, Тетяна Григорівна \ред.\; Тезікова, Світлана Володимирівна \ред.\; Потапенко, Сергій Іванович \ред.\; Чекаль, Галина Степанівна \ред.\; Долматова, Марина Петрівна \ред.\; Палій, Олександр Анатолійович \ред.\; Таран, Олена Миколаївна \ред.\; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 10 фб (1), Ч.З.№2 (1), нмк іноз. мов (5), аб (3) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1), нмк іноз. мов (5), аб (3) |
Р 76 Россинская, А. Н. Перспективы сетевой формы организации элективных иноязычных курсов в системе профильного обучения [Текст] / А. Н. Россинская> // Вестник Московского университета. Серия "Педагогическое образование". - 2009. - №: 3. - С. 58-65. Рубрики: викладання іноземної мови в школі Профільне навчання Кафедра англійської мови та методики викладання Кл.слова (ненормовані): ЕЛЕКТИВНІ КУРСИ |
П 52 Полонська, Т. К. Питання допрофільного навчання іноземної мови учнів загальноосвітніх навчальних закладів у педагогічній теорії і практиці [Текст] / Т. К. Полонська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - N 3. - С. 99-109 Рубрики: викладання іноземної мови в школі Педагогічна практика Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 53 Вісник Чернігівського державного педагогічного університету [Текст] : збірник. Вип. 62. Педагогічні науки / Чернігівський державний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка ; за ред.: М. О. Носко, В. О. Дятлова. - Чернігів : ЧДПУ імені Т. Г. Шевченка, 2009. - 224 с. - 16.00 грн. Зміст: Тютюнник, О. М. Поняття національного характеру в розумінні П. Куліша / О. М. Тютюнник. - С .190-191 Шевченко, Н. Ю. Робота з текстом за спеціальністю при навчанні ионологічного мовлення / Н. Ю. Шевченко. - С .212-216 Светенок, Л. К. Дослідження схильності сучасних учнів до читацької діяльності / Л. К. Светенок. - С .161-163 РУБ 371 Рубрики: Кафедра англійської мови та методики викладання Викладання іноземної мови в школі Початкова школа--уроки іноземної мови Викладання іноземної мови у ВНЗ Підготовка вчителів іноземної мови Підготовка вчителів англійської мови Національний характер Підручники іноземної мови--оцінювання змісту Кл.слова (ненормовані): монологічне мовлення -- сугестопедія -- читацька діяльність учнів Дод.точки доступу: Носко, М. О. \ред.\; Дятлов, В. О. \ред.\; Куліш, Пантелеймон Олександрович (1819-1897) \о нем\; Чернігівський державний педагогічний університет ім. Т. Г. Шевченка Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Р 33 Редько, Валерій. Сучасний підхід до навчання іноземних мов / В. Редько> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 1/2. - С. 54-55 Рец. на Методика навчання іноземних мов у загальноосвітніх навчальних закладах : [підручник] / Л. С. Панова, І. Ф. Андрійко, С. В. Тезікова та ін. Л. С. Панова. - К. : ВЦ "Академія", 2010. - 328 с. - (Серія "Альма-матер"). . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Викладання іноземної мови в школі Підготовка вчителів іноземної мови Кафедра іноземних мов Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): вчителі -- підготовка вчителів -- вчителі іноземних мов -- підручники -- рецензія на підручники Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
Горелова, Н. В. Учет психофизиологических особенностей учащихся при изучении иностранных языков / Н. В. Горелова> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 1. - С. 27-28 : диаграммы Рубрики: Викладання іноземної мови в школі психологія навчання іноземним мовам Кл.слова (ненормовані): психофізіологічні особливості -- навчальний процес Анотація: У статті розкриваються психофізичні особливості учнів для покращення стратегії вивчення іноземних мов з урахуванням вікових та психічних особливостей під час навчання. Є примірники у відділах: нмк іноз. мов Прим. 1 (вільний) |
Б 77 Бойко, Е. Ю. Социокультурный компонент содержания обучения как средство повышения мотивации изучения иностранных языков на среднем этапе общеобразовательной школы / Е. Ю. Бойко> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 2. - С. 2-3. Рубрики: Викладання іноземної мови в школі Кл.слова (ненормовані): мотивація навчання -- комунікативні компоненти спілкування -- загальноосвітня школа -- проблеми викладання -- компоненти навчання -- зміст навчання -- лінгвокраїнознавчий підхід -- іншомовна культура -- зміст освіти -- соціокультурний компонент Анотація: У статті висвітлені проблеми формування комунікативної компетенції спілкування, що нерозривно пов`язані із соціокультурними та країнознавчими знаннями з метою поповнення та оптимізації змісту навчального процесу. Є примірники у відділах: нмк іноз. мов Прим. 1 (вільний) |
П 16 Панова, Лідія Семенівна. Методика навчання іноземної мови в школі [Text] : навчально-методичний посібник для студентів факультету іноземних мов / Л. С. Панова ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - 2-е вид., перероб. та доп. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 150 с. - 11.00 грн.
РУБ 4И(075.3) Рубрики: Іноземна мова--методика навчання Викладання іноземної мови в школі Дод.точки доступу: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 2 фб (1), аб (1) Свободны: фб (1), аб (1) |
О-35 Овчинникова, Е. Н. Чтение на иностранном языке в контексте непрерывного образования [Текст] / Е. Н. Овчинникова> // Шкільна бібліотека : науково-методичний часопис. - 2011. - N 17. - С. 6-10. Рубрики: Викладання іноземної мови в школі Кафедра іноземних мов Кл.слова (ненормовані): читання на уроках іноземної мови -- корекційна програма по читанню -- пошукове читання Є примірники у відділах: всього 1 : ІБв (1) Вільні: ІБв (1) |
Z99 Інструктивно-методичні рекомендації МОНМСУ щодо вивчення іноземних мов у основній та старшій школі у 2011/12 н. р. [Текст]> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 25. - С. 4-8. Рубрики: Викладання іноземної мови в школі Кафедра іноземних мов Кафедра англійської мови та методики викладання Дескриптори: інструктивно-методичні рекомендації -- основна школа -- старша школа -- загальноосвітні навчальні заклади -- навчальні програми -- навчальні плани -- підручники -- критерії оцінювання Анотація: У статті подано інформацію про навчальні програми та плани загальноосвітніх навчальних закладів, організацію навчально-виховного процесу та навчально-методичне забезпечення, критерії оцінювання навчальних досягнень учнів з іноземних мов. Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1) Вільні: нмк іноз. мов (1) |
К 66 Кордонська, А. В. Розвиток мовленнєвої компетентності студентів на заняттях іноземної мови [Текст] / А. В. Кордонська> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 27. - С. 2-3. - Бібліогр.: 3 назви. Рубрики: Комунікативна компетентність--іноземна мова--студенти Викладання іноземної мови в школі Кл.слова (ненормовані): комунікативна компетентність -- іншомовне спілкування -- комунікативні вміння -- компетентнісний підхід -- іншомовні тексти -- діалогічне мовлення -- іноземна мова Анотація: У статті розкривається власна система роботи з розвитку комунікативної компетенції студентів на заняттях іноземної мови, яка спрямована на самого студента, на свідоме й міцне засвоєння ним необхідних знань і навичок, які можна використовувати в реальних життєвих ситуаціях. Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1) Вільні: нмк іноз. мов (1) |
Д 86 Д'яконова, І. Я. Навчання спонтанного монологічного мовлення учнів старшого ступеня на базі художнього тексту / І. Я. Д'яконова> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 29. - С. 7-8. Рубрики: Викладання іноземної мови в школі Мовлення учнів Кл.слова (ненормовані): монологічне мовлення -- спонтанне мовлення -- художній текст -- передтекстові завдання -- текстова робота -- післятекстова робота Є примірники у відділах: нмк іноз. мов Прим. 1 (вільний) |
К 89 Кузнєцова, Галина. Модель поглибленого вивчення іноземних мов у гімназії / Г. Кузнєцова> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 3. - С. 68-70. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: типи шкіл--ліцей,гімназ.,сільська,приватна шк. Викладання іноземної мови в школі Кл.слова (ненормовані): поглиблене вивчення -- іноземні мови -- комунікативна компетенція Анотація: У статті висвітлюється сутність моделі поглибленого вивчення іноземних мові у гімназії № 264 м. Києва, що реалізується, зокрема, завдяки використанню інтерактивних технологій, методу проектів, інтеграції наукових знань. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Z99 Іноземні мови : [інструкт.-метод. рек. щодо вивч. інозем. мов в почат., основ. та старш. шк. у 2012/13 н. р. : за листом МОНмолодьспорту України від 01.06.2012 № 1/9-426]> // Інформаційний збірник та коментарі Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України : офіц. вид. М-ва освіти і науки, молоді та спорту України. - 2012. - № 19/21. - С. 41-52 Рубрики: Середня освіта--правові джерела Початкова освіта в Україні--офіційні матеріали Викладання іноземної мови в школі Кл.слова (ненормовані): лист МОНМС України -- середня освіта -- середня школа -- загальноосвітні навчальні заклади -- інструктивно-методичні рекомендації -- методика викладання -- вивчення предмета -- іноземна мова як предмет -- початкова школа -- основна школа -- старша школа -- 2012-2013 навчальний рік Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 54 Україна. М-во освіти і науки, молоді та спорту. Методичні рекомендації щодо вивчення іноземних мов у 2012/2013 навчальному році [Текст] : лист ... від 01.06.2012 № 1/9-426> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 2-8. Рубрики: Викладання іноземної мови в школі Кл.слова (ненормовані): іноземні мови -- методичні рекомендації -- правові джерела -- навчальні програми -- навчальні плани -- початкова школа -- оцінювання Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1) |
Н 15 Навчальні програми для 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів та спеціалізованих шкіл [Текст] : за новим державним стандартом початкової загальної освіти: іноземні мови (наказ ... від 12.09.2011) № 1050> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 9-15. Рубрики: Викладання іноземної мови в школі Навчальні програми--іноземні мови Кафедра іноземних мов Кл.слова (ненормовані): іноземні мови -- навчальні програми -- початкова школа -- правові джерела -- освіта -- загальноосвітні навчальні заклади -- спеціалізовані школи -- англійська мова -- німецька мова -- французька мова -- іспанська мова -- мовленнєва компетенція Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1) |
О-58 Онищук, Світлана. Моделювання ситуацій міжкультурного спілкування з урахуванням переваг плюрилінгвістичного досвіду учнів [Текст] / С. Онищук> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 5. - С. 37-40. Рубрики: Викладання іноземної мови в школі Кл.слова (ненормовані): міжкультурне спілкування -- плюрилінгвізм -- учні -- плюрилінгвістичний досвід -- спілкування -- полікультурність Анотація: У статті розповідається про погляди на вивчення й викладання іноземних мов з метою забезпечення молоді необхідними вміннями користуватися іноземними мовами в міжнародному бізнес середовищі, на ринку праці та під час подорожування, можливостями вивчення мов протягом життя як умови подолання бар'єрів між націями. Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1) |
М 12 Магомедова, Т. Д. Інтегрований підхід до вивчення іноземної мови [Текст] / Т. Д. Магомедова> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 12. - С. 8. Рубрики: Викладання іноземної мови в школі Кл.слова (ненормовані): інтегроване навчання -- англійська мова -- міжпредметні зв’язки -- інтеграція предметів Анотація: У статті розповідається про впровадження системи інтегрованого уроку в навчальну діяльність. Це створює умови для підвищення інтересу до предмету, всебічного розвитку творчого потенціалу учнів, становлення духовної культури особистості. Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1) |