П78 Проблеми модернізації освіти України в контексті Болонського процесу [Текст] : Матеріали Першої Всеукраїнської науково-практичної конференції 20-21 лютого 2004 р., м. Київ / Європейський університет ; Ред. В. Я. Пипченко. - К. : Європейський університет, 2004. - 200 с. - Загл. обл. : Болонський процес: Проблеми модернізації освіти України в контексті Болонського процесу. - 64.40 грн., 16.50 грн. Зміст: Журавський, В. С. Глобальні проблеми розвитку освіти та особливотсі їх прояву в Україні / В.С. Журавський. - С .5-8 Домніч, В. І. Головні принципи входження України в Європейський простір вищої освіти / В. І. Домніч. - С .11-17 Якименко, Ю. І. Якість освіти - головний принцип Болонської декларації / Ю. І. Якименко. - С .22-26 Головатий, М. Ф. Особливості входження України до Болонського процесу / М. Ф. Головатий. - С .27-28 ФІЛОСОФСЬКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ТА ТЕОРЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ОСВІТИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ . - С .29-81 ПРОБЛЕМИ ВЗАЄМОДІЇ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ТА РЕГІОНАЛІЗАЦІЇ . - С .82-113 ЄВРОІНТЕГРАЦІЯ УКРАЇНИ: СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ . - С .114-128 ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ . - С .129-138 ПРІОРИТЕТИ СИСТЕМНО-ІНСТИТУЦІЙНОЇ СТРУКТУРИЗАЦІЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ, ВИЗНАЧЕННЯ ОСНОВНИХ ШЛЯХІВ ЇЇ МОДЕРНІЗАЦІЇ . - С .139-165 Корольов, Б. І. Науково-методичні засади впровадження кредитно-модульного навчання у вищій школі України / Б. І. Корольов. - С .139-146 Астахова, В. И. Непрерывное образование - стратегическое направление развития современных образовательных систем / В. И. Астахова. - С .147-149 Гайков, А. А. Качество образования в контексте Болонского процесса / А. А. Гайков. - С .150-152 Гаршнєв, Ю. Г. Оцінювання знань студентів у кредитно-модульній системі навчання / Ю. Г. Гаршнєв, П. І. Сікорський. - С .153-159 УДОСКОНАЛЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕХАНІЗМІВ УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ ОСВІТИ . - С .166-191 Волобуєва, Т. Б. Шляхи удосконалення управління на рівні вищого навчального закладу / Т. Б. Волобуєва. - С .171-173
РУБ 378(4Укр) Рубрики: Болонський процес Гуманітарна освіта Освіта в Україні--якість освіти Екологічна освіта Економічна освіта Освіта в Україні--модернізація освіти освіта в Україні--державна політика Вища освіта в Україні--кредитно-модульне навчання освіта неперервна Підготовка викладачів Вищі навчальні заклади--управління Кл.слова (ненормовані): приватні вузи Дод.точки доступу: Пипченко, В. Я. \ред.\; Європейський університет Примірників всього: 6 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 182 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 11.00 грн. Зміст: Лубинець, К. М. Міжнародні проекти і Болонський процес у забезпеченні конкурентоспроможності України в галузі освітніх послуг / К. М. Лубинець. - С .6-10 Солдатенко, М. М. Самостійна пізнавальна діяльність в умовах інформаційного суспільства / М. М. Солдатенко. - С .11-14 Мацей, Танась. Виховання і медії / Танась Мацей. - С .15-19 Татаурова, Г. П. Мотиваційний фактор як структурний компонент відповідального ставлення студентів до вивчення іноземної мови / Г. П. Татаурова. - С .20-22 Безносюк, О. О. Впровадження кредитно-модульної системи у ВІКНУ / О. О. Безносюк. - С .23-25 Побірченко, Н. А. Інноваційний стиль навчання психології майбутніх вчителів / Н. А. Побірченко. - С .26-28 Щербина, А. П. Проблеми формування духовності студентів вищих навчальних закладів / А. П. Щербина. - С .29-32 Синявський, В. В. Психотехнологія бесіди як одного з основних методів профконсультації особистості / В. В. Синявський. - С .33-39 Сватенков, О. В. До проблеми визначення сутності соціальних рекламних технологій у соціально-педагогічній діяльності / О. В. Сватенков. - С .40-42 Авксентьєва, О. І. Мистецькі технології навчання французької мови / О. І. Авксентьєва. - С .43-46 Глєбова, Ю. А. Методика використання наочності на етапі перевірки теоретико-літературних знань учнів на заняттях із зарубіжної літератури / Ю. А. Глєбова. - С .47-49 Светенок, Л. Актуальні аспекти проблеми визначення рівнів читацької компетенції / Л. Светенок. - С .50-52 Нагорна, А. Особливості вивчення художніх творів із філософською проблематикою (на матеріалі драми Бертольда Брехта "Матінка Кураж та її діти") / А. Нагорна. - С .53-56 Лук’янова, Л. Б. Організація самостійної пізнавальної діяльності у змісті екологічної освіти: результати експерименту / Л. Б. Лук’янова. - С .57-61 Михнюк, М. І. Вимоги до розробки дидактичного забезпечення модулів підвищення кваліфікації з професій будівельного профілю / М. І. Михнюк. - С .62-64 Литвинова, Н. І. Психологічні чинники розвитку в майбутніх педагогів мотивації до творчості / Н. І. Литвинова. - С .65-69 Базелюк, В. Г. Аналіз як вид дослідницької діяльності / В. Г. Базелюк. - С .70-73 Чемерис, І. М. Теоретичні основи вживання поняття "Компетентність" у контексті нових освітніх систем / І. М. Чемерис. - С .74-76 Дубич, К. Поняття індивідуальності і її прояви в життєдіяльності людини / К. Дубич. - С .77-80 Булавенко, С. Д. Застосування інтерактивних технологій при формуванні економічних знань і вмінь старшокласників в умовах довузівської підготовки / С. Д. Булавенко. - С .81-82 Алексюк, Л. Р. Психолого-педагогічні умови удосконалення навчально-виховного процесу в кооперативних вищих навчальних закладах І рівня акредитації / Л. Р. Алексюк. - С .83-86 Новгородська, Ю. Г. Інноваційні підходи до створення навчальної літератури / Ю. Г. Новгородська. - С .87-89 Комарова, О. В. Змістова лінія "Методи наукового пізнання" у шкільному курсі біології / О. В. Комарова. - С .90-93 Семеног, О. М. Електронні навчальні засоби у професійній підготовці студентів-філологів / О. М. Семеног. - С .94-98 Чередник, Т. Формування професійної свідомості як фактор професійного становлення майбутнього вчителя літератури / Т. Чередник. - С .99-101 Омельченко, Г. Л. Взаимодействие мастера производственногоь обучения и преподавателя специальных дисциплин в профессиональном развитии будущих квалифицированных рабочих швейного профиля / Г. Л. Омельченко. - С .102-105 Тезікова, С. В. Галузевий стандарт як модель професійної компетенції вчителя / С. В. Тезікова. - С .106-108 Грищенко, О. А. Особливості підготовки керівників освітніх установ до інноваційної діяльності / О. А. Грищенко. - С .109-111 Пилипчук, В. В. Особливості підготовки майбутніх викладачів професійно-технічного навчального закладу / В. В. Пилипчук. - С .112-115 Огієнко, О. І. Андрагогічна модель навчання у професійному розвитку особистості в умовах трансформації освіти / О. І. Огієнко. - С .116-119 Піддячий, М. Орієнтація старшокласників на педагогічні професії в умовах профільного навчання / М. Піддячий. - С .120-124 Тимошко, Г. М. Підготовка магістрантів до управління якістю освіти загальноосвітньої школи / Г. М. Тимошко. - С .125-129 Лавриш, Ю. Е. Вимоги до викладання сестринської справи у вищих медичних навчальних закладах Канади у зв’язку з переходом на соціальну модель професійної діяльності медсестер / Ю. Е. Лавриш. - С .130-132 Тандир, Л. В. Формування професійної економічної культури студентів економічних спеціальностей / Л. В. Тандир. - С .133-137 Солова, В. М. Підготовка майбутніх педагогів до впровадження особистісно зорієнтованих технологій виховання / В. М. Солова. - С .138-140 Черепанова, Г. Л. Підготовка педагогів - слухачів курсів підвищення кваліфікації до роботи з важковиховуваними дітьми / Г. Л. Черепанова. - С .141-143 Стрельнікова, Н. М. Особливості формування у майбутніх учителів комунікативних здібностей / Н. М. Стрельнікова. - С .144-146 Абашкіна, Н. В. Відродження ідей трудової етики у професійній підготовці фахівців: із німецького досвіду / Н. Абашкіна. - С .147-150 Авшенюк, Н. М. Стандарт як інструмент реформування професійної підготовки педагогічного персоналу у Великій Британії / Н. М. Авшенюк. - С .151-155 Постригачь, Н. О. Підготовка майбутніх учителів дошкільних закладів та початкової школи Греції / Н. О. Постригачь. - С .156-157 Гушлевська, І. В. Вчительство як соціально-професійна група: професійний образ сучасного вчителя в США і Канаді / І. В. Гушлевська; Н. Олійник. - С .158-160 Олійник, Н. Школи для дорослих, організовані земствами Чернігівської губернії / Н. Олійник; Н. Стукало. - С .161-164 Стукало, Н. Діяльність Київського фізико-математичного товариства з реформування шкільної математичної освіти в кінці ХІХ - на початку ХХ ст. / Н. Стукало; Н. М. Баленко. - С .165-169 Лисенко, І. В. Вищі початкові училища на Чернігівщині в системі освіти кінця ХІХ - початку ХХ століття / І. В. Лисенко. - С .170-173 Баленко, Н. М. Мова як інструмент формування національної самовідомості в теоретичній спадщині вітчизняних педагогів, мовознаввців та літературознавців другої половини ХІХ - початку ХХ століття / Н. М. Баленко. - С .174-181
РУБ 15 Рубрики: Болонський процес Кредитно-модульна система Викладання іноземної мови в школі викладання психології Викладання зарубіжної літератури в школі Викладання біології в школі Профорієнтація Екологічна освіта Мотивація творчості Підручникотворення Професійна підготовка Майбутні вчителі літератури Інноваційна діяльність економічна культура Підготовка викладачів Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Брехт, Бертольд \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
І-74 Інформаційно-культурологічна та мистецька освіта (консенсус, партнерство, стандарти) в контексті Болонського процесу [Текст] : матеріали науково-практичної конференції 13-14 грудня 2005 року / за ред. В. М. Шейка, М. В. Дяченка, С. В. Сищенко ; Міністерство культури і туризму України, Харківська державна академія культури. - Х. : ХДАК, 2005. - 290 с. - ISBN 966-7352-94-3 : 4.12 грн. Зміст: Проблеми інтеграції вищої школи України до Європейського освітнього простору . - С .41-66 Європейські стандарти вищої освіти в контексті Болонської декларації . - С .67-72 Кредитно-модульна система організації навчального процесу у вищих навчальних закладах інформаційно-культурологічного та мистецького профілю . - С .72-105 Реалізація основних принципів Болонської декларації при підготовці кадрів для соціокультурної сфери . - С .106-150 Етапи розвитку творчого потенціалу студента . - С .120-122 Самостійна робота студентів як один із факторів підготовки грамотного фахівця . - С .122-123 Інноваційний підхід до самостійної роботи студентів . - С .123-124 Активізація самостійно-творчої діяльності студентів у контексті Болонського процесу . - С .125-127 Актуальні проблеми сучасної музичної педагогіки . - С .152-177 Мистецька освіта і Болонський процес . - С .178-190 Підготовка фахівців з хореографії: актуальність європейського досвіду . - С .190-198 Нові напрями бібліотечно-інформаційної діяльності та освіти в контексті формування єдиного інформаційного простору . - С .198-245 Контроль та оцінювання знань студентів у контексті входження України до Болонського процесу . - С .222-224
РУБ 378(4Укр) Рубрики: Болонський процес Кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП) Підготовка викладачів Самостійна робота студентів Соціальні педагоги Підготовка соціальних педагогів Музична педагогіка Музична освіта Естетичне виховання--майбутні вчителі Музичне виховання Мистецька освіта Актори--підготовка Телевізійні спеціалісти--підготовка Режисер масових видовищ--підготовка Режисер дитячого театру--підготовка Бібліотечна справа--бібліотечна освіта Книжковий ринок Бібліотекарі--підвищення кваліфікації Інформаційні технології Шкільна бібліотека Комплектування бібліотек Інноваційні технології навчання Тестування Інформаційне забезпечення управління Кл.слова (ненормовані): фортепіанна освіта -- хореографічна освіта -- бібліотечна ярмарка Дод.точки доступу: Шейко, Василь Миколайович \ред.\; Міністерство культури і туризму УкраїниХарківська державна академія культури Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Психолого-педагогічні проблеми підготовки спеціалістів вищих навчальних закладів: Анотований список літератури [Текст] / Кавалерист Л.А., Коваленко Л.В.> // Гуманітарні науки : Науково-практичний журнал. - 2002. - N2. - С. 201-204 Рубрики: Підготовка викладачів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 44 Беляев, А. В. Подготовка педагогических кадров для кадетских корпусов [Текст] / А. В. Беляев> // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2009. - N 8. - С. 58-65. . - ISSN 0869-561Х Рубрики: Підготовка викладачів Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Росія--освіта Кл.слова (ненормовані): КАДЕТСКИЙ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ф 75 Фокин, Ю. Г. Теоретические основы преподавания в высшей школе [Текст] / Ю. Г. Фокин> // Вестник Московского университета. Серия "Педагогическое образование". - 2009. - №: 3. - С. 31-51. Рубрики: викладання у ВНЗ Підготовка викладачів Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукова частина |
Я 85 Ястремська, О. Підготовка науково-педагогічних кадрів вищої кваліфікафії [Текст] / О. Ястремська> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2010. - N 10. - С. 114-127 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: підготовка науковців Підготовка викладачів Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 58 Попов, Л. В. Педагогическое образование аспирантов - системообразующая функция вузов [Текст] / Л. В. Попов, Н. Х. Розов> // Вестник Московского университета. Серия 20, Педагогическое образование: Научный журнал. - 2010. - N 3. - С. 3-9. Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукова частина Педагогічна освіта Підготовка викладачів Кл.слова (ненормовані): підготовка к викладацької діяльності Дод.точки доступу: Розов, Н. Х. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 63 Постригач, Н. О. Розвиток європейської освітньої політики в підготовці педагогічних кадрів у контексті інтеграційних процесів / Н. О. Постригач> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 4. - С. 39-45. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Підготовка викладачів Кл.слова (ненормовані): вища педагогічна освіта -- реформування -- країни ЄС -- професійна компетентність -- педагогічна компетентність -- комунікативна компетентність -- професійна культура Анотація: Проаналізовано особливості реформування та структурної організації вищої педагогічної освіти в країнах ЄС. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Р 69 Романова, Ганна Миколаївна. Теорія і практика підготовки вищих навчальних закладів до проектування навчальних технологій [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора пед.наук. Спец.13.00.04.- теорія і методика професійної освіти / Г. М. Романова ; Житомирський державний університет імені Івана Франка. - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2012. - 40 с. -
РУБ 74 Рубрики: Підготовка викладачів Проектування (пед.) Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): проектування в освіті Дод.точки доступу: Житомирський державний університет імені Івана Франка Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
П 78 Проблеми освіти [Текст] : науковий збірник / Міністерство освіти і науки України, Інститут інноваційних технологій і змісту освіти. - К. : [б. в.], 1996 - . Вип. 66, Ч.1 / гол. ред. Є. М. Суліма. - 2011. - 244 с. - ). - 25.00 грн. Зміст: Бондаренко, О. Ф. Психологічні особливості сучасної студентської молоді та проблеми професійної підготовки психологів-практиків / О. Ф. Бондаренко. - С .18-24 Удалова, О. А. Проблеми гендерної освіти та виховання студентської молоді / О. А. Удалова. - С .88-92 Гончарук, А. О. Неформальна освіта як підсистема навчання впродовж життя / А. О. Гончарук. - С .106-110 Медвідь, Л. А. Приватна вища економічна освіта: витоки та сьогодення / Л. А. Медвідь. - С .114-120 Лесик, Г. В. Психолого-педагогічний аспект підготовки вчителя у працях А. С. Литвинова / Г. В. Лесик. - С .156-158 Кравченко, І. М. Тренінг професійно-педагогічної компетентності у підготовці майбутнього викладача вищої школи / І. М. Кравченко. - С .194-198 РУБ 378 Рубрики: Вища освіта в Україні Філософія освіти Викладачі вищих навчальних закладів Підготовка вчителів Підготовка викладачів Освіта дорослих Підвищення кваліфікації--працівники освіти Навчання студентів Історія педагогіки Кафедра педагогіки Кл.слова (ненормовані): університетська демократія -- школа Монтесорі Дод.точки доступу: Суліма, Є. М. \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниІнститут інноваційних технологій і змісту освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |