Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 211 с. - 11.60 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Гончарова, О. М. Проблеми інформатизації освіти / О. М. Гончарова. - С .6-10 Виговська, С. В. Теоретичні аспекти та педагогічні умови оптимізації професійного становлення студенток вищих навчальних закладів / С. В. Виговська. - С .10-14 Бондаренко, Ю. І. Виявлення авторської позиції у літературних творах історичного жанру: методичний аспект проблеми / Ю. І. Бондаренко. - С .14-20 Головань, Т. О. Проблема використання різних моделей навчання у процесі формування інтересу до правознавства / Т. О. Головань. - С .20-24 Глазиріна, В. М. Зміст навчання як педагогічна категорія / В. М. Глазиріна, В. М. Караваєва. - С .24-31 Глазиріна, В. М. Самостійна робота студентів як чинник професійної підготовки майбутніх фахівців / В. М. Глазиріна, В. О. Снітковська. - С .31-35 Коваленко, Є. І. Гуманістичні тенденції у вітчизняній педагогіці / Є. І. Коваленко. - С .35-40 Безхлєбнова, О. А. Антропософські засади щодо формування та реалізації змісту курсу нової історії / О. А. Безхлєбнова. - С .40-44 Павченко, В. Аспекти модернізації традиційних компонентів історичних студій / В. Павченко. - С .44-48 Чуткий, А. І. Вища гуманітарна освіта вУкраїні: погляд на проблеми очима викладача і студентів / А. І. Чуткий. - С .48-51 Краснощок, А. В. Проблема періодизації історії педагогіки України / А. В. Краснощок. - С .51-54 Закалюжний, В. М. Роль прикладного змісту навчального матеріалу у формуванні мотивації учіння фізики / В. М. Закалюжний. - С .54-57 Василюк, А. В. Освіта в суспільстві знань / А. В. Василюк. - С .57-63 Отич, О. М. Художньо-естетичний розвиток особистості в системі професійної освіти: теорія і практика / О. М. Отич. - С .63-68 Білоусова, Н. В. З історії розвитку поняття самовдосконалення особистості / Н. В. Білоусова. - С .68-73 Турянська, О. Ф. Позитивна "Я-концепція" особистості як психологічний критерій ефективності особистісно-орієнтованого навчання історії в школі / О. Ф. Турянська. - С .73-77 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ Баранков, О. Г. Застосування інтерактивних технологій навчання історії у сучасній шкільній практиці: перспективи та проблеми / О. Г. Баранков, Ю. В. Кузьменко. - С .77-81 Брижатенко, О. Ігрова діяльність як фактор творчого розвитку старшокласників на уроках історії / О. Брижатенко. - С .81-84 Горохівський, П. Вивчення історії української національної і державної символіки у 7-9 класах загальноосвітніх шкіл / П. Горохівський. - С .84-90 Дудка, Р. А. Викладання курсу античної історії у класичних університетах / Р. А. Дудка. - С .90-93 Желіба, О. В. Використання програми Power Point у навчанні історії / О. В. Желіба. - С .93-97 Луняк, М. О. Методика використання статистичних звітів під час викладання курсу "Кримінологія" та суміжних дисциплін / М. О. Луняк. - С .97-102 Мицик, Л. М. Викладання історії як складова громадянської освіти у вищій школі / Л. М. Мицик. - С .102-108 Пилипенко, О. Є. Сучасні методи та технічні засоби навчання історико-правовим дисциплінам у вищій школі України / О. Є. Пилипенко, Н. М. Пилипенко. - С .108-111 Шевченко, С. І. Інформаційні технології навчання ознайомлювального читання студентів / С. І. Шевченко. - С .111-115 Селюнін, С. М. Рейтинг силових вправ для розвитку м’язів рук і плечового поясу / С. М. Селюнін, М. М. Красновид, С. М. Коченко. - С .115-119 Булавенко, С. Д. Економічна освіта як засіб формування соціально адаптованої особисості / С. Д. Булавенко. - С .119-124 Чудовська, Г. Й. Інноваційні підходи до вивчення менделізма (Моногібридне схрещування. Курс загальної біології) / Г. Й. Чудовська. - С .124-131 Юрченко, Н. Н. Организация учебно-поисковой работы студентов в процессе изучения методики преподавания русского языка в начальных классах / Н. Н. Юрченко. - С .131-136 Сорокіна, Н. В. Мовленнєві механізми іноземної мови / Н. В. Сорокіна. - С .136-139 Носаченко, І. М. Сучасні підходи до економічної освіти в ПТНЗ будівельного профілю / І. М. Носаченко. - С .139-141 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Баранков, О. Г. Підготовка майбутніх учителів історії та правознавства до роботи в полікультурному освітньому середовищі / О. Г. Баранков. - С .142-147 Стеченко, Т. О. Психологічні передумови формування у майбутніх учителів професійно-орієнтованої англомовної граматичної компетенції в усному мовленні / Т. О. Стеченко. - С .147-153 Артьоменко, О. І. Педагогічна культура викладача вищих наук як умова оптимізації професійнох підготовки майбутніх фахівців / О. І. Артьоменко, В. М. Глазиріна. - С .153-156 Кочерга, О. М. Проблема особистісного розвитку підготовки вчителя початкової школи в умовах педагогічного училища / О. М. Кочерга. - С .156-158 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Акіншева, І. П. Методи викладання соціальної історії в європейських школах / І. П. Акіншева. - С .159-163 Крапив’янський, С. М. Сторінками методичного журналу учителів Республіки Білорусь "Історія: проблеми викладання" / С. М. Крапив’янський. - С .163-167 Крапив’янський, С. М. Українські та білоруські національні меншини І пол. ХХ ст. у дзеркалі новітніх білоруських та українських підручників з історії / С. М. Крапив’янський, В. В. Мартиненко. - С .167-171 Самойленко, О. Г. Освітньо-виховні функції та методика викладання історії за щоденниками М. М. Бережкова / О. Г. Самойленко. - С .171-174 Кривобок, О. П. Григорій Зенгер і Петро Люперсольський як автори навчального плану історичного відділення Ніжинського історико-філологічного інституту 1882 року / О. П. Кривобок. - С .174-177 Новгородський, Р. Г. Соціалізація дитини в умовах "Школи дії" В. Лая / Р. Г. Новгородський. - С .177-183 Чувакова, Т. Г. Альтернативні шляхи підготовки вчителів у США / Т. Г. Чувакова. - С .183-186 Василенко, Т. А. Оцінка педагогічної системи Ф. Фребеля вітчизняними діячами дошкільного виховання / Т. А. Василенко. - С .186-191 Благінін, В. М. Реформування змісту шкільної історичної освіти України: радянський спадок і європейські перспективи / В. М. Благінін, М. В. Потапенко. - С .191-193 Кожуховська, А. І. Ідеї національного виховання в творчій спадщині О. П. Довженка / А. І. Кожуховська. - С .193-196 Баленко, Н. М. Освітня діяльність та історико-педагогічна спадщина А. С. Будиловича (1846-1919) / Н. М. Баленко. - С .197-204 Новгородська, Ю. Г. Особливості соціалізації особистості в педагогічній спадщині В. Сухомлинського / Ю. Г. Новгородська. - С .202-204 Марченко, Г. В. Екологічна спрямованість змісту історії в середніх школах Великої Британії / Г. В. Марченко. - С .205-207
РУБ 15 Рубрики: Студенти викладання правознавства Зміст навчання Самостійна робота студентів Професійна освіта викладання фізики Я - теорія Викладання історії Економічна освіта Викладання біології в школі Викладання кримінології Технології навчання Вчителі--підготовка Майбутні вчителі Викладачі вищих навчальних закладів Реформа школи Національне виховання Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Зенгер, Григорій \о нем\; Люперсольський, Петро \о нем\; Лай, В. \о нем\; Фребель, Фрідрих (видатний німецький педагог і теоретик дошкільного виховання, засновник перших дитячих садків ; 1782-1852) \о нем\; Довженко, Олександр \о нем\; Будилович, А. С. (1846-1919) \о нем\; Бережков, М. М. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинський історико-філологічний інститут \о нем\ Примірників всього: 5 Ч.З.№2 (2), аб (1), ав (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), аб (1), ав (1), фб (1) |
П78 Проблеми модернізації освіти України в контексті Болонського процесу [Текст] : Матеріали Першої Всеукраїнської науково-практичної конференції 20-21 лютого 2004 р., м. Київ / Європейський університет ; Ред. В. Я. Пипченко. - К. : Європейський університет, 2004. - 200 с. - Загл. обл. : Болонський процес: Проблеми модернізації освіти України в контексті Болонського процесу. - 64.40 грн., 16.50 грн. Зміст: Журавський, В. С. Глобальні проблеми розвитку освіти та особливотсі їх прояву в Україні / В.С. Журавський. - С .5-8 Домніч, В. І. Головні принципи входження України в Європейський простір вищої освіти / В. І. Домніч. - С .11-17 Якименко, Ю. І. Якість освіти - головний принцип Болонської декларації / Ю. І. Якименко. - С .22-26 Головатий, М. Ф. Особливості входження України до Болонського процесу / М. Ф. Головатий. - С .27-28 ФІЛОСОФСЬКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ТА ТЕОРЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ОСВІТИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ . - С .29-81 ПРОБЛЕМИ ВЗАЄМОДІЇ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ТА РЕГІОНАЛІЗАЦІЇ . - С .82-113 ЄВРОІНТЕГРАЦІЯ УКРАЇНИ: СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ . - С .114-128 ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ . - С .129-138 ПРІОРИТЕТИ СИСТЕМНО-ІНСТИТУЦІЙНОЇ СТРУКТУРИЗАЦІЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ, ВИЗНАЧЕННЯ ОСНОВНИХ ШЛЯХІВ ЇЇ МОДЕРНІЗАЦІЇ . - С .139-165 Корольов, Б. І. Науково-методичні засади впровадження кредитно-модульного навчання у вищій школі України / Б. І. Корольов. - С .139-146 Астахова, В. И. Непрерывное образование - стратегическое направление развития современных образовательных систем / В. И. Астахова. - С .147-149 Гайков, А. А. Качество образования в контексте Болонского процесса / А. А. Гайков. - С .150-152 Гаршнєв, Ю. Г. Оцінювання знань студентів у кредитно-модульній системі навчання / Ю. Г. Гаршнєв, П. І. Сікорський. - С .153-159 УДОСКОНАЛЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕХАНІЗМІВ УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ ОСВІТИ . - С .166-191 Волобуєва, Т. Б. Шляхи удосконалення управління на рівні вищого навчального закладу / Т. Б. Волобуєва. - С .171-173
РУБ 378(4Укр) Рубрики: Болонський процес Гуманітарна освіта Освіта в Україні--якість освіти Екологічна освіта Економічна освіта Освіта в Україні--модернізація освіти освіта в Україні--державна політика Вища освіта в Україні--кредитно-модульне навчання освіта неперервна Підготовка викладачів Вищі навчальні заклади--управління Кл.слова (ненормовані): приватні вузи Дод.точки доступу: Пипченко, В. Я. \ред.\; Європейський університет Примірників всього: 6 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
П78 Проблеми адаптації вищої освіти в Україні до європейських стандартів і принципів Болонського процесу: Матеріали міжнародної наукової конференції 23-26 березня 2004 року. Ужгород (Україна) - Сніна (Словаччина) [Текст] / Міністерство освіти і науки України, Ужгородський державний інститут інформатики, економіки і права, Інститут держави і права ім. В. М. Корецького НАН України. - Ужгород : [б. в.], 2004. - 226 с. - ISBN 966-7186-97-0 : 25.00 грн.
РУБ 378(4Укр) Рубрики: Болонський процес Економічна освіта Вища освіта--Європейська система перезарахування кредитів (ECTS) Вища освіта в Україні--якість освіти Вища освіта в Україні--Болонський процес Комп’ютерні програми--захист законних прав Кл.слова (ненормовані): рівень знань -- кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП) -- інтелектуальна власність -- підвищення якості освіти -- технології навчання -- Європейська система перезарахування кредитів (ECTS) Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Національна Академія Наук України; Ужгородський державний інститут інформатики, економіки і права; Інститут держави і права ім. В. М. Корецького НАН України; Братиславський економічний університет; Закарпатський регівональний центр соціально-економічних і гуманітарних досліджень НАН України Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 6 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 196 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 12.10 грн. Зміст: Заліський, А. А. Освіта Чернігівщини: модернізація в умовах переходу до інформаційного суспільства / А. А. Заліський. - С .5-8 Химинець, В. В. Соціально-педагогічні аспекти управлінського процесу загальноосвітніми навчальними закладами / В. В. Химинець. - С .9-13 Калініна, Л. М. Якість інформаційного забезпечення управління загальноосвітнім навчальним закладом із використанням технічних засобів (29.05.05 р.) / Л. М. Калініна. - С .14-18 Швидун, В. М. Методологічні основи підвищення професійної компетенції керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів / В. М. Швидун. - С .19-23 Тимошко, Г. М. Педагогічний менеджмент як система управління якістю роботи загальноосвітньої школи / Г. М. Тимошко. - С .24-26 Малафіїк, І. В. Системний характер формування понять у школярів / І. В. Малафіїк. - С .27-30 Василенко, Н. В. Педагогічні основи змісту і структури інноваційної діяльності директора школи / Н. В. Василенко. - С .31-35 Рогова, Т. В. Персоналізований підхід в управлінні педагогічним колективом загальноосвітньої школи / Т. В. Рогова. - С .36-38 Купенко, О. В. Педагогічне обгрунтування зв’язку творчої та пректної діяльностей / О. В. Купенко. - С .39-42 Землянська, О. В. Проекція міської структури та змісту науково-методичної діяльності на план шкільного методичного об’єднання / О. В. Землянська. - С .43-45 Ріхтер, О. Є. Роль дидактичних засобів управління у формуванні професійних умінь студентів при вивченні дисциплін метрологічного профілю / О. Є. Ріхтер. - С .46-48 Логвін, В. Л. Проблема інформаційного забезпечення постановки цілей діяльності педагогічного колективу / В. Л. Логвін. - С .49-52 Слєсаренко, О. В. Освіта та інформаційне суспільство / О. В. Слєсаренко. - С .53-57 Петренко, А. А. Шляхи вдосконалення роботи з кадровим резервом освіти / А. А. Петренко. - С .58-64 Новченкова, К. Д. Стратегії управління системою загальної середньої освіти в місті / К. Д. Новченкова. - С .61-64 Онаць, О. Організаційно-управлінські засади самоосвіти молодого вчителя / О. Онаць. - С .65-69 Вознюк, Л. В. Модель гуманістично зорієнтованої системи внутрішкільного управління в загальноосвітніх навчальних закладах / Л. В. Вознюк. - С .70-76 Гурець, В. Т. Технологія прогнозування якості освіти / В. Т. Гурець. - С .77-79 Давидова, Т. М. Збереження й зміцнення здоров’я учнів - стратегічний напрям роботи сучасної школи / Т. М. Давидова. - С .80-82 Тверезовський, В. А. Загальні принципи побудови дистанційної освіти / В. А. Тверезовський. - С .83-85 Дупляк, Т. В. Підготовка керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти / Т. В. Дупляк. - С .86-88 Климчук, І. О. Деякі аспекти якості економічної освіти в ЗНЗ / І. О. Климчук. - С .89-92 Блакитна, Т. І. Автоматизоване робоче місце керівника навчального закладу / Т. І. Блакитна. - С .93-97 Тельнова, С. А. Управлінський супровід процесу профільного навчання старшої школи / С. А. Тельнова. - С .87-99 Тверезовська, Н. Т. Погляд на інформатизацію освіти черед призму площин / Н. Т. Тверезовська. - С .100-103 Михайленко, Т. В. Управління розвитком персоналу в освітній організації: ретроспектива ровитку та сучасні підходи / Т. В. Михайленко. - С .104-106 Артюх, М. С. Розробка локальних освітніх програм як шлях розвитку періональної системи освіти / М. С. Артюх. - С .107-110 Кивлюк, О. П. Інформаційно-комунікаційні технології в навчальній діяльності закладів освіти І ступеня / О. П. Кивлюк. - С .111-112 Рябуха, М. І. Проблеми формування соціальної компетенції учнів багатопрофільного ліцею інтернатного типу / М. І. Рябуха. - С .117-120 Вдовиченко, Р. П. Зміст і структура управлінської компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів / Р. П. Вдовиченко. - С .121-123 Письменна, М. Ф. Інформаційний супровід навчального процесу / М. Ф. Письменна. - С .124-126 Філіппова, Л. Л. Інформативна компетентність викладача вищого нвчального закладу / Л. Л. Філіппова. - С .127-129 Губаш, О. П. Управління підвищенням професійного рівня учителів іноземної мови з використанням інформаційно-комунікаційних технологій / О. П. Губаш, В. В. Лапінський. - С .130-133 Звоник, В. Управління навчальним закладом в умовах реалізації освітніх інновацій / В. Звоник. - С .134-137 Деркач, Г. І. Управління сучасною школою на засадах педагогічних інновацій / Г. І. Деркач. - С .138-140 Бережний, С. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській та навчальній діяльності Першої української гімназії імені Миколи Аркаса м. Миколаєва / С. В. Бережний, Л. С. Аристова. - С .141-143 Удовиченко, О. О. Діяльність методичної служби з підготовки керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти / О. О. Удовиченко. - С .144-146 Федоренко, В. О. Інформаційно-комунікативні технології як засіб розвитку гімназії / В. О. Федоренко. - С .147-150 Грушова, А. А. Організаційні умови інформаційного забезпечення управління навчальним закладом / А. А. Грушова. - С .151-153 Петровський, С. С. Ретроспективний аналіз використання методу проектів у контексті вивчення інформатики учнями 10-11 класів / С. С. Петровський. - С .154-156 Коваленко, Є. І. Моніторинг якості професійної підготовки майбутніх учителів / Є. І. Коваленко. - С .157-159 Авраменко, К. Б. Моніторинг внутрішкільного управління як механізм трансформації освітянської галузі / К. Б. Авраменко. - С .160-162 Островерхова, Н. Оцінка компетентності суб’єктів навчальногопроцесу - стратегія управління якістю уроку / Н. Островерхова. - С .163-167 Пасечнікова, Л. П. Моніторинг динаміки особистісного розвитку учнів / Л. П. Пасечнікова. - С .168-170 Петренко, Л. М. Технологія підготовки педагогічного колективу до експертного оцінювання результатів навчальної діяльності учнів / Л. М. Петренко. - С .171-174 Шалар, Л. В. Індивідуалізація навчально-виховного процесу як засіб самоактуалізації особистості / Л. В. Шалар. - С .175-177 Лебідь, І. Управління становленням початкової освіти в Україні (1917 - 1920 рр.) / І. Лебідь. - С .178-183 Хоменко, В. В. Підготовка керівників освітніх установ другого ступеня у Франції / В. В. Хоменко. - С .184-187 Лисенко, І. В. Розвиток вищої початкової освіти на Чернігівщині в контексті проведення освітніх реформ у кінці ХІХ - на початку ХХ століття / І. В. Лисенко. - С .188-191
РУБ 15 Рубрики: Управління школою Викладання інформатики Директор школи Педагогічний колектив Управління освітою Вища освіта в Україні--якість освіти Здоров’я учнів Дистанційна освіта Економічна освіта Профільне навчання Управління персоналом Викладачі вищих навчальних закладів Початкова освіта в Україні--історія, 1917-1920 рр. освіта в зарубіжних країнах Чернігівщина--початкова освіта--історія Франція--освіта Кл.слова (ненормовані): підвищення якості освіти Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
Г85 Грішнова, Олена Антонівна. Людський капітал: формування в системі освіти і професійної підготовки [Текст] : монографія / О. А. Грішнова. - К. : Знання, 2001. - 254 с. - Бібліогр.: с. 238-254. - ISBN 966-620-111-9 : 20.88 грн. Зміст: Основи теорії людського капіталу . - С .7-46 Формування й розвиток людського капіталу на різних рівнях . - С .47-88 Економічна роль освіти та професійної підготовки в сучасних умовах . - С .89-134 Кл.слова: конкурентоспроможність Освіта та професійна підготовка в Україні: стан і пріоритетні напрями розвитку . - С .135-184 Розвиток освіти та професійної підготовки як чинник стабілізації соціально-економічного становща в Україні . - С .185-230
РУБ 331 Рубрики: Трудові ресурси Професійна освіта Економічна освіта Зайнятість населення Соціальний захист Доходи Кл.слова (ненормовані): людський капітал Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
А 42 Аксьонова, Олена Валентинівна. Методика викладання економічних дисциплін [Текст] : навчальний посібник для викладачів і студентів / О. В. Аксьонова ; Міністерство освіти і науки України, КНЕУ імені Вадима Гетьмана. - К. : КНЕУ, 2006. - 708 с. - (До 100-річчя Київського національного університету імені Вадима Гетьмана). - Літ.: с. 697-707. - ISBN 966-574-871-8 : 52.70 грн.
РУБ 33.04(07) Рубрики: Викладання економіки Економічна освіта Економічне навчання Викладачі економіки Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Київський Національний економічний університет імені Вадима Гетьмана Примірників всього: 50 Ч.З.№2 (15), фб (1), ав (2), аб (32) Свободны: Ч.З.№2 (15), фб (1), ав (2), аб (32) |
Б21 Балягіна, Ірина Анатоліївна. Методика викладання економіки [Текст] : навчально-методичний посібник для самостійного вивчення дисципліни / І. А. Балягіна, М. А. Богорад, Г. О. Ковальчук ; Міністерство освіти і науки України, КНЕУ . - К. : КНЕУ, 2006. - 341 с. - (До 100-річчя Київського національного університету імені Вадима Гетьмана). - Літ. в кінці кожної теми. - ISBN 966-574-539-5 : 24.20 грн.
РУБ 33.04(07) Рубрики: Викладання економіки Економічна освіта Анотація: Посібник є складовою навчального комплексу до предмета "Методика викладання економіки". Книга містить програму й методичні вказівки щодо засвоєння змісту дисципліни, завдання для самостійної роботи студентів, дидактичні тексти й рекомендовану літературу до кожної теми. Надано рекомендації з різних питань організації навчального процесу. Дод.точки доступу: Богорад, Марина Анатоліївна; Ковальчук, Галина Олександрівна; Міністерство освіти і науки України; Київський Національний економічний університет Примірників всього: 50 Ч.З.№2 (15), фб (1), ав (2), аб (32) Свободны: Ч.З.№2 (15), фб (1), ав (2), аб (32) |
І-60 Індивідуалізація навчального процесу як провідна складова модернізації вищої економічної освіти [Текст] : збірник матеріалів науково-методичної конференції 31 січня - 2 лютого 2006 р. : у 2-х т. Т. 2 / Міністерство освіти і науки України, Київський Національний економічний університет імені Вадима Гетьмана. - К. : КНЕУ, 2006. - 392 с. - ISBN 966-574-896-3 : 6.40 грн.
РУБ 378 Рубрики: Самоосвіта студентів Самостійна робота студентів Індивідуальна робота студентів Дистанційне навчання Оцінювання знань Тестування Індивідуалізація навчання Пізнавальна діяльність Рольові ігри Модульно-рейтингова технологія навчання Економічна освіта Модернізація освіти Консультативна робота студентів Освітні технології Інформаційні технології Тестування викладання правознавства Викладання іноземної мови Викладання економіки науково-дослідна діяльність студентів Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Київський Національний економічний університет імені Вадима Гетьмана Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Н 34 Наукові записки Національного університету "Києво-Могилянська Академія" [Текст] : збірник наукових праць. Т. 47. Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота / Національний університет "Києво-Могилянська Академія". - К. : Києво-Могилянська Академія, 2005. - 92 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 3.00 грн., 3.00 грн. Зміст: Ващенко, О. О. Сучасна вища економічна освіта в Чехії та Україні: теоретичні засади і практичний досвід / О. О. Ващенко, М. О. Голубєва. - С .14-18 Медвідь, Л. А. Економічна освіта в контексті формування загальної системи освіти України / Л. А. Медвідь, І. Б. Міщенко. - С .18-22 Приходькіна, Н. О. Сучасні проблеми гендерної освіти у вищих навчальних закладах України / Н. О. Приходькіна. - С .26-31 Голубєва, І. В. Особливості викладання конфліктологічних дисциплін у форматі дистанційного навчання у ВНЗ США / І. В. Голубєва. - С .31-36
РУБ 371(05) Рубрики: Економічна освіта Викладачі української мови--підготовка Гендерна освіта Викладання конфліктології ВІЛ/СНІД Соціальна робота Дод.точки доступу: Національний університет "Києво-Могилянська Академія" Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
М 48 Мельник, С. Економ іка знань. Світовий досвід та перспективи впровадження в Україні [Текст] / С. Мельник, В. Матросов> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2009. - N 10. - С. 14-25. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Економічна освіта Економіка України Кафедра економічної теорії Дод.точки доступу: Матросов, В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 69 Романова, Л. Використання інноваційних технологій у формуванні професійного мовлення ліцеїстів [Текст] / Л. Романова> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 1. - С. 11-13. Рубрики: Професійна освіта Економічна освіта Викладання української мови--культура мовлення--професійне мовлення Кл.слова (ненормовані): інтеракція Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
М 33 Матвієнко, В. Підготовка школярів середньої ланки до вибору економічного профілю навчання [Текст] / В. Матвієнко> // Географія та основи економіки в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 1. - С. 2-5 Рубрики: Економічне навчання Економічна освіта Профільне навчання Кафедра географії Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 91 Сучасна економічна освіта: Україна і Болонський процес [Текст] / М-во освіти і науки України, Київський нац. ун-т ім. Т. Шевченка ; за ред. В. Д. Базилевича. - К. : Знання, 2006. - 326 с. ; 22 см. - ISBN 966-346-183-7 (в тв. обкл.) : 35.00 грн. Зміст: Вдосконалення освітнього процесу на економічному факультеті Київського Національного університету імені Тараса Шевченка в контексті Болонського процесу Організація освітнього процесу на економічних факультетах провідних університетів Європи в контексті Болонського процесі Основні першоджерела Болонського процесу
РУБ 378(4Укр) Рубрики: Болонський процес--Україна Економічна освіта Кафедра економічної теорії Кл.слова (ненормовані): Болонський процес (першоджерела) Дод.точки доступу: Базилевич, Віктор Дмитрович \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниКиївський Національний університет імені Тараса Шевченка; Економічний факультет; Науково-методична комісія з економіки та управління класичних університетів Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Р 60 Родіонова, Лариса. Концептуальні засади вивчення історії економіки та економічної думки [Текст] / Л. Родіонова> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2012. - N 2. - С. 87-93 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Викладання економіки Економічна освіта Кл.слова (ненормовані): історичний розвиток -- поліваріантність -- світовий економічний розвиток Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 23 Наливайко, Анатолій. Стратегічні аспекти управління факультетом в умовах турбулентного середовища [Текст] / А. Наливайко> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2012. - N 1. - С. 86-92. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--наукова діяльність у ВНЗ вища освіта--управління Економічна освіта Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): турбулентне середовище -- управління знаннями -- когнітивна недостатність -- корпоративна культура Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 14 Набока, О. Організаційно-педагогічні умови застосування професійно-орієнтованих технологій навчання у фаховій підготовці майбутніх економістів / Ольга Набока> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 12. - С. 48-53. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Економічна освіта Кл.слова (ненормовані): професійно-орієнтовані технології навчання -- фахова підготовка -- майбутні економісти -- організаційно-педагогічні умови Анотація: У статті досліджено організаційно-педагогічні умови застосування професійно-орієнтованих технологій у фаховій підготовці майбутніх економістів. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Г 27 Геєць, В. Економічна теорія у системі підготовки фахівців з вищою освітою [Текст] / В. Геєць, А. Гриценко> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 2. - С. 80-83 Рец. на кн. : Економічна теорія. Політекономія : підручник / ред. В. М. Тарасевич. - К. : Знання, 2012. - 206 с. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Економічна освіта Вища професійна освіта Кл.слова (ненормовані): вища економічна освіта -- підготовка фахівців з вищою освітою Дод.точки доступу: Гриценко, А. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 24 Педагогічна і психологічна науки в Україні [Текст] : зб. наук. праць : в 5-ти т. / Національна академія педагогічних наук України; ред. рада: В. Г. Кремень, В. М. Мадзігон, В. І. Луговий. - К. : Педагогічна думка, 2012 - . Т. 4 : Професійна освіта і освіта дорослих / ред.: Н. Г. Ничкало, В. О. Радкевич, І. А. Зязюн. - 2012. - 512 с. - (До 20-річчя НАПН України). - ISBN 978-966-644-216-4 : 133.00 грн. РУБ 371(4Укр) Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Наука в Україні Професійна освіта освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка) Економічна освіта Інноваційні технології навчання Педагогічна майстерність Реформування освіти--Україна Вища освіта Дод.точки доступу: Кремень, В. Г. \ред.\; Мадзігон, В. М. \ред.\; Луговий, В. І. \ред.\; Ничкало, Н. Г. \ред.\; Радкевич, В. О. \ред.\; Зязюн, І. А. (1938) \ред.\; Національна академія педагогічних наук України Примірників всього: 4 фб (1), Ч.З.№2 (3) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (3) |
Ф 33 Федоренко, І. Наукові пошуки молодих дослідників [Текст] / І. Федоренко> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 5. - С. 103-108 : табл. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Наукова робота студента Економічна освіта Кл.слова (ненормовані): економіст -- конкурс -- кількісні методи в економіці Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Е 45 Економічні основи інноваційного розвитку вищих навчальних закладів України [Текст] : монографія / Академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти ; за заг. ред. В. І. Лугового. - К. : Педагогічна преса, 2009. - 384 с. - ISBN 978-966-2137-04-0 : 28.00 грн. РУБ 378(4Укр) Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Економічна освіта Вища освіта--інновації Вища освіта--управління Вища освіта в Україні Економіка освіти Україна--Вища освіта Дод.точки доступу: Луговий, В. І. \ред.\; Академія педагогічних наук УкраїниІнститут вищої освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |