А 43 Актуальні проблеми романо-германської філології в Україні та Болонський процес [Текст] : матеріали Міжнародної наукової конференції 24-25 листопада 2004 року / Міністерство освіти і науки України, Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича, Факультет іноземних мов. - Чернівці : Рута, 2004. - 320 с. - ISBN 966-568-727-1 : 20.00 грн.
РУБ 40 Рубрики: Болонський процес--Україна Романо-германська філологія Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Чернівецький національний університет ім. Ю. Федьковича; Факультет іноземних мов Примірників всього: 4 фб (1), Ч.З.№2 (2), аб (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), аб (1) |
У45 Україна в 2008 році: Щорічні оцінки суспільно-політичного та соціально-економічного розвитку [Текст] : Монографія / Національний інститут стратегічних досліджень ; За заг. ред. Ю. Г. Рубана. - К. : НІСД, 2008. - 744 с. - ISBN 966-554-094-7 : 16.10 грн., 11.40 грн. Зміст: Особливості розвитку політичної системи України Розвиток громадянського суспільства в Україні Державна правова політика та конституційна реформа в Україні Соціокультурні та етнонаціональні аспекти формування української національної ідентичності Входження України в європейський гуманітарний простір Соціально-економічний розвиток України Пріорітети регіональної політики України Зовнішня політика України Національна безпека держави
РУБ 32(4Укр) Рубрики: Європейський Союз Політична система суспільства Конституційна реформа--Україна Болонський процес--Україна Засоби масової інформації (ЗМІ) Енергетична політика--Україна Регіональна політика--Україна Економічний розвиток--Україна Національна безпека--Україна Кл.слова (ненормовані): інфляційні тенденції -- українська національна ідентичність Анотація: Видання містить аналітичні оцінки трансформації політичної системи, ефективності державного управління і місцевого самоврядування, гуманітарного та етнополітичного розвитку, становлення громадянського суспільства, соціально-економічних перетворень, регіональної та оборонно-промислової політики, міжнародного співробітництва України в 2008 році. Дод.точки доступу: Рубан, Ю. Г. \ред.\; Національний інститут стратегічних досліджень Примірників всього: 2 фб (1), ІБв (1) Свободны: фб (1), ІБв (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2009. - 206 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 70.40 грн. Зміст: Костикова, Л. П. Систематизация подходов к оцениванию качества поликультурного обучения / Л. П. Костикова. - С .6-11 Тверезовська, Н. Т. Генезис наукових поглядів на індивідуальний підхід у вихованні дошкільників / Н. Т. Тверезовська, Л. В. Кузьменко. - С .12-14 Калініна, Л. М. Сутність та специфіка інформаційного управління загальноосвітнім навчальним закладом / Л. М. Калініна. - С .20-23 Отрошко, Т. В. Україна в контексті Болонського процесу: оновлення навчальних планів / Т. В. Отрошко. - С .20-23 Усатенко, Т. Українознавство в науково-освітніх процесах / Т. Усатенко. - С .24-26 Пата, Л. П. Деякі аспекти теоретико-методологічних засад еколого-натуралістичної освіти в контексті глобалізації освіти / Л. П. Пата. - С .31-33 Султанова, Л. Ю. Професійна діяльність викладача вищого навчального закладу в контексті глобалізації освіти / Л. Ю. Султанова. - С .34-36 Борозинець, І. М. Теоретичні аспекти інноваційного стилю педагогічної діяльності / І. М. Борозинець. - С .34-36 Попенко, О. М. Інноваційна діяльність ВНЗ І-ІІ рівнів акредитації в контексті інтеграційних процесів / О. М. Попенко. - С .37-40 Голуб, Н. М. Проблема формування морально-етичних цінностей / Н. М. Голуб, Л. І. Проценко. - С .41-45 Драчук, Л. І. Методичні ідеї Тетяни Федорівни та Федора Федоровича Бугайків / Л. І. Драчук. - С .46-48 Бондаренко, Ю. І. Види та шляхи аналізу художнього твору: філософсько-історичний аспект / Ю. І. Бондаренко. - С .49-53 Забарний, О. В. Формування ціннісних орієнтацій школярів на уроках української літератури під час вивчення драматичних творів / О. В. Забарний. - С .54-56 Белая, А. С. Семантико-прагматический подход к изучению современной социальной терминологии в сопоставительном аспекте / А. С. Белая. - С .57-60 Бутурлим, Т. І. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення сучасної української літератури (на матеріалі саги в новелах Марії Матіос "Майже ніколи не навпаки" / Т. І. Бутурлим. - С .60-63 Донченко, Т. К. Підготовка студентами проектів уроків української мови й аналізу іх як засіб самоконтролю / Т. К. Донченко. - С .64-68 Яценко, Т. О. Формування компетентного читача як головна проблема шкільної літературної освіти / Т. О. Яценко. - С .69-71 Шелехова, Г. Т. Розвиток комунікативних умінь учнів на засадах компетентнісного підходу (10 клас) / Г. Т. Шелехова. - С .72-75 Шевченко, З. О. Інноваційні технології в процесі допрофільної філологічної підготовки / З. О. Шевченко. - С .76-78 Погребенник, В. Ф. Інтерактивні стратегії у вивченні української літератури / В. Ф. Погребенник. - С .79-83 Паламар, С. П. Формування вмінь учнів працювати з художньою деталлю 84 в процесі аналізу художнього твору / С. П. Паламар. - С .84-86 Жила, С. О. "Злиття різних видів мистецтва..." у процесі вивчення української літератури / С. О. Жила. - С .87-94 Братко, В. О. Ефективність упровадження інтегрованого навчання на уроках зарубіжної літератури в основній школі / В. О. Братко. - С .94-96 Коваленко, Є. І. Ігрові технології у процесі вивчення історії / Є. І. Коваленко, Н. А. Россошенко. - С .97-103 Загадарчук, Г. М. Навчальні диспути як засіб розвитку полемічної майстерності студентів / Г. М. Загадарчук. - С .101-103 Чередниченко, Г. А. Формування творчих здібностей студентів у процесі фахової підготовки у вищих навчальних закладах / Г. А. Чередниченко. - С .104-108 Щербакова, Н. М. Формування пізнавальної самостійності учнів: експериментальна програма / Н. М. Щербакова. - С .108-112 Красновид, М. М. Оцінка фізичної підготовленності юних легкоатлетів у системі спортивног вибору / М. М. Красновид. - С .113-115 Кирилюк, В. М. Специфіка навчання дітей хореографії / В. М. Кирилюк. - С .116-120 Ревенчук, В. В. Інструментально-виконавські конкурси як чинник мистецької освіти / В. В. Ревенчук. - С .120-125 Рудик, Я. М. Прискорене й збагачене навчання обдарованої студентської молоді у вищих навчальних закладах України / Я. М. Рудик. - С .126-129 Романовська, Л. І. Соціально-психологічні умови посилення ефективності процесу соціального виховання у дитячих громадських об’єднаннях / Л. І. Романовська. - С .130-134 Майстренко, О. М. Підготовка учнів старших класів до мовного тексту в контексті впровадження зовнішнього незалежного оцінювання / О. М. Майстренко. - С .135-138 Грона, Н. Науково-дослідна робота студентів у курсі викладання методики української мови / Н. Грона. - С .138-140 Толочко, С. В. Роль викладача у формуванні професійно-практичних знань студентів / С. В. Толочко. - С .141-144 Гуцан, Т. Г. Сучасні наукові підходи до формування готовності майбутнього вчителя економіки до професійної діяльності в умовах профільного навчання / Т. Г. Гуцан. - С .145-149 Коваль, Т. І. Форми самостійної позааудиторної роботи майбутніх менеджерів із використанням електронного підручника ділової англійської мови / Т. І. Коваль, Т. М. Каменєва. - С .150-155 Гриценюк, І. А. Організація професійної підготовки виробничого персоналу підприємств швейної галузі / І. А. Гриценюк. - С .156-160 Киричок, І. І. До проблеми виховання емпатійності в майбутніх учиьелів при викладанні курсу "Основи педагогічної майстерності" / І. І. Киричок. - С .161-163 Осавалюк, О. А. Науково-теоретичні засади діагностування знань майбутнього педагога / О. А. Осавалюк. - С .164-166 Конончук, І. М. Формування культури міжетнічних відносин у період коренізації 20-х рр. (на матеріалах Чернігівщини) / І. М. Конончук. - С .167-171 Самаріна, С. І. Дисципліна учнів у вітчизняних загальноосвітніх закладах історико-педагогічний аспект / С. І. Самаріна. - С .172-176 Демченко, Н. М. Принципи формування змісту освіти класичної гімназії в поглядах представників російської словесності Лівебережної України (др. пол. ХІХ ст.) / Н. М. Демченко. - С .177-180 Самойленко, О. В. Навчально-виховний процес Ніжинської класичної гімназії крізь призму освітніх реформ у Російській імперії ХІХ ст. / О. В. Самойленко. - С .185-188 Харківська, А. А. Аналіз варіативних систем профільного навчання в зарубіжному досвіді / А. А. Харківська. - С .189-192 Пономаренко, О. В. Педагогічні умови формування лідерських якостей майбутніх вчителів (досвід США) / О. В. Пономаренко. - С .193-195 Шугалій, Н. Є. Ніколай Фредерік Северин Грундтвіг - піонер вищих народних шкіл, просвітник, філософ, реформатор церкви та освіти / Н. Є. Шугалій. - С .196-198 Михайленко, О. В. Етапи і особливості становлення юридичної освіти США / О. В. Михайленко. - С .199-202
РУБ 15 Рубрики: Болонський процес--Україна Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Бугайки, сім'я \о них\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Савельєв, В. Вища освіта України перед викликами XXI століття: критичний вимір [Текст] / В. Савельєв> // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2009. - N 4. - С. 242-247. . - ISSN 1810-2131 Рубрики: Вища освіта--реформування освіти Болонський процес--Україна Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 16 Таланова, Ж. Болонська інтеграція докторської підготовки: редукція чи розвиток для України? [Текст] / Ж. Таланова> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2010. - N 7/8. - С. 96-106. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Болонський процес--Україна Вища освіта--наукові ступені--кандидат наук--доктор наук Кл.слова (ненормовані): докторська підготовка Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 83 Луговий, В. Концептуальні засади розроблення національної рамки кваліфікацій [Текст] / В. Луговий> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2010. - N 9. - С. 15-24. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Болонський процес--Україна Вища освіта в Україні--Національна рамка кваліфікацій Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): національні рамки кваліфікацій Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 89 Суліма, Є. Невідкладні завдання системи вищої освіти на новому етапі Болонського процесу [Текст] / Є. Суліма> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2010. - N 11. - С. 5-13 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Болонський процес--Україна Вища освіта в Україні Анотація: Наводяться першочергові завдання, які стоять перед системою вищої освіти України у межах Болонського процесу. Це створення національної рамки кваліфікації, проектування стандартів вищої освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
А 91 Астахова , Валентина. Мобільність - ознака нашого часу [Текст] / В. Астахова > // Освіта. - 2011. - 9-16 лютого. - С. 4. Рубрики: Вища освіта в Україні Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукова частина Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--навчальна частина Болонський процес--Україна Кл.слова (ненормовані): академічна мобільність -- мобільний студент -- національна рамка кваліфікацій України Анотація: Про питання академічної мобільності, яка розглядається в Болонських документах як вирішальна ланка забезпечення якості навчання в національних освітніх системах. |
П 12 Павко, А. Болонський процес в Україні: плюси і мінуси [Текст] : Яким чином його впровадження впливає на модернізацію вітчизняної системи освіти / А. Павко > // Урядовий кур’єр. - 2011. - 1 березня. - С. 8 Рубрики: Болонський процес--Україна Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукова частина |
У 45 Україна і світ : прагнення змін [Текст] = Ukraine and the World: Yearning for Changes : монографія / Національний університет "Києво-Могилянська Академія", Центр європейських гуманітарних досліджень ; відп. ред. Н. О. Висоцька. - к. : Дух і літера, 2010. - 448 с. - ISBN 978-966-378-169-3 : 38.97 грн. на титулі кол. авт. не вказані Зміст: Антонович, Мирослава. Українське Фулбрайтівське товариство в розбудові громадянського суспільства в Україні (до 10-річчя з дня створення) / М. Антонович. - С .9-14 НОВИЙ СВІТОВИЙ ПОРЯДОК ТА МІСЦЕ В НЬОМУ УКРАЇНИ УКРАЇНА ТА УКРАЇНСТВО НА МІЖНАРОДНІЙ АРЕНІ Сусак, Віта. Українська культурана спадщина за кордоном: стан і перспективи / В. Сусак. - С .77-84 Введенська, Тетяна. Українці на перехресті культур / Т. Введенська. - С .85-96 ЮРІЙ ЛУЦЬКИЙ: МІЖ УКРАЇНОЮ І ЗАХОДОМ (ДО 90-РІЧЧЯ ВІД ДНЯ НАРОДЖЕННЯ ВЧЕНОГО) Масенко, Лариса Терентіївна. Гоголь в інтерпретації Юрія Луцького / Л. Т. Масенко. - С .167-173 УКРАЇНСЬКА ОСВІТА: НЕОБХІДНІСТЬ РЕФОРМ Загірняк, Михайло. Проблеми якості загальної скередньої освіти у дзеркалі зовнішнього незалежного оцінювання / М. Загірняк, В. Усатюк. - С .211-225 Лікарчук, Ігор. Національна система ЗНО і моніторингу якості освіти (НС ЗНОМЯО) як інструмент удосконалення системи освіти при переході до суспільства сталого розвитку / І. Лікарчук, С. Раков. - С .244-259 Курбатов, Сергій. Університетські рейтинги як інструмент інтерпретації української вищої освіти у світовий контекст / С. Курбатов. - С .260-267 Вакуленко, Максим. Проблеми узгодження вітчизняних стандартів наукової етики з міжнародними в галузі української транслітерації / М. Вакуленко. - С .268-278 Демкович, Христина. Аналіз ставлення українських студентів та викладачів до Болонського процесу / Х. Демкович. - С .279-292 Гісь, О. Курс із розвитку продуктивного мислення для учнів початкової школи / О. Гісь. - С .293-316 КУЛЬТУРА І МОВА В КОНТЕКСТІ ГЛОБАЛЬНИХ ЗМІН Самойлюкевич, Інна Володимирівна. Професійна підготовка вчителів іноземних мов до діяльності в умовах інформаційного суспільства / І. В. Самойлюкевич. - С .332-349 Бордюк, Людмила. Просторові стосунки в Україні: казки та реальність / Л. Бордюк. - С .350-363 Сердюкова, Людмила. Підстави для включення творів українського письментства у викладання англійської мови в Україні / Л. Сердюкова. - С .364-374 ЕКОЛОГІЗАЦІЯ ЕКОНОМІКИ: ІННОВАЦІЙНІ ПІДХОДИ РУБ 9(4Укр) Рубрики: Соціально-економічний розвиток--Україна Якість освіти зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО), тестування Вища освіта в Україні етика наукова Болонський процес--Україна мислення продуктивне--початкова школа Підготовка вчителів іноземної мови Викладання англійської мови Глобальна економіка Україна--Соціально-економічний розвиток Кл.слова (ненормовані): реформування держави -- рейтинг університету -- Болонський процес (відношення студентів) -- екологізація економіки Дод.точки доступу: Висоцька, Н. О. \ред.\; Луцький, Юрій Остапович (1919-2001) \о нем\; Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Національний університет "Києво-Могилянська Академія"; Центр європейських гуманітарних досліджень; \о нем\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Б 89 Бруз, Володимир Рецензія на монографію: Украина и европейский глобализм (1989-2009). [Текст] / Володимир Бруз> // Київська старовина : Науковий історико-філологічний журнал. - 2011. - N 1. - С. 166-171 . - ISSN 0869-3595 Рубрики: Історія України, 1985-1991 рр. Історія України, 1991- Політика України--зовнішня політика Глобалізація--Україна Болонський процес--Україна Кафедра економічної теорії Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ш 35 Швець, Дмитро. Управління вищою освітою та напрямки реформування освітньої системи в Україні [Текст] / Д. Швець> // Соціальна психологія. Український науковий журнал. - 2011. - N 4. - С. 123-132. Рубрики: Болонський процес--Україна Вища освіта в Україні управління ВНЗ Кл.слова (ненормовані): моделі недержавного управління -- моделі державного управління -- управління вищою освітою Анотація: У статті розглянуто характеристики засадничних моделей державного та недержавного управління вищою освітою в умовах розширення сфіери впливу Болонської системи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 91 Сучасна економічна освіта: Україна і Болонський процес [Текст] / М-во освіти і науки України, Київський нац. ун-т ім. Т. Шевченка ; за ред. В. Д. Базилевича. - К. : Знання, 2006. - 326 с. ; 22 см. - ISBN 966-346-183-7 (в тв. обкл.) : 35.00 грн. Зміст: Вдосконалення освітнього процесу на економічному факультеті Київського Національного університету імені Тараса Шевченка в контексті Болонського процесу Організація освітнього процесу на економічних факультетах провідних університетів Європи в контексті Болонського процесі Основні першоджерела Болонського процесу
РУБ 378(4Укр) Рубрики: Болонський процес--Україна Економічна освіта Кафедра економічної теорії Кл.слова (ненормовані): Болонський процес (першоджерела) Дод.точки доступу: Базилевич, Віктор Дмитрович \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниКиївський Національний університет імені Тараса Шевченка; Економічний факультет; Науково-методична комісія з економіки та управління класичних університетів Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Р 83 Руденко, В. Цивілізаційно-культурологічний підхід до запровадження Болонського процесу [Текст] / В. Руденко> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2010. - N 4. - С. 31-38 Рубрики: Болонський процес--Україна Реформування освіти Цивілізації Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): гуманітарна політика -- цивілізація Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Прим. 1 (Ч.З.№2) переплетений (див. ВОУ1/2010/ Подшивка № 1) - cвободен |
В 84 Все про реформу освіти [Текст] : спецвипуск> // Урядовий кур’єр. - 2011. - 16 грудня. - С. 1-12. Рубрики: Освіта в Україні--реформування освіти Кафедра дошкільної освіти Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи Дошкільна освіта в Україні Болонський процес--Україна навчання профільне Вища освіта в Україні освіта позашкільна освіта і законодавство Кл.слова (ненормовані): реформа освіти -- гуманізація освіти -- модернізація освіти |
С 91 Сухарніков, Юрій. Концептуальні підстави розробки і впровадження національної рамки (академічних) кваліфікацій України [Текст] / Ю. Сухарніков> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2012. - N 3. - С. 16-38. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта в Україні--модернізація освіти Вища освіта в Україні--Національна рамка кваліфікацій Болонський процес--Україна Кл.слова (ненормовані): людський ресурс -- компетентності в освіті Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 69 Романюк, Ю. Україна і Болонський процес: тернистий шлях європейського визнання [Текст] / Ю. Романюк> // Наука і суспільство : Науково-популярний і літературно-художній ілюстрований журнал. - 2012. - N 1/2. - С. 44-50 . - ISSN 0130-7037 Рубрики: Болонський процес--Україна Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): НДУ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ц 67 Ципко, Вікторія. Інтеграція України до європейського освітнього простору з позицій філософського виміру освіти [Текст] / В. Ципко> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2012. - N 6. - С. 44-51. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: освіта в Україні Болонський процес--Україна Кл.слова (ненормовані): освітні реформи -- реформування вищої освіти -- інтеграція України -- європейський освітній простір Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 11 Вішар, Юлія. Історичний плацдарм ринку праці в контексті Болонського процесу [Текст] / Ю. Вішар> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 1. - С. 69-74. Рубрики: Болонський процес--Україна Болонський процес--ринок праці--конкурентоспроможнісмть Кл.слова (ненормовані): мовна практика -- програми обміну -- конкурентоспроможність -- Лісабонська конвенція -- Сорбонська декларація -- інфраструктура -- науково-технічний потенціал Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |