74.04(4Укр)
В 84


   
    Все про реформу освіти [Текст] : спецвипуск // Урядовий кур’єр. - 2011. - 16 грудня. - С. 1-12.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--реформування освіти
   Кафедра дошкільної освіти

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

   Дошкільна освіта в Україні

   Болонський процес--Україна

   навчання профільне

   Вища освіта в Україні

   освіта позашкільна

   освіта і законодавство

Кл.слова (ненормовані):
реформа освіти -- гуманізація освіти -- модернізація освіти



74.04(4Укр)
Д 75


    Дробноход, Микола.
    Національна стратегія розвитку освіти в Україні як вирок [Текст] / М. Дробноход // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2011. - Том 14, N 4. - С. 7-17.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--з’їзди, конференції, семінари, наради
   Освіта в Україні--реформування освіти

   Якість освіти

   Вищі навчальні заклади--наукова діяльність

   Освіта в Україні--правові джерела--нормативні документи

   освіта і законодавство

   освіта і корупція

Кл.слова (ненормовані):
національна стратегія розвитку освіти -- корупція в освітній галузі -- третій з’їзд працівників освіти -- нормативно-правова база в освіті


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Жебровський, Б.
    Глибинні реформи в освіті: час прискорюватись [Текст] / Б. Жебровський // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 9-10.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--реформування освіти
Кл.слова (ненормовані):
реформи -- освіта -- реформування освіти -- глибинні реформи -- учителі -- інформаційно-комунікаційні технології -- технології -- іноземна мова -- освітні стратегії -- підготовка вчителів
Анотація: У статті розповідається про реформування освіти в Україні: належна підготовка та перепідготовка вчителів, розвиток інформаційно-комунікаційних технологій, вивчення другої іноземної мови.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)


74.03(4УКР)
В 55


    Вишневський, Омелян.
    Реформування змісту освіти: точка відліку [Текст] / О. Вишневський // Освіта : всеукраїнський громадсько-політичний тижневик. - 2015. - N 28/29 (4-9 липня). - С. 6
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Освіта в Україні--реформування освіти
Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
Ф 11


   
    Філософія сучасної освіти [Текст] : [добірка статей] // Практична філософія : Науковий журнал. - 2009. - N 3. - С. 54-88. - Зміст: Світглядні засади еколого-ноосферної освіти / І. С. Карпань. Філософський погляд на культурні традиції освіти в Україні та шляхи її модернізації / Є. А. Пінчук. Філософські аспекти гуманізації та гуманітаризації освіти / Л. В. Лаврова. Освітній контекст самореалізації особистості / М. Г. Ватковська. Філософсько-освітні проблеми самореалізації сучасної жінки: міфи і реальність / Н. М. Мікулак. Філософія постсучасної освіти: загальноцивілізаційний вимір / С. А. Довгаль. Філософсько-методологічні новації у превентивній освіті / Т. В. Воронцова.
ББК 74
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Освіта в Україні--культурні традиції освіти

   Освіта в Україні--реформування освіти

   Кафедра педагогіки

   Кафедра біології

   Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукова частина

Кл.слова (ненормовані):
гуманізація освіти -- гуманітаризація освіти -- філософія освіти -- освітній контекст -- орієнтири розвитку освіти -- постсучасна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.04(4Укр)
К 68


    Короденко, Максим.
    Лілія Гриневич: "Важливо, щоб учителі стали агентами змін” [Текст] : розмова з міністром освіти і науки про основні вектори реформування освітньої галузі, які передбачаються законопроектом “Про освіту” / М. Короденко // Освіта України : Педагогічна газета. - 2016. - N 40 (10 жовтня). - С. 4-5.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--реформування освіти
Кл.слова (ненормовані):
про Закон України “Про освіту” (2016) -- реформування освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.04(4Укр)
Л 99


    Ляшенко, О. І.
    Стратегічні пріоритети розвитку загальноосвітньої школи України [Текст] / О. І. Ляшенко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 4. - С. 5-11.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--реформування освіти
Кл.слова (ненормовані):
реформування української освіти -- базові цінності -- дитиноцентрована освіта -- інноваційне навчання -- компетентності


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Максименко, С. Д.
    Теоретико-методологічні проблеми особистісного розвитку учнів [Текст] / С. Д. Максименко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 4. - С. 14-16.
ББК 74.04(4УКР)
Рубрики: Освіта в Україні--реформування освіти
Кл.слова (ненормовані):
особистісний розвиток учнів -- суб’єктно-об’єктні відносини -- шкільна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.04(4УКР)
Т 58


    Топузов, О. М.
    Психолого-педагогічний експеримент як умова результативності формування освіти [Текст] / О. М. Топузов // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2016. - N 4. - С. 16-19.
ББК 74.04(4УКР)
Рубрики: Освіта в Україні--реформування освіти
Кл.слова (ненормовані):
психолого-педагогічний експеримент -- реформування освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.018.058:001.895](477)
Я 72


    Яременко, С.
    Школа – природне середовище розвитку особистості / Станіслав Яременко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 75–77. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Освіта в Україні--реформування освіти

   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інноваційні школи -- модель інноваційного розвитку -- освітнє середовище -- розвиток особистості -- творчо-розвивальний характер -- діяльність вчителя -- компетентність педагога -- сільська школа -- інноваційний освітній простір -- педагогіка партнерства -- розвиток особистості
Анотація: У статті охарактеризовано модель інноваційного загальноосвітнього навчального закладу сільської місцевості та концептуальні засади його розвитку, які ґрунтуються на основі педагогіки партнерства, педагогіки взаємодії. Визначено мету інноваційного розвитку ЗНЗ, яка передбачає прогнозування індивідуального освітнього вектора кожної особистості відповідно до її природнихзадатків та потенційних можливостей, незалежно від віку.


Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


37.014.3(477)
З-12


    Заєць, С.
    Контекстний моніторинг освітньої реформи / Світлана Заєць // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 5/8. - С. 10–18 : рис. - Бібліогр.: 22 назви. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--реформування освіти
Кл.слова (ненормовані):
реформи освіти -- модернізація освіти -- трансформація освіти -- шкільна реформа -- моніторинг в освіті -- стейкхолдери -- громадська думка -- опитування
Анотація: У статті обґрунтовано необхідність запровадження контекстного моніторингу реформ в освітній галузі. Запропоновано систематизований перелік основних стейкхолдерів реформи освіти в Україні за сферами їх зацікавленості. Наголошено на необхідності дослідження та вивчення стану громадської думки зацікавлених у реформі осіб, проведення опитувань серед стейкхолдерів освітніх реформ, створенні національної системи моніторингу та оцінювання освітніх реформ.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.014.3(477)
Г 89


    Грошева, О.
    Готуємося до НУШ: співучителювання / Оксана Грошева, Марія Грішак // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 1. - С. 62. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--реформування освіти
   Початкова школа--ранкові зустрічі

Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- педагогіка партнерства -- співучителювання -- співпраця вчителів -- ранкові зустрічі в початковій школі -- комфортна атмосфера -- початкова школа
Анотація: У статті зазначено, що однією з концептуальних засад, що покладені в основу Нової української школи, є педагогіка партнерства. В педагогіці партнерства доцільно виокремити таке явище, як співучителювання. У рамках підготовки Нової української школи учителі майбутніх перших класів СЗШ № 49 спільно працювали над створенням розробок "Ранкових зустрічей".


Дод.точки доступу:
Грішак, М.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Якимчук, Оксана.
    Реформа української освіти: 2007 - 2015 рр. [Текст] / О. Якимчук // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2020. - N 2. - С. 25-30.
Рубрики: Освіта в Україні--реформування освіти
   Освіта в Україні--європейська інтеграція

Кл.слова (ненормовані):
реформа української освіти -- європейська інтеграція в сфері освіти -- Болонський процес


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Наровлянський, Олександр.
    Ще одна "освітня революція” - реформа освіти чи її руйнування? [Текст] / О. Наровлянський // Юридичний Вісник України : загальнонаціональна правова газета. - 2021. - N 7 (19-25 лютого). - С. 6-7. . - ISSN 1992-9277
Рубрики: Освіта в Україні--реформування освіти
Кл.слова (ненормовані):
реформа освіти -- обговорення реформування освіти -- список літератури з вищої освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Бех, Іван.
    Сучасна освіта на шляху досконалості [Текст] / І. Бех // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2021. - N 1/2. - С. 32-37. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Освіта в Україні--реформування освіти
Кл.слова (ненормовані):
людиноцентрований вплив -- почуття повноцінності -- розвивальне навчання -- розвивальне виховання -- цінності -- виховання
Анотація: У статті розглянуто актуальні проблеми творення сучасної освіти, що відповідає гуманістичним запитам нашого суспільства. Обґрунтовано, що сучасний освітньо-виховний процес своїм змістом і технологіями має забезпечити перетворення основних цінностей життя і культури на власні цінності зростаючої особистості. Лейтмотивом виховного процесу перебачається зміщення акцентів ініціативи від вихователя через партнерство до виховання, коли набуває дієвості його власна активність і творчість.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Громовий, Віктор.
    Нове управлінське мислення: роздержавлення закладу освіти, реформування знизу та подолання начальникоцентрованості [Текст] / В. Громовий // Практика управління закладом освіти : щомісячний спеціалізований журнал. - 2023. - N 3. - С. 30-37.
Рубрики: Освіта в Україні--реформування освіти
Кл.слова (ненормовані):
роздержавлення закладу освіти -- дитиноцентрованість -- вчителецентрованість -- нове управлінське мислення -- реформування освіти знизу


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)