74
Н 70


    Ничкало, Нелля.
    Філософсько-педагогічні роздуми великого романтика / Н. Ничкало // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 10. - С. 78-80.
Рец. на Чемберджі М. І. Ранкові роздуми про вічне : монографія / М. І. Чемберджі. - К. : Автограф, 2010. - 160 с.: іл.
. - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: Зміст освіти
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
проекти -- роздуми -- педагоги-новатори -- педагогіка партнерства -- вчительська професія


Дод.точки доступу:
Чембержі, Михайло Іванович (педагог-організатор мистецької освіти, науковець, громадський діяч, композитор, засновник і ректор Київської дитячої Академії мистецтв ; 15. 07. 1944 ) \про нього\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)


373.3:51
Б 36


    Бевз, Наталія.
    Реалізація педагогіки партнерства у навчанні математики в початковій школі [Текст] / Н. Бевз // Математика в рідній школі : науково-методичний журнал. - 2017. - N 6. - С. 15-21.
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки математики
Кл.слова (ненормовані):
педагогіка партнерства -- навчання математики в початковій школі


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.54(477):33
Ж 83


    Жуган, Н.
    Деякі аспекти інноваційного розвитку економічного ліцею / Надія Жуган // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 72–74. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Освіта в Україні--середня освіта--ліцеї

   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
економічний ліцей -- модель інноваційного розвитку -- Концепція Нової української школи -- інноваційний розвиток -- інноваційна діяльність -- дослідно-експериментальна діяльність -- педагогіка партнерства -- інформаційно-комунікаційні технології -- навчальні заклади -- сфери впровадження інновацій -- освітній локальний осередок
Анотація: У статті розглянуто основні положення інноваційного розвитку Городищенського економічного ліцею, розкрито перспективи впровадження інновацій в організацію педагогічного процесу. Охарактеризовано компоненти моделі інноваційного розвитку ліцею та його трансформацію в академічний ліцей як освітній локальний осередок громади.


Дод.точки доступу:
\о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.018.058:001.895](477)
Я 72


    Яременко, С.
    Школа – природне середовище розвитку особистості / Станіслав Яременко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 75–77. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Освіта в Україні--реформування освіти

   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інноваційні школи -- модель інноваційного розвитку -- освітнє середовище -- розвиток особистості -- творчо-розвивальний характер -- діяльність вчителя -- компетентність педагога -- сільська школа -- інноваційний освітній простір -- педагогіка партнерства -- розвиток особистості
Анотація: У статті охарактеризовано модель інноваційного загальноосвітнього навчального закладу сільської місцевості та концептуальні засади його розвитку, які ґрунтуються на основі педагогіки партнерства, педагогіки взаємодії. Визначено мету інноваційного розвитку ЗНЗ, яка передбачає прогнозування індивідуального освітнього вектора кожної особистості відповідно до її природнихзадатків та потенційних можливостей, незалежно від віку.


Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.018.262(477)
Д 18


    Даниленко, Г.
    Співпраця з батьками над формуванням емоційного інтелекту учнів початкової школи в межах проекту "Інтелект України" / Георгій Даниленко, Олена Щербакова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 8–9. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--співпраця з батьками--проект "Інтелект України"
Кл.слова (ненормовані):
сімейне виховання -- співпраця з батьками -- робота з батьками -- здоров’язбережувальна поведінка -- здоровий спосіб життя -- емоційний інтелект -- Інтелект України, проект -- педагогіка партнерства -- початкова школа
Анотація: Науково-педагогічний проект "Інтелект України" реалізує основні принципи Педагогіки партнерства, тому важливою складовою є плідна співпраця з батьками.


Дод.точки доступу:
Щербакова, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Топол, Вікторія.
    Говорити з батьками : Польський досвід педагогіки партнерства [Текст] / В. Топол // Початкове навчання та виховання : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 33. - С. 2-5.
Рубрики: Початкова школа--співпраця з батьками та учнями
Кл.слова (ненормовані):
педагогіка партнерства -- вплив батьків на навчання -- початкове навчання у Польші


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


376.064.1(477)
Н 23


    Наливкіна, Н.
    Педагогіка партнерства – запорука успіху спеціальної школи / Наталія Наливкіна // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 5. - С. 56–57. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--співпраця з батьками
   Педагогіка партнерства

Кл.слова (ненормовані):
взаємодія сім’ї та школи -- робота з батьками -- батьківські збори -- діти з затримкою психічного розвитку -- співпраця з батьками -- індивідуальна робота -- корекційна система -- спеціальна школа -- педагогіка партнерства
Анотація: У статті розповідається про співпрацю вчителів з батьками учнів із особливими освітніми потребами.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Барабаш, Ольга.
    Педагогіка партнерства - сучасний тип взаємодії між учасниками освітнього процесу [Текст] / О. Барабаш // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 8. - С. 3-7.
Рубрики: Початкова освіта в Україні--освітній процес
Кл.слова (ненормовані):
навчальне співробітництво -- педагогіка партнерства -- початкова школа -- Нова українська школа


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.091.12.014.621](477)
Л 25


    Ларіонова, Л.
    Методичний марафон – шляхи до професіоналізму / Людмила Ларіонова, Валентина Фоміна // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 12. - С. 31–38. - Зміст: Додаток 1 : Вересневий методичний марафон педагогів закладів дошкільної освіти Дніпровського району : графік засідань секції ; Додаток 2 : Вересневий методичний марафон : план роботи секцій ; Додаток 3 : Педагогіка партнерства : вправи для вихователів мол. груп / підгот. Оксана Кухтик.
УДК
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- методична робота -- методичні заходи -- методичний марафон -- педагогіка партнерства -- вихователі молодших груп
Анотація: З досвіду організації методичної роботи в закладах дошкільної освіти Дніпровського району міста Києва.


Дод.точки доступу:
Фоміна, В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.014.3(477)
Г 89


    Грошева, О.
    Готуємося до НУШ: співучителювання / Оксана Грошева, Марія Грішак // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 1. - С. 62. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--реформування освіти
   Початкова школа--ранкові зустрічі

Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- педагогіка партнерства -- співучителювання -- співпраця вчителів -- ранкові зустрічі в початковій школі -- комфортна атмосфера -- початкова школа
Анотація: У статті зазначено, що однією з концептуальних засад, що покладені в основу Нової української школи, є педагогіка партнерства. В педагогіці партнерства доцільно виокремити таке явище, як співучителювання. У рамках підготовки Нової української школи учителі майбутніх перших класів СЗШ № 49 спільно працювали над створенням розробок "Ранкових зустрічей".


Дод.точки доступу:
Грішак, М.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


37.02(477)
Б 24


    Баришовець, Н.
    Організація управлінської діяльності щодо формування ключових компетентностей учнів за умов розбудови української школи / Н. Баришовець // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 1/3. - С. 43–54. - Бібліогр.: 10 назв.
УДК
Рубрики: Учні--формування компетентностей
Кл.слова (ненормовані):
соціально-економічні компетенції -- фасилітативна компетентність -- педагогіка партнерства -- опорні заклади -- формування ключових компетентностей


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


37(477)
Ч-20


    Чаркіна, Т. І.
    Педагогічна фасилітація у діяльності сучасного вчителя [Текст] / Т. І. Чаркіна // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 7/9. - С. 5-10.
УДК
Рубрики: Вчитель--сучасний вчитель
Кл.слова (ненормовані):
вчитель нової української школи -- педагогічна фамилітація -- сучасний вчитель -- педагогіка партнерства -- професійна свідомість вчителя
Анотація: Йдеться мова про те, яким повинен бути вчитель нової української школи. Це люди, які здатні створити умови для гармонійних внутрішньогрупових взаємодій, для співтворчості і співробітництва суб’єктів освітнього процесу.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.014.3(477)
П 16


    Панчак, О.
    Любити, мислити, співпрацювати або Дещо про життєві та фахові принципи сучасного педагога / Олена Панчак // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 4. - С. 14–17. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--реформування освіти--Нова українська школа
Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- Нова українська школа -- навчальні осередки -- навчально-пізнавальна діяльність -- змінний тематичний осередок -- ігровий осередок -- художньо-творча діяльність -- осередок читача -- інтегративний підхід -- предметна інтеграція -- педагогіка партнерства -- ключові компетентності -- початкова школа
Анотація: У статті висвітлено початкову освіту в контексті ідей Нової української школи. Досліджено інтегративний підхід до навчання молодших школярів в умовах реалізації концепції Нової української школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


37.064.2
К 17


    Калошин, В. Ф.
    Педагогіка ненасильства – стратегічний шлях у вихованні дитини / В. Ф. Калошин, Д. В. Гоменюк // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 13/15. - С. 24–48. - Бібліогр.: 4 назв.
УДК
Рубрики: Виховання--педагогіка ненасильства
   Педагогіка--педагогіка партнерства

Кл.слова (ненормовані):
нова українська школа -- педагогіка партнерства -- нерепресивна педагогіка -- нова українська школа
Анотація: Матеріали допоможуть учителям НУШ, батькам усвідомити необхідність і практичну важливість реалізації педагогікии партнерства в освітній процес.


Дод.точки доступу:
Гоменюк, Д. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


37.064.2(477)
П 14


    Пально, Н. В.
    Педагогіка партнерства у виховному процесі / Н. В. Пально // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 10/12. - С. 94–95. - Бібліогр.: 5 назв.
УДК
Рубрики: Загальноосвітні навчальні заклади--виховний процес--педагогіка партнерства
Кл.слова (ненормовані):
виховання -- педагогіка партнерства -- виховний процес -- опорні заклади освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3/.5.014.3(477)
М 48


    Мельник, О. М.
    Партнерство в дії. Пілотна модель партнерства у Новій українській школі / О. М. Мельник // Управління школою : наук.-метод. журн. - 2019. - № 19/21. - С. 2–12.
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--Нова українська школа--партнерство
Кл.слова (ненормовані):
педагогіка партнерства -- учасники освітнього процесу -- співпраця -- Нова українська школа
Анотація: Про проект "Педагогіка партнерства – головний принцип Нової української школи".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.064.2(477)
С 40


    Сисенко, Т.
    Довіра до освіти починається з педагогіки партнерства [Текст] / Тетяна Сисенко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2019. - № 12. - С. 1–2. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--педагогіка партнерства
Кл.слова (ненормовані):
педагогіка партнерства -- Нова українська школа -- батьківські збори -- взаємодія школи та сім’ї -- індивідуальна робота -- успішна співпраця -- спілкування з батьками -- партнерські стосунки -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про те, що довіра до школи починається з педагогіки партнерства – одного з ключових компонентів Концепції Нової української школи. Це педагогіка, що грунтується на партнерстві між учнем, учителем та батьками. В основі педагогіки парстнерства – спілкування, взаємодія та співпраця між учнем, учителем і батьками.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Бех, Іван.
    Педагогічно-сімейна спільнота: партнерство заради дитини [Текст] / І. Бех // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2020. - N 10. - С. 3-7. . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--педагогіка партнерства
Кл.слова (ненормовані):
педагогічно-сімейна спільнота -- партнерство заради дитини -- співпраця з батьками -- педагогіка партнерства


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Савченко, Катерина.
    Теплі ранки у дружньому колі [Текст] : ранкові зустрічі в листопаді для дітей старшої групи / К. Савченко, Л. Пушкаренко // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2020. - N 10. - С. 21-26. . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--педагогіка партнерства
   Дошкільна освіта--ранкові зустручі

Кл.слова (ненормовані):
соціальна компетентність -- пізнавальна активність -- ранкові зустрічі в ЗДО -- педагогіка партнерства


Дод.точки доступу:
Пушкаренко, Людмила

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


   159.9(06)
   Н 34


    Дубровська, Лариса Олександрівна.
    Педагогічні умови розвитку пізнавальної активності у молодших школярів на уроках «Я досліджую світ» [Текст] / Л. О. Дубровська, О. О. Дешко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2021 = Research Notes. - № 1. - С. 52-59
УДК
Рубрики: Викладання курсу “Я досліджую світ” у школі--уроки
   Молодші школярі--навчання

   Початкова освіта в Україні--організація

Кл.слова (ненормовані):
пізнавальна активність -- початкова школа -- педагогіка партнерства


Дод.точки доступу:
Бурназова, Віра Володимирівна \ред.\; Дешко, Ольга Олександрівна; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (3), Ч.З.№2 (2)
Вільні: фб (3), Ч.З.№2 (2)