37.016:811.111](477)
Н 12


   
    На допомогу вчителям і викладачам англійської мови [Текст] : рек. бібліогр. список із циклу 2016 рік - Рік англ. мови в Україні / ДНПБ України ім. В. О. Сухомлинського ; упоряд. В. Б. Шевченко ; бібліогр. ред. Л. І. Самчук // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 11/12. - С. 73–76. . - ISSN 0131-6788
УДК
ББК 81.43.21-9
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--рекомендаційний бібліографічний список
Кл.слова (ненормовані):
англійська мова -- методика викладання -- Рік англійської мови -- рекомендаційний бібліографічний список -- загальноосвітні навчальні заклади


Дод.точки доступу:
Шевченко, В. Б. \упоряд.\; Самчук, Л. І. \бібліогр. ред.\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:811.161.2]:371.31
П 56


    Пономарьова, К.
    Засвоєння орфограм на уроках української мови в 3 класі / К. Пономарьова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 4. - С. 44–47. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови в 3 класі
Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- методика викладання -- вправи -- орфограми -- правила правопису -- правопис слів -- правопис префіксів -- вживання апострофа -- розділові знаки -- велика буква -- початкова школа -- 3 клас
Анотація: Відповідно до чинної програми з української мови в 3 класі передбачено ознайомлення учнів з терміном орфограма, а також формування умінь знаходити в реченні й тексті слова з орфограмами, перевіряти їх, коментувати застосування правил правопису під час написання слів, які містять орфограми. В умовах навчання молодших школярів української мови на засадах компетентнісного підходу формування уявлення про орфограму необхідно здійснювати в процесі активної навчально-пізнавальної діяльності, тобто залучати учнів до спостереження, аналізу, формулювання висновку і правила. Застосування такого підходу розглянуто у фрагменті уроку, присвяченого темі "Орфограма". Представлено зразки завдань для знаходження орфограм у словах під час вивчення української мови в початковій школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


376-056.2/.3(477)
Т 19


    Таранченко, О.
    Ефективні технології викладання в інклюзивній школі / О. Таранченко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 5. - С. 50–53. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта--технології викладання--диференційоване викладання
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- технології викладання -- диференційоване викладання -- навчальний процес -- інклюзивні підходи -- індивідуальні особливості -- навчальна діяльність -- індивідуальний стиль
Анотація: У статті розповідається про втілення диференційованого викладання в інклюзивній школі. Диференційоване викладання-це концептуальний підхід і практична технологія реалізації освітнього стандарту та організації навчального процесу, що грунтується на усвідомленні відмінностей між учнями.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:811.161.2]:371.31
П 56


    Пономарьова, К.
    Завдання на засвоєння і застосування правил правопису в 2 класі / Катерина Пономарьова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 23–26. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови--правопис
Кл.слова (ненормовані):
правопис слів -- правила правопису -- велика буква -- м’які приголосні -- слова з апострофом -- урок з правопису у 2 класі
Анотація: Важливим завданням початкового курсу української мови є формування в молодших школярів умінь грамотно писати. Для забезпечення грамотного письма необхідно сформувати в учнів здатність застосовувати визначені навчальною програмою правила правопису під час виконання письмових вправ, мовленнєво-творчих завдань, а також у різних навчальних і життєвих ситуаціях, що передбачають виконання певних записів.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


376-056.2/.3(477)
Л 86


    Луценко, І.
    Правові аспекти запровадження інклюзивної освіти в Україні / Інна Луценко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 53–56. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- інклюзивне навчання -- діти з особливими освітніми потребами -- педагогічний супровід -- правові аспекти -- індивідуальна програма розвитку -- нормативно-правова база
Анотація: У статті розкривається законодавче та нормативно-правове підгрунтя запровадження інклюзивної освіти в Україні. На основі системного аналізу міжнародного досвіду, сучасного стану розвитку інклюзивної освіти в Україні з'ясовано ступінь відповідності національного законодавства щодо забезпечення права на освіту дітей з особливими освітніми потребами, визначено шляхи вдосконалення механізмів державного управління інклюзивною освітою в Україні.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


373.3.014.3(477)
Ц 61


    Цимбалару, А.
    Всеукраїнський експеримент як невід’ємний складник прогресивних змін в системі початкової освіти / Анжеліка Цимбалару // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 6. - С. 1–4. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова освіта в Україні--реформування
Кл.слова (ненормовані):
реофрмування освіти -- концептуальні положення -- Всеукраїнський експеримент -- система початкової освіти -- навчально-виховний процес -- навчальне забезпечення -- дидактико-методичне забезпечення -- початкова школа
Анотація: У статті висвітлюються особливості відкритого в серпні 2016 року всеукраїнського експерименту, мета якого – розробка і обгрунтування дидактико-методичного та навчального забезпечення навчально-виховного процесу в контексті реалізації основних концептуальних положень модернізації початкової освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.018.523(477)
М 47


    Мелешко, В.
    Реалізація ідей партнерської взаємодії в освітньому процесі сільської початкової школи / Віра Мелешко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 6. - С. 47–50. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--сільська школа
Кл.слова (ненормовані):
сільська школа -- партнерська взаємодія -- навчальний процес -- екологічне виховання -- учнівський колектив -- педагогічний колектив -- новаторські методи -- мережева взаємодія -- громадські організації
Анотація: У статті висвітлено ідеї взаємодії та парстнерства, які реалізуються педагогічним колективом Підмихайлівського НВК І-ІІІ ст., Калузького району Івано-Франківської області, а також Дудчанського загальноосвітнього об’єднання "дитячий садок – школа І-ІІІ ступенів – позашкільний заклад" Нововоронцовського району Херсонської області.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:51]:371.31
Л 63


    Листопад, Н.
    Формування у молодших школярів уявлень про час / Наталія Листопад // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 7. - С. 20–25. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки математики
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісно орієнтовані завдання -- одиниці вимірювання часу -- математична компетентність
Анотація: У цій публікації висвітлено методичні рекомендації щодо опрацювання теми "Час" та подано зразки компетентнісно орієнтованих завдань.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


376-056.34(477)
С 15


    Сак, Т.
    Як організувати навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі / Тамара Сак // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 7. - С. 47–49. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання--інклюзивне навчання
Кл.слова (ненормовані):
діти з затримкою психічного розвитку -- особливості психічного розвитку дитини -- інклюзивне навчання -- індивідуальні навчальні завдання -- навчальна активність
Анотація: У статті зазначено, що організація навчання школяра із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі здійснюється згідно з усталеними вимогами практики інклюзії, необхідних для повноцінного включення в навчальний процес. Водночас, у процесі їх реалізації мають братися до уваги особливості психічного розвитку таких дітей, врахування яких забезпечить ефективність інклюзивного навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:811.161.2]:371.31
П 56


    Пономарьова, К.
    Засоби формування орфографічної грамотності четверокласників / Катерина Пономарьова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 12–15. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови--орфографічна грамотність
Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- методика викладання -- завдання -- орфографія -- орфографічна грамотність -- комунікативна компетентність -- орфографічні правила -- правопис слів -- початкова школа -- 4 клас
Анотація: Запропоновані у статті завдання рекомендовано використовувати в процесі вивчення орфографічних правил, передбачених програмою з української мови для 4 класу, під час повторення вивчених орфограм та підготовки четвертокласників до державної підсумкової атестації.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:821.161.2]:371.31
М 29


    Мартиненко, В.
    Читацька діяльність молодших школярів: сучасні тенденції розвитку / Валентина Мартиненко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 16–20. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--читання
Кл.слова (ненормовані):
читацька діяльність -- мотив читання -- читацький інтерес -- читацькі уподобання -- літературне читання -- дитяча книга -- молодші школярі
Анотація: У статті розповідається про читацьку діяльність та читацькі інтереси сучасних дітей молодшого шкільного віку.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:821.161.2]:371.31
В 23


    Вашуленко, О.
    Формування комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів на уроках літературного читання / Оксана Вашуленко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 20–24. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки літературного читання
Кл.слова (ненормовані):
літературне читання -- комунікативно-мовленнєві вміння -- мовленнєва діяльність -- сприймання тексту -- діалогічне мовлення -- діалогічне спілкування -- усне монологічне мовлення -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про формування й удосконалення комунікативно-мовленнєвих умінь на уроках літературного читання в початковій школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.013.3:502/504](477)
А 66


    Андрусенко, І.
    Організаційно-педагогічні умови отрмування екологічної грамотності молодших школярів / Ірина Андрусенко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 25–28. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки природознавства--екологічна грамотність
Кл.слова (ненормовані):
природознавство -- екологічна грамотність -- екологічна компетентність -- екологічна освіта -- екологічна проблемна ситуація -- проектна діяльність -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про зміст навчання предмета природознавства в початковій школі як інтегрованого, утворює система уявлень і понять, відібраних з різних приролничих наук на основі ідеї розкриття цідісності природи з урахуванням міжпредметних зв’язків, закономірностей і законів, знання яких складає основу розкриття взаємозв’язків і залежностей природи. Основою для формування екологічної грамотності у початковій школі є уроки природознавства і різні форми позаурочної діяльності молодших школярів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.013.3:087.5](477)
Б 11


    Бібік, Н.
    Ознаки компетентнісно орієнтованого уроку з предмета "Я у світі" / Надія Бібік // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 29–33. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки з курсу “Я у світі”
Кл.слова (ненормовані):
зміст освіти -- інтегровані курси -- Я у світі (навч. курс) -- пізнання світу -- компетентнісно орієнтований підхід -- послідовне мотивування -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про організацію змісту предмета "Я у світі" в початковій школі. Оригінальність змісту й методики предмета полягає у забезпеченні чуттєвої основи одержуваним знанням не тільки з цього предмета, а й інших предметів навчального плану.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.5.016:811.161.2]:371.31
Я 64


    Яновицька, Н.
    Граматичні вправи як основа засвоєння української мови в початкових класах / Наталія Яновицька // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 42–46. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки української мови--вправи
Кл.слова (ненормовані):
українська мова -- граматичні навички -- граматичні вправи -- граматична система -- граматичний матеріал -- мовні вправи -- мовленнєві вправи -- комунікативний підхід -- мовленнєві уміння
Анотація: Стаття присвячена проблемі навчання української мови на основі комунікативного підходу в початкових класах із національними мовами викладання. Вивчення граматики української мови як державної вимагає уважного ставлення вчителя до етапу засвоєння граматичного матеріалу й підбору відповідних видів граматичних вправ як основи для формування мовленнєвих умінь.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.014.3(477)
Z99


    Ілляшенко, Т.
    Щоб оцінка перестала бути каральною : (читаючи проект реформи початкової школи) / Тамара Ілляшенко // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 3–6. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова освіта в Україні--реформування --оцінювання
   Початкова школа--готовність дитини до школи

Кл.слова (ненормовані):
реформування -- оцінювання -- навчальні досягнення -- словесне оцінювання -- організація навчального процесу -- готовність до навчання -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про оцінювання дитячих успіхів у навчанні – це вузлове питання, від якого тягнуться ниточки і до мотивації навчання, і його якості, і формування компетенцій та особистості громадянина.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.018.262(477)
Д 18


    Даниленко, Г.
    Співпраця з батьками над формуванням емоційного інтелекту учнів початкової школи в межах проекту "Інтелект України" / Георгій Даниленко, Олена Щербакова // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 10. - С. 8–9. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--співпраця з батьками--проект "Інтелект України"
Кл.слова (ненормовані):
сімейне виховання -- співпраця з батьками -- робота з батьками -- здоров’язбережувальна поведінка -- здоровий спосіб життя -- емоційний інтелект -- Інтелект України, проект -- педагогіка партнерства -- початкова школа
Анотація: Науково-педагогічний проект "Інтелект України" реалізує основні принципи Педагогіки партнерства, тому важливою складовою є плідна співпраця з батьками.


Дод.точки доступу:
Щербакова, О.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.016:811.161.2]:371.31
П 77


    Прищепа, О.
    Диференційоване сприймання форми букви першокласниками під час письма / Ольга Прищепа // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 11. - С. 17–19. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання письма
Кл.слова (ненормовані):
диференційоване навчання -- диференційований підхід -- навчання письма -- букви -- якість письма -- сприйняття форми -- графічні помилки -- письмова робота
Анотація: У статті розповідається про диференційований підхід до навчання письма в початковій школі. Наведено декілька прикладів різних графічних помилок і поради щодо їх запобігання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.014.3(477)
С 13


    Савченко, О.
    Закон України "Про освіту": коментар у контексті проблем реформування початкової освіти / Олександра Савченко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 1. - С. 1–4. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова освіта в Україні--реформування--закон “Про освіту”
Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- закон "Про освіту" -- впровадження закону -- зміни в початковій освіті -- початкова школа -- стандарти освіти -- освітні програми -- ключові компетентності -- результати навчання -- досягнення якості освіти
Анотація: Про окремі положення і норми Закону України "Про освіту", які безпосередньо пов’язані із сучасними змінами в початковій освіті.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


37.017.92(477)
Б 55


    Бех, І.
    Компонентна технологія сходження зростаючої особистості до духовних цінностей / Іван Бех // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 1. - С. 5–10. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Виховання--духовне виховання--компонентна технологія
Кл.слова (ненормовані):
духовне виховання -- духовні цінності -- компонентна технологія -- духовність особистості -- духовне спілкування -- когнітивний компонент -- духовно розвивальна самоцінність
Анотація: Запропонована виховна технологія сприяє усвідомленню зростаючою особистістю мети бажання, не пов’язаного з її нижчою природою, а наближає до високої духовності.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)