С 15 Сак, Т. Як організувати навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі / Тамара Сак> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 7. - С. 47–49. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): діти з затримкою психічного розвитку -- особливості психічного розвитку дитини -- інклюзивне навчання -- індивідуальні навчальні завдання -- навчальна активність Анотація: У статті зазначено, що організація навчання школяра із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі здійснюється згідно з усталеними вимогами практики інклюзії, необхідних для повноцінного включення в навчальний процес. Водночас, у процесі їх реалізації мають братися до уваги особливості психічного розвитку таких дітей, врахування яких забезпечить ефективність інклюзивного навчання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 31 Демченко, Ірина. Креатотерапія: лікуємо душі засобами творчості [Текст] : методика створення виробів у техніці паперопластики / І. Демченко> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 10. - С. 25-26.
Початкова школа--виховання засобами мистецтва Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 31 Демченко, Ірина. У світі чарівних скульптур [Текст] : уроки художньої праці у 4-му класі / І. Демченко> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 10. - С. 26-30.
Початкова школа--навчання--інклюзивне навчання Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- уроки художьої праці у 4 класі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Лалаян, Наталія. Інклюзія крок за кроком [Текст] : дидактичні матеріали для роботи з учнями в інклюзивному класі / Н. Лалаян> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 9. - С. 18-21. Рубрики: Початкова школа--навчання--інклюзивне навчання Закарпатська область--освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивне навчання -- корекційна робота -- діти з особливими потребами Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Запісов, Сергій. Інклюзія: з практики провінційної школи [Текст] : організація навчання дітей з вадами розумового розвитку / С. Запісов, Л. Сидор> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 2. - С. 22-24. Рубрики: Початкова школа--навчання--інклюзивне навчання Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- провінційна школа -- діти з вадами розумового розвитку Дод.точки доступу: Сидор, Любов Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Глинянюк, Наталія. Визначальна умова інклюзії - безумовне прийняття цінності людського життя [Текст] : формування ціннісно-смислової сфери людини / Н. Глинянюк> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 7. - С. 3-7. Рубрики: Початкова школа--навчання--інклюзивне навчання Кл.слова (ненормовані): цінності людського життя -- ціннісно-смислової сфери людини -- інклюзивне суспільство -- імітаційна гра -- коректне спілкування Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Островська, Катерина. Моніторинг успішності дитини з особливими освітніми потребами [Текст] / К. Островська, Х. Качмарик> // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 7/8. - С. 14-17. Рубрики: Початкова школа--навчання--інклюзивне навчання Діти з особливими потребами--молодший шкільний вік--навчання Кл.слова (ненормовані): моніторинг навчальних досягнень -- інклюзивна освіта -- діти з особливостями психофізичного розвитку Дод.точки доступу: Качмарик, Христина Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кіт, Юлія. Навчаємо читати дитину з обмеженими освітніми потребами [Текст] / Ю. Кіт> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 8. - С. 58-60. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--навчання--інклюзивне навчання Кл.слова (ненормовані): дитина з обмеженими освітніми потребами -- читання в початковій школі -- інклюзивне навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |