376-056.34(477)
С 15


    Сак, Т.
    Як організувати навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі / Тамара Сак // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 7. - С. 47–49. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання--інклюзивне навчання
Кл.слова (ненормовані):
діти з затримкою психічного розвитку -- особливості психічного розвитку дитини -- інклюзивне навчання -- індивідуальні навчальні завдання -- навчальна активність
Анотація: У статті зазначено, що організація навчання школяра із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі здійснюється згідно з усталеними вимогами практики інклюзії, необхідних для повноцінного включення в навчальний процес. Водночас, у процесі їх реалізації мають братися до уваги особливості психічного розвитку таких дітей, врахування яких забезпечить ефективність інклюзивного навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3
Д 31


    Демченко, Ірина.
    Креатотерапія: лікуємо душі засобами творчості [Текст] : методика створення виробів у техніці паперопластики / І. Демченко // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 10. - С. 25-26.
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання--інклюзивне навчання
   Початкова школа--виховання засобами мистецтва



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3
Д 31


    Демченко, Ірина.
    У світі чарівних скульптур [Текст] : уроки художньої праці у 4-му класі / І. Демченко // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 10. - С. 26-30.
УДК
Рубрики: Початкова школа--уроки трудового навчання
   Початкова школа--навчання--інклюзивне навчання

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- уроки художьої праці у 4 класі


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Лалаян, Наталія.
    Інклюзія крок за кроком [Текст] : дидактичні матеріали для роботи з учнями в інклюзивному класі / Н. Лалаян // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 9. - С. 18-21.
Рубрики: Початкова школа--навчання--інклюзивне навчання
   Закарпатська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне навчання -- корекційна робота -- діти з особливими потребами


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Запісов, Сергій.
    Інклюзія: з практики провінційної школи [Текст] : організація навчання дітей з вадами розумового розвитку / С. Запісов, Л. Сидор // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 2. - С. 22-24.
Рубрики: Початкова школа--навчання--інклюзивне навчання
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- провінційна школа -- діти з вадами розумового розвитку


Дод.точки доступу:
Сидор, Любов

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Глинянюк, Наталія.
    Визначальна умова інклюзії - безумовне прийняття цінності людського життя [Текст] : формування ціннісно-смислової сфери людини / Н. Глинянюк // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 7. - С. 3-7.
Рубрики: Початкова школа--навчання--інклюзивне навчання
Кл.слова (ненормовані):
цінності людського життя -- ціннісно-смислової сфери людини -- інклюзивне суспільство -- імітаційна гра -- коректне спілкування


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Островська, Катерина.
    Моніторинг успішності дитини з особливими освітніми потребами [Текст] / К. Островська, Х. Качмарик // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 7/8. - С. 14-17.
Рубрики: Початкова школа--навчання--інклюзивне навчання
   Діти з особливими потребами--молодший шкільний вік--навчання

Кл.слова (ненормовані):
моніторинг навчальних досягнень -- інклюзивна освіта -- діти з особливостями психофізичного розвитку


Дод.точки доступу:
Качмарик, Христина

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Кіт, Юлія.
    Навчаємо читати дитину з обмеженими освітніми потребами [Текст] / Ю. Кіт // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 8. - С. 58-60. . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Початкова школа--навчання--інклюзивне навчання
Кл.слова (ненормовані):
дитина з обмеженими освітніми потребами -- читання в початковій школі -- інклюзивне навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)