А 90 Аслаева, Рахим Гильметдиновна. Основы специальной педагогики и психологии [Текст] : учебное пособие / Р. Г. Аслаева. - М. : Социально-гуманитарные знания, 2007. - 224 с. - ISBN 978-5-901715-50-5 : 3.00 грн.
РУБ 371.9 Рубрики: Спеціальна педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ Діти з особливими потребами Кл.слова (ненормовані): аутизм -- дитячий церабральний параліч (ДЦП) -- діти з психічними вадами -- діти з фізичними вадами -- діти з порушенням розвитку -- діти з порушеннями мови -- діти з ушкодженням опорно-рухового апарату -- діти з затримкою психічного розвитку Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Л 11 Ліщук, В. Зв’язок розвитку тонких рухів пальців рук і розвитку мовлення [Текст] / В. Ліщук> // Дефектолог. - 2010. - N 7(липень). - С. 3-16 Рубрики: Діти з особливими потребами--вади мовленнєвого розвитку Дефектологія Кафедра дошкільної освіти Кл.слова (ненормовані): діти з порушеннями мови -- діти з затримкою психічного розвитку Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 67 Корніцова, С. В. Запровадження інклюзивної освіти в ЗНЗ [Текст] / С. В. Корніцова> // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 29. - вкладка "Педагогічна академія Пані Софії" (далі буде) Рубрики: Інклюзивна освіта Діти з особливими потребами--навчання Діти з особливими потребами--порушення зору Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): інклюзивні заклади -- співпраця з батьками -- співпраця із сім’єю -- діти з порушеннями мови -- діти з ушкодженням опорно-рухового апарату -- діти з порушеннями слуху -- діти з затримкою психічного розвитку Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 64 Розина, Галина Владимировна. Использование инновационных технологий при формировании пространственных представлений у дошкольников с ЗПР [Текст] / Г. В. Розина, Л. Н. Первова> // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2013. - N 3. - С. 39-40. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1726-0973 Рубрики: Дошкільники--вади розвитку--корекційна робота Росія--дошкільна освіта Кл.слова (ненормовані): дошкільний вік -- корекційна педагогіка -- інноваційні технології -- діти з затримкою психічного розвитку -- просторові уявлення Анотація: В статті наводяться методи і вправи по формуванню і розвитку просторових уявлень у дошкільників із затримкою психічного розвитку. Дод.точки доступу: Первова, Людмила Николаевна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
У 31 Удодік, Людмила. Сходинки до вершини [Текст] : (урок-гра з математики у підготовчому класі для дітей із затримкою психічного розвитку) / Л. Удодік> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 11. - С. 33-36 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Початкова школа--інклюзивні класи Кл.слова (ненормовані): діти з затримкою психічного розвитку -- підготовчий клас -- урок-гра Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 12 Павлючик, А. І. Словникова робота в 1-му класі ІПК (закріплення) [Текст] : за програмою для спеціальних загальноосвітніх шкіл для дітей із затриманням психічного розвитку / А. І. Павлючик> // Початкове навчання та виховання : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 1/2. - С. 21-24. Рубрики: Дошкільна освіта--корекційна робота--діти-аутисти Кл.слова (ненормовані): діти з затримкою психічного розвитку -- корекційна робота з дітьми з затримкою психічного розвитку Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 15 Сак, Т. Як організувати навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі / Тамара Сак> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 7. - С. 47–49. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): діти з затримкою психічного розвитку -- особливості психічного розвитку дитини -- інклюзивне навчання -- індивідуальні навчальні завдання -- навчальна активність Анотація: У статті зазначено, що організація навчання школяра із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі здійснюється згідно з усталеними вимогами практики інклюзії, необхідних для повноцінного включення в навчальний процес. Водночас, у процесі їх реалізації мають братися до уваги особливості психічного розвитку таких дітей, врахування яких забезпечить ефективність інклюзивного навчання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 23 Наливкіна, Н. Педагогіка партнерства – запорука успіху спеціальної школи / Наталія Наливкіна> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 5. - С. 56–57. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-5358
Педагогіка партнерства Кл.слова (ненормовані): взаємодія сім’ї та школи -- робота з батьками -- батьківські збори -- діти з затримкою психічного розвитку -- співпраця з батьками -- індивідуальна робота -- корекційна система -- спеціальна школа -- педагогіка партнерства Анотація: У статті розповідається про співпрацю вчителів з батьками учнів із особливими освітніми потребами. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2020/1 Журнал 2020р. N 1 (61) Данильчук, А. Ю. Позакласна робота в спеціальних закладах освіти. Організація і зміст самопідготовки : [подано рекомендації, дотримання яких є обов’язковими під час організації самопідготовки] / А. Ю. Данильчук. - С.2–9. Кл.слова: самостійна індивідуальна робота, режим дня, самоконтроль Озимківська, Р. Ф. Методичні рекомендації з реалізації корекційної роботи з дітьми-ринолаліками : [висвітлено логопедичну роботу з дітьми-ринолаліками, наведно приклади занять] / Р. Ф. Озимківська. - С.10–16. Кл.слова: ринолалія, логопедична робота, заняття з учнями-ринолаліками Заруба, Д. В. Любіть Україну : виховне заняття для дітей 4–5-го класу зі слабким порушенням слуху: [розробка заняття для дітей зі слабким порушенням слуху, мета якого узагальнити та систематизувати знання учнів про Україну, народні символи; виховувати любов до рідної країни, почуття патріотизму] / Д. В. Заруба, Н. В. Тарасенко. - С.17–18. Кл.слова: діти зі слабким порушенням слуху, виховні заняття, патріотизм Сизоненко, О. Л. Ми – частина природи : виховний захід для учнів 3-го класу з легкою розумовою відсталістю: [сценарій заходу екологічного спрямування для учнів з легкою розумовою відсталістю] / О. Л. Сизоненко. - С.19–22. - Бібліогр.: 4 назви. Кл.слова: діти з легкою розумовою відсталістю, сценарій виховного заходу, екологічне виховання Сильна Хелен Адамс Келлер : [розповідь про Хелен адамс Келлер – сліпоглухоніму письменницю / Д. Є. Клубенко. - С.23. Кл.слова: сліпоглухоніма письменниця, творчість письменниці, Хелен адамс Келлер Шевченко, А. А. Розвиток знань та умінь визначати властивості навколишніх предметів : корекційно-розвивальні вправи для учнів початкових класів із затриманням психічного розвитку: [наведено приклади вправ для дітей молодшого шкільного віку з затримкою психічного розвитку] / А. А. Шевченко. - С.24–31. Кл.слова: діти з затримкою психічного розвитку, корекційно-розвивальні вправи, молодші школярі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Шевченко, А. А. Розвиток знань та умінь визначати властивості навколишніх предметів [Текст] : корекційно-розвивальні вправи для учнів початкових класів із затриманням психічного розвитку: [наведено приклади вправ для дітей молодшого шкільного віку з затримкою психічного розвитку] / А. А. Шевченко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 1(61). - С. 24–31. Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення психофізіологічного розвитку--навчання Кл.слова (ненормовані): діти з затримкою психічного розвитку -- корекційно-розвивальні вправи -- молодші школярі -- властивості навколишніх предметів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ДзОП-1/2020/2 Журнал 2020р. N 2 (62) Сизоненко, О. Л. Визначення в реченні кількості слів, їхньої послідовності : урок української мови для учнів 2-го класу з легкою розумовою відсталістю: [розробка уроку для учнів початкової школи з легкою розумовою відсталістю] / О. Л. Сизоненко. - С.2–4. Кл.слова: діти з легкою розумовою відсталістю, українська мова, початкова школа Жданова, О. А. Я вірю в силу доброти : виховальний захід для учнів 3-го класу з порушенням зору: [сценарій виховного заходу морального спрямування для учнів початкових класів з порушенням зору] / О. А. Жданова. - С.5–7. Кл.слова: діти з порушенням зору, сценарій виховного заходу, моральне виховання Коломойцева, М. М. Зошит взаємозв’язку логопеда та вихователів спеціалізованих груп для дітей з вадами зору та мовлення : приклад оформлення: [робочий зошит розроблено згідно з програмно-методичним комплексом "Сходинки Подолання" (програми розвитку дітей сліпих та зі зниженим зором від народження до 6 років)] / М. М. Коломойцева. - С.8–14. Кл.слова: діти з вадами зору, корекційна, логопедична робота Клубенко, Д. Є. Здорове харчування : корекційно-виховне заняття для учнів 4-го класу, із затриманням психічного розвитку: [розробка уроку для учнів початкової школи з затримкою психічного розвитку] / Д. Є. Клубенко, Н. В. Тарасенко. - С.15–16. Кл.слова: діти з затримкою психічного розвитку, уроки, початкова школа "Лора Бріджмен – 100% унікальності” : [розповідь про Лору Бріджмен – американську поетесу / І. С. Репка. - С.17. Кл.слова: сліпоглуха американська поетеса, творчість поетеси, Лора Бріджмен Заруба, Д. В. Андреа Бочеллі : [розповідь про Андреа Бочеллі – італійського оперного співака та тенора, позбавленого зору] / Д. В. Заруба. - С.18. Кл.слова: італійський оперний співак, Андреа Бочеллі, виконавця класичної музики Шевченко, А. А. Розвиток логічного мислення : корекційно-розвивальні вправи для учнів початкових класів із затриманням психічного розвитку: [приклади вправ] / А. А. Шевченко. - С.19–23. Кл.слова: діти з затримкою психічного розвитку, вправи, логічне мислення Озимківська, Р. Ф. Методичні рекомендації з реалізації корекційної роботи з дітьми-ринолаліками : [висвітлено логопедичну роботу з дітьми-ринолаліками, наведно приклади занять] / Р. Ф. Озимківська. - С.24–31. Кл.слова: ринолалія, логопедична робота, заняття з дітьми-ринолаліками Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Клубенко, Д. Є. Здорове харчування [Текст] : корекційно-виховне заняття для учнів 4-го класу, із затриманням психічного розвитку: [розробка уроку для учнів початкової школи з затримкою психічного розвитку] / Д. Є. Клубенко, Н. В. Тарасенко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 2(62). - С. 15–16. Рубрики: Діти з особливими потребами--затримка психічного розвитку Кл.слова (ненормовані): діти з затримкою психічного розвитку -- уроки -- початкова школа -- здорове харчування -- корекційно-виховне заняття Дод.точки доступу: Тарасенко, Н. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Шевченко, А. А. Розвиток логічного мислення [Текст] : корекційно-розвивальні вправи для учнів початкових класів із затриманням психічного розвитку: [приклади вправ] / А. А. Шевченко> // Дитина з особливими потребами: Інклюзивна освіта. Дефектологія. Корекційна педагогіка : науково-методичний журнал. - 2020. - N 2(62). - С. 19–23. Рубрики: Діти з особливими потребами--порушення психофізіологічного розвитку--навчання Кл.слова (ненормовані): діти з затримкою психічного розвитку -- вправи -- логічне мислення Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |