А 66 Андрусенко, І. Організаційно-педагогічні умови отрмування екологічної грамотності молодших школярів / Ірина Андрусенко> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 25–28. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): природознавство -- екологічна грамотність -- екологічна компетентність -- екологічна освіта -- екологічна проблемна ситуація -- проектна діяльність -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про зміст навчання предмета природознавства в початковій школі як інтегрованого, утворює система уявлень і понять, відібраних з різних приролничих наук на основі ідеї розкриття цідісності природи з урахуванням міжпредметних зв’язків, закономірностей і законів, знання яких складає основу розкриття взаємозв’язків і залежностей природи. Основою для формування екологічної грамотності у початковій школі є уроки природознавства і різні форми позаурочної діяльності молодших школярів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |