> Шифр: ПШ-2/2013/12 Журнал 2013р. N 12 Зеленська, Л. На шляху впровадження нового Державного стандарту початкової загальної освіти : перші успіхи й нові завдання / Л. Зеленська, Н. Шелест. - С.1-3. Мартиненко, В. Сутнісні характеристики читацької компетентності молодших школярів / В. Мартиненко. - С.3-7. Майбородюк, Н. Уроки за особистісно орієнтованим навчанням з психологічною підтримкою з математики / Н. Майбородюк. - С.13-17. Андрусенко, І. Формування екологічних умінь як складник природознавчої компетентності молодших школярів / І. Андрусенко. - С.22-26. Лактіонова, Т. Поради молодому вчителю / Т. Лактіонова. - С.49-51. Ярова, О. Сучасна початкова освіта Данії: здобутки та вектори розвитку / О. Ярова. - С.51-54. Янович, Н. Свято Миколая / Н. Янович. - С.54-56. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
А 66 Андрусенко, І. Формування екологічних умінь як складник природознавчої компетентності молодших школярів [Текст] / І. Андрусенко> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 12. - С. 22-26. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки природознавства Кл.слова (ненормовані): екологічні уміння -- компетентісний підхід -- учні початкових класів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2015/9 Журнал 2015р. N 9 Колесникова, Ю. Україна - єдина країна! / Ю. Колесникова. - С.1-4. Титаренко, Л. Ідеї педагога-гуманіста в сучасній початковій школі / Л. Титаренко. - С.5-8. Митник, О. Операційна компетентність практичного психолога як механізм побудови розвивального освітнього середовища у початковій школі / О. Митник, О. Кочерга. - С.9-13. Калмикова, Л. Концепція безперервної психологічної підготовки майбутніх педагогів / Л. Калмикова. - С.14-17. Остапенко, О. Концепція загальнодержавної Програми військово-патріотичного виховання дітей та учнівської молоді України / О. Остапенко, М. Зубалій. - С.18-21. Шевченко, О. Естетичне виховання молодших школярів на уроках літературного читання / О. Шевченко. - С.21-24. Василенко, Н. Сучасні підходи до змісту і методики формування логічно-математичного мислення школярів / Н. Василенко. - С.24-27. Шостак, Л. Формування уміння розв’язувати сюжетні задачі як логічний складник математичної компетентності / Л. Шостак. - С.27-32. Андрусенко, І. Особливості вивчення природознавства у 4 класі / І. Андрусенко, І. Івашина. - С.32-35. Дробчак, Я. Розвиток творчої діяльності учнів початкових класів на уроках трудового навчання / Я. Дробчак. - С.36-39. Лобова, А. Тематичне планування уроків музичного мистецтва у 4 класі / А. Лобова. - С.39-44. Сак, Т. Організація навчання школярів із затримкою психічного розвитку в інклюзивному класі / Т. Сак. - С.57-60. Мартиненко, С. Як розвивати в дитини бажання читати? / С. Мартиненко. - С.60-63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
А 66 Андрусенко, І. Особливості вивчення природознавства у 4 класі [Текст] / І. Андрусенко, І. Івашина> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2015. - N 9. - С. 32-35. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова школа--уроки природознавства Кл.слова (ненормовані): уроки природознавства в 4 класі Дод.точки доступу: Івашина, І. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2017/8 Журнал 2017р. N 8 Про внесення до Закону України "Про освіту" щодо особливостей доступу осіб з особливими освітніми потребами до освітніх послуг. - С.1. Гавриш, І. Розбудовуючи Нову українську школу: теоретико-методологічні основи реалізації компетентнісного підходу в освіті в науково-педагогічному проекті "Інтелект України" / І. Гавриш, А. Ткачов. - С.2–5. Савченко, О. Розуміння молодшими школярами літературних творів: сутність процесу і засоби формування / О. Савченко. - С.6–12. Пономарьова, К. Засоби формування орфографічної грамотності четверокласників / К. Пономарьова. - С.12–15. Мартиненко, В. Читацька діяльність молодших школярів: сучасні тенденції розвитку / В. Мартиненко. - С.16–20. - Бібліогр.: 7 назв. Вашуленко, О. Формування комунікативно-мовленнєвих умінь молодших школярів на уроках літературного читання / О. Вашуленко. - С.20–24. - Бібліогр.: 10 назв. Андрусенко, І. Організаційно-педагогічні умови формування екологічної грамотності молодших школярів / І. Андрусенко. - С.25–28. - Бібліогр.: 3 назви. Бібік, Н. Ознаки компетентнісно орієнтованого уроку з предмета "Я у світі" / Н. Бібік. - С.29–33. Дробчак, Я. Формування міжпредметної компетенції в учнів на уроках трудового навчання / Я. Дробчак, О. Дозорців. - С.33–39. Філіпінко, Л. Урок з математики у 1 класі / Л. Філіпінко. - С.39–41. Про відзначення державними нагородами України з нагоди Дня Конституції України. - С.41. Яновицька, Н. Граматичні вправи як основа засвоєння української мови в початкових класах / Н. Яновицька. - С.42–46. - Бібліогр.: 7 назв. Митник, О. Підготовка батьків-вихователів до формування міжособистісних стосунків вихованців дитячого будинку сімейного типу / О. Митник, О. Чистяк. - С.47–49. Ходакова, Т. Секрети успішного виступу : (з досвіду ораторського мистецтва педагога) / Т. Ходакова. - С.49–51. Стрілець, С. Діти – дзеркало душі батьків / С. Стрілець. - С.52–53. Кацубо, Я. День народження нашого класу : (відкритий урок-мандрівка з елементами гуманної педагогіки Ш. О. Амонашвілі) / Я. Кацубо. - С.54–56. Білоконна, Н. Професійна періодика як важливий засіб підготовки майбутнього вчителя початкових класів / Н. Білоконна. - С.58–60. - Бібліогр.: 3 назви. Коломенська, Т. Природа – наш дім, а ми дбайливі жителі в нім / Т. Коломенська. - С.61–62. Генатуліна, С. Народні символи України / С. Генатуліна. - С.62–63. Коряченко, Л. Хліб – усьому голова / Л. Коряченко. - С.63–64. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
А 66 Андрусенко, І. Організаційно-педагогічні умови отрмування екологічної грамотності молодших школярів / Ірина Андрусенко> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 8. - С. 25–28. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): природознавство -- екологічна грамотність -- екологічна компетентність -- екологічна освіта -- екологічна проблемна ситуація -- проектна діяльність -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про зміст навчання предмета природознавства в початковій школі як інтегрованого, утворює система уявлень і понять, відібраних з різних приролничих наук на основі ідеї розкриття цідісності природи з урахуванням міжпредметних зв’язків, закономірностей і законів, знання яких складає основу розкриття взаємозв’язків і залежностей природи. Основою для формування екологічної грамотності у початковій школі є уроки природознавства і різні форми позаурочної діяльності молодших школярів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |