Рибалка, В. В.
    О.К.Дусавицький: теорія розвитку особистості школяра в навчальній діяльності: До 80-річчя з дня народження [Текст] / В. В. Рибалка // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2008. - N7. - С. 1-12 : портр
Рубрики: Психологія--персоналії українських психологів
   психологія педагогічна

   розвиток особистості

Кл.слова (ненормовані):
навчальна діяльність


Дод.точки доступу:
Дусавицький, Олександр Костянтинович (доктор психол.наук, проф.кафедри психології ХНУ ім.В.Н.Казаріна) \о нем\

Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах


373.545
М43


    Межейнікова, Лада Станіславівна.
    Активізація пізнавальної діяльності учнів основної школи в процесі розв’язування математичних задач фінансового змісту [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика навчання математики / Л. С. Межейнікова ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2005. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74.262.21
Рубрики: викладання математики
   пізнавальна діяльність

   автореферати дисертацій--математика--методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
пошукова діяльність -- навчальна діяльність


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

22.1р
Т58


    Тополя, Лариса Василівна.
    Дидактичні ігри під час вивчення алгебри та геометрії в 7-9-х класах [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання математики / Л. В. Тополя ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2003. - 20 с. -
УДК
РУБ 22.1р
Рубрики: Викладання алгебри і початків аналізу в школі
   викладання геометрії в школі

   автореферати дисертацій--математика--методика викладання

Кл.слова (ненормовані):
ігрова діяльність -- навчальна діяльність -- дидактичні ігри


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

74.5
С64


    Сопнєва, Надія Богданівна.
    Педагогічні умови формування навчальної етичної діяльності майбутнього вчителя [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.04-теорія і методика професійної освіти / Н. Б. Сопнєва ; Харківський державний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди (Харків). - Х. : ХДПУ, 2003. - 17 с. -
ДРНТІ
УДК
РУБ 74.5
Рубрики: Професійна освіта
   автореферати дисертацій--професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
НАВЧАЛЬНА ДІЯЛЬНІСТЬ -- ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ -- ЕТАПИ -- ВЗАЄМОДІЯ


Дод.точки доступу:
Харківський державний педагогічний університет імені Г.С.Сковороди (Харків)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

371.311:81'243
Т 36


    Тесленко, С. В.
    Развитие иноязычных способностей как основа индивидуализации обучения иностранному языку / С. В. Тесленко // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 13. - С. 5-7. - Бібліогр.: 8 назв.
УДК
Рубрики: Індивідуальне навчання--іноземні мови
Кл.слова (ненормовані):
індивідуальне навчання -- індивідуалізація навчання -- іноземні мови -- здібності -- учні -- творчий підхід -- навчальна діяльність
Анотація: У статті розкривається сутність індивідуального навчання. Індивідуалізація навчання - це спеціально організований педагогічний вплив на учнів, що передбачає врахування їх індивідуальніх особливостей, і що призводить до розвитку здібностей школярів.


Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1)
Вільні: нмк іноз. мов (1)


88
М 42


    Медведев, А. М.
    Экспериментально-генетический метод в диагностике развивающих эффектов учебной деятельности / А. М. Медведев // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 2. - С. 72-81. - Библиогр.: 19 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88
Рубрики: Кафедра психології
   Навчальна діяльність

   Діагностика психологічна

   Психологи

   педагогічна психологія

Кл.слова (ненормовані):
експериментально-генетичний метод -- метод зрізів -- одиниця аналізу -- розвиток -- опосередкування -- мислення -- навчальна діяльність -- навчальна задача -- узагальнений спосіб дії -- ідеальні дії -- уява


Дод.точки доступу:
Виготський, Лев Семенович (російський психолог ; 1896-1934) \о нем\; Давидов, Василь Васильович (російський психолог, мислитель, органзатор науки, подвижник освіти ; 1930-1998); Берцфаї, Люція Василівна (психолог)

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


88
Р 17


    Разина, Т. В.
    Самосознание мотивации научной деятельности студентов вузов [Текст] / Т. В. Разина // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2011. - N 5. - С. 62-67.
ББК 88
Рубрики: Мотивація навчання студентів
   Самосвідомість особистості

Кл.слова (ненормовані):
мотивація наукової діяльності -- навчальна діяльність -- внутрішня мотивація -- девальвація освіти


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88
Л 11


    Лісновська, Л. Б.
    Формування самооцінки шестирічних першокласників як засіб ефективного оволодіння ними навчальною діяльністю [Текст] / Л. Б. Лісновська // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2011. - N 8. - С. 10-17.
ББК 88
Рубрики: самооцінка дитини
Кл.слова (ненормовані):
ставлення до навчання -- самооцінка першокласників -- міжособові контакти -- навчальна діяльність


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88
Л 82


    Лубовский, Д. В.
    Внутрення позиция личности как феномен самоорганизации / Д. В. Лубовский // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2011. - № 2. - С. 116-123. - Библиогр.: 24 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88
Рубрики: Особистість
   Психологія особистості

   самоорганізація

   педагогічна психологія

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
молодші школярі -- підлітки -- внутрішня позиція особстості -- самоорганізація -- вплив -- навчальна діяльність -- синергетика -- умови розвитку


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Пашкова, О. А.
    Out-of-school activity "Autumn miracles". Level: pre-intermediate [Текст] / О. А. Пашкова, І. В. Варяниця // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 28. - С. 15-18.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Англійська мова--методика викладання--уроки
Кл.слова (ненормовані):
осінь чудес -- навчальна діяльність
Анотація: Подано розробку уроку з англійської мови на тему: "Осінь чудес".


Дод.точки доступу:
Варяниця, І. В.

Є примірники у відділах:
нмк іноз. мов Прим. 1 (вільний)


74.2
М 48


    Мельник, В. І.
    Підготовка до олімпіад з інформатики [Текст] / В. І. Мельник // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 43-44.
ББК 74.2
Рубрики: Олімпіади з інформатики
Кл.слова (ненормовані):
предметна компетентність учня -- підготовка до вивчення предмета -- навчальна діяльність


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.840
З-17


    Заика, Е. В.
    Учебная деятельность школьников: уровни сформированности ее компонентов [Текст] / Е. В. Заика, В. В. Репкин, Г. В. Репкина // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2012. - N 1. - С. 66-80.
ББК 88.840
Рубрики: Психологія навчальної діяльності
   Навчальна діяльність учнів

   навчання--мотивація

Кл.слова (ненормовані):
навчальна діяльність -- рівні сформованості -- навчальні дії


Дод.точки доступу:
Репкин, В. В.; Репкина, Г. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.8
В 18


    Вартанова, И. И.
    Устойчивость системы ценностей старших школьников / И. И. Вартанова // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 221-229. - Библиогр.: 18 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.8
Рубрики: психологія школяра
Кл.слова (ненормовані):
цінність школярів -- внутрішні конфлікти -- навчальна діяльність -- підлітки


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


88.37
Ш 16


    Шадриков, В. Д.
    Понимание развития в культурно-исторической психологии / В. Д. Шадриков // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 15-33. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 2073-8528
ББК 88.37
Рубрики: Культурно-історична психологія
   Людина--розвиток

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
розвиток людини -- примітивна людина -- культурний розвиток -- сигнифікація -- психічні функції -- здібності людини -- інтелектуальні операції -- дитина -- навчальна діяльність
Анотація: Рассматривается динамика взглядов на развитие человека с позиции примитивного человека, ребенка, ученика. Показывается оригинальность взглядов на развитие как процесс сигнификации. Подчеркивается, что развитие ребенка связано, прежде всего, с формированием внутренних механизмов психической деятельности и овладением этими механизмами. Рассматривается процесс развития способностей через овладение интеллектуальными операциями, которые осваивают ученики в учебной деятельности. Приведены эксперементальные данные, подтверждающие эффективность данного пути ментального развития ученика.
Розглядається динаміка поглядів на розвиток людини з позиції примітивної людини, дитини, учня. Показується оригінальність поглядів на розвиток як процес сигніфікації. Підкреслюється, що розвиток дитини пов'язаний, перш за все, з формуванням внутрішніх механізмів психічної діяльності та опануванням цими механізмами. Розглядається процес розвитку здібностей через оволодіння інтелектуальними операціями, які освоюють учні в навчальній діяльності. Наведено експерементальні дані, що підтверджують ефективність даного шляху ментального розвиток учня.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1


22.1
С 24


    Свєтлова, Т. В.
    Форми організації навчальної діяльності на уроці. Методи, прийоми навчання. Дидактична абетка. [Текст] / Т. В. Свєтлова // Математика в школах України : науково-методичний журнал. - 2012. - N 28. - С. 6-11
ББК 22.1
РУБ 22.1
Рубрики: Викладання математики в школі
   Кафедра вищої математики

Кл.слова (ненормовані):
навчальна діяльність


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.202
К 96


    Кушнір, В. А.
    Структура навчальної ситуації з позиції діяльності та інноваційність навчання / В. А. Кушнір // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 7-13. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.202
Рубрики: навчання інноваційне
   Методи навчання

Кл.слова (ненормовані):
навчальна ситуація -- рівні невизначенності -- Учіння -- навчальна діяльність
Анотація: У статті розглядається структура навчальної ситуації з позиції структури діяльності, створюються різні моделі рівнів невизначеності навчальної ситуації, досліджуються умови її розв’язування як складової інноваційних підходів до навчального процесу.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Бєлєнька, Ганна.
    Ознаймлюємо дошкільників зі складними явищами навколишнього світу: крок за кроком / Г. Бєлєнька // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2013. - № 2 : 42-49.
ББК 74.1
Рубрики: Дошкільна освіта--ознайомлення з навколишнім середовищем
   Кафедра дошкільної освіти

Кл.слова (ненормовані):
покроковий алгоритм -- навчальна діяльність -- цілеспрямоване навчання -- процес пізнання -- планування -- старші дошкільники -- особливості навчання -- ключоввий метод -- пізнавальна діяльність -- авторські казки
Анотація: У статті йдеться мова про дотримання певної послідовності дій в системі роботи, щодо ознайомлення дітей з певними явищами чи об'єктоми в природі.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Інв./ОК 1 (1 прим.) - вільні 1




    Гордеева, Т. О.
    Внутренняя и внешняя учебная мотивация студентов: их источники и влияние на психологическое благополучие / Т. О. Гордеева, О. А. Сычев, Е. Н. Осин // Вопр. психологии : науч. журн. - 2013. - № 1. - С. 35-45. - Библиогр.: 18 назв. . - ISSN 0042-8841
ББК 88.4
Рубрики: Студенти--навчальна мотивація
   Студенти--психологічне благополуччя

Кл.слова (ненормовані):
мотивація -- навчання студентів -- навчальна діяльність -- внутрішня мотивація -- зовнішня мотивація -- базові психологічні потреби -- потреба в автономії -- потреба в компетентності -- психологічне благополуччя -- академічні досягнення
Анотація: Основная цель исследования состоит в выявлении средовых источников разных типов внутренней и внешней мотивации, а также их роли в психологическом благополучии студентов вузов.
Основна мета дослідження полягає у виявленні середовищних джерел різних типів внутрішньої і зовнішньої мотивації, а також їх ролі в психологічному благополуччі студентів вузів.


Дод.точки доступу:
Сычев, О. А.; Осин, Е. Н.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Максимов, Микола.
    Роль шкільної психологічної служби у розкритті творчого потенціалу дитини / М. Максимов // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 3. - С. 58-61. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 88.840
Рубрики: Творчі здібності учнів
   Шкільний психолог--психокорекційна робота

Кл.слова (ненормовані):
шкільна психологічна служба -- навчальна діяльність -- психологічна служба -- психічний розвиток -- діагностика -- психокорекція -- творчий потенціал учнів
Анотація: У статті представлено досвід роботи психологічної служби гімназії "Міленіум" № 318 щодо створення умов для розкриття творчого потенціалу дитини. Доведено, що зміна учнем позиції пасивного виконавця вказівок дорослого на позицію суб'єкта діяльності сприяє формуванню в нього відповідального ставлення до навчання.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Сафарян, Світлана.
    Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Сафарян // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 2. - С. 5-12. - Продовження. Початок: 2012. - № 2, 3, 4, 5; 2013. - № 1.
ББК 74.202.245
Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання--технологія організації
   Навчання--особистісно орієнтоване навчання

Кл.слова (ненормовані):
особистісно орієнтоване навчання -- технологія організації -- педагогічна технологія -- особистісно орієнтована технологія -- оцінювання результатів -- навчальна діяльність -- моделювання навчальної інформації -- гуманістична педагогіка
Анотація: У статті розповідається про впровадження в навчальний процес особистісно орієнтованого навчання. Розкривається технологія організації особистісно орієнтованого навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)