Б 95 Быстро и легко осваиваем работу на компьютере [Текст] : учебное пособие / Под ред. Ф. А. Резникова. - 7-е изд. - М. : Лучшие книги, 2002. - 480 с. : ил. - (Быстро и легко). - ISBN 5-93673-013-1 : 16.70 грн.
РУБ 6Ф7.3 Рубрики: Компьютер--работа и устройство Компьютер --здоровье Операционная система Windows98/2000 Комп’ютер--діагностика Интернет Дод.точки доступу: Резников , Ф. А. \ред.\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Р 69 Романова, Е. С. Графические методы в практической психологии [Текст] : учебник / Е. С. Романова. - СПб. : Речь, 2002. - 416 с. : ил. - (Психологический практикум). - Лит.: с. 399-412. - Б. ц.
РУБ 158 Рубрики: Практична психологія--методика--методи Почерковедение Психологическая помощь--дети, подростки Тести психологічні Личность--психологический анализ Практична психологія--підручники та посібники для ВНЗ Жесты (психол.) Кл.слова (ненормовані): психологічний захист -- психологічний малюнок -- експрес-діагностика -- практикум з психології -- психологічні методи -- графічні методи в психодіагностиці Анотація: В книге излагаются теоретические и практические основы понимания символов изображения (рисунков), описываются методы экспресс-диагностики с помощью рисунков, дается схема типологического анализа личности в сопоставлении с продуктами ее графической деятельности. Анализируется язык жестов и способы психологической защиты в рисунках. Примірників всього: 3 фб (1), пед. (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), пед. (1), Ч.З.№2 (1) |
О-35 Овчинникова, Татьяна Николаевна. Личность и мышление ребенка: диагностика и коррекция [Текст] : научно-популярная литература / Т. Н. Овчинникова ; Научно-внедренческая лаборатория психопедагогики образования. - М. : Академический Проект, 2002. - 192 с. - (Руководство практического психолога) (Пушкинская библиотека). - Библиогр.: с. 175-189. - ISBN 5-8291-0170-Х : 7.80 грн.
РУБ 158.9 Рубрики: Діагностика психологічна Особистість--дитина Мислення--діти Корекційна робота --діти Дод.точки доступу: Научно-внедренческая лаборатория психопедагогики образования Примірників всього: 6 фб (2), Ч.З.№2 (4) Свободны: фб (2), Ч.З.№2 (4) |
О-35 Овчинникова, Татьяна Николаевна. Личность и мышление ребенка: диагностика и коррекция [Текст] : научно-популярная литература / Т. Н. Овчинникова ; Научно-внедренческая лаборатория психопедагогики образования. - М. : Академический Проект ; Екатеринбург : Деловая книга, 2000. - 208 с. - (Руководство практического психолога) (Пушкинская библиотека). - Библиогр.: с. 175-189. - ISBN 5-8291-0073-8. - ISBN 5-88687-088-1 : 2.85 грн.
РУБ 158.9 Рубрики: Діагностика психологічна Особистість--дитина Мислення--діти Мова--розвиток Молодші школярі Кл.слова (ненормовані): молодший шкільний вік Дод.точки доступу: Научно-внедренческая лаборатория психопедагогики образования Примірників всього: 3 фб (1), Ч.З.№2 (1), ав (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1), ав (1) |
Р 83 Рудницька , Оксана (док. пед. наук, проф.). Педагогіка: загальна та мистецька [Текст] : Навчальний посібник для студ. вищих навчальних закладів / О. П. Рудницька ; Міністерство освіти і науки України, Академія педагогічних наук України, Інститут педагогіки і психології професійної освіти . - К. : Інтерпроф, 2002. - 270 с. : ил. - ISBN 5-7763-1596-4 : 12.00 грн. Зміст: Освіта і мистецтво . - С .8-31 Кл.слова: Педагогічна майстерність Методологія мистецької освіти . - С .32-51 Базові поняття педагогіки . - С .65-88 Діалектика художнього сприйняття . - С .89-117 Форми організації навчально-виховної роботи . - С .118-141 Методи педагогічної діяльності . - С .142-171 Педагогічне дослідження . - С .172-209 Кл.слова: Науковий пошук Методи наукового дослідження . - С .210-250 Завершальні етапи дослідження . - С .251-258 Кл.слова: Діагностика Етика науковця . - С .259-261 Поради з підготовки до написання і захисту дипломної (магістерської) роботи . - С .262-268
РУБ 371 Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки і психології професійної освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Р 13 Рабочая книга практического психолога: Пособие для специалистов, работающих с персоналом [Текст] : производственно-практическое издание. - М. : Институт Психотерапии, 2003. - 640 с. : ил. - Библиогр.: с. 626-629. - ISBN 5-89939-036-0 : 33.75 грн.
РУБ 158.1 Рубрики: Практический психолог Психодіагностика Тести психологічні Кл.слова (ненормовані): тест -- авторские методики -- експрес-діагностика -- психологічний практикум Примірників всього: 2 Ч.З.№2 (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1) |
К 65 Конструкційні та функціональні матеріали [Текст] : навчальний посібник : у 2-х ч. - К. : Техніка, 2003 - 2004. - ISBN 966-575-165-4. Ч. 2 : Функціональні матеріали. Фізичні аспекти кінетики виникнення руйнувань. Технічна діагностика матеріалів і виробів / В. П. Бабак, Д. Ф. Байса, В. М. Різак , С. Ф. Філоненко. - 368 с. : іл. - ISBN 966-575-096-8 : 31.00 грн.
РУБ 531(075.3) Дод.точки доступу: Бабак, Віталій Павлович; Байса, Дмитро Федорович; Різак, Василь Михайлович; Філоненко, Сергій Федорович Примірників всього: 3 фб (1), Ч.З.№2 (1), аб (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1), аб (1) |
Н 50 Немов, Роберт Семенович Психология [Текст] : учебник для студ. пед. вузов: В 3-х кн. / Р. С. Немов. - 4-е изд. - М. : ВЛАДОС, 1999 - 2001. - ISBN 5-691-00552-9. Кн. 3 : Психодиагностика, Введение в научное психологическое исследование с элементами математической статистики. - 2000. - 640 с. - ISBN 5-691-00112-4 (в пер.) : 19.60 грн.
РУБ 15(075.3) Рубрики: Експериментальна психологія Психологічна діагностика--методи Психологія--підручники та посібники для ВНЗ--математична статистика Кл.слова (ненормовані): психологічні дослідження Примірників всього: 1 аб (1) Свободны: аб (1) |
Л 38 Левченко, Ирина Юрьевна. Патопсихология: Теория и практика [Текст] : учеб. пособие для студ. пед. вузов / И. Ю. Левченко. - 2-е изд., стереотип. - М. : Академия, 2004. - 232 с. - (Высшее профессиональное образование) (Педагогические специальности). - ISBN 5-7695-2100-7 (в пер.) : 31.20 грн.
РУБ 158 Рубрики: Патопсихологія Патопсихологічні дослідження Пам’ять--порушення Мислення--порушення Увага Характер--аномалії Діти--психічні захворювання Підлітки--психічні захворювання Психічні захворювання--діти, підлітки Діагностика--нозологічна Експертиза--психологічна Примірників всього: 5 НМК ф-т ПСР (1), фб (1), аб (2), Ч.З.№2 (1) Свободны: НМК ф-т ПСР (1), фб (1), аб (2), Ч.З.№2 (1) |
Л 38 Левченко, Ирина Юрьевна. Патопсихология: Теория и практика [Текст] : учеб. пособие для студ. пед. вузов / И. Ю. Левченко. - М. : Академия, 2000. - 232 с. - (Высшее образование). - ISBN 5-7695-0553-2 (в пер.) : 15.00 грн.
РУБ 158 Рубрики: Патопсихологія Патопсихологічні дослідження Пам’ять--порушення Мислення--порушення Увага Характер--аномалії Діти--психічні захворювання Підлітки--психічні захворювання Психічні захворювання--діти, підлітки Діагностика--нозологічна Експертиза--психологічна Примірників всього: 7 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (4), пед. (1) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (4), пед. (1) |
П 86 Психические состояния [Текст] : хрестоматия / Сост. и общ. ред. Л. В. Куликов. - СПб. ; М. ; Х., Минск : Питер, 2000. - 512 с. : ил. - (Хрестоматия по психологии). - Библиогр.: с. 495-504; Предм. указ.: с. 505-506. - ISBN 5-272-00061-7 : 16.80 грн.
РУБ 151 Рубрики: Психічні стани--класифікація Стан психічний--діагностика і регуляція Настрій Емоційні стани--радість--печаль--страх, паніка Збудження Натхнення Зосередженість Сновидіння Стан напруги Стресс--стресові стани Кл.слова (ненормовані): розгубленість -- скука Дод.точки доступу: Куликов, Л. В. \сост. и общ. ред.\ Примірників всього: 2 Ч.З.№2 (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1) |
П 86 Психологічний практикум для школярів [Текст] : учебное пособие / Упоряд. В. І. Сіткар. - Тернопіль : Підручники і посібники, 2000. - 72 с. : мал., іл. - ISBN 966-562-294-3 : 2.30 грн.
РУБ 15(075.2) Рубрики: Увага Справедливість Кмітливість Уява Діагностика психологічна Самопізнання Психологічні ігри Дод.точки доступу: Сіткар, В. І. \сост.\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П 78 Проблеми загальної та педагогічної психології: Збірник наукових праць Інституту психології ім. Г. С. Костюка АНН України [Текст] : научное издание. Т. III, Ч. 9 / За ред. акад. С. Д. Максименка ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. - 206 с. - 5.60 грн. Зміст: Максименко, С. Д. Наукова психологія і психологічна практика / С. Д. Максименко. - С .3-13 Чепелєва, Н. В. Професійна компетентність практичного психолога / Н. В. Чепелєва. - С .13-20 Швалб, Ю М. Експертне дослідження в практичній психології / Ю М. Швалб. - С .20-30 Куценко, Л. М. Когнітивний стиль як інструмент структурування пізнавального досвіду особистості / Л. М. Куценко. - С .30-40 Яковець, Н. І. Нові вимоги до школи і необхідність розширення вчительської психолого-педагогічної компетентності / Н. І. Яковець. - С .40-46 Папуча, М. В. Діалогічність позиції як психологічний засіб діяльності в практичній психології / М. В. Папуча. - С .46-58 Литовченко, Н. Ф. Інтерпретація психологічної ситуації клієнта: актуалізація діалогічних принципів діяльності практичного психолога / Н. Ф. Литовченко. - С .58-68 Андрєєва, Я. Ф. Формування спрямованості на діалогічне розуміння як професійної якості практичного психолога / Я. Ф. Андрєєва. - С .68-74 Кричковська, Т. Д. Проблеми формування мотивів професійної самореалізації майбутніх практичних психологів / Т. Д. Кричковська. - С .74-81 Бойправ, М. Д. До питання вивчення історії психології (розвиток теорії почуттів в роботах М. Я Грота) 1852-1899 / М. Д. Бойправ. - С .81-89 Шатирко, А. О. Розвиток суб’єкта учіння в молодшому шкільному віці / А. О. Шатирко. - С .89-106 Пророк, Н. В. Мотивація діяльності та професійно важливі якості психолога-практика / Н. В. Пророк. - С .106-118 Никоненко, О. П. Ступінь сформованості ціннісно-смислової сфери у студентів з різним рівнем властивостей психофізіологічних функцій / О. П. Никоненко. - С .118-126 Тимофєєва, Н. М. Художній текст як "задача на смисл" / Н. М. Тимофєєва. - С .126-136 Пісоцький, В. П. Етико-психологічні аспекти проблеми толерантності через призму християнського світогляду / В. П. Пісоцький, А. М. Горянська. - С .136-145 Конончук, А. І. Ознайомча практика важливий елемент професійного становлення соціального педагога та практичного психолога / А. І. Конончук. - С .146-149 Шилова, Г. П. Споглядальна активність і її розвиток у практичного психолога / Г. П. Шилова. - С .149-154 Король, В. С. Діагностика професійних інтересів студентів-першокурсників до практичної психології / В. С. Король. - С .154-160 Кошова, І. В. Особистість в соціальній ситуації: до постановки проблеми / І. В. Кошова. - С .160-168 Ярослав, Н. С. Діагностика особистісних властивостей учнів педагогічного ліцею як умова реалізації особистісно-зорієнтованого навчання / Н. С. Ярослав. - С .168-174 Щотка, О. П. Тактика якісного дослідження ставлення майбутніх психологів до роботи з управлінським персоналом організації / О. П. Щотка. - С .174-181 Гурська, О. Ф. Психологічні особливості педагогічного дослідження спілкування зі старшокласниками / О. Ф. Гурська. - С .181-190 Шевченко, Н. Ф. Особливості професійного висловлювання як одиниці мовленнєвого спілкування психолога / Н. Ф. Шевченко. - С .190-197 Болотнікова, І. В. Наука і соціально-політична система (на прикладі знищення вітчизняної педології) / І. В. Болотнікова. - С .197-206
РУБ 15 Дод.точки доступу: Максименко, С. Д. (академік); Інститут психології ім. Г. С. КостюкаНіжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 55 аб (29), Ч.З.№2 (20), ав (5), фб (1) Свободны: аб (29), Ч.З.№2 (20), ав (5), фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2002. - 150 с. - 7.00 грн. Зміст: ПЕДАГОГІКА І МЕТОДИКА Ростовський, О. Я. Суперечності й тенденції оновлення змісту художньої освіти в загальноосвітній школі / О. Я. Ростовський. - С .5 Аніщенко, О. В. Політика рівних можливостей у сфері освіти в Україні: реалії та перспективи / О. В. Аніщенко. - С .12 Лукашова, Н. І. Підготовка студентів до використання проблемного навчання як важливого засобу підвищення пізнавальної активності учнів при викладанні хімії / Н. І. Лукашова, С. М. Лукашов. - С .16 Благінін, В. М. Логічні структурні схеми і таблиці в процесі вивчення педагогіки / В. М. Благінін. - С .22 Драчук, Л. Л. Морально-етичне виховання учнів у процесі вивчення української літератури в школі / Л. Л. Драчук. - С .24 Кучерявець, В. Г. До питання про становлення художньо-педагогічної спрямованості майбутнього вчителя літератури / В. Г. Кучерявець. - С .27 Михаськова, М. А. Критерії сформованості фахової компетентності майбутнього вчителя музики / М. А. Михаськова. - С .31 Ростовська, І. О. Проблема особистісно-зорієнтованого підходу до учнів у музичній педагогіці (історичний аспект) / І. О. Ростовська. - С .34 Ростовська, Ю. О. Обгрунтування професійної підготовки майбутніх учителів музики і хореографії в умовах поєднаних спеціальностей / Ю. О. Ростовська. - С .37 Семикліт, Н. І. Розвиток духовності - одна з важливих проблем сучасного виховання студентської молоді / Н. І. Семикліт. - С .41 Гусейнова, Л. В. Педагогічні умови формування виконавської культури майбутнього вчителя музики / Л. В. Гусейнова. - С .44 Ревенчук, В. В. Проблема спілкування у професійній підготовці майбутнього вчителя музики / В. В. Ревенчук. - С .47 Грисюк, О. М. Особливості початкового етапу вокально-хорової роботи з учнями молодшого шкільного віку / О. М. Грисюк. - С .50 Мішедченко, В. В. Формування музично-педагогічної культури майбутнього вчителя як педагогічна проблема / В. В. Мішедченко. - С .53 Онищук, В. М. Професійна діяльність молоді в ситуації змін освітніх орієнтирів / В. М. Онищук. - С .56 Зінченко, Т. В. Із досвіду організації та проведення соціально-педагогічної (ознайомчої) практики на 1 курсі / Т. В. Зінченко. - С .58 Долматова, М. П. Формування естетичного досвіду особистості як педагогічна проблема / М. П. Долматова. - С .58 Кряжев, П. В. Самоосвіта та її роль у професійному становленні майбутнього вчителя / П. В. Кряжев. - С .64 Дубровський, В. Л. Культура мислення як умова розвитку особистості майбутнього вчителя / В. Л. Дубровський. - С .68 Семенець, Л. Г. Нові педагогічні технології у вирішенні проблематики процесу керування музичним сприйманням / Л. Г. Семенець. - С .71 Кудикіна, Н. В. Досвід використання гри як засобу національно-культурного виховання дітей молодшого шкільного віку / Н. В. Кудикіна. - С .75 Харабет, В. В. Виробничі будівельні системи як об’єкти проектування педагогічних систем професійної освіти / В. В. Харабет. - С .79 Лащенко, В. Ф. Завдання екологічної освіти в контексті нової філософії життя / В. Ф. Лащенко. - С .82 Кочерга, О. М. Сучасні підходи до визначення поняття "соціальна відповідальність" як якість особистості вчителя / О. М. Кочерга. - С .85 Останіна, Н. С. Підготовка педагогічних кадрів до роботи у клубах з учнівською молоддю / Н. С. Останіна. - С .88 Кузьменко, В. Виховання в учнівської молоді цінностей здорового способу життя / В. Кузьменко. - С .92 ІСТОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Коваленко, Є. І. Гуманістичні тенденції в педагогіці США / Є. І. Коваленко. - С .94 Таран, О. М. Становлення дидактичних поглядів С. Русової / О. М. Таран. - С .99 Барило, О. А. Гуманістичний підхід до особистості дитини у західноєвропейській теорії вільного виховання (кінець ХІХ - початок ХХ століття) / О. А. Барило. - С .104 Новгородський, Р. Г. З історії становлення соціального виховання на Україні (початок ХХ століття) / Р. Г. Новгородський. - С .108 Новгородська, Ю. Г. Становлення та розвиток ідеї розвивального навчання: від Сократа до Сухомлинського / Ю. Г. Новгородська. - С .112 Дубровська, Л. О. Реалізація принципу індивідуального підходу в педагогічній спадщині М. О. Добролюбова / Л. О. Дубровська. - С .117 Лісовець, О. В. Вплив педагогічних ідей П. де Кубертена на становлення сучасного олімпійського руху / О. В. Лісовець. - С .121 Олійник, Н. А. Турбота земств Чернігівської губернії про підготовку учителів / Н. А. Олійник. - С .124 Жук, О. А. Середня освіта Польщ іта України: реформа, структура / О. А. Жук. - С .129 Бондаренко, М. І. Уміння працювати з навчальною літературою як передумова самоосовіти студентів / М. І. Бондаренко. - С .132 ПСИХОЛОГІЯ Нещерет, О. І. Психологічні основи засвоєння комунікативної функції мови студентами / О. І. Нещерет. - С .136 Крига, Т. І. Діагностика моральних якостей майбутніх учителів методом асоціативного експерименту / Т. І. Крига. - С .140 Ляшко, О. Д. Саморегуляція психофізичного стану як важлива складова діяльності педагога / О. Д. Ляшко. - С .145
РУБ 15 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів музики Хімія--методика викладання Проблемне навчання Педагогіка--вивчення Морально-етичне виховання Вчитель майбутній --музика і хореографія Вчитель майбутній --література Вчитель майбутній--моральні якості педагогіка музична Студентська молодь--виховання Культура--музично-педагогічна Практика--соціально-педагогічна Самоосвіта--студент Культура мислення Виховання--національно-культурне виховання Професійна освіта Екологічна освіта Вчитель--особистість Педагогічні кадри--підготовка Клуб--виховання Здоровий спосіб життя--виховання Педагогіка--США Вільне виховання--історія Соціальне виховання--історія Розвивальне виховання--історія Середня освіта--Польша і Україна Асоціативний експеримент Саморегуляція--психофізичний стан Педагог--саморегуляція Вчитель--підготовка--Чернігівська губернія Кл.слова (ненормовані): олімпійський рух Дод.точки доступу: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Добролюбов, Николай Александрович (рус. лит. критик ; 1836-1861) \о нем\; Кубертен, П. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 10 Ч.З.№2 (4), аб (3), ав (2), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (4), аб (3), ав (2), фб (1) |
Щ71 Щотка, Оксана Петрівна. Психологія підлітка [Текст] : навч.-метод. посібник для студ. вищих пед. навч. закладів до лабораторних занять і практики / О. П. Щотка ; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2004. - 248 с. - (Психологічний практикум). - Бібліогр.: с. 239-244. - 5.80 грн.
РУБ 156 Рубрики: Діагностика психологічна Анотація: У посібник включено: методичні поради, завдання для самостійної роботи, психологічні задачі, практичні завдання, методи педагогічної діагностики. Дод.точки доступу: Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 271 фб (1), ав (4), аб (241), Ч.З.№2 (25) Свободны: фб (1), ав (4), аб (241), Ч.З.№2 (25) |
В 54 Виховні технології у діяльності класного керівника [Текст] : Навчально-методичний посібник. Ч. 1 / Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; Уклад. Н. І. Яковець, В. М. Солова, І. І. Киричок. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2004. - 264 с. - 5.70 грн., 5.70 грн. Зміст: Загальна декларація прав людини . - С .5-10 Декларація прав дитини . - С .10-13 Конвенція про права дитини . - С .13-33 Зміст діяльності класного керівника . - С .33-81 Виховні технології як спосіб педагогічної діяльності . - С .81-95 Кл.слова: виховання Педагогічна діагностика і виховний процес . - С .95-123 Організаційно-педагогічні форми позашкільної роботи . - С .123-168 Робота з педагогічно занедбаними дітьми на підлітками : 168-202 Кл.слова: девіантна поведінка Технологія учнівського самоврядування . - С .202-206
РУБ 373.001 Дод.точки доступу: Яковець, Наталія Іванівна; Солова, Валентина Миколаївна; Киричок, Інна Іванівна; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 146 ав (5), аб (120), Ч.З.№2 (20), фб (1) Свободны: ав (5), аб (120), Ч.З.№2 (20), фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2004. - 254 с. - 12.00 грн. Зміст: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Глазиріна, В. М. Шляхи оптимізації професійної підготовки майбутніх учителів у процесі вивчення педагогічних дисциплін у спеціалізованому педагогічному ВНЗ / В. М. Глазиріна. - С .6-12 Пуляк, О. В. Удосконалення професійної підготовки вчителів природничих дисциплін за спеціалізацією "Основи безпеки життєдіяльності" / О. В. Пуляк, І. Л. Царенко, О. М. Царенко. - С .13-16 Кривозуб, В. Ф. Зміст диригентської підготовки спеціалістів на мистецьких і музично-педагогічних факультетах педагогічних університетів / В. Ф. Кривозуб. - С .17-19 Демченко, С. О. Психолого-педагогічні вимоги до особистості викладача фахових дисциплін технічного закладу освіти / С. О. Демченко. - С .20-23 Шанскова, Т. І. Основні технологічні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з сім’ями різних типів / Т. І. Шанскова. - С .24-26 Паскаль, О. В. Формування професійно-комунікативної грамотності майбутніх соціальних педагогів / О. В. Паскаль. - С .27-30 Щербина, А. П. Теоретико-методичні аспекти підготовки майбутнього педагога до діагностичної діяльності / А. П. Щербина. - С .31-33 Багай, Б. М. Теоретичні аспекти формування гуманістичної позиції майбутнього вчителя / Б. М. Багай, І. О. Ковба. - С .34-37 Мамчич, О. Б. Педагогічна технологія формування лінгвістичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи / О. Б. Мамчич. - С .38-42 Марченко, Г. В. Формування професійної культури майбутніх учителів іноземних мов на заннятях з основ екології як інтегративної педагогічної дисципліни / Г. В. Марченко. - С .43-46 Кривець, С. В. Стан використання енциклопедично-довідникової літератури у системі неперервної професійної освіти / С. В. Кривець. - С .47-50 Доронина, Т. О. Некоторые проблемы гендерного образования в процессе профессиональной подготовки студента-филолога в педагогическом вузе / Т. О. Доронина. - С .51-54 Завацька, Л. М. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи у закладах освіти / Л. М. Завацька, О. Г. Платонова. - С .55-57 Лісовець, О. В. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до взаємодії з дитячими та молодіжними організаціями / О. В. Лісовець. - С .58-61 Аніщук, А. М. Мовленнєва компетентність як складова професійної підготовки фахівців дошкільного виховання / А. М. Аніщук. - С .62-65 Перхач, Л. П. Творча самоактуалізація як фактор професійного розвитку майбутніх учителів початкових класів / Л. П. Перхач. - С .66-67 Зель, І. О. Проблема підготовки майбутніх педагогів до навчання дорослих людей / І. О. Зель. - С .68-71 Білоусова, Н. В. Підготовка майбутніх учителів до формування в учнів потреби у вдосконаленні / Н. В. Білоусова. - С .72-75 Хижна, О. П. Системний підхід до професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи / О. П. Хижна. - С .76-79 Бойко, М. П. Інформаційні технології в системі професійно-педагогічної підготовки вчителя фізики / М. П. Бойко. - С .80-82 Стрельнікова, Н. М. Професійна готовність майбутніх учителів до співпраці з батьками школярів / Н. М. Стрельнікова. - С .83-85 Василенко, Т. А. Історико-педагогічний досвід як основа інновацій у підготовці працівників дошкільних закладів / Т. А. Василенко. - С .86-90 Заплішний, І. І. Роль фізичної культури в удосконаленні професійного становлення фахівців у вузі / І. І. Заплішний. - С .91-94 Падун, Н. О. Інтегративний підхід при підготовці майбутніх робітників / Н. О. Падун. - С .95-98 Суховєєва, Н. М. Соціальна педагогіка як компонент змісту педагогічної освіти / Н. М. Суховєєва. - С .99-101 Останіна, Н. С. Підготовка соціальних педагогів до організації клубної роботи з учнівською молоддю / Н. С. Останіна. - С .102-105 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Коваленко, Є. І. Інноваційні процеси у вищій освіті України у 20-ті роки XX ст. / Є. І. Коваленко. - С .106-110 Лавріненко, О. В. Формування комунікативної культури у майутнього вчителя в історії педвузів України (1917-1924рр.) / О. В. Лавріненко. - С .111-113 Аніщенко, О. Нововведення у вищій школі у контексті наукової організації праці (80-ті роки ХХ століття) / О. Аніщенко. - С .114-118 Володченко, Ж. М. Розвиток музично-педагогічної думки міста Ніжина на початку ХХ століття (1900-1933 рр.) / Ж. М. Володченко, С. І. Самаріна. - С .119-124 Баленко, Н. М. Проблема підготовки вчителів у теоретичній спадщині М. О. Лавровського та М. Є. Скворцова / Н. М. Баленко. - С .125-128 Васюта, О. П. До питання історії музичної освіти на Чернігівщині / О. П. Васюта. - С .129-133 Тезікова, С. В. Професіоналізм у педагогічній освіті США / С. В. Тезікова. - С .134-136 Бєлкіна, Н. І. Інноваційні підходи до підготовки вчителя у педагогічній спадщині М. І. Демкова / Н. І. Бєлкіна. - С .137-140 Кулик, І. О. Педагогічні ідеї Г. Сковороди та проблеми вищої освіти в Україні / І. О. Кулик. - С .141-143 Киричок, І. І. Професійна підготовка вчителів Чернігівщини на початку ХХ століття / І. І. Киричок. - С .144-147 Білик, Т. О. З історії організації навчального процесу в Гімназії вищих наук князя Безбородька / Т. О. Білик. - С .148-151 Абашкіна, Н. В. Інновації в освіті Німеччини в умовах розвитку європейської інтеграції / Н. В. Абашкіна. - С .152-155 Авшенюк, Н. М. Сучасні підходи до акредитації педагогічних навчальних закладів в Англії та Уельсі / Н. М. Авшенюк. - С .156-159 Корнілова, А. Формування професійної компетентності педагогів у вищих навчальних закладах будівельного профілю України та Німеччини / А. Корнілова. - С .160-163 Гончарова, Є. Є. Досвід роботи зарубіжних науковців у впровадженні диференційованого підходу у навчанні іноземній мові у вищих закладах освіти / Є. Є. Гончарова. - С .164-166 Удовиченко, Н. Зміст і форми професійної підготовки профконсультантів служби зайнятості у ВНЗ Німеччини / Н. Удовиченко. - С .167-170 Саф’янюк, З. Г. Про становлення і розвиток теорії реальної освіти у працях європейських педагогів / Л. В. Кнодель; С. А. Нургалиева; А. І. Турчин; А. В. Василюк; В. В. Синявський; Л. А. Колбіна; О. Л. Мерзлякова; І. Я. Мищук. - С .171-175 Семеног, О. М. Тенденції професійної підготовки майбутнього вчителя рідної словесності у США / О. М. Семеног. - С .176-179 Кнодель, Л. В. Новые подходы в сфере профессионального образования в Германии / Л. В. Кнодель. - С .180-183 Євтушик, Лариса Петрівна. Проблеми змісту підготовки соціальних педагогів у Німеччині / Л. П. Євтушик. - С .184-186 Нургалиева, С. А. Проблемы интеграции высшего образования Казахстана в мировое образовательное пространство / С. А. Нургалиева. - С .187-188 Зінченко, Т. В. Австрія: риси вищої освіти ХХІ століття і Болонський процес / Т. В. Зінченко. - С .189-193 Турчин, А. І. Організаційно-структурні особливості сучасної системи підготовки вчителів для професійно-освітніх закладів у Німеччині / А. І. Турчин. - С .194-196 Благінін, В. М. Математизація змісту шкільної освіти у США, Франції та Україні в ІІ половині ХХ століття. Порівняльний аналіз / В. М. Благінін, М. В. Потапенко. - С .197-199 Василюк, А. В. Досвід демократичної Польщі: участь у Болонському процесі та інших планах освітньо-наукової інтеграції Європи / А. В. Василюк. - С .200-203 Авксентьєва, О. І. Демарш-французький метод рівності у здібностях / О. І. Авксентьєва. - С .204-206 ПСИХОЛОГІЯ Синявський, В. В. Психодіагностичне і професіографічне забезпечення професійного навчання як важливий чинник підвищення його ефективності / В. В. Синявський. - С .207-211 Литвинова, Н. І. Розвиток мотивації до творчості в студентської молоді / Н. І. Литвинова. - С .212-215 Михайленко, О. В. Особливості роботи кризових центрів соціально-психологічної допомоги молоді / О. В. Михайленко. - С .216-218 Колбіна, Л. А. Діагностика сформованості особистісних цінностей майбутніх учителів початкової школи / Л. А. Колбіна. - С .219-220 Борисюк, С. О. Особливості становлення психотерапії у сфері гуманістичної педагогіки / С. О. Борисюк. - С .221-223 Котеленець, В. М. Використання тренінгу в підготовці майбутніх фахівців / В. М. Котеленець, М. І. Вовковінський. - С .224-227 Мерзлякова, О. Л. Проблеми профілактики психологічного маніпулювання та контролю свідомості в молодіжному середовищі / О. Л. Мерзлякова. - С .228-231 Коваленко, Н. В. Соціально-психологічні чинники професійної адаптації студентів педагогічного університету / Н. В. Коваленко. - С .232-235 Щотка, О. П. Тренінг розвитку професійно-управлінського самовизначення майбутніх фахівців освіти / О. П. Щотка. - С .236-238 Мищук, І. Я. Психолого-педагогічні аспекти комп’ютеризації навчання фізики за модулями у педколеджі / І. Я. Мищук. - С .239-241 Панченко, В. І. Екопсихологічна культура в професійній підготовці учнівської молоді / В. І. Панченко. - С .242-245 Коркунова, А. О. Формування в студентської молоді інтересу до творчої діяльності / А. О. Коркунова. - С .246-248
РУБ 15 Рубрики: Болонський процес викладання основ безпеки життєдіяльності Вчителі--підготовка Майбутні вчителі Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Лавровський, М. О. \о нем\; Скворцов, М. Є. \о нем\; Демков, Михайло Іванович \о нем\; Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Гімназія вищих наук князя Безбородька \о ней\ Примірників всього: 2 Ч.З.№2 (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал / Гол. ред. В. П. Яковець, Відп. ред. Є. І. Коваленко ; Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 1998. - 182 с. - Літ. в кінці статей. - 6.74 грн. Зміст: Крицький, В. М. Формування уміння художньої інтерпретації у студентів музичних факультетів педагогічних вузів / В. М. Крицький. - С .5-9 Походенко, С. В. Становлення мотивації лідерства у підлітків шляхом ідентифікації зі "значущим іншим" / С. В. Походенко. - С .10-16 Савельєва, В. С. Психологічні особливості формування навичок писемного мовленння у дошкільному віці / В. С. Савельєва. - С .17-22 Бєлкіна, Н. Проблеми морального виховання у педагогічній спадщині М. Демкова / Н. Бєлкіна. - С .23-26 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Профілактика адиктивної поведінки молоді в практиці вітчизняної педагогіки / Н. П. Пихтіна. - С .27-32 Дарійчук, Л. П. Психолого-педагогічні умови організації іншомовного спілкування студентів / Л. П. Дарійчук. - С .33-35 Кричковська, Т. Д. "Я" як центральна складова суб’єктивної рольовох позиції індивіда / Т. Д. Кричковська. - С .36-39 Олійник, С. В. Теоретичні засади формування творчого потенціалу майбутнього вчителя / С. В. Олійник. - С .40-42 Плохіх, В. В. Формування уявлення про визначальні умови діяльності у процесах перцептивної антиципації / В. В. Плохіх. - С .43-47 Хиц, Казімеж. П’ятий колос (filar-опора)" - туризм та процес європейської інтеграції / Казімеж Хиц. - С .48-55 Василюк, А. В. Роль академічної лекції у контексті інтегрованого навчання (польський досвід) / А. В. Василюк. - С .56-58 Кивлюк, О. Просвітницька діяльність архієпіскопа Іоана Максимовича в перші роки існування Чернігівського колегіуму / О. Кивлюк. - С .59-62 Гавриленко, Т. До питання про педагогічну діяльність Лазаря Барановича (? - 1693) / Т. Гавриленко. - С .63-66 Олійник, Н. А. Ознайомлення старших дошкільників із світловими і тепловими явищами / Н. А. Олійник. - С .67-69 Репецький, Ю. А. Смисложиттєві орієнтації як показник самовизначеності особистості / Ю. А. Репецький. - С .70-74 Луценко, Ю. Л. Принцип професійної спрямованості курсу вищої математики в сільськогосподарських вузах / Ю. Л. Луценко. - С .75-78 Коваленко, В. О. Особливості розвитку системи освіти в Україні в 20-і роки ХХ ст. / В. О. Коваленко. - С .79-86 Заверико, Н. В. Практика як основа підготовки соціального педагога / Н. В. Заверико. - С .87-92 Лукашова, Н. І. Посилення практичної спрямованості методичної підготовки майбутніх вчителів хімії / Н. І. Лукашова. - С .93-97 Аніщенко, О. В. Деякі питання розвитку жіночої сільськогосподраської освіти на Чернігівщині (1890 - 1914 рр.) / О. В. Аніщенко. - С .98-100 Падун, Н. О. Педагогічні умови організації диференційованого навчання при вивчення біологічних дисциплін / Н. О. Падун. - С .101-104 Коваленко, Є. І. До питання про сутність творчості / Є. І. Коваленко. - С .105-111 Хлєбік, С. Р. Педагогічні умови формування морально-естетичного досвіду молодших школярів засобами мистецтва / С. Р. Хлєбік. - С .112-114 Хоменко, З. В. Проблема інтерпретації музичних творів на заняттях хорового класу / З. В. Хоменко. - С .115-117 Грисюк, О. М. Діагностика ступеня сформованості музичної культури школярів / О. М. Грисюк. - С .118-122 Мішедченко, В. В. Критерії і стан сформованості музичної культури першокурсників на початковому етапі навчання / В. В. Мішедченко. - С .123-126 Коваль, О. В. До питання методології розвитку музичних здібностей школярів у навчальній діяльності / О. В. Коваль. - С .127-130 Селюнін, С. М. Дослідження ефективності футбольної техніки в залежності від способу виконання її елементів / С. М. Селюнін, В. М. Дудка, П. І. Щербак. - С .131-134 Папуча, М. В. Навчання і становлення індивідуальності старшокласників / М. В. Папуча. - С .135-143 Борисюк, С. О. Виховання у майбутнього вчителя любові до дітей: вивчення стану проблеми / С. О. Борисюк. - С .144-149 Таран, О. М. Обгрунтування С. Русовою принципу національної єдиної дільної (трудової) школи / О. М. Таран. - С .150-153 Гуменюк, О. М. Проблема конфлікту в сучасних психологічних дослідженнях / О. М. Гуменюк. - С .154-157 Щотка, О. П. Потенційний керівник і вузівський психолог: на шляху до робочого альянсу / О. П. Щотка. - С .158-161 Новгородська, Ю. Г. Український коледж - школа самореалізації / Ю. Г. Новгородська. - С .162-166 Ковальчук, О. М. Український національний виховний потенціал педагогічної системи Г. Ващенка як заперечення виховних ідеалів тоталітарних систем / О. М. Ковальчук. - С .167-171 Яковець, Н. І. Про діагностичний підхід до здійснення виховного процесу / Н. І. Яковець, М. О. Шевчук. - С .172-173 Жалдак, Л. М. Роль наставника на першому етапі гуртування студентської групи / Л. М. Жалдак. - С .174-177
РУБ 15 Рубрики: Лідерство--підлітки Мовлення--дошкільнята Моральне виховання Адиктивна поведінка--молодь--профілактика Спілкування--іншомовне--студенти Я - теорія Вчитель майбутній--формування Дошкільники--навчання Освіта в Україні--історія, 20 ст. 20-ті рр. Соціальні педагоги--професійна підготовка Підготовка майбутніх вчителів хімії Освіта в Україні--історія--жіноча освіта, 1890 - 1914 рр. Диференційоване навчання--біологія Творчість--суть Молодші школярі--моральне формування Музичні твори--інтерпретація Музична культура--школярі Музичні здібності Футбольна техніка Старшокласники--індивідуальність Вчитель майбутній--формування Конфлікт--психологія Психолог вузу Коледж Студентська група--адаптація Адаптація студентів до ВНЗ Чернігівщина--освіта--історія Кл.слова (ненормовані): жіноча сільськогосподарська освіта Дод.точки доступу: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Коваленко, Євгенія Іванівна (к. пед. н., доц.); Демков, Михайло Іванович \о нем\; Максимович, Іоан \о нем\; Русова, Софія Федорівна (педагог, громадський діяч ; 1856-1940) \о ней\; Баранович, Лазар \о нем\; Ващенко, Григорій Григорович (український педагог ; 23.04.1878-02.05.1967) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 18 ав (2), Ч.З.№2 (7), аб (8), фб (1) Свободны: ав (2), Ч.З.№2 (7), аб (8), фб (1) |
Р 59 Рогов, Евгений Иванович Настольная книга практического психолога [Текст] : учебное пособие: В 2-х кн. / Е. И. Рогов. - М. : ВЛАДОС-ПРЕСС, 2003 - . - ISBN 5-305-00048-3. Кн. 2 : Работа психолога со взрослыми. Коррекционные приемы и упражнения. - 2003. - 480 с. : ил. - Библиогр.: с. 470-475. - ISBN 5-305-00050-5 : 28.30 грн.
РУБ 158 Рубрики: психологічна діагностика Шкільний психолог Тести психологічні Приемы психологические Внимание Память Мислення воображение Тревожность застенчивость Психологическая поддержка общительность аутогенная тренировка Психические состояния Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |