Ж 91 Журавський, Віталій Станіславович. Болонський процес: головні принципи входження в Європейський простір вищої освіти [Текст] / В. С. Журавський, М. З. Згуровський ; Міністерство освіти і науки України, Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" . - К. : Політехніка, 2003. - 200 с. - Библиогр.: с. 191-192. - ISBN 966-622-146-2 : 4.20 грн., 47.90 грн., 10.00 грн.
РУБ 378 Рубрики: Болонський процес Дод.точки доступу: Згуровський, Михайло Захарович; Міністерство освіти і науки УкраїниНаціональний технічний університет України "Київський політехнічний інститут" Примірників всього: 5 фб (1), Ч.З.№2 (2), ав (1), аб (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), ав (1), аб (1) |
М 74 Модернізація вищої освіти України і Болонський процес [Текст] : матеріали до першої лекції / Уклад.: М. Ф. Степко, Я. Я. Болюбаш, К. М. Левківський, Ю. В. Сухарніков ; Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти. - К. : НМЦ ВО, 2004. - 26 с. - 0.90 грн.
РУБ 378(4Укр) Рубрики: Інтеграція--Європейська Болонський процес Анотація: Матеріал містить інформацію з питань інтеграції України в Європейський простір вищої освіти для вивчення працівниками вищих навчальних закладів та роз'яснення студентам основних напрямів реалізації положень Болонського процесу. Дод.точки доступу: Степко, М. Ф.; Болюбаш, Я. Я.; Левківський, Казимир Михайлович; Сухарніков, Ю. В.; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П 78 Проблеми освіти [Текст] : Наук.-метод. зб. Вип. 37 / Ред кол.: В. Г. Кремень (гол. ред.); М. Ф. Степко, Л. М. Левківський, А. Ф. Федяєва та ін. ; Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти. - К. : НМЦ ВО, 2004. - 193 с. - ISBN 966-597-072-0 : 7.03 грн. Зміст: Колот, А. М. Реалізація основних принципів Болонської декларації при підготовці фахівців економічного профілю / А. М. Колот. - С .3 Білик, Л. І. Діагностування екологічної відповідальності у студентів технічних спеціальностей ВНЗ / Л. І. Білик. - С .21 Кузнецова, О. О. Нейролінгвістичний погляд на психологічний механізм мовленнєвої діяльності / О. О. Кузнецова. - С .30 Серьожникова, Р. К. Педагогічні умови формуванння професійного менталітету майбутнього педагога / Р. К. Серьожникова. - С .36 Бутівщенко, С. В. Механізми оптимізації державного управління соціальними системами: теорія і практика / С. В. Бутівщенко. - С .45 Гавров, Є. В. Олімпіади з креслення - засіб розвитку мови технічного спілкування / Є. В. Гавров. - С .55 Семенець, С. П. Проективні перетворення площини. Теорема Паскаля / С. П. Семенець, Л. М. Семенець. - С .61 Ленчук, І. Г. Початки геометричних побудов у планіметрії / І. Г. Ленчук, А. Ц. Франовський. - С .67 Полковенко, Т. В. До освітянських тем етногенезу українців: "язичницьке" християнство / Т. В. Полковенко. - С .75 Стратілат, А. І. Питання кобзарства й гуманітарна освіта / А. І. Стратілат. - С .80 Драч, І. І. Формування творчої особистості у вищих навчальних закладах / І. І. Драч. - С .85 Супрун, М. О. Із історії становлення теоретичних та методичних основ корекційного навчання дітей із особливостями розумового розвитку (кінець ХІХ - початок ХХ ст.) / М. О. Супрун. - С .92 Кубіцький, С. О. Сучасні підходи до формування мотивації професійної діяльності військовослужбовців Збройних Сил України / С. О. Кубіцький, Д. В. Миценко. - С .103 Кравченко, Ю. М. Методика розв’язування педагогічних задач / Ю. М. Кравченко. - С .114 Хорєв, І. О. Діяльність викладача як суб’єкта освітнього процесу / І. О. Хорєв. - С .121 Лисиця, А. Г. Організація самостійної роботи студентів із підвищеними математичними здібностями / А. Г. Лисиця. - С .128 Кайдалова, Л. Г. Організація та контроль самостійної роботи студентів / Л. Г. Кайдалова, Н. В. Шевченко. - С .136 Петрова, А. І. Формування особистісної цілеспрямованості студентів економічного профілю в процесі фахової підготовки / А. І. Петрова. - С .143 Леонов, О. З. Аналіз системи фізичного виховання у вищих навчальних закладах провідних зарубіжних країн / О. З. Леонов. - С .151 Машталір, А. М. До проблеми формування творчої особистості / А. М. Машталір. - С .160 Гудінова, І. Л. Когнітивні операції розуміння тексту як основа дивергентних здібностей / І. Л. Гудінова. - С .169 Антонюк, Р. І. Ціннісні орієнтири суспільства як основа розвитку полікультурної освіти країн світу в умовах глобалізації / Р. І. Антонюк. - С .176 Русіна, Н. Г. Курсові та дипломні роботи як основа професійної майстерності / Н. Г. Русіна. - С .187
РУБ 378 Рубрики: Вищі навчальні заклади Болонський процес Дод.точки доступу: Кремень, В. Г. (д-р філос. наук, проф.); Степко, М. Ф.; Левківський, Казимир Михайлович; Федяєва, А. М.; Білявський, Георгій Олексійович; Бондар, В. І.; Волович, В. І.; Жалдак, М. І.; Зязюн, І. А.; Казміренко, В. П.; Козаков, В. А.; Ляшенко, Олександр Іванович; Мадзігон, В. М.; Носков, В. І.; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного педагогічного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : науковий журнал. № 1 / Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; гол. ред. В. П. Яковець; заг. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДПУ ім. М. Гоголя, 2004. - 126 с. - Літ. в кінці кожної статті. - 10.20 грн. Зміст: Поберезька, Г. Вища освіта України та інтеграційні вимоги "Болонського процесу" / Г. Поберезька. - С .5-10 Кулик, Є. В. Психолого-педагогічна сутність поняття науково-дослідної діяльності студентів / Є. В. Кулик. - С .10-16 Поліщук, Ю. Й. Теорія самовиховання як фундаментальна основа соціально-педагогічної діяльності сучасних громадських молодіжних об’єднань / Ю. Й. Поліщук. - С .16-22 Манчуленко, Л. В. Суть, структура та рівні стилів педагогічної діяльності педагога / Л. В. Манчуленко. - С .22-25 Осаволюк, О. А. Зовнішньоестетична виразність як компонент педагогічної техніки ідеального вчителя / О. А Осаволюк. - С .25-28 Корсак, К. Навчання нових генерацій та восьмий з 44 глобальних процесів / К. Корсак, О. Симоненко. - С .28-34 Кряжев, П. В. Глобальні процеси й зміни умов для освітніх інновацій / П. В. Кряжев. - С .34-39 Ростовська, Ю. О. Педагогічні проблеми формування професійних переконань майбутніх вчителів / Ю. О. Ростовська. - С .39-43 Скалько, О. Процес формування особистості і кризи розвитку / О Скалько. - С .43-47 Лисенко, М. М. Проблеми комп’ютеризації вищих навчальних закладів України / М. М Лисенко. - С .47-50 Замашкіна, О. Д. Сутність розвивального навчання: психологічні і дидактичні / О. Д Замашкіна. - С .51-58 Кочерга, О. М. Науково-дослідна робота студентів - важлива ланка в системі підготовки майбутнього вчителя / О. М Кочерга. - С .58-61 Гусейнова, Л. В. Педагогічна модель формування готовності до інструментально-виконавської діяльності / Л. В. Гусейнова. - С .61-64 Ляшко, О. В. Гуманістична спрямованість курсу "Основи педагогічної майстерності" / О. В. Ляшко. - С .65-67 Бондаренко, Г. Г. Спілкування як основа групової навчальної діяльності учнів у малочисельних класах та класах-комплектах початкової школи / Г. Г. Бондаренко. - С .68-71 Білоусова, Н. В. Гра та казка як засоби розвитку творчого потенціалу учнів молодших класів на уроці / Н. В. Білоусова. - С .72-76 Донець, З. Вчителю про охорону національної культурної спадщини у дискурсі "Інтегрованого культурознавства" / З. Донець. - С .76-81 Мищук, І. Формування особистості студента як суб’єкта навчальної діяльності за модульним навчанням фізики у педколеджі / І. Мищук. - С .81-83 Ходаковський, О. Точка зору вчителів Європи на труднощі забезпечення якості викладання точних наук у школі / О. Ходаковський. - С .84-89 Долматова, М. Естетична підготовка майбутніх учителів-філологів у процесі вивчення іноземної мови / М. Долматова. - С .90-92 Палій, О. А. Типові помилки у вживанні перфекту та можливі шляхи їх подолання / О. А. Палій. - С .97-99 Литвиненко, С. П. Критерії відбору відеофономатеріалів для навчання майбутніх учителів англомовного діалогічного спілкування / С. П. Литвиненко. - С .100-105 Москалець, О. О. Визначення об’єктів формування міжкультурної комунікативної компетенції в письмі майбутніх учителів англійської мови / О. О. Москалець. - С .106-109 Гармаш, О. В. Формування просторових уявлень та просторової орієнтації у дітей з психічними та фізичними обмеженнями / О. В. Гармаш, А. І. Конончук. - С .110-112 Банзерук, О. Урок української мови в системі особистісно орієнтованого навчання / О. Банзерук. - С .112-115 Лисенко, А. В. Дослідницька технологія у навчанні: Теоретичний аспект / А. В. Лисенко. - С .116-119 Кл.слова: навчально-дослідницька робота Новгородська, Ю. Г. Розвиток ідей В. Сухомлинського з формування творчої особистості школяра у навчальній літературі початкової школи / Ю. Г. Новгородська. - С .120-125 Адаменко, О. Питання запровадження ТНЗ на сторінках української педагогічної преси 50-х років ХХ століття / О. Адаменко. - С .126-130 Зайченко, Н. І. Ідея народності виховання у науково-педагогічній спадщині О. О. Потебні / Н. І. Зайченко. - С .131-138 Баленко, Н. М. Компаративні дослідження вчених мовознавців України другої половини ХІХ - початку ХХ століття / Н. М. Баленко. - С .138-142 Володченко, Ж. М. Філософія світосприймання Т. Г. Шевченка / Ж. М. Володченко, І. М. Кондратьєв. - С .142-145 Васюта, О. П. Перші педагогічні курси церковного співу на Чернігівщині / О. П. Васюта. - С .145-150 Аніщенко, О. В. Наукові засади організації праці в закладах професійної освіти (кінець ХІХ - початку ХХ століття) / О. В. Аніщенко. - С .150-153 Деркач, Л. С. Навчання мистецтву красномовства як складова формування громадянської самосвідомості особистості (Києво-Могилянська риторична школа) / Л. С. Деркач. - С .153-156 Дубровська, Л. О. Гуманні взаємини між учителем і учнями як умова здійснення індивідуального підходу в шкільній практиці ХІХ століття / Л. О. Дубровська. - С .156-159 Савіцька-Вільгусяк, С. Італія: умльтикультурні проблеми освіти як наслідок процесу глобалізації / С. Савіцька-Вільгусяк. - С .159-164 Юрчук, Л. Польський досвід підвищення кваліфікації вчителів / Л. Юрчук. - С .164-170 Бойчук, О. С. Особливості виховної роботи з молоддю в країнах, що будують суспільство знань / О. С. Бойчук. - С .170-175
РУБ 15 Рубрики: науково-дослідна діяльність студентів Болонський процес Підготовка майбутніх вчителів--формування Вищі навчальні заклади--комп’ютеризація Розвивальне навчання науково-дослідна діяльність студентів Спілкування--учні Гра--молодші класи Точні науки--методика викладання Народність виховання Церковний спів--історія--Чернігівщина Красномовство--навчання Іноземні мови--вивчення Вчитель майбутній --іноземна мова Кл.слова (ненормовані): вчитель математики -- діти з психічними вадами -- діти з фізичними вадами Дод.точки доступу: Яковець, Василь Павлович (д. ф.-м. наук, проф.); Сухомлинський, В. \о нем\; Шевченко, Тарас Григорович \о нем\; Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2004. - 254 с. - 12.00 грн. Зміст: ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Глазиріна, В. М. Шляхи оптимізації професійної підготовки майбутніх учителів у процесі вивчення педагогічних дисциплін у спеціалізованому педагогічному ВНЗ / В. М. Глазиріна. - С .6-12 Пуляк, О. В. Удосконалення професійної підготовки вчителів природничих дисциплін за спеціалізацією "Основи безпеки життєдіяльності" / О. В. Пуляк, І. Л. Царенко, О. М. Царенко. - С .13-16 Кривозуб, В. Ф. Зміст диригентської підготовки спеціалістів на мистецьких і музично-педагогічних факультетах педагогічних університетів / В. Ф. Кривозуб. - С .17-19 Демченко, С. О. Психолого-педагогічні вимоги до особистості викладача фахових дисциплін технічного закладу освіти / С. О. Демченко. - С .20-23 Шанскова, Т. І. Основні технологічні аспекти підготовки майбутніх соціальних педагогів до роботи з сім’ями різних типів / Т. І. Шанскова. - С .24-26 Паскаль, О. В. Формування професійно-комунікативної грамотності майбутніх соціальних педагогів / О. В. Паскаль. - С .27-30 Щербина, А. П. Теоретико-методичні аспекти підготовки майбутнього педагога до діагностичної діяльності / А. П. Щербина. - С .31-33 Багай, Б. М. Теоретичні аспекти формування гуманістичної позиції майбутнього вчителя / Б. М. Багай, І. О. Ковба. - С .34-37 Мамчич, О. Б. Педагогічна технологія формування лінгвістичної компетентності майбутнього вчителя початкової школи / О. Б. Мамчич. - С .38-42 Марченко, Г. В. Формування професійної культури майбутніх учителів іноземних мов на заннятях з основ екології як інтегративної педагогічної дисципліни / Г. В. Марченко. - С .43-46 Кривець, С. В. Стан використання енциклопедично-довідникової літератури у системі неперервної професійної освіти / С. В. Кривець. - С .47-50 Доронина, Т. О. Некоторые проблемы гендерного образования в процессе профессиональной подготовки студента-филолога в педагогическом вузе / Т. О. Доронина. - С .51-54 Завацька, Л. М. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до роботи у закладах освіти / Л. М. Завацька, О. Г. Платонова. - С .55-57 Лісовець, О. В. Підготовка майбутніх соціальних педагогів до взаємодії з дитячими та молодіжними організаціями / О. В. Лісовець. - С .58-61 Аніщук, А. М. Мовленнєва компетентність як складова професійної підготовки фахівців дошкільного виховання / А. М. Аніщук. - С .62-65 Перхач, Л. П. Творча самоактуалізація як фактор професійного розвитку майбутніх учителів початкових класів / Л. П. Перхач. - С .66-67 Зель, І. О. Проблема підготовки майбутніх педагогів до навчання дорослих людей / І. О. Зель. - С .68-71 Білоусова, Н. В. Підготовка майбутніх учителів до формування в учнів потреби у вдосконаленні / Н. В. Білоусова. - С .72-75 Хижна, О. П. Системний підхід до професійно-педагогічної підготовки майбутніх учителів початкової школи / О. П. Хижна. - С .76-79 Бойко, М. П. Інформаційні технології в системі професійно-педагогічної підготовки вчителя фізики / М. П. Бойко. - С .80-82 Стрельнікова, Н. М. Професійна готовність майбутніх учителів до співпраці з батьками школярів / Н. М. Стрельнікова. - С .83-85 Василенко, Т. А. Історико-педагогічний досвід як основа інновацій у підготовці працівників дошкільних закладів / Т. А. Василенко. - С .86-90 Заплішний, І. І. Роль фізичної культури в удосконаленні професійного становлення фахівців у вузі / І. І. Заплішний. - С .91-94 Падун, Н. О. Інтегративний підхід при підготовці майбутніх робітників / Н. О. Падун. - С .95-98 Суховєєва, Н. М. Соціальна педагогіка як компонент змісту педагогічної освіти / Н. М. Суховєєва. - С .99-101 Останіна, Н. С. Підготовка соціальних педагогів до організації клубної роботи з учнівською молоддю / Н. С. Останіна. - С .102-105 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Коваленко, Є. І. Інноваційні процеси у вищій освіті України у 20-ті роки XX ст. / Є. І. Коваленко. - С .106-110 Лавріненко, О. В. Формування комунікативної культури у майутнього вчителя в історії педвузів України (1917-1924рр.) / О. В. Лавріненко. - С .111-113 Аніщенко, О. Нововведення у вищій школі у контексті наукової організації праці (80-ті роки ХХ століття) / О. Аніщенко. - С .114-118 Володченко, Ж. М. Розвиток музично-педагогічної думки міста Ніжина на початку ХХ століття (1900-1933 рр.) / Ж. М. Володченко, С. І. Самаріна. - С .119-124 Баленко, Н. М. Проблема підготовки вчителів у теоретичній спадщині М. О. Лавровського та М. Є. Скворцова / Н. М. Баленко. - С .125-128 Васюта, О. П. До питання історії музичної освіти на Чернігівщині / О. П. Васюта. - С .129-133 Тезікова, С. В. Професіоналізм у педагогічній освіті США / С. В. Тезікова. - С .134-136 Бєлкіна, Н. І. Інноваційні підходи до підготовки вчителя у педагогічній спадщині М. І. Демкова / Н. І. Бєлкіна. - С .137-140 Кулик, І. О. Педагогічні ідеї Г. Сковороди та проблеми вищої освіти в Україні / І. О. Кулик. - С .141-143 Киричок, І. І. Професійна підготовка вчителів Чернігівщини на початку ХХ століття / І. І. Киричок. - С .144-147 Білик, Т. О. З історії організації навчального процесу в Гімназії вищих наук князя Безбородька / Т. О. Білик. - С .148-151 Абашкіна, Н. В. Інновації в освіті Німеччини в умовах розвитку європейської інтеграції / Н. В. Абашкіна. - С .152-155 Авшенюк, Н. М. Сучасні підходи до акредитації педагогічних навчальних закладів в Англії та Уельсі / Н. М. Авшенюк. - С .156-159 Корнілова, А. Формування професійної компетентності педагогів у вищих навчальних закладах будівельного профілю України та Німеччини / А. Корнілова. - С .160-163 Гончарова, Є. Є. Досвід роботи зарубіжних науковців у впровадженні диференційованого підходу у навчанні іноземній мові у вищих закладах освіти / Є. Є. Гончарова. - С .164-166 Удовиченко, Н. Зміст і форми професійної підготовки профконсультантів служби зайнятості у ВНЗ Німеччини / Н. Удовиченко. - С .167-170 Саф’янюк, З. Г. Про становлення і розвиток теорії реальної освіти у працях європейських педагогів / Л. В. Кнодель; С. А. Нургалиева; А. І. Турчин; А. В. Василюк; В. В. Синявський; Л. А. Колбіна; О. Л. Мерзлякова; І. Я. Мищук. - С .171-175 Семеног, О. М. Тенденції професійної підготовки майбутнього вчителя рідної словесності у США / О. М. Семеног. - С .176-179 Кнодель, Л. В. Новые подходы в сфере профессионального образования в Германии / Л. В. Кнодель. - С .180-183 Євтушик, Лариса Петрівна. Проблеми змісту підготовки соціальних педагогів у Німеччині / Л. П. Євтушик. - С .184-186 Нургалиева, С. А. Проблемы интеграции высшего образования Казахстана в мировое образовательное пространство / С. А. Нургалиева. - С .187-188 Зінченко, Т. В. Австрія: риси вищої освіти ХХІ століття і Болонський процес / Т. В. Зінченко. - С .189-193 Турчин, А. І. Організаційно-структурні особливості сучасної системи підготовки вчителів для професійно-освітніх закладів у Німеччині / А. І. Турчин. - С .194-196 Благінін, В. М. Математизація змісту шкільної освіти у США, Франції та Україні в ІІ половині ХХ століття. Порівняльний аналіз / В. М. Благінін, М. В. Потапенко. - С .197-199 Василюк, А. В. Досвід демократичної Польщі: участь у Болонському процесі та інших планах освітньо-наукової інтеграції Європи / А. В. Василюк. - С .200-203 Авксентьєва, О. І. Демарш-французький метод рівності у здібностях / О. І. Авксентьєва. - С .204-206 ПСИХОЛОГІЯ Синявський, В. В. Психодіагностичне і професіографічне забезпечення професійного навчання як важливий чинник підвищення його ефективності / В. В. Синявський. - С .207-211 Литвинова, Н. І. Розвиток мотивації до творчості в студентської молоді / Н. І. Литвинова. - С .212-215 Михайленко, О. В. Особливості роботи кризових центрів соціально-психологічної допомоги молоді / О. В. Михайленко. - С .216-218 Колбіна, Л. А. Діагностика сформованості особистісних цінностей майбутніх учителів початкової школи / Л. А. Колбіна. - С .219-220 Борисюк, С. О. Особливості становлення психотерапії у сфері гуманістичної педагогіки / С. О. Борисюк. - С .221-223 Котеленець, В. М. Використання тренінгу в підготовці майбутніх фахівців / В. М. Котеленець, М. І. Вовковінський. - С .224-227 Мерзлякова, О. Л. Проблеми профілактики психологічного маніпулювання та контролю свідомості в молодіжному середовищі / О. Л. Мерзлякова. - С .228-231 Коваленко, Н. В. Соціально-психологічні чинники професійної адаптації студентів педагогічного університету / Н. В. Коваленко. - С .232-235 Щотка, О. П. Тренінг розвитку професійно-управлінського самовизначення майбутніх фахівців освіти / О. П. Щотка. - С .236-238 Мищук, І. Я. Психолого-педагогічні аспекти комп’ютеризації навчання фізики за модулями у педколеджі / І. Я. Мищук. - С .239-241 Панченко, В. І. Екопсихологічна культура в професійній підготовці учнівської молоді / В. І. Панченко. - С .242-245 Коркунова, А. О. Формування в студентської молоді інтересу до творчої діяльності / А. О. Коркунова. - С .246-248
РУБ 15 Рубрики: Болонський процес викладання основ безпеки життєдіяльності Вчителі--підготовка Майбутні вчителі Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Лавровський, М. О. \о нем\; Скворцов, М. Є. \о нем\; Демков, Михайло Іванович \о нем\; Сковорода, Григорій Савич \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Гімназія вищих наук князя Безбородька \о ней\ Примірників всього: 2 Ч.З.№2 (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1) |
В 55 Вища освіта України і Болонський процес [Текст] : навчальна програма для магістрів і аспірантів (за вимогами кредитно-модульної системи) / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Уклад. Н. О. Падун. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 22 с. - Бібліогр.: с. 15-18. - 1.10 грн.
РУБ 378(4Укр)(073.3) Рубрики: Болонський процес Дод.точки доступу: Падун, Ніна Олексіївна \уклад.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 30 фб (1), аб (23), ав (1), Ч.З.№2 (5) Свободны: фб (1), аб (23), ав (1), Ч.З.№2 (5) |
Б 79 Болонський процес: Перспективи і розвиток у контексті інтеграції України в європейський простір вищої освіти [Текст] : монографія / Міжрегіональна Академія управління персоналом ; за ред. В. М. Бебика. - К. : МАУП, 2004. - 200 с. : іл. - ISBN 966-608-473-2 : 62.70 грн. Зміст: Головатий, М. Ф. Освіта України: зупинитися і оглянутися / М. Ф. Головатий. - С .9-18 Бебик, В. М. Освіта у глобальному суспільстві: проблеми і перспективи / В. М. Бебик. - С .18-26 Климкова, И. Евроинтеграция в высшем образовании: некоторые практические аспекты / И. Климкова. - С .44-49 Ткаченко, В. П. Про головні завдання Болонського процесу / В. П. Ткаченко. - С .56-62 Волошин, В. С. Опыт и проблемы внедрения положений Болонского процесса / В. С. Волошин, А. П. Чейлях. - С .70-81 Ляшенеко, Н. С. Деякі проблеми забезпечення якості фахівців у вищій школі України / Н. С. Ляшенеко. - С .81-88 Коростелев, В. А. Тренинговые технологии как пропуск в Болонский "экспресс" / В. А. Коростелев. - С .91-97 Юрчук, О. Г. Особливості впровадження кредитно-модульної системи в галузевих навчальних закладах (на прикладі Національної Академії внутрішніх справ України) / О. Г. Юрчук. - С .122-128 Гніденко, М. П. Досвід застосування ECTS у навчальному процесі / М. П. Гніденко. - С .135-141 Радченко, Л. А. Роль информационных технологий в образовательном процессе / Л. А. Радченко. - С .157-160 Чепорова, Г. Е. Стандарты высшего образования в моделировании контактной учебной нагрузки / Г. Е. Чепорова. - С .189-193
РУБ 378(4Укр) Рубрики: Болонський процес Електронні підручники Дод.точки доступу: Бебик, В. М. \ред.\; Міжрегіональна Академія управління персоналом Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
К 79 Кремень, Василь Григорович. Освіта і наука в Україні - інноваційні аспекти. Стратегія. Реалізація. Результати [Текст] / В. Г. Кремень. - К. : Грамота, 2005. - 448 с. - Библиогр.: с. 431-444. - ISBN 966-8066-83-9 (в пер.) : 29.70 грн.
РУБ 37(4Укр) Рубрики: освіта в Україні Наука в Україні Підготовка вчителів Освітня політика Дистанційна освіта Дистанційне навчання Модернізація освіти Болонський процес Інноваційна діяльність Інноваційна політика держави Вища освіта--міжнародне співробітництво Кл.слова (ненормовані): Складові якості освіти Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
М 74 Модернізація вищої освіти України і Болонський процес [Текст] : научное издание / Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти ; Відп. ред. М. Ф. Степко, Уклад. М. Ф. Степко, Я. Я. Болюбаш, К. М. Левківський, Ю. В. Сухарніков. - К. : Освіта України, 2004. - 60 с. - 24.80 грн., 24.00 грн., 3.00 грн.
РУБ 378(4Укр) Рубрики: Болонський процес Вища освіта--модернізація Вища освіта--Європейська система трасферу кредитів (ECTS) Кл.слова (ненормовані): Європейська система трасферу кредитів (ECTS) Дод.точки доступу: Степко, М. Ф. \ред.\; Степко, М. Ф. \уклад.\; Болюбаш, Я. Я. \уклад.\; Левківський, К. М. \уклад.\; Сухарніков, Ю. В. \уклад.\; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти Примірників всього: 5 Ч.З.№2 (2), фб (1), пед. (1), ав (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), фб (1), пед. (1), ав (1) |
О-75 Основні засади розвитку вищої освіти України в контексті Болонського процесу [Текст] : документи і матеріали. Травень - грудень 2004 р. Ч. 2 / Міністерство освіти і науки України, Тернопільський націонаьний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. - К. ; Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2005. - 188 с. - (Інтеграція вищої освіти України у Європейський освітній простір). - 47.90 грн.
РУБ 378(4Укр) Рубрики: Кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП) Болонський процес Вища освіта в Україні--педагогічна освіта Кл.слова (ненормовані): Європейський освітній простір -- педагогічна освіта Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
Н 35 Національна доповідь щодо вступу України в Болонський процес [Текст] : научное издание / Міністерство освіти і науки України ; Ред. М. Ф. Степко. - К. : Освіта України, 2004. - 31 с. - 8.30 грн., 9.00 грн.
РУБ 378(4Укр) Рубрики: Болонський процес Дод.точки доступу: Степко, М. Ф. \ред.\; Міністерство освіти і науки України Примірників всього: 6 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), пед. (1), аб (1) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (2), пед. (1), аб (1) |
Б79 Болонський процес у фактах і документах (Сорбонна - Болонья - Саламанка - Прага - Берлін) [Текст] : наукове видання / Упоряд.: М. Ф. Степко, Я. Я. Болюбаш, В. Д. Шинкарук та ін ; Міністерство освіти і науки України, Тернопільський державний педагогічний університет ім. В. Гнатюка. - Тернопіль : Економічна думка, 2003. - 60 с. - (Інтеграція вищої освіти України у Європейський освітній простір). - 24.80 грн., 23.90 грн.
РУБ 378 Рубрики: Болонський процес Дод.точки доступу: Степко, Михайло Филимонович; Болюбаш, Ярослав Якович; Шинкарук, Василь Дмитрович; Грубінко, Василь Васильович; Бабин, Іван Іванович; Міністерство освіти і науки України; Тернопільський державний педагогічний університет ім. В. Гнатюка Примірників всього: 3 фб (1), Ч.З.№2 (1), пед. (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1), пед. (1) |
П78 Проблеми модернізації освіти України в контексті Болонського процесу [Текст] : Матеріали Першої Всеукраїнської науково-практичної конференції 20-21 лютого 2004 р., м. Київ / Європейський університет ; Ред. В. Я. Пипченко. - К. : Європейський університет, 2004. - 200 с. - Загл. обл. : Болонський процес: Проблеми модернізації освіти України в контексті Болонського процесу. - 64.40 грн., 16.50 грн. Зміст: Журавський, В. С. Глобальні проблеми розвитку освіти та особливотсі їх прояву в Україні / В.С. Журавський. - С .5-8 Домніч, В. І. Головні принципи входження України в Європейський простір вищої освіти / В. І. Домніч. - С .11-17 Якименко, Ю. І. Якість освіти - головний принцип Болонської декларації / Ю. І. Якименко. - С .22-26 Головатий, М. Ф. Особливості входження України до Болонського процесу / М. Ф. Головатий. - С .27-28 ФІЛОСОФСЬКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ТА ТЕОРЕТИЧНІ ПРОБЛЕМИ РОЗВИТКУ ОСВІТИ В УМОВАХ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ . - С .29-81 ПРОБЛЕМИ ВЗАЄМОДІЇ ГЛОБАЛІЗАЦІЇ ТА РЕГІОНАЛІЗАЦІЇ . - С .82-113 ЄВРОІНТЕГРАЦІЯ УКРАЇНИ: СТАН І ПЕРСПЕКТИВИ . - С .114-128 ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА УКРАЇНИ В КОНТЕКСТІ БОЛОНСЬКОГО ПРОЦЕСУ . - С .129-138 ПРІОРИТЕТИ СИСТЕМНО-ІНСТИТУЦІЙНОЇ СТРУКТУРИЗАЦІЇ ОСВІТИ УКРАЇНИ, ВИЗНАЧЕННЯ ОСНОВНИХ ШЛЯХІВ ЇЇ МОДЕРНІЗАЦІЇ . - С .139-165 Корольов, Б. І. Науково-методичні засади впровадження кредитно-модульного навчання у вищій школі України / Б. І. Корольов. - С .139-146 Астахова, В. И. Непрерывное образование - стратегическое направление развития современных образовательных систем / В. И. Астахова. - С .147-149 Гайков, А. А. Качество образования в контексте Болонского процесса / А. А. Гайков. - С .150-152 Гаршнєв, Ю. Г. Оцінювання знань студентів у кредитно-модульній системі навчання / Ю. Г. Гаршнєв, П. І. Сікорський. - С .153-159 УДОСКОНАЛЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕХАНІЗМІВ УПРАВЛІННЯ У СФЕРІ ОСВІТИ . - С .166-191 Волобуєва, Т. Б. Шляхи удосконалення управління на рівні вищого навчального закладу / Т. Б. Волобуєва. - С .171-173
РУБ 378(4Укр) Рубрики: Болонський процес Гуманітарна освіта Освіта в Україні--якість освіти Екологічна освіта Економічна освіта Освіта в Україні--модернізація освіти освіта в Україні--державна політика Вища освіта в Україні--кредитно-модульне навчання освіта неперервна Підготовка викладачів Вищі навчальні заклади--управління Кл.слова (ненормовані): приватні вузи Дод.точки доступу: Пипченко, В. Я. \ред.\; Європейський університет Примірників всього: 6 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (3), НМК ф-т ПСР (1) |
Б 79 Болонський процес: Модель структури додатка до диплома [Текст] : наукове видання / Європейський університет. - К. : Європейський університет, 2004. - 73 с. - укр., рос., англ. мовами. - 9.40 грн.
РУБ 378 Рубрики: Болонський процес Кл.слова (ненормовані): додаток до диплому Дод.точки доступу: Європейський університет Примірників всього: 3 Ч.З.№2 (1), фб (1), пед. (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1), пед. (1) |
М 80 Мороз, Інна Вікторівна. Педагогічні умови запровадження кредитно- модульної системи організації навчального процесу [Текст] : монографія / І. В. Мороз ; Міністерство освіти і науки України, Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди. - К. : Освіта України, 2005. - 278 с. : табл. - Бібліогр.: с. 143-167. - ISBN 966-8847-01-6 : 42.10 грн.
РУБ 378.1 Рубрики: Професійна економічна освіта Кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП) Болонський процес Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди Примірників всього: 2 Ч.З.№2 (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (1), фб (1) |
У45 Україна - суб’єкт європейського освітнього простору [Текст] : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції 24-25 травня 2005 р. - К. : Європейський університет, 2005. - 314 с. - ISBN 966-301-057-6 : 25.30 грн.
РУБ 378(4Укр) Рубрики: Болонський процес Дистанционное обучение Кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП) Модульне навчання Освітній простір Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
Б79 Болонський процес в дії [Текст] : Матеріали "Круглого столу", проведеного Інститутом вищої освіти АПН України та редакцією тижневика "Освіта" (травень 2004 р. - лютий 2005 р.) / Академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти, Європейський університет. - К. : Європейський університет, 2005. - 98 с. : табл. - ISBN 966-301-055-Х : 12.10 грн.
РУБ 378(4Укр) Рубрики: Болонський процес Неперервна освіта Кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП) Дод.точки доступу: Академія педагогічних наук України; Інститут вищої освіти; Європейський університет Примірників всього: 3 фб (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2) |
М74 Моделі гармонізації національних і міжнародних стандартів освіти у контексті Болонського процесу [Текст] : матеріали міжнародного семінару 27-28 травня 2004 року м. Львів / Міністерство освіти і науки України, Львівський національнийі університет імені Івана Франка, Міжнародний фонд "Відродження". - Львів : Літопис, 2004. - 112 с. - ISBN 966-7007-113-2 : 15.00 грн.
РУБ 378(4Укр) Рубрики: Болонський процес Вища освіта в Україні Вища освіта--стандарти вищої освіти Кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП) Болонська декларація Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Львівський національний університет імені Івана Франка; Міжнародний фонд "Відродження" Примірників всього: 4 фб (1), Ч.З.№2 (2), пед. (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), пед. (1) |
П78 Проблеми адаптації вищої освіти в Україні до європейських стандартів і принципів Болонського процесу: Матеріали міжнародної наукової конференції 23-26 березня 2004 року. Ужгород (Україна) - Сніна (Словаччина) [Текст] / Міністерство освіти і науки України, Ужгородський державний інститут інформатики, економіки і права, Інститут держави і права ім. В. М. Корецького НАН України. - Ужгород : [б. в.], 2004. - 226 с. - ISBN 966-7186-97-0 : 25.00 грн.
РУБ 378(4Укр) Рубрики: Болонський процес Економічна освіта Вища освіта--Європейська система перезарахування кредитів (ECTS) Вища освіта в Україні--якість освіти Вища освіта в Україні--Болонський процес Комп’ютерні програми--захист законних прав Кл.слова (ненормовані): рівень знань -- кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП) -- інтелектуальна власність -- підвищення якості освіти -- технології навчання -- Європейська система перезарахування кредитів (ECTS) Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Національна Академія Наук України; Ужгородський державний інститут інформатики, економіки і права; Інститут держави і права ім. В. М. Корецького НАН України; Братиславський економічний університет; Закарпатський регівональний центр соціально-економічних і гуманітарних досліджень НАН України Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 192 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 12.00 грн. Зміст: Кравченко, К. Ступінь сформованості соціально-екологічної відповідальності у дітей шкільного віку / К. Кравченко. - С .6-9 Борейко, Н. Ю. Моделювання сучасного фахівця в умовах особистісно орієнтованого навчання / Н. Ю. Борейко. - С .10-13 Безносюк, О. О. Педагогічна система і психолого-педагогічні умови формування готовності курсантів ВНЗ до управлінської діяльності / О. О. Безносюк. - С .14-16 Лукін, В. Є. Термінологія дистанційної освіти та дистанційного навчання / В. Є. Лукін. - С .17-20 Бондаренко, Ю. Г. Новітні комп’ютерні технології в системі вищої військової освіти / Ю. Г. Бондаренко. - С .21-23 Мазоха, Д. Безперервна освіта в системі "школа-ВУЗ" / Д. Мазоха. - С .24-26 Красюк, Л. Моніторинг професійного розвитку майбутніх учителів початкової школи / Л. Красюк. - С .27-29 Прус, Л. Застосування професійно орієнтованого управління у вищих навчальних закладах / Л. Прус. - С .30-32 Одінцова, О. Соціально-психологічні умови формування лінгвокультурної компетенції магістрантів у контексті полікультурного навчання / О. Одінцова. - С .33-37 Загребельна, Л. Педагогічна підготовка як складова сучасної менеджмент-освіти в Україні / Л. Загребельна. - С .38-41 Закалюжний, В. М. Зміст та методи навчання як фактори мотивації учіння / В. М. Закалюжний. - С .42-46 Рудик, Я. М. Додаткові освітні послуги для обдарованої студентської молоді та їх класифікація / Я. М. Рудик. - С .47-51 Шостак, А. В. Рейтингове оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників / А. В. Шостак. - С .52-61 Дібрівна, Е. І. Адаптаційний період у ВНЗ та його вплив на академічні здібності першокурсників / Е. І. Дібрівна. - С .62-64 Омельченко, Л. Соціально-педагогічні причини виникнення конфліктів у молодих сім’ях / Л. Омельченко. - С .65-67 Кл.слова: сімейні конфлікти Яковець, Н. І. Болонський процес і формування культури та світогляду молоді України / Н. І. Яковець. - С .68-72 Гончарова, О. М. Методологія організації навчального процесу у середовищі нових інформаційних технологій / О. М. Гончарова. - С .73-77 Кочерга, О. М. Проблеми адаптації студентів-першокурсників до навчання в умовах педагогічного училища / О. М. Кочерга. - С .78-82 Грабова, С. В. Прийоми навчання майбутніх учителів використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні англійською мовою / С. В. Грабова. - С .83-86 Дідовик, М. Наступність нових інформаційних технологій у самостійній роботі з фізико-метематичних дисциплін в системі "ліцей-ВНЗ" / М. Дідовик, О. Коношевський. - С .87-89 Ковтонюк, М. Дидактичні умови закріплення знань з вищої математики для студентів І курсу економічних спеціальностей / М. Ковтонюк. - С .90-93 Копняк, К. До питання про використання інформаційних технологій в організації самостійної роботи у процесі вивчення курсу "Методика навчання математики" / К. Копняк, О. Матяш. - С .94-96 Гусак, Л. Прийоми професійного спрямування навчання вищої математики в нових умовах навчального процесу в ВНЗ / Л. Гусак. - С .97-99 Щербініна, О. М. Формування музично-стильових уявлень майбутніх учителів музики у процесі інструментально-виконавської підготовки / О. М. Щербініна. - С .100-104 Імбер, В. Підготовка майбутніх учителів з використанням засобів мультимедіа / В. Імбер. - С .105-107 Конончук, А. І. Рекламно-інформаційне забезпечення соціально-педагогічної діяльності / А. І. Конончук, О. В. Сватенков. - С .108-112 Воєвода, А. Застосування інтерактивних технологій навчання в процесі вивчення математики у ВНЗ ІІІ-ІV рівнів акредитації / А. Воєвода. - С .113-116 Кардаш, Н. Вплив ігрових методів навчання на формування творчої особистості майбутніх менеджерів / Н. Кардаш. - С .117-120 Абрамович, Г. В. Суть іншомовної компетентності як мети та результату професійної технічної освіти / Г. В. Абрамович. - С .121-123 Криловець, М. Г. Полікультурне виховання майбутніх учителів географії / М. Г. Криловець. - С .124-126 Трубачова, С. Є. Підготовка вчителів біології: шляхи оптимізації / С. Є. Трубачова, О. В. Євсєєва. - С .127-130 Кривець, С. В. Пошук інформації як джерело формування інформаційної культури майбутнього вчителя / С. В. Кривець. - С .131-133 Павлик, О. Знання, уміння і навички у професійній підготовці майбутніх перекладачів / О. Павлик. - С .134-135 Зель, І. О. Деякі аспекти підготовки і розвитку творчої особистості майбутнього андрагога / І. О. Зель. - С .137-139 Байдацька, Н. М. Актуальність моніторингу якості навчальних досягнень студентів у процесі професійного становлення у вищих навчальних закладах недержавної форми власності / Н. М. Байдацька. - С .140-145 Виговська, С. В. Критеріальний підхід до визначення рівня професійного становлення студенток вищих навчальних аграрних закладів / С. В. Виговська. - С .145-149 Коваленко, Є. І. Становлення організаційно-дидактичної системи вищої школи: історико-теоретичний аналіз / Є. І. Коваленко. - С .150-152 Зінченко, Т. В. Перспективні напрями зміни змісту освіти і світовий досвід професіоналізації школи / Т. В. Зінченко. - С .153-157 Козлакова, Г. О. Особливості запровадження американської моделі вищої технічної освіти / Г. О. Козлакова, К. В. Корсак. - С .158-162 Кряжев, П. В. Пошуки стратегії розвитку сучасного університету - зарубіжний досвід / П. В. Кряжев. - С .163-166 Лисенко, М. М. Проблема оцінювання і забезпечення якості вищої освіти в інформаційну епоху: зарубіжний досвід / М. М. Лисенко. - С .167-172 Івашньова, С. Підготовка вчителів у системі професійної педагогічної освіти Німеччини / С. Івашньова. - С .173-177 Баленко, Н. М. Зарубіжний досвід професійної підготовки вчителів у рецепції вітчизняних дослідників історії освіти (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. М. Баленко. - С .178-181 Аніщенко, О. В. Наукова організація праці педагога професійної школи: вітчизняний досвід / О. В. Аніщенко. - С .182-184 Лавріненко, О. А. Проблема підготовки вчителя в дослідженнях науковців вищих закладів освіти України 20-30-х рр. ХХ століття / О. А. Лавріненко
РУБ 15 Рубрики: Вчителі біології--підготовка Майбутні вчителі біології Вчителі географії--підготовка Майбутні вчителі географії Вчителі музики--підготовка Дистанційне навчання освіта безперервна Болонський процес Вищі навчальні заклади--організація навчального процесу Вищі навчальні заклади--адаптація студентів до ВНЗ Викладання вищої математики Перекладачі--підготовка Андрагогіка--підготовка фахівців Перекладознавство--підготовка перекладачів Викладачі вищих навчальних закладів Підготовка майбутніх вчителів--формування інформаційної культури Дистанційна освіта Управління вищим навчальним закладом Навчання--полікультурне навчання Конфлікти--сімейні Інформаційні технології Англійська мова--спілкування Освіта--наступність в освіті Викладання вищої математики Викладання математики Менеджери--підготовка Кл.слова (ненормовані): наступність в освіті Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (1) |