О-75 Основні засади розвитку вищої освіти України в контексті Болонського процесу [Текст] : документи і матеріали. Травень - грудень 2004 р. Ч. 2 / Міністерство освіти і науки України, Тернопільський націонаьний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка. - К. ; Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2005. - 188 с. - (Інтеграція вищої освіти України у Європейський освітній простір). - 47.90 грн.
РУБ 378(4Укр) Рубрики: Кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП) Болонський процес Вища освіта в Україні--педагогічна освіта Кл.слова (ненормовані): Європейський освітній простір -- педагогічна освіта Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П2/2003/44 Газета 2003р. N 44 Митіна, Л. М. Особистісний і професійний розвиток людини в нових соціально-економічних умовах / Л.М. Митіна. - С.1-6 Кл.слова: Педагогічна освіта Моргун, В. Опитувальник реального, бажаного і фантастичного бюджетів часу людини / В. Моргун. - С.7-12 Кл.слова: Психодіагностика Архипкіна, Н. Креативність та її діагностика / Н. Архипкіна. - С.15-17 Кл.слова: Конвергентне мислення Максимова, Н. Психокорекція підлітків із психопатіями й акцентуаціями характеру / Н. Максимова. - С.17-19 Тимошко, М. Френсіс Гальтон ( 1822-1911) / М. Тимошко, . - С.23-24 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Митіна, Л. М. Особистісний і професійний розвиток людини в нових соціально-економічних умовах [Текст] / Л.М. Митіна> // Психолог. - 2003. - N44. - С. 1-6. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: психологія особистості педагогічна психологія Кл.слова (ненормовані): Педагогічна освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К93 Курило, Людмила Федорівна. Проблеми вітчизняної університетської педагогічної освіти в ХIХ - на початку ХХ століття [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / Л. Ф. Курило ; Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка (Луганськ). - Луганськ : ЛНПУ ім.Т.Шевченка, 2007. - 20 с. -
Рубрики: Вища освіта в Україні--історія, 19 ст. ; початок 20 ст. Вища освіта в Україні--педагогічна освіта--історія Автореферати дисертацій--педагогічні науки--історія педагогіки Кл.слова (ненормовані): педагогічний процес -- тенденції -- трансформація -- університетська педагогічна освіта -- педагогічна освіта Дод.точки доступу: Луганський національний педагогічний університет імені Тараса Шевченка (Луганськ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
К 64 Конкурентноспроможний вчитель - конкурентноспроможний учень [Текст]> // Позакласний час : На допомогу вчителю. - 2010. - N 11. - С. 91-104. Рубрики: Вища освіта в Україні--педагогічна освіта післядипломна педагогічна освіта професійна діяльність вчителя вчитель--професійна компетентність вчитель--професійна майстерність Кл.слова (ненормовані): ринкова особистість -- конкурентоспроможний вчитель -- педагогічна освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-75 Особистісно орієнтовані технології навчання і виховання у вищих навчальних закладах [Текст] : колект. моногр. / [Авт. кол.: В. Андрущенко, Н. Дівінська, Б. Корольов та ін.] ; за заг. ред.: В. П. Андрущенка, В. І. Лугового ; Ін-т вищ. освіти АПН України. - К. : Педагогічна думка, 2008. - 254 с. - Бібліогр. у кінці розд. - ISBN 978-966-644-094-8 : 29.00 грн РУБ 378.1 Рубрики: Особистісно зорієнтоване навчання--Вищі навчальні заклади Особистісно-орієнтоване виховання--Вищі навчальні заклади Кл.слова (ненормовані): особистісно орієнтоване навчання -- виховання -- вищі навчальні заклади -- педагогічні технології -- педагогічна освіта -- інформаційні технології -- дистанційне навчання -- навчально-педагогічні ігри -- інноваційні технології Дод.точки доступу: Андрущенко, В. П.; Дівінська, Н. О.; Корольов, Б. І.; Левшин, М. М.; Луговий, В. І.; Академія педагогічних наук України; Інститут вищої освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
А 22 Авшенюк, Н. М. Міжкультурний вимір розвитку навчального плану педагогічної освіти в Європі / Н. М. Авшенюк> // Педагогіка і психологія. Вісник АПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2011. - № 1. - С. 96-104. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Педагогічна освіта Освіта в зарубіжних країнах навчальні програми Кл.слова (ненормовані): компетентність -- міжкультурна компетентність -- міжкультурна компентність вчителів -- навчальні плани -- педагогічна освіта -- освітні простори -- європейський освітній простір -- магістри -- підготовка магістрів -- програми підготовки магістрів -- навчальний простір Анотація: На основі аналізу документів Європейської комісії, а також досліджень вчених з європейських країн розкриті особливості міжкультурного вимірювання розвитку навчальних планів педагогічної освіти в країнах ЄС. Представлена детальна характеристика навчального плана Загальноєвропейської програми підготовки магістрів педагогічної освіти, спільно розробленого спеціалістами восьми університетів з різних європейських країн. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Іваній, Олена Миколаївна. Організаційні засади формування правової компетентності майбутнього вчителя / Олена Іваній> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 39-44 : табл. - Бібліогр.: 8 назв. Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів--правова компетентність Вища педагогічна освіта Виховання студентів--правове Кафедра права та методики викладання історико-правознавчих дисциплін Кл.слова (ненормовані): правова культура -- компетентність вчителя -- правова компетентність -- правова компетенція -- професійно-правова підготовка -- Основи правознавства, курс -- вивчення освітнього права -- правова освіта -- варіативний курс -- педагогічна освіта Анотація: У статті розглянуто організаційно-педагогічні засади <формування правової компетентності> майбутніх учителів. Визначено зміст поняття "правова компетентність", основні показники формування правової компетентності вчителя. Запропоновано спецкурс "Правова компетентність вчителя", який спрямований на формування готовності студентів до застосування нормативно-правових і моральних норм як засобів вирішення професійних завдань. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Тарасенкова, Ніна Анатоліївна. Методичні компетентності у системі фахової підготовки майбутнього вчителя математики / Ніна Тарасенкова, Ірина Акуленко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2011. - № 3. - С. 53-66 : схема, табл. - Бібліогр.: 12 назв.
Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- методичні компетентності -- форми організації навчальної діяльності -- кейс-метод -- рефлексія -- педагогічна освіта Анотація: У статті розглянуто місце і роль методичних компетентностей у системі професійної підготовки вчителя математики, проведено аналіз їх структури. Дод.точки доступу: Акуленко, Ірина Анатоліївна Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Н 73 Новицька, Ольга Валеріївна. Організація науково-дослідної роботи як складової реформування системи освіти в Україні (1920-1924) / О. В. Новицька> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 4. - С. 42-47. - Бібліогр.: 14 назв. Рубрики: історія педагогіки України(1917- Науково-дослідна робота--організація Кл.слова (ненормовані): система освіти -- радянська система освіти -- педагогічна освіта -- науково-дослідна робота -- реформування освіти -- організація освіти Анотація: У статті висвітлено організацію освіти в Україні у 1920-1924 рр.; розкрито зміни, що відбулися в системі освіти в ранній радянський період, зокрема, у педагогічній і науково-дослідній сферах; проаналізовано реорганізацію педагогічних закладів та науково-дослідних установ. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Я 62 Янкович, Олександра. Освітні інновації вищої педагогічної школи України у ретроспективі [Текст] / О. Янкович> // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2011. - N 2. - С. 115-120. Рубрики: історія педагогіки України(1917- Освіта--інновації професійна майстерність Вища освіта в Україні--педагогічна освіта Підготовка вчителів Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): педагогічна освіта -- вища педагогічна освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 35 Вернидуб, Роман Михайлович. Науково-дослідницька діяльність у структурі забезпечення професійної підготовки вчителя / Р. М. Вернидуб> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 49-55. - Бібліогр.: 11 назв Рубрики: Педагогічна освіта--зміст освіти Підготовка вчителів--психолого-педагогічна підготовка Підготовка вчителів--формування дослідницьких умінь Кл.слова (ненормовані): педагогічна освіта -- інтеграція освіти і науки -- науково-дослідна робота -- дослідницькі уміння -- готовність до педагогічної діяльності -- професійно-педагогічна спрямованість -- інтелектуальна підготовленість учителя -- педагогічний університетський комплекс -- майбутні вчителі Анотація: Особливості підготовки сучасного вчителя розглядаються у контексті <формування науково-дослідницьких компетенцій> майбутніх педагогів, логіки наукового мислення і дослідницьких умінь та навичок, здатності передати їх учням; <дослідницька діяльність> майбутнього педагога розглядається як основа ефективної підготовки вчителя. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
П 85 Прудченко, Інна Іванівна. Педагогічна епістемологія Лі Дж. Шульмана: еволюція знань учителя / І. І. Прудченко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 67-74. - Бібліогр.: 11 назв Рубрики: Педагогічна освіта в зарубіжних країнах США--освіта--персоналії педагогів Кл.слова (ненормовані): педагогічна освіта -- педагогічна епістемологія -- підготовка вчителів -- педагогічне знання вчителя -- зміст знання для викладання -- зміст знання предмета -- педагогічний зміст знання -- навчальне знання -- пропозиційні знання -- знання конкретних ситуацій -- стратегічні знання Анотація: Проаналізовано проблему еволюції знань учителя в контексті педагогічної епістемології Лі Дж. Шульмана. Акцентовано увагу на розгляді ученим питання змісту знання для викладання, у зв'язку з чим виокремлено й розглянуто його категорії (зміст знання предмета, педагогічний зміст знання, навчальне знання) й форми (пропозиційні знання, знання (конкретних) ситуацій, стратегічні знання). Дод.точки доступу: Шульман, Лі (американський учений, педагог) \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Зязюн, І. Немає педагогіки без педагога... / Іван Зязюн> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 4/5. - С. 19-23. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Вчителі--підготовка підготовка майбутніх вчителів освіта педагогічна Кл.слова (ненормовані): професія вчителя -- педагогічна діяльність -- педагогічна дія -- педагогічна освіта -- педагогічна компетентність -- педагог-дослідник -- педагог-психолог -- педагог-майстер Анотація: У статті розглянуто проблему пошуку оптимальної концепції педагогічної освіти, в якій важлива роль буде відведена підготовці педагога як творчої особистості, активного перетворювача дійсності, носія культурних цінностей і гуманітарних пріоритетів. Наголошено, що оновлена педагогічна освіта не повинна зводитись до традиційної предметної підготовки і наведення сукупності наукових рекомендацій, а має враховувати індивідуальну позицію майбутнього вчителя, який постійно конструюватиме педагогічну дію, адекватну певній ситуації та власним можливостям. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Г 65 Гончаров, Володимир Іванович. Проблема підготовки нового вчителя: філософія, соціокультурний і педагогічний аспекти / Володимир Гончаров> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 22-27. - Бібліогр.: 18 назв. Рубрики: Педагогічна освіта--філософія освіти Учитель--новий учитель Підготовка вчителів Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): людина -- освіта -- педагогіка -- підготовка вчителів -- шкільна освіта -- навчально-виховний процес -- нові пріоритети -- формування особистості вчителя -- педагогічна освіта -- вища освіта -- модернізація -- глобалізація -- суспільні зміни -- нова парадигма -- філософія освіти -- новий учитель -- освітній простір ВНЗ -- педагогічний ВНЗ Анотація: Аналізуються потреби, філософія, соціокультурний та педагогічний контекст підготовки нового вчителя у період радикальних внутрішніх і зовнішніх суспільних змін, чільне місце серед яких належить глобалізаційним та інформаційним процесам, а також ті внутрішні зміни, що відбулися в Україні після проголошення незалежності. Стверджується, що новий учитель має стати "провідником" цих змін. Це потребує модернізації процесу підготовки вчителя у педагогічних університетах. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 35 Вернидуб, Роман Михайлович. Інформаційно-освітнє середовище як чинник забезпечення якості професійної підготовки педагогічних кадрів / Роман Вернидуб> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 75-79. - Бібліогр.: 10 назв. Рубрики: Педагогічна освіта--інформатизація--вища освіта гуманізація освіти Вища освіта в Україні--інформаційні технології Кл.слова (ненормовані): людина -- освіта -- інформаційні технології -- інформаційно-освітнє середовище -- підготовка педагогічних кадрів -- педагогічна освіта Анотація: Аналізується природа і значення інформаційно-освітнього середовища, яке визначається як системно організована сукупність сучасних електронних освітніх і інших інформаційних ресурсів, орієнтованих на задоволення потреб учасників освітнього процесу і його науково- і навчально-методичний супровід, а також комплекс технічних і програмних засобів користування навчальними матеріалами, що забезпечують оперативний доступ до інформації, телекомунікаційну взаємодію студентів і викладачів задля досягнення цілей навчання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Гончаров, Володимир Іванович. Опанування освітніх технологій - невід’ємний складник підготовки нового вчителя / Володимир Гончаров> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 59-65. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Вчитель--новий вчитель Педагогічна технологія--поняття--структура Підготовка майбутніх вчителів--формування нового вчителя Педагогічна освіта--освітні технології Кл.слова (ненормовані): підготовка вчителів -- вища освіта -- педагогічна освіта -- новий учитель -- вчитель нової формації -- компетентність вчителя -- освітні технології -- технології освіти -- педагогічні технології -- технологія навчання -- технологічне середовище -- педагогічний ВНЗ Анотація: На основі аналізу специфіки основних концептуально-теоретичних визначень поняття "технології освіти" зроблено висновок про те, що в процесі підготовки нового вчителя як ключового суб'єкта навчально-виховної творчості освітньо-педагогічні технології відіграють важливу роль в інтеграції та систематизації освітнього середовища; підкреслено, що освоєний студентами технологічний складник освітнього простору сприяє цілісному визначенню цілей педагогічного процесу, виробленню відповідних методик та засобів, а також ефективному досягненню цих цілей, діагностиці їх та відтворюваності. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Хомич, Валерій. Формування особистості вчителя: компетентнісний вимір / В. Хомич> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 11. - С. 18-22. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів--формування особистості Кл.слова (ненормовані): педагогічна освіта -- особистість вчителя -- компетентнісний підхід -- професійна компетентність Анотація: У статті обгрунтовується доцільність використання компетентнісного підходу у професійному становленні педагога. Визначено основні особистісні якості сучасного вчителя, що становлять структуру його творчої особистості та характеризують професійну компетентність фахівця. Окреслено шляхи вдосконалення системи педагогічної освіти. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Шапран, Ольга. Професійна підготовка педагогічних кадрів в умовах регіональних університетських комплексів / О. Шапран> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 11. - С. 23-27. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів--університетські комплекси Кл.слова (ненормовані): педагогічна освіта -- регіональний університетський комплекс -- університетська освіта -- професійна підготовка -- регіональна диверсифікація -- технопарки -- науково-освітні центри -- неперервна освіта -- університетські комплекси Анотація: У статті розглядаються стратегічні напрями розвитку регіональних університетських комплексів, які забезпечують професійну підготовку майбутніх учителів. Аналізується досвід створення та функціонування університетського комплексу при ДВНЗ "Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди". Дод.точки доступу: \про нього\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
С 89 Суліма, Євген Миколайович. Партнерство і співпраця - нагальне веління часу : виступ Євгена Суліми, першого заступника міністра освіти і науки, молоді та спорту України під час відкриття Днів освіти і науки Російської Федерації в Україні / [Є. М. Суліма]> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 4. - С. 5-8. - Текст рос. Рубрики: Освіта в Україні--міжнародні зв’язки Вища освіта в Україні Вища освіта в Україні--державна політика Кл.слова (ненормовані): міжнародні зв’язки -- двосторонні зв’язки в освіті -- Дні освіти і науки -- державна політика -- вища освіта -- вища школа -- реформування -- оптимізація мережі ВНЗ -- доступність вищої освіти -- відбір студентів до ВНЗ -- Єдина державна електронна база з питань освіти -- стандартизація -- Національна рамка кваліфікацій -- інформаційно-комунікаційні технології -- підготовка ІТ-фахівців -- підготовка вчителів -- педагогічна освіта -- академічна мобільність -- Національна система рейтингового оцінювання діяльності ВНЗ -- соціальна політика -- статистичні дані Анотація: У своєму виступі під час відкриття Днів освіти і науки Російської Федерації в Україні перший заступник міністра освіти і науки, молоді та спорту України Євген Суліма окреслив здобутки України останніх років у царині вищої освіти і висловив впевненість, що проведення днів науки й освіти Російської Федерації в Україні стане новим поштовхом до ефективної співпраці вчених і педагогів наших країн, сприятиме рішенню актуальних проблем вищої школи в обох державах. -------------------- В своем выступлении во время открытия Дней образования и науки Российской Федерации в Украине первый заместитель министра образования и науки, молодежи и спорта Украины Евгений Сулима обозначил достижения Украины последних лет в области высшего образования и выразил уверенность, что проведение дней науки и образования Российской Федерации в Украине станет новым толчком к эффективному сотрудничеству ученых и педагогов наших стран, решению актуальных проблем высшей школы в обоих государствах. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |