Перминова, Л. М. Формирование общеучебных умений и навыков: логико-дидактический подход [Текст] / Л. М. Перминова, Л. Н. Николаева> // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2009. - N2. - С. 18-26 . - ISSN 0869-561Х Рубрики: освіта 12-річна Кл.слова (ненормовані): шкільна освіта Дод.точки доступу: Николаева, Л. Н. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 90 Куліш, Тетяна. Українізація шкільної освіти в період національного відродження 20-х років XX ст.: причини, проблеми, шляхи реалізації [Текст] / Т. Куліш> // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2010. - N 2. - С. 64-67. Рубрики: історія педагогіки України, 1917-1991 Педагогічні дослідження Кл.слова (ненормовані): історико-педагогічні дослідження -- українізація освіти -- коренізація -- шкільна освіта -- національне відродження Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 93 Мушка, Оксана. Дискусія між Наркомосом УСРР і Наркомосом РСФРР щодо розвитку шкільної освіти: історіографія дослідження (1920 р. - поч. 30-х рр. XX ст.) [Текст] / О. Мушка> // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2010. - N 2. - С. 73-76. Рубрики: історія педагогіки України, 1917-1991 Педагогічні дослідження Кл.слова (ненормовані): історико-педагогічні дослідження -- Народний Комісаріат освіти -- шкільна освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 49 Ридигер, О. Н. Взаимодействие школы и семьи в экологическом воспитании / О. Н. Ридигер> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 49-54. - Библиогр.: 9 назв. . - ISSN 0130-0776 Рубрики: Екологічне виховання школярів Школа і сім’я Кл.слова (ненормовані): шкільна освіта -- екологічне виховання -- викладання екології -- метод проектів -- творчі шкільні проекти -- сімейні клуби -- екологічна культура Анотація: Про взаємодію школи і сім'ї (створення творчіх проектів) у екологічному вихованні школярів. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Х 15 Хайкина, С. В. Организационные основы взаимодействия образовательного учреждения и семьи / С. В. Хайкина> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 34-37. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Психологія--сімейна психологія--виховання дітей Психологія--дитяча психологія--виховання молодших школярів Загальноосвітні навчальні заклади--зв’язок школи з сім’єю Росія--педагогіка Кл.слова (ненормовані): сімейна психологія -- дитяча психологія -- виховання дітей -- виховання молодших школярів -- шкільна освіта -- зв’язок школи з сім’єю -- особистисть -- індивідуалізація -- соціалізація Анотація: Про взаємодію освітньої установи і сім'ї з метою забезпечення індивідуалізації розвитку дитини. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Визнаний авторитет у царині педагогіки : до ювілею Олександри Савченко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 4/5. - С. 71-72 : фотогр. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Науковці --персоналії--Україна Педагоги-науковці Кл.слова (ненормовані): педагогічна діяльність -- шкільна освіта Дод.точки доступу: Савченко, О. Я. \о ней\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Л 69 Логинова, Л. Г. Школа и учреждения дополнительного образования в контексте ФГОС нового поколения / Л. Г. Логинова> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 5. - С. 3-12. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0130-0776 Рубрики: Шкільна освіта--додаткова освіта Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Росія--освіта Кл.слова (ненормовані): шкільна освіта -- додаткова освіта дітей -- стандартизація освіти -- заклади додаткової освіти -- загальноосвітні школи -- інтеграція освіти Анотація: Про формальну та неформальну освіту, їх якісну взаємодію, інтеграцію шкільної та додаткової освіти дітей (у світлі прийняття нового Стандарту). Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 85 Крысанова, О. А. Воспитательный потенциал новых дидактических средств интеграции урочной и внеурочной деятельности учащихся / О. А. Крысанова> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 5. - С. 39-45. - Библиогр.: 9 назв. . - ISSN 0130-0776 Рубрики: Шкільна освіта навчання інтегроване навчання--метод проектів Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Росія--освіта--виховання Кл.слова (ненормовані): шкільна освіта -- інтегроване навчання -- метод проектів -- міжпредметні освітні проекти -- виховний потенціал проектів -- зміст виховання Анотація: Про виховний потенціал інтеграції навчання і позаурочної діяльності учнів школи. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
З-96 Зыков, М. Б. Организация исследовательской деятельности учащихся в современном образовательном пространстве : теоретические и практические аспекты / М. Б. Зыков, Н. Р. Сабанина> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 6. - С. 16-22. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0130-0776 Рубрики: дослідницька діяльність учнів Росія--освіта Кл.слова (ненормовані): шкільна освіта -- дослідницька діяльність учнів -- науково-практична робота -- організація дослідницької діяльності -- теоретичні аспекти -- практичні аспекти -- сучасний освітній простір Анотація: Про організацію науково-дослідницької діяльності учнів у сучасному освітньому просторі: теоретичні і практичні аспекти. Дод.точки доступу: Сабанина, Н.Р. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
А 85 Арсентиева, С. Н. Системный подход в экологическом воспитании и развитии младших школьников / С. Н. Арсентиева> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 6. - С. 40-44. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0130-0776 Рубрики: Екологічне виховання--шкільна освіта--молодші школярі Початкова школа--виховання--екологічне виховання Росія--освіта--виховання Кл.слова (ненормовані): екологічне виховання -- шкільна освіта -- молодші школярі -- екологічна культура школяра -- педагогу початкової школи -- системний підхід -- уроки з екології Анотація: Про системний підхід у екологічному вихованні і розвитку молодших школярів. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Г 65 Гончаров, Володимир Іванович. Проблема підготовки нового вчителя: філософія, соціокультурний і педагогічний аспекти / Володимир Гончаров> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 22-27. - Бібліогр.: 18 назв. Рубрики: Педагогічна освіта--філософія освіти Учитель--новий учитель Підготовка вчителів Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): людина -- освіта -- педагогіка -- підготовка вчителів -- шкільна освіта -- навчально-виховний процес -- нові пріоритети -- формування особистості вчителя -- педагогічна освіта -- вища освіта -- модернізація -- глобалізація -- суспільні зміни -- нова парадигма -- філософія освіти -- новий учитель -- освітній простір ВНЗ -- педагогічний ВНЗ Анотація: Аналізуються потреби, філософія, соціокультурний та педагогічний контекст підготовки нового вчителя у період радикальних внутрішніх і зовнішніх суспільних змін, чільне місце серед яких належить глобалізаційним та інформаційним процесам, а також ті внутрішні зміни, що відбулися в Україні після проголошення незалежності. Стверджується, що новий учитель має стати "провідником" цих змін. Це потребує модернізації процесу підготовки вчителя у педагогічних університетах. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 64 Коновалова, Е. Ю. Условия и механизмы социализации детей с ограниченными возможностями здоровья, обучающихся на дому / Е. Ю. Коновалова> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 9. - С. 17-21. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0130-0776 Рубрики: освіта інклюзивна Корекційна педагогіка--соціалізація дітей-інвалідів--організація навчання дітей Діти з особливими потребами Кл.слова (ненормовані): шкільна освіта -- корекційна освіта дітей -- обмежені можливості здоров’я -- корекційна педагогіка -- соціалізація дітей-інвалідів -- організація навчання дітей -- практика надомного навчання -- особлива педагогічна діяльність Анотація: Про організацію навчання дітей з обмеженими можливостями здоров’я на дому (виховний, освітній аспекти роботи шкільних педагогів з дітьми-інвалідами). Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ф 33 Федоров, Г. М. Организация урочной и внеурочной деятельности в агрошколах в условиях реализации нового образовательного стандарта / Г. М. Федоров> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2012. - № 10. - С. 24-27. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 0130-0776 Рубрики: Шкільна освіта--система шкільної освіти--агрошколи Організація урочної діяльності--організація позаурочної діяльності--агрошколи Росія Кл.слова (ненормовані): шкільна освіта -- система шкільної освіти -- агрошколи -- організація урочної діяльності -- позаурочна діяльність агрошкол -- господарська діяльність -- пріоритети сучасної освіти -- нові освітні стандарти Анотація: Організація урочної та позаурочної діяльності в агрошколах Російської Федерації, в умовах реалізації нового освітнього стандарту. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (1 прим.) Видання є лише у відділах/філіалах |
Н 14 Набок, М. В. Про ефективність моніторингу управлінської діяльності органів управління освітою регіону / М. В. Набок> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2012. - № 4. - С. 18-23. - Бібліогр.: 14 назв. Рубрики: Управлінська діяльність--органи управління--освіта регіону--моніторинг Управління освітою Кл.слова (ненормовані): загальна середня освіта -- моніторинг -- ефективність -- шкільна освіта Анотація: В статті аналізуються та порівнюються з європейськими нормативні підходи та реальна практика застосування моніторингу управлінської діяльності органів управління освітою регіону як основи оцінювання ефективності регіональної системи управління загальною середньою освітою. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Гупан, Н. Здійснення диференціації у змісті шкільних навчальних книг доби Української революції / Нестор Гупан> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 10. - С. 53-57. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Підручникотворення--історія Історія України--Українська революція, 1917-1921 рр. Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): шкільна освіта -- Українська революція 1917-1921 рр. -- диференціація -- зміст навчальних книг -- українознавчий аспект -- шкільні підручники Анотація: У статті висвітлено основні питання диференціації навчання засобами шкільних підручників у період 1917 - 1920-х років. Відображено тенденції розвитку українського підручникотворення, що були пов'язані зі змінами в освіті в умовах національної революції. Досліджено особливості та напрями диференціації, зокрема за мовними та соціальними ознаками. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ш 73 Шмигирилова, И. Б. Школьное образование в контексте компетентностного подхода / И. Б. Шмигирилова> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 1. - С. 49-53. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: освіта шкільна Кл.слова (ненормовані): шкільна освіта -- дидактика -- процес навчання -- компетентнісний підхід Анотація: Стаття присвячена особливостям впровадження компетентнісного підходу в систему шкільної освіти. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 14 Казарина, В. В. Сетевая организация становления социальной компетентности одаренных детей / В. В. Казарина> // Воспитание школьников : теорет. и науч.-метод. журн. - 2013. - № 3. - С. 9-14. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0130-0776 Рубрики: Обдаровані діти--навчання Обдаровані діти--соціалізація Росія--освіта Кл.слова (ненормовані): шкільна освіта -- особистісно-орієнтоване навчання -- обдаровані діти -- соціалізація обдарованих дітей -- становлення соціальної компетентності -- інтелектуальні конкурси -- компетентний педагогічний супровід -- соціальні потреби дітей -- педагогічний супровід Анотація: Про створення умов педагогічного супроводу обдарованих дітей-школярів (становлення соціальної компетентності обдарованих дітей, тобто, розвиток комунікативних вмінь, відповідальності, толерантності, здібності до рефлексії, та ін.). Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
П 18 Паращенко, Людмила. Підвищення ефективності шкільної освіти: українська практика та європейський досвід [Текст] / Л. Паращенко> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 4. - С. 12-17. Рубрики: Шкільна освіта--підвищення ефективності Освіта в Україні--державне управління Кл.слова (ненормовані): шкільна освіта -- державне управління освітою -- система освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВУМЛ-1/2013/16/17/18 Журнал 2013р. N 16/17/18 Янчук, І. і. Виховання інноваційної особистості учня на уроках української літератури: етико-моральний аспект / І. і. Янчук. - С.2-7. - Бібліогр. : 5 назв Кл.слова: художньо-образне мислення, психологічна атмосфера, урок-образ Бурлака, О. В. Розвиток пізнавальної діяльності учнів на уроках словесності / О. В. Бурлака. - С.8-19 Кл.слова: психологічний настрій, неуспішний учень, обдаровані діти Крижанівська, В. А. Односкладне просте речення. Неповне речення : уроки з теми. 8 клас / В. А. Крижанівська. - С.20-28 Кл.слова: односкладне речення, головний член речення, творчий диктант Голубчук, Т. О. Валерій Шевчук "ДІм на горі" : 11 клас / Т. О. Голубчук. - С.29-36 Кл.слова: роман-балада, фольклорні мотиви, барокові ознаки Корчева, Л. М. Олександр Ірванець. Повість Безврем’яних літ "Очамимря" / Л. М. Корчева, В. А. Камінська. - С.37-42. - Бібліогр. : 2 назви Кл.слова: місія письменника, герой твору, інформаційне гроно Білан, М. В. "Вступаючись за рідну отчизну, я не боюсть ні кандалів, ні тюрми..." : (за романом Святомира Фостуна "Нас розсудить Бог". 9 клас / М. В. Білан. - С.43-51. - Бібліогр. : 4 назви Кл.слова: історичний роман, ідея твору, життя людини Береговенко, Т. Феноменальна пам’ять: надприродні можливості людини : (за романом Любка Дереша "Намір!"). Урок-дослідження. 11 клас / Т. Береговенко. - С.52-62. - Бібліогр. : 4 назви Кл.слова: популярний письменник, епіграф роману, переваги пам’яті Зазеко, О. В. Літературні диктанти : матеріали до уроків української літератури. 7-й клас) / О. В. Зазеко. - С.63-76. - Бібліогр. : 6 назв Кл.слова: цитатний дактант, тухольський боярин, бліц-диктант Тєлєжкіна, О. О. Морфологічний розбір особових форм дієслова / О. О. Тєлєжкіна. - С.77-82 Кл.слова: дієслівна форма, перехідні дієслова, синтаксична роль Сердюк, А. І. Антропонімічна ситема сучасної української мови : (на матеріалі прізвищ та прізвиськ села Осьмаки Менського району Чернігівської області) / А. І. Сердюк, Л. О. Макуха. - С.83-91. - Бібліогр. : 31 назва Кл.слова: етимологія прізвищ, семантичне наповнення, власне ім"я Чому ми так говоримо7. - С.92-93 Кл.слова: талант, шведський стіл, гроші не пахнуть Нечаєва, Н. Зламаємо стереотипи разом з "Грамотієм" / Н. Нечаєва. - С.94-95 Кл.слова: шкільна освіта, комунікативні уміння, посібник Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Н 59 Нечаєва, Н. Зламаємо стереотипи разом з "Грамотієм" [Текст] / Н. Нечаєва> // Вивчаємо українську мову та літературу : науково-методичний журнал. Заснований у серпні 2003 р. - 2013. - N 16/17/18. - С. 94-95 Кл.слова (ненормовані): шкільна освіта -- комунікативні уміння -- посібник -- вдосконалення знань -- всебічний розвиток Анотація: У статті говориться про потрібність вивчення української мови в сучасних умовах та важливість посібників з української мови. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |