37(09)(4Укр)
Н 34


    Науково-освітній потенціал нації: Погляд у ХХІ століття [Текст] / В. М. Литвин, В. П. Андрущенко, С. О. Довгий та ін.; Міністерство освіти і науки України. - К. : Навчальна книга, 2003. - ISBN 966-7943-31-3.
   Кн. 2 : Освіта і наука: Творчий потенціал державо- і культуротворення. - 2003. - 672 с. - ISBN 966-7943-33-Х (в пер.) : 80.00 грн., 20.00 грн., 75.00 грн.
    Зміст:
Культ знань і освіти як складова української національної ідеї
Кл.слова: вища освіта
Вища школа на порозі радикальниз змін
Кл.слова: філософія освіти
ДОСВІД, НАРОДЖЕНИЙ СТОЛІТТЯМИ
Золотий фонд держави . - С .87-92
Перелік національних вищих закладів освіти . - С .92-94
Реєстр вищих закладів освіти III-IV рівнів акредитації . - С .228-278
ГУМАНІТАРНА ОСВІТА: ПРОБЛЕМИ ТРАНСФОРМАЦІЇ
РЕФОРМА ГАЛУЗІ: МІЖНАРОДНИЙ КОНТЕКСТ
Університетська освіта України: європейський вибір
Міжнародне співробітництво
Вища освіта в дзеркалі статистики і соціології . - С .467-672
ДРНТІ
ББК 74.04(4Укр) + 63.3(4Укр)0-7
РУБ 37(09)(4Укр) + 9(4Укр)2


Дод.точки доступу:
Литвин, Володимир Михайлович; Андрущенко, Віктор Петрович; Довгий, Станіслав Олексійович; Зайчук, Валентин Олександрович; Кремень, Василь Григорович; Міністерство освіти і науки України
Примірників всього: 4
ректор (1), фб (1), Ч.З.№2 (1), ІБв (1)
Свободны: ректор (1), фб (1), Ч.З.№2 (1), ІБв (1)

1ФС(075.3)
И 90


   
    История русской философии [Текст] : учебник для студентов высших учебных заведений / Б. В. Емельянов, К. Н. Любутин, В. М. Русаков, Ю. К. Саранчин. - Екатеринбург : Деловая книга : Академический Проект, 2005. - 736 с. - (Gaudeamus). - ISBN 5-8291-0475-Х. - ISBN 5-88687-167-8 : 60.80 грн.
ДРНТІ
ББК 87.3(4Рос)я73
РУБ 1ФС(075.3)
Рубрики: Філософія--історія--підручники та посібники для ВНЗ
   Росія--філософія--історія
Кл.слова (ненормовані):
радянська філософія -- російська філософія -- філософська антропологія -- філософія права -- філософія освіти -- філософія марксизму


Дод.точки доступу:
Емельянов, Борис Владимирович; Любутин, Константин Николаевич; Русаков, Василий Матвеевич; Саранчин, Юрий Константинович; Розанов, Василь Васильович (російський письменник, філософ ; 1856-1919) \о нем\; Плеханов, Георгий \о нем\; Богданов, А. \о нем\; Луначарский, Анатолий Васильевич \о нем\; Горький, Алексей Максимович \о нем\; Ленін (Ульянов), Володимир Ілліч (рос. революціонер, політичний діяч ; 1870-1924) \о нем\; Бухарин, Николай Иванович \о нем\; Сталін, Йосип Віссаріонович (рад. диктатор ; 1879-1953) \о нем\
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

37(09)(4Укр)
Н 34


    Науково-освітній потенціал нації: Погляд у ХХІ століття [Текст] / В. М. Литвин, В. П. Андрущенко, С. О. Довгий та ін.; Міністерство освіти і науки України. - К. : Навчальна книга, 2004. - ISBN 966-7943-31-3.
   Кн. 2 : Освіта і наука: Творчий потенціал державо- і культуротворення. - 2004. - 672 с. - ISBN 966-7943-33-Х (в пер.) : 80.00 грн.
    Зміст:
Культ знань і освіти як складова української національної ідеї
Кл.слова: вища освіта
Вища школа на порозі радикальниз змін
Кл.слова: філософія освіти
ДОСВІД, НАРОДЖЕНИЙ СТОЛІТТЯМИ
Золотий фонд держави . - С .87-92
Перелік національних вищих закладів освіти . - С .92-94
Реєстр вищих закладів освіти III-IV рівнів акредитації . - С .228-278
ГУМАНІТАРНА ОСВІТА: ПРОБЛЕМИ ТРАНСФОРМАЦІЇ
РЕФОРМА ГАЛУЗІ: МІЖНАРОДНИЙ КОНТЕКСТ
Університетська освіта України: європейський вибір
Міжнародне співробітництво
Вища освіта в дзеркалі статистики і соціології . - С .467-672
ДРНТІ
ББК 74.04(4Укр) + 63.3(4Укр)0-7
РУБ 37(09)(4Укр) + 9(4Укр)2


Дод.точки доступу:
Литвин, Володимир Михайлович; Андрущенко, Віктор Петрович; Довгий, Станіслав Олексійович; Зайчук, Валентин Олександрович; Кремень, Василь Григорович; Міністерство освіти і науки України
Примірників всього: 1
ав (1)
Свободны: ав (1)

Шифр: ОІУ/2002/5/3
   Журнал

Освіта і управління [Текст] : Науково-практичний журнал. - Київ : ЗАТ "ВІПОЛ", 2001 - . - Виходить кожного кварталу
2002р. т.5 N 3
Зміст:
Дроб’язко, П. Спостереження та аналіз уроків заступником директора школи з навчально-виховної роботи (методичні рекомендації) / П. Дроб’язко ; П. Дроб’язко. - С.99-106
Кл.слова: адміністрація школи, мотивація учіння
Поляков, М. Дніпропетровський національний університет: здобутки і перспективи / М. Поляков. - С.118-126
Ляшенко, Л. Синергетика і освіта ХХ1 ст. / Л. Ляшенко, А. Євтодюк. - С.127-135
Кл.слова: філософія освіти
Балл, Г. Діалогічні засади гуманізації суспільних відносин / Г. Балл. - С.136-150.
Нікуленко, О. Парадигма діалогу Абрагама Маслова / О. Нікуленко. - С.151-157.
Кл.слова: гуманістична психологія
Волощук, І. Організаційні форми надання додаткових освітніх послуг обдарованим школярам: зарубіжний та вітчизняний досвід / І. Волощук. - С.158-168.
Зубалій, М. Класифікація методів військово-патріотичного виховання допризовників / М. Зубалій, . - С.169-177.
Донець, З. Менталітет молоді і предмети культурознавчого циклу / З. Донець. - С.178-187.
Кл.слова: проблеми виховання
Антонюк, Л. Освіта Австрії - стан і тенденції розвитку / Л. Антонюк, К. Корсак. - С.188-196.
Процюк, Р. Соціальні, медичні та екологічні проблеми туберкульозу в Україні / Р. Процюк, В. Мельник
Кл.слова: епідемія, здоров’я української нації
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.58
К 79


    Кремень, Василь.
    Інновація - alter ego глобалізації / В. Кремень // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 3. - С. 3-9. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--інновації
   Інноваційна діяльність--вища школа

Кл.слова (ненормовані):
інновації -- прогресивний розвиток суспільства -- освіта -- філософія освіти -- соціальна детермінованість -- інновації в освіті -- глобалізація -- вища освіта -- інноваційна система освіти -- національні інноваційні системи
Анотація: У статті розглянуто особливість глобалізації, як свідома орієнтація на нове - в знаннях, досвіді, політичних, культурних досягненнях. Наголошується, що специфічна налаштованість на інновацію в сучасному світі є основною, сутнісною рисою прогресивного розвитку суспільства. Розкрито сутність феномену інновацій і викладено пов'язані з ними завдання науки та освіти.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)


74.03(4Укр)
Я 48


    Якса, Наталія Володимирівна.
    У пошуках витоків / Н. В. Якса // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 3. - С. 45-47
Рец. на кн. : Кузьміна С. Л. Філософія освіти та виховання в київській академічній традиції XIX- початку XX ст. : монографія / С. Л. Кузьміна. - Сімферополь : Н. Оріанда, 2010. - 552 с.
ББК 74.03(4Укр)
Рубрики: Історія освіти--Україна
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- філософія виховання -- витоки філософії освіти -- витоки філософії виховання
Анотація: Подана рецензія на монографію Кузьміної С. Л. "Філософія освіти та виховання в київській академічній традиції XIX- початку XX ст.".


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.04(4Укр)
Н 72


   
    Нові виміри в осягненні світу дитинства // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 11. - С. 35 . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Конференції--науково-практичні конференції
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
конференції -- науково-практичні конференції -- освітні конференції -- освітні науково-практичні конференції -- історія освіти -- розвиток історії освіти -- філософія освіти
Анотація: Стаття присвячена ІХ Всеукраїнській науково-практичній конференції під назвою "образ дитини у вітчизняних і зарубіжних дослідженнях", яка відбулася 3-4 листопада у Харківському національному педагогічному університеті імені Григорія Сковороди.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)



74.в55
Е 69


    Ерёмин, В. С.
    Концепции постнеклассической педагогики / В. С. Ерёмин // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 3. - С. 19-23. - Библиогр.: 15 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.в55
Рубрики: Освіта--філософія освіти--освітні парадигми--концепції педагогічного світогляду
   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- освітні парадигми -- конценції педагогічного світогляду -- постнекласична педагогіка -- антропологічна педагогіка -- живе знання -- синергетика
Анотація: Про теоретичне і філософське осмислення процесу зміни знаннєвої парадигми шкільної освіти на компетентнісну.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Сенько, Ю. В.
    Герменевтика педагогического опыта / Ю. В. Сенько, В. Г. Шкунов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 21-29. - Библиогр.: 4 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 87 + 88.4 + 74в55 + 74р30
Рубрики: Філософія--герменевтика
   Філософія--філософія освіти--герменевтика педагогічного досвіду

   Герменевтика

   Психологія--педагогічна психологія

   Вища освіта--підготовка педагогічних кадрів

   Вчителі--підвищення кваліфікації

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Росія
Кл.слова (ненормовані):
філософія -- герменевтика -- філософія освіти -- психологія -- педагогічна психологія -- підготовка педагогічних кадрів -- вчителі -- підвищення кваліфікації -- компетентність -- педагогічний досвід -- розуміння -- розуміння педагогічного досвіду
Анотація: У статті розглядається філософський аспект педагогічного досвіду як основи професійної компетентності вчителя.
В статье рассматривается философский аспект педагогического опыта как основы профессиональной компетентности учителя.


Дод.точки доступу:
Шкунов, В. Г.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.04
Ф 39


    Фельдштейн, Д. И.
    Психолого-педагогическая наука как ресурс развития современного социума / Д. И. Фельдштейн // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 204-220 . - ISSN 2073-8528
ББК 74.04
Рубрики: Педагогіка та інші науки
   соціологія освіти

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- когнітивні технології -- інформаційно-комунікаційні технології -- електронні технології -- індивідуальний розвиток -- наукова робота -- психологічні дослідження -- випереджальний розвиток


Дод.точки доступу:
\о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.58
С 17


    Самчук, Зореслав Федорович.
    Світоглядні орієнтири адекватного аналізу визначальних викликів і відповідей на них освітньої сфери / З. Ф. Самчук // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 10-19. - Бібліогр.: 11 назв
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
цілісні орієнтири освіти -- формування особистості фахівця -- гуманізація освіти -- гуманітаризація освіти -- світоглядні орієнтири -- світоглядна культура -- наукове знання -- нова парадигма освіти -- філософія освіти
Анотація: Ключовими проблемами поточного і перспективного функціонування освітньої сфери є суб'єктивізм та волюнтаризм і формулювання теоретико-концептуальних відповідей на виклики сьогодення і ухвалення управлінських рішень - тих стратегем розвитку, які визначають функціональну ефективність освіти на ближчу перспективу. У цьому контексті першорядного значення набуває коректний ґрунтовний аналіз чинників, які детермінують адекватність аналізу освітньої дійсності.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.58
К 48


    Клепко, Сергій Федорович.
    Прецедентний текст української освітології / С. Ф. Клепко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 113-124. - Бібліогр.: 22 назви
Роздуми над кн.: Андрущенко В. П. Освітня політика : (огляд порядку денного) / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. - К. : МП Леся, 2010. - 368 с.
ББК 74.58
Рубрики: Освіта--політичний вимір
Кл.слова (ненормовані):
освітня політика -- едукологія -- філософія освіти -- прецедентні тексти -- Public Policy -- Education Public Policy -- публічна політика -- суспільна освітня політика -- освітнє врядування -- Болонський процес


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.200.5
Б 55


    Бех, І. Д.
    Рефлексія в духовному саморозвитку особистості / І. Д. Бех // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 30-37. - Бібліогр.: 4 назв.
ББК 74.200.5
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Виховання особистості

Кл.слова (ненормовані):
\ -- особистісний саморозвиток -- духовна цінність -- духовні ядра -- Я-духовне -- емоції -- емоційні задатки -- філософія освіти
Анотація: Уперше розкрито механізм духовного саморозвитку особистості. Проаналізовано внутрішні умови розгортання цього духовного процесу, підкреслено роль рефлексії в особистісній самосвідомості та формуванні певної духовної цінності особистості.


Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.04
В 31


    Верещак, Є. П.
    Когнітивно-духовний потенціал людини в сумлінні школярів / Є. П. Верещак // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 77-81. - Бібліогр.: 6 назв.
ББК 74.04
Рубрики: Освіта--філософія освіти
Кл.слова (ненормовані):
навколишнє середовище -- співпраця -- оздоровлення -- когнітивно-духовний поетнціал -- філософія освіти -- сумління школярів
Анотація: Розглянуто декотрі морально-психологічні й соціально-педагогічні проблеми когнітивно-духовного розвитку особистості та суспільства у свідомості молоді. Зроблено спробу розкриття та поліпшення оздоровлюючих можливостей духовно-морального потенціалу як розвивально-виховної системи памолоді в умовах сучасної освіти. Висвітлено роль психолога-педагога в діагностико-корекційній роботі.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74в052
Т 36


    Тестов, В. А.
    Информационное общество: переход к новой парадигме образования / В. А. Тестов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 3-10. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в052 + 74в2: 73 + 74в55 + 74.584(2Рос)в052
Рубрики: Педагогіка--методологія
   Росія--педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогічної науки -- педагогіка і науково-технічний прогрес -- інформаційне суспільство -- інновації в педагогіці -- науково-інформаційна діяльність -- ІКТ -- мережева освіта -- проектна діяльність -- інтернет-проекти -- філософія освіти -- парадигма освіти
Анотація: У статті розглядаються труднощі які виникають у традиційній (індустріальної) парадигмі освіти при використанні сучасних інформаційних технологій


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74
К 79


    Кремень, В. Г.
    Освіта і суспільство в парадигмі синергетичного мислення / В. Г. Кремень // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 5-11. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74 + 60
Рубрики: Філософія освіти--синергетичне мислення--парадигма синергетичного мислення
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
синергетика -- мислення -- інновації -- мислення -- лінійне мислення -- освіта -- творчість -- освіта -- філософія освіти -- синергетичне мислення -- парадигми синергетичного мислення
Анотація: Досліджено проблему синергетичного мислення як адекватного сучасності способу її пізнання й розуміння. Показано його переваги над традиційним, "лінійним" мисленням у контекстах вироблення стратегій розвитку як для суспільного поступу, так і для освітнього процесу, опредметнено в концепт суспільства знань.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


88.59
Б 29


    Бауэр, Е. А.
    Сопровождение психолого-социальной адаптации подростков-мигрантов / Е. А. Бауэр // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 5. - С. 115-117 . - ISSN 0869-561X
ББК 88.59 + 74.в55 + 74.6
Рубрики: Кафедра психології
   Соціальна психологія

   Адаптація мігрантів

   Росія
Кл.слова (ненормовані):
соціальна психологія -- адаптація підлітків-мігрантів -- філософія освіти -- синергетична наукова парадигма -- соціальна педагогіка -- підлітки-мігранти -- соціальна компетентність -- толерантність
Анотація: Про супровід психолого-соціальної адаптації підлітків-мігрантів.
О сопровождении психолого-социальной адаптации подростков-мигрантов.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.58
Г 65


    Гончаров, Володимир Іванович.
    Проблема підготовки нового вчителя: філософія, соціокультурний і педагогічний аспекти / Володимир Гончаров // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 22-27. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Педагогічна освіта--філософія освіти
   Учитель--новий учитель

   Підготовка вчителів

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
людина -- освіта -- педагогіка -- підготовка вчителів -- шкільна освіта -- навчально-виховний процес -- нові пріоритети -- формування особистості вчителя -- педагогічна освіта -- вища освіта -- модернізація -- глобалізація -- суспільні зміни -- нова парадигма -- філософія освіти -- новий учитель -- освітній простір ВНЗ -- педагогічний ВНЗ
Анотація: Аналізуються потреби, філософія, соціокультурний та педагогічний контекст підготовки нового вчителя у період радикальних внутрішніх і зовнішніх суспільних змін, чільне місце серед яких належить глобалізаційним та інформаційним процесам, а також ті внутрішні зміни, що відбулися в Україні після проголошення незалежності. Стверджується, що новий учитель має стати "провідником" цих змін. Це потребує модернізації процесу підготовки вчителя у педагогічних університетах.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Косова, Беата (Словацька Республіка).
    Кризис образования и задача университетов и общественных наук / Беата Косова // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 16-23. - Далі буде.
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта--філософія освіти
   Вища освіта--криза освіти

   Словаччина--освіта--вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
криза освіти -- цінність освіти -- рефлексивність -- соціальні науки -- гуманітарні науки -- філософія освіти
Анотація: У статті дано загальну характеристику кризи освіти і її виявів, розглянуто чотири періоди науково-педагогічного осмислення освіти. Розкрито зміну сенсу освіти і її роль в суспільстві у контексті зміни цінності освіти й цінностей у сучасній освіті. Звернено увагу на рефлективність модернізації, а також можливості і роль університету й соціальних наук в епоху кризи освіти.
--------------------
В статье дана общая характеристика кризиса образования и его проявлений, рассмотрены четыре периода научно-педагогического осмысления образования. Раскрыто изменение смысла образования и его роли в обществе в контексте изменения ценности образования и ценностей в современном образовании. Обращено внимание на рефлективность модернизации, а также на возможности и роль университета и социальных наук в эпоху кризиса образования.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Ганаба, Світлана Олександрівна.
    Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" / Світлана Ганаба // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 89-95. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.202
Рубрики: Вища освіта--зміст освіти--філософський аспект
   Навчання--зміст навчання

Кл.слова (ненормовані):
плинна модерність -- суспільний розвиток -- гармонійність -- людина -- нова ідентичність людини -- зміст навчання -- зміст освіти -- третинне навчання -- творчий потенціал особистості -- навчальний процес -- навчання протягом життя -- самоосвіта -- самостійне навчання -- трансфесіонал -- інформаційно-мережеві технології -- університет -- вища школа -- постфігуративна культура -- філософія освіти
Анотація: У статті акцентується увага на необхідності наукової розробки механізмів адаптації особистості до умов мінливого світу. Наголошується, що проблема змісту навчання потребує контекстуального підходу, тобто розгляду її, насамперед, у контексті визначення сучасності як плинної цілісності та складності. Зміст навчальної діяльності безпосередньо пов'язується з розкриттям особистісного потенціалу людини, її здатністю орієнтуватися у різних ситуаціях і проблемах соціуму та потребою у "навчанні перевчатися".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)