Н 34 Науково-освітній потенціал нації: Погляд у ХХІ століття [Текст] / В. М. Литвин, В. П. Андрущенко, С. О. Довгий та ін.; Міністерство освіти і науки України. - К. : Навчальна книга, 2003. - ISBN 966-7943-31-3. Кн. 2 : Освіта і наука: Творчий потенціал державо- і культуротворення. - 2003. - 672 с. - ISBN 966-7943-33-Х (в пер.) : 80.00 грн., 20.00 грн., 75.00 грн. Зміст: Культ знань і освіти як складова української національної ідеї Кл.слова: вища освіта Вища школа на порозі радикальниз змін Кл.слова: філософія освіти ДОСВІД, НАРОДЖЕНИЙ СТОЛІТТЯМИ Золотий фонд держави . - С .87-92 Перелік національних вищих закладів освіти . - С .92-94 Реєстр вищих закладів освіти III-IV рівнів акредитації . - С .228-278 ГУМАНІТАРНА ОСВІТА: ПРОБЛЕМИ ТРАНСФОРМАЦІЇ РЕФОРМА ГАЛУЗІ: МІЖНАРОДНИЙ КОНТЕКСТ Університетська освіта України: європейський вибір Міжнародне співробітництво Вища освіта в дзеркалі статистики і соціології . - С .467-672
РУБ 37(09)(4Укр) + 9(4Укр)2 Дод.точки доступу: Литвин, Володимир Михайлович; Андрущенко, Віктор Петрович; Довгий, Станіслав Олексійович; Зайчук, Валентин Олександрович; Кремень, Василь Григорович; Міністерство освіти і науки України Примірників всього: 4 ректор (1), фб (1), Ч.З.№2 (1), ІБв (1) Свободны: ректор (1), фб (1), Ч.З.№2 (1), ІБв (1) |
И 90 История русской философии [Текст] : учебник для студентов высших учебных заведений / Б. В. Емельянов, К. Н. Любутин, В. М. Русаков, Ю. К. Саранчин. - Екатеринбург : Деловая книга : Академический Проект, 2005. - 736 с. - (Gaudeamus). - ISBN 5-8291-0475-Х. - ISBN 5-88687-167-8 : 60.80 грн.
РУБ 1ФС(075.3) Рубрики: Філософія--історія--підручники та посібники для ВНЗ Росія--філософія--історія Кл.слова (ненормовані): радянська філософія -- російська філософія -- філософська антропологія -- філософія права -- філософія освіти -- філософія марксизму Дод.точки доступу: Емельянов, Борис Владимирович; Любутин, Константин Николаевич; Русаков, Василий Матвеевич; Саранчин, Юрий Константинович; Розанов, Василь Васильович (російський письменник, філософ ; 1856-1919) \о нем\; Плеханов, Георгий \о нем\; Богданов, А. \о нем\; Луначарский, Анатолий Васильевич \о нем\; Горький, Алексей Максимович \о нем\; Ленін (Ульянов), Володимир Ілліч (рос. революціонер, політичний діяч ; 1870-1924) \о нем\; Бухарин, Николай Иванович \о нем\; Сталін, Йосип Віссаріонович (рад. диктатор ; 1879-1953) \о нем\ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Н 34 Науково-освітній потенціал нації: Погляд у ХХІ століття [Текст] / В. М. Литвин, В. П. Андрущенко, С. О. Довгий та ін.; Міністерство освіти і науки України. - К. : Навчальна книга, 2004. - ISBN 966-7943-31-3. Кн. 2 : Освіта і наука: Творчий потенціал державо- і культуротворення. - 2004. - 672 с. - ISBN 966-7943-33-Х (в пер.) : 80.00 грн. Зміст: Культ знань і освіти як складова української національної ідеї Кл.слова: вища освіта Вища школа на порозі радикальниз змін Кл.слова: філософія освіти ДОСВІД, НАРОДЖЕНИЙ СТОЛІТТЯМИ Золотий фонд держави . - С .87-92 Перелік національних вищих закладів освіти . - С .92-94 Реєстр вищих закладів освіти III-IV рівнів акредитації . - С .228-278 ГУМАНІТАРНА ОСВІТА: ПРОБЛЕМИ ТРАНСФОРМАЦІЇ РЕФОРМА ГАЛУЗІ: МІЖНАРОДНИЙ КОНТЕКСТ Університетська освіта України: європейський вибір Міжнародне співробітництво Вища освіта в дзеркалі статистики і соціології . - С .467-672
РУБ 37(09)(4Укр) + 9(4Укр)2 Дод.точки доступу: Литвин, Володимир Михайлович; Андрущенко, Віктор Петрович; Довгий, Станіслав Олексійович; Зайчук, Валентин Олександрович; Кремень, Василь Григорович; Міністерство освіти і науки України Примірників всього: 1 ав (1) Свободны: ав (1) |
> Шифр: ОІУ/2002/5/3 Журнал 2002р. т.5 N 3 Дроб’язко, П. Спостереження та аналіз уроків заступником директора школи з навчально-виховної роботи (методичні рекомендації) / П. Дроб’язко ; П. Дроб’язко. - С.99-106 Кл.слова: адміністрація школи, мотивація учіння Поляков, М. Дніпропетровський національний університет: здобутки і перспективи / М. Поляков. - С.118-126 Ляшенко, Л. Синергетика і освіта ХХ1 ст. / Л. Ляшенко, А. Євтодюк. - С.127-135 Кл.слова: філософія освіти Балл, Г. Діалогічні засади гуманізації суспільних відносин / Г. Балл. - С.136-150. Нікуленко, О. Парадигма діалогу Абрагама Маслова / О. Нікуленко. - С.151-157. Кл.слова: гуманістична психологія Волощук, І. Організаційні форми надання додаткових освітніх послуг обдарованим школярам: зарубіжний та вітчизняний досвід / І. Волощук. - С.158-168. Зубалій, М. Класифікація методів військово-патріотичного виховання допризовників / М. Зубалій, . - С.169-177. Донець, З. Менталітет молоді і предмети культурознавчого циклу / З. Донець. - С.178-187. Кл.слова: проблеми виховання Антонюк, Л. Освіта Австрії - стан і тенденції розвитку / Л. Антонюк, К. Корсак. - С.188-196. Процюк, Р. Соціальні, медичні та екологічні проблеми туберкульозу в Україні / Р. Процюк, В. Мельник Кл.слова: епідемія, здоров’я української нації Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 79 Кремень, Василь. Інновація - alter ego глобалізації / В. Кремень> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 3. - С. 3-9. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Вища освіта--інновації Інноваційна діяльність--вища школа Кл.слова (ненормовані): інновації -- прогресивний розвиток суспільства -- освіта -- філософія освіти -- соціальна детермінованість -- інновації в освіті -- глобалізація -- вища освіта -- інноваційна система освіти -- національні інноваційні системи Анотація: У статті розглянуто особливість глобалізації, як свідома орієнтація на нове - в знаннях, досвіді, політичних, культурних досягненнях. Наголошується, що специфічна налаштованість на інновацію в сучасному світі є основною, сутнісною рисою прогресивного розвитку суспільства. Розкрито сутність феномену інновацій і викладено пов'язані з ними завдання науки та освіти. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
Я 48 Якса, Наталія Володимирівна. У пошуках витоків / Н. В. Якса> // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 3. - С. 45-47 Рец. на кн. : Кузьміна С. Л. Філософія освіти та виховання в київській академічній традиції XIX- початку XX ст. : монографія / С. Л. Кузьміна. - Сімферополь : Н. Оріанда, 2010. - 552 с. Рубрики: Історія освіти--Україна Філософія освіти Кл.слова (ненормовані): філософія освіти -- філософія виховання -- витоки філософії освіти -- витоки філософії виховання Анотація: Подана рецензія на монографію Кузьміної С. Л. "Філософія освіти та виховання в київській академічній традиції XIX- початку XX ст.". Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Н 72 Нові виміри в осягненні світу дитинства> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 11. - С. 35 . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Конференції--науково-практичні конференції Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): конференції -- науково-практичні конференції -- освітні конференції -- освітні науково-практичні конференції -- історія освіти -- розвиток історії освіти -- філософія освіти Анотація: Стаття присвячена ІХ Всеукраїнській науково-практичній конференції під назвою "образ дитини у вітчизняних і зарубіжних дослідженнях", яка відбулася 3-4 листопада у Харківському національному педагогічному університеті імені Григорія Сковороди. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Е 69 Ерёмин, В. С. Концепции постнеклассической педагогики / В. С. Ерёмин> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 3. - С. 19-23. - Библиогр.: 15 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Освіта--філософія освіти--освітні парадигми--концепції педагогічного світогляду Росія--освіта Кл.слова (ненормовані): філософія освіти -- освітні парадигми -- конценції педагогічного світогляду -- постнекласична педагогіка -- антропологічна педагогіка -- живе знання -- синергетика Анотація: Про теоретичне і філософське осмислення процесу зміни знаннєвої парадигми шкільної освіти на компетентнісну. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Сенько, Ю. В. Герменевтика педагогического опыта / Ю. В. Сенько, В. Г. Шкунов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 2. - С. 21-29. - Библиогр.: 4 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Філософія--герменевтика Філософія--філософія освіти--герменевтика педагогічного досвіду Герменевтика Психологія--педагогічна психологія Вища освіта--підготовка педагогічних кадрів Вчителі--підвищення кваліфікації Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Росія Кл.слова (ненормовані): філософія -- герменевтика -- філософія освіти -- психологія -- педагогічна психологія -- підготовка педагогічних кадрів -- вчителі -- підвищення кваліфікації -- компетентність -- педагогічний досвід -- розуміння -- розуміння педагогічного досвіду Анотація: У статті розглядається філософський аспект педагогічного досвіду як основи професійної компетентності вчителя. В статье рассматривается философский аспект педагогического опыта как основы профессиональной компетентности учителя. Дод.точки доступу: Шкунов, В. Г. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ф 39 Фельдштейн, Д. И. Психолого-педагогическая наука как ресурс развития современного социума / Д. И. Фельдштейн> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 204-220 . - ISSN 2073-8528 Рубрики: Педагогіка та інші науки соціологія освіти Кл.слова (ненормовані): філософія освіти -- когнітивні технології -- інформаційно-комунікаційні технології -- електронні технології -- індивідуальний розвиток -- наукова робота -- психологічні дослідження -- випереджальний розвиток Дод.точки доступу: \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
С 17 Самчук, Зореслав Федорович. Світоглядні орієнтири адекватного аналізу визначальних викликів і відповідей на них освітньої сфери / З. Ф. Самчук> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 10-19. - Бібліогр.: 11 назв Рубрики: Вища освіта--філософія освіти Кл.слова (ненормовані): цілісні орієнтири освіти -- формування особистості фахівця -- гуманізація освіти -- гуманітаризація освіти -- світоглядні орієнтири -- світоглядна культура -- наукове знання -- нова парадигма освіти -- філософія освіти Анотація: Ключовими проблемами поточного і перспективного функціонування освітньої сфери є суб'єктивізм та волюнтаризм і формулювання теоретико-концептуальних відповідей на виклики сьогодення і ухвалення управлінських рішень - тих стратегем розвитку, які визначають функціональну ефективність освіти на ближчу перспективу. У цьому контексті першорядного значення набуває коректний ґрунтовний аналіз чинників, які детермінують адекватність аналізу освітньої дійсності. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 48 Клепко, Сергій Федорович. Прецедентний текст української освітології / С. Ф. Клепко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 113-124. - Бібліогр.: 22 назви Роздуми над кн.: Андрущенко В. П. Освітня політика : (огляд порядку денного) / В. П. Андрущенко, В. Л. Савельєв. - К. : МП Леся, 2010. - 368 с. Рубрики: Освіта--політичний вимір Кл.слова (ненормовані): освітня політика -- едукологія -- філософія освіти -- прецедентні тексти -- Public Policy -- Education Public Policy -- публічна політика -- суспільна освітня політика -- освітнє врядування -- Болонський процес Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 55 Бех, І. Д. Рефлексія в духовному саморозвитку особистості / І. Д. Бех> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 30-37. - Бібліогр.: 4 назв. Рубрики: Освіта--філософія освіти Виховання особистості Кл.слова (ненормовані): \ -- особистісний саморозвиток -- духовна цінність -- духовні ядра -- Я-духовне -- емоції -- емоційні задатки -- філософія освіти Анотація: Уперше розкрито механізм духовного саморозвитку особистості. Проаналізовано внутрішні умови розгортання цього духовного процесу, підкреслено роль рефлексії в особистісній самосвідомості та формуванні певної духовної цінності особистості. Дод.точки доступу: \о ней\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
В 31 Верещак, Є. П. Когнітивно-духовний потенціал людини в сумлінні школярів / Є. П. Верещак> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 1. - С. 77-81. - Бібліогр.: 6 назв. Рубрики: Освіта--філософія освіти Кл.слова (ненормовані): навколишнє середовище -- співпраця -- оздоровлення -- когнітивно-духовний поетнціал -- філософія освіти -- сумління школярів Анотація: Розглянуто декотрі морально-психологічні й соціально-педагогічні проблеми когнітивно-духовного розвитку особистості та суспільства у свідомості молоді. Зроблено спробу розкриття та поліпшення оздоровлюючих можливостей духовно-морального потенціалу як розвивально-виховної системи памолоді в умовах сучасної освіти. Висвітлено роль психолога-педагога в діагностико-корекційній роботі. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Т 36 Тестов, В. А. Информационное общество: переход к новой парадигме образования / В. А. Тестов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 4. - С. 3-10. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Педагогіка--методологія Росія--педагогіка Кл.слова (ненормовані): методологія педагогічної науки -- педагогіка і науково-технічний прогрес -- інформаційне суспільство -- інновації в педагогіці -- науково-інформаційна діяльність -- ІКТ -- мережева освіта -- проектна діяльність -- інтернет-проекти -- філософія освіти -- парадигма освіти Анотація: У статті розглядаються труднощі які виникають у традиційній (індустріальної) парадигмі освіти при використанні сучасних інформаційних технологій Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 79 Кремень, В. Г. Освіта і суспільство в парадигмі синергетичного мислення / В. Г. Кремень> // Педагогіка і психологія. Вісн. НАПН України : наук.-теорет. та інформ. журн. Нац. акад. пед. наук України. - 2012. - № 2. - С. 5-11. - Бібліогр.: 9 назв. Рубрики: Філософія освіти--синергетичне мислення--парадигма синергетичного мислення Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): синергетика -- мислення -- інновації -- мислення -- лінійне мислення -- освіта -- творчість -- освіта -- філософія освіти -- синергетичне мислення -- парадигми синергетичного мислення Анотація: Досліджено проблему синергетичного мислення як адекватного сучасності способу її пізнання й розуміння. Показано його переваги над традиційним, "лінійним" мисленням у контекстах вироблення стратегій розвитку як для суспільного поступу, так і для освітнього процесу, опредметнено в концепт суспільства знань. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 29 Бауэр, Е. А. Сопровождение психолого-социальной адаптации подростков-мигрантов / Е. А. Бауэр> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 5. - С. 115-117 . - ISSN 0869-561X Рубрики: Кафедра психології Соціальна психологія Адаптація мігрантів Росія Кл.слова (ненормовані): соціальна психологія -- адаптація підлітків-мігрантів -- філософія освіти -- синергетична наукова парадигма -- соціальна педагогіка -- підлітки-мігранти -- соціальна компетентність -- толерантність Анотація: Про супровід психолого-соціальної адаптації підлітків-мігрантів. О сопровождении психолого-социальной адаптации подростков-мигрантов. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Г 65 Гончаров, Володимир Іванович. Проблема підготовки нового вчителя: філософія, соціокультурний і педагогічний аспекти / Володимир Гончаров> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 22-27. - Бібліогр.: 18 назв. Рубрики: Педагогічна освіта--філософія освіти Учитель--новий учитель Підготовка вчителів Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): людина -- освіта -- педагогіка -- підготовка вчителів -- шкільна освіта -- навчально-виховний процес -- нові пріоритети -- формування особистості вчителя -- педагогічна освіта -- вища освіта -- модернізація -- глобалізація -- суспільні зміни -- нова парадигма -- філософія освіти -- новий учитель -- освітній простір ВНЗ -- педагогічний ВНЗ Анотація: Аналізуються потреби, філософія, соціокультурний та педагогічний контекст підготовки нового вчителя у період радикальних внутрішніх і зовнішніх суспільних змін, чільне місце серед яких належить глобалізаційним та інформаційним процесам, а також ті внутрішні зміни, що відбулися в Україні після проголошення незалежності. Стверджується, що новий учитель має стати "провідником" цих змін. Це потребує модернізації процесу підготовки вчителя у педагогічних університетах. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Косова, Беата (Словацька Республіка). Кризис образования и задача университетов и общественных наук / Беата Косова> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 16-23. - Далі буде. Рубрики: Вища освіта--філософія освіти Вища освіта--криза освіти Словаччина--освіта--вища освіта Кл.слова (ненормовані): криза освіти -- цінність освіти -- рефлексивність -- соціальні науки -- гуманітарні науки -- філософія освіти Анотація: У статті дано загальну характеристику кризи освіти і її виявів, розглянуто чотири періоди науково-педагогічного осмислення освіти. Розкрито зміну сенсу освіти і її роль в суспільстві у контексті зміни цінності освіти й цінностей у сучасній освіті. Звернено увагу на рефлективність модернізації, а також можливості і роль університету й соціальних наук в епоху кризи освіти. -------------------- В статье дана общая характеристика кризиса образования и его проявлений, рассмотрены четыре периода научно-педагогического осмысления образования. Раскрыто изменение смысла образования и его роли в обществе в контексте изменения ценности образования и ценностей в современном образовании. Обращено внимание на рефлективность модернизации, а также на возможности и роль университета и социальных наук в эпоху кризиса образования. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ганаба, Світлана Олександрівна. Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" / Світлана Ганаба> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 89-95. - Бібліогр.: 15 назв. Рубрики: Вища освіта--зміст освіти--філософський аспект Навчання--зміст навчання Кл.слова (ненормовані): плинна модерність -- суспільний розвиток -- гармонійність -- людина -- нова ідентичність людини -- зміст навчання -- зміст освіти -- третинне навчання -- творчий потенціал особистості -- навчальний процес -- навчання протягом життя -- самоосвіта -- самостійне навчання -- трансфесіонал -- інформаційно-мережеві технології -- університет -- вища школа -- постфігуративна культура -- філософія освіти Анотація: У статті акцентується увага на необхідності наукової розробки механізмів адаптації особистості до умов мінливого світу. Наголошується, що проблема змісту навчання потребує контекстуального підходу, тобто розгляду її, насамперед, у контексті визначення сучасності як плинної цілісності та складності. Зміст навчальної діяльності безпосередньо пов'язується з розкриттям особистісного потенціалу людини, її здатністю орієнтуватися у різних ситуаціях і проблемах соціуму та потребою у "навчанні перевчатися". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |