Д 21 Дацко, Олеся. Предмет " Художня культура" і суспільний розвиток держави : тенденції XXI століття [Текст] / О. Дацко, І. Гнатишин> // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 2. - С. 12-16 Рубрики: викладання художньої культури в школі Кафедра світової літератури та історії культури Кл.слова (ненормовані): суспільний розвиток -- САМОІДЕНТИФІКАЦІЯ Дод.точки доступу: Гнатишин, Ірина Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Ганаба, Світлана Олександрівна. Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" / Світлана Ганаба> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 89-95. - Бібліогр.: 15 назв. Рубрики: Вища освіта--зміст освіти--філософський аспект Навчання--зміст навчання Кл.слова (ненормовані): плинна модерність -- суспільний розвиток -- гармонійність -- людина -- нова ідентичність людини -- зміст навчання -- зміст освіти -- третинне навчання -- творчий потенціал особистості -- навчальний процес -- навчання протягом життя -- самоосвіта -- самостійне навчання -- трансфесіонал -- інформаційно-мережеві технології -- університет -- вища школа -- постфігуративна культура -- філософія освіти Анотація: У статті акцентується увага на необхідності наукової розробки механізмів адаптації особистості до умов мінливого світу. Наголошується, що проблема змісту навчання потребує контекстуального підходу, тобто розгляду її, насамперед, у контексті визначення сучасності як плинної цілісності та складності. Зміст навчальної діяльності безпосередньо пов'язується з розкриттям особистісного потенціалу людини, її здатністю орієнтуватися у різних ситуаціях і проблемах соціуму та потребою у "навчанні перевчатися". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-80 Золотаревський, А. В. Значення соціального інтелекту для суспільного розвитку - генеза дефініції [Текст] / А. В. Золотаревський> // Практична філософія : Науковий журнал. - 2014. - N 1. - С. 73-77. Рубрики: Суспільство--соціальний інтелект Суспільство--управління суспільством Кл.слова (ненормовані): суспільний розвиток -- суспільні відносини -- мистецтво управління суспільством -- генеза дефініції -- суспільні пріоритети розвитку -- українське суспільство Анотація: Стаття охоплює сферу проблем, що міститься в принциповій постановці питання соціального інтелекту та його ролі як підгрунтя, базисної установки однакового розуміння базових соціально значущих дефініцій. Предмет цього дослідження є актуальним для рішення соціальних задач, пов’язаних з порозумінням членів соціуму чи колективу, а об’єкт дослідження є актуальним для розв’язання задач національного розвитку вітчизняної спільноти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 79 Кремень, Василь. Філософія і мислення / В. Кремень> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 9/10. - С. 4–9. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
Освіта--філософія освіти Кл.слова (ненормовані): соціальні трансформації -- нелінійне мислення -- суспільний розвиток -- умови невизначеності Анотація: Проаналізовано взаємозумовленість розвитку мислення й філософії як соціально значущих феноменів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |