681.3:3701
П68


    Праворська , Наталія Іванівна.
    Система задач як засіб формування професійно значущих знань з інформатики студентів економічних спеціальностей [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - Теорія і методика навчання інформатики / Н. І. Праворська ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2005. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74.263.2 + 74.58
Рубрики: Викладання інформатики у ВНЗ
   Автореферати дисертацій--педагогічні науки--теорія та методика навчання інформатики

Кл.слова (ненормовані):
програмні засоби -- зміст навчання -- методи навчання -- практична значущість


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

378.147
О53


    Олексюк, ВАсиль Петрович.
    Методичні основи застосування навчальних мережних комплексів у процесі підготовки майбутніх учителів інформатики [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання інформатики / В. П. Олексюк ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2007. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
РУБ 74.58
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів інформатики
   Автореферати дисертацій--педагогічні науки--теорія та методика навчання інформатики

Кл.слова (ненормовані):
мережні технології -- вчитель інформатики -- методична система -- зміст навчання


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

74.04(3)
П 17


    Папіжук, В.
    Реформування змісту навчання у початковій школі Франції [Текст] / В. Папіжук // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 12. - С. 56-59 . - ISSN 0131-5358
ББК 74.04(3)
Рубрики: Початкова освіта в зарубіжних країнах--зміст
   Кафедра педагогіки

   Франція--освіта
Кл.слова (ненормовані):
зміст навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


81.43.21-90
Б 77


    Бойко, Е. Ю.
    Социокультурный компонент содержания обучения как средство повышения мотивации изучения иностранных языков на среднем этапе общеобразовательной школы / Е. Ю. Бойко // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 2. - С. 2-3.
ББК 81.43.21-90
Рубрики: Викладання іноземної мови в школі
Кл.слова (ненормовані):
мотивація навчання -- комунікативні компоненти спілкування -- загальноосвітня школа -- проблеми викладання -- компоненти навчання -- зміст навчання -- лінгвокраїнознавчий підхід -- іншомовна культура -- зміст освіти -- соціокультурний компонент
Анотація: У статті висвітлені проблеми формування комунікативної компетенції спілкування, що нерозривно пов`язані із соціокультурними та країнознавчими знаннями з метою поповнення та оптимізації змісту навчального процесу.


Є примірники у відділах:
нмк іноз. мов Прим. 1 (вільний)


74.202
Г 65


    Гончарук, О. Ю.
    Роль учнівського проекту у формуванні універсальних умінь [Текст] / О. Ю. Гончарук // Хімія : науково-методичний журнал. - 2012. - N 10. - С. 2-5.
ББК 74.202
Рубрики: Навчання--метод проектів
   Навчальний процес

Кл.слова (ненормовані):
зміст навчання -- дискусія -- вміння


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Донченко, Тамара.
    Урок як основна форма організації навчальної діяльності учнів з української мови [Текст] / Т. Донченко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 2-6.
ББК 81.411.1-90 + 74.2
Рубрики: Уроки української мови--навчальна діяльність
   Навчальна діяльність учнів

   Кафедра методики викладання української мови та літератури

Кл.слова (ненормовані):
зміст навчання -- організація уроку


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2)
Вільні: Ч.З.№3 (2)




    Ганаба, Світлана Олександрівна.
    Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" / Світлана Ганаба // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 89-95. - Бібліогр.: 15 назв.
ББК 74.202
Рубрики: Вища освіта--зміст освіти--філософський аспект
   Навчання--зміст навчання

Кл.слова (ненормовані):
плинна модерність -- суспільний розвиток -- гармонійність -- людина -- нова ідентичність людини -- зміст навчання -- зміст освіти -- третинне навчання -- творчий потенціал особистості -- навчальний процес -- навчання протягом життя -- самоосвіта -- самостійне навчання -- трансфесіонал -- інформаційно-мережеві технології -- університет -- вища школа -- постфігуративна культура -- філософія освіти
Анотація: У статті акцентується увага на необхідності наукової розробки механізмів адаптації особистості до умов мінливого світу. Наголошується, що проблема змісту навчання потребує контекстуального підходу, тобто розгляду її, насамперед, у контексті визначення сучасності як плинної цілісності та складності. Зміст навчальної діяльності безпосередньо пов'язується з розкриттям особистісного потенціалу людини, її здатністю орієнтуватися у різних ситуаціях і проблемах соціуму та потребою у "навчанні перевчатися".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


81.415.3
Р 33


    Редько, В.
    Концепція підручників з іноземних мов для основної школи : (5-9-ті класи) / Валерій Редько // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 12. - С. 13-20. . - ISSN 0131-6788
ББК 81.415.3
Рубрики: Підручники з іноземних мов--концепція
Кл.слова (ненормовані):
зміст навчання -- іноземні мови -- комунікативна компетентність -- стпуктура підручників -- навчальний матеріал -- педагогічні технології
Анотація: У статті розглядається концепція підручників з іноземних мов для основної школи. Обгрунтовано дидактичні та методичні принципи формування змісту і структури підручників під кутом зору комунікативно-діяльнісного, особистісно орієнтованого та культурологічного підходів до навчання іноземних мов.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


81.2р30-211
Ш 64


    Ширяева, Н. Н.
    Программа по иностранному языку для магистратуры неязыкового вуза / Н. Н. Ширяева // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 1. - С. 118-120. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 81.2р30-211
Рубрики: Викладання іноземної мови--магістратура
Кл.слова (ненормовані):
іноземні мови -- вивчення іноземних мов -- зміст навчання -- програми з вивчення мов -- навчальні програми для магістратури -- моделі навчальних програм -- компетенція -- професійна компетенція -- іншомовна професійна компетенція
Анотація: Автор статті пропонує модель побудови програми з іноземної мови для магістратури немовних вузів. Метою навчання іноземної мови у магістратурі стає оволодіння іншомовною професійною компетенцією.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Борисенко, Валентина.
    Дослідницькі завдання в системі мовної освіти [Текст] / В. Борисенко // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2013. - № 5. - С. 50-52. - Бібліогр.: 2 назви.
ББК 83.3(4Укр)р
Рубрики: викладання української мови--профільне навчання
   Викладання української мови в школі--завдання--дослідницькі завдання

Кл.слова (ненормовані):
зміст навчання -- дослідницькі завдання -- профільне навчання -- мовна освіта -- дослідження -- дослідження-аналіз -- дослідження-спостереження
Анотація: Використання дослідницьких завдань на уроках української мови сприяє урізноманітненню форм проведення занять з української мови, раціональній їх організації за належної активності учнів, оптимізації обсягу теоретичного матеріалу, актуалізації фактичного матеріалу, що посилює виховний потенціал завдань і вправ та спонукає до самовдосконалення, творчого підходу в розв'язанні проблеми й сприяє формуванню критичного мислення учнів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


87
Щ 61


    Щербаков, Р. Н.
    Взаимосвязь логического и исторического в учебно-познавательной деятельности / Р. Н. Щербаков // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 44-50. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 87 + 63.3(0) + 74в55 + 74.266.3-21
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Викладання історії в школі--зміст навчання

   Педагогіка--методологія

   Навчання--зміст навчання

   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- філософія освіти -- синергетика освіти -- методика викладання історії -- викладання історії в школі -- історизм -- логіка -- зміст навчання -- логіка у навчанні -- логіка навчальних предметів -- взаємозв’язок логічного та історичного -- історизм у навчанні
Анотація: Про взаємозв'язок логічного та історичного у вивченні історії в школі. Синергетичний підхід у навчанні.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


81.2-9
Р 33


    Редько, Валерій.
    Концепція змісту навчання іноземної мови у старшій школі / В. Редько // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 8/9. - С. 50-53. . - ISSN 0131-6788
ББК 81.2-9
Рубрики: Іноземні мови--методика навчання в ЗНЗ
Кл.слова (ненормовані):
іноземна мова -- зміст навчання -- профільна школа -- принципи навчання
Анотація: У статті розглядаються дидактичні, методичні та психологічні засади побудови змісту навчання іноземної мови у старшій профільній школі. Обгрунтовуються погляди щодо змісту навчання іноземної мови як профільного предмета; окреслюються напрями профілізації та номенклатура елективних курсів у межах варіативного компонента змісту освіти; визначаються основні принципи навчання.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.202.11
К 44


    Киселёв, А. Ф.
    Проблемы внедрения новых стандартов в практику школьного образования / А. Ф. Киселёв, А. А. Кузнецов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 55-72. - Библиогр.: 12 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.202.11
Рубрики: Освіта--дидактика--зміст навчання
   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- дидактика -- зміст навчання -- освітні стандарти -- нові освітні стандарти -- впровадження нових стандартів -- варіативність шкільної освіти -- єдиний освітній простір -- якість освіти -- освітній ценз -- профільне навчання
Анотація: У статті зроблена спроба розкрити задум нового стандарту, обговорити можливі механізми та засоби його реалізації, роз'яснити нову термінологію, розглянути можливі труднощі і ризики його введення, показати, як можна уникнути або мінімізувати можливі негативні наслідки.
В статье сделана попытка раскрыть замысел нового стандарта, обсудить возможные механизмы и средства его реализации, разъяснить новую терминологию, рассмотреть возможные трудности и риски его введения, показать, как можно избежать или минимизировать возможные негативные последствия.


Дод.точки доступу:
Кузнецов, А. А.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Бєлякова, Людмила.
    Не здивуєш - не навчиш / Л. Бєлякова // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2013. - № 11. - С. 20-21.
ББК 81.411.1-90
Рубрики: Уроки української мови--цікаві уроки
   Викладання української літератури в школі--уроки--цікаві уроки

Кл.слова (ненормовані):
здивування учнів -- уроки української мови -- уроки української літератури -- зміст навчання -- розвиток учнів
Анотація: У статті розповідається про методику дивувати учнів на уроках української мови та літератури. Подив часто є поштовхом до заглиблення в тему, викликає бажання дізнатися більше - знайти, дослідити, вивчити.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний)


74в3
Ш 29


    Шатун, А. Н.
    Вопрос к ученым / А. Н. Шатун // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 123. . - ISSN 0869-561X
ББК 74в3
Рубрики: Педагогіка--методологія--наукова термінологія
   Педагогіка--дидактика

Кл.слова (ненормовані):
наукова термінологія -- понятійний апарат -- дидактика -- зміст навчання -- стандарти освіти -- процес навчання -- компетенції
Анотація: Лист до редакції журналу про проблеми стандартизації освіти.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: ВШ-3/2013/10
   Журнал

Вища школа [Текст] : Науково-практичне видання/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Товариство " Знання" України, КОО, 2001 - . - ISSN 1682-2366. - Виходить щомісячно
2013р. N 10
Зміст:
Прес-служба МОН України інформує. - С.3-6
Кл.слова: освітня політика, ІТ-освіта, зустріч роботодавців
Морозова, Т. Вища ІТ-освіта в Україні з позицій системного підходу / Т. Морозова. - С.7-16. - Бібліогр.: 10 назв. : sh-схемы
Кл.слова: системний підхід, вища ІТ-освіта, ринок праці в ІТ-галузі
Міхно, О. Фактори формування змісту професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців / О. Міхно. - С.17-24. - Бібліогр.: 9 назв.
Кл.слова: ІТ-фахівці, зміст навчання, професійна підготовка
Гресь, Н. Результати формальної перевірки документа про вищу освіту / Н. Гресь. - С.25-38. - Бібліогр.: 26 назв.
Кл.слова: додаток до диплома про вищу освіту європейського зразка, документ про освіту державного зразка, диплом
Панасевич, Д. Зв’язок вищої освіти з виробництвом - крок до підвищення якості підготовки фахівців / Д. Панасевич, А. Солоденко. - С.39-44. - Бібліогр.: 9 назв.
Кл.слова: Болонський процес, Копенгагенський процес, освітній стандарт вищої освіти
Мікульонок, І. До питання підвищення кваліфікації та стажування педагогічних і науково-педагогічних працівників ВНЗ / І. Мікульонок. - С.45-48. - Бібліогр.: 5 назв.
Кл.слова: вищий навчальний заклад, викладач, підвищення кваліфікації
Івлєва, Л. Перспективи інноваційного розвитку освіти / Л. Івлєва, Є. Сідоріна, С. Карбовська. - С.49-58. - Бібліогр.: 9 назв.
Кл.слова: інновація, інноваційна діяльність, інноваційний процес
Шевченко, О. Мотивація та ієрархія потреб у контексті рекреаційно-дозвіллєвої діяльності / О. Шевченко. - С.59-64. - Бібліогр.: 11 назв. : sh-схемы
Кл.слова: мотивація, мотивація досягнення, рекреаційно-дозвіллєва діяльність
Дзевицька, Л. Система освіти Австрії: реалії сьогодення / Л. Дзевицька. - С.65-80. - Бібліогр.: 16 назв.
Кл.слова: австрійська система освіти, ступені освіти, штейнерівська методика
Новий крок до міжнародного співробітництва в академічній сфері географічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка. - С.81-84
Кл.слова: географія туризму, стажування студентів, міжнародне співробітництво
Солоденко, А. Рекомендації про проведення практики студентів вищих навчальних закладів України : ухвалено рішенням Вченої ради ІІТЗО (протокол №5 від 24 квітня 2013 р.) / А. Солоденко, Д. Панасевич. - С.85-107 : формы
Кл.слова: рекомендації, практика студентів, бланки документів
Вища освіта і наука: огляд періодичних видань. - С.108-119
Кл.слова: вища освіта, наука, огляд періодичних видань
Удод, О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОН України у серпні 2013 року / О. А. Удод. - С.120-127
Кл.слова: книги, перелік, гриф МОН України
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.584(4Укр)
М 11


    Міхно, О.
    Фактори формування змісту професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців [Текст] / О. Міхно // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 10. - С. 17-24. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.584(4Укр)
Рубрики: вища освіта--професійна освіта
   Вища професійна освіта

   Викладання інформатики

Кл.слова (ненормовані):
ІТ-фахівці -- зміст навчання -- професійна підготовка -- ринок праці -- стандарти ІТ-професій -- кваліфікація -- результати навчання -- рамки кваліфікацій -- стандарти вищої освіти
Дескриптори: ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ -- ИНФОРМАТИКА -- ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ПОДГОТОВКА -- РЫНОК ТРУДА -- СТАНДАРТЫ ОБРАЗОВАНИЯ -- ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КВАЛИФИКАЦИЯ -- вища освіта -- інформатика -- професійна підготовка -- ринок праці -- стандарти освіти -- професійна кваліфікація
Анотація: Розглядаються фактори формування змісту професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців. Аналізується стан ринку праці в ІТ-галузі. Визначені основні орієнтири щодо змісту освіти ІТ-фахівців, які необхідно враховувати у процесі їх навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


81.2-9
Р 33


    Редько, Валерій.
    Дидактичні та методичні підходи до побудови змісту уроків-параграфів шкільних підручників з іноземних мов: методологія та досвід підручникотворення / В. Редько // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 8/9. - С. 20-31 : мал. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 81.2-9
Рубрики: Викладання іноземної мови в школі
Кл.слова (ненормовані):
зміст навчання -- структурні компоненти -- шкільний підручник -- урок-параграф
Анотація: Автор статті розглядає і обгрунтовує підходи до конструювання змісту шкільних підручників з іноземних мов; досліджуються дидактичні та методичні положення, що можуть слугувати підгрунтям для визначення змісту уроків-параграфів як структурних компонентів шкільної навчальної літератури.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


   373.5
   Ф 79


   
    Формування змісту профільного навчання: теоретико-методологічний аспект [Текст] : колективна монографія / Г. О. Васьківська, В. І. Кизенко, С. В. Косянчук [та ін.] ; НАПН України, Інститут педагогіки. - Київ : Конві Прінт, 2018. - 260 с. : іл. - Бібліогр.: с. 233-258 . - ISBN 978-617-7724-02-4 : 126.00 грн.
УДК
Рубрики: Профільне навчання--старшокласники
   Зміст освіти

   Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту

Кл.слова (ненормовані):
зміст навчання -- старша школа -- соціалізація старшокласників


Дод.точки доступу:
Васьківська, Галина Олексіївна; Кизенко, Василь Іванович; Косянчук, Сергій Володимирович; Барановська, Олена Володимирівна; Трубачева, Світлана Едуардівна; Чорноус, Оксана Володимирівна; Кравчук, Ольга Павлівна; Доброскок, Ірина Іванівна; Національна академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки
Примірників всього: 4
фб (2), НМК ф-т ПСР (1), Ч.З.№2 (1)
Свободны: фб (2), НМК ф-т ПСР (1), Ч.З.№2 (1)



    Іманова, Севіндж.
    Інтеграція змісту трудового навчання за педагогічною технологією концентрації навчального матеріалу [Текст] / С. Іманова // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2019. - N 6. - С. 44-53. . - ISSN 1682-2366
Рубрики: Викладання трудового навчання в школі--навчальні програми
Кл.слова (ненормовані):
трудове навчання -- зміст навчання -- інтеграція -- концентроване навчання


Є примірники у відділах: всього 1
Вільні: 1