П68 Праворська , Наталія Іванівна. Система задач як засіб формування професійно значущих знань з інформатики студентів економічних спеціальностей [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - Теорія і методика навчання інформатики / Н. І. Праворська ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2005. - 20 с. -
Рубрики: Викладання інформатики у ВНЗ Автореферати дисертацій--педагогічні науки--теорія та методика навчання інформатики Кл.слова (ненормовані): програмні засоби -- зміст навчання -- методи навчання -- практична значущість Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
О53 Олексюк, ВАсиль Петрович. Методичні основи застосування навчальних мережних комплексів у процесі підготовки майбутніх учителів інформатики [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання інформатики / В. П. Олексюк ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2007. - 20 с. -
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів інформатики Автореферати дисертацій--педагогічні науки--теорія та методика навчання інформатики Кл.слова (ненормовані): мережні технології -- вчитель інформатики -- методична система -- зміст навчання Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
П 17 Папіжук, В. Реформування змісту навчання у початковій школі Франції [Текст] / В. Папіжук> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 12. - С. 56-59 . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Початкова освіта в зарубіжних країнах--зміст Кафедра педагогіки Франція--освіта Кл.слова (ненормовані): зміст навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Б 77 Бойко, Е. Ю. Социокультурный компонент содержания обучения как средство повышения мотивации изучения иностранных языков на среднем этапе общеобразовательной школы / Е. Ю. Бойко> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 2. - С. 2-3. Рубрики: Викладання іноземної мови в школі Кл.слова (ненормовані): мотивація навчання -- комунікативні компоненти спілкування -- загальноосвітня школа -- проблеми викладання -- компоненти навчання -- зміст навчання -- лінгвокраїнознавчий підхід -- іншомовна культура -- зміст освіти -- соціокультурний компонент Анотація: У статті висвітлені проблеми формування комунікативної компетенції спілкування, що нерозривно пов`язані із соціокультурними та країнознавчими знаннями з метою поповнення та оптимізації змісту навчального процесу. Є примірники у відділах: нмк іноз. мов Прим. 1 (вільний) |
Г 65 Гончарук, О. Ю. Роль учнівського проекту у формуванні універсальних умінь [Текст] / О. Ю. Гончарук> // Хімія : науково-методичний журнал. - 2012. - N 10. - С. 2-5. Рубрики: Навчання--метод проектів Навчальний процес Кл.слова (ненормовані): зміст навчання -- дискусія -- вміння Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Донченко, Тамара. Урок як основна форма організації навчальної діяльності учнів з української мови [Текст] / Т. Донченко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 2. - С. 2-6. Рубрики: Уроки української мови--навчальна діяльність Навчальна діяльність учнів Кафедра методики викладання української мови та літератури Кл.слова (ненормовані): зміст навчання -- організація уроку Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№3 (2) Вільні: Ч.З.№3 (2) |
Ганаба, Світлана Олександрівна. Зміст навчання у контексті соціокультурних змін "плинної модерності" / Світлана Ганаба> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 3. - С. 89-95. - Бібліогр.: 15 назв. Рубрики: Вища освіта--зміст освіти--філософський аспект Навчання--зміст навчання Кл.слова (ненормовані): плинна модерність -- суспільний розвиток -- гармонійність -- людина -- нова ідентичність людини -- зміст навчання -- зміст освіти -- третинне навчання -- творчий потенціал особистості -- навчальний процес -- навчання протягом життя -- самоосвіта -- самостійне навчання -- трансфесіонал -- інформаційно-мережеві технології -- університет -- вища школа -- постфігуративна культура -- філософія освіти Анотація: У статті акцентується увага на необхідності наукової розробки механізмів адаптації особистості до умов мінливого світу. Наголошується, що проблема змісту навчання потребує контекстуального підходу, тобто розгляду її, насамперед, у контексті визначення сучасності як плинної цілісності та складності. Зміст навчальної діяльності безпосередньо пов'язується з розкриттям особистісного потенціалу людини, її здатністю орієнтуватися у різних ситуаціях і проблемах соціуму та потребою у "навчанні перевчатися". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 33 Редько, В. Концепція підручників з іноземних мов для основної школи : (5-9-ті класи) / Валерій Редько> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 12. - С. 13-20. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Підручники з іноземних мов--концепція Кл.слова (ненормовані): зміст навчання -- іноземні мови -- комунікативна компетентність -- стпуктура підручників -- навчальний матеріал -- педагогічні технології Анотація: У статті розглядається концепція підручників з іноземних мов для основної школи. Обгрунтовано дидактичні та методичні принципи формування змісту і структури підручників під кутом зору комунікативно-діяльнісного, особистісно орієнтованого та культурологічного підходів до навчання іноземних мов. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ш 64 Ширяева, Н. Н. Программа по иностранному языку для магистратуры неязыкового вуза / Н. Н. Ширяева> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 1. - С. 118-120. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Викладання іноземної мови--магістратура Кл.слова (ненормовані): іноземні мови -- вивчення іноземних мов -- зміст навчання -- програми з вивчення мов -- навчальні програми для магістратури -- моделі навчальних програм -- компетенція -- професійна компетенція -- іншомовна професійна компетенція Анотація: Автор статті пропонує модель побудови програми з іноземної мови для магістратури немовних вузів. Метою навчання іноземної мови у магістратурі стає оволодіння іншомовною професійною компетенцією. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Борисенко, Валентина. Дослідницькі завдання в системі мовної освіти [Текст] / В. Борисенко> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2013. - № 5. - С. 50-52. - Бібліогр.: 2 назви. Рубрики: викладання української мови--профільне навчання Викладання української мови в школі--завдання--дослідницькі завдання Кл.слова (ненормовані): зміст навчання -- дослідницькі завдання -- профільне навчання -- мовна освіта -- дослідження -- дослідження-аналіз -- дослідження-спостереження Анотація: Використання дослідницьких завдань на уроках української мови сприяє урізноманітненню форм проведення занять з української мови, раціональній їх організації за належної активності учнів, оптимізації обсягу теоретичного матеріалу, актуалізації фактичного матеріалу, що посилює виховний потенціал завдань і вправ та спонукає до самовдосконалення, творчого підходу в розв'язанні проблеми й сприяє формуванню критичного мислення учнів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Щ 61 Щербаков, Р. Н. Взаимосвязь логического и исторического в учебно-познавательной деятельности / Р. Н. Щербаков> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 44-50. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Освіта--філософія освіти Викладання історії в школі--зміст навчання Педагогіка--методологія Навчання--зміст навчання Росія--освіта Кл.слова (ненормовані): методологія педагогіки -- філософія освіти -- синергетика освіти -- методика викладання історії -- викладання історії в школі -- історизм -- логіка -- зміст навчання -- логіка у навчанні -- логіка навчальних предметів -- взаємозв’язок логічного та історичного -- історизм у навчанні Анотація: Про взаємозв'язок логічного та історичного у вивченні історії в школі. Синергетичний підхід у навчанні. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Р 33 Редько, Валерій. Концепція змісту навчання іноземної мови у старшій школі / В. Редько> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 8/9. - С. 50-53. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Іноземні мови--методика навчання в ЗНЗ Кл.слова (ненормовані): іноземна мова -- зміст навчання -- профільна школа -- принципи навчання Анотація: У статті розглядаються дидактичні, методичні та психологічні засади побудови змісту навчання іноземної мови у старшій профільній школі. Обгрунтовуються погляди щодо змісту навчання іноземної мови як профільного предмета; окреслюються напрями профілізації та номенклатура елективних курсів у межах варіативного компонента змісту освіти; визначаються основні принципи навчання. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 44 Киселёв, А. Ф. Проблемы внедрения новых стандартов в практику школьного образования / А. Ф. Киселёв, А. А. Кузнецов> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 55-72. - Библиогр.: 12 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Освіта--дидактика--зміст навчання Росія--освіта Кл.слова (ненормовані): шкільна освіта -- дидактика -- зміст навчання -- освітні стандарти -- нові освітні стандарти -- впровадження нових стандартів -- варіативність шкільної освіти -- єдиний освітній простір -- якість освіти -- освітній ценз -- профільне навчання Анотація: У статті зроблена спроба розкрити задум нового стандарту, обговорити можливі механізми та засоби його реалізації, роз'яснити нову термінологію, розглянути можливі труднощі і ризики його введення, показати, як можна уникнути або мінімізувати можливі негативні наслідки. В статье сделана попытка раскрыть замысел нового стандарта, обсудить возможные механизмы и средства его реализации, разъяснить новую терминологию, рассмотреть возможные трудности и риски его введения, показать, как можно избежать или минимизировать возможные негативные последствия. Дод.точки доступу: Кузнецов, А. А. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Бєлякова, Людмила. Не здивуєш - не навчиш / Л. Бєлякова> // Укр. мова й л-ра в сучас. шк. : щомісяч. наук.-метод. та літ.-мистец. журн. . - 2013. - № 11. - С. 20-21. Рубрики: Уроки української мови--цікаві уроки Викладання української літератури в школі--уроки--цікаві уроки Кл.слова (ненормовані): здивування учнів -- уроки української мови -- уроки української літератури -- зміст навчання -- розвиток учнів Анотація: У статті розповідається про методику дивувати учнів на уроках української мови та літератури. Подив часто є поштовхом до заглиблення в тему, викликає бажання дізнатися більше - знайти, дослідити, вивчити. Є примірники у відділах: Ч.З.№3 Прим. 1 (вільний) |
Ш 29 Шатун, А. Н. Вопрос к ученым / А. Н. Шатун> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 9. - С. 123. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Педагогіка--методологія--наукова термінологія Педагогіка--дидактика Кл.слова (ненормовані): наукова термінологія -- понятійний апарат -- дидактика -- зміст навчання -- стандарти освіти -- процес навчання -- компетенції Анотація: Лист до редакції журналу про проблеми стандартизації освіти. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ВШ-3/2013/10 Журнал 2013р. N 10 Прес-служба МОН України інформує. - С.3-6 Кл.слова: освітня політика, ІТ-освіта, зустріч роботодавців Морозова, Т. Вища ІТ-освіта в Україні з позицій системного підходу / Т. Морозова. - С.7-16. - Бібліогр.: 10 назв. : sh-схемы Кл.слова: системний підхід, вища ІТ-освіта, ринок праці в ІТ-галузі Міхно, О. Фактори формування змісту професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців / О. Міхно. - С.17-24. - Бібліогр.: 9 назв. Кл.слова: ІТ-фахівці, зміст навчання, професійна підготовка Гресь, Н. Результати формальної перевірки документа про вищу освіту / Н. Гресь. - С.25-38. - Бібліогр.: 26 назв. Кл.слова: додаток до диплома про вищу освіту європейського зразка, документ про освіту державного зразка, диплом Панасевич, Д. Зв’язок вищої освіти з виробництвом - крок до підвищення якості підготовки фахівців / Д. Панасевич, А. Солоденко. - С.39-44. - Бібліогр.: 9 назв. Кл.слова: Болонський процес, Копенгагенський процес, освітній стандарт вищої освіти Мікульонок, І. До питання підвищення кваліфікації та стажування педагогічних і науково-педагогічних працівників ВНЗ / І. Мікульонок. - С.45-48. - Бібліогр.: 5 назв. Кл.слова: вищий навчальний заклад, викладач, підвищення кваліфікації Івлєва, Л. Перспективи інноваційного розвитку освіти / Л. Івлєва, Є. Сідоріна, С. Карбовська. - С.49-58. - Бібліогр.: 9 назв. Кл.слова: інновація, інноваційна діяльність, інноваційний процес Шевченко, О. Мотивація та ієрархія потреб у контексті рекреаційно-дозвіллєвої діяльності / О. Шевченко. - С.59-64. - Бібліогр.: 11 назв. : sh-схемы Кл.слова: мотивація, мотивація досягнення, рекреаційно-дозвіллєва діяльність Дзевицька, Л. Система освіти Австрії: реалії сьогодення / Л. Дзевицька. - С.65-80. - Бібліогр.: 16 назв. Кл.слова: австрійська система освіти, ступені освіти, штейнерівська методика Новий крок до міжнародного співробітництва в академічній сфері географічного факультету Київського національного університету імені Тараса Шевченка. - С.81-84 Кл.слова: географія туризму, стажування студентів, міжнародне співробітництво Солоденко, А. Рекомендації про проведення практики студентів вищих навчальних закладів України : ухвалено рішенням Вченої ради ІІТЗО (протокол №5 від 24 квітня 2013 р.) / А. Солоденко, Д. Панасевич. - С.85-107 : формы Кл.слова: рекомендації, практика студентів, бланки документів Вища освіта і наука: огляд періодичних видань. - С.108-119 Кл.слова: вища освіта, наука, огляд періодичних видань Удод, О. А. Перелік книг, яким надано гриф МОН України у серпні 2013 року / О. А. Удод. - С.120-127 Кл.слова: книги, перелік, гриф МОН України Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 11 Міхно, О. Фактори формування змісту професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців [Текст] / О. Міхно> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 10. - С. 17-24. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: вища освіта--професійна освіта Вища професійна освіта Викладання інформатики Кл.слова (ненормовані): ІТ-фахівці -- зміст навчання -- професійна підготовка -- ринок праці -- стандарти ІТ-професій -- кваліфікація -- результати навчання -- рамки кваліфікацій -- стандарти вищої освіти Дескриптори: ВЫСШЕЕ ОБРАЗОВАНИЕ -- ИНФОРМАТИКА -- ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ ПОДГОТОВКА -- РЫНОК ТРУДА -- СТАНДАРТЫ ОБРАЗОВАНИЯ -- ПРОФЕССИОНАЛЬНАЯ КВАЛИФИКАЦИЯ -- вища освіта -- інформатика -- професійна підготовка -- ринок праці -- стандарти освіти -- професійна кваліфікація Анотація: Розглядаються фактори формування змісту професійної підготовки майбутніх ІТ-фахівців. Аналізується стан ринку праці в ІТ-галузі. Визначені основні орієнтири щодо змісту освіти ІТ-фахівців, які необхідно враховувати у процесі їх навчання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 33 Редько, Валерій. Дидактичні та методичні підходи до побудови змісту уроків-параграфів шкільних підручників з іноземних мов: методологія та досвід підручникотворення / В. Редько> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 8/9. - С. 20-31 : мал. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Викладання іноземної мови в школі Кл.слова (ненормовані): зміст навчання -- структурні компоненти -- шкільний підручник -- урок-параграф Анотація: Автор статті розглядає і обгрунтовує підходи до конструювання змісту шкільних підручників з іноземних мов; досліджуються дидактичні та методичні положення, що можуть слугувати підгрунтям для визначення змісту уроків-параграфів як структурних компонентів шкільної навчальної літератури. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Ф 79 Формування змісту профільного навчання: теоретико-методологічний аспект [Текст] : колективна монографія / Г. О. Васьківська, В. І. Кизенко, С. В. Косянчук [та ін.] ; НАПН України, Інститут педагогіки. - Київ : Конві Прінт, 2018. - 260 с. : іл. - Бібліогр.: с. 233-258 . - ISBN 978-617-7724-02-4 : 126.00 грн.
Зміст освіти Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту Кл.слова (ненормовані): зміст навчання -- старша школа -- соціалізація старшокласників Дод.точки доступу: Васьківська, Галина Олексіївна; Кизенко, Василь Іванович; Косянчук, Сергій Володимирович; Барановська, Олена Володимирівна; Трубачева, Світлана Едуардівна; Чорноус, Оксана Володимирівна; Кравчук, Ольга Павлівна; Доброскок, Ірина Іванівна; Національна академія педагогічних наук України; Інститут педагогіки Примірників всього: 4 фб (2), НМК ф-т ПСР (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (2), НМК ф-т ПСР (1), Ч.З.№2 (1) |
Іманова, Севіндж. Інтеграція змісту трудового навчання за педагогічною технологією концентрації навчального матеріалу [Текст] / С. Іманова> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2019. - N 6. - С. 44-53. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Викладання трудового навчання в школі--навчальні програми Кл.слова (ненормовані): трудове навчання -- зміст навчання -- інтеграція -- концентроване навчання Є примірники у відділах: всього 1 Вільні: 1 |