Я 97 Ященко, Василь Миколайович. Опорні конспекти з психології і педагогіки [Текст] : Пробний навчальний посібник / В. М. Ященко. - Тернопіль : Астон, 2004. - 168 с. - ISBN 966-308-108-2 : 15.00 грн.
РУБ 15(075.3) Рубрики: Психіка Психологія--підручники та посібники для ВНЗ--загальна психологія Темперамент Характер Здібності Особистість--спрямованість Мотиви (психол.) Соціалізація особистості Самовиховання Навчання--методи--форми--засоби Знання--оцінка Виховання--методи--закони--принципи Кл.слова (ненормовані): принципи навчання Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: БШС1/2003/1 Журнал 2003р. N 1 Моргун, В. Розвиток інтелектуально-евристичних здібностей учня / В. Моргун. - С.4-8 Кл.слова: обдарованість, геніальність, задатки, творчість Стрельніков, В. Методики оцінювання інтелекту та критерії творчої особистості / В. Стрельніков. - С.9-17. Кл.слова: здібності, обдарованість Настенко, Н. Творча обдарованість учнів: характерні особливості / Н. Настенко. - С.18-29. Кл.слова: здібності, індивідуальні програми Білик, Н. Моделювання процесу предметних олімпіад / Н. Білик. - С.30-34. Кл.слова: тести Настенко, Н. Тренінг із творчої психотехніки / Н. Настенко. - С.35-38. Кл.слова: релаксація Ручка, І. Підтримка творчого потенціалу учня у навчально-виховному процесі / І. Ручка. - С.39-42. Зоц, В. Колективне та індивідуальне в освітньому результаті / В. Зоц. - С.43-50. Писаренко, О. Творчий потенціал можна розвинути: Програма з розвитку креативності у старшокласників / О. Писаренко. - С.51-59. Сологуб, А. Креативне навчання: талант і здоров’я / А. Сологуб. - С.60-65. Хрипункова, Л. Як підтримувати творчість учнів? / Л. Хрипункова. - С.66-71. Кл.слова: мислення, оцінювання Фрідман, Л. Розвиток здібностей / Л. Фрідман, І. Кулагіна. - С.72-89. Кл.слова: психологія навчання, принципи навчання, навченість Бененсон, О. Робота з розвитку творчого потенціалу учнів / О. Бененсон. - С.90-95. Кл.слова: допитливість, творчість Рева, Ю. Самоосвіта та творчість підлітків / Ю. Рева. - С.96-103. Кл.слова: мислення, запам’ятовування, прочитання Богданова, А. Складові творчості / А. Богданова, С. Борисов. - С.104-127. Кл.слова: мислення. допитливість, майстерня учителя, наукове товариство учнів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Фрідман, Л. Розвиток здібностей [Текст] / Л. Фрідман, І. Кулагіна> // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N1(Психологічна підтримка творчості учня). - С. 72-89.
Рубрики: психологія навчання Здібності дитини-- Кл.слова (ненормовані): принципи навчання -- навченість Дод.точки доступу: Кулагіна, І. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Коваленко, О. Світові тенденції навчання іноземних мов у початковій школі та їх реалізація в Україні [Текст] / О. Коваленко> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 11-13. Рубрики: Іноземна мова--початкова школа--зарубіжні країни Початкова школа--уроки іноземної мови Кл.слова (ненормовані): іноземна мова -- початкова школа -- тенденції навчання -- розвиток суспільства -- глобалізаційна інтеграція -- компоненти змісту навчання -- принципи навчання -- підготовка вчителя -- мовне портфоліо Анотація: у статті розкривається зміст навчання іноземних мов у початковій школі, обгрунтовано основні компоненти змісту навчання іноземної мови як загальноосвітнього предмета, розкрито дидактичні та методичні принципи методики навчання іноземної мови. Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1) |
В 68 Волобуєва, В. В. Розвиток творчих здібностей учнів на уроках біології [Текст] / В. В. Волобуєва> // Біологія : Науково-методичний журнал. - 2012. - N 34/36. - С. 2-11. Рубрики: Викладання біології в школі пізнавальна діяльність учнів Кл.слова (ненормовані): принципи навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Сафарян, Світлана. Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Сафарян> // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 1. - С. 7-11. - Продовження. Початок.: 2012. - № 2, 3, 4, 5. Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання--принципи навчання навчання особистісно-орієнтоване Кл.слова (ненормовані): особистісно орієнтоване навчання -- принципи навчання -- пускові механізми -- процес навчання -- навіювання -- переконання -- принцип гуманізму -- принцип креативності -- принцип діяльнісного підходу -- принцип інтегративності -- принцип варіативності Анотація: У статті розповідається про впровадження в навчальний процес особистісно орієнтованого навчання. Розкриваються пускові механізми педагогічної взаємодії та принципи навчання. Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1) |
П 44 Подріз, Н. М. Сучасні методики викладання хімії в школі [Текст] / Н. М. Подріз> // Хімія : науково-методичний журнал. - 2013. - N 19. - С. 11-14 Рубрики: Викладання хімії в школі Кл.слова (ненормовані): принципи навчання -- соціальна компетентність -- полікультурна компетентність -- компетентність самоосвіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 33 Редько, Валерій. Концепція змісту навчання іноземної мови у старшій школі / В. Редько> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 8/9. - С. 50-53. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Іноземні мови--методика навчання в ЗНЗ Кл.слова (ненормовані): іноземна мова -- зміст навчання -- профільна школа -- принципи навчання Анотація: У статті розглядаються дидактичні, методичні та психологічні засади побудови змісту навчання іноземної мови у старшій профільній школі. Обгрунтовуються погляди щодо змісту навчання іноземної мови як профільного предмета; окреслюються напрями профілізації та номенклатура елективних курсів у межах варіативного компонента змісту освіти; визначаються основні принципи навчання. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 61 Колошин, Володимир. Як виконується головне завдання школи: [навчити учня вчитися] [Текст] / В. Колошин> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 7. - С. 54-56. . - ISSN 0131-5358 Рубрики: Навчання--закони--принципи--правила Навчання--самостійсне учіння Кл.слова (ненормовані): навчити вчитися -- особистісна система навчання -- освічений учень -- навчальні уміння -- уміння самостійно навчатися -- освіта протягом життя -- принципи навчання -- володіння навичками самостійного учіння -- самостійне учіння учнів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
З-12 Заїка, А. "Знання чи навички?!" Або "Знання і навички!" / Антоніна Заїка> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 9. - С. 55. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): принципи навчання -- знання -- навички -- навчальні предмети -- освітній процес -- програмовий матеріал -- ключові компетентності -- початкова школа Анотація: У статті розповідаться про те, що школа має дати знання, даючи знання, – вчить вчитися. А це одна з основних ключових компетентностей. На основі знань дитина набуває досвіду, у неї формуються відповідні навички. Висвітлено питання: чи потрібні сучасній дитині знання, чи лише навички. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Костюшко, Вікторія. Лінгводидактичні засади формування лексикологічної компетентності іноземних студентів [Текст] / В. Костюшко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2019. - N 2. - С. 15-19. Рубрики: Викладання української мови у ВНЗ--іноземні студенти Кл.слова (ненормовані): навчання української мови -- українська мова як іноземна -- лінгводидактика -- лексикологічна компетентність -- підхід до навчання мови -- принципи навчання -- методи навчання -- прийоми навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Ситченко, Анатолій. Компетентнісна парадигма фахової літературної освіти у ЗВО: методологічний аспект [Текст] / А. Ситченко> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2020. - N 6. - С. 21-24. Рубрики: Викладання української літератури в ВНЗ Кл.слова (ненормовані): компетентнісна освіта -- принципи навчання -- педагогічні технології -- проєктоване навчання -- фахова підготовка Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |