371(075.3)
О-57


    Омеляненко, Віталій Лукич.
    Педагогіка: завдання і ситуації [Текст] : Практикум / В. Л. Омеляненко, А. І. Кузьмінський, Л. П. Вовк. - 2-е вид., випр. - К. : Знання-Прес, 2006. - 424 с. - (Навчально-методичний комплекс з педагогіки). - ISBN 966-311-042-2 : 39.00 грн., 35.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74я73-5
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Педагогіка--предмет--завдання
   Особистість--розвиток особистості

   Виховання--мета--завдання

   Освіта в Україні--система освіти

   Дидактика

   Навчання--методи--форми--засоби

   Ігри ділові

   Теорія виховання

   Спілкування педагогічне

   Школознавство

Кл.слова (ненормовані):
процес навчання -- система освіти


Дод.точки доступу:
Кузьмінський, Анатолій Іванович; Вовк, Людмила Петрівна
Примірників всього: 12
Ч.З.№2 (7), фб (1), аб (2), ав (2)
Свободны: Ч.З.№2 (7), фб (1), аб (2), ав (2)



    Хватова, М. В.
    Влияние образовательной среды на психологическое здоровье студентов разных специальностей в процессе обучения [Текст] / М. В. Хватова, Е. С. Дьячкова // Психологическая наука и образование. - 2006. - N3. - С. 74-86
Рубрики: психологічне здоров’я студентів
Кл.слова (ненормовані):
образовательная среда -- процес навчання


Дод.точки доступу:
Дьячкова, Е. С.

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), НМК ф-т ПСР (1)




    Біда, С.
    Створення ситуації успіху у навчальному процесі [Текст] / С. Біда // Початкова школа : Науково- методичний журнал. - 2007. - N2. - С. 1-3 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Початкова школа--навчання--ситуація успіху
Кл.слова (ненормовані):
ситуація успіху -- процес навчання -- початкова освіта -- виховання навчанням


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


37.02
Б11


    Бєляєв, Сергій Борисович .
    Педагогічні умови формування пізнавальної активності учнів 7-9 класів на уроках природничо-математичного циклу [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.09 - теорія навчання / С. Б. Бєляєв ; Волинський державний університет імені Лесі Українки (Луцьк). - Луцьк : ВДУ ім. Лесі Українки, 2005. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: пізнавальна активність
   автореферати дисертацій--педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
процес навчання


Дод.точки доступу:
Волинський державний університет імені Лесі Українки (Луцьк)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

74.58
Ц 67


    Ципко, Вікторія.
    Психолого-педагогічні підходи до формування цінностей студентів у процесі навчання суспільнознавчих дисциплін / В. Ципко // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 1/2. - С. 13-17. - Бібліогр.: 11 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58
Рубрики: Виховання студентів
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
освіта -- психолого-педагогічні підходи -- формування цінностей -- студенти -- особистість -- зміст освіти -- процес навчання
Анотація: У статті окреслено найбільш ефективні психолого-педагогічні підходи до формування цінностей студентів у процесі навчання, розглянуто психологічний механізм становлення цінностей особистості, з'ясовано сутність понять "цінності" та "гуманістичні цінності", а також визначено рівні сформованості гуманістичних цінностей молодої людини.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)


74.2
М 15


    Макаренко, Ірина.
    Моніторинг якості процесу навчання як засіб поліпшення підготовки старшокласників до зовнішнього незалежного оцінювання / І. Макаренко // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 7. - С. 28-32. - Бібліогр.: 2 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: Якість освіти
   Оцінювання знань

   зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО), тестування

Кл.слова (ненормовані):
педагогічний моніторинг -- процес навчання -- умови моніторингу -- дидактичні умови моніторингу -- зовнішнє незалежне оцінювання
Анотація: У статті розглядається моніторинг якості процесу навчання як засіб поліпшення стану підготовки старшокласників до зовнішнього незалежного оцінювання. Визначено та охарактеризовано дидактичні умови моніторингу якості процесу навчання старшокласників.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


74.202.2
Д 79


    Дубова, М. В.
    Компетентностные задачи как форма учебного материала / М. В. Дубова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 1. - С. 46-52. - Библиогр.: 7 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.202.2
Рубрики: Освіта--теорія і методика освіти
Кл.слова (ненормовані):
початкова школа -- компетентнісний підхід -- компетентнісні завдання -- міжпредметні компетенції -- процес навчання
Анотація: У статті зроблена спроба обгрунтування практико-орієнтованого змісту компетентнісних завдань, спроектованих для учнів початкових класів.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.2
С 21


    Сафарян, Світлана.
    Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Сафарян // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2012. - № 2. - С. 2-6.
ББК 74.2
Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання--процес навчання--парадигми
   Кафедра іноземних мов

Кл.слова (ненормовані):
особистісно орієнтоване навчання -- процес навчання -- парадигми -- дислексія -- педагогічний процес -- гуманістична парадигма -- розуміння дитини -- культороцентрична парадигма -- антропоцентрична парадигма
Анотація: У статті розповідається про впровадження в навчальний процес особистісно орієнтованого навчання. Розкриваються витоки гуманістичної парадигми та її відображення у сучасному процесі навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)


22.1
А 23


    Агаев, Д. Р.
    Развитие школьника - главная задача процесса обучения / Д. Р. Агаев // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 8. - С. 123-125 . - ISSN 0869-561X
ББК 22.1 + 74.262.21-22
Рубрики: Викладання математики в школі
Кл.слова (ненормовані):
процес навчання -- інтегровані уроки -- розвиток школярів
Анотація: Про експериментальні регіональні шкільні навчальні посібники з математики, видані в Махачкалі (Росія).
Об экспериментальных региональных школьных учебных пособиях по математике, изданных в Махачкале (Россия).


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Сафарян, Світлана.
    Теорія та практика особистісно орієнтованого навчання [Текст] / С. Сафарян // Інозем. мови в сучас. шк. : наук.-метод. журн. - 2013. - № 1. - С. 7-11. - Продовження. Початок.: 2012. - № 2, 3, 4, 5.
ББК 74.202
Рубрики: Особистісно орієнтоване навчання--принципи навчання
   навчання особистісно-орієнтоване

Кл.слова (ненормовані):
особистісно орієнтоване навчання -- принципи навчання -- пускові механізми -- процес навчання -- навіювання -- переконання -- принцип гуманізму -- принцип креативності -- принцип діяльнісного підходу -- принцип інтегративності -- принцип варіативності
Анотація: У статті розповідається про впровадження в навчальний процес особистісно орієнтованого навчання. Розкриваються пускові механізми педагогічної взаємодії та принципи навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1)
Вільні: НМК іноз. мов (1)


74.202.2
Ш 73


    Шмигирилова, И. Б.
    Школьное образование в контексте компетентностного подхода / И. Б. Шмигирилова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 1. - С. 49-53. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.202.2
Рубрики: освіта шкільна
Кл.слова (ненормовані):
шкільна освіта -- дидактика -- процес навчання -- компетентнісний підхід
Анотація: Стаття присвячена особливостям впровадження компетентнісного підходу в систему шкільної освіти.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


24р10
М 11


    Мілевська, С. Я.
    Форми завдань ЗНО з хімії : можливість їх використання в навчально-виховному процесі [Текст] / С. Я. Мілевська // Хімія : науково-методичний журнал. - 2013. - N 8. - С. 36-38.
ББК 24р10
Рубрики: зовнішнє незалежне оцінювання (ЗНО), тестування--хімія
   навчально-виховний процес

Кл.слова (ненормовані):
процес навчання -- форми навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.202
С 19


    Саполович, О. В.
    Самоконтроль у сучасній школі [Текст] / О. В. Саполович // Математика в школах України : науково-методичний журнал. - 2013. - N 9. - С. 2-5.
ББК 74.202
Рубрики: навчально-виховний процес
Кл.слова (ненормовані):
самооцінювання -- розвиток вмінь -- процес навчання -- самостійна робота


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.840
К 48


    Клепиков, В. Н.
    Формирование культуры мышления современного школьника / В. Н. Клепиков, М. М. Мартынова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 36-43. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 88.840
Рубрики: Педагогічна психологія--шкільний вік
   Навчання--міжпредметні зв’язки

   Навчання--культура мислення

   Викладання математики в школі--формування мислення

   Кафедра вищої математики

   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
дитяча психологія -- психологія школярів -- культура мислення -- самобутність -- процес навчання -- міжпредметні зв’язки
Анотація: Про необхідність формування у школярів культури мислення.


Дод.точки доступу:
Мартынова, М. М.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.202.2
Р 31


   
    Реализация компетентностного подхода в образовательном процессе // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 3. - С. 100-121 . - ISSN 0869-561X
ББК 74.202.2
Рубрики: Навчання--компетентнісний підхід
   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
процес навчання -- компетентність -- компетентнісний підхід в освіті -- університети -- гуманітарні університети -- педагогічні журнали
Анотація: Про проведення в 2012 р. "круглого столу" "Реалізація компетентнісного підходу в освітньому процесі" журналом "Педагогика" і Московським державним гуманітарним університетом ім. М. О. Шолохова.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.202.2
Б 79


    Болотов, В. А.
    Действие педагога и ученика в различных образовательных системах / В. А. Болотов // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 4. - С. 50-57. - Библиогр.: 17 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.202.2
Рубрики: Педагогіка--дидактика--процес навчання
   Росія--педагогіка
Кл.слова (ненормовані):
процес навчання -- навчальна діяльність -- спільна навчальна діяльність -- діяльність вчителів та учнів -- засвоєння знань -- якість знань
Анотація: У статті дається опис різних підходів до взаємодії педагогів і учнів у процесі навчання.
В статье даётся описание различных подходов к взаимодействию педагогов и учащихся в процессе обучения.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.584.22
Ф 18


    Факторович, А. А.
    Преподаватели и студенты вузов: новые роли и модели взаимодействия / А. А. Факторович // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 6. - С. 89-97. - Библиогр.: 6 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.584.22 + 74.584(2Рос)к94
Рубрики: Вища освіта--навчально-виховний процес
   Росія--вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
економіка вищої освіти -- процес навчання -- компетенції викладачів вузів -- сучасні студенти -- педагогічна взаємодія
Анотація: У статті розглядаються основні напрямки у розвитку вищої освіти в контексті змін характеру педагогічної взаємодії в освітньому процесі вузу
В статье рассматриваются основные направления в развитии высшего образования в контексте изменений характера педагогического взаимодействия в образовательном процессе вуза


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.202.2
Л 33


    Лебедева, О. В.
    Проектирование и организация исследовательской деятельности учащихся в учебном процессе / О. В. Лебедева, И. В. Гребенёв // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 52-58. - Библиогр.: 11 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.202.2 + 88.840
Рубрики: Педагогіка--дидактика --процес навчання
   психологія дитяча

   навчання інноваційне

   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
процес навчання -- дослідницька діяльність учнів -- закономірності проектування -- формування дослідницьких умінь -- психологія школярів
Анотація: У статті представлені дидактичні підстави проектування дослідницької діяльності учнів у навчальному процесі, розглянуто можливі варіанти організації дослідницької діяльності на уроці залежно від змісту навчання і основної дидактичної мети уроку.
В статье представлены дидактические основания проектирования исследовательской деятельности учащихся в учебном процессе, рассмотрены возможные варианты организации исследовательской деятельности на уроке в зависимости от содержания обучения и основной дидактической цели урока.


Дод.точки доступу:
Гребенёв, И. В.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


88.8
Я 65


    Янушкявичене, О. Л.
    Реформа образования и развитие мышления ребёнка в начальной школе / О. Л. Янушкявичене // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 63-66. - Библиогр.: 5 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 88.8 + 74.202.2
Рубрики: психологія дитяча
   Педагогіка--дидактика--процес навчання

   Технології навчання

   Росія--Освіта
Кл.слова (ненормовані):
дитяча психологія -- психологія школярів -- процес навчання -- молодші класи -- освіта -- реформи освіти
Анотація: У статті розглядаються фактори, що сприяють і перешкоджають розвитку мислення учнів початкових класів у контексті проведених реформ освіти. Дане дослідження базується на психології розвитку мислення, розробленої Л. С. Виготським та іншими вченими.
В статье рассматриваются факторы, способствующие и препятствующие развитию мышления учащихся начальных классов в контексте проводимых реформ образования. Данное исследование базируется на психологии развития мышления, разработанной Л. С. Выготским и другими учеными.


Дод.точки доступу:
Виготський, Лев Семенович (російський психолог ; 1896-1934) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


88.4
В 46


    Вильчинский, С. С.
    Коммуникативное воздействие в образовательном процессе / С. С. Вильчинский, Н. М. Шленская // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 8. - С. 67-71. - Библиогр.: 3 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 88.4 + 81.2р
Рубрики: психологія педагогічна
   навчання--мотивація

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна психологія -- психологія викладачів -- психологія студентів -- методика викладання мов -- процес навчання -- педагогічні стратегії -- навчальні ситуації -- потреби студентів
Анотація: Організація успішної взаємодії викладача зі студентами будується на активізації, стимуляції процесів осмисленого вчення. Імітаційні активні методи, при яких студенти аналізують запропоновану ситуацію і виробляють рішення, є важливою частиною в навчанні.
Организация успешного взаимодействия преподавателя со студентами строится на активизации, стимуляции процессов осмысленного учения. Имитационные активные методы, при которых студенты анализируют предложенную ситуацию и вырабатывают решение, являются важной частью в обучении.


Дод.точки доступу:
Шленская, Н. М.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)