Н 69 Нісімчук, Андрій Сергійович. Сучасні педагогічні технології [Текст] : навчальний посібник / А. С. Нісімчук, О. С. Падалка , О. Т. Шпак . - К. : Просвіта : Пошуково-видавниче агентство "Книга Пам"яті України", 2000. - 368 с. - Бібліогр.: с. 363-365. - ISBN 966-7605-02-7 : 12.40 грн. Зміст: Соціально-теоретичні основи педагогічних технологій . - С .3-65 Кл.слова: освітні технології, підготовка вчителя, комп’ютерна програма педагогічної технології Технологія навчально-пізнавальної діяльності . - С .66-87 Кл.слова: процес навчання, принципи, методи Технологія виховного процесу . - С .92-246 Педагогічна технологія вищої школи . - С .247-356 Кл.слова: гуманізація навчання, рефлексивно-педагогічні технології, пізнавальна діяльність
РУБ 371(075.3) + 373.001 Рубрики: Управління школою Особистість--розвиток особистості Студенти Викладачі вищих навчальних закладів Наукова організація праці (НОП) Спілкування педагогічне--культура Професійні навички Освіта в Україні, 21 ст. Анотація: На основі узагальнення досягнень педагогічної науки і практики розкриваються різноманітні проблеми і аспекти виховання. Значна увага приділена питанням становлення вчителя як особистості, оволодіння ним секретами педагогічної майстерності. Дод.точки доступу: Падалка, Олег Семенович; Шпак, Олександр Тихонович Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 192 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 12.00 грн. Зміст: Кравченко, К. Ступінь сформованості соціально-екологічної відповідальності у дітей шкільного віку / К. Кравченко. - С .6-9 Борейко, Н. Ю. Моделювання сучасного фахівця в умовах особистісно орієнтованого навчання / Н. Ю. Борейко. - С .10-13 Безносюк, О. О. Педагогічна система і психолого-педагогічні умови формування готовності курсантів ВНЗ до управлінської діяльності / О. О. Безносюк. - С .14-16 Лукін, В. Є. Термінологія дистанційної освіти та дистанційного навчання / В. Є. Лукін. - С .17-20 Бондаренко, Ю. Г. Новітні комп’ютерні технології в системі вищої військової освіти / Ю. Г. Бондаренко. - С .21-23 Мазоха, Д. Безперервна освіта в системі "школа-ВУЗ" / Д. Мазоха. - С .24-26 Красюк, Л. Моніторинг професійного розвитку майбутніх учителів початкової школи / Л. Красюк. - С .27-29 Прус, Л. Застосування професійно орієнтованого управління у вищих навчальних закладах / Л. Прус. - С .30-32 Одінцова, О. Соціально-психологічні умови формування лінгвокультурної компетенції магістрантів у контексті полікультурного навчання / О. Одінцова. - С .33-37 Загребельна, Л. Педагогічна підготовка як складова сучасної менеджмент-освіти в Україні / Л. Загребельна. - С .38-41 Закалюжний, В. М. Зміст та методи навчання як фактори мотивації учіння / В. М. Закалюжний. - С .42-46 Рудик, Я. М. Додаткові освітні послуги для обдарованої студентської молоді та їх класифікація / Я. М. Рудик. - С .47-51 Шостак, А. В. Рейтингове оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників / А. В. Шостак. - С .52-61 Дібрівна, Е. І. Адаптаційний період у ВНЗ та його вплив на академічні здібності першокурсників / Е. І. Дібрівна. - С .62-64 Омельченко, Л. Соціально-педагогічні причини виникнення конфліктів у молодих сім’ях / Л. Омельченко. - С .65-67 Кл.слова: сімейні конфлікти Яковець, Н. І. Болонський процес і формування культури та світогляду молоді України / Н. І. Яковець. - С .68-72 Гончарова, О. М. Методологія організації навчального процесу у середовищі нових інформаційних технологій / О. М. Гончарова. - С .73-77 Кочерга, О. М. Проблеми адаптації студентів-першокурсників до навчання в умовах педагогічного училища / О. М. Кочерга. - С .78-82 Грабова, С. В. Прийоми навчання майбутніх учителів використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні англійською мовою / С. В. Грабова. - С .83-86 Дідовик, М. Наступність нових інформаційних технологій у самостійній роботі з фізико-метематичних дисциплін в системі "ліцей-ВНЗ" / М. Дідовик, О. Коношевський. - С .87-89 Ковтонюк, М. Дидактичні умови закріплення знань з вищої математики для студентів І курсу економічних спеціальностей / М. Ковтонюк. - С .90-93 Копняк, К. До питання про використання інформаційних технологій в організації самостійної роботи у процесі вивчення курсу "Методика навчання математики" / К. Копняк, О. Матяш. - С .94-96 Гусак, Л. Прийоми професійного спрямування навчання вищої математики в нових умовах навчального процесу в ВНЗ / Л. Гусак. - С .97-99 Щербініна, О. М. Формування музично-стильових уявлень майбутніх учителів музики у процесі інструментально-виконавської підготовки / О. М. Щербініна. - С .100-104 Імбер, В. Підготовка майбутніх учителів з використанням засобів мультимедіа / В. Імбер. - С .105-107 Конончук, А. І. Рекламно-інформаційне забезпечення соціально-педагогічної діяльності / А. І. Конончук, О. В. Сватенков. - С .108-112 Воєвода, А. Застосування інтерактивних технологій навчання в процесі вивчення математики у ВНЗ ІІІ-ІV рівнів акредитації / А. Воєвода. - С .113-116 Кардаш, Н. Вплив ігрових методів навчання на формування творчої особистості майбутніх менеджерів / Н. Кардаш. - С .117-120 Абрамович, Г. В. Суть іншомовної компетентності як мети та результату професійної технічної освіти / Г. В. Абрамович. - С .121-123 Криловець, М. Г. Полікультурне виховання майбутніх учителів географії / М. Г. Криловець. - С .124-126 Трубачова, С. Є. Підготовка вчителів біології: шляхи оптимізації / С. Є. Трубачова, О. В. Євсєєва. - С .127-130 Кривець, С. В. Пошук інформації як джерело формування інформаційної культури майбутнього вчителя / С. В. Кривець. - С .131-133 Павлик, О. Знання, уміння і навички у професійній підготовці майбутніх перекладачів / О. Павлик. - С .134-135 Зель, І. О. Деякі аспекти підготовки і розвитку творчої особистості майбутнього андрагога / І. О. Зель. - С .137-139 Байдацька, Н. М. Актуальність моніторингу якості навчальних досягнень студентів у процесі професійного становлення у вищих навчальних закладах недержавної форми власності / Н. М. Байдацька. - С .140-145 Виговська, С. В. Критеріальний підхід до визначення рівня професійного становлення студенток вищих навчальних аграрних закладів / С. В. Виговська. - С .145-149 Коваленко, Є. І. Становлення організаційно-дидактичної системи вищої школи: історико-теоретичний аналіз / Є. І. Коваленко. - С .150-152 Зінченко, Т. В. Перспективні напрями зміни змісту освіти і світовий досвід професіоналізації школи / Т. В. Зінченко. - С .153-157 Козлакова, Г. О. Особливості запровадження американської моделі вищої технічної освіти / Г. О. Козлакова, К. В. Корсак. - С .158-162 Кряжев, П. В. Пошуки стратегії розвитку сучасного університету - зарубіжний досвід / П. В. Кряжев. - С .163-166 Лисенко, М. М. Проблема оцінювання і забезпечення якості вищої освіти в інформаційну епоху: зарубіжний досвід / М. М. Лисенко. - С .167-172 Івашньова, С. Підготовка вчителів у системі професійної педагогічної освіти Німеччини / С. Івашньова. - С .173-177 Баленко, Н. М. Зарубіжний досвід професійної підготовки вчителів у рецепції вітчизняних дослідників історії освіти (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. М. Баленко. - С .178-181 Аніщенко, О. В. Наукова організація праці педагога професійної школи: вітчизняний досвід / О. В. Аніщенко. - С .182-184 Лавріненко, О. А. Проблема підготовки вчителя в дослідженнях науковців вищих закладів освіти України 20-30-х рр. ХХ століття / О. А. Лавріненко
РУБ 15 Рубрики: Вчителі біології--підготовка Майбутні вчителі біології Вчителі географії--підготовка Майбутні вчителі географії Вчителі музики--підготовка Дистанційне навчання освіта безперервна Болонський процес Вищі навчальні заклади--організація навчального процесу Вищі навчальні заклади--адаптація студентів до ВНЗ Викладання вищої математики Перекладачі--підготовка Андрагогіка--підготовка фахівців Перекладознавство--підготовка перекладачів Викладачі вищих навчальних закладів Підготовка майбутніх вчителів--формування інформаційної культури Дистанційна освіта Управління вищим навчальним закладом Навчання--полікультурне навчання Конфлікти--сімейні Інформаційні технології Англійська мова--спілкування Освіта--наступність в освіті Викладання вищої математики Викладання математики Менеджери--підготовка Кл.слова (ненормовані): наступність в освіті Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (1) |
Факторы, связанные с успеваемостью по английскому языку у китайских детей: межъязыковой перенос переработки фонологической информации [Текст]> // Психология обучения : Дайджест российской и зарубежной прессы. - 2002. - N10. - С. 16-17 . - ISSN 1561-2457
Рубрики: фонологічні навички Кл.слова (ненормовані): навыки чтения -- фонологічні навички -- орфографічні навички Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Рибалка, В. Теорія особистості у працях Г.Костюка [Текст] / В. Рибалка> // Психолог. - 2003. - N12 ( березень). - (вкладка). - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Навички Вміння Дод.точки доступу: Костюк, Григорій Силович (1899-1982) Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Семыкина, Е. Ю. Невербальное общение и восприятие его школьниками [Текст] / Е.Ю. Семыкина, В.К. Рыжова> // Психология обучения : Дайджест российской и зарубежной прессы. - 2002. - №11. - С. 43-47 . - ISSN 1561-2457
Рубрики: Невербальна поведінка Невербальне спілкування Комункативні навички Кл.слова (ненормовані): Невербальное поведение Дод.точки доступу: Рыжова, В.К. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: О153602/2003/24/25(28травня Газета 2003р. N 24/25(28травня) Ягупов, В. Психологічний зміст понять "знання", "навички" та "уміння" / В. Ягупов. - С.8-9 Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (1), ав (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (1), ав (1) |
Ягупов, В. Психологічний зміст понять "знання", "навички" та "уміння" [Текст] / В. Ягупов> // Освіта : Всеукраїнський громадсько-політичний тижневик. - 2003. - N24/25(28травня. - С. 8-9
Рубрики: психологія особистості педагогічна психологія Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (1), ав (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (1), ав (1) |
> Шифр: П3/2003/2 Журнал 2003р. N 2 Лазарук, А. Цінності людини у науково-психологічному осмисленні / А. Лазарук. - С.19-37 Кл.слова: аксіологія, сенс життя, аксіопсихологія Рибалка, В. Особистість у філософсько-психологічній концепції С.Л.Рубінштейна : Фундатори української психології / В. Рибалка. - С.12-18. Зелінська, Т. Залежна любов як амбівалентність відданих сімей : Психологія сімейних стосунків / Т. Зелінська. - С.38-50 Кл.слова: гендергі стосунки, феномен напівуспіху, самоефективність Максименко, Ю. До проблеми пошуку одиниці аналізу самосвідомості / Ю. Максименко, Т. Ільїна. - С.51-54. Кл.слова: свідомість, переживання Орбан-Лембрик, Л. Вплив кризових і стабільних періодів життя людини на процес її соціалізації у суспільстві: Соціальна психологія / Л. Орбан-Лембрик. - С.55-65. Кл.слова: зрілість особистості, життєвий шлях особи, спосіб життя Морріс, Б. Раціонально-емоційна парадигма в організаціях : Організаційна психологія / Б. Морріс. - С.66-78. Кл.слова: взаємостосунки між працівником і організацією, психологія управління Пріснякова, Л. Можливості математичного моделювання психологічних процесів : Математична психологія / Л. Пріснякова. - С.90-96. Ложкін, Г. Проблема суб’єкта як теоретична основа професіоналізації особистості : Психологія праці / Г. Ложкін, Н. Глуханюк, Н. Волянюк. - С.97-103. Ященко, В. Іншокультура у свідомості та поведінці молодих : суть, зміст, наслідки / В. Ященко. - С.112-121. Кл.слова: духовність, менталітет Кравець, А. Історико-суспільне обгрунтування страхової психології : Економічна психологія / А. Кравець. - С.104-111. Кл.слова: психологічна взаємодія, стилі спілкування Слободенюк, Л. Кількісний опис процесів пам’яті : Експериментальна психологія / Л. Слободенюк. - С.122-132. Кл.слова: процеси научіння та забування Русинка, І. Принципи і методи формування системи психологічних знань: Методика психології / І. Русинка. - С.133- Кл.слова: пізнавальні здібності, вміння і навички, саморозвиток, індивідуальний стиль діяльності Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Русинка, І. Принципи і методи формування системи психологічних знань: Методика психології [Текст] / І. Русинка> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N2. - С. 133- . - ISSN 966-654-0
Рубрики: викладання психології Здібності мотивація формування особистості Кл.слова (ненормовані): пізнавальні здібності, вміння і навички -- саморозвиток -- індивідуальний стиль діяльності Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Кривцова, С. Філософія навичок [Текст] / С. Кривцова> // Завуч : Газета для заступників директорів середніх навчальних закладів. - 2003. - N31 (листопад). - С. 16-21.
Рубрики: Навички Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Обучение письму: экспериментально-психологический подход к анализу эффективности методик [Текст]> // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология. : Научный журнал. - 2003. - N4. - С. 46-54 . - ISSN 0201- 738
Рубрики: Навички письма Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4) Вільні: Ч.З.№2 (4) |
Потамошнєва, О. Навчання навичок міжособистісного спілкування розумово відсталих дітей [Текст] / О. Потамошнєва> // Дефектологія : Науково-методичний журнал. - 2004. - N1. - С. 27-30
Рубрики: спілкування дітей Розумово відсталі діти Навички Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Бадалова, М. В. Развитие метафоричности в рамках тренинга интеллектуальных навыков консультирования [Текст] / М.В. Бадалова> // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - N1. - С. 1-10
Рубрики: Консультування Кл.слова (ненормовані): метафоричність мислення -- інтелектуальні навички Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Ілляшенко, Т. Д. Формування у дітей передумов засвоєння навичок письма і читання [Текст] / Т.Д. Ілляшенко> // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - N1. - С. 71-74
Рубрики: психологія навчання Навички письма навички читання Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Штепа, О. С. Трансформація особистості у тренінгах особистісного зростання та способи її вимірювання [Текст] / О.С. Штепа> // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - N3. - С. 53-57
Рубрики: Тренінги Консультування практична психологія Кл.слова (ненормовані): інтелектуальні навички Немає відомостей про примірники |
Сагірова, О. Розвиток мовлення через гру та рухи: Спецвипуск [Текст] / О. Сагірова> // Психолог. - 2004. - N39/40 (жовтень). - С. 1-60
Рубрики: Шестирічні діти психологія дошкільника Дошкільники--підготовка до школи адаптація дошкільника до ЗНЗ (загальноосвітнього навчального закладу) адаптація шкільна Ігрові методи навчання психомоторика логоритміка мовленнєвий розвиток Мовлення дошкільнят мовлення--порушення ігри рухливі Навички арт-терапія логопедія практична психологія Кл.слова (ненормовані): УМІННЯ -- психогімнастика Анотація: Момент вступу дитини до колективу своїх однолітків дуже відповідальний. Наявність будь-яких, навіть незначних, вад ставить дитину в невигідне становище. Особливо це стосується вад мовлення. Виникаючи на грунті неврозів, вони нерідко призводять до їхнього підсилення і є джерелом психогенних нашарувань. Оздоровлення мовлення дитини в таких умовах має виняткове значення. Догопедична ритміка є одним із методів цієї роботи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Максименко, В. Рефлексія - шлях до продуктивного самовизначення [Текст] / В. Максименко> // Психолог. - 2005. - N1(січень). - С. 19-22
Рубрики: Рефлексія Навички Кл.слова (ненормовані): технологічний підхід Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Віртуальний світ. Психологічна гра з розвитку навичок прийняття рішень для молодших підлітків [Текст]> // Психолог. Бібліотека : Науково-виробниче видання. - 2004. - N12( Дитина у кризовому соціумі: як її розуміти і виховувати). - С. 56-73
Рубрики: психологічні ігри Підлітки Навички Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ємельянова, Т. Емпатія - основа взаємодії(уроки психології) [Текст] / Т. Ємельянова> // Психолог. - 2005. - N13(квітень). - С. 13-14
Кл.слова (ненормовані): навички рефлексії -- спілкування -- співпраця Анотація: емпатія - здатність осягти емоційний стан інш. людини Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Мінасян, А. Формування психолого-педагогічних умінь студентів [Текст] / А. Мінасян> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2005. - N1. - С. 76-81 . - ISSN 966-654-0
Рубрики: педагогічна психологія дорослих психологія навчання студентів Підготовка майбутніх вчителів педагогічна майстерність Навички Кл.слова (ненормовані): освітній процес -- учбова задача -- процес розв’язування задачі -- навчальна задача -- виховна задача -- освітня задача -- психолого-педагогічні задачі Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |