371(075.3)
Н 69


    Нісімчук, Андрій Сергійович.
    Сучасні педагогічні технології [Текст] : навчальний посібник / А. С. Нісімчук, О. С. Падалка , О. Т. Шпак . - К. : Просвіта : Пошуково-видавниче агентство "Книга Пам"яті України", 2000. - 368 с. - Бібліогр.: с. 363-365. - ISBN 966-7605-02-7 : 12.40 грн.
    Зміст:
Соціально-теоретичні основи педагогічних технологій . - С .3-65
Кл.слова: освітні технології, підготовка вчителя, комп’ютерна програма педагогічної технології
Технологія навчально-пізнавальної діяльності . - С .66-87
Кл.слова: процес навчання, принципи, методи
Технологія виховного процесу . - С .92-246
Педагогічна технологія вищої школи . - С .247-356
Кл.слова: гуманізація навчання, рефлексивно-педагогічні технології, пізнавальна діяльність
ДРНТІ
ББК 74я73 + 74.20
РУБ 371(075.3) + 373.001
Рубрики: Управління школою
   Особистість--розвиток особистості

   Студенти

   Викладачі вищих навчальних закладів

   Наукова організація праці (НОП)

   Спілкування педагогічне--культура

   Професійні навички

   Освіта в Україні, 21 ст.

Анотація: На основі узагальнення досягнень педагогічної науки і практики розкриваються різноманітні проблеми і аспекти виховання. Значна увага приділена питанням становлення вчителя як особистості, оволодіння ним секретами педагогічної майстерності.


Дод.точки доступу:
Падалка, Олег Семенович; Шпак, Олександр Тихонович
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 192 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 12.00 грн.
    Зміст:
Кравченко, К. Ступінь сформованості соціально-екологічної відповідальності у дітей шкільного віку / К. Кравченко. - С .6-9
Борейко, Н. Ю. Моделювання сучасного фахівця в умовах особистісно орієнтованого навчання / Н. Ю. Борейко. - С .10-13
Безносюк, О. О. Педагогічна система і психолого-педагогічні умови формування готовності курсантів ВНЗ до управлінської діяльності / О. О. Безносюк. - С .14-16
Лукін, В. Є. Термінологія дистанційної освіти та дистанційного навчання / В. Є. Лукін. - С .17-20
Бондаренко, Ю. Г. Новітні комп’ютерні технології в системі вищої військової освіти / Ю. Г. Бондаренко. - С .21-23
Мазоха, Д. Безперервна освіта в системі "школа-ВУЗ" / Д. Мазоха. - С .24-26
Красюк, Л. Моніторинг професійного розвитку майбутніх учителів початкової школи / Л. Красюк. - С .27-29
Прус, Л. Застосування професійно орієнтованого управління у вищих навчальних закладах / Л. Прус. - С .30-32
Одінцова, О. Соціально-психологічні умови формування лінгвокультурної компетенції магістрантів у контексті полікультурного навчання / О. Одінцова. - С .33-37
Загребельна, Л. Педагогічна підготовка як складова сучасної менеджмент-освіти в Україні / Л. Загребельна. - С .38-41
Закалюжний, В. М. Зміст та методи навчання як фактори мотивації учіння / В. М. Закалюжний. - С .42-46
Рудик, Я. М. Додаткові освітні послуги для обдарованої студентської молоді та їх класифікація / Я. М. Рудик. - С .47-51
Шостак, А. В. Рейтингове оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників / А. В. Шостак. - С .52-61
Дібрівна, Е. І. Адаптаційний період у ВНЗ та його вплив на академічні здібності першокурсників / Е. І. Дібрівна. - С .62-64
Омельченко, Л. Соціально-педагогічні причини виникнення конфліктів у молодих сім’ях / Л. Омельченко. - С .65-67
Кл.слова: сімейні конфлікти
Яковець, Н. І. Болонський процес і формування культури та світогляду молоді України / Н. І. Яковець. - С .68-72
Гончарова, О. М. Методологія організації навчального процесу у середовищі нових інформаційних технологій / О. М. Гончарова. - С .73-77
Кочерга, О. М. Проблеми адаптації студентів-першокурсників до навчання в умовах педагогічного училища / О. М. Кочерга. - С .78-82
Грабова, С. В. Прийоми навчання майбутніх учителів використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні англійською мовою / С. В. Грабова. - С .83-86
Дідовик, М. Наступність нових інформаційних технологій у самостійній роботі з фізико-метематичних дисциплін в системі "ліцей-ВНЗ" / М. Дідовик, О. Коношевський. - С .87-89
Ковтонюк, М. Дидактичні умови закріплення знань з вищої математики для студентів І курсу економічних спеціальностей / М. Ковтонюк. - С .90-93
Копняк, К. До питання про використання інформаційних технологій в організації самостійної роботи у процесі вивчення курсу "Методика навчання математики" / К. Копняк, О. Матяш. - С .94-96
Гусак, Л. Прийоми професійного спрямування навчання вищої математики в нових умовах навчального процесу в ВНЗ / Л. Гусак. - С .97-99
Щербініна, О. М. Формування музично-стильових уявлень майбутніх учителів музики у процесі інструментально-виконавської підготовки / О. М. Щербініна. - С .100-104
Імбер, В. Підготовка майбутніх учителів з використанням засобів мультимедіа / В. Імбер. - С .105-107
Конончук, А. І. Рекламно-інформаційне забезпечення соціально-педагогічної діяльності / А. І. Конончук, О. В. Сватенков. - С .108-112
Воєвода, А. Застосування інтерактивних технологій навчання в процесі вивчення математики у ВНЗ ІІІ-ІV рівнів акредитації / А. Воєвода. - С .113-116
Кардаш, Н. Вплив ігрових методів навчання на формування творчої особистості майбутніх менеджерів / Н. Кардаш. - С .117-120
Абрамович, Г. В. Суть іншомовної компетентності як мети та результату професійної технічної освіти / Г. В. Абрамович. - С .121-123
Криловець, М. Г. Полікультурне виховання майбутніх учителів географії / М. Г. Криловець. - С .124-126
Трубачова, С. Є. Підготовка вчителів біології: шляхи оптимізації / С. Є. Трубачова, О. В. Євсєєва. - С .127-130
Кривець, С. В. Пошук інформації як джерело формування інформаційної культури майбутнього вчителя / С. В. Кривець. - С .131-133
Павлик, О. Знання, уміння і навички у професійній підготовці майбутніх перекладачів / О. Павлик. - С .134-135
Зель, І. О. Деякі аспекти підготовки і розвитку творчої особистості майбутнього андрагога / І. О. Зель. - С .137-139
Байдацька, Н. М. Актуальність моніторингу якості навчальних досягнень студентів у процесі професійного становлення у вищих навчальних закладах недержавної форми власності / Н. М. Байдацька. - С .140-145
Виговська, С. В. Критеріальний підхід до визначення рівня професійного становлення студенток вищих навчальних аграрних закладів / С. В. Виговська. - С .145-149
Коваленко, Є. І. Становлення організаційно-дидактичної системи вищої школи: історико-теоретичний аналіз / Є. І. Коваленко. - С .150-152
Зінченко, Т. В. Перспективні напрями зміни змісту освіти і світовий досвід професіоналізації школи / Т. В. Зінченко. - С .153-157
Козлакова, Г. О. Особливості запровадження американської моделі вищої технічної освіти / Г. О. Козлакова, К. В. Корсак. - С .158-162
Кряжев, П. В. Пошуки стратегії розвитку сучасного університету - зарубіжний досвід / П. В. Кряжев. - С .163-166
Лисенко, М. М. Проблема оцінювання і забезпечення якості вищої освіти в інформаційну епоху: зарубіжний досвід / М. М. Лисенко. - С .167-172
Івашньова, С. Підготовка вчителів у системі професійної педагогічної освіти Німеччини / С. Івашньова. - С .173-177
Баленко, Н. М. Зарубіжний досвід професійної підготовки вчителів у рецепції вітчизняних дослідників історії освіти (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. М. Баленко. - С .178-181
Аніщенко, О. В. Наукова організація праці педагога професійної школи: вітчизняний досвід / О. В. Аніщенко. - С .182-184
Лавріненко, О. А. Проблема підготовки вчителя в дослідженнях науковців вищих закладів освіти України 20-30-х рр. ХХ століття / О. А. Лавріненко
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Вчителі біології--підготовка
   Майбутні вчителі біології

   Вчителі географії--підготовка

   Майбутні вчителі географії

   Вчителі музики--підготовка

   Дистанційне навчання

   освіта безперервна

   Болонський процес

   Вищі навчальні заклади--організація навчального процесу

   Вищі навчальні заклади--адаптація студентів до ВНЗ

   Викладання вищої математики

   Перекладачі--підготовка

   Андрагогіка--підготовка фахівців

   Перекладознавство--підготовка перекладачів

   Викладачі вищих навчальних закладів

   Підготовка майбутніх вчителів--формування інформаційної культури

   Дистанційна освіта

   Управління вищим навчальним закладом

   Навчання--полікультурне навчання

   Конфлікти--сімейні

   Інформаційні технології

   Англійська мова--спілкування

   Освіта--наступність в освіті

   Викладання вищої математики

   Викладання математики

   Менеджери--підготовка

Кл.слова (ненормовані):
наступність в освіті


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (1)



   
    Факторы, связанные с успеваемостью по английскому языку у китайских детей: межъязыковой перенос переработки фонологической информации [Текст] // Психология обучения : Дайджест российской и зарубежной прессы. - 2002. - N10. - С. 16-17 . - ISSN 1561-2457
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: фонологічні навички
Кл.слова (ненормовані):
навыки чтения -- фонологічні навички -- орфографічні навички


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Рибалка, В.
    Теорія особистості у працях Г.Костюка [Текст] / В. Рибалка // Психолог. - 2003. - N12 ( березень). - (вкладка). - Библиогр. в конце ст.
ДРНТІ
ББК 88.37
Рубрики: Навички
   Вміння



Дод.точки доступу:
Костюк, Григорій Силович (1899-1982)

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Семыкина, Е. Ю.
    Невербальное общение и восприятие его школьниками [Текст] / Е.Ю. Семыкина, В.К. Рыжова // Психология обучения : Дайджест российской и зарубежной прессы. - 2002. - №11. - С. 43-47 . - ISSN 1561-2457
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: Невербальна поведінка
   Невербальне спілкування

   Комункативні навички

Кл.слова (ненормовані):
Невербальное поведение


Дод.точки доступу:
Рыжова, В.К.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: О153602/2003/24/25(28травня
   Газета

Освіта [Текст] : всеукраїнський громадсько-політичний тижневик/ Міністерство освіти і науки України. - К. : ЗАТ "Видавництво Київська правда". - Виходить щотижня
2003р. N 24/25(28травня)
Зміст:
Ягупов, В. Психологічний зміст понять "знання", "навички" та "уміння" / В. Ягупов. - С.8-9
Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (1), ав (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (1), ав (1)




    Ягупов, В.
    Психологічний зміст понять "знання", "навички" та "уміння" [Текст] / В. Ягупов // Освіта : Всеукраїнський громадсько-політичний тижневик. - 2003. - N24/25(28травня. - С. 8-9
ДРНТІ
ББК 88.351
Рубрики: психологія особистості
   педагогічна психологія



Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (1), ав (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1), Ч.З.№3 (1), ав (1)


Шифр: П3/2003/2
   Журнал

Психологія і суспільство [Текст] : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис/ Тернопільський національний економічний університет. - Тернопіль : ТНЕУ, 2000 - . - ISSN 1810-2131. - Виходить кожного кварталу
2003р. N 2
Зміст:
Лазарук, А. Цінності людини у науково-психологічному осмисленні / А. Лазарук. - С.19-37
Кл.слова: аксіологія, сенс життя, аксіопсихологія
Рибалка, В. Особистість у філософсько-психологічній концепції С.Л.Рубінштейна : Фундатори української психології / В. Рибалка. - С.12-18.
Зелінська, Т. Залежна любов як амбівалентність відданих сімей : Психологія сімейних стосунків / Т. Зелінська. - С.38-50
Кл.слова: гендергі стосунки, феномен напівуспіху, самоефективність
Максименко, Ю. До проблеми пошуку одиниці аналізу самосвідомості / Ю. Максименко, Т. Ільїна. - С.51-54.
Кл.слова: свідомість, переживання
Орбан-Лембрик, Л. Вплив кризових і стабільних періодів життя людини на процес її соціалізації у суспільстві: Соціальна психологія / Л. Орбан-Лембрик. - С.55-65.
Кл.слова: зрілість особистості, життєвий шлях особи, спосіб життя
Морріс, Б. Раціонально-емоційна парадигма в організаціях : Організаційна психологія / Б. Морріс. - С.66-78.
Кл.слова: взаємостосунки між працівником і організацією, психологія управління
Пріснякова, Л. Можливості математичного моделювання психологічних процесів : Математична психологія / Л. Пріснякова. - С.90-96.
Ложкін, Г. Проблема суб’єкта як теоретична основа професіоналізації особистості : Психологія праці / Г. Ложкін, Н. Глуханюк, Н. Волянюк. - С.97-103.
Ященко, В. Іншокультура у свідомості та поведінці молодих : суть, зміст, наслідки / В. Ященко. - С.112-121.
Кл.слова: духовність, менталітет
Кравець, А. Історико-суспільне обгрунтування страхової психології : Економічна психологія / А. Кравець. - С.104-111.
Кл.слова: психологічна взаємодія, стилі спілкування
Слободенюк, Л. Кількісний опис процесів пам’яті : Експериментальна психологія / Л. Слободенюк. - С.122-132.
Кл.слова: процеси научіння та забування
Русинка, І. Принципи і методи формування системи психологічних знань: Методика психології / І. Русинка. - С.133-
Кл.слова: пізнавальні здібності, вміння і навички, саморозвиток, індивідуальний стиль діяльності
Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Русинка, І.
    Принципи і методи формування системи психологічних знань: Методика психології [Текст] / І. Русинка // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2003. - N2. - С. 133- . - ISSN 966-654-0
ДРНТІ
ББК 88р
Рубрики: викладання психології
   Здібності

   мотивація

   формування особистості

Кл.слова (ненормовані):
пізнавальні здібності, вміння і навички -- саморозвиток -- індивідуальний стиль діяльності


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Кривцова, С.
    Філософія навичок [Текст] / С. Кривцова // Завуч : Газета для заступників директорів середніх навчальних закладів. - 2003. - N31 (листопад). - С. 16-21.
ДРНТІ
ББК 88.37
Рубрики: Навички


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




   
    Обучение письму: экспериментально-психологический подход к анализу эффективности методик [Текст] // Вестник Московского университета. Серия 14. Психология. : Научный журнал. - 2003. - N4. - С. 46-54 . - ISSN 0201- 738
ДРНТІ
ББК 88.37
Рубрики: Навички письма


Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (4)
Вільні: Ч.З.№2 (4)




    Потамошнєва, О.
    Навчання навичок міжособистісного спілкування розумово відсталих дітей [Текст] / О. Потамошнєва // Дефектологія : Науково-методичний журнал. - 2004. - N1. - С. 27-30
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: спілкування дітей
   Розумово відсталі діти

   Навички



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Бадалова, М. В.
    Развитие метафоричности в рамках тренинга интеллектуальных навыков консультирования [Текст] / М.В. Бадалова // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - N1. - С. 1-10
ДРНТІ
ББК 88.4
Рубрики: Консультування
Кл.слова (ненормовані):
метафоричність мислення -- інтелектуальні навички


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Ілляшенко, Т. Д.
    Формування у дітей передумов засвоєння навичок письма і читання [Текст] / Т.Д. Ілляшенко // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - N1. - С. 71-74
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: психологія навчання
   Навички письма

   навички читання



Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)




    Штепа, О. С.
    Трансформація особистості у тренінгах особистісного зростання та способи її вимірювання [Текст] / О.С. Штепа // Практична психологія та соціальна робота. - 2004. - N3. - С. 53-57
ДРНТІ
ББК 15.81.61
Рубрики: Тренінги
   Консультування

   практична психологія

Кл.слова (ненормовані):
інтелектуальні навички


Немає відомостей про примірники



    Сагірова, О.
    Розвиток мовлення через гру та рухи: Спецвипуск [Текст] / О. Сагірова // Психолог. - 2004. - N39/40 (жовтень). - С. 1-60
ДРНТІ
ББК 88.8
Рубрики: Шестирічні діти
   психологія дошкільника

   Дошкільники--підготовка до школи

   адаптація дошкільника до ЗНЗ (загальноосвітнього навчального закладу)

   адаптація шкільна

   Ігрові методи навчання

   психомоторика

   логоритміка

   мовленнєвий розвиток

   Мовлення дошкільнят

   мовлення--порушення

   ігри рухливі

   Навички

   арт-терапія

   логопедія

   практична психологія

Кл.слова (ненормовані):
УМІННЯ -- психогімнастика
Анотація: Момент вступу дитини до колективу своїх однолітків дуже відповідальний. Наявність будь-яких, навіть незначних, вад ставить дитину в невигідне становище. Особливо це стосується вад мовлення. Виникаючи на грунті неврозів, вони нерідко призводять до їхнього підсилення і є джерелом психогенних нашарувань. Оздоровлення мовлення дитини в таких умовах має виняткове значення. Догопедична ритміка є одним із методів цієї роботи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Максименко, В.
    Рефлексія - шлях до продуктивного самовизначення [Текст] / В. Максименко // Психолог. - 2005. - N1(січень). - С. 19-22
ДРНТІ
ББК 88.37
Рубрики: Рефлексія
   Навички

Кл.слова (ненормовані):
технологічний підхід


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




   
    Віртуальний світ. Психологічна гра з розвитку навичок прийняття рішень для молодших підлітків [Текст] // Психолог. Бібліотека : Науково-виробниче видання. - 2004. - N12( Дитина у кризовому соціумі: як її розуміти і виховувати). - С. 56-73
ДРНТІ
ББК 88.4
Рубрики: психологічні ігри
   Підлітки

   Навички



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Ємельянова, Т.
    Емпатія - основа взаємодії(уроки психології) [Текст] / Т. Ємельянова // Психолог. - 2005. - N13(квітень). - С. 13-14
ДРНТІ
ББК 88.352

Кл.слова (ненормовані):
навички рефлексії -- спілкування -- співпраця
Анотація: емпатія - здатність осягти емоційний стан інш. людини


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Мінасян, А.
    Формування психолого-педагогічних умінь студентів [Текст] / А. Мінасян // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2005. - N1. - С. 76-81 . - ISSN 966-654-0
ДРНТІ
ББК 88.4
Рубрики: педагогічна психологія дорослих
   психологія навчання студентів

   Підготовка майбутніх вчителів

   педагогічна майстерність

   Навички

Кл.слова (ненормовані):
освітній процес -- учбова задача -- процес розв’язування задачі -- навчальна задача -- виховна задача -- освітня задача -- психолого-педагогічні задачі


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)