Мінасян, А. Формування психолого-педагогічних умінь студентів [Текст] / А. Мінасян> // Психологія і суспільство : Науково-економічний та соціально-психологічний часопис. - 2005. - N1. - С. 76-81 . - ISSN 966-654-0
Рубрики: педагогічна психологія дорослих психологія навчання студентів Підготовка майбутніх вчителів педагогічна майстерність Навички Кл.слова (ненормовані): освітній процес -- учбова задача -- процес розв’язування задачі -- навчальна задача -- виховна задача -- освітня задача -- психолого-педагогічні задачі Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Гірняк, А. Систематика навчальних завдань модульно-розвивального підручника [Текст] / А. Гірняк> // Психологія і суспільство : Український теоретико-методологічний соціогуманітарний часопис. - 2008. - N2. - С. 116-138 . - ISSN 1810-2131 Рубрики: психологія навчання навчання--задачі, вправи, завдання підручники шкільні Кл.слова (ненормовані): освітня задача -- навчальна задача -- запитання -- вправа -- психолого-дидактичні вимоги Анотація: Сьогодні у науковій літературі можна зустріти безліч типів завдань, задач та їх похідних варіацій різного рівня узагальненняі. Така структурно-змістова невизначеність понять "завдання" і "задача" не дає змоги адекватно оперувати ними як специфічним мисленнєвим інструментарієм. Мета статті - обгрунтувати авторську версію систематики навчальних завдань модульно-розвивального підручника. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 17 Надвинична, Тетяна. Параметри, критерії та організація діяльності вчителя з психологічного проектування системи навчальних задач [Текст] / Т. Надвинична> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2010. - Том 13, N 4. - С. 60-66. Рубрики: Вчитель--діяльність--підготовка Модульно-розвивальна система педагогіка проективна Кл.слова (ненормовані): психологічне проектування -- навчальна задача -- система навчальних задач -- соціальне проектування Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 42 Медведев, А. М. Экспериментально-генетический метод в диагностике развивающих эффектов учебной деятельности / А. М. Медведев> // Вопр. психологии : науч. журн. - 2011. - № 2. - С. 72-81. - Библиогр.: 19 назв. . - ISSN 0042-8841 Рубрики: Кафедра психології Навчальна діяльність Діагностика психологічна Психологи педагогічна психологія Кл.слова (ненормовані): експериментально-генетичний метод -- метод зрізів -- одиниця аналізу -- розвиток -- опосередкування -- мислення -- навчальна діяльність -- навчальна задача -- узагальнений спосіб дії -- ідеальні дії -- уява Дод.точки доступу: Виготський, Лев Семенович (російський психолог ; 1896-1934) \о нем\; Давидов, Василь Васильович (російський психолог, мислитель, органзатор науки, подвижник освіти ; 1930-1998); Берцфаї, Люція Василівна (психолог) Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Г 54 Глобін, О. І. Моделювання як метод дослідження та важливий чинник формування системи природничо-математичних знань [Текст] / О. І. Глобін, В. В. Лапінський> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 2. - С. 7-11.
Викладання інформатики в школі--міжпредметні зв’язки Викладання природничо-математичних дисциплін в школі--інформаційні технології Викладання природничо-математичних дисциплін в школі--моделювання Кл.слова (ненормовані): природничо-математичні знання -- технологічний профіль -- моделювання навчальних задач -- навчальна задача Анотація: Проаналізовано використання методу моделювання як складової процесу розв’язання навчальних задач у навчанні математики та інформатики старшокласників. Виокремлено і описано в термінах моделювання етапи розв’язування навчальних задач. Показано, що слід надавати більше уваги моделюванню. Дод.точки доступу: Лапінський, В. В. Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1) Вільні: інф. (1) |