В 54 Вітвицька, Світлана Сергіївна. Основи педагогіки вищої школи [Текст] : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / С. С. Вітвицька ; Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний педагогічний університет імені Івана Франка. - К. : Центр навчальної літератури, 2003. - 316 с. - Библиогр.: с. 305-313. - ISBN 966-8253-51-5 : 21.00 грн., 29.40 грн.
РУБ 378(4Укр)(075.3) Рубрики: Дидактика вищої школи педагогіка вищої школи Технології навчання Педагогічні дослідження Студенти Викладачі вищих навчальних закладів науково-дослідна діяльність Педагогічна культура Освіта вища педагогічна--за кордоном історія освіти Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний педагогічний університет імені Івана Франка Примірників всього: 24 ав (2), Ч.З.№2 (15), аб (5), пед. (1), фб (1) Свободны: ав (2), Ч.З.№2 (15), аб (5), пед. (1), фб (1) |
Н 69 Нісімчук, Андрій Сергійович. Сучасні педагогічні технології [Текст] : навчальний посібник / А. С. Нісімчук, О. С. Падалка , О. Т. Шпак . - К. : Просвіта : Пошуково-видавниче агентство "Книга Пам"яті України", 2000. - 368 с. - Бібліогр.: с. 363-365. - ISBN 966-7605-02-7 : 12.40 грн. Зміст: Соціально-теоретичні основи педагогічних технологій . - С .3-65 Кл.слова: освітні технології, підготовка вчителя, комп’ютерна програма педагогічної технології Технологія навчально-пізнавальної діяльності . - С .66-87 Кл.слова: процес навчання, принципи, методи Технологія виховного процесу . - С .92-246 Педагогічна технологія вищої школи . - С .247-356 Кл.слова: гуманізація навчання, рефлексивно-педагогічні технології, пізнавальна діяльність
РУБ 371(075.3) + 373.001 Рубрики: Управління школою Особистість--розвиток особистості Студенти Викладачі вищих навчальних закладів Наукова організація праці (НОП) Спілкування педагогічне--культура Професійні навички Освіта в Україні, 21 ст. Анотація: На основі узагальнення досягнень педагогічної науки і практики розкриваються різноманітні проблеми і аспекти виховання. Значна увага приділена питанням становлення вчителя як особистості, оволодіння ним секретами педагогічної майстерності. Дод.точки доступу: Падалка, Олег Семенович; Шпак, Олександр Тихонович Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
С69 Вища освіта України: Методологічні та соціально-виховні проблеми модернізації [Текст] : монографії / В. П. Андрущенко, В. П. Бех, М. П. Лукашевич та ін. ; Інститут вищої освіти АПН України, Запорізький державний університет, Державний центр соціальних служб для молоді. - К. : ДЦССМ ; Запоріжжя : ЗДУ, 2002. - 440 с. - (Соціальна робота ; кн. 6). - ISBN 966-7815-21-8 : 21.40 грн. Зміст: Соціально-філософські проблеми вищої школи . - С .5 Теоретико-методологічні проблеми вищої школи . - С .109 Оптимізація вищої освіти в Україні . - С .184 Соціальна робота у вищій школі . - С .261 Виховна робота у вищій школі . - С .330
РУБ 158.9 Рубрики: Студенти--адаптація до навчання Викладачі вищих навчальних закладів Естетичне виховання Дод.точки доступу: Андрущенко, Віктор Петрович (д-р філос. наук, проф.); Астахова, В. І.; Бех, В. П. (д-р психол. наук, проф.); Лукашевич, М. П. (д-р філософ. наук, проф.); Мигович, І. І. (д-р філософ. наук, проф.); Михальченко, Микола; Пінчук, І. М.; Романенкова, Л. О.; Толстоухова, С. В.; Інститут вищої освіти АПН України; Запорізький державний університет; Державний центр соціальних служб для молоді Примірників всього: 104 ав (1), пед. (5), Ч.З.№2 (8), фб (1), аб (89) Свободны: ав (1), пед. (5), Ч.З.№2 (8), фб (1), аб (89) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 211 с. - 11.60 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Гончарова, О. М. Проблеми інформатизації освіти / О. М. Гончарова. - С .6-10 Виговська, С. В. Теоретичні аспекти та педагогічні умови оптимізації професійного становлення студенток вищих навчальних закладів / С. В. Виговська. - С .10-14 Бондаренко, Ю. І. Виявлення авторської позиції у літературних творах історичного жанру: методичний аспект проблеми / Ю. І. Бондаренко. - С .14-20 Головань, Т. О. Проблема використання різних моделей навчання у процесі формування інтересу до правознавства / Т. О. Головань. - С .20-24 Глазиріна, В. М. Зміст навчання як педагогічна категорія / В. М. Глазиріна, В. М. Караваєва. - С .24-31 Глазиріна, В. М. Самостійна робота студентів як чинник професійної підготовки майбутніх фахівців / В. М. Глазиріна, В. О. Снітковська. - С .31-35 Коваленко, Є. І. Гуманістичні тенденції у вітчизняній педагогіці / Є. І. Коваленко. - С .35-40 Безхлєбнова, О. А. Антропософські засади щодо формування та реалізації змісту курсу нової історії / О. А. Безхлєбнова. - С .40-44 Павченко, В. Аспекти модернізації традиційних компонентів історичних студій / В. Павченко. - С .44-48 Чуткий, А. І. Вища гуманітарна освіта вУкраїні: погляд на проблеми очима викладача і студентів / А. І. Чуткий. - С .48-51 Краснощок, А. В. Проблема періодизації історії педагогіки України / А. В. Краснощок. - С .51-54 Закалюжний, В. М. Роль прикладного змісту навчального матеріалу у формуванні мотивації учіння фізики / В. М. Закалюжний. - С .54-57 Василюк, А. В. Освіта в суспільстві знань / А. В. Василюк. - С .57-63 Отич, О. М. Художньо-естетичний розвиток особистості в системі професійної освіти: теорія і практика / О. М. Отич. - С .63-68 Білоусова, Н. В. З історії розвитку поняття самовдосконалення особистості / Н. В. Білоусова. - С .68-73 Турянська, О. Ф. Позитивна "Я-концепція" особистості як психологічний критерій ефективності особистісно-орієнтованого навчання історії в школі / О. Ф. Турянська. - С .73-77 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ Баранков, О. Г. Застосування інтерактивних технологій навчання історії у сучасній шкільній практиці: перспективи та проблеми / О. Г. Баранков, Ю. В. Кузьменко. - С .77-81 Брижатенко, О. Ігрова діяльність як фактор творчого розвитку старшокласників на уроках історії / О. Брижатенко. - С .81-84 Горохівський, П. Вивчення історії української національної і державної символіки у 7-9 класах загальноосвітніх шкіл / П. Горохівський. - С .84-90 Дудка, Р. А. Викладання курсу античної історії у класичних університетах / Р. А. Дудка. - С .90-93 Желіба, О. В. Використання програми Power Point у навчанні історії / О. В. Желіба. - С .93-97 Луняк, М. О. Методика використання статистичних звітів під час викладання курсу "Кримінологія" та суміжних дисциплін / М. О. Луняк. - С .97-102 Мицик, Л. М. Викладання історії як складова громадянської освіти у вищій школі / Л. М. Мицик. - С .102-108 Пилипенко, О. Є. Сучасні методи та технічні засоби навчання історико-правовим дисциплінам у вищій школі України / О. Є. Пилипенко, Н. М. Пилипенко. - С .108-111 Шевченко, С. І. Інформаційні технології навчання ознайомлювального читання студентів / С. І. Шевченко. - С .111-115 Селюнін, С. М. Рейтинг силових вправ для розвитку м’язів рук і плечового поясу / С. М. Селюнін, М. М. Красновид, С. М. Коченко. - С .115-119 Булавенко, С. Д. Економічна освіта як засіб формування соціально адаптованої особисості / С. Д. Булавенко. - С .119-124 Чудовська, Г. Й. Інноваційні підходи до вивчення менделізма (Моногібридне схрещування. Курс загальної біології) / Г. Й. Чудовська. - С .124-131 Юрченко, Н. Н. Организация учебно-поисковой работы студентов в процессе изучения методики преподавания русского языка в начальных классах / Н. Н. Юрченко. - С .131-136 Сорокіна, Н. В. Мовленнєві механізми іноземної мови / Н. В. Сорокіна. - С .136-139 Носаченко, І. М. Сучасні підходи до економічної освіти в ПТНЗ будівельного профілю / І. М. Носаченко. - С .139-141 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Баранков, О. Г. Підготовка майбутніх учителів історії та правознавства до роботи в полікультурному освітньому середовищі / О. Г. Баранков. - С .142-147 Стеченко, Т. О. Психологічні передумови формування у майбутніх учителів професійно-орієнтованої англомовної граматичної компетенції в усному мовленні / Т. О. Стеченко. - С .147-153 Артьоменко, О. І. Педагогічна культура викладача вищих наук як умова оптимізації професійнох підготовки майбутніх фахівців / О. І. Артьоменко, В. М. Глазиріна. - С .153-156 Кочерга, О. М. Проблема особистісного розвитку підготовки вчителя початкової школи в умовах педагогічного училища / О. М. Кочерга. - С .156-158 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Акіншева, І. П. Методи викладання соціальної історії в європейських школах / І. П. Акіншева. - С .159-163 Крапив’янський, С. М. Сторінками методичного журналу учителів Республіки Білорусь "Історія: проблеми викладання" / С. М. Крапив’янський. - С .163-167 Крапив’янський, С. М. Українські та білоруські національні меншини І пол. ХХ ст. у дзеркалі новітніх білоруських та українських підручників з історії / С. М. Крапив’янський, В. В. Мартиненко. - С .167-171 Самойленко, О. Г. Освітньо-виховні функції та методика викладання історії за щоденниками М. М. Бережкова / О. Г. Самойленко. - С .171-174 Кривобок, О. П. Григорій Зенгер і Петро Люперсольський як автори навчального плану історичного відділення Ніжинського історико-філологічного інституту 1882 року / О. П. Кривобок. - С .174-177 Новгородський, Р. Г. Соціалізація дитини в умовах "Школи дії" В. Лая / Р. Г. Новгородський. - С .177-183 Чувакова, Т. Г. Альтернативні шляхи підготовки вчителів у США / Т. Г. Чувакова. - С .183-186 Василенко, Т. А. Оцінка педагогічної системи Ф. Фребеля вітчизняними діячами дошкільного виховання / Т. А. Василенко. - С .186-191 Благінін, В. М. Реформування змісту шкільної історичної освіти України: радянський спадок і європейські перспективи / В. М. Благінін, М. В. Потапенко. - С .191-193 Кожуховська, А. І. Ідеї національного виховання в творчій спадщині О. П. Довженка / А. І. Кожуховська. - С .193-196 Баленко, Н. М. Освітня діяльність та історико-педагогічна спадщина А. С. Будиловича (1846-1919) / Н. М. Баленко. - С .197-204 Новгородська, Ю. Г. Особливості соціалізації особистості в педагогічній спадщині В. Сухомлинського / Ю. Г. Новгородська. - С .202-204 Марченко, Г. В. Екологічна спрямованість змісту історії в середніх школах Великої Британії / Г. В. Марченко. - С .205-207
РУБ 15 Рубрики: Студенти викладання правознавства Зміст навчання Самостійна робота студентів Професійна освіта викладання фізики Я - теорія Викладання історії Економічна освіта Викладання біології в школі Викладання кримінології Технології навчання Вчителі--підготовка Майбутні вчителі Викладачі вищих навчальних закладів Реформа школи Національне виховання Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Зенгер, Григорій \о нем\; Люперсольський, Петро \о нем\; Лай, В. \о нем\; Фребель, Фрідрих (видатний німецький педагог і теоретик дошкільного виховання, засновник перших дитячих садків ; 1782-1852) \о нем\; Довженко, Олександр \о нем\; Будилович, А. С. (1846-1919) \о нем\; Бережков, М. М. \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя; Ніжинський історико-філологічний інститут \о нем\ Примірників всього: 5 Ч.З.№2 (2), аб (1), ав (1), фб (1) Свободны: Ч.З.№2 (2), аб (1), ав (1), фб (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 192 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 12.00 грн. Зміст: Кравченко, К. Ступінь сформованості соціально-екологічної відповідальності у дітей шкільного віку / К. Кравченко. - С .6-9 Борейко, Н. Ю. Моделювання сучасного фахівця в умовах особистісно орієнтованого навчання / Н. Ю. Борейко. - С .10-13 Безносюк, О. О. Педагогічна система і психолого-педагогічні умови формування готовності курсантів ВНЗ до управлінської діяльності / О. О. Безносюк. - С .14-16 Лукін, В. Є. Термінологія дистанційної освіти та дистанційного навчання / В. Є. Лукін. - С .17-20 Бондаренко, Ю. Г. Новітні комп’ютерні технології в системі вищої військової освіти / Ю. Г. Бондаренко. - С .21-23 Мазоха, Д. Безперервна освіта в системі "школа-ВУЗ" / Д. Мазоха. - С .24-26 Красюк, Л. Моніторинг професійного розвитку майбутніх учителів початкової школи / Л. Красюк. - С .27-29 Прус, Л. Застосування професійно орієнтованого управління у вищих навчальних закладах / Л. Прус. - С .30-32 Одінцова, О. Соціально-психологічні умови формування лінгвокультурної компетенції магістрантів у контексті полікультурного навчання / О. Одінцова. - С .33-37 Загребельна, Л. Педагогічна підготовка як складова сучасної менеджмент-освіти в Україні / Л. Загребельна. - С .38-41 Закалюжний, В. М. Зміст та методи навчання як фактори мотивації учіння / В. М. Закалюжний. - С .42-46 Рудик, Я. М. Додаткові освітні послуги для обдарованої студентської молоді та їх класифікація / Я. М. Рудик. - С .47-51 Шостак, А. В. Рейтингове оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників / А. В. Шостак. - С .52-61 Дібрівна, Е. І. Адаптаційний період у ВНЗ та його вплив на академічні здібності першокурсників / Е. І. Дібрівна. - С .62-64 Омельченко, Л. Соціально-педагогічні причини виникнення конфліктів у молодих сім’ях / Л. Омельченко. - С .65-67 Кл.слова: сімейні конфлікти Яковець, Н. І. Болонський процес і формування культури та світогляду молоді України / Н. І. Яковець. - С .68-72 Гончарова, О. М. Методологія організації навчального процесу у середовищі нових інформаційних технологій / О. М. Гончарова. - С .73-77 Кочерга, О. М. Проблеми адаптації студентів-першокурсників до навчання в умовах педагогічного училища / О. М. Кочерга. - С .78-82 Грабова, С. В. Прийоми навчання майбутніх учителів використовувати паралінгвістичні засоби в усному спілкуванні англійською мовою / С. В. Грабова. - С .83-86 Дідовик, М. Наступність нових інформаційних технологій у самостійній роботі з фізико-метематичних дисциплін в системі "ліцей-ВНЗ" / М. Дідовик, О. Коношевський. - С .87-89 Ковтонюк, М. Дидактичні умови закріплення знань з вищої математики для студентів І курсу економічних спеціальностей / М. Ковтонюк. - С .90-93 Копняк, К. До питання про використання інформаційних технологій в організації самостійної роботи у процесі вивчення курсу "Методика навчання математики" / К. Копняк, О. Матяш. - С .94-96 Гусак, Л. Прийоми професійного спрямування навчання вищої математики в нових умовах навчального процесу в ВНЗ / Л. Гусак. - С .97-99 Щербініна, О. М. Формування музично-стильових уявлень майбутніх учителів музики у процесі інструментально-виконавської підготовки / О. М. Щербініна. - С .100-104 Імбер, В. Підготовка майбутніх учителів з використанням засобів мультимедіа / В. Імбер. - С .105-107 Конончук, А. І. Рекламно-інформаційне забезпечення соціально-педагогічної діяльності / А. І. Конончук, О. В. Сватенков. - С .108-112 Воєвода, А. Застосування інтерактивних технологій навчання в процесі вивчення математики у ВНЗ ІІІ-ІV рівнів акредитації / А. Воєвода. - С .113-116 Кардаш, Н. Вплив ігрових методів навчання на формування творчої особистості майбутніх менеджерів / Н. Кардаш. - С .117-120 Абрамович, Г. В. Суть іншомовної компетентності як мети та результату професійної технічної освіти / Г. В. Абрамович. - С .121-123 Криловець, М. Г. Полікультурне виховання майбутніх учителів географії / М. Г. Криловець. - С .124-126 Трубачова, С. Є. Підготовка вчителів біології: шляхи оптимізації / С. Є. Трубачова, О. В. Євсєєва. - С .127-130 Кривець, С. В. Пошук інформації як джерело формування інформаційної культури майбутнього вчителя / С. В. Кривець. - С .131-133 Павлик, О. Знання, уміння і навички у професійній підготовці майбутніх перекладачів / О. Павлик. - С .134-135 Зель, І. О. Деякі аспекти підготовки і розвитку творчої особистості майбутнього андрагога / І. О. Зель. - С .137-139 Байдацька, Н. М. Актуальність моніторингу якості навчальних досягнень студентів у процесі професійного становлення у вищих навчальних закладах недержавної форми власності / Н. М. Байдацька. - С .140-145 Виговська, С. В. Критеріальний підхід до визначення рівня професійного становлення студенток вищих навчальних аграрних закладів / С. В. Виговська. - С .145-149 Коваленко, Є. І. Становлення організаційно-дидактичної системи вищої школи: історико-теоретичний аналіз / Є. І. Коваленко. - С .150-152 Зінченко, Т. В. Перспективні напрями зміни змісту освіти і світовий досвід професіоналізації школи / Т. В. Зінченко. - С .153-157 Козлакова, Г. О. Особливості запровадження американської моделі вищої технічної освіти / Г. О. Козлакова, К. В. Корсак. - С .158-162 Кряжев, П. В. Пошуки стратегії розвитку сучасного університету - зарубіжний досвід / П. В. Кряжев. - С .163-166 Лисенко, М. М. Проблема оцінювання і забезпечення якості вищої освіти в інформаційну епоху: зарубіжний досвід / М. М. Лисенко. - С .167-172 Івашньова, С. Підготовка вчителів у системі професійної педагогічної освіти Німеччини / С. Івашньова. - С .173-177 Баленко, Н. М. Зарубіжний досвід професійної підготовки вчителів у рецепції вітчизняних дослідників історії освіти (друга половина ХІХ - початок ХХ ст.) / Н. М. Баленко. - С .178-181 Аніщенко, О. В. Наукова організація праці педагога професійної школи: вітчизняний досвід / О. В. Аніщенко. - С .182-184 Лавріненко, О. А. Проблема підготовки вчителя в дослідженнях науковців вищих закладів освіти України 20-30-х рр. ХХ століття / О. А. Лавріненко
РУБ 15 Рубрики: Вчителі біології--підготовка Майбутні вчителі біології Вчителі географії--підготовка Майбутні вчителі географії Вчителі музики--підготовка Дистанційне навчання освіта безперервна Болонський процес Вищі навчальні заклади--організація навчального процесу Вищі навчальні заклади--адаптація студентів до ВНЗ Викладання вищої математики Перекладачі--підготовка Андрагогіка--підготовка фахівців Перекладознавство--підготовка перекладачів Викладачі вищих навчальних закладів Підготовка майбутніх вчителів--формування інформаційної культури Дистанційна освіта Управління вищим навчальним закладом Навчання--полікультурне навчання Конфлікти--сімейні Інформаційні технології Англійська мова--спілкування Освіта--наступність в освіті Викладання вищої математики Викладання математики Менеджери--підготовка Кл.слова (ненормовані): наступність в освіті Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (3), аб (1) |
П 24 Педагогіка вищої школи [Текст] : Навч. посіб. / За ред. З. Н. Курлянд. - 2-е вид., перероб. і доп. - К. : Знання, 2005. - 399 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-346-010-5 : 10.00 грн., 45.00 грн., 10.00 грн.
РУБ 378(075.3) Рубрики: Педагогіка вищої школи Дидактика вищої школи Вища освіта--інновації Викладачі вищих навчальних закладів Студенти Наукові дослідження Методологія наукових досліджень Педагогічні дослідження Інноваційна діяльність--вища школа Педагогічний менеджмент Педагогічна техніка вчителя Управління вищим навчальним закладом Виховання студентів Моральне виховання студентів Правове виховання студентів Екологічне виховання студентів Позаудиторна робота студентів Куратори студентських груп Майбутні вчителі Дод.точки доступу: Курлянд, З. Н. \ред.\ Примірників всього: 22 фб (1), ав (2), Ч.З.№2 (16), пед. (1), аб (2) Свободны: фб (1), ав (2), Ч.З.№2 (16), пед. (1), аб (2) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 6 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2005. - 196 с. - (Ніжинській вищій школі - 200 років). - 12.10 грн. Зміст: Заліський, А. А. Освіта Чернігівщини: модернізація в умовах переходу до інформаційного суспільства / А. А. Заліський. - С .5-8 Химинець, В. В. Соціально-педагогічні аспекти управлінського процесу загальноосвітніми навчальними закладами / В. В. Химинець. - С .9-13 Калініна, Л. М. Якість інформаційного забезпечення управління загальноосвітнім навчальним закладом із використанням технічних засобів (29.05.05 р.) / Л. М. Калініна. - С .14-18 Швидун, В. М. Методологічні основи підвищення професійної компетенції керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів / В. М. Швидун. - С .19-23 Тимошко, Г. М. Педагогічний менеджмент як система управління якістю роботи загальноосвітньої школи / Г. М. Тимошко. - С .24-26 Малафіїк, І. В. Системний характер формування понять у школярів / І. В. Малафіїк. - С .27-30 Василенко, Н. В. Педагогічні основи змісту і структури інноваційної діяльності директора школи / Н. В. Василенко. - С .31-35 Рогова, Т. В. Персоналізований підхід в управлінні педагогічним колективом загальноосвітньої школи / Т. В. Рогова. - С .36-38 Купенко, О. В. Педагогічне обгрунтування зв’язку творчої та пректної діяльностей / О. В. Купенко. - С .39-42 Землянська, О. В. Проекція міської структури та змісту науково-методичної діяльності на план шкільного методичного об’єднання / О. В. Землянська. - С .43-45 Ріхтер, О. Є. Роль дидактичних засобів управління у формуванні професійних умінь студентів при вивченні дисциплін метрологічного профілю / О. Є. Ріхтер. - С .46-48 Логвін, В. Л. Проблема інформаційного забезпечення постановки цілей діяльності педагогічного колективу / В. Л. Логвін. - С .49-52 Слєсаренко, О. В. Освіта та інформаційне суспільство / О. В. Слєсаренко. - С .53-57 Петренко, А. А. Шляхи вдосконалення роботи з кадровим резервом освіти / А. А. Петренко. - С .58-64 Новченкова, К. Д. Стратегії управління системою загальної середньої освіти в місті / К. Д. Новченкова. - С .61-64 Онаць, О. Організаційно-управлінські засади самоосвіти молодого вчителя / О. Онаць. - С .65-69 Вознюк, Л. В. Модель гуманістично зорієнтованої системи внутрішкільного управління в загальноосвітніх навчальних закладах / Л. В. Вознюк. - С .70-76 Гурець, В. Т. Технологія прогнозування якості освіти / В. Т. Гурець. - С .77-79 Давидова, Т. М. Збереження й зміцнення здоров’я учнів - стратегічний напрям роботи сучасної школи / Т. М. Давидова. - С .80-82 Тверезовський, В. А. Загальні принципи побудови дистанційної освіти / В. А. Тверезовський. - С .83-85 Дупляк, Т. В. Підготовка керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти / Т. В. Дупляк. - С .86-88 Климчук, І. О. Деякі аспекти якості економічної освіти в ЗНЗ / І. О. Климчук. - С .89-92 Блакитна, Т. І. Автоматизоване робоче місце керівника навчального закладу / Т. І. Блакитна. - С .93-97 Тельнова, С. А. Управлінський супровід процесу профільного навчання старшої школи / С. А. Тельнова. - С .87-99 Тверезовська, Н. Т. Погляд на інформатизацію освіти черед призму площин / Н. Т. Тверезовська. - С .100-103 Михайленко, Т. В. Управління розвитком персоналу в освітній організації: ретроспектива ровитку та сучасні підходи / Т. В. Михайленко. - С .104-106 Артюх, М. С. Розробка локальних освітніх програм як шлях розвитку періональної системи освіти / М. С. Артюх. - С .107-110 Кивлюк, О. П. Інформаційно-комунікаційні технології в навчальній діяльності закладів освіти І ступеня / О. П. Кивлюк. - С .111-112 Рябуха, М. І. Проблеми формування соціальної компетенції учнів багатопрофільного ліцею інтернатного типу / М. І. Рябуха. - С .117-120 Вдовиченко, Р. П. Зміст і структура управлінської компетентності керівників загальноосвітніх навчальних закладів / Р. П. Вдовиченко. - С .121-123 Письменна, М. Ф. Інформаційний супровід навчального процесу / М. Ф. Письменна. - С .124-126 Філіппова, Л. Л. Інформативна компетентність викладача вищого нвчального закладу / Л. Л. Філіппова. - С .127-129 Губаш, О. П. Управління підвищенням професійного рівня учителів іноземної мови з використанням інформаційно-комунікаційних технологій / О. П. Губаш, В. В. Лапінський. - С .130-133 Звоник, В. Управління навчальним закладом в умовах реалізації освітніх інновацій / В. Звоник. - С .134-137 Деркач, Г. І. Управління сучасною школою на засадах педагогічних інновацій / Г. І. Деркач. - С .138-140 Бережний, С. В. Використання інформаційно-комунікаційних технологій в управлінській та навчальній діяльності Першої української гімназії імені Миколи Аркаса м. Миколаєва / С. В. Бережний, Л. С. Аристова. - С .141-143 Удовиченко, О. О. Діяльність методичної служби з підготовки керівних кадрів загальноосвітніх навчальних закладів до управління якістю освіти / О. О. Удовиченко. - С .144-146 Федоренко, В. О. Інформаційно-комунікативні технології як засіб розвитку гімназії / В. О. Федоренко. - С .147-150 Грушова, А. А. Організаційні умови інформаційного забезпечення управління навчальним закладом / А. А. Грушова. - С .151-153 Петровський, С. С. Ретроспективний аналіз використання методу проектів у контексті вивчення інформатики учнями 10-11 класів / С. С. Петровський. - С .154-156 Коваленко, Є. І. Моніторинг якості професійної підготовки майбутніх учителів / Є. І. Коваленко. - С .157-159 Авраменко, К. Б. Моніторинг внутрішкільного управління як механізм трансформації освітянської галузі / К. Б. Авраменко. - С .160-162 Островерхова, Н. Оцінка компетентності суб’єктів навчальногопроцесу - стратегія управління якістю уроку / Н. Островерхова. - С .163-167 Пасечнікова, Л. П. Моніторинг динаміки особистісного розвитку учнів / Л. П. Пасечнікова. - С .168-170 Петренко, Л. М. Технологія підготовки педагогічного колективу до експертного оцінювання результатів навчальної діяльності учнів / Л. М. Петренко. - С .171-174 Шалар, Л. В. Індивідуалізація навчально-виховного процесу як засіб самоактуалізації особистості / Л. В. Шалар. - С .175-177 Лебідь, І. Управління становленням початкової освіти в Україні (1917 - 1920 рр.) / І. Лебідь. - С .178-183 Хоменко, В. В. Підготовка керівників освітніх установ другого ступеня у Франції / В. В. Хоменко. - С .184-187 Лисенко, І. В. Розвиток вищої початкової освіти на Чернігівщині в контексті проведення освітніх реформ у кінці ХІХ - на початку ХХ століття / І. В. Лисенко. - С .188-191
РУБ 15 Рубрики: Управління школою Викладання інформатики Директор школи Педагогічний колектив Управління освітою Вища освіта в Україні--якість освіти Здоров’я учнів Дистанційна освіта Економічна освіта Профільне навчання Управління персоналом Викладачі вищих навчальних закладів Початкова освіта в Україні--історія, 1917-1920 рр. освіта в зарубіжних країнах Чернігівщина--початкова освіта--історія Франція--освіта Кл.слова (ненормовані): підвищення якості освіти Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
А 86 Артемчук, Г. І. Вища школа України: реальність і тенденції розвитку [Текст] : монографія / Г. І. Артемчук, В. В. Попович, Г. Г. Січкаренко. - К. : Ленвіт, 2004. - 176 с. - Бібліогр.: с. 173-176. - ISBN 966-7043-78-9 : 19.20 грн.
РУБ 378(4Укр) Рубрики: Вища освіта в Україні Студенти Викладачі вищих навчальних закладів Педагогічні вузи Дод.точки доступу: Попович, В. В.; Січкаренко, Г. Г. Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Наукові записки Національного університету "Києво-Могилянська Академія" [Текст] : сборник научных трудов. Т. 33. Педагогічні, психологічні науки та соціальна робота / Національний університет "Києво-Могилянська Академія". - К. : КМ Академія, 2004. - 82 с. - Бібліогр. в кінці ст. - 3.00 грн. Зміст: Голубєва, М. О. Порівняльний аналіз проблемного навчання та методу випадків і ситуацій / М. О. Голубєва, В. В. Єгорова. - С .7-12 Медвідь, Л. А. Економічні погляди Богдана Хмельницького та започаткування економічної освіти в Україні за козацької доби / Л. А. Медвідь. - С .12-16 Мєщанінов, О. П. Концепція сталого розвитку університетської системи освіти / О. П. Мєщанінов. - С .16-22 Васьківська, С. В. Використання метафори архетипічного циклу досвіду в психологічному консультуванні / С. В. Васьківська. - С .47-55
РУБ 371(05) Рубрики: педагогіка превентивна Проблемне навчання Викладачі вищих навчальних закладів Фізичне виховання студентів Соціальна робота Кл.слова (ненормовані): превентивна педагогіка Дод.точки доступу: Національний університет "Києво-Могилянська Академія" Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
П 44 Подоляк, Людмила Григорівна. Психологія вищої школи: Практикум [Текст] : Навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / Л. Г. Подоляк, В. І. Юрченко. - К. : Каравела, 2008. - 336 с. - (Вища освіта в Україні). - Бібліогр.: с. 333-335. - ISBN 966-8019-00-8 : 36.00 грн.
РУБ 158.9(075.35) Рубрики: Психологія особистості Психологія управління Психологія вищої школи Студентська молодь--виховання Викладачі вищих навчальних закладів Тести психологічні Психологія--методики--опитувальники Анотація: У посібнику міститься навчальна програма з дисципліни "Психологія вищої школи", плани семінарських занять і завдання для лабораторних робіт, зміст самостійної роботи та методичні рекомендації до неї, контрольні завдання для заліку (іспиту), тематика рефератів, список основної і додаткової рекомендованої літератури. Дод.точки доступу: Юрченко, Віктор Іванович Примірників всього: 50 фб (1), ав (2), НМК ф-т ПСР (2), Ч.З.№2 (8), аб (37) Свободны: фб (1), ав (2), НМК ф-т ПСР (2), Ч.З.№2 (8), аб (37) |
Ф66 Фіцула, Михайло Миколайович. Педагогіка вищої школи [Текст] : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / М. М. Фіцула. - К. : Академвидав, 2006. - 352 с. - (Альма-матер). - Літ.: с. 341-351. - ISBN 966-8226-35-6 : 28.00 грн. Зміст: Загальні засади педагогіки вищої школи Основи дидактики вищої школи Виховна робота зі студентською молоддю Управління вищим навчальним закладом
РУБ 378(075.3) Рубрики: Педагогічні дослідження Студенти Викладачі вищих навчальних закладів Дидактика вищої школи Методи навчання у вищій школі Засоби навчання у вищій школі Форми навчання у вищій школі Технології навчання у вищій школі Виховання студентів Куратор групи Управління вищим навчальним закладом Методична робота у ВНЗ Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П 24 Педагогіка вищої школи [Текст] : Навчальний посібник / За ред. З. Н. Курлянд. - 3-е вид., перероб. і доп. - К. : Знання, 2007. - 495 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-346-270-1 : 48.00 грн.
РУБ 378(075.3) Рубрики: Педагогіка вищої школи Дидактика вищої школи Вища освіта--інновації Викладачі вищих навчальних закладів Студенти Наукові дослідження Методологія наукових досліджень Педагогічні дослідження Інноваційна діяльність--вища школа Педагогічний менеджмент Педагогічна техніка вчителя Управління вищим навчальним закладом Виховання студентів Моральне виховання студентів Правове виховання студентів Екологічне виховання студентів Позаудиторна робота студентів Куратори студентських груп Майбутні вчителі "Я-концепція" учителя Дод.точки доступу: Курлянд, З. Н. \ред.\ Примірників всього: 5 фб (1), ав (1), аб (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (1), ав (1), аб (1), Ч.З.№2 (2) |
Сидоренко, О. Л. Про способи підвищення ефективності взаємодії викладача зі студентами [Текст] / О.Л. Сидоренко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2002. - N1-2. - С. 83-88
Рубрики: психологія вищої школи психологічна освіта психологічна компетентність Викладачі вищих навчальних закладів тренінг Анотація: Автор считает, что одним из путей решения задачи психологического образования студентов педагогических вузов может быть внедрение тренинговых программ в практику обучения и повышения квалификации преподавателей. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Коржуев, А.В. и др. Толерантность в контексте педагогической культуры преподавателя вуза [Текст] / А.В. и др. Коржуев> // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2003. - N5. - С. 44-49 . - ISSN 0869-561Х
Рубрики: психологія вищої школи Толерантність Викладачі вищих навчальних закладів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Шикун, А. Ф. Психология понимания и преодоления профессиональной деформации преподавателя [Текст] / А.Ф. Шикун, В.В. Федоров, Т.А. Жалагина> // Мир образования - образование в мире : Научно-методический журнал. - 2004. - N1. - С. 101-114
Рубрики: Викладачі вищих навчальних закладів Дод.точки доступу: Федоров, В.В.; Жалагина, Т.А. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Кацай, М. Ю. Представления о характере студента как составляющая образа профессии преподавателя педвуза : Психология профессий [Текст] / М. Ю. Кацай> // Журнал прикладной психологии. - 2004. - N3. - С. 14-20.
Рубрики: психологія вищої школи Викладачі вищих навчальних закладів студенти психологія професій Кл.слова (ненормовані): психология высшей школы Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2 |
Ельбрехт, О. Проблеми розвитку професійної відповідальності викладача [Текст] / О. Ельбрехт> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2006. - Том9, N1. - С. 137-144 Рубрики: Викладачі вищих навчальних закладів Кл.слова (ненормовані): професійна відповідальність Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№2 (2), ректор (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1) |
Столярчук, О. Вплив емоційного стану викладача на пізнавальну діяльність студентів [Текст] / О. Столярчук> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2006. - N1. - С. 79-82 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Викладачі вищих навчальних закладів студенти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Матвійчук, О. Є. Формування інформаційної культури викладача [Текст] / О. Є. Матвійчук> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2006. - N6. - С. 16-17 Рубрики: культура інформаційна Викладачі вищих навчальних закладів Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (1), інф. (1) Вільні: Ч.З.№2 (1), інф. (1) |