74
К 52


   
    Ключові компетентності для освіти впродовж усього життя [Текст] : з рекомендацій Європейського парламенту та Європейської Ради // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах : науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2010. - N 1. - С. 4-10.
ББК 74
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   компетентнісний підхід у навчанні

Кл.слова (ненормовані):
ключові компетентності -- компетентності в освіті


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


74.58(4Укр)
С 45


    Скрипник, М.
    Компетентнісний підхід до розробки програм підвищення кваліфікації педагогічних працівників [Текст] / М. Скрипник // Культура безпеки,екології та здоров’я : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2010. - N 11. - С. 30-33
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: підвищення кваліфікації--працівники освіти
   компетентнісний підхід у навчанні

   методологія педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
професійна програма -- ключові компетентності


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.2
С 13


    Савченко, Олександра.
    Ключові компетентності - інноваційний результат шкільної освіти / О. Савченко // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 8/9. - С. 4-8 : портр. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.2
Рубрики: освіта шкільна
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Компетентністний підхід в освіті

Кл.слова (ненормовані):
уміння вчитися -- ключові компетентності -- знаннєвий підхід -- якість освіти -- організація освіти
Анотація: У статті розглянуто розвиток компетентнісного підходу в освіті, висвітлено роль ключових компетентностей як нового результату освідченості учнів та проілюстровано їх сутність на прикладі оволодіння школярами уміння вчитися.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)
Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний)


22.3р10
В 15


    Валенда, Ю. Г.
    Інтеграція принципів сталого розвитку у викладання шкільного курсу фізики [Текст] / Ю. Г. Валенда // Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 7. - С. 2-5
ББК 22.3р10
Рубрики: викладання фізики в школі
Кл.слова (ненормовані):
інтеграція принципів сталого розвитку -- ключові компетентності -- мотивація навчання школярів


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.262.21-243
Г 12


    Гавриш, Валентина.
    Формування ключових компетентностей на уроці математики в 1 класі [Текст] / В. Гавриш // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 6. - С. 13-16 . - ISSN 0131-5358
ДРНТІ
ББК 74.262.21-243
Рубрики: Початкова школа--уроки математики в 1 класі
Кл.слова (ненормовані):
компетентності учнів -- ключові компетентності -- державний стандарт загальної (початкової) освіти -- додавання -- задачі -- многокутники


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.202
О-35


    Овчарук, Оксана Василівна.
    Інформаційно-комунікаційна компетентність як предмет обговорення: міжнародні підходи [Текст] / О. В. Овчарук // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 7. - С. 3-6. - Бібліогр.: 11 назв.
ББК 74.202 + 32.973.202
Рубрики: Навчання--інформаційно-комунікаційні технології--інформаційно-комунікаційна компетентність
   Навчання--компетентнісний підхід

Кл.слова (ненормовані):
інформаційно-комунікаційна компетентність -- освітня політика -- ключові компетентності -- е-компетентність -- реформування освіти
Анотація: У статті здійснено аналіз питання визначення інформаційно-комунікаційної компетентності у міжнародних і вітчизняних освітніх колах. Подано міжнародні погляди на поняття інформаційно-комунікаційної компетентності. Виокремлено терміни, які лежать в межах ІКТ для усвідомлення місця ІК-компетентності учнів і вчителів. Особливу увагу звернено на відповідну термінологію у міжнародних стратегічних документах з освітньої політики країн Європи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


22.1р10
Т 11


    Тіток, А. О.
    Формування ключових компетентностей сучасних школярів на уроках математики засобами інформаційних технологій [Текст] / А. О. Тіток // Математика в школах України : науково-методичний журнал. - 2013. - N 34/36. - С. 8-14.
ББК 22.1р10
Рубрики: Викладання математики в школі--комп’ютерні технології навчання
Кл.слова (ненормовані):
ключові компетентності -- інформаційні технології на уроках математики -- компетентності школярів


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Левитес, Д. Г.
    Педагогика здравого смысла / Д. Г. Левитес // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 59-66 . - ISSN 0869-561X
ББК 60.5 + 74в051 + 74.03(2Рос)6 + 74р30
Рубрики: Суспільні науки--соціологія
   Педагогіка--соціальні проблеми

   Педагогіка зарубіжних країн--історія, кінець 20-початок 21 ст.

   Вища освіта--педагогічна освіта

   Росія--освіта--історія освіти, кінець 19-початок 20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
методологія педагогіки -- соціальні проблеми -- суспільно-педагогічні ідеали -- особистісні потенціали -- компетентність -- ключові компетентності -- прогностичні моделі -- історія педагогіки Росії -- історія педагогіки 20 ст. -- педагогіка здорового глузду -- педагогика здравого смысла -- вища педагогічна освіта -- підготовка вчителів
Анотація: Соціокультурні зміни, що відбулися в Росії наприкінці 1990 - початку 2000-х рр. негативно вплинули на вітчизняну освіту. Автор статті розглядає освітні проблеми, які виникли у зв’язку з цим, в контексті "педагогіки здорового глузду".


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.200
Д 69


    Дорожко, Марія.
    Дидактичний потенціал предмета "Навчаємося разом" у формуванні в учнів початкової школи ключової компетентності умій учитися / М. Дорожко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 10. - С. 48-53 : рис. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.200
Рубрики: Компетентності--формування--учні початкових класів
Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- компетентність -- ключові компетентності -- Навчаємося разом, навчальний предмет -- Інтелект України, проект
Анотація: У статті обгрунтовано доцільність використання у навчально-виховному процесі системної моделі формування компетентності "умій учитися" та презентація досвіду її реалізації в 1-4 проектних класах "Інтелект України".


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.202.242
С 13


    Савченко, Олександра.
    Упровадження компетентнісного підходу в початкову освіту : здобутки і нерозв’язані проблеми / О. Савченко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 12-16 : табл., рис. - Бібліогр.: 18 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова освіта в Україні--компетентнісний підхід
Кл.слова (ненормовані):
початкова освіта -- компетентнісний підхід -- компетентнісна освіта -- предметні компетентності -- ключові компетентності
Анотація: У статті досліджено питання запровадження компетентнісного підходу в початкову освіту в контексті модернізації змісту Державного стандарту. Розкрито взаємозв’язок предметів у формуванні в молодших школярів ключових і предметних компетентностей та обґрунтовано пріоритетність формування у них ключової компетентності – уміння вчитися.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.04(4Укр)
К 64


    Кондратюк, Наталія.
    Шлях, який ми обираємо : інтерв’ю з начальником відділу освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради Наталією Кондратюк [про запровадження профільного навчання в навчальних закладах Бердянська, проблеми оновлення парку ІК тощо] / провела Людмила Шаталова // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 6. - С. 18-19. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта--регіональна
   Житомирщина--освіта
Кл.слова (ненормовані):
профільне навчання -- поглиблене навчання -- інформаційні технології -- керівник навчального закладу -- випускники шкіл -- ключові компетентності


Дод.точки доступу:
Шаталова, Людмила \інтерв'ю провела.\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.202.242
К 56


    Коваленко, Любов.
    Формування ключових компетентностей на уроці математики в 1 класі [Текст] / Л. Коваленко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 11. - С. 29-30 . - ISSN 0131-5358
ДРНТІ
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--уроки математики
Кл.слова (ненормовані):
ключові компетентності -- формування ключових компетентностей -- уроки математики в 1 класі


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.204.2
С 79


    Стельмах, Тамара.
    Науково-методичний супровід формування професійно компетентної особистості педагога [Текст] / Т. Стельмах // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2015. - N 7/8. - С. 50-55.
ББК 74.204.2
Рубрики: Вчителі--професійна компетентність--науково-методичний супровід
Кл.слова (ненормовані):
науково-методичний супровід -- методична робота -- форми методичної роботи -- ключові компетентності
Анотація: У статті розкрито зміст понять “науково-методичний супровід”, “методична робота”, “ключові компетентності особистості педагога”. Представлено структуру та охарактеризовано форми методичної роботи з педагогами у Броварському навчально-виховному об’єднанні в контексті здійснення дослідно-експериментальної роботи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.202
К 63


   
    Компетентності - обговорюємо, тлумачимо, звикаємо до нових підходів [Текст] / упоряд. В. І. Садкіна // Початкове навчання та виховання : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 31/32. - С. 2-5.
ББК 74.202
Рубрики: Навчання--компетентності (теоретичний аспект)
Кл.слова (ненормовані):
види компетентностей -- ключові компетентності -- компетентнісний підхід (основні поняття)


Дод.точки доступу:
Садкіна, В. І. \упоряд.\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.202
К 63


   
    Компетентності - обговорюємо, тлумачимо, звикаємо до нових підходів [Текст] / упоряд. В. І. Садкіна // Вихователю ГПД. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2016. - N 11. - С. 2-5.
ББК 74.202
Рубрики: Навчання--компетентності (теоретичний аспект)
Кл.слова (ненормовані):
ключові компетентності -- етапи уроку


Дод.точки доступу:
Садкіна, В. І. \упоряд.\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.018.058:001.895](477)
С 49


    Слупіцька, О.
    Модель інноваційного розвитку "Школа екологічної культури та планетарного мислення" / Олександра Слупіцька // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 78–80. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--середня освіта--ліцеї
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інноваційні школи -- модель інноваційного розвитку -- екологічна культура -- планетарне мислення -- ключові компетентності -- інноваційний розвиток школи -- інноваційна діяльність
Анотація: У статті репрезентовано модель інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу як Школи екологічної культури та планетарного мислення. Розкрито сутність планетарного мислення, місію і мету школи. Окреслено принципи інноваційного розвитку школи, напрями її діяльності, етапи інноваційного розвитку, обґрунтовано очікувані результати впровадження моделі інноваційного розвитку.


Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.018.058:001.895](477)
Я 77


    Ярош, О.
    Пізнання, Становлення, Успіх: нове обличчя сучасної школи / Олександр Ярош // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 100–104. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інноваційні школи -- інноваційний розвиток -- модель інноваційного розвитку -- Школа успішної особистості -- ключові компетентності -- Школа Пізнання -- Школа Становлення -- Школа Успіху -- успішний учень -- розвиток школи
Анотація: У статті розглянуто модель інноваційного розвитку Жашківської спеціалізованої школи № 1 Жашківської районної ради Черкаської області, яка відображає динаміку розвитку учня в освітньому середовищі від Школи Пізнання до Школи Успіху. Здійснено аналіз ключових чинників, які сприятимуть інноваційному розвитку навчального закладу, та проектування організації навчально-виховного процесу. Ця модель забезпечить створення Школи успішної особистості, що розкриває свій інтелектуальний потенціал, має сформовані ключові компетентності і є носієм загальнолюдських цінностей.


Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.014.3(477)
С 13


    Савченко, О.
    Закон України "Про освіту": коментар у контексті проблем реформування початкової освіти / Олександра Савченко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 1. - С. 1–4. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова освіта в Україні--реформування--закон “Про освіту”
Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- закон "Про освіту" -- впровадження закону -- зміни в початковій освіті -- початкова школа -- стандарти освіти -- освітні програми -- ключові компетентності -- результати навчання -- досягнення якості освіти
Анотація: Про окремі положення і норми Закону України "Про освіту", які безпосередньо пов’язані із сучасними змінами в початковій освіті.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




   
    Звичайні форми роботи - новий підхід: розвиваємо ключові компетентності [Текст] / К. А. Дмитренко [и др.] // Зарубіжна література в школі : науково-методичний журнал. - 2018. - N 13/14. - С. 3-25.
Рубрики: Навчання--компетентності (теоретичний аспект)
   Навчання--уроки--вимоги до сучасного уроку

   Навчання--технології навчання

   Навчання--діяльність учнів--різновиди діяльності

Кл.слова (ненормовані):
ключові компетентності -- набуття компетентностей -- переваги компетентнісного підходу -- Нова українська школа -- інтерактивні технології навчання -- етапи вивчення нового матеріалу -- етап вступного повторення -- етап спостереження й діагностування -- практичний етап -- етап узагальнення й систематизації -- психологічний супровід -- етап домашньої роботи -- різновиди діяльності учнів


Дод.точки доступу:
Дмитренко, К. А.; Коновалова, М. В.; Семиволос, О. П.; Бекетова, С. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)




    Бондаренко, Неллі.
    Соціальне спрямування сучасних технологій навчання української мови старшокласників [Текст] / Н. Бондаренко // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2018. - N 9. - С. 2-6. . - ISSN 0130-5263
Рубрики: Викладання української мови в школі--компетентнісний підхід
Кл.слова (ненормовані):
методика викладання української мови -- ключові компетентності -- українськомовна компетентність -- соціальна компетентність


Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3)
Вільні: Ч.З.№3 (3)