К 52 Ключові компетентності для освіти впродовж усього життя [Текст] : з рекомендацій Європейського парламенту та Європейської Ради> // Українська мова й література в середніх школах, гімназіях, ліцеях та колегіумах : науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2010. - N 1. - С. 4-10. Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності компетентнісний підхід у навчанні Кл.слова (ненормовані): ключові компетентності -- компетентності в освіті Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
С 45 Скрипник, М. Компетентнісний підхід до розробки програм підвищення кваліфікації педагогічних працівників [Текст] / М. Скрипник> // Культура безпеки,екології та здоров’я : Всеукраїнський науково-популярний журнал. - 2010. - N 11. - С. 30-33 Рубрики: підвищення кваліфікації--працівники освіти компетентнісний підхід у навчанні методологія педагогіки Кл.слова (ненормовані): професійна програма -- ключові компетентності Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 13 Савченко, Олександра. Ключові компетентності - інноваційний результат шкільної освіти / О. Савченко> // Рідна школа : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2011. - № 8/9. - С. 4-8 : портр. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: освіта шкільна Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Компетентністний підхід в освіті Кл.слова (ненормовані): уміння вчитися -- ключові компетентності -- знаннєвий підхід -- якість освіти -- організація освіти Анотація: У статті розглянуто розвиток компетентнісного підходу в освіті, висвітлено роль ключових компетентностей як нового результату освідченості учнів та проілюстровано їх сутність на прикладі оволодіння школярами уміння вчитися. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) Ч.З.№2 Прим. 2 (вільний) |
В 15 Валенда, Ю. Г. Інтеграція принципів сталого розвитку у викладання шкільного курсу фізики [Текст] / Ю. Г. Валенда> // Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 7. - С. 2-5 Рубрики: викладання фізики в школі Кл.слова (ненормовані): інтеграція принципів сталого розвитку -- ключові компетентності -- мотивація навчання школярів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 12 Гавриш, Валентина. Формування ключових компетентностей на уроці математики в 1 класі [Текст] / В. Гавриш> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 6. - С. 13-16 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Початкова школа--уроки математики в 1 класі Кл.слова (ненормовані): компетентності учнів -- ключові компетентності -- державний стандарт загальної (початкової) освіти -- додавання -- задачі -- многокутники Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-35 Овчарук, Оксана Василівна. Інформаційно-комунікаційна компетентність як предмет обговорення: міжнародні підходи [Текст] / О. В. Овчарук> // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 7. - С. 3-6. - Бібліогр.: 11 назв. Рубрики: Навчання--інформаційно-комунікаційні технології--інформаційно-комунікаційна компетентність Навчання--компетентнісний підхід Кл.слова (ненормовані): інформаційно-комунікаційна компетентність -- освітня політика -- ключові компетентності -- е-компетентність -- реформування освіти Анотація: У статті здійснено аналіз питання визначення інформаційно-комунікаційної компетентності у міжнародних і вітчизняних освітніх колах. Подано міжнародні погляди на поняття інформаційно-комунікаційної компетентності. Виокремлено терміни, які лежать в межах ІКТ для усвідомлення місця ІК-компетентності учнів і вчителів. Особливу увагу звернено на відповідну термінологію у міжнародних стратегічних документах з освітньої політики країн Європи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Т 11 Тіток, А. О. Формування ключових компетентностей сучасних школярів на уроках математики засобами інформаційних технологій [Текст] / А. О. Тіток> // Математика в школах України : науково-методичний журнал. - 2013. - N 34/36. - С. 8-14. Рубрики: Викладання математики в школі--комп’ютерні технології навчання Кл.слова (ненормовані): ключові компетентності -- інформаційні технології на уроках математики -- компетентності школярів Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Левитес, Д. Г. Педагогика здравого смысла / Д. Г. Левитес> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 59-66 . - ISSN 0869-561X Рубрики: Суспільні науки--соціологія Педагогіка--соціальні проблеми Педагогіка зарубіжних країн--історія, кінець 20-початок 21 ст. Вища освіта--педагогічна освіта Росія--освіта--історія освіти, кінець 19-початок 20 ст. Кл.слова (ненормовані): методологія педагогіки -- соціальні проблеми -- суспільно-педагогічні ідеали -- особистісні потенціали -- компетентність -- ключові компетентності -- прогностичні моделі -- історія педагогіки Росії -- історія педагогіки 20 ст. -- педагогіка здорового глузду -- педагогика здравого смысла -- вища педагогічна освіта -- підготовка вчителів Анотація: Соціокультурні зміни, що відбулися в Росії наприкінці 1990 - початку 2000-х рр. негативно вплинули на вітчизняну освіту. Автор статті розглядає освітні проблеми, які виникли у зв’язку з цим, в контексті "педагогіки здорового глузду". Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Д 69 Дорожко, Марія. Дидактичний потенціал предмета "Навчаємося разом" у формуванні в учнів початкової школи ключової компетентності умій учитися / М. Дорожко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 10. - С. 48-53 : рис. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Компетентності--формування--учні початкових класів Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- компетентність -- ключові компетентності -- Навчаємося разом, навчальний предмет -- Інтелект України, проект Анотація: У статті обгрунтовано доцільність використання у навчально-виховному процесі системної моделі формування компетентності "умій учитися" та презентація досвіду її реалізації в 1-4 проектних класах "Інтелект України". Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
С 13 Савченко, Олександра. Упровадження компетентнісного підходу в початкову освіту : здобутки і нерозв’язані проблеми / О. Савченко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 4/5. - С. 12-16 : табл., рис. - Бібліогр.: 18 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Початкова освіта в Україні--компетентнісний підхід Кл.слова (ненормовані): початкова освіта -- компетентнісний підхід -- компетентнісна освіта -- предметні компетентності -- ключові компетентності Анотація: У статті досліджено питання запровадження компетентнісного підходу в початкову освіту в контексті модернізації змісту Державного стандарту. Розкрито взаємозв’язок предметів у формуванні в молодших школярів ключових і предметних компетентностей та обґрунтовано пріоритетність формування у них ключової компетентності – уміння вчитися. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 64 Кондратюк, Наталія. Шлях, який ми обираємо : інтерв’ю з начальником відділу освіти виконавчого комітету Бердянської міської ради Наталією Кондратюк [про запровадження профільного навчання в навчальних закладах Бердянська, проблеми оновлення парку ІК тощо] / провела Людмила Шаталова> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 6. - С. 18-19. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Освіта--регіональна Житомирщина--освіта Кл.слова (ненормовані): профільне навчання -- поглиблене навчання -- інформаційні технології -- керівник навчального закладу -- випускники шкіл -- ключові компетентності Дод.точки доступу: Шаталова, Людмила \інтерв'ю провела.\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
К 56 Коваленко, Любов. Формування ключових компетентностей на уроці математики в 1 класі [Текст] / Л. Коваленко> // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 11. - С. 29-30 . - ISSN 0131-5358
Рубрики: Початкова школа--уроки математики Кл.слова (ненормовані): ключові компетентності -- формування ключових компетентностей -- уроки математики в 1 класі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 79 Стельмах, Тамара. Науково-методичний супровід формування професійно компетентної особистості педагога [Текст] / Т. Стельмах> // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2015. - N 7/8. - С. 50-55. Рубрики: Вчителі--професійна компетентність--науково-методичний супровід Кл.слова (ненормовані): науково-методичний супровід -- методична робота -- форми методичної роботи -- ключові компетентності Анотація: У статті розкрито зміст понять “науково-методичний супровід”, “методична робота”, “ключові компетентності особистості педагога”. Представлено структуру та охарактеризовано форми методичної роботи з педагогами у Броварському навчально-виховному об’єднанні в контексті здійснення дослідно-експериментальної роботи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 63 Компетентності - обговорюємо, тлумачимо, звикаємо до нових підходів [Текст] / упоряд. В. І. Садкіна> // Початкове навчання та виховання : Науково-методичний журнал. - 2016. - N 31/32. - С. 2-5. Рубрики: Навчання--компетентності (теоретичний аспект) Кл.слова (ненормовані): види компетентностей -- ключові компетентності -- компетентнісний підхід (основні поняття) Дод.точки доступу: Садкіна, В. І. \упоряд.\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 63 Компетентності - обговорюємо, тлумачимо, звикаємо до нових підходів [Текст] / упоряд. В. І. Садкіна> // Вихователю ГПД. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2016. - N 11. - С. 2-5. Рубрики: Навчання--компетентності (теоретичний аспект) Кл.слова (ненормовані): ключові компетентності -- етапи уроку Дод.точки доступу: Садкіна, В. І. \упоряд.\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 49 Слупіцька, О. Модель інноваційного розвитку "Школа екологічної культури та планетарного мислення" / Олександра Слупіцька> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 78–80. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788
Черкаська область--освіта Кл.слова (ненормовані): інноваційні школи -- модель інноваційного розвитку -- екологічна культура -- планетарне мислення -- ключові компетентності -- інноваційний розвиток школи -- інноваційна діяльність Анотація: У статті репрезентовано модель інноваційного розвитку загальноосвітнього навчального закладу як Школи екологічної культури та планетарного мислення. Розкрито сутність планетарного мислення, місію і мету школи. Окреслено принципи інноваційного розвитку школи, напрями її діяльності, етапи інноваційного розвитку, обґрунтовано очікувані результати впровадження моделі інноваційного розвитку. Дод.точки доступу: \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Я 77 Ярош, О. Пізнання, Становлення, Успіх: нове обличчя сучасної школи / Олександр Ярош> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 100–104. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
Черкаська область--освіта Кл.слова (ненормовані): інноваційні школи -- інноваційний розвиток -- модель інноваційного розвитку -- Школа успішної особистості -- ключові компетентності -- Школа Пізнання -- Школа Становлення -- Школа Успіху -- успішний учень -- розвиток школи Анотація: У статті розглянуто модель інноваційного розвитку Жашківської спеціалізованої школи № 1 Жашківської районної ради Черкаської області, яка відображає динаміку розвитку учня в освітньому середовищі від Школи Пізнання до Школи Успіху. Здійснено аналіз ключових чинників, які сприятимуть інноваційному розвитку навчального закладу, та проектування організації навчально-виховного процесу. Ця модель забезпечить створення Школи успішної особистості, що розкриває свій інтелектуальний потенціал, має сформовані ключові компетентності і є носієм загальнолюдських цінностей. Дод.точки доступу: \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 13 Савченко, О. Закон України "Про освіту": коментар у контексті проблем реформування початкової освіти / Олександра Савченко> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 1. - С. 1–4. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): реформування освіти -- закон "Про освіту" -- впровадження закону -- зміни в початковій освіті -- початкова школа -- стандарти освіти -- освітні програми -- ключові компетентності -- результати навчання -- досягнення якості освіти Анотація: Про окремі положення і норми Закону України "Про освіту", які безпосередньо пов’язані із сучасними змінами в початковій освіті. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Звичайні форми роботи - новий підхід: розвиваємо ключові компетентності [Текст] / К. А. Дмитренко [и др.]> // Зарубіжна література в школі : науково-методичний журнал. - 2018. - N 13/14. - С. 3-25. Рубрики: Навчання--компетентності (теоретичний аспект) Навчання--уроки--вимоги до сучасного уроку Навчання--технології навчання Навчання--діяльність учнів--різновиди діяльності Кл.слова (ненормовані): ключові компетентності -- набуття компетентностей -- переваги компетентнісного підходу -- Нова українська школа -- інтерактивні технології навчання -- етапи вивчення нового матеріалу -- етап вступного повторення -- етап спостереження й діагностування -- практичний етап -- етап узагальнення й систематизації -- психологічний супровід -- етап домашньої роботи -- різновиди діяльності учнів Дод.точки доступу: Дмитренко, К. А.; Коновалова, М. В.; Семиволос, О. П.; Бекетова, С. В. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Бондаренко, Неллі. Соціальне спрямування сучасних технологій навчання української мови старшокласників [Текст] / Н. Бондаренко> // Дивослово: Українська мова й література в навчальних закладах : Науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2018. - N 9. - С. 2-6. . - ISSN 0130-5263 Рубрики: Викладання української мови в школі--компетентнісний підхід Кл.слова (ненормовані): методика викладання української мови -- ключові компетентності -- українськомовна компетентність -- соціальна компетентність Є примірники у відділах: всього 3 : Ч.З.№3 (3) Вільні: Ч.З.№3 (3) |