74.03(4УКР)
В 65


    Войтова, Людмила.
    Розвиток освіти на Черкащині: спроба ретроспекції [Текст] / Л. Войтова // Історико-педагогічний альманах : Наукове видання. - 2013. - N 1. - С. 52-59.
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Краєзнавство--педагогічне краєзнавство
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти -- навчальні заклади


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.202.242
К 89


    Кузніцова, О. В.
    "Земля, яку сходив Тарас малими босими ногами..." [Текст] : заочна подорож / О. В. Кузніцова, В. В. Куліш, О. В. Власюк // Вихователю ГПД. Усе для роботи : науково-методичний журнал. - 2017. - N 2. - С. 14-19.
ББК 74.202.242
Рубрики: Початкова школа--сценарії свят
   Черкаська область--освіта


Дод.точки доступу:
Куліш, В. В.; Власюк, О. В.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.018.058:001.895](477)
Д 18


    Данилевський, В.
    Готовність навчального закладу до інноваційного розвитку: обґрунтування критеріїв / Валерій Данилевський // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 3–6. - Бібліогр.: 9 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інноваційні школи -- концепція -- Нова українська школа -- Концепція Нової української школи -- загальноосвітні навчальні заклади -- цільова обласна програма -- інноваційний розвиток -- критерії -- індикатори -- освітньо-розвивальний потенціал -- інноваційна діяльність
Анотація: У статті висвітлено критерії та відповідні їм індикатори, що дали можливість оцінити освітньо-розвивальний потенціал та спрогнозувати можливі перспективи подальшого розвитку навчальних закладів, які долучилися до конкурсного відбору учасників цільової обласної програми "Інноваційні школи Черкащини".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3/.5.01:001.895](477)
Ч-44


    Чепурна, Н.
    Концептуальні основи інноваційного розвитку сучасного навчального закладу / Наталія Чепурна // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 7–10. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток -- концепція інноваційного розвитку -- інноваційний потенціал -- загальноосвітні навчальні заклади -- концептуальні основи -- реформування освіти -- Нова українська школа -- якість освітньої діяльності -- інноваційний процес -- інноваційна діяльність
Анотація: У статті розглянуто основні теоретичні концепти, на яких базується інноваційний розвиток навчального закладу, що забезпечує його поступальний рух, а також організацію функціонування школи з урахуванням прогресивних світових тенденцій, підвищення конкурентоспроможності та якості освітньої діяльності.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3/.5.014.3(477)
Н 19


    Назаренко, Г.
    Демократичні засади становлення Нової української школи / Галина Назаренко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 11–16. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Загальноосвітні навчальні заклади--управління

   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
реформування освіти -- освітня діяльність -- Нова українська школа -- загальноосвітні навчальні заклади -- партнерська взаємодія -- паритетні відносини -- управління -- піклувальна рада -- батьківська рада -- учнівське самоврядування
Анотація: У статті конкретизовано зміст діяльності загальноосвітніх навчальних закладів щодо реалізації пріоритетних аспектів демократизації шкільного життя, налагодження демократичної взаємодії всіх самоврядних органів навчального закладу в контексті Концепції Нової української школи. Упровадження демократичних форм управління загальноосвітнім навчальним закладом сприяє реальному набуттю всіма учасниками освітнього процесу досвіду паритетної партнерської взаємодії, яка базується на цінностях демократії.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.549(477)
Т 58


    Топчій, І.
    Становлення Гімназії успішного українця / Ірина Топчій // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 21–23. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--середня освіта--гімназії
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
культура гідності -- багатопрофільні гімназії -- Гімназія успішного українця -- творча модель -- громадянська позиція -- модель розвитку інноваційного закладу -- освітній процес -- інноваційний розвиток
Анотація: У статті репрезентовано творчу модель навчального закладу "Гімназія успішного українця", яка базується на положенні про гідність як безумовну цінність, що є підґрунтям для утвердження людиною своєї громадянської позиції. Обґрунтовано мету та завдання діяльності гімназії, що полягають в оптимізації освітнього процесу з урахуванням сучасних світових тенденцій, у сприянні формуванню особистості учня, здатного до подальшої успішної життєвої самореалізації.


Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.018.058(477)
К 21


    Каракаш, І.
    Модель інноваційного навчального закладу "Школа якісної освіти" / Іван Каракаш, Ілона Руденко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 24–27. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
навчально-виховні комплекси -- модель розвитку навчального закладу -- розвивальний освітній простір -- профільне навчання -- інноваційний розвиток -- освітнє середовище -- навчальний процес
Анотація: У статті розглянуто модель розвитку інноваційного навчального закладу "Школа якісної освіти" Шполянського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 2 – ліцей" Шполянської районної ради Черкаської області. Визначено місію, мету, завдання та розкрито особливості освітньої діяльності закладу згідно з обраною моделлю, а також окреслено подальші інноваційні зміни.


Дод.точки доступу:
Руденко, І.; \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.549(477)
Ч-90


    Чумаченко, О.
    Інноваційна практика функціонування і розвитку навчального закладу з еколого-економічною спеціалізацією / Олег Чумаченко, Оксана Трухан // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 28–31. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--середня освіта--ліцеї
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
еколого-економічний ліцей -- інноваційні моделі розвитку -- освітній простір -- принцип варіативності -- спеціалізація -- особистісно орієнтований підхід -- освітній простір -- регіональна політика
Анотація: У статті обґрунтовано актуальність науково-теоретичних розробок та практичної реалізації інноваційних освітніх технологій. Описано засади функціонування еколого-економічного ліцею "Камелія" у місті Кам’янка. Проаналізовано особливості навчального закладу, а саме: спеціалізацію як форму втілення принципу варіативності в освітньому середовищі; особистісно орієнтований підхід як методологічне підґрунтя педагогічної діяльності ліцею; орієнтацію на соціальні та демографічні особливості регіону.


Дод.точки доступу:
Трухан, О.; \о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.54(477):81'243
С 12


    Саєнко, С.
    Інноваційний розвиток полілінгвістичної гімназії "Діалог культур" / Сергій Саєнко, Надія Ананьєва // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 32–35. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--середня освіта--гімназії
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
гімназії -- полілінгвістична гімназія -- інноваційний розвиток -- діалог культур -- полілінгвістичне середовище -- полікультурне середовище -- навчально-виховний процес -- полікультурний навчально-виховний процес
Анотація: Представлено модель інноваційного розвитку полілінгвістичної гімназії "Діалог культур", яка охоплює концептуальну, стратегічну, управлінську, змістово-технологічну та результативну складові. Значну увагу приділено питанню розвитку творчої, лінгвістично активної, комунікативної, полікультурної особистості випускника гімназії. Висвітлено особливості інноваційного розвитку полілінгвістичної гімназії та окреслено подальші інноваційні трансформації.


Дод.точки доступу:
Ананьєва, Н.; \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.018.058(477)
К 23


    Карло, Т.
    Створюємо Школу громадського партнерства / Тетяна Карло // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 36–39. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток навчального закладу -- Школа громадського партнерства -- навчально-виховні комплекси -- Концепція Нової української школи -- громада -- громадська активність -- громадське партнерство -- паритетна взаємодія -- діалогічне спілкування -- соціалізація особистості
Анотація: У статті репрезентовано творчу модель сучасного навчального закладу освіти "Школа громадського партнерства", спрямовану на демократизацію відносин учасників освітнього процесу, створення силами всієї громади сприятливих умов для формування особистостей учнів, здатних свідомо діяти, приймати власні відповідальні рішення.


Дод.точки доступу:
\о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.018.058:001.895](477)
М 64


    Мирошніченко, Т.
    Сприяємо громадянському самоствердженню учнів / Тетяна Мирошніченко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 39–42. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
модель інноваційного розвитку -- інноваційні школи -- Школа громадянського самоствердження -- громадянська компетентність -- Концепція Нової української школи -- самоствердження особистості -- громадянин-патріот -- громадська активність
Анотація: У статті розглянуто модель інноваційного розвитку Чигиринської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1 ім. Богдана Хмельницького як Школи громадянського самоствердження. Сприяння самоствердженню учнів здійснюється завдяки створенню розвивального середовища, яке базується на індивідуалізації та диференціації освітнього процесу.


Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.018.058:001.895](477)
П 11


    Пікалюк, А.
    Національно-патріотичне виховання молоді засобами історичного краєзнавства та етнографії / Андрій Пікалюк // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 43–45. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Виховання--патріотичне виховання

   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
національно-патріотичне виховання -- інноваційні школи -- інноваційний розвиток навчального закладу -- концепція -- модель розвитку навчального закладу -- загальноосвітні навчальні заклади -- освітнє середовище -- національна самоповага -- патріотизм -- Школа національно-патріотичного виховання
Анотація: У статті обґрунтовано вибір моделі розвитку Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 3 як історико-краєзнавчої Школи національно-патріотичного виховання. Пріоритетним напрямом інноваційної діяльності є орієнтація на виховання свідомого, активного, критично мислячого громадянина України на основі національної ідеї, національних цінностей.


Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.018.058(477)
Н 54


    Нерубайський, В.
    Школа свідомого українця – орієнтир сучасної акме-педагогіки / Володимир Нерубайський // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 46–49. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток -- модель інноваційного розвитку -- Школа свідомого українця -- навчально-виховні комплекси -- національна школа -- свідомий українець -- акмеологічний підхід -- акме-педагогіка -- освітнє середовище -- патріотичне виховання
Анотація: У статті розглянуто модель сучасного інноваційного освітнього закладу "Школа свідомого українця". Обґрунтовано концептуальну ідею і кредо школи, оригінальність моделі та місії, мети і завдань школи. Розкрито принципи й особливості освітньої діяльності згідно з розробленою моделлю, а також окреслено стратегію управління та очікувані результати роботи з реалізації моделі.


Дод.точки доступу:
\о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.018.058(477)
С 82


    Стороженко, Н.
    Акмеологічне моделювання інновацій в педагогічній практиці / Наталія Стороженко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 49–52. - Бібліогр.: 8 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
навчально-виховні комплекси -- освітній простір -- педагогічні інновації -- інноваційна діяльність -- акмеологія -- акмеологічний підхід -- інноваційні технології -- інноваційна модель розвитку -- педагогічна діяльність -- інноваційна практика
Анотація: У статті обґрунтовано актуальність інновацій щодо формування освітнього простору України. Описано науково-теоретичні засади інноваційної діяльності. Проаналізовано зміст акмеологічного підходу в сучасній педагогіці. Репрезентовано інноваційну модель розвитку Монастирищенського навчально-виховного комплексу "Ліцей – загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів "Ерудит". Визначено очікувані результати від упровадження акмеології у практику педагогічної діяльності.


Дод.точки доступу:
\о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.018.058(477)
М 48


    Мельничук, В.
    Інноваційний розвиток освітнього середовища Акме-школи / Володимир Мельничук // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 53–55. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
педагогічні інновації -- акмеологічний підхід -- навчально-виховні комплекси -- Акме-школа -- гармонійна особистість -- модель інноваційного розвитку -- розвиток особистості -- освітнє середовище
Анотація: У статті репрезентовано модель інноваційного розвитку освітнього середовища "Акме-школа" Лисянського навчально-виховного комплексу "Загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 1 – гімназія".


Дод.точки доступу:
\о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.018.058:001.895](477)
В 31


    Верба, І.
    Модель розвитку інноваційного навчального закладу "Школа рівних можливостей" / Ірина Верба // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 56–58. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- Школа рівних можливостей -- інноваційні школи -- Концепція Нової української школи -- інноваційний розвиток навчального закладу -- заклад інклюзивного навчання -- індивідуалізація навчання -- індивідуальний розвиток -- інноваційні технології -- навчально-виховний процес
Анотація: У статті розглянуто модель інноваційного розвитку Канівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 Канівської міської ради Черкаської області. Визначено місію, мету, завдання, принципи та розкрито особливості освітньої діяльності школи у рамках інноваційного розвитку навчального закладу "Школа рівних можливостей".


Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.018.058:001.895](477)
В 35


    Вертипорох, О.
    Школа – простір освітніх можливостей / Олена Вертипорох, Мар’яна Ніщенко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 59–61. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інноваційний розвиток -- інноваційні школи -- Школа – простір освітніх можливостей -- інформаційно-комунікаційні технології -- модель інноваційного розвитку -- інноваційна діяльність -- інноваційні процеси -- загальноосвітні навчальні заклади
Анотація: У статті розглянуто алгоритм переходу навчального закладу у режим інноваційної діяльності на основі ІКТ. Запропоновано сучасні форми роботи, що дають змогу якісно переформатувати навчально-виховний процес загальноосвітнього навчального закладу.


Дод.точки доступу:
Ніщенко, М.; \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.549(477)
Д 33


    Денисюк, Л.
    Інноваційна модель "Школа трансформаційного лідерства" / Любов Денисюк // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 62–62. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Освіта в Україні--середня освіта--гімназії

   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
багатопрофільні гімназії -- модель інноваційного розвитку -- Школа трансформаційного лідерства -- трансформаційне лідерство -- розвивальне середовище -- лідерський потенціал -- громадська активність -- інноваційні технології -- акмеологічний підхід -- інформаційно-комунікаційні технології
Анотація: У статті розкрито особливості моделі інноваційного розвитку навчального закладу на засадах лідерства. Обґрунтовано значущість лідерського потенціалу всіх учасників освітнього процесу. Створення якісного розвивального середовища є чинником успішної реалізації компетентнісної освіти та впровадження сучасних STEM-технологій.


Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.018.058:001.895](477)
Щ 64


    Щербина, С.
    Формування освітнього простору Школи автентичного навчання / Сергій Щербина // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 65–67. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інноваційні школи -- Школа автентичного навчання -- автентичне навчання -- модель навчального закладу -- інноваційний розвиток -- інформаційно-комунікаційні технології -- освітній простір
Анотація: У статті репрезентовано модель навчального закладу "Школа автентичного навчання". Розглянуто характерні особливості цього навчання, яке пов’язує навчальний матеріал із проблемами реального життя, практичним використанням отриманих знань і вмінь та застосуванням їх поза школою. Обґрунтовано реалізацію цієї ідеї в умовах української освітньої системми як основи інноваційного розвитку навчального закладу.


Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.018.058(477)
Б 90


    Бугай, Л.
    Створення Школи неперервної економічної освіти / Людмила Бугай // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 68–71. - Бібліогр.: 3 назви. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Освіта в Україні--інноваційна діяльність
   Черкаська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
Школа неперервної економічної освіти -- навчально-виховні комплекси -- економічні знання -- компетентна особистість -- модель інноваційного розвитку -- практичні вміння -- освітня діяльність
Анотація: У статті описано модель інноваційного розвитку навчального закладу "Школа неперервної економічної освіти". Визначено місію, мету, завдання, розкрито особливості освітньої діяльності згідно з обраною моделлю, окреслено подальші інноваційні зміни, спрямовані на інтенсивне накопичення соціально-економічних знань, умінь, навичок і оптимізацію їх використання в економічній сфері суспільства.


Дод.точки доступу:
\о нем\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)