Ф 39 Фельдштейн, Д. И. Психолого-педагогическая наука как ресурс развития современного социума / Д. И. Фельдштейн> // Мир психологии : науч.-метод. журн. - 2012. - № 1. - С. 204-220 . - ISSN 2073-8528 Рубрики: Педагогіка та інші науки соціологія освіти Кл.слова (ненормовані): філософія освіти -- когнітивні технології -- інформаційно-комунікаційні технології -- електронні технології -- індивідуальний розвиток -- наукова робота -- психологічні дослідження -- випереджальний розвиток Дод.точки доступу: \о нем\ Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
С 51 Смолінська, Олеся. Цілепокладання в культурно-освітньому просторі педагогічних університетів / Олеся Смолінська> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 68-73. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Педагогічна освіта--вища освіта--цілі Вища освіта в Україні--педагогічна освіта Кл.слова (ненормовані): цілепокладання -- університетська освіта -- педагогічна освіта -- культурно-освітній простір -- місія університету -- педагогічний університет -- підготовка вчителів -- майбутні вчителі -- індивідуальний розвиток -- інтелектуальний розвиток -- кар’єрні орієнтації -- вища педагогічна освіта Анотація: У статті розглянуто два типи цілей університетської педагогічної освіти, спрямовані на якість майбутнього професійного життя випускників. Цілі індивідуального інтелектуального розвитку та формування кар’єрних орієнтацій можуть реалізовуватися як самостійно, так і поєднуючись, проте щодо педагогічної освіти другий напрям, через діючі культурно-освітні установки та соціально-економічний стан галузі, часто переходить у категорію недекларованих цілей або нівелюється. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Х 15 Хайруліна, В. Особистість у колективі [Текст] : до 100-річчя від дня народження В. О. Сухомлинського / Василина Хайруліна> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 11/12. - С. 37–39. . - ISSN 0131-6788
Рубрики: Педагогіка України--персоналії педагогів Кл.слова (ненормовані): українські педагоги -- міжнародна наукова конференція -- розвиток особистості -- колектив -- індивідуальний розвиток -- виховання у колективі -- моральна зрілість -- моральні принципи Анотація: У статті розповідається, що в Інституті реформ і розвитку школи при Східно-Китайському університеті м. Шанхая відбулася Міжнародна наукова конференція "Розвиток учнів у повсякденному класному, шкілльному, сімейному та суспільному житті". Під час конференції було розглянуто педагогічну спадщину видатного українського педагога-Василя Олександровича Сухомлинського. Дод.точки доступу: Сухомлинський, Василь Олександрович (український педагог, публіцист, письменник, поет ; 1918-1970) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 29 Мартиненко, С. Діагностичні методики вивчення внутрішнього стану дітей дошкільного та молодшого шкільного віку / Світлана Мартиненко> // Початк. шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 3. - С. 50–52. - Бібліогр.: 2 назви. . - ISSN 0131-5358
Дошкільники--психологія Кл.слова (ненормовані): психологія вихованців -- внутрішній стан -- діагностичні методики -- інтерпретація -- корекція внутрішнього стану -- індивідуальний розвиток Анотація: Стаття присвячена проблемам діагностування та корекції внутрішнього стану особистості, індивідуального розвитку її природних здібностей і обдарувань. Пропонуються розроблені й апробовані діагностичні методики ("Намалюй нашу сім'ю", "Школа тварин", "Вигадай казку", "Давай потанцюємо", "Зліпи живу істоту") , вони стануть у нагоді для з'ясування внутрішнього стану дитини, встановлення проблем та знаходження оптимальних рішень для їх подолання. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
В 31 Верба, І. Модель розвитку інноваційного навчального закладу "Школа рівних можливостей" / Ірина Верба> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 7/8. - С. 56–58. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
Черкаська область--освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- Школа рівних можливостей -- інноваційні школи -- Концепція Нової української школи -- інноваційний розвиток навчального закладу -- заклад інклюзивного навчання -- індивідуалізація навчання -- індивідуальний розвиток -- інноваційні технології -- навчально-виховний процес Анотація: У статті розглянуто модель інноваційного розвитку Канівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 4 Канівської міської ради Черкаської області. Визначено місію, мету, завдання, принципи та розкрито особливості освітньої діяльності школи у рамках інноваційного розвитку навчального закладу "Школа рівних можливостей". Дод.точки доступу: \о ней\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |