Шифр: П2/2003/33 (вересень)
   Газета

Психолог. Шкільний світ [Текст]/ Всеукраїнська газета для психологів, учителів, соціальних педагогів. - К. : Шкільний світ, 2001 - . - Виходить щотижня
2003р. N 33 (вересень)
Зміст:
Васютинський, В. Джерела психологічної статі / В. Васютинський. - С.1-4
Максименко, С. Цілепокладання в навчанні / С. Максименко. - С.5-10
Кл.слова: Креативне мислення
Косоротова, Ю. Вчимося із задоволенням / Ю. Косоротова; Оцінка розуміння молодшими школярами творчих графічних задач в умовах часових обмежень. - С.11-14
Гаркавенко, Л. Формування образу " Я" / Л. Гаркавенко; Методика дослідження формування образу статевої ідентифікації "Я-хлопчик"/ "Я-дівчика" у дітей 9-10 років. - С.15-17.
Кл.слова: Статеве виховання
Бастун, Н. Індивідуальний підхід до учнів з високою тривожністю / Н. Бастун. - С.18-19
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Максименко, С.
    Цілепокладання в навчанні [Текст] / С. Максименко // Психолог. - 2003. - N33 (вересень). - С. 5-10
ДРНТІ
ББК 88.840
Рубрики: Навчання--засвоєння знань
Кл.слова (ненормовані):
креативне мислення -- засвоєння знань


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Колесов, Д. В.
    Целостность и целеполагание. Феномен "тупикового успеха" : В поисках себя [Текст] / Д. В. Колесов // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2004. - N4. - С. 70-79.
ДРНТІ
ББК 88.37
Рубрики: цілепокладання
   мета--визначення мети

   Самовизначення особистості

Кл.слова (ненормовані):
цель, постановка цели -- состояние неопределенности -- фрустрация


Є примірники у відділах: всього 5 : Ч.З.№2 (5)
Вільні: Ч.З.№2 (5)




    Васько, О.
    Відкриті завдання як засіб організації навчання на курсах за вибором [Текст] / О. Васько // Математика в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N5. - С. 30-32
ББК 22.1р + 74
Рубрики: викладання математики
   навчання профільне

   навчання--задачі, вправи, завдання

Кл.слова (ненормовані):
навички цілепокладання -- типи завдань -- відкрити завдання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88
О-74


    Осичка, Олена Василівна.
    Психологічні особливості смислоприйняття і цілепокладання особистості в ситуації життєвої кризи [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд. психологічних наук. Спец. 19.00.01 - загальна психологія, історія психології / О. В. Осичка ; Одеський державний університет ім. І. І. Мечникова. - Одеса : ОНУ ім. І. І. Мечникова, 2010. - 15 с. -
УДК
ББК 88
РУБ 88
Рубрики: цілепокладання
   Особистість--життєвий шлях

   Кафедра психології

   автореферати дисертацій--психологія

Кл.слова (ненормовані):
Смислосприйняття -- цілепокладання -- ЖИТТЄВА КРИЗА


Дод.точки доступу:
Одеський державний університет ім. І. І. Мечникова
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

Шифр: ВОУ1/2013/3
   Журнал

Вища освіта України [Текст] : Теоретичний та науково-методичний часопис/ Інститут вищої освіти АПН України. - К. : "Педагогічна преса", 2001 - . - Виходить кожного кварталу
2013р. N 3
Зміст:
Андрущенко, Віктор. Конституційний процес у галузі освіти: стратегічне рішення / Віктор Андрущенко. - С.5-8
Вітренко, Юрій. Освіта України в Системі національних рахунків / Юрій Вітренко. - С.9-22. - Бібліогр.: 11 назв. : табл.
Молодиченко, Валентин. До 90-річчя Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького / Валентин Молодиченко. - С.23-29
Лапенок, Марія. 10 років Севастопольському міському гуманітарному університету: перспективи навчально-наукової діяльності / Марія Лапенок. - С.30-34 : рис.
Корсак, Костянтин. Глобальне майбутнє людства в контексті розвитку вищої освіти / Костянтин Корсак, Юрій Корсак. - С.35-41. - Бібліогр.: 9 назв. : рис.
Набок, Микола. Філософські засади ефективності управління освітою / Микола Набок. - С.42-50. - Бібліогр.: 12 назв.
Луговий, Володимир. Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів України: виклики та перспективи / Володимир Луговий, Світлана Калашнікова, Жаннета Таланова. - С.51-59. - Бібліогр.: 24 назви. : табл.
Коваленко, Вільям. Трагедія "голого розуму" у сфері вищої фахової освіти: причини, наслідки / Вільям Коваленко. - С.60-67. - Бібліогр.: 11 назв.
Смолінська, Олеся. Цілепокладання в культурно-освітньому просторі педагогічних університетів / Олеся Смолінська. - С.68-73. - Бібліогр.: 13 назв.
Ганаба, Світлана. Інноваційний потенціал традиції: освітній аспект / Світлана Ганаба. - С.74-81. - Бібліогр.: 16 назв.
Варецька, Олена. Розвиток соціальної компетентності вчителя початкової школи засобами економічної освіти / Олена Варецька. - С.82-88. - Бібліогр.: 16 назв.
Сбруєва, Аліна. Інтернаціоналізація вищої освіти: пріоритети комплексної стратегії Європейського Союзу / Аліна Сбруєва. - С.89-95. - Бібліогр.: 11 назв. : табл.
Похресник, Анатолій. Новітні зміни середньої і вищої професійної освіти у розвинених державах світу / Анатолій Похресник. - С.96-102. - Бібліогр.: 5 назв. : табл.
Курбатов, Сергій. Моделі університетської освіти XXI століття крізь призму провідних міжнародних рейтингів / Сергій Курбатов. - С.103-110. - Бібліогр.: 25 назв. : табл.
Педагогічна Конституція Європи. - С.111-116
Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.584(4УКР)
С 51


    Смолінська, Олеся.
    Цілепокладання в культурно-освітньому просторі педагогічних університетів / Олеся Смолінська // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 68-73. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.584(4УКР)
Рубрики: Педагогічна освіта--вища освіта--цілі
   Вища освіта в Україні--педагогічна освіта

Кл.слова (ненормовані):
цілепокладання -- університетська освіта -- педагогічна освіта -- культурно-освітній простір -- місія університету -- педагогічний університет -- підготовка вчителів -- майбутні вчителі -- індивідуальний розвиток -- інтелектуальний розвиток -- кар’єрні орієнтації -- вища педагогічна освіта
Анотація: У статті розглянуто два типи цілей університетської педагогічної освіти, спрямовані на якість майбутнього професійного життя випускників. Цілі індивідуального інтелектуального розвитку та формування кар’єрних орієнтацій можуть реалізовуватися як самостійно, так і поєднуючись, проте щодо педагогічної освіти другий напрям, через діючі культурно-освітні установки та соціально-економічний стан галузі, часто переходить у категорію недекларованих цілей або нівелюється.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


88.37
Т 98


    Тюптя, О. В.
    Рефлексивний вихід у навчальному процесі [Текст] / О. В. Тюптя // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 8. - С. 40-44.
ББК 88.37
Рубрики: рефлексологія
Кл.слова (ненормовані):
рефлексивний вихід -- переосмислення -- рефлексивний аналіз -- спосіб дії -- цілепокладання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


85р10
В 61


    Вовк, Лариса.
    Інтерпретація творів мистецтва як важливий чинник образотворення в художньо-практичній діяльності учнів [Текст] / Л. Вовк, Н. Шатайко // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 4. - С. 17-22.
ББК 85р10
Рубрики: уроки мистецтва
Кл.слова (ненормовані):
мистецько-діяльнісні здатності -- цілепокладання -- інтерпретація творів мистецтва -- художньо-практична діяльність


Дод.точки доступу:
Шатайко, Наталія

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


74.104
Г 85


    Грицан, С.
    Як стишити галоп часу, або Тайм-менеджмент для професійного зростання / Світлана Грицан // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 1. - С. 37–43.
ББК 74.104
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота
Кл.слова (ненормовані):
дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- тайм-менеджмент -- брак часу -- ліміт -- планування часу -- цілепокладання -- делегування -- тести (планування часу) -- анкети (самоаналіз)
Анотація: Досвід використання тайм-менеджменту для ефективної організації діяльності педагогічного колективу спеціального НВК № 5 м. Кам’янське, Дніпропетровська область.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: ПШ-2/2020/3
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2020р. N 3 (609)
Зміст:
Рашковська, І. Подолання шкільних страхів у дітей молодшого шкільного віку / Ілона Рашковська. - С.1–6. - Бібліогр.: 7 назв.
Фідкевич, О. Етап цілепокладання у процесі формувального оцінювання: мета, роль та форми актуалізації / Олена Фідкевич. - С.7–10. - Бібліогр.: 4 назви.
Вашуленко, М. Формування в учнів початкових класів дослідницьких умінь на матеріалі програмового курсу української мови / Микола Вашуленко, Світлана Дубовик. - С.11–17.
Чабайовська, М. Застосування технології формування критичного мислення молодших школярів у процесі вивчення творчості Т. Г. Шевченка / Марія Чабайовська, Світлана Шароварко. - С.17–21. - Бібліогр.: 11 назв.
Слабинська, Н. Інтегрований урок української мови і читання у 2 класі : за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко / Наталія Слабинська. - С.21–25.
Чупрун, Л. Тематичний день для учнів 2 класу: це може об’єднати спільноту / Лариса Чупрун. - С.25–30. - Бібліогр.: 8 назв.
Кузнецова, С. Математична подорож Африкою : (інтегрований урок) / Світлана Кузнецова. - С.31–34.
Красоткіна, Н. День Землі – (Терра) 22 квітня : (свято для початкових класів) / Надія Красоткіна. - С.34–39.
Сергіна, С. Урок інформатики в 3 класі / Світлана Сергіна. - С.40–41. - Бібліогр.: 2 назви.
Коряченко, Л. Година здоров’я "Бути здоровим – це круто!" : (3–4 класи) / Лідія Коряченко. - С.41–44. - Бібліогр.: 4 назви.
Павленко, Л. Слухання і театралізація за педагогічною технологією навчання читання та письма "Щоденні 5" / Людмила Павленко, Ірина Джулинська. - С.45–47. - Бібліогр.: 4 назви.
Ґолибард, Є. Досліджувати світ необхідно, цінуючи знання та моральні принципи : (система, інформація і знання) / Євген Ґолибард. - С.48–50.
Каленіченко, О. Урок "Я досліджую світ" у 1 класі / Оксана Каленіченко, Лариса Ісаєва. - С.51–52.
Швець, О. "Благослови, мати, весну закликати!" : (сценарій свята) / Олександр Швець. - С.53–56.
Рак, Л. Добрий сміх – ліки від усіх недуг : (сценарій свята у ІІ циклі навчання (3–4 класи) / Любов Рак. - С.57–60. - Бібліогр.: 4 назви.
Попач, Г. Світле свято Великодня / Галина Попач. - С.60–61.
Конкурс "І сталося диво...". - С.62–63.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.091.26(477)
Ф 11


    Фідкевич, О.
    Етап цілепокладання у процесі формувального оцінювання: мета, роль та форми актуалізації / Олена Фідкевич // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 3(609). - С. 7–10. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--навчання--оцінювання знань учнів
Кл.слова (ненормовані):
оцінювання знань -- формувальне оцінювання -- цілепокладання -- навчальні цілі -- таксономія Б. Блума -- навчальна діяльність -- система запитань -- початкова школа
Анотація: У статті розповідається про постановку цілей уроку – важливий етап і умова ефективної реалізації формувального оцінювання в початковій школі.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)