> Шифр: П2/2003/33 (вересень) Газета 2003р. N 33 (вересень) Васютинський, В. Джерела психологічної статі / В. Васютинський. - С.1-4 Максименко, С. Цілепокладання в навчанні / С. Максименко. - С.5-10 Кл.слова: Креативне мислення Косоротова, Ю. Вчимося із задоволенням / Ю. Косоротова; Оцінка розуміння молодшими школярами творчих графічних задач в умовах часових обмежень. - С.11-14 Гаркавенко, Л. Формування образу " Я" / Л. Гаркавенко; Методика дослідження формування образу статевої ідентифікації "Я-хлопчик"/ "Я-дівчика" у дітей 9-10 років. - С.15-17. Кл.слова: Статеве виховання Бастун, Н. Індивідуальний підхід до учнів з високою тривожністю / Н. Бастун. - С.18-19 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Максименко, С. Цілепокладання в навчанні [Текст] / С. Максименко> // Психолог. - 2003. - N33 (вересень). - С. 5-10
Рубрики: Навчання--засвоєння знань Кл.слова (ненормовані): креативне мислення -- засвоєння знань Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Колесов, Д. В. Целостность и целеполагание. Феномен "тупикового успеха" : В поисках себя [Текст] / Д. В. Колесов> // Мир психологии : Научно-методический журнал. - 2004. - N4. - С. 70-79.
Рубрики: цілепокладання мета--визначення мети Самовизначення особистості Кл.слова (ненормовані): цель, постановка цели -- состояние неопределенности -- фрустрация Є примірники у відділах: всього 5 : Ч.З.№2 (5) Вільні: Ч.З.№2 (5) |
Васько, О. Відкриті завдання як засіб організації навчання на курсах за вибором [Текст] / О. Васько> // Математика в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - N5. - С. 30-32 Рубрики: викладання математики навчання профільне навчання--задачі, вправи, завдання Кл.слова (ненормовані): навички цілепокладання -- типи завдань -- відкрити завдання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-74 Осичка, Олена Василівна. Психологічні особливості смислоприйняття і цілепокладання особистості в ситуації життєвої кризи [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд. психологічних наук. Спец. 19.00.01 - загальна психологія, історія психології / О. В. Осичка ; Одеський державний університет ім. І. І. Мечникова. - Одеса : ОНУ ім. І. І. Мечникова, 2010. - 15 с. -
РУБ 88 Рубрики: цілепокладання Особистість--життєвий шлях Кафедра психології автореферати дисертацій--психологія Кл.слова (ненормовані): Смислосприйняття -- цілепокладання -- ЖИТТЄВА КРИЗА Дод.точки доступу: Одеський державний університет ім. І. І. Мечникова Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
> Шифр: ВОУ1/2013/3 Журнал 2013р. N 3 Андрущенко, Віктор. Конституційний процес у галузі освіти: стратегічне рішення / Віктор Андрущенко. - С.5-8 Вітренко, Юрій. Освіта України в Системі національних рахунків / Юрій Вітренко. - С.9-22. - Бібліогр.: 11 назв. : табл. Молодиченко, Валентин. До 90-річчя Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького / Валентин Молодиченко. - С.23-29 Лапенок, Марія. 10 років Севастопольському міському гуманітарному університету: перспективи навчально-наукової діяльності / Марія Лапенок. - С.30-34 : рис. Корсак, Костянтин. Глобальне майбутнє людства в контексті розвитку вищої освіти / Костянтин Корсак, Юрій Корсак. - С.35-41. - Бібліогр.: 9 назв. : рис. Набок, Микола. Філософські засади ефективності управління освітою / Микола Набок. - С.42-50. - Бібліогр.: 12 назв. Луговий, Володимир. Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів України: виклики та перспективи / Володимир Луговий, Світлана Калашнікова, Жаннета Таланова. - С.51-59. - Бібліогр.: 24 назви. : табл. Коваленко, Вільям. Трагедія "голого розуму" у сфері вищої фахової освіти: причини, наслідки / Вільям Коваленко. - С.60-67. - Бібліогр.: 11 назв. Смолінська, Олеся. Цілепокладання в культурно-освітньому просторі педагогічних університетів / Олеся Смолінська. - С.68-73. - Бібліогр.: 13 назв. Ганаба, Світлана. Інноваційний потенціал традиції: освітній аспект / Світлана Ганаба. - С.74-81. - Бібліогр.: 16 назв. Варецька, Олена. Розвиток соціальної компетентності вчителя початкової школи засобами економічної освіти / Олена Варецька. - С.82-88. - Бібліогр.: 16 назв. Сбруєва, Аліна. Інтернаціоналізація вищої освіти: пріоритети комплексної стратегії Європейського Союзу / Аліна Сбруєва. - С.89-95. - Бібліогр.: 11 назв. : табл. Похресник, Анатолій. Новітні зміни середньої і вищої професійної освіти у розвинених державах світу / Анатолій Похресник. - С.96-102. - Бібліогр.: 5 назв. : табл. Курбатов, Сергій. Моделі університетської освіти XXI століття крізь призму провідних міжнародних рейтингів / Сергій Курбатов. - С.103-110. - Бібліогр.: 25 назв. : табл. Педагогічна Конституція Європи. - С.111-116 Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
С 51 Смолінська, Олеся. Цілепокладання в культурно-освітньому просторі педагогічних університетів / Олеся Смолінська> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 68-73. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Педагогічна освіта--вища освіта--цілі Вища освіта в Україні--педагогічна освіта Кл.слова (ненормовані): цілепокладання -- університетська освіта -- педагогічна освіта -- культурно-освітній простір -- місія університету -- педагогічний університет -- підготовка вчителів -- майбутні вчителі -- індивідуальний розвиток -- інтелектуальний розвиток -- кар’єрні орієнтації -- вища педагогічна освіта Анотація: У статті розглянуто два типи цілей університетської педагогічної освіти, спрямовані на якість майбутнього професійного життя випускників. Цілі індивідуального інтелектуального розвитку та формування кар’єрних орієнтацій можуть реалізовуватися як самостійно, так і поєднуючись, проте щодо педагогічної освіти другий напрям, через діючі культурно-освітні установки та соціально-економічний стан галузі, часто переходить у категорію недекларованих цілей або нівелюється. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Т 98 Тюптя, О. В. Рефлексивний вихід у навчальному процесі [Текст] / О. В. Тюптя> // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 8. - С. 40-44. Рубрики: рефлексологія Кл.слова (ненормовані): рефлексивний вихід -- переосмислення -- рефлексивний аналіз -- спосіб дії -- цілепокладання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
В 61 Вовк, Лариса. Інтерпретація творів мистецтва як важливий чинник образотворення в художньо-практичній діяльності учнів [Текст] / Л. Вовк, Н. Шатайко> // Мистецтво та освіта : Науково-методичний журнал. - 2014. - N 4. - С. 17-22. Рубрики: уроки мистецтва Кл.слова (ненормовані): мистецько-діяльнісні здатності -- цілепокладання -- інтерпретація творів мистецтва -- художньо-практична діяльність Дод.точки доступу: Шатайко, Наталія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1) Вільні: Ч.З.№3 (1) |
Г 85 Грицан, С. Як стишити галоп часу, або Тайм-менеджмент для професійного зростання / Світлана Грицан> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2017. - № 1. - С. 37–43. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--методична робота Кл.слова (ненормовані): дошкільні навчальні заклади -- методична робота -- тайм-менеджмент -- брак часу -- ліміт -- планування часу -- цілепокладання -- делегування -- тести (планування часу) -- анкети (самоаналіз) Анотація: Досвід використання тайм-менеджменту для ефективної організації діяльності педагогічного колективу спеціального НВК № 5 м. Кам’янське, Дніпропетровська область. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ПШ-2/2020/3 Журнал 2020р. N 3 (609) Рашковська, І. Подолання шкільних страхів у дітей молодшого шкільного віку / Ілона Рашковська. - С.1–6. - Бібліогр.: 7 назв. Фідкевич, О. Етап цілепокладання у процесі формувального оцінювання: мета, роль та форми актуалізації / Олена Фідкевич. - С.7–10. - Бібліогр.: 4 назви. Вашуленко, М. Формування в учнів початкових класів дослідницьких умінь на матеріалі програмового курсу української мови / Микола Вашуленко, Світлана Дубовик. - С.11–17. Чабайовська, М. Застосування технології формування критичного мислення молодших школярів у процесі вивчення творчості Т. Г. Шевченка / Марія Чабайовська, Світлана Шароварко. - С.17–21. - Бібліогр.: 11 назв. Слабинська, Н. Інтегрований урок української мови і читання у 2 класі : за Типовою освітньою програмою, розробленою під керівництвом О. Я. Савченко / Наталія Слабинська. - С.21–25. Чупрун, Л. Тематичний день для учнів 2 класу: це може об’єднати спільноту / Лариса Чупрун. - С.25–30. - Бібліогр.: 8 назв. Кузнецова, С. Математична подорож Африкою : (інтегрований урок) / Світлана Кузнецова. - С.31–34. Красоткіна, Н. День Землі – (Терра) 22 квітня : (свято для початкових класів) / Надія Красоткіна. - С.34–39. Сергіна, С. Урок інформатики в 3 класі / Світлана Сергіна. - С.40–41. - Бібліогр.: 2 назви. Коряченко, Л. Година здоров’я "Бути здоровим – це круто!" : (3–4 класи) / Лідія Коряченко. - С.41–44. - Бібліогр.: 4 назви. Павленко, Л. Слухання і театралізація за педагогічною технологією навчання читання та письма "Щоденні 5" / Людмила Павленко, Ірина Джулинська. - С.45–47. - Бібліогр.: 4 назви. Ґолибард, Є. Досліджувати світ необхідно, цінуючи знання та моральні принципи : (система, інформація і знання) / Євген Ґолибард. - С.48–50. Каленіченко, О. Урок "Я досліджую світ" у 1 класі / Оксана Каленіченко, Лариса Ісаєва. - С.51–52. Швець, О. "Благослови, мати, весну закликати!" : (сценарій свята) / Олександр Швець. - С.53–56. Рак, Л. Добрий сміх – ліки від усіх недуг : (сценарій свята у ІІ циклі навчання (3–4 класи) / Любов Рак. - С.57–60. - Бібліогр.: 4 назви. Попач, Г. Світле свято Великодня / Галина Попач. - С.60–61. Конкурс "І сталося диво...". - С.62–63. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ф 11 Фідкевич, О. Етап цілепокладання у процесі формувального оцінювання: мета, роль та форми актуалізації / Олена Фідкевич> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2020. - № 3(609). - С. 7–10. - Бібліогр.: 4 назви. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): оцінювання знань -- формувальне оцінювання -- цілепокладання -- навчальні цілі -- таксономія Б. Блума -- навчальна діяльність -- система запитань -- початкова школа Анотація: У статті розповідається про постановку цілей уроку – важливий етап і умова ефективної реалізації формувального оцінювання в початковій школі. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |