371(075.3)
Ф 66


    Фіцула, Михайло Миколайович.
    Вступ до педагогічної професії [Текст] : Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти / М. М. Фіцула. - Тернопіль : Навчальна книга - Богдан, 2003. - 136 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-692-199-5 : 6.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ--вступ до спеціальності
Кл.слова (ненормовані):
оцінювання студентів -- педагогічна практика студентів -- самостійна робота студентів -- педагогічне спілкування -- майбутні вчителі -- учителі

Примірників всього: 4
фб (1), Ч.З.№2 (2), ав (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), ав (1)

378(477+438)
Б 61


    Біляковська, Ольга Орестівна.
    Система забезпечення якості професійної підготовки майбутніх учителів у республіці Польща та в Україні: порівняльний аналіз [Текст] : монографія / О. О. Біляковська ; ред. С. О. Сисоєва ; Міністерство освіти і науки України, Львівський національний університет імені Івана Франка. - Львів : ЛНУ імені Івана Франка, 2020. - 440 с. - ISBN 978-617-10-0570-9 : 55.00 грн.
УДК
Рубрики: Вища освіта--Україна
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Польща--Вища освіта
Кл.слова (ненормовані):
Професійна підготовка -- Майбутні вчителі


Дод.точки доступу:
Сисоєва, С. О. \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниЛьвівський національний університет імені Івана Франка
Примірників всього: 1
Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

74.58
В 35


    Вернидуб, Роман Михайлович.
    Науково-дослідницька діяльність у структурі забезпечення професійної підготовки вчителя / Р. М. Вернидуб // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 1. - С. 49-55. - Бібліогр.: 11 назв
ББК 74.58
Рубрики: Педагогічна освіта--зміст освіти
   Підготовка вчителів--психолого-педагогічна підготовка

   Підготовка вчителів--формування дослідницьких умінь

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна освіта -- інтеграція освіти і науки -- науково-дослідна робота -- дослідницькі уміння -- готовність до педагогічної діяльності -- професійно-педагогічна спрямованість -- інтелектуальна підготовленість учителя -- педагогічний університетський комплекс -- майбутні вчителі
Анотація: Особливості підготовки сучасного вчителя розглядаються у контексті <формування науково-дослідницьких компетенцій> майбутніх педагогів, логіки наукового мислення і дослідницьких умінь та навичок, здатності передати їх учням; <дослідницька діяльність> майбутнього педагога розглядається як основа ефективної підготовки вчителя.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.58
Ж 50


    Желанова, В. В.
    Формування готовності до педагогічного спілкування в технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів [Текст] / В. В. Желанова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - N 1. - С. 91-99.
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта в Україні
   вчитель початкових класів

   Навчання--методи--форми--засоби

Кл.слова (ненормовані):
контекстне навчання -- майбутні вчителі


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Онищенко, Наталія.
    Організаційно-методичні засади педагогічної практики в системі професійного становлення майбутнього вчителя / Н. Онищенко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 11. - С. 28-33. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.584(4УКР)
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів--педагогічна практика
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна практика -- дидактична практика -- навчально-виробнича практика -- переддипломна практика -- професійне становлення -- майбутні вчителі -- вищі навчальні заклади
Анотація: У статті аналізуються організаційно-методичні засади педагогічної практики у вищому навчяальному закладі, розкривається її значення в системі професійного становлення майбутнього вчителя. Висвітлюються особливості організації педагогічної практики у вищих навчальних закладах різних країн світу.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Горшкова, В. В..
    Культура диалога как цель и ценность образования современного педагога / В. В. Горшкова // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 9. - С. 75-81. - Библиогр.: 4 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 87 + 83.7р30 + 88.840.302 + 74в55 + 74р30
Рубрики: Освіта--філософія освіти
   Підготовка майбутніх вчителів--мовна комунікація

   Педагогічні технології--діалог

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- риторика -- вчителі -- майбутні вчителі -- педагогічна майстерність -- культура діалогу -- міжособистісний діалог -- внутрішній діалог -- комунікативна культура
Анотація: Діалог може розглядатися як засіб руйнування стеореотіпов і вирішення конфліктів, а технологія його проведення - як педагогічна технологія.
Диалог может рассматриваться как средство разрушения стеореотипов и разрешения конфликтов, а технология его проведения - как педагогическая технология.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Ващенко, Олена.
    Метод проектів і кооперативне навчання як засіб оптимізації вищої освіти [Текст] / О. Ващенко, Т. Кравченко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2013. - N 1. - С. 35-37. - Бібліогр. у кінці ст. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.202.242
Рубрики: Вища педагогічна освіта
Кл.слова (ненормовані):
КООПЕРАТИВНЕ НАВЧАННЯ -- МЕТОД ПРОЕКТІВ -- МАЙБУТНІ ВЧИТЕЛІ
Анотація: Розглянуто сутність, цілі та завдання методу проектів та кооперативного навчання, що набули визнання в зарубіжній педагогічній думці. На прикладі конкретних наукових течій показані можливості проектної діяльності та співробітництва не лише для оптимізації навчання, а й для оволодіння студентами навичками соціальної взаємодії як передумови підготовки ефективного вчителя. Визначені та обгрунтовані перспективи подальших досліджень.


Дод.точки доступу:
Кравченко, Тамара

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Куліненко, Лілія.
    Педагогічна практика: компетентнісний підхід / Лілія Куліненко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 63-68. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.58.2
Рубрики: Підготовка вчителів--практична підготовка--вища освіта
   навчання студентів--практика

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна освіта -- вища освіта -- компетенції -- педагогічна практика -- компетентнісний підхід -- майбутні вчителі -- громадянська практика -- громадянське виховання -- громадянська компетентність -- організаторські компетенції -- трудові компетенції -- метод проектів -- проектна діяльність -- підготовка до професійно-педагогічної діяльності
Анотація: Компетентнісний підхід в організації педагогічної практики розглядається в реальних умовах формування майбутнього вчителя; особлива увага звертається на проблему <формування> громадянських, організаторських та трудових компетенцій майбутнього вчителя.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Коваль, Людмила.
    Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи: культуротворчий вимір / Людмила Коваль // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 82-87. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74.58(4Укр)
Рубрики: підготовка вчителів початкових класів
Кл.слова (ненормовані):
майбутні вчителі -- вчителі початкової школи -- підготовка вчителів -- вища освіта -- педагогічна освіта -- зміст освіти -- навчання -- культуротворча спрямованість -- культура вчителя -- культурологічна підготовка -- самоосвітній процес -- мотивація кар’єрного зростання -- здоровий спосіб життя -- культура здоров’я
Анотація: Розкриваються <особистісні чинники розвитку> майбутніх учителів початкової школи, які активізуються за умови посилення культуротворчої спрямованості навчання.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.489
М 22


    Мамчур, Наталія.
    Роль естетичного виховання у підготовці майбутніх вчителів [Текст] / Н. Мамчур // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2013. - Том 16, N 1/2. - С. 110-115. - Бібліогр. у кінці ст.
ББК 74.489
Рубрики: Вища освіта в Україні--естетичне виховання
Кл.слова (ненормовані):
майбутні вчителі -- позааудиторна робота -- декоративно-прикладне мистецтво
Анотація: У статті розглянуто роль естетичного виховання майбутніх учителів засобами декоративно-прикладного мистецтва, зокрема народного лялькарства.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.584(4УКР)
С 51


    Смолінська, Олеся.
    Цілепокладання в культурно-освітньому просторі педагогічних університетів / Олеся Смолінська // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 68-73. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.584(4УКР)
Рубрики: Педагогічна освіта--вища освіта--цілі
   Вища освіта в Україні--педагогічна освіта

Кл.слова (ненормовані):
цілепокладання -- університетська освіта -- педагогічна освіта -- культурно-освітній простір -- місія університету -- педагогічний університет -- підготовка вчителів -- майбутні вчителі -- індивідуальний розвиток -- інтелектуальний розвиток -- кар’єрні орієнтації -- вища педагогічна освіта
Анотація: У статті розглянуто два типи цілей університетської педагогічної освіти, спрямовані на якість майбутнього професійного життя випускників. Цілі індивідуального інтелектуального розвитку та формування кар’єрних орієнтацій можуть реалізовуватися як самостійно, так і поєднуючись, проте щодо педагогічної освіти другий напрям, через діючі культурно-освітні установки та соціально-економічний стан галузі, часто переходить у категорію недекларованих цілей або нівелюється.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Бойко, Г. О.
    Підготовка вчителів початкових класів : відповідно до державного стандарту початкової загальної освіти / Г. О. Бойко // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2013. - № 34/36. - С. 3-8. - Бібліогр.: 17 назв.
ББК 74.204.2
Рубрики: Вчителі початкової школи--іноземні мови--підготовка
Кл.слова (ненормовані):
вчителі початкової школи -- підготовка педагогів -- іноземні мови -- творчий підхід -- майбутні вчителі -- початкова загальна освіта -- навчально-виховний процес -- пізнавальна діяльність -- вчителі іноземної мови
Анотація: У статті розповідається про підготовку вчителів іноземної мови початкової школи.


Є примірники у відділах:
НМК іноз. мов Прим. 1 (вільний)




    Бондар, Володимир.
    Адаптивне навчання студентів як передумова реалізації компетентнісного підходу до професійної підготовки вчителя / В. Бондар, І. Шапошнікова // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 11. - С. 36-41. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.584
Рубрики: Вчителі--професійна підготовка
   Навчання студентів--адаптивне навчання

   Підготовка майбутніх вчителів--адаптивне навчання

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- Я-концепція вчителя -- адаптація -- самоадаптація -- адаптивне навчання -- інноваційна діяльність -- майбутні вчителі -- професійна підготовка
Анотація: У статті розглядається сутність адаптивного навчання студентів та його вплив на ефективність формування фахової компетентності майбутнього педагога. Висвітлюються педагогічні умови та принципи реалізації адаптивної функції навчання студентів професії вчителя.


Дод.точки доступу:
Шапошнікова, Ірина

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74
Б 76


    Божик, Микола Володимирович.
    Підготовка майбутніх учителів до розвитку культури здоров’я учнів загальноосвітньої школи [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04-теорія і методика професійної освіти / М. В. Божик ; Міністерство освіти і науки України, Національний університет водного господарства та природокористування (Рівне). - Рівне : НУВГП, 2015. - 21 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: здоров’я'я учнів
   Кафедра педагогіки

   автореферати дисертацій--професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
майбутні вчителі -- культура здоров’я учнів


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Національний університет водного господарства та природокористування (Рівне)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

22.3р30
Ч-90


    Чумак, Микола.
    Опрацювання тестових завдань як підготовка до підсумкового контролю знань і вмінь з фізики [Текст] / М. Чумак // Фізика та астрономія в рідній школі. - 2015. - N 5. - С. 25-30.
ББК 22.3р30
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів фізики--методика навчання фізики
   Кафедра фізики

Кл.слова (ненормовані):
методика навчання фізики -- підготовка вчителя фізики -- майбутні вчителі -- тестові завдання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


371.15(477)
Д 58


    Довга, Тетяна.
    Імідж-портрет учителя початкової школи: візуалізація професійних вимог та соціальних очікувань / Т. Довга // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 3/4. - С. 20-25 : фотогр. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Вчителі початкової школи--імідж вчителя
Кл.слова (ненормовані):
імідж педагога -- вчителі початкової школи -- професійно значущі якості -- професійні риси -- соціальні очікування -- майбутні вчителі
Анотація: Автор статті зазначає, що соціальний стату учителя передбачає дотримання класичного стилю в одязі, ведення здорового способу життя, володіння педагогічною майстерністю тощо.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


371.13:373.3](4)
Б 81


    Бондаренко, Г.
    Змістове забезпечення підготовки вчителя до мовленнєво-риторичної діяльності в США та європейських країнах (Болгарія, Франція, Польща) / Геннадій Бондаренко // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2017. - № 11. - С. 53–56. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: освіта в зарубіжних країнах
   США--освіта
    Болгарія--освіта

    Франція--освіта

    Польща--освіта

Кл.слова (ненормовані):
майбутні вчителі -- вчителі початкової школи -- підготовка вчителів -- мовна підготовка -- мовленнєво-риторична діяльність -- комунікативна компетентність -- мовленнєво-риторична компетентність -- комунікативна підготовка
Анотація: У статті схарактеризовано змістове забезпечення підготовки вчителів до мовленнєво-риторичної діяльності в коледжах, університетах США та вищих навчальних закладах європейських країнах (Болгарія,Франція, Польща). Найбільш цілісно риторична підготовка педагога реалізована в США з позицій формування комунікативної компетентності. У ВНЗ Франції та Польщі необхідно вдосконалювати підготовку вчителя до мовленнєво-риторичної діяльності.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


378:37.091.12.011.3-051:613/614](477)
М 76


    Момот, О.
    Модель виховання особистості майбутнього вчителя в здоров’язбережувальному середовищі закладу вищої освіти / О. Момот // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 1/2. - С. 62–66. - Бібліогр.: 10 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів--здоров’язбережувальне середовище--заклади вищої освіти
Кл.слова (ненормовані):
модель виховання -- здоров’язбережувальне середовище -- майбутні вчителі -- підготовка майбутніх вчителів -- здоров’язбережувальна діяльність -- здоров’язбережувальна поведінка -- здоров’язбережувальні технології -- особистість -- освітній процес -- вищі навчальні заклади
Анотація: У статті розкрито структуру моделі виховання особистості майбутнього вчителя в здоров’язбережувальному середовищі вищого навчального закладу, що складається з цільового, змістового, процесуального і контрольно-результативного блоку, кожний з яких об’єднує у своєму змісті структурні компоненти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Шимченко, Людмила.
    Розвиток творчої особистості майбутнього вчителя в контексті ідей педагогічної майстерності [Текст] / Л. Шимченко // Рідна школа. - 2018. - N 3/4. - С. 60-63.
Рубрики: Майбутні вчителі--розвиток творчої особистості
Кл.слова (ненормовані):
майбутні вчителі -- творча особистість -- творче мислення -- професійно-педагогічна якість -- саморозвиток -- педагогічна майстерність -- педагогічна культура


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


378:37.091.12.011.3-051
Ш 37


    Шевченко, Людмила.
    Організаційно-методичні умови формування професійної мобільності майбутніх учителів / Л. Шевченко, О. Жовнич // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2019. - № 1. - С. 28-33. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів--формування професійної мобільності
   Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту

Кл.слова (ненормовані):
мобільність -- професійна мобільність -- інноваційна педагогічна діяльність -- майбутні вчителі -- підготовка вчителів
Анотація: Розглянуто поняття професійної мобільності та готовності до інноваційної педагогічної діяльності майбутніх учителів як взаємопов’язані категорії.


Дод.точки доступу:
Жовнич, Олеся

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)