74.58
Ш 85


    Шрамко, Я.
    Досвід упровадження кредитно-модульної системи в навчальний процес педагогічного університету [Текст] / Я. Шрамко // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2010. - N 7/8. - С. 8-10
ББК 74.58
Рубрики: Кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП)
   вища освіта--внз

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
педагогічний університет


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


74.58
С 32


    Сергеев, Н. К.
    Университетское педагогическое образование в современных условиях [Текст] / Н. К. Сергеев // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2011. - N 10. - С. 47-56 . - ISSN 0869-561Х
ББК 74.58
Рубрики: освіта вища педагогічна
   Підготовка вчителів

Кл.слова (ненормовані):
педагогічний вуз -- педагогічний університет -- педагогічна праця -- неперервна педагогічна освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Вернидуб, Р.
    Формування дослідницької компетентності студентів-бакалаврів педагогічних университетів / Роман Вернидуб // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 6. - С. 58-62. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58.2
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів--формування дослідницької компетентності
   Навчання студентів--формування дослідницьких умінь

   Вища освіта--освітньо-кваліфікаційні рівні--молодший спеціаліст, бакалавр, спеціаліст, магістр

Кл.слова (ненормовані):
науково-дослідна діяльність -- бакалаврська підготовка -- дослідницькі вміння -- дослідницька діяльність -- педагогічний університет
Анотація: У статті аналізуються специфіка підготовки педагога-дослідника, принципи організації цього процесу та етапи творчого становлення майбутнього фахівця. Наголошується на важливості створення у навчальних закладах відповідних дослідницьких програм, визначення особливостей їх впровадження, а також реалізації науково-дослідної компоненти у процесі бакалаврської підготовки.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.58
Б 73


    Богданов, Ігор Тимофійович.
    Бердянський державний педагогічний університет: нові вектори розвитку / Ігор Богданов // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2012. - № 2. - С. 16-21. - Бібліогр.: 3 назви
ББК 74.58
Рубрики: Вищі навчальні заклади--педагогічний університет--Україна
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Бердянськ, місто--вищі навчальні заклади
    Запорізька область--вища освіта

Кл.слова (ненормовані):
вищий навчальний заклад -- педагогічний ВНЗ -- педагогічний університет -- розвиток університету -- інноваційний розвиток -- науково-педагогічні школи -- наукові дослідження -- міжнародне співробітництво -- підготовка наукових кадрів -- підготовка науково-педагогічних кадрів -- науково-видавнича діяльність -- імідж -- навчальний процес -- науково-дослідна діяльність -- студенти -- аспіранти -- наукове товариство -- культурно-мистецька діяльність -- спортивні здобутки -- ювілей університету
Анотація: Висвітлюються основні аспекти діяльності Бердянського державного педагогічного університету в контексті напрямів і завдань інноваційного розвитку ВНЗ, аналізуються знакові здобутки професорсько-викладацького колективу навчального закладу.


Дод.точки доступу:
Бердянський державний педагогічний університет \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Смолінська, Олеся.
    Етичність як чинник розширення та обмеження дієвості організаційної культури педагогічних університетів / Олеся Смолінська // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 42-49 : рис. - Бібліогр.: 18 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Вищі навчальні заклади--організаційна культура--етичні аспекти
Кл.слова (ненормовані):
педагогічний університет -- організаційна культура -- крос-культурна етичність -- індигенна особистість -- етична замкнутість
Анотація: У статті розглядається етичність як чинник, пов’язаний із соціальною та педагогічною сторонами діяльності педагогічного університету як організації. Значна увага приділяється аналізові різних аспектів етичності, зокрема крос-культурному, формальному, проблемі організаційної етичної замкнутості ВПНЗ.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Дем’яненко, Наталія.
    Контекстність освітнього простору вищої школи: рівень магістратури / Наталія Дем’яненко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 50-56. - Бібліогр.: 16 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Педагогічна освіта--магістратура
   Вища освіта--технології навчання

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- компетентнісний підхід -- педагогічний університет -- магістратура -- контекстне навчання -- контекст -- проблемна ситуація -- контекстний підхід -- крос-культурний контекст -- освітнє середовище контекстного типу -- контекстне освітнє середовище -- підручник контекстного типу -- квазіпрофесійна діяльність
Анотація: Обґрунтовано співвідношення компетентнісного підходу і контекстного навчання у вищій школі як методології і практики, доведено переваги освітнього середовища контекстного типу на рівні педагогічної магістратури. Розкрито роль квазіпрофесійної діяльності у переході від навчальної до професійної реалізації майбутнього магістра педагогіки вищої школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.584(4УКР)
С 51


    Смолінська, Олеся.
    Цілепокладання в культурно-освітньому просторі педагогічних університетів / Олеся Смолінська // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 68-73. - Бібліогр.: 13 назв.
ББК 74.584(4УКР)
Рубрики: Педагогічна освіта--вища освіта--цілі
   Вища освіта в Україні--педагогічна освіта

Кл.слова (ненормовані):
цілепокладання -- університетська освіта -- педагогічна освіта -- культурно-освітній простір -- місія університету -- педагогічний університет -- підготовка вчителів -- майбутні вчителі -- індивідуальний розвиток -- інтелектуальний розвиток -- кар’єрні орієнтації -- вища педагогічна освіта
Анотація: У статті розглянуто два типи цілей університетської педагогічної освіти, спрямовані на якість майбутнього професійного життя випускників. Цілі індивідуального інтелектуального розвитку та формування кар’єрних орієнтацій можуть реалізовуватися як самостійно, так і поєднуючись, проте щодо педагогічної освіти другий напрям, через діючі культурно-освітні установки та соціально-економічний стан галузі, часто переходить у категорію недекларованих цілей або нівелюється.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74
М 77


    Монь, Альона.
    Управління професійною адаптацією молодих учителів у творчості О. Г. Мороза : (1940-2007 рр.) / А. Монь // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2014. - № 8/9. - С. 57-60. - Бібліогр.: 4 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів
Кл.слова (ненормовані):
професійна адаптація -- молодий вчитель -- коригувальна діяльність -- педагогічний університет -- координувальна діяльність -- управління професійною адаптацією
Анотація: Автор статті розглядає наукові погляди академіка НАПН України О. Г. Мороза щодо діяльності вищого педагогічного навчального закладу з управління професійною адаптацією випускників. Аналізується коригувальна та координувальна діяльність педагогічного університету з підвищення адаптивних можливостей молодих учителів.


Дод.точки доступу:
Мороз, Олексій Григорович (академік АПН України, доктор педагогічних наук, професор ; 1940-2007 рр.) \о нем\

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


378.091.12:004
Б 20


    Балик, Н. Р.
    Інноваційне освітнє середовище університету як інструмент підвищення якості знань педагогів нової формації [Текст] / Н. Р. Балик, Г. П. Шмигер // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 1. - С. 4-11.
ББК 378.091.12:004
Рубрики: Вища освіта в Україні--інноваційне освітнє середовище
Кл.слова (ненормовані):
інноваційне освітнє середовище -- підвищення якості знань педагогів -- педагогічний університет -- концепція Нової української школи
Анотація: У статті розглянуто проблему підготовки педагогів у контексті Нової української школи, підвищення якості їх знань шляхом формування інформаційного освітнього середовища університету.


Дод.точки доступу:
Шмигер, Г. П.

Є примірники у відділах: всього 1 : інф. (1)
Вільні: інф. (1)




    Семенюк, Олег.
    Освітні традиції у розвитку педагогічного університету [Текст] / О. Семенюк // Рідна школа. - 2019. - N 2. - С. 3-6.
Рубрики: Освіта в Україні--розвиток освіти
Кл.слова (ненормовані):
розвиток освіти в Україні -- освітні традиції -- педагогічний університет


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)