С51 Смолінська, Олеся Євгеніївна. Лінгводидактичні основи національно-мовного виховання особистості засобами українського фольклору [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика навчання (української мови) / О. Є. Смолінська ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 1999. - 21 с. -
РУБ 81 Рубрики: методика навчання української мови фольклор український виховання національно-мовне автореферати дисертацій--українська мова Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
> Шифр: ВШ-3/2011/11 Журнал 2011р. N 11 Іщенко, Тетяна. Особливості та проблеми національної вищої освіти / Т. Іщенко, М. Хоменко. - С.7-14 Кириченко, Олександр. Формування системи управління вищим навчальним закладом інноваційного типу / О. Кириченко, Ю. Вигівська. - С.29-38 Василів, Володимир. Особливості інформатизації системи управління ВНЗ в умовах трансформації вищої освіти України / В. Василів, Р. Костюкевич. - С.39-49 Зюзіна, Тетяна. Шляхи інтеграції мистецтва у структуру змісту культурологічної підготовки студентів у ВНЗ / Т. Зюзіна. - С.50-61 Смолінська, Олеся. Культурологічний аспект інформаційного поля вищих навчальних закладів / О. Смолінська. - С.62-69 Мазепа, Іван. Організація підготовки магістрів за напрямом "Лабораторна діагностика біологічних систем" / І. Мазепа, М. Мазепа. - С.87-93 Пендзей, Іван. Болонський процес і проблеми викладання та вивчення новітньої історії країн Західної Європи і Америки / І. Пендзей. - С.94-103 Ковтун, Світлана. Інноваційні технології семінарських занять / С. Ковтун. - С.104-109 Поляк, Ольга. Еволюція освітнього планування: від тоталітарних до форсайтних підходів / О. Поляк. - С.110-118 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 51 Смолінська, Олеся. Культурологічний аспект інформаційного поля вищих навчальних закладів [Текст] / О. Смолінська> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2011. - N 11. - С. 62-69 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вищі навчальні заклади--виховна робота Кл.слова (ненормовані): культурологічний аспект -- інформаційне поле -- вищий навчальний заклад -- освітній менеджмент Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ОІУ/2012/15/1 Журнал 2012р. т.15 N 1 Паращенко, Людмила. Європейський вимір у системі загальної середньої освіти України / Л. Паращенко. - С.7-13. Кухаренко, Володимир. Підготовка вчителя до дистанційного навчального процесу / В. Кухаренко. - С.14-18. Сініцина, Ірина. Європейський досвід у реалізації технологічних платформ в Україні / І. Сініцина. - С.19-22. Рідей, Наталія. Міжнародні стандарти та настанови із забезпечення й управління якістю освіти / Н. Рідей, Д. Шофолов, А. Ільчик. - С.23-32. Смолінська, Олеся. Інноваційне управління у вищій педагогічній освіті з урахуванням співвідношення категорій організаційної культури та гендеру / О. Смолінська. - С.33-41. Кравченко, Юрій. Українознавство у системі роботи вчителя природничо-математичних дисциплін / Ю. Кравченко. - С.42-46. Пономаренко, Ангеліна. Репрезентація історичного контенту в підручниках з української мови для загальноосвітніх навчальних закладів: підходи до аналізу / А. Пономаренко. - С.47-51. Кухар, Вікторія. Теоретико-методологічні аспекти вивчення поняття "субкультура" і його складової "молодіжна субкультура" в українознавчому вимірі / В. Кухар. - С.52-57. Зимомря, Микола. Життя на гончарному крузі : [про Валерія Скотного] / М. Зимомря, І. Добрянський. - С.64-68. Вішар, Юлія. Історичний плацдарм ринку праці в контексті Болонського процесу / Ю. Вішар. - С.69-74. Строкаль, Віта. Алгоритм здійснення професійно-практичного навчання майбутніх екологів / В. Строкаль. - С.75-81. Рибалко, Юлія. Сутність поняття професійної компетентності у психолого-педагогічній літературі / Ю. Рибалко. - С.82-90. - Бібліогр.: 64 назви. Клочек, Григорій. Концепція реформування літературної освіти в середній школі (предмет - українська література) : коментований варіант / Г. Клочек. - С.91-109. Дуброва, Оксана. Теоретичні засади формування основ культури спілкування дітей 5-7 років / О. Дуброва. - С.110-115. Максименко, Клавдія. Нормативно-правове забезпечення впровадження споживчої освіти в Україні та світі / К. Максименко. - С.116-122. Вебометричний рейтинг університетів світу. - С.123-163. Топ-60 українських університетів згідно з рейтингом вебометрика та їхнє місце у світовому рейтингу. - С.164-168. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 51 Смолінська, Олеся. Інноваційне управління у вищій педагогічній освіті з урахуванням співвідношення категорій організаційної культури та гендеру [Текст] / О. Смолінська> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2012. - Том 15, N 1. - С. 33-41. Рубрики: Вища освіта в Україні--інноваційне управління освіта педагогічна Вища освіта в Україні--педагогічна освіта Кл.слова (ненормовані): організаційна культура -- вища педагогічна освіта -- інноваційне управління Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВОУ1/2013/1 Журнал 2013р. N 1 Андрущенко, Віктор. Інтеграція цінностей: педагогічний досвід Європи. Стаття перша. Велика Хартія Університетів / Віктор Андрущенко. - С.5-10. - Бібліогр.: 6 назв. Закревський, Володимир. Трансформація діяльності соціогуманітарної галузі: концептуальна версія / Володимир Закревський. - С.11-16. - Бібліогр.: 1 назв. Прудченко, Інна. Індивідуальний сенс педагогічної освіти / Інна Прудченко. - С.17-22. - Бібліогр.: 7 назв. Онкович, Ганна. Медіадидактика вищої школи: український досвід / Ганна Онкович. - С.23-29. - Бібліогр.: 15 назв. Корсак, Костянтин. Сучасна точка біфуркації світової науки і перспективи глобального майбутнього / Костянтин Корсак. - С.30-35. - Бібліогр.: 7 назв. : табл. Морозов, Володимир. Педагогічний процес як просвітництво і дослідницька діяльність / Володимир Морозов. - С.36-41. - Бібліогр.: 9 назв. Смолінська, Олеся. Етичність як чинник розширення та обмеження дієвості організаційної культури педагогічних університетів / Олеся Смолінська. - С.42-49. - Бібліогр.: 18 назв. : рис. Дем’яненко, Наталія. Контекстність освітнього простору вищої школи: рівень магістратури / Наталія Дем’яненко. - С.50-56. - Бібліогр.: 16 назв. Дмитрієв, Валерій. Маркетингова стратегія ВНЗ / Валерій Дмитрієв. - С.57-62. - Бібліогр.: 13 назв. : рис. Куліненко, Лілія. Педагогічна практика: компетентнісний підхід / Лілія Куліненко. - С.63-68. - Бібліогр.: 13 назв. Похресник, Анатолій. Освітньо-філософський аналіз особливостей сучасного стану і тенденцій зміни сфери навчання і виховання / Анатолій Похресник. - С.69-74. - Бібліогр.: 10 назв. Блохін, Олег. Український спорт у сучасній соціокультурній реальності / Олег Блохін. - С.75-81. - Бібліогр.: 15 назв. Коваль, Людмила. Професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи: культуротворчий вимір / Людмила Коваль. - С.82-87. - Бібліогр.: 9 назв. Козієвська, Олена. Академічна мобільність: причини вибору навчання за кордоном / Олена Козієвська. - С.88-97. - Бібліогр.: 28 назв. Печко, Наталія. Формування моральної культури як основна мета виховання особистості / Наталія Печко. - С.98-104. - Бібліогр.: 13 назв. Ярчук, Юлія. Природа "здорового способу життя" та чинники його формування / Юлія Ярчук. - С.105-111. - Бібліогр.: 22 назви. Луговий, Володимир. Міжнародна науково-практична конференція "Європейська інтеграція вищої освіти України в контексті Болонського процесу" / Володимир Луговий, Світлана Калашнікова, Жанна Таланова. - С.112-115 Світлої пам’яті Владлена Степановича Лутая : 17 лютого [2013 р.] пішов із життя Лутай Владлен Степанович - відомий науковець, вчений і педагог. - С.116 : портр. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Смолінська, Олеся. Етичність як чинник розширення та обмеження дієвості організаційної культури педагогічних університетів / Олеся Смолінська> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 42-49 : рис. - Бібліогр.: 18 назв. Рубрики: Вищі навчальні заклади--організаційна культура--етичні аспекти Кл.слова (ненормовані): педагогічний університет -- організаційна культура -- крос-культурна етичність -- індигенна особистість -- етична замкнутість Анотація: У статті розглядається етичність як чинник, пов’язаний із соціальною та педагогічною сторонами діяльності педагогічного університету як організації. Значна увага приділяється аналізові різних аспектів етичності, зокрема крос-культурному, формальному, проблемі організаційної етичної замкнутості ВПНЗ. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВОУ1/2013/3 Журнал 2013р. N 3 Андрущенко, Віктор. Конституційний процес у галузі освіти: стратегічне рішення / Віктор Андрущенко. - С.5-8 Вітренко, Юрій. Освіта України в Системі національних рахунків / Юрій Вітренко. - С.9-22. - Бібліогр.: 11 назв. : табл. Молодиченко, Валентин. До 90-річчя Мелітопольського державного педагогічного університету імені Богдана Хмельницького / Валентин Молодиченко. - С.23-29 Лапенок, Марія. 10 років Севастопольському міському гуманітарному університету: перспективи навчально-наукової діяльності / Марія Лапенок. - С.30-34 : рис. Корсак, Костянтин. Глобальне майбутнє людства в контексті розвитку вищої освіти / Костянтин Корсак, Юрій Корсак. - С.35-41. - Бібліогр.: 9 назв. : рис. Набок, Микола. Філософські засади ефективності управління освітою / Микола Набок. - С.42-50. - Бібліогр.: 12 назв. Луговий, Володимир. Професійний розвиток керівників вищих навчальних закладів України: виклики та перспективи / Володимир Луговий, Світлана Калашнікова, Жаннета Таланова. - С.51-59. - Бібліогр.: 24 назви. : табл. Коваленко, Вільям. Трагедія "голого розуму" у сфері вищої фахової освіти: причини, наслідки / Вільям Коваленко. - С.60-67. - Бібліогр.: 11 назв. Смолінська, Олеся. Цілепокладання в культурно-освітньому просторі педагогічних університетів / Олеся Смолінська. - С.68-73. - Бібліогр.: 13 назв. Ганаба, Світлана. Інноваційний потенціал традиції: освітній аспект / Світлана Ганаба. - С.74-81. - Бібліогр.: 16 назв. Варецька, Олена. Розвиток соціальної компетентності вчителя початкової школи засобами економічної освіти / Олена Варецька. - С.82-88. - Бібліогр.: 16 назв. Сбруєва, Аліна. Інтернаціоналізація вищої освіти: пріоритети комплексної стратегії Європейського Союзу / Аліна Сбруєва. - С.89-95. - Бібліогр.: 11 назв. : табл. Похресник, Анатолій. Новітні зміни середньої і вищої професійної освіти у розвинених державах світу / Анатолій Похресник. - С.96-102. - Бібліогр.: 5 назв. : табл. Курбатов, Сергій. Моделі університетської освіти XXI століття крізь призму провідних міжнародних рейтингів / Сергій Курбатов. - С.103-110. - Бібліогр.: 25 назв. : табл. Педагогічна Конституція Європи. - С.111-116 Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
С 51 Смолінська, Олеся. Цілепокладання в культурно-освітньому просторі педагогічних університетів / Олеся Смолінська> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 3. - С. 68-73. - Бібліогр.: 13 назв. Рубрики: Педагогічна освіта--вища освіта--цілі Вища освіта в Україні--педагогічна освіта Кл.слова (ненормовані): цілепокладання -- університетська освіта -- педагогічна освіта -- культурно-освітній простір -- місія університету -- педагогічний університет -- підготовка вчителів -- майбутні вчителі -- індивідуальний розвиток -- інтелектуальний розвиток -- кар’єрні орієнтації -- вища педагогічна освіта Анотація: У статті розглянуто два типи цілей університетської педагогічної освіти, спрямовані на якість майбутнього професійного життя випускників. Цілі індивідуального інтелектуального розвитку та формування кар’єрних орієнтацій можуть реалізовуватися як самостійно, так і поєднуючись, проте щодо педагогічної освіти другий напрям, через діючі культурно-освітні установки та соціально-економічний стан галузі, часто переходить у категорію недекларованих цілей або нівелюється. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
> Шифр: ВШ-3/2014/9 Журнал 2014р. N 9 Андрющенко, Наталія. Національний гірничий університет - сучасний європейський ВНЗ / Н. Андрющенко. - С.7-10 Гаращук, Олена. Парадигмальний підхід до формування управлінської стратегії розвитку вищої освіти / О. Гаращук, В. Куценко. - С.11-21 Смолінська, Олеся. Становлення концепції українського університету / О. Смолінська. - С.22-31 Базилевич, Віктор. Олімпіада з економічної теорії як важливий напрям роботи з обдарованою молоддю / В. Базилевич, Н. Гражевська, Н. Томчук-Пономаренко. - С.32-43 Загірняк, Михайло. Наукометричні бази даних - наступний щабель розвитку чи якір для науковця / М. Загірняк, С. Сергієчко, П. Костенко. - С.44-54 Гогунський, Віктор. Створюємо свій аккаунт "Google Академія" / В. Гогунський, О. Колесніков. - С.55-58 Михайленко, Владислав. Математичні пакети прикладних програм для комп’ютерного аналізу напівпровідникових перетворювачів електроенергії з багаторозгалуженими структурами / В. Михайленко, В. Піксотов, О. Скринник. - С.59-62 Клименко, Віталій. Світоглядно орієнтована методика викладання фахових дисциплін у технічному ВНЗ / В. Клименко. - С.63-70 Головенкін, Володимир. Щодо якості підготовки абітурієнтів та зовнішнього незалежного оцінювання / В. Головенкін. - С.71-84 Вища освіта і наука: огляд періодичних видань. - С.85-94 Перелік книг, яким надано гриф МОН України у березні-липні 2014 року. - С.96-126 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 51 Смолінська, Олеся. Становлення концепції українського університету [Текст] / О. Смолінська> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2014. - N 9. - С. 22-31 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--університетська освіта Кл.слова (ненормовані): український університет -- культурно-освітній простір -- концепція українського університету Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 274 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 92.58 грн. Зміст: МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ Асоянц, Поліна Григорівна. Проблеми навчання іноземної мови фахівців / П. Г. Асоянц. - С .7-13 Благинин, Валерий Михайлович. Вопросы эстетики труда в марксистской теории / В. М. Благинин. - С .14-17 Бобро, Артур Анатолійович. Аналіз поняття "соціальне здоров’я студента" / А. А. Бобро. - С .18-21 Бойко, Надія Іванівна. Звертання – показник рівня нормативності мовлення школярів / Н. І. Бойко, Л. В. Клепак. - С .22-29 Вовк, Оксана Романівна. Провідні тенденції гуманізації освіти: теоретичний аналіз / О. Р. Вовк. - С .30-34 Гордієнко, Ніна Василівна. До проблеми формування професійної компетентності майбутніх соціальних педагогів у ВНЗ / Н. В. Гордієнко. - С .35-39 Кудря, Микола Миколайович. Протекція розвитку української мови як педагогічна засада збереження національної ідентичності вищої освіти України / М. М. Кудря. - С .40-46 Мороз, Лілія Миколаївна. Характеристика структурних компонентів креативності вчителів іноземних мов / Л. М. Мороз. - С .47-52 Мрачковська, Марина Миколаївна. Генезис поняття "міжкультурна комунікація" у педагогічній науці / М. М. Мрачковська. - С .53-58 Примачок, Людмила Леонтіївна. Особливості виховання особистості студента-медика / Л. Л. Примачок. - С .59-65 Рябокінь, Сергій Іванович. Моніторинг професійного виховання майбутнього педагога як умова підвищення якості освітнього процесу в педагогічному ВНЗ І–ІІ рівнів акредитації / С. І. Рябокінь. - С .66-69 Смолінська, Олеся Євгенівна. Антропопсиходинамічний підхід у дослідженні культурно-освітнього простору педагогічних університетів / О. Є. Смолінська. - С .70-76 Суховєєва, Наталія Миколаївна. Загальноосвітній навчальний заклад виховної колонії як суб’єкт соціально-педагогічної діяльності / Н. М. Суховєєва, М. І. Науменко. - С .77-82 Харицька, Світлана Василівна. Проблеми створення нових словників для студентів технічних спеціальностей / С. В. Харицька. - С .83-86 Шевчук, Марина Олександрівна. Модель управління процесом формування професійної компетентності майбутніх вчителів засобами педагогічного проектування / М. О. Шевчук. - С .87-93 Ярослав, Людмила Олександрівна. Розуміння вчителем особистості учня підліткового віку як фактор вирішення педагогічних конфліктів / Л. О. Ярослав, А. М. Баглай. - С .94-97 МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ Арнаута, Наталія Володимирівна. Деякі аспекти використання інформаційних технологій під час вивчення вищої математики / Н. В. Арнаута. - С .98-101 Бичек, О. А. Психологічний компонент формування готовності майбутніх учителів-філологів до застосування синтетичних видів мистецтва / О. А. Бичек. - С .102-106 Боднарчук, Олеся Василівна. Використання розрахункових задач при вивченні неорганічної хімії на фармацевтичному факультеті ІФНМУ / О. В. Боднарчук, А. О. Стецьків, Л. В. Стецьків. - С .107-110 Груша, Ляля Олександрівна. Особистісно орієнтоване навчання та виховання у вищих медичних навчальних закладах / Л. О. Груша. - С .111-114 Мельник, Дмитро Олександрович. Використання комп’ютерного тестування для підвищення ефективності засвоєння курсу загальної хімії / Д. О. Мельник. - С .115-119 Палій, Олександр Анатолійович. Про підвищення ефективності навчання другої іноземної мови в ЗНЗ / О. А. Палій. - С .120-124 Плотніков, Євген Олександрович. Оцінка готовності майбутніх учителів до гібридного навчання іноземних мов / Є. О. Плотніков. - С .125-130 Ревенчук, Валентина Василівна. Інтегративний підхід до проблеми змістового наповнення навчальної взаємодії в інструментальному класі / В. В. Ревенчук. - С .131-135 Шарейко, Ірина Вячеславівна. Переваги та можливості використання інформаційно-комунікативних технологій в навчанні англійської мови / І. В. Шарейко. - С .136-140 Якимчук, Світлана Никанорівна. Формування професійних компетенцій майбутніх хормейстерів в умовах творчо-педагогічної практики / С. Н. Якимчук. - С .141-145 ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА Бережок, Владислава Юріївна. Труднощі та їх подолання у процесі професійного становлення майбутнього педагога (на прикладі підготовки вчителя хімії) / В. Ю. Бережок. - С .146-150 Гончарова, Євгенія Євгеніївна. Проектування діяльності "викладач – студент" в умовах організації диференціації навчання фахових дисциплін майбутніх учителів іноземної мови у вищих педагогічних навчальних закладах / Є. Є. Гончарова. - С .151-157 Коваль, Тамара Іванівна. Комплексний підхід до реалізації індивідуального навчання професійно орієнтованого англомовного читання майбутніх інженерів / Т. І. Коваль, А. О. Коваль. - С .158-164 Лашук, Наталія Миколаївна. Навчання професійно спрямованого аудіювання англійською мовою студентів напряму підготовки 0901 "Сільське господарство і лісництво" / Н. М. Лашук. - С .165-169 Лукашова, Ніна Іванівна. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього вчителя хімії для загальноосвітніх навчальних закладів / Н. І. Лукашова. - С .170-174 Майєр, Наталія Василівна. Особливості професійно-методичної діяльності майбутніх викладачів французької мови / Н. В. Майєр. - С .175-180 Матвієнко, Світлана Іванівна. Організація лабораторних занять студентів спеціальності "Дошкільна освіта" при вивченні навчальної дисципліни "Художня праця та основи дизайну" / С. І. Матвієнко. - С .181-185 Окопна, Яна Володимирівна. Сучасні підходи до формування професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності майбутніх туристичних менеджерів / Я. В. Окопна. - С .186-192 Окопна, Яна Володимирівна. Психолінгвістичні засади формування професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності майбутніх працівників туристичної сфери / Я. В. Окопна, К. М. Чала. - С .193-197 Павленко, Олексій Миколайович. До проблеми використання музичних комп’ютерних програм у професійній підготовці майбутнього вчителя музики / О. М. Павленко. - С .198-202 Петров, Андрій Олександрович. Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів фізичної культури в процесі професійної підготовки / А. О. Петров. - С .203-207 Халимон, Ірина Йосипівна. Зміст соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземної мови / І. Й. Халимон. - С .208-214 Яковенко-Глушенкова Є., Єлизавета Валентинівна. Особливості процесу формування професійно орієнтованої усномовленнєвої комунікативної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови на початковому ступені навчання / В. Яковенко-Глушенкова Є. - С .115-220 ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД Абрамович, Вероніка Євгеніївна. Особливості відбору кандидатів на медичне навчання в університетах Франції / В. Є. Абрамович. - С .221-225 Віннікова, Лілія Федорівна. Значущі аспекти британської системи вищої освіти / Л. Ф. Віннікова. - С .226-229 Дубровська, Лариса Олександрівна. Педагогічна думка ХVІІІ ст. про значення індивідуального підходу у формуванні особистості дитини / Л. О. Дубровська. - С .230-232 Киричок, Інна Іванівна. Філософсько-педагогічні течії на початку ХХ ст. / І. І. Киричок. - С .233-238 Клунко, Р. Ю. Теоретичні основи правового виховання старшокласників у історії вітчизняної педагогічної думки / Р. Ю. Клунко. - С .239-243 Коваленко, Євгенія Іванівна. Тенденції розвитку дошкільного виховання в Україні у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст. / Є. І. Коваленко. - С .244-249 Ковнер, Віра Володимирівна. Питання ефективності співпраці школи і сім’ї у просвітницько-педагогічній діяльності товариства "Знання" (друга половина ХХ ст.) / В. В. Ковнер. - С .250-253 Паламаренко, Інна Олексіївна. Теоретико-методологічні аспекти професійної підготовки майбутніх лікарів у Великій Британії / І. О. Паламаренко. - С .254-259 Пилипенко, Вадим Валерійович. Олександр Іванович Стронін – ініціатор відкриття недільних шкіл на Полтавщині / В. В. Пилипенко. - С .260-265 Щука, Галина Петрівна. Галузева система підготовки фахівців сфери туризму в Російській Федерації / Г. П. Щука. - С .266-271
РУБ 15 Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів Викладання іноземної мови Соціальний педагог--Професійна діяльність Педагогічні конфлікти методика навчання Виховання учнів Викладання хімії в школі професійна підготовка вчителів Підготовка майбутніх вчителів Туризм--менеджмент історія освіти в зарубіжних країнах Історія освіти--Україна Дошкільне виховання Україна--Освіта Франція--освіта Великобританія--освіта--історія Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Стронін, Олександр Іванович \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |