37(09)(4Укр)
К 92


    Купчинська, Юлія Тимофіївна.
    Наша рідна школа [Текст] : історико-краєзнавчі нариси / Ю. Т. Купчинська, М. М. Купчинський. - Луцьк : Надстир'я, 2005. - 396 с. - ISBN 966-517-489-4 : 3.50 грн.
ДРНТІ
ББК 74.03(4Укр-4Вол)
РУБ 37(09)(4Укр)
Рубрики: Історія освіти--Україна
   Купичів, село--історія школи
Анотація: Автори намагались історію школи передати через архівні матеріали, спогади педагогів, випускників різних років, розповіді старожилів Купичева та навколишніх сіл.


Дод.точки доступу:
Купчинський, Михайло Макарович
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

37.014.52:281.9(470)(477.5)"311"
П30


    Петренко, І. М.
    Церковнопарафіяльні школи лівобережної України в системі освітньої урядової політики царської Росії (1884-1917 рр.) [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. ист. наук : 07.00.01 / І. М. Петренко ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2005. - 20 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 74.03
Рубрики: Історія освіти--Україна
   Автореферати дисертацій--історія України

   Лівобережна Україна--історія, кінець 19-початок 20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
православне духовенство -- церковнопарафіяльні школи


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

37
Ж 35


    Жаровська, І. А.
    Жіноча освіта в Україні у XIX на початку XX століття [Текст] / І. А. Жаровська // Шкільна бібліотека. - 2010. - N 5. - С. 37-41.
ББК 37
Рубрики: Жіноча освіта
   Історія освіти--Україна

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
жіноча освіта


Є примірники у відділах: всього 1 : ІБв (1)
Вільні: ІБв (1)


74
Д 81


    Дудар, В.
    Вплив духовенства Почаївського монастиря на культурно-освітнє життя Волині (ХІХ-початок ХХ ст.) [Текст] / В. Дудар // Рідна школа : Щомісячний науково-педагогічний жупнал. - 2010. - N 12. - С. 45-48
ББК 74
Рубрики: Духовна освіта
   Історія освіти--Україна



Дод.точки доступу:
\о ней\

Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


74
В 39


    Ветохина, Валентина Алексеевна.
    Развитие общеобразовательной школы Украинской ССР в 80-е годы: опыт, проблемы [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. исторических наук. Спец. 07.00.01 - история общественных движений и политических партий / В. А. Ветохина ; Днепропетровский гос. ун-тет. - Дніпропетровськ : ДДУ, 1991. - 17 с. -
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: Історія освіти--Україна
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Автореферати дисертацій--педагогічні науки--історія педагогіки



Дод.точки доступу:
Днепропетровский гос. ун-тет
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

74.03(4УКР)
В 75


    Ворох, А.
    Лабораторно-бригадний метод навчання в системі вищої інженерної освіти України (кінець 20-х - початок 30-х років XX ст.) [Текст] / А. Ворох // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2009. - N 10. - С. 50-53. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Історія освіти--Україна
   Вища освіта--історія

Кл.слова (ненормовані):
ВИЩА ТЕХНІЧНА ОСВІТА


Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2)
Вільні: Ч.З.№2 (2)


74.03(4УКР)
Т 88


    Туровська, Л.
    Два життя - дві долі [Текст] / Л. Туровська // Наука і суспільство : Науково-популярний і літературно-художній ілюстрований журнал. - 2010. - N 3/4. - С. 47-48. . - ISSN 0130-7037
ББК 74.03(4УКР)
Рубрики: Історія освіти--Україна


Дод.точки доступу:
Галшка, (Єлизавета) Гулевичівна \о ней\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.03(4Укр)
Я 48


    Якса, Наталія Володимирівна.
    У пошуках витоків / Н. В. Якса // Шлях освіти : наук-.метод. журн. - 2011. - № 3. - С. 45-47
Рец. на кн. : Кузьміна С. Л. Філософія освіти та виховання в київській академічній традиції XIX- початку XX ст. : монографія / С. Л. Кузьміна. - Сімферополь : Н. Оріанда, 2010. - 552 с.
ББК 74.03(4Укр)
Рубрики: Історія освіти--Україна
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
філософія освіти -- філософія виховання -- витоки філософії освіти -- витоки філософії виховання
Анотація: Подана рецензія на монографію Кузьміної С. Л. "Філософія освіти та виховання в київській академічній традиції XIX- початку XX ст.".


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.2
Т 11


    Тімець, Оксана.
    Історичні віхи професійної підготовки майбутніх вчителів географії [Текст] / О. Тімець // Географія та основи економіки в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 11/12. - С. 26-35.
ББК 74.2 + 74.03(4УКР)
Рубрики: професійна підготовка вчителів
   Географічна освіта

   Історія освіти--Україна

   Підготовка майбутніх вчителів географії

Кл.слова (ненормовані):
підготовка вчителя-географа


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 10 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 260 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 78.11 грн.
    Зміст:
Авраменко, Ольга Валентинівна. Математична складова системи підготовки магістрів спеціальності 8.18010022 "Освітні вимірювання" / О. В. Авраменко, Л. І. Лутченко, С. Д. Паращук. - С .8-16
Авраменко, Ольга Валентинівна. Моделі та методи статистичної обробки результатів тестування: огляд монографій та підручників / О. В. Авраменко. - С .17-24
Білоусова, Надія Валентинівна. Механізми формування потреби у самовдосконаленні / Н. В. Білоусова. - С .25-29
Гуртовий, Юрій Валерійович. Аналіз тестів різних форм з математичного аналізу класичними методами та засобами IRT / Ю. В. Гуртовий, К. М. Кондрашова. - С .30-35
Збаравська, Леся Юріївна. Реалізація принципів фундаментальної та професійної спрямованості як методологічна основа концепції навчання фізики в аграрно-технічному навчальному закладі / Л. Ю. Збаравська. - С .36-40
Коваленко, Євгенія Іванівна. Діагностика якості професійної діяльності вчителя / Є. І. Коваленко. - С .41-46
Ковальчук, Юрій Олексійович. Побудова інтерпретаційного аргументу і аргументу валідизації у комплексному дослідженні валідності стандартизованого предметного тесту / Ю. О. Ковальчук. - С .47-51
Котяк, Віталій Володимирович. Web-орієнтовані системи тестування навчальних досягнень / В. В. Котяк. - С .52-56
Лісова, Тетяна Володимирівна. Статистичний аналіз об’єктивності тестових оцінок з математичних дисциплін / Т. В. Лісова. - С .57-62
Лупан, Ірина Володимирівна. Використання канонічного кореляційного аналізу у педагогічних дослідженнях / І. В. Лупан, З. П. Халецька, В. О. Чеча. - С .63-68
Садовий, Микола Ілліч. Діагностика научуваності студентів як чинник підвищення якості освіти / М. І. Садовий. - С .69-73
Сіткар, Тарас Вікторович. Система тестування з відкритою формою тестового завдання / Т. В. Сіткар, М. П. Малежик. - С .74-77
Скиба, Юрій Андрійович. Науково-концептуальні підходи до розробки стратегії безпеки і виживання людства / Ю. А. Скиба. - С .78-82
Скубій, Тетяна Вадимівна. Основні напрямки модернізації курсу загальної фізики у вищих навчальних закладах / Т. В. Скубій. - С .83-85
Слипухина, Ирина Андреевна. Понятие о фундаментальности и научных методах исследования в курсе общей физики высшей школы / И. А. Слипухина. - С .86-91
Стець, Валентина Іванівна. Вплив ЗМІ на формування ціннісно-змістовних понять валеологічної культури підлітків / В. І. Стець, І. Є. Копко. - С .92-96
Трифонова, Олена Михайлівна. Діагностика якості знань студентів з використанням ІКТ в умовах формування інформаційного суспільства / О. М. Трифонова. - С .97-100
Фетісов, Валерій Сергійович. Основні вимоги до комп’ютерних систем тестування знань (КСТЗ) / В. С. Фетісов. - С .101-105
Фетісов, Валерій Сергійович. Програмні засоби для обгрунтування якості тестових завдань / В. С. Фетісов, Е. О. Чернишова. - С .106-110
Шлянчак, Світлана Олександрівна. Позитивна динаміка рівнів професійної компетентності студентів у межах нового галузевого стандарту спеціальності "Інформатика" / С. О. Шлянчак. - С .111-117
Вовк, Ірина Ростиславівна. Інноваційні методи навчання англійської мови у вищій школі як засіб підвищення мовної компетенції / І. Р. Вовк, С. А. Федак. - С .118-121
Войтович, Ігор Станіславович. Оцінювання виконання лабораторних робіт з фізики з використанням тестового контролю / І. С. Войтович. - С .122-126
Дяченко, Петро Миколайович. Формування інтересу до занять фізичними вправами протягом усього життя / П. М. Дяченко. - С .127-128
Кашина, Галина Сергіївна. Організація самостійної роботи студентів з електротехніки та електроніки на основі дистанційного курсу / Г. С. Кашина. - С .129-135
Лазаренко, Дмитро Сергійович. Технологія формування обладнання з механіки нового покоління та методика його використання у навчальному процесі / Д. С. Лазаренко, М. І. Садовий. - С .136-141
Лелеко, Вікторія Володимирівна. Застосування герменевтичного підходу до вивчення тексту / В. В. Лелеко. - С .142-145
Лутченко, Людмила Іванівна. Асистентська практика магістрантів спеціальності 8.18010022 "Освітні вимірювання" / Л. І. Лутченко. - С .146-148
Мамчич, Тетяна Іванівна. Навчання статистичних методів у програмі EXCEL / Т. І. Мамчич. - С .149-155
Небога, Аліна Олександрівна. Бінарні уроки у системі освітніх вимірювань / А. О. Небога, М. І. Садовий, О. М. Трифонова. - С .156-160
Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Виховання культури поведінки старших дошкільників як превентивна основа попередження негативних проявів у їх поведінці / Н. П. Пихтіна. - С .161-165
Пісоцька, Людмила Миколаївна. Трудове виховання дошкільників: ціннісні орієнтири родини / Л. М. Пісоцька. - С .166-169
Савранська, Наталія Олександрівна. Досвід культурологічної практики в національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова та сучасні освітні вимірювання у навчально-виховному процесі / Н. О. Савранська. - С .170-172
Стадніченко, Світлана Миколаїіна. Формування природничо-наукового мислення у студентів вищих медичних навчальних закладів у вивченні біофізики / С. М. Стадніченко. - С .173-176
Янчукова, Наталія Вікторівна. Методичне забезпечення практичних занять за змістовим модулем "Надійність тесту" / Н. В. Янчукова, О. В. Авраменко. - С .177-181
Авраменко, Ольга Валентинівна. Передумови створення різнорівневих програм підготовки фахівців з освітніх вимірювань у КДПУ ім. В. Винниченка / О. В. Авраменко, Р. Я. Ріжняк. - С .182-195
Бадер, Валентина Іванівна. Застосування тестових технологій як засобу підвищення якості фахової підготовки майбутніх учителів початкових класів / В. І. Бадер, І. А. Хижняк. - С .196-201
Вассалатій, Юлія Володимирівна. Формування готовності майбутніх учителів математики до проведення педагогічного тестування засобами дистанційного навчання / Ю. В. Вассалатій. - С .202-206
Гавриленко, Ольга Миколаївна. Роль педагогічної практики студентів у формуванні готовності до професійної діяльності / О. М. Гавриленко. - С .207-210
Гаврілова, Людмила Гаврилівна. Мультимедійний підручник з історії музичного мистецтва як засіб активізації пізнавальної діяльності й оцінювання знань майбутніх учителів музики / Л. Г. Гаврілова, В. П. Сергієнко. - С .211-215
Єфіменко, Світлана Миколаївна. Створення інтелектуально-творчого середовища в процесі організації проектно-технологічної діяльності майбутніх учителів технологій / С. М. Єфіменко. - С .216-220
Попіль, Марія Іванівна. Вивчення впливу смислових орієнтацій на становлення професійної ідентичності медичних працівників / М. І. Попіль. - С .221-224
Світайло, Світлана Валеріївна. Деякі аспекти сучасної диригентсько-хорової підготовки / С. В. Світайло. - С .225-229
Толочко, С. В. Особливості й проблеми підготовки викладачів спеціальних дисциплін аграрних вищих навчальних закладів / С. В. Толочко. - С .230-234
Юрченко, Надія Миколаївна. Підготовка майбутнього вчителя до формування комунікативних умінь молодших школярів / Н. М. Юрченко. - С .235-240
Клюшнікова, Тетяна Андріївна. Вплив педагогічних ідей Фр. Фребеля на розвиток суспільного дошкільного виховання у Франції / Т. А. Клюшнікова. - С .241-243
Коваленко, Володимир Опанасович. Філософія освіти у спадщині Дж. Дьюї / В. О. Коваленко. - С .244-249
Пата, Лілія Петрівна. Особливості становлення еколого-натуралістичної освіти в Україні на поч. XX ст. / Л. П. Пата. - С .250-253
Ярощук, Лілія Григорівна. Ідеї М. О. Корфа в контексті моніторингу якості освіти / Л. Г. Ярощук. - С .254-257
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Викладання англійської мови у ВНЗ

   підготовка майбутніх вчителів

   Тестування комп’ютерне

   Освіта--Зарубіжний досвід

   Історія освіти--Україна



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Фребель, Фрідрих (видатний німецький педагог і теоретик дошкільного виховання, засновник перших дитячих садків ; 1782-1852) \о нем\; Дьюї, Джон (1859 - 1952) \о нем\; Корф, Микола Олександрович (укр. та рос. педагог ; 1834-1883) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

9(4Укр)17
П 30


    Петренко, Ірина Миколаївна.
    Церковнопарафіяльні школи Лівобережної України в системі освітньої політики уряду Російської імперії (1884-1917 рр.) [Текст] / І. М. Петренко ; Укоопспілка, Полтавський університет споживчої кооперації України, Кафедра культурології та історії. - Полтава : РВВ ПУСКУ, 2008. - 161 с. - ISBN 978-966-7971-90-8 : 32.00 грн.
    Зміст:
Передумови створення церковнопарафіяльних шкіл . - С .6-34
Функціонування церковнопарафіяльних шкіл . - С .34-87
Кадрове забезпечення церковнопарафіяльних шкіл . - С .87-118
ББК 63.3(4Укр)5 + 74.03(4Укр)
РУБ 9(4Укр)17
Рубрики: Церковнопарафіяльні школи
   Історія освіти--Україна

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

   Лівобережна Україна--історія, кінець 19-початок 20 ст.
Кл.слова (ненормовані):
православне духовенство -- церковнопарафіяльні школи


Дод.точки доступу:
Укоопспілка; Полтавський університет споживчої кооперації України; Кафедра культурології та історії
Примірників всього: 1
фб (1)
Свободны: фб (1)

74
М 82


    Москалик, Геннадій.
    Феномен "освіти" у педагогічному дискурсі на межі століть / Геннадій Москалик // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 4. - С. 38-44. - Бібліогр.: 9 назв.
ББК 74
Рубрики: Історія освіти--Україна
Кл.слова (ненормовані):
поняття освіти -- функції освіти -- інноваційна педагогічна діяльність -- педагогічний дискурс -- системний підхід -- діяльнісний підхід
Анотація: У статті розглядається як необхідна складова соціалізації освіта на межі століть, яка має підготувати сучасну людину до життя в нових умовах шляхом інноваційної педагогічної діяльності. Педагогічний дискурс одночасно розгортається і в традиційних навчальних закладах, і в закладах нового типу. З огляду на це, у ньому наявні різні тлумачення змісту освіти, сутнісні риси якої розкриваються через її формувальну або розвивальну природу. Тому в сучасному педагогічному дискурсі значна увага приділяється визначенню змістовних аспектів освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
Ш 42


    Шелест, Юлія Миколаївна.
    Вивчення іноземних мов в університетах України (ХІХ-ХХ століття) [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец. 13.00.01 - загальна педагогіка та історія педагогіки / Ю. М. Шелест ; Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир). - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2014. - 22 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: Історія освіти--Україна
   Викладання іноземної мови у ВНЗ

   Кафедра іноземних мов

Кл.слова (ненормовані):
історія викладання іноземних мов


Дод.точки доступу:
Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 274 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 92.58 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Асоянц, Поліна Григорівна. Проблеми навчання іноземної мови фахівців / П. Г. Асоянц. - С .7-13
Благинин, Валерий Михайлович. Вопросы эстетики труда в марксистской теории / В. М. Благинин. - С .14-17
Бобро, Артур Анатолійович. Аналіз поняття "соціальне здоров’я студента" / А. А. Бобро. - С .18-21
Бойко, Надія Іванівна. Звертання – показник рівня нормативності мовлення школярів / Н. І. Бойко, Л. В. Клепак. - С .22-29
Вовк, Оксана Романівна. Провідні тенденції гуманізації освіти: теоретичний аналіз / О. Р. Вовк. - С .30-34
Гордієнко, Ніна Василівна. До проблеми формування професійної компетентності майбутніх соціальних педагогів у ВНЗ / Н. В. Гордієнко. - С .35-39
Кудря, Микола Миколайович. Протекція розвитку української мови як педагогічна засада збереження національної ідентичності вищої освіти України / М. М. Кудря. - С .40-46
Мороз, Лілія Миколаївна. Характеристика структурних компонентів креативності вчителів іноземних мов / Л. М. Мороз. - С .47-52
Мрачковська, Марина Миколаївна. Генезис поняття "міжкультурна комунікація" у педагогічній науці / М. М. Мрачковська. - С .53-58
Примачок, Людмила Леонтіївна. Особливості виховання особистості студента-медика / Л. Л. Примачок. - С .59-65
Рябокінь, Сергій Іванович. Моніторинг професійного виховання майбутнього педагога як умова підвищення якості освітнього процесу в педагогічному ВНЗ І–ІІ рівнів акредитації / С. І. Рябокінь. - С .66-69
Смолінська, Олеся Євгенівна. Антропопсиходинамічний підхід у дослідженні культурно-освітнього простору педагогічних університетів / О. Є. Смолінська. - С .70-76
Суховєєва, Наталія Миколаївна. Загальноосвітній навчальний заклад виховної колонії як суб’єкт соціально-педагогічної діяльності / Н. М. Суховєєва, М. І. Науменко. - С .77-82
Харицька, Світлана Василівна. Проблеми створення нових словників для студентів технічних спеціальностей / С. В. Харицька. - С .83-86
Шевчук, Марина Олександрівна. Модель управління процесом формування професійної компетентності майбутніх вчителів засобами педагогічного проектування / М. О. Шевчук. - С .87-93
Ярослав, Людмила Олександрівна. Розуміння вчителем особистості учня підліткового віку як фактор вирішення педагогічних конфліктів / Л. О. Ярослав, А. М. Баглай. - С .94-97
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Арнаута, Наталія Володимирівна. Деякі аспекти використання інформаційних технологій під час вивчення вищої математики / Н. В. Арнаута. - С .98-101
Бичек, О. А. Психологічний компонент формування готовності майбутніх учителів-філологів до застосування синтетичних видів мистецтва / О. А. Бичек. - С .102-106
Боднарчук, Олеся Василівна. Використання розрахункових задач при вивченні неорганічної хімії на фармацевтичному факультеті ІФНМУ / О. В. Боднарчук, А. О. Стецьків, Л. В. Стецьків. - С .107-110
Груша, Ляля Олександрівна. Особистісно орієнтоване навчання та виховання у вищих медичних навчальних закладах / Л. О. Груша. - С .111-114
Мельник, Дмитро Олександрович. Використання комп’ютерного тестування для підвищення ефективності засвоєння курсу загальної хімії / Д. О. Мельник. - С .115-119
Палій, Олександр Анатолійович. Про підвищення ефективності навчання другої іноземної мови в ЗНЗ / О. А. Палій. - С .120-124
Плотніков, Євген Олександрович. Оцінка готовності майбутніх учителів до гібридного навчання іноземних мов / Є. О. Плотніков. - С .125-130
Ревенчук, Валентина Василівна. Інтегративний підхід до проблеми змістового наповнення навчальної взаємодії в інструментальному класі / В. В. Ревенчук. - С .131-135
Шарейко, Ірина Вячеславівна. Переваги та можливості використання інформаційно-комунікативних технологій в навчанні англійської мови / І. В. Шарейко. - С .136-140
Якимчук, Світлана Никанорівна. Формування професійних компетенцій майбутніх хормейстерів в умовах творчо-педагогічної практики / С. Н. Якимчук. - С .141-145
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Бережок, Владислава Юріївна. Труднощі та їх подолання у процесі професійного становлення майбутнього педагога (на прикладі підготовки вчителя хімії) / В. Ю. Бережок. - С .146-150
Гончарова, Євгенія Євгеніївна. Проектування діяльності "викладач – студент" в умовах організації диференціації навчання фахових дисциплін майбутніх учителів іноземної мови у вищих педагогічних навчальних закладах / Є. Є. Гончарова. - С .151-157
Коваль, Тамара Іванівна. Комплексний підхід до реалізації індивідуального навчання професійно орієнтованого англомовного читання майбутніх інженерів / Т. І. Коваль, А. О. Коваль. - С .158-164
Лашук, Наталія Миколаївна. Навчання професійно спрямованого аудіювання англійською мовою студентів напряму підготовки 0901 "Сільське господарство і лісництво" / Н. М. Лашук. - С .165-169
Лукашова, Ніна Іванівна. Компетентнісний підхід до підготовки майбутнього вчителя хімії для загальноосвітніх навчальних закладів / Н. І. Лукашова. - С .170-174
Майєр, Наталія Василівна. Особливості професійно-методичної діяльності майбутніх викладачів французької мови / Н. В. Майєр. - С .175-180
Матвієнко, Світлана Іванівна. Організація лабораторних занять студентів спеціальності "Дошкільна освіта" при вивченні навчальної дисципліни "Художня праця та основи дизайну" / С. І. Матвієнко. - С .181-185
Окопна, Яна Володимирівна. Сучасні підходи до формування професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності майбутніх туристичних менеджерів / Я. В. Окопна. - С .186-192
Окопна, Яна Володимирівна. Психолінгвістичні засади формування професійно орієнтованої іншомовної комунікативної компетентності майбутніх працівників туристичної сфери / Я. В. Окопна, К. М. Чала. - С .193-197
Павленко, Олексій Миколайович. До проблеми використання музичних комп’ютерних програм у професійній підготовці майбутнього вчителя музики / О. М. Павленко. - С .198-202
Петров, Андрій Олександрович. Формування здоров’язбережувальної компетентності майбутніх учителів фізичної культури в процесі професійної підготовки / А. О. Петров. - С .203-207
Халимон, Ірина Йосипівна. Зміст соціокультурної компетенції майбутніх учителів іноземної мови / І. Й. Халимон. - С .208-214
Яковенко-Глушенкова Є., Єлизавета Валентинівна. Особливості процесу формування професійно орієнтованої усномовленнєвої комунікативної компетентності у майбутніх учителів іноземної мови на початковому ступені навчання / В. Яковенко-Глушенкова Є. - С .115-220
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Абрамович, Вероніка Євгеніївна. Особливості відбору кандидатів на медичне навчання в університетах Франції / В. Є. Абрамович. - С .221-225
Віннікова, Лілія Федорівна. Значущі аспекти британської системи вищої освіти / Л. Ф. Віннікова. - С .226-229
Дубровська, Лариса Олександрівна. Педагогічна думка ХVІІІ ст. про значення індивідуального підходу у формуванні особистості дитини / Л. О. Дубровська. - С .230-232
Киричок, Інна Іванівна. Філософсько-педагогічні течії на початку ХХ ст. / І. І. Киричок. - С .233-238
Клунко, Р. Ю. Теоретичні основи правового виховання старшокласників у історії вітчизняної педагогічної думки / Р. Ю. Клунко. - С .239-243
Коваленко, Євгенія Іванівна. Тенденції розвитку дошкільного виховання в Україні у другій половині ХХ – на початку ХХІ ст. / Є. І. Коваленко. - С .244-249
Ковнер, Віра Володимирівна. Питання ефективності співпраці школи і сім’ї у просвітницько-педагогічній діяльності товариства "Знання" (друга половина ХХ ст.) / В. В. Ковнер. - С .250-253
Паламаренко, Інна Олексіївна. Теоретико-методологічні аспекти професійної підготовки майбутніх лікарів у Великій Британії / І. О. Паламаренко. - С .254-259
Пилипенко, Вадим Валерійович. Олександр Іванович Стронін – ініціатор відкриття недільних шкіл на Полтавщині / В. В. Пилипенко. - С .260-265
Щука, Галина Петрівна. Галузева система підготовки фахівців сфери туризму в Російській Федерації / Г. П. Щука. - С .266-271
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Викладання іноземної мови

   Соціальний педагог--Професійна діяльність

   Педагогічні конфлікти

   методика навчання

   Виховання учнів

   Викладання хімії в школі

   професійна підготовка вчителів

   Підготовка майбутніх вчителів

   Туризм--менеджмент

   історія освіти в зарубіжних країнах

   Історія освіти--Україна

   Дошкільне виховання

   Україна--Освіта
    Франція--освіта

    Великобританія--освіта--історія



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Стронін, Олександр Іванович \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

37(09)
О-72
б-ка Забарного О. В. / О-72-Ч.З.№3


   
    Освіта й виховання в Польщі й Україні (XIX - XX ст.). [Текст] : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (20-22 травня 1998, Ніжин). Ч. 1 / Міністерство освіти України, Академія педагогічних наук України, Університет ім. Марії Кюрі-Складовської (Люблін), Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; упорядкув. і заг. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДПУ, 1998. - 262. - ISBN 966-7391-08-6 : 2.00 грн., 20.00 грн.
ББК 74.03(4Пол) + 74.03(4Укр)
РУБ 37(09)
Рубрики: Історія освіти--Україна
   Історія освіти--зарубіжні країни, 19-20 ст.

   Польща--Освіта. Педагогіка


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Кемпські, Чеслав \ред.\; Міністерство освіти України; Академія педагогічних наук УкраїниУніверситет ім. Марії Кюрі-Складовської (Люблін); Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№3 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№3 (1)

37(09)
О-72
б-ка Забарного О. В. / О-72-Ч.З.№3


   
    Освіта й виховання в Польщі й Україні (XIX - XX ст.). [Текст] : Матеріали міжнародної науково-практичної конференції (20-22 травня 1998, Ніжин). Ч. 2 / Міністерство освіти України, Академія педагогічних наук України, Університет ім. Марії Кюрі-Складовської (Люблін), Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя ; упорядкув. і заг. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДПУ, 1998. - 266. - ISBN 966-7391-08-6 : 2.00 грн., 20.00 грн.
ББК 74.03(4Пол) + 74.03(4Укр)
РУБ 37(09)
Рубрики: Історія освіти--Україна
   Історія освіти--зарубіжні країни, 19-20 ст.

   Польща--Освіта. Педагогіка


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Кемпські, Чеслав \ред.\; Міністерство освіти України; Академія педагогічних наук УкраїниУніверситет ім. Марії Кюрі-Складовської (Люблін); Ніжинський державний педагогічний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 2
фб (1), Ч.З.№3 (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№3 (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2014. - 242 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 103.17 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Бойко, Вікторія Олександрівна. Соціально-педагогічне супроводження батьків учнів у процесі здійснення інклюзивного навчання в загальноосвітній школі / В. О. Бойко. - С .7-11
Василенко, Олена Миколаївна. Соціально-педагогічна робота у ДНЗ з формування життєзбережувальної компетентності дошкільників / О. М. Василенко. - С .12-15
Журба, Катерина Олександрівна. Любов як смисложиттєва цінність учнів основної та старшої школи / К. О. Журба. - С .16-21
Заверико, Наталія Віталіївна. Сoціально-педагогічна робота з молоддю у конфлікті з законом / Н. В. Заверико. - С .22-26
Зозуляк-Случик, Роксоляна Василівна. Професійний вибір як чинник соціалізації особистості / Р. В. Зозуляк-Случик. - С .27-31
Ївженко, Юрій Васильович. Особливості діяльності студентських громадських організацій як фактора формування соціальної активності особистості / Ю. В. Ївженко. - С .32-36
Ковальчук, Тамара Іванівна. Дозвіллєва діяльність: сутність, структура і підходи до досліджень / Т. І. Ковальчук. - С .37-43
Коленіченко, Тетяна Іванівна. Експериментальне дослідження адаптації людей похилого віку до умов нового соціального середовища / Т. І. Коленіченко. - С .44-48
Михайленко, Оксана Володимирівна. Соціально-педагогічні аспекти навчання та виховання обдарованих дітей у загальноосвітніх навчальних закладах / О. В. Михайленко. - С .49-54
Скрипник, Сергій Васильович. Психолого-педагогічні аспекти формування активної екологічної позиції учнів / С. В. Скрипник. - С .55-59
Тадаєва, Анастасія Вадимівна. Програма соціально-педагогічного супроводу медіасоціалізації молодших школярів у сучасному інформаційному просторі / А. В. Тадаєва. - С .60-65
Шароватова, Олена Павлівна. Безпека особистості як соціокультурний феномен / О. П. Шароватова. - С .66-70
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Аніщук, Антоніна Миколаївна. Розвиток у дітей старшого дошкільного віку почуття совісті як регулятора міжособистісних взаємин / А. М. Аніщук. - С .71-75
Богомолова, Наталя Миколаївна. Формування громадянина в системі загальноосвітніх навчальних закладів в умовах розвитку громадянського суспільства в Україні / Н. М. Богомолова. - С .76-80
Демянчук, Олена Леонідівна. Інформаційно-комунікаційні технології як засіб організації навчання і виховання підлітків / О. Л. Демянчук. - С .76-80
Кирилюк, Валерій Михайлович. Практичні аспекти формування національної самосвідомості підростаючого покоління засобами фольклорного мистецтва / В. М. Кирилюк. - С .86-90
Лисенкова, Ірина Петрівна. / І. П. Лисенкова ; Формування творчої особистості дитини старшого дошкільного віку в мовленнєво-ігровій діяльності. - С .91-94
Мовчан, Лілія Вікторівна. Формування інтересу у старших дошкільників до здорового способу життя як психолого-педагогічна проблема / Л. В. Мовчан. - С .95-99
Пожидаєва, Оксана Володимирівна. Базові аспекти, функції та напрями діяльності соціального педагога в загальноосвітньому навчальному закладі / О. В. Пожидаєва. - С .100-105
Полякова, Ольга Петрівна. Актуальність формування доброзичливих взаємин між старшими дошкільниками / О. П. Полякова. - С .106-109
Руденко, І. В. Проективна технологія на заняттях образотворчого мистецтва у позакласній роботі / І. В. Руденко. - С .110-114
Сватенкова, Тетяна Іванівна. Вплив екзистенційних переживань на формування особистості у юнацькому віці / Т. І. Сватенкова. - С .115-119
Тарасенко, Неллі Вікторівна. Формування здорового способу життя підлітків шляхом реалізації комплексу засобів соціальної вуличної роботи / Н. В. Тарасенко. - С .120-124
Федорова, Марія Анатоліївна. Особливості організації сюжетно-рольової гри у вихованні моральних цінностей дітей / М. А. Федорова. - С .125-129
Федорченко, Тетяна Євгенівна. Соціально-педагогічні проблеми впливу засобів масової інформації на формування негативних проявів у поведінці неповнолітніх / Т. Є. Федорченко. - С .130-135
Чиренко, Наталія Вікторівна. Дитячі об’єднання як соціальний інститут виховання особистості: типологія, проблеми, організація діяльності / Н. В. Чиренко. - С .136-140
Шпиг, Наталія Олександрівна. Робота соціального педагога загальноосвітньої школи з прийомними сім’ями: технологічний аспект / Н. О. Шпиг. - С .141-145
Ющенко, Катерина Олександрівна. Особливості організації образотворчої діяльності обдарованих дітей старшого дошкільного віку / К. О. Ющенко. - С .146-150
ПРОФЕСІЙНА ПЕДАГОГІКА
Волківська, Діана Анатоліївна. Критерії та показники розвитку лідерського потенціалу студентського активу / Д. А. Волківська. - С .151-155
Капська, Алла Йосипівна. Психолого-педагогічна характеристика студента-менеджера як суб’єкта процесу формування соціально-етичних цінностей / А. Й. Капська, А. І. Сікалюк. - С .156-160
Коростелін, Михайло Олександрович. До питання про зміст формування готовності майбутніх фахівців з товарознавства та комерційної діяльності до попередження професійних конфліктів / М. О. Коростелін. - С .161-165
Матвієнко, Світлана Іванівна. Підготовка майбутніх вихователів до формування соціальної компетентності у дітей дошкільного віку / С. І. Матвієнко. - С .166-170
Мельничук, Тетяна Федорівна. Формування творчої особистості в університетах природоохоронного профілю / Т. Ф. Мельничук. - С .171-176
Оржеховська, Валентина Михайлівна. Формування готовності педагогів загальноосвітніх навчальних закладів до виховання толерантності учнів старшої школи (просоціальний аспект) / В. М. Оржеховська, В. Б. Нечерда. - С .177-182
Трухан, Марія Андріївна. Практичні підходи до організації соціально-психолого-педагогічного тренінгу як форми конфліктологічної підготовки майбутніх соціальних педагогів / М. А. Трухан. - С .183-187
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Герцюк, Дмитро Дмитрович. Особливості реформування загальноосвітньої і професійної шкіл у Польщі у повоєнний період (середина 40-х – початок 50-х рр. ХХ ст.) / Д. Д. Герцюк. - С .188-193
Головкова, Марина Михайлівна. Формування професіоналізму майбутніх педагогів: історико-педагогічний аспект / М. М. Головкова. - С .194-198
Онипченко, Оксана Ігорівна. Виховання статевої чистоти та стриманості у педагогічній спадщині Г. Ващенка / О. І. Онипченко. - С .199-204
Рагозіна, Вікторія Валентинівна. Стратегії навчання і розвитку дитини раннього віку в документах ООН і їх реалізація в Україні / В. В. Рагозіна. - С .205-209
Самофалов, Ілля Вікторович. Літні походи як результат педагогічної діяльності А. С. Макаренка / І. В. Самофалов. - С .210-214
Устименко-Косоріч, Олена Анатоліївна. Педагогічний аналіз підготовки сербських баяністів-акордеоністів у вищих мистецьких закладах України / О. А. Устименко-Косоріч. - С .215-219
Чернецька, Юлія Іванівна. Сучасний стан та шляхи розв’язання проблеми ресоціалізації наркозалежних осіб в Україні та за кордоном / Ю. І. Чернецька. - С .220-226
Школяр, Лілія Володимирівна. Особливості соціально-педагогічної роботи з дитячими громадськими об’єднаннями у Франції / Л. В. Школяр. - С .227-232
Янченко, Тамара Василівна. Педологія як основа соціального виховання дітей в Україні у 20-ті роки ХХ ст. / Т. В. Янченко. - С .233-239
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя--наукові праці викладачів
   Історія освіти--Україна

   Дошкільне виховання

   Професійна орієнтація

   Дозвіллєва діяльність

   Особи похилого віку

   Обдаровані діти

   Інформаційно-комунікаційні технології

   Позакласна виховна робота

   Проектні технології--метод проектів

   Психологія юнацького віку

   Здоровий спосіб життя--виховання

   Толерантність--діти

   Підготовка соціальних педагогів

   Польща--освіта
    Франція--освіта

Кл.слова (ненормовані):
педологія
Есть полнотекстовые версии (для доступа требуется авторизация)

Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Ващенко , Григорій Григорович (український педагог ; 23.04.1878-02.05.1967) \о нем\; Макаренко, Антон Семенович (педагог, письменник, публіцист ; 1888-1939) \о нем\; Міністерство освіти і науки України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

37.014(477.43/.44)"18"(043.3)
О-62


    Опушко, Надія Романівна.
    Розвиток освіти на Поділлі в першій половині ХІХ століття [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.01-загальна педагогіка та історія педагогіки / Н. Р. Опушко ; Міністерство освіти і науки України, Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир). - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2017. - 21 с. -
УДК
Рубрики: Історія освіти--Україна
   Кафедра педагогіки

   Автореферати дисертацій--педагогічні науки--історія педагогіки

   Поділля --історія


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

15
Н 34


    Шевченко, Володимир Миколайович.
    Розвиток спеціальної освіти в країнах Європи та Україні (порівняльний аспект) [Текст] / В. М. Шевченко // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - № 3. - С. 299-304
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: спеціальна освіта
   Історія освіти--Україна



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Вільні: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)




    Дічек, Н. П.
    Особистісно орієнтована парадигма освіти в українській школі: витоки реалізації [Текст] / Н. П. Дічек // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2019. - N 4. - С. 35-49.
Рубрики: Історія освіти--Україна
Кл.слова (ненормовані):
особистісно орієнтована парадигма -- освіта в українській школі


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)