Т 21 Тарнопольський, Олег Борисович. Методика навчання студентів вищих навчальних закладів письма англійською мовою [Текст] : Посібник для студентів вищих навчальних закладів / О. Б. Тарнопольський, С. П. Кожушко. - Вінниця : Нова книга, 2008. - 288 с. - ISBN 978-966-382-135-1 : 35.00 грн. РУБ 4И(Англ)(075.3) Рубрики: Кафедра англійської мови та методики викладання Викладання англійської мови у ВНЗ Англійська мова--методика викладання Дод.точки доступу: Кожушко, Світлана Павлівна Примірників всього: 7 нмк іноз. мов (7) Свободны: нмк іноз. мов (7) |
М 54 Методичні рекомендації до лабораторних занять з методики викладання іноземних мов [Текст] : Для студентів факультету іноземних мов, спеціальність "Філологія. Мова і література (англійська)" / Упоряд.: О. М. Таран ; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2010. - 36 с. - 4.92 грн., 5.90 грн., 4.92 грн. РУБ 4И(070.3) Рубрики: Кафедра англійської мови та методики викладання Викладання англійської мови у ВНЗ Дод.точки доступу: Таран, Олена Миколаївна; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 49 фб (1), Ч.З.№2 (2), нмк іноз. мов (10), аб (36) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), нмк іноз. мов (10), аб (36) |
Токменко, О. П. Екстенсивне та інтенсивне читання у викладанні англійської для спеціалістів [Текст] / О. П. Токменко> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2011. - № 4. - С. 2-4. - Бібліогр.: 5 назв. Рубрики: Викладання англійської мови у ВНЗ Кл.слова (ненормовані): екстенсивне читання -- інтенсивне читання -- читання англійською мовою Анотація: Розкрито два підходи до читання: інтенсивне читання та екстенсивне читання у викладанні англійської мови для спеціалістів. Є примірники у відділах: всього 1 : нмк іноз. мов (1) Вільні: нмк іноз. мов (1) |
З-67 Златніков, Валентин Геннадійович. Методика навчання професійно-орієнтованого аудіювання англійською мовою курсантів вищих військових навчальних закладів [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.02 - теорія та методика навчання (германські мови) / В. Г. Златніков ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського" (Одеса). - : МОНМСУ ДЗПУНПУ імені К.Д.Ушинського, 2012. - 20 с. -
Кафедра англійської мови та методики викладання Кл.слова (ненормовані): військові навчальні заклади Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського" (Одеса) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Н 34 Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 10 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2011. - 260 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 78.11 грн. Зміст: Авраменко, Ольга Валентинівна. Математична складова системи підготовки магістрів спеціальності 8.18010022 "Освітні вимірювання" / О. В. Авраменко, Л. І. Лутченко, С. Д. Паращук. - С .8-16 Авраменко, Ольга Валентинівна. Моделі та методи статистичної обробки результатів тестування: огляд монографій та підручників / О. В. Авраменко. - С .17-24 Білоусова, Надія Валентинівна. Механізми формування потреби у самовдосконаленні / Н. В. Білоусова. - С .25-29 Гуртовий, Юрій Валерійович. Аналіз тестів різних форм з математичного аналізу класичними методами та засобами IRT / Ю. В. Гуртовий, К. М. Кондрашова. - С .30-35 Збаравська, Леся Юріївна. Реалізація принципів фундаментальної та професійної спрямованості як методологічна основа концепції навчання фізики в аграрно-технічному навчальному закладі / Л. Ю. Збаравська. - С .36-40 Коваленко, Євгенія Іванівна. Діагностика якості професійної діяльності вчителя / Є. І. Коваленко. - С .41-46 Ковальчук, Юрій Олексійович. Побудова інтерпретаційного аргументу і аргументу валідизації у комплексному дослідженні валідності стандартизованого предметного тесту / Ю. О. Ковальчук. - С .47-51 Котяк, Віталій Володимирович. Web-орієнтовані системи тестування навчальних досягнень / В. В. Котяк. - С .52-56 Лісова, Тетяна Володимирівна. Статистичний аналіз об’єктивності тестових оцінок з математичних дисциплін / Т. В. Лісова. - С .57-62 Лупан, Ірина Володимирівна. Використання канонічного кореляційного аналізу у педагогічних дослідженнях / І. В. Лупан, З. П. Халецька, В. О. Чеча. - С .63-68 Садовий, Микола Ілліч. Діагностика научуваності студентів як чинник підвищення якості освіти / М. І. Садовий. - С .69-73 Сіткар, Тарас Вікторович. Система тестування з відкритою формою тестового завдання / Т. В. Сіткар, М. П. Малежик. - С .74-77 Скиба, Юрій Андрійович. Науково-концептуальні підходи до розробки стратегії безпеки і виживання людства / Ю. А. Скиба. - С .78-82 Скубій, Тетяна Вадимівна. Основні напрямки модернізації курсу загальної фізики у вищих навчальних закладах / Т. В. Скубій. - С .83-85 Слипухина, Ирина Андреевна. Понятие о фундаментальности и научных методах исследования в курсе общей физики высшей школы / И. А. Слипухина. - С .86-91 Стець, Валентина Іванівна. Вплив ЗМІ на формування ціннісно-змістовних понять валеологічної культури підлітків / В. І. Стець, І. Є. Копко. - С .92-96 Трифонова, Олена Михайлівна. Діагностика якості знань студентів з використанням ІКТ в умовах формування інформаційного суспільства / О. М. Трифонова. - С .97-100 Фетісов, Валерій Сергійович. Основні вимоги до комп’ютерних систем тестування знань (КСТЗ) / В. С. Фетісов. - С .101-105 Фетісов, Валерій Сергійович. Програмні засоби для обгрунтування якості тестових завдань / В. С. Фетісов, Е. О. Чернишова. - С .106-110 Шлянчак, Світлана Олександрівна. Позитивна динаміка рівнів професійної компетентності студентів у межах нового галузевого стандарту спеціальності "Інформатика" / С. О. Шлянчак. - С .111-117 Вовк, Ірина Ростиславівна. Інноваційні методи навчання англійської мови у вищій школі як засіб підвищення мовної компетенції / І. Р. Вовк, С. А. Федак. - С .118-121 Войтович, Ігор Станіславович. Оцінювання виконання лабораторних робіт з фізики з використанням тестового контролю / І. С. Войтович. - С .122-126 Дяченко, Петро Миколайович. Формування інтересу до занять фізичними вправами протягом усього життя / П. М. Дяченко. - С .127-128 Кашина, Галина Сергіївна. Організація самостійної роботи студентів з електротехніки та електроніки на основі дистанційного курсу / Г. С. Кашина. - С .129-135 Лазаренко, Дмитро Сергійович. Технологія формування обладнання з механіки нового покоління та методика його використання у навчальному процесі / Д. С. Лазаренко, М. І. Садовий. - С .136-141 Лелеко, Вікторія Володимирівна. Застосування герменевтичного підходу до вивчення тексту / В. В. Лелеко. - С .142-145 Лутченко, Людмила Іванівна. Асистентська практика магістрантів спеціальності 8.18010022 "Освітні вимірювання" / Л. І. Лутченко. - С .146-148 Мамчич, Тетяна Іванівна. Навчання статистичних методів у програмі EXCEL / Т. І. Мамчич. - С .149-155 Небога, Аліна Олександрівна. Бінарні уроки у системі освітніх вимірювань / А. О. Небога, М. І. Садовий, О. М. Трифонова. - С .156-160 Пихтіна, Ніна Порфиріївна. Виховання культури поведінки старших дошкільників як превентивна основа попередження негативних проявів у їх поведінці / Н. П. Пихтіна. - С .161-165 Пісоцька, Людмила Миколаївна. Трудове виховання дошкільників: ціннісні орієнтири родини / Л. М. Пісоцька. - С .166-169 Савранська, Наталія Олександрівна. Досвід культурологічної практики в національному педагогічному університеті імені М. П. Драгоманова та сучасні освітні вимірювання у навчально-виховному процесі / Н. О. Савранська. - С .170-172 Стадніченко, Світлана Миколаїіна. Формування природничо-наукового мислення у студентів вищих медичних навчальних закладів у вивченні біофізики / С. М. Стадніченко. - С .173-176 Янчукова, Наталія Вікторівна. Методичне забезпечення практичних занять за змістовим модулем "Надійність тесту" / Н. В. Янчукова, О. В. Авраменко. - С .177-181 Авраменко, Ольга Валентинівна. Передумови створення різнорівневих програм підготовки фахівців з освітніх вимірювань у КДПУ ім. В. Винниченка / О. В. Авраменко, Р. Я. Ріжняк. - С .182-195 Бадер, Валентина Іванівна. Застосування тестових технологій як засобу підвищення якості фахової підготовки майбутніх учителів початкових класів / В. І. Бадер, І. А. Хижняк. - С .196-201 Вассалатій, Юлія Володимирівна. Формування готовності майбутніх учителів математики до проведення педагогічного тестування засобами дистанційного навчання / Ю. В. Вассалатій. - С .202-206 Гавриленко, Ольга Миколаївна. Роль педагогічної практики студентів у формуванні готовності до професійної діяльності / О. М. Гавриленко. - С .207-210 Гаврілова, Людмила Гаврилівна. Мультимедійний підручник з історії музичного мистецтва як засіб активізації пізнавальної діяльності й оцінювання знань майбутніх учителів музики / Л. Г. Гаврілова, В. П. Сергієнко. - С .211-215 Єфіменко, Світлана Миколаївна. Створення інтелектуально-творчого середовища в процесі організації проектно-технологічної діяльності майбутніх учителів технологій / С. М. Єфіменко. - С .216-220 Попіль, Марія Іванівна. Вивчення впливу смислових орієнтацій на становлення професійної ідентичності медичних працівників / М. І. Попіль. - С .221-224 Світайло, Світлана Валеріївна. Деякі аспекти сучасної диригентсько-хорової підготовки / С. В. Світайло. - С .225-229 Толочко, С. В. Особливості й проблеми підготовки викладачів спеціальних дисциплін аграрних вищих навчальних закладів / С. В. Толочко. - С .230-234 Юрченко, Надія Миколаївна. Підготовка майбутнього вчителя до формування комунікативних умінь молодших школярів / Н. М. Юрченко. - С .235-240 Клюшнікова, Тетяна Андріївна. Вплив педагогічних ідей Фр. Фребеля на розвиток суспільного дошкільного виховання у Франції / Т. А. Клюшнікова. - С .241-243 Коваленко, Володимир Опанасович. Філософія освіти у спадщині Дж. Дьюї / В. О. Коваленко. - С .244-249 Пата, Лілія Петрівна. Особливості становлення еколого-натуралістичної освіти в Україні на поч. XX ст. / Л. П. Пата. - С .250-253 Ярощук, Лілія Григорівна. Ідеї М. О. Корфа в контексті моніторингу якості освіти / Л. Г. Ярощук. - С .254-257 РУБ 15 Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Викладання англійської мови у ВНЗ підготовка майбутніх вчителів Тестування комп’ютерне Освіта--Зарубіжний досвід Історія освіти--Україна Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Фребель, Фрідрих (видатний німецький педагог і теоретик дошкільного виховання, засновник перших дитячих садків ; 1782-1852) \о нем\; Дьюї, Джон (1859 - 1952) \о нем\; Корф, Микола Олександрович (укр. та рос. педагог ; 1834-1883) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя Примірників всього: 5 фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2) |
Г 91 Грушко, О. О. From the history of Ukrainian architecture [Текст] / О. О. Грушко> // Англ. мова та л-ра : наук.-метод. журн. - 2012. - № 14. - С. 15-19. Рубрики: Англійська мова--професійно-технічна освіта Викладання англійської мови у ВНЗ Уроки англійської мови Кл.слова (ненормовані): нестандартні уроки -- читання -- професійно-технічна освіта -- архітектурні стилі Анотація: Подано розробку нестандартного уроку з англійської мови на тему: "З історії української архітектури" для студентів професійно-технічних навчальних закладів. Є примірники у відділах: всього 1 : НМК іноз. мов (1) Вільні: НМК іноз. мов (1) |
Т 48 Ткаченко, Н. Навчання фонетиці англійської мови у ВНЗ [Текст] / Н. Ткаченко> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2013. - N 8. - С. 101-107. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Викладання англійської мови у ВНЗ Англійська мова--фонетика Кл.слова (ненормовані): фонетичні правила -- права дистрибуція -- навчальний метод Анотація: Розглядаються засоби опанування правил фонетики англійської мови студентами вищих навчальних закладів. Пропонується скорочений метод вивчення фонетики. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Синагатуллин, И. М. Английский язык как глобальный феномен и его влияние на вопросы образования / И. М. Синагатуллин> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2013. - № 7. - С. 90-96. - Библиогр.: 8 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Англійська мова--глобальний феномен мови Викладання англійської мови у ВНЗ Викладання англійської мови в школі Кафедра англійської мови та методики викладання Росія--мовна політика Кл.слова (ненормовані): крос-культурна комунікація -- вивчення англійської мови -- педагогіка та інші науки -- викладання мов у школах -- програма Фулбрайта -- освітній простір -- міжнародні освітні програми -- письмова комунікація -- електронна комунікація -- білінгвізм -- мовна освіта студентів -- мовна освіта школярів -- глобальна функція мови Анотація: Проникаючи в освітній простір Росії, англійська мова як глобальний феномен починає впливати на організацію питань освіти. У зв'язку з цим постає необхідність певного перегляду змісту мовної освіти учнівської молоді. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Б 11 Біліченко, Алла. Особливості викладання англійської мови наукового спрямування у немовному ВНЗ України [Текст] / А. Біліченко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2013. - № 12. - С. 47-52 . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Викладання англійської мови у ВНЗ Кл.слова (ненормовані): англійська мова наукового спрямування -- вища освіта України -- немовний вищий навчальний заклад -- наука -- суспільство -- наукове спілкування -- анотація -- реферування Анотація: У статті подано ключові методичні компоненти викладання англійської мови наукового спрямування як нової навчальної дисципліни в магістратурі немовного ВНЗ України. Рекомендовано апробовану досвідом систему відповідних вправ та завдань. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Л 99 Ляшенко, Лариса. Аналіз шляхів і засобів успішних мовних змін в Україні [Текст] / Л. Ляшенко> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 2. - С. 22-31. - Бібліогр. в кінці ст. 9 назв. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Викладання англійської мови у ВНЗ Викладання іноземної мови у ВНЗ Кафедра англійської мови та методики викладання Кл.слова (ненормовані): перспективи іноземних мов -- емоційна пам’ять -- ефективне навчання -- іншомовна підготовка студентів Анотація: Мета статті - виявлення фактів у соціально-економічній, науковій і мовній сферах та їх критичний аналіз для визначення перспектив використання і поширення російської й англійської мови. Розглянуто можливі засоби значної інтенсифікації вивчення англійської мови з підвищенням його кінцевих результатів - знань випускників середньої і вищої шкіл. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Приходько, Олена Олександрівна. Організація факультативних занять з іноземної мови (англійської) у технічному ВНЗ [Текст] / О. О. Приходько> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки : Науковий журнал / Відп. ред. Г. В. Самойленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - Кн. 2. - С. 158-161 РУБ 40 Рубрики: Англійська мова--викладання у ВНЗ--факультативні заняття професійна компетентність Викладання англійської мови у ВНЗ Дод.точки доступу: Самойленко, Григорій Васильович; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3) Вільні: фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3) |
Н 34 Статкевич, Елена Казимировна. Коммуникативно-ориентированный подход в обучении английскому языку в технических вузах [Текст] / Е. К. Статкевич> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки : Науковий журнал / Відп. ред. Г. В. Самойленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2016. - Кн. 2. - С. 169-172 РУБ 40 Рубрики: Навчання іноземних мов Викладання іноземної мови у ВНЗ Викладання англійської мови у ВНЗ Комунікативне навчання--іноземні мови Методи навчання--вища школа Кл.слова (ненормовані): комунікативно-орієнтований підхід -- комунікативна компетенція Дод.точки доступу: Самойленко, Григорій Васильович; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3) Вільні: фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3) |
Н 34 Несін, Юрій Миколайович. Використання "мозкового штурму" як ефективного засобу комунікації англійською мовою [Текст] / Ю. М. Несін> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки : Науковий журнал / Відп. ред. Г. В. Самойленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - Кн. 1. - С. 237-242 РУБ 40 Рубрики: Викладання англійської мови у ВНЗ Кл.слова (ненормовані): мозковий штурм -- засіб комунікації -- системна взаємодія Дод.точки доступу: Самойленко, Григорій Васильович; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3) Вільні: фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3) |
Н 34 Приходько, Олена Олександрівна. Деякі аспекти інтенсивного навчання студентів економічних спеціальностей професійно-орієнтованої англійської мови [Текст] / О. О. Приходько> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Філологічні науки : Науковий журнал / Відп. ред. Г. В. Самойленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2017. - Кн. 1. - С. 243-247 РУБ 40 Рубрики: Викладання англійської мови у ВНЗ Професійно орієнтоване навчання Кл.слова (ненормовані): інтенсифікація навчання -- інтенсифікація викладання Дод.точки доступу: Самойленко, Григорій Васильович; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3) Вільні: фб (1), ав (1), Ч.З.№3 (3) |
P35 Paziura, Nataliia. Teaching English for Purposes: theoretical and practical dimensions / N. Paziura> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2019. - № 1. - С. 8-11. - Bibliogr.: 7 title. . - ISSN 0131-6788
Кафедра англійської мови та методики викладання Кл.слова (ненормовані): професійно-орієнтована англійська мова -- професійна підготовка -- креативне навчання -- компетентності викладача професійно-орієнтованої англійської мови Анотація: Розкрито міждисциплінарний характер професійно-орієнтованої англійської мови, основна мета якої полягає у набутті навичок іншомовної комунікації разом із професійними знаннями. Підсумком статті є настанова щодо необхідності дослідження особливостей викладання професійно-орієнтованої англійської мови з метою підвищення курсів навчання. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Долматова, М. П. Естетичні чинники ефективного навчання англійської мови у ВНЗ [Текст] / М. П. Долматова> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2020. - № 2. - С. 40-45
Естетичне виховання молоді Кл.слова (ненормовані): іноземна мова -- естетичний потенціал -- начальне середовище Дод.точки доступу: Турчин, Тамара Миколаївна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : фб (3), Ч.З.№2 (2) Вільні: фб (3), Ч.З.№2 (2) |