Д 92 Д’юї, Джон. Демократія і освіта [Текст] / Д. Д’юї; пер. з англ. І. Босак, М. Олійник, Г. Пехник. - Львів : Літопис, 2003. - 294 с. - (Освіта). - Покажчик імен: с.289. - ISBN 966-7007-67-6 (в пер.) : 12.00 грн., 20.00 грн.
РУБ 37 Рубрики: Освіта Навчання Мислення Виховання Філософія освіти Зміст навчання Інтелектуальне і навчання Практичне навчання Знання--теорія Етика--теорія Анотація: Автор окреслює головні завдання освіти, розглядає її суспільні й культурні функції, вказує на роль мислення, досвіду, дисципліни, праці і гри в освітньому процесі. На думку автора, основне призначення освіти - не тільки давати знання, а й формувати моральну та суспільну позицію учнів. Книга давно вже стала класичним підручником для багатьох поколінь студентів Західних університетів. Дод.точки доступу: Босак, Ірина \пер.\; Олійник, Мирослава \пер.\; Пехник, Галина \пер.\ Примірників всього: 4 фб (1), Ч.З.№2 (2), ав (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), ав (1) |
П 69 Практична філософія [Текст] : науковий журнал. № 1(11) / Благодійна організація "Центр практичної філософії", Інститут філософії ім. Г. С. Сковороди НАН України. - Ніжин : Аспект-Поліграф, 2004. - 228 с. - б/к Зміст: Рогожа, М. М. Байдужість як феномен сучасної культури / М. М. Рогожа. - С .76-82 Мелков, Ю. А. Размышления о кризисе культуры / Ю. А. Мелков. - С .82-94 Супрун, А. Г. Філософське тлумачення місця творчої спадщини М. Гоголя в контексті українського романтизму та світової культури / А. Г. Супрун. - С .118-123 Андрущенко, В. П. Педагогічна освіта України: Болонські виклики і напрями модернізації / В. П. Андрущенко. - С .124-129 Киященко, Н. И. Философия образования как практическая философия / Н. И. Киященко. - С .137-150
РУБ 1М(05) Рубрики: Біоетика Філософія освіти Дод.точки доступу: Благодійна організація "Центр практичної філософії"; Інститут філософії ім. Г. С. Сковороди НАН України Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
К 90 Культура України [Текст] : збірник наукових праць. Вип. 10. Мистецтвознавство ; Філософія / Міністерство культури і мистецтв України, Харківська державна академія культури ; відп. ред. М. В. Дяченко. - Х. : ХДАК, 2002. - 222 с. - ISBN 966-7352-62-5 : 9.49 грн. Зміст: Добрускін, М. О. Формування особистості як ключова проблема педагогічної науки / М. О. Добрускін. - С .4-11 Штанько, В. І. Інформаційні технології та проблеми трансформації сучасної культури / В. І. Штанько. - С .19-30 Лозовой, В. О. Культура особистості / В. О. Лозовой. - С .36-42 Осипова, Н. П. Освіта як фактор становлення і розвитку інформаційного суспільства / Н. П. Осипова. - С .42-51 Шейко, В. М. Проблеми діалогу культур в умовах глобалізації / В. М. Шейко. - С .51-59 Откидач, В. М. Рок-музика як частка світового художнього процесу / В. М. Откидач. - С .138-147 Сватковський, С. О. Формування гончарної традиції на лівобережній Україні (історіографічний аспект) / С. О. Сватковський. - С .200-207
РУБ 37(4Укр) Рубрики: Філософія культури Філософія освіти Культура особистості Художній текст Обрядовий фольклор--пісні традиції--УКРАЇНА Звичаї і обряди--УКРАЇНА Режисер кіно і телебачення Кл.слова (ненормовані): віртуальна реальність -- реалізм -- поліфонічне мислення -- Пісенність -- шлюбні обряди Дод.точки доступу: Дяченко, М. В. \ред.\; Авраменко, Василь Кирилович (артист) \о нем\; Польський, Ілля Самійлович (вчений-фольклорист) \о нем\; Міністерство культури і мистецтв України; Харківська державна академія культури Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
П69 Практична філософія [Текст] : Науковий журнал. № 1 / Інститут філософії ім. Г. С. Сковороди ; Національна Академія Наук України, Інститут філософії ім. Г. С. Сковороди. - К. : Центр практичної філософії : Парапан, 2006. - 244 с. - б/к Зміст: Мелков, Ю. А. Практическая философия в обществе информации / Ю. А. Мелков. - С .3-13 Севостьянова, М. В. Наука как фактор ценностного преобразования действительности / М. В. Севостьянова. - С .14-19 Осипов, А. О. Феномен духовності / А. О. Осипов. - С .20-24 Матвеева, Л. Л. Повість М. В. Гоголя "Тарас Бульба": Культурно-історичний час і проблема інтерпретації / Л. Л. Матвеева. - С .32-51 Черненко, Т. В. Деякі методологічні аспекти становлення філософії освіти / Т. В. Черненко. - С .64-69 Суковатая, В. А. Женщина как "Другой" в академии: перспективи гендерной педагогики в Украине / В. А. Суковатая. - С .75-82 Невмержицька, О. О. Порівняння сучасного стану американської, європейської української систем вищої освіти / О. О. Невмержицька. - С .83-87 Воробйова, Л. С. Принципи дослідження взаємодії глобалізації і культури / Л. С. Воробйова. - С .94-97 Горак, Г. І. Подолання ксенофобії в умовах мультикультуризму / Г. І. Горак, Г. С. Фінін. - С .116-119 Киященко, Н. І. Культура гражданского общества / Н. І. Киященко. - С .120-131 Мінаков, М. А. Підстави аналізу досвіду у феноменології М. Гейдера: між критичною і абсолютною філософією / М. А. Мінаков. - С .140-148 Тур, М. Г. Переопис словників як легітимація в утопічному проекті Р. Рорті / М. Г. Тур. - С .149-163 Чорноморець, Ю. П. Актуальність історико-філософських досліджень біографії та творчості Максима Сповідника / Ю. П. Чорноморець. - С .164-171 Христокін, Г. В. Призначення філософії згідно з поглядами ап. Павла, Іустина Філософа та Климента Олександрійського / Г. В. Христокін. - С .172-179 Білоус, Т. М. Метод комп’ютерної стимуляції на сучасному етапі розвитку наук про складність / Т. М. Білоус. - С .234-239 Кохан, Я. О. Символічна логіка: повернення до витоків. Функціональний погляд на світ / Я. О. Кохан. - С .240-244
РУБ 1М(05) Рубрики: Філософія освіти Гендерна педагогіка Практична філософія Філософська культура--Україна, ХІ-ХІV Біоетика Дод.точки доступу: Гоголь, Микола Васильович (рос. та укр. прозаїк, драматург ; 1809-1852) \о нем\; Гейдегер, М. \о нем\; Рорті, Р. \о нем\; Сповідник, Максим \о нем\; Павло, апостол \о нем\; Іустин Філософ (раннєхристиянський мученик) \о нем\; Климент Олександрійський (святий) \о нем\; Національна Академія Наук України; Інститут філософії ім. Г. С. Сковороди; Центр практичної філософії Примірників всього: 2 фб (1), Ч.З.№2 (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (1) |
Ф56 Філософські засади трансформації вищої освіти в Україні на початку ХХІ століття [Текст] : Монографія / В. П. Андрущенко, Л. М. Горбунова, Л. І. Зязюн та ін. ; Академія педагогічних наук України, Інститут вищої освіти. - К. : Педагогічна думка, 2007. - 352 с. - (Модернізація вищої освіти: світоглядно-педагогічні проблеми). - ISBN 978-966-644-045-0 : 12.20 грн.
РУБ 378(4Укр) Рубрики: Філософія освіти Дод.точки доступу: Андрущенко, Віктор Петрович; Горбунова, Лідія Миколаївна; Зязюн, Лариса ; Корецька, А.; Култаєва, М.; Литай, В.; Мудрак, В.; Надольний, Іван Федотович; Академія педагогічних наук України; Інститут вищої освіти Примірників всього: 5 фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (1), пед. (1), аб (1) Свободны: фб (1), ав (1), Ч.З.№2 (1), пед. (1), аб (1) |
Ляшенко, Л. Синергетика і освіта ХХ1 ст. [Текст] / Л. Ляшенко, А. Євтодюк> // Освіта і управління : Науково-практичний журнал. - 2002. - Том5, N3. - С. 127-135
Рубрики: синергетика філософія освіти Дод.точки доступу: Євтодюк, А. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Остапчук, О. Є. Система педагогічної діяльності вчителя : синергетичний підхід [Текст] / О.Є. Остапчук> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук. - 2001. - N3-4. - С. 89-96
Рубрики: Педагогічна діяльність вчителя синергетика філософія освіти Кл.слова (ненормовані): Методика педагогіки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Довбня, В. Праці Григорія Ващенка як джерело історії філософії освіти [Текст] / В. Довбня; Є. Населевець> // Сіверянський літопис : Всеукраїнський науковий журнал. - 2006. - N1. - С. 82-94 Рубрики: філософія освіти Дод.точки доступу: Ващенко, Григорій Григорович (український педагог ; 23.04.1878-02.05.1967) \о нем\ Замовлені прим-ки для відділів: Ч.З.№2 |
Никифоров, А. Л. Философия в системе высшего образования [Текст] / А. Л. Никифоров> // Вопросы философии : Научно-теоретический журнал. - 2007. - N6. - С. 17-23 . - ISSN 0042-8744 Рубрики: філософія освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Чорна, Л. Філософія української освіти як синтез науки і релігії (історико-філософський аналіз від давнини до сучасності) [Текст] / Л. Чорна> // Сіверянський літопис : Всеукраїнський науковий журнал. - 2007. - N5. - С. 163-170 Рубрики: філософія освіти Чернігівщина--освіта, педагогіка Чернігівщина--філософська думка Анотація: Мета статті - дослідити суть флуктуаційних процесів в історії української філософії освіти від давнини до сучасності, спираючись на творчість українських мислителів XVII-XVIII ст., доля яких була пов'язана з Чернігівщиною. Дод.точки доступу: Транквіліон-Ставровецький, Кирило (поет, учений, друкар, церковний діяч ; 1581-1646) \о нем\; Максимович, Іоанн (1651-1715) \о нем\; Баранович, Лазар (1620-1693) \о нем\; Галятовський, Іоаннікій ((XVII ст.)) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Мащенко, І. Проблеми філософії освіти у творчості М.П.Маркова [Текст] / І. Мащенко, С. Мащенко> // Сіверянський літопис : Всеукраїнський науковий журнал. - 2008. - N3. - С. 167-180 Рубрики: Релігія--персоналії релігійних діячів філософія освіти Чернігівщина--персоналії видатних земляків Анотація: Серед тих, хто стояв біля підніжжя формування основних засад української філософії освіти у другій половині XIX ст. був й М.П.Марков. Дод.точки доступу: Мащенко, С.; Марков, Микола Петрович (протоєрей, релігійний діяч ; 1835-1895) \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Китайгородская, Г. А. Гуманизация и гуманитаризация системы образования - социальная проблема [Текст] / Г. А. Китайгородская> // Вестник Московского университета. Серия 20: Педагогическое образование : Научный журнал. - 2008. - N3. - С. 3-11 Рубрики: філософія освіти гуманізація освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Секундант, С. "Paedagogia mathematica" versus "topica universalis" (реформа освіти в контексті філософії XVI-XVII сторіч) [Текст] / С. Секундант> // Філософська думка : Український науково-теоретичний часопис. - 2008. - N5. - С. 52-63 Рубрики: філософія освіти історія педагогіки (загальні питання) Анотація: Мета цієї статті - простежити зв'язок педагогічних ідей з методологічними концепціями європейських філософів XVI-XVII століть і показати, який вплив педагогічні ідеї справляли на становлення нової наукової порадигми. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Андрущенко, В. ФІлософічність освіти: теорія, методологія, практика [Текст] / В. Андрущенко> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2008. - N4. - С. 10-18 Рубрики: філософія освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Лутай, В. Розробка сучасної філософії освіти на засадах синергетики [Текст] / В. Лутай> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2009. - N1. - С. 33-36. Рубрики: синергетика філософія освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Романов, К. В. Культурно-антропологический подход к философскому осмыслению методологических основ новой школы [Текст] / К. В. Романов> // Педагогика : Научно-теоретический журнал. - 2009. - N5. - С. 27-33 . - ISSN 0869-561Х Рубрики: філософія освіти освіта соціокультурна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ткаченко, В. Історичні знання в контексті політизації історії та історизації політики [Текст] / В. Ткаченко> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2009. - N2. - С. 13-18 Рубрики: філософія освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Рябченко, В. Філософський зміст та логіко-гнесеологічна сутність понять "розсудок" і "розум" [Текст] / В. Рябченко> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2009. - N2. - С. 28-38 Рубрики: філософія освіти Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Терепищий, С. Філософські проблеми стандартизації вищої освіти в соціокультурних вимірах нового і Новітнього часів [Текст] / С. Терепищий> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2009. - N2. - С. 50-60 Рубрики: філософія освіти вища освіта в Україні Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Іщук, Алла Анатоліївна. . Філософія "героїчної особистості" в художній літературі ХХ століття [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. философ. наук : 09.00.10 - філософія освіти / А. А. Іщук ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2007. - 20 с. -
Рубрики: Українська література--образи, теми філософія освіти Українська література, 20 ст. Зарубіжна література--образи, теми, сюжети Зарубіжна література--історія, 20 ст. автореферати дисертацій--педагогіка Кл.слова (ненормовані): героїчна особистість -- відчудження -- модернізм -- постмодернізм -- реалізм ХХ століття -- деконструкція Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |