Шифр: ФД-1/2008/5
   Журнал

Філософська думка [Текст] : Український науково-теоретичний часопис/ Інститут філософії НАН України. - К. : Редакція часопису "Філософська думка", 1927 - . - Виходит раз на два місяця
2008р. N 5
Зміст:
Соболь, О. Становлення медіально-мережевої парадигми / О. Соболь. - С.3-15
Секундант, С. "Paedagogia mathematica" versus "topica universalis" (реформа освіти в контексті філософії XVI-XVII сторіч) / С. Секундант. - С.52-63
Левченко, О. Філософсько-антропологічна рефлексія театру / О. Левченко. - С.64-79
Козловський, В. Кантівська рецепція метафізичних і психологічних концептів "школи Ляйбніца-Вольфа" / В. Козловський. - С.80-102
Паскаль, Б. Думки (Pensees) /Переклад з франц. А.Перепаді, О.Хоми / Б. Паскаль. - С.103-118 (далі буде)
Хома, О. Картезіанські мотиви у творчості Паскаля: сучасне паскалезнавство і стереотипи / О. Хома. - С.119-134
Лисий, І. Національно-культурна ідентичність української філософії у баченні Вілена Горського / І. Лисий. - С.135-149
Вдовина, О. Згадуємо Вілена Сергійовича Горського / О. Вдовина. - С.150-151
Сегеда, С. [Рецензія] / С. Сегеда. - С.157-164
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Секундант, С.
    "Paedagogia mathematica" versus "topica universalis" (реформа освіти в контексті філософії XVI-XVII сторіч) [Текст] / С. Секундант // Філософська думка : Український науково-теоретичний часопис. - 2008. - N5. - С. 52-63
Рубрики: філософія освіти
   історія педагогіки (загальні питання)

Анотація: Мета цієї статті - простежити зв'язок педагогічних ідей з методологічними концепціями європейських філософів XVI-XVII століть і показати, який вплив педагогічні ідеї справляли на становлення нової наукової порадигми.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)