К52 Кміта, Євген Вікторович. Методика навчання пілотів веденню радіообміну на міжнародних повітряних трасах в умовах дефіциту часу [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. пед. наук : 13.00.02 - теорія та методика навчання (технічні науки) / Є. В. Кміта ; Національний аграрний університет (Київ). - Київ : НАУ, 2005. - 20 с. -
Рубрики: повітряний транспорт Авіація--навчання пілотів автореферати дисертацій--педагогіка Кл.слова (ненормовані): квазіпрофесійна діяльність -- особистісно орієнтоване навчання Дод.точки доступу: Національний аграрний університет (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Дем’яненко, Н. Підготовка педагогічних кадрів: пошук інноваційної моделі / Наталія Дем’яненко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 4/5. - С. 32-38. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Педагогічні кадри--підготовка Викладачі вищої школи--педагогічна підготовка Кл.слова (ненормовані): контекстно-професійна підготовка -- квазіпрофесійна діяльність -- дивесифікація магістратури -- практико-орієнтоване навчання -- педагогічна технологія -- наукова школа -- тьюторство -- вищі педагогічні навчальні заклади -- педагогічні університети Анотація: У статті досліджується проблема конструювання компетентнісно-контекстної моделі підготовки педагогічних кадрів на тлі зміни структури освітньої діяльності, нарощування дослідницької компоненти, розширення функцій педагогічного університету в інноваційному соціально-економічному середовищі. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Дем’яненко, Наталія. Теорія і практика контекстного навчання: освітній простір педагогічної магістратури / Н. Дем’яненко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 3. - С. 12-16. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Навчання контекстне--магістратура Вища освіта--освітньо-кваліфікаційні рівні--молодший спеціаліст, бакалавр, спеціаліст, магістр Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- контекст -- контекстне навчання -- освітнє середовище -- квазіпрофесійна діяльність -- педагогічна магістратура -- освітньо-кваліфікаційні рівні Анотація: У статті обгрунтовано співвідношення компетентнісного підходу і контекстного навчання у вищій школі як методології і практики; доведено переваги освітнього середовища контекстного типу на рівні педагогічної магістратури; розкрито роль квазіпрофесійної діяльності у переході від навчальної до професійної реалізації майбутнього магістра педагогіки вищої школи. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Дем’яненко, Наталія. Контекстність освітнього простору вищої школи: рівень магістратури / Наталія Дем’яненко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 50-56. - Бібліогр.: 16 назв. Рубрики: Педагогічна освіта--магістратура Вища освіта--технології навчання Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- компетентнісний підхід -- педагогічний університет -- магістратура -- контекстне навчання -- контекст -- проблемна ситуація -- контекстний підхід -- крос-культурний контекст -- освітнє середовище контекстного типу -- контекстне освітнє середовище -- підручник контекстного типу -- квазіпрофесійна діяльність Анотація: Обґрунтовано співвідношення компетентнісного підходу і контекстного навчання у вищій школі як методології і практики, доведено переваги освітнього середовища контекстного типу на рівні педагогічної магістратури. Розкрито роль квазіпрофесійної діяльності у переході від навчальної до професійної реалізації майбутнього магістра педагогіки вищої школи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |