П 78 Проблеми освіти [Текст] : Науково-методичний збірник. Вип. 42 / Ред кол.: В. Г. Кремень (гол. ред.); М. Ф. Степко, Л. М. Левківський, І. А. Шелест та ін. ; Міністерство освіти і науки України, Науково-методичний центр вищої освіти. - К. : НМЦ ВО, 2005. - 233 с. - ISBN 966-597-072-0 : 2.00 грн. Зміст: Дем’яненко, Н. М. Університет України і Європейський регіон вищої освіти: процес інтеграції / Н. М. Дем’яненко. - С .3-11 Бобров, В. Я. Інноваційно-теоретичні аспекти прогнозування розвитку вищої освіти України / В. Я. Бобров, В. Є. Сафонова. - С .11-19 Акініна, Н. Л. Навчально-методичне забезпечення модульно-рейтингової системи навчання / Н. Л. Акініна. - С .19-31 Іщук, Н. м. Навчально-методичне забезпечення виховання духовності студентів вищого навчального закладу / Н. м. Іщук. - С .31-37 Шапран, О. І. Технологізація інноваційних освітніх процесів у вищій школі / О. І. Шапран, А. Л. Сембрат. - С .37-47 Кузнєцова, Г. Ю. Державна підтримка видавничої діяльності як складова інноваційного процесу розбудови соціально-культурної сфери в Україні / Г. Ю. Кузнєцова. - С .47-54 Донець, З. Ф. Причини низької інноваційності курсів культурознавства у вищій школі / З. Ф. Донець. - С .54-64 Корсак, К. В. Нанореволюція як детермінаційний фактор майбутніх інновацій у вищій освіті / К. В. Корсак. - С .64-75 Похресник, А. К. УКраїна: трансформація сектору ВНЗ I-II рівнів акредитації і Болонський процес / А. К. Похресник. - С .75-86 Тарутіна, З. Є. Роль інтеграції нових наук про людину для інтенсифікації інноваційних процесів у ВНЗ / З. Є. Тарутіна. - С .86-95 Петренко, І. В. Вольова регуляція як чинник навчальних досягнень школярів / І. В. Петренко. - С .95-100 Яворська-Вєтрова, І. В. Особистісний розвиток школяра в умовах розвивального навчання / І. В. Яворська-Вєтрова. - С .100-105 Дюканова, Н. М. Можливості та шляхи відродження української термінології / Н. М. Дюканова. - С .105-110 Нагаєв, В. М. Впровадження моделі управління навчально-творчою діяльністю / В. М. Нагаєв. - С .125-136 Хорєв, І. О. Концептуальні проблеми педагогіки вищої школи / І. О. Хорєв. - С .136-144 Шик, М. П. Індустріально-педагогічний коледж в системі педагогічної освіти / М. П. Шик. - С .145-154 Мітрясова, О. П. Про методику реалізації інтегрованого підходу на заняттях з органічної хімії / О. П. Мітрясова. - С .154-163 Кисельов, О. О. Експертне оцінювання ефективності процесу формування знань студентів / О. О. Кисельов, В. К. Марігодов. - С .168-174 Леонов, О. З. Основні засоби загартовування організму учнівської та студентської молоді / О. З. Леонов. - С .174-183 Шупик, В. Творчість П. Куліша в оцінці дослідників / В. Шупик. - С .183-194 Гудінова, І. Л. Афоризм як форма фіксації особистісного смислу події / І. Л. Гудінова. - С .194-202 Левківський, Б. К. Стан тта перспективи підготовки юристів в Україні / Б. К. Левківський. - С .202-207 Рудь, Ю. С. Досвід створення і використання системи рейтингового оцінювання діяльності науково-педагогічних працівників, кафедр і факультетів / Ю. С. Рудь, А. Г. Темченко, Г. Х. Отверченко. - С .207-226 Нагорська, Т. В. Методика дослідження фразеологічних одиниць в текстах промов британських політиків / Т. В. Нагорська. - С .226-229 Білан, Л. Л. Форми організації навчального процесу у аграрних навчальних закладах у XIX - на початку XX ст. / Л. Л. Білан. - С .229-230
РУБ 378 Рубрики: Вищі навчальні заклади Дод.точки доступу: Кремень, В. Г. (д-р філос. наук, проф.); Степко, М. Ф.; Левківський, Казимир Михайлович; Шелест, І. А.; Білявський, Георгій Олексійович; Бондар, В. І.; Шинкарук, Василь Дмитрович; Жалдак, М. І.; Зязюн, І. А.; Козаков, В. А.; Ляшенко, Олександр Іванович; Мадзігон, В. М.; Бровдій, Василь Михайлович; Адрусишин, Б. І.; Міністерство освіти і науки України; Науково-методичний центр вищої освіти Примірників всього: 1 фб (1) Свободны: фб (1) |
> Шифр: РШ/2006/3 Журнал 2006р. N 3 Красняков, Є. Державна політика в освітянській сфері в період українського державотворення / Є. Красняков. - С.3-8. Дем’яненко, Н. Співвідношення модернізаційних тенденцій та національних традицій у змісті діяльності вищої школи: авторський курс "Історія освітньо-виховних систем / Н. Дем’яненко ; Н. Дем’яненко. - С.11-17. Калініна, Л. Естетичне виховання молодших школярів як соціально-педагогічна проблема / Л. Калініна. - С.24-26. Мерлянова, О. Вплив фуекцій народного танцю на виховання особистості / О. Мерлянова. - С.27-29. Донець, З. Архітектурна культурна спадщина у навчанні й вихованні / З. Донець. - С.29-31. Олексін, Ю. Навчання у співпраці - ефективний шлях формування рис громадянськості старшокласників на уроках історії / Ю. Олексін. - С.32-35. Сащак, Н. Культура мови та мовлення людини / Н. Сащак. - С.43-45. Орлова, Н. Формування патріотичних та громадських почуттів учнів (на матеріалі педагогічної спадщини О. Захаренка) / Н. Орлова. - С.39-41. Журавльова, С. Соціоорієнтована модель виховання особистості Георга Кершенштейнера в освітніх / С. Журавльова. - С.71-80. Сбруєва, А. Уроки запровадження сучасних освітніх реформ у розвинутих англомовних країнах / А. Сбруєва. - С.74-76. Вачевський, М. Сучасна економічна освіта у країнах Західної Європи: формування професійних компетенцій / М. Вачевський. - С.71-74. Березівська, л. Нові підходи П. М. Ігнатьєва до реформи шкільної освіти (1915-1916 роки XX ст.) / л. Березівська. - С.64-67. Рейзенкінд, Т. Мистество кіно як фактор організації модульно-рейтингового підходу до навчання в поліхудожньому вихованні молоді / Т. Рейзенкінд. - С.58-61. Юник, Д. Оволодіння музичним матеріалом в процесі інструментальної підготовки школярів / Д. Юник. - С.55-57. Совгіра, С. Нетрадиційні форми екологічної освіти учнів / С. Совгіра. - С.51-54. Дмитрук, С. Груподинамічні вправи як засіб формування корпоративної культури / С. Дмитрук; О. Вєтохов. - С.48-51. Вєтохов, О. Психолого-педагогічні умови для успішного навчання іноземного читання / О. Вєтохов. - С.46-47. Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
Дем’яненко, Н. Співвідношення модернізаційних тенденцій та національних традицій у змісті діяльності вищої школи: авторський курс "Історія освітньо-виховних систем [Текст] / Н. Дем’яненко> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2006. - N3. - С. 11-17. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Вища освіта в Україні Є примірники у відділах: всього 4 : Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) Вільні: Ч.З.№2 (2), ректор (1), прор. наук.-пед. роб. (1) |
> Шифр: РШ/2008/11 Журнал 2008р. N 11 Сисоєва, С. Роль освіти в сучасному світі / С. Сисоєва. - С.3-6. Пустовіт, Г. Системний підхід до освіти і виховання учнів у позашкільних навчальних закладах / Г. Пустовіт. - С.6-13. Хомич, Л. Змістоутворювальні принципи професійної підготовки вчителя в педагогічній концепції Івана Зязюна / Л. Хомич. - С.14-16. Шелестоаа, Л. Картина світу особистості як система впорядкованих уявлень про світ / Л. Шелестоаа. - С.16-19. Лінєвич, К. Проблема творчості в дослідженнях вітчизняних та зарубіжних учених: понятійний аспект / К. Лінєвич. - С.19-22. Щербина, О. Технологія формування інтелектуальних умінь студентів вищого технічного навчального закладу на сучасному етапі / О. Щербина. - С.22-25. Назаренко, К. Інноваційний підхід до викладання іноземних мов у контексті євроінтеграції України / К. Назаренко. - С.26-27. Тернопільська, В. Шляхи оптимізації процесу виховання соціально-комунікативної культури стаошокласників / В. Тернопільська. - С.28-30. Гарнійчук, В. Прогностична модель виховання патріотизму старших підлітків у позаурочній діяльності / В. Гарнійчук. - С.30-33. Бурдун, В. Формування культури праці в школярів на уроках трудового навчання / В. Бурдун. - С.34-36. Топузов, О. Проблемні завдання в курсах економічної і соціальної географії(приклади складання проблемних завдань на основі даних про населення) / О. Топузов. - С.43-47. Скрябіна, Т. Підготовка майбутнього вчителя історії до викладання українознавства в школі / Т. Скрябіна. - С.53-55. Тімець, О. Розвиток планетарного мислення майбутнього вчителя географії як основи його професійного становлення / О. Тімець. - С.55-57. Покась, Л. Методика організації та проведення уроку-конференції з географії / Л. Покась Задорожня, Л. Формування національної свідомості учнів під час навчання історії засобами усної народної творчості / Л. Задорожня. - С.60-62. Дем’яненко, Н. Світова інтерпретація ідеї університету: методологія, теорія, досвід реалізації / Н. Дем’яненко ; Н. Дем’яненко. - С.63-66. Соловей, М. Шкільне краєзнавство України: основні періоди і тенденції розвитку у XX столітті / М. Соловей. - С.66-70. Хлистун, І. Національне виховання в родинах української еліти (кінець XIX - початок XX ст.) / І. Хлистун. - С.71-74. Бабій, І. Народна педагогіка про виховання підростаючого покоління: (Історичний аспект) / І. Бабій. - С.74-76. Кучай, Т. Екологічне виховання учнів під час педагогічної практики в університетах Великої Британії / Т. Кучай. - С.77-78. Тишковець, О. К. Профільна система навчання в сучасній школі: Інформаційний бібліографічний список / О. К. Тишковець, П. І. Рогова. - С.79-80. Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Дем’яненко, Н. Світова інтерпретація ідеї університету: методологія, теорія, досвід реалізації [Текст] / Н. Дем’яненко> // Рідна школа : Науково-педагогічний журнал. - 2008. - N11. - С. 63-66. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: вища освіта--історія Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
> Шифр: ВОУ1/2009/1 Журнал 2009р. N 1 Кремень, В. Філософія людиноцентризму у світлі національної ідеї / В. Кремень. - С.5-12. Андрущенко, В. Характер особистості: гармонія національних і загальнолюдських цінностей, шляхи формування / В. Андрущенко, Ю. Руденко. - С.13-19. Луговий, В. Системна модернізація педагогічної і науково-педагогічної освіти - необхідна умова забезпечення освітньої якості / В. Луговий. - С.20-25. Михальченко, М. Вища освіта України як фактор цивілізаційного визначення молоді в контексті політичних реалій / М. Михальченко. - С.27-32. Лутай, В. Розробка сучасної філософії освіти на засадах синергетики / В. Лутай. - С.33-36. Корсак, К. Прогрес України у світлі можливої конкуренції між поняттями "інтелекту нації" та "людського капіталу" / К. Корсак. - С.37-42. Степко, М. Компетентісний підхід: його сутність, що є прийнятним, а що проблемним для вищої освіти України? / М. Степко. - С.43-52. Пінчук, Є. Роль сучасних ціннісних орієнтацій в реформування освіти / Є. Пінчук. - С.53-59. Дем’яненко, Н. Світова інтерпретація ідеї університету: методологія, теорія, досвід реалізації / Н. Дем’яненко ; Н. Дем’яненко. - С.60-66. Тимошенко, О. Особистісна спрямованість освіти як відповідь на виклики глобалізації / О. Тимошенко. - С.67-72. Олексюк, О. Проблемне поле музично-педагогічного процесу у вищій школі / О. Олексюк. - С.82-91. Полянська, К. Естетичне виховання у підготовці педагогічних кадрів / К. Полянська. - С.92-99. Мороз, Л. Педагогічні принципи вивчення української літератури в навчальних закладах 20-х років XX ст. / Л. Мороз. - С.100-105. Таланова, Ж. Взаємозв’язок підготовки кадрів вищої кваліфікації і дослідницько-інноваційного потенціалу в регіонах України та країнах ОЕСР: статистично-кореляційний і порівняльний аналіз / Ж. Таланова. - С.106-112. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Дем’яненко, Н. Світова інтерпретація ідеї університету: методологія, теорія, досвід реалізації [Текст] / Н. Дем’яненко> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2009. - N1. - С. 60-66. Рубрики: освіта університетська Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: ВОУ1/2011/2 Журнал 2011р. N 2 Андрущенко, В. Роздуми про вчителя / В. Андрущенко. - С.6-12 Линовицька, О. Освіта як чинник соціокультурного розвитку особистості / О. Линовицька. - С.20-26 Девтеров, І. Етичні проблеми кіберпростору / І. Девтеров. - С.27-32 Терепищий, С. Ціннісні орієнтири стандартизації вищої освіти України / С. Терепищий. - С.33-40 Акопян, В. Основні чинники формування екологічної свідомості особистості / В. Акопян. - С.41-47 Андрушкевич, Ф. Досвід українсько-польської співпраці у сфері академічної освіти / Ф. Андрушкевич. - С.53-58 Дем’яненко, Н. Трансформація концепції освіти дорослих у другій половині XX - на початку XXI століття / Н. Дем’яненко. - С.59-65 Сергиенко, Т. Компьютерные технологии как средство формирования профессионально-адаптационных способностей инвалидов по зрению / Т. Сергиенко. - С.66-72 Шандор, Ф. Поняття свідомості в сучасному філософському дискурсі / Ф. Шандор. - С.73-79 Білогур, В. Світоглядні орієнтації сучасної студентської молоді: теоретико-методологічний контекст / В. Білогур. - С.88-93 Сокуренко, О. Формування світорозуміння особистості як психолого-педагогічна проблема / О. Сокуренко. - С.100-105 Демченко, В. Якість навчально-виховного процесу як індикатор ефективності системи управління ВНЗ / В. Демченко, О. Хотомлянський. - С.106-111 Андрущенко, В. Світоглядні основи ідеології / В. Андрущенко. - С.121-124 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 31 Дем’яненко, Н. Трансформація концепції освіти дорослих у другій половині XX - на початку XXI століття [Текст] / Н. Дем’яненко> // Вища освіта України : Теоретичний та науково-методичний часопис. - 2011. - N 2. - С. 59-65 Рубрики: освіта неперервна андрагогіка освіта дорослих (освіта впродовж життя, андрагогіка) Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): освіта дорослого населення -- освіта протягом життя Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Дем’яненко, Н. Підготовка педагогічних кадрів: пошук інноваційної моделі / Наталія Дем’яненко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 4/5. - С. 32-38. - Бібліогр.: 12 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Педагогічні кадри--підготовка Викладачі вищої школи--педагогічна підготовка Кл.слова (ненормовані): контекстно-професійна підготовка -- квазіпрофесійна діяльність -- дивесифікація магістратури -- практико-орієнтоване навчання -- педагогічна технологія -- наукова школа -- тьюторство -- вищі педагогічні навчальні заклади -- педагогічні університети Анотація: У статті досліджується проблема конструювання компетентнісно-контекстної моделі підготовки педагогічних кадрів на тлі зміни структури освітньої діяльності, нарощування дослідницької компоненти, розширення функцій педагогічного університету в інноваційному соціально-економічному середовищі. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |