371(075.3)
Ф 66


    Фіцула, Михайло Миколайович.
    Вступ до педагогічної професії [Текст] : Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти / М. М. Фіцула. - 3-є вид., переробл. і доп. - Тернопіль : Навчальна книга - Богдан, 2007. - 168 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-692-703-9 : 13.00 грн., 15.00 грн.
ДРНТІ
ББК 74я73
РУБ 371(075.3)
Рубрики: Педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ--вступ до спеціальності
   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
освітні рівні -- освітньо-кваліфікаційні рівні -- оцінювання знань студентів -- кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП) -- заклади освіти

Примірників всього: 4
фб (1), Ч.З.№2 (2), аб (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), аб (1)

74.584(4Укр)
П 16


    Панасевич, Дмитро.
    Новий підхід до формування структури та змісту переліку напрямів підготовки і спеціальностей бакалаврів [Текст] / Д. Панасевич // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2011. - N 9. - С. 72-82. . - ISSN 1682-2366
ББК 74.584(4Укр)
Рубрики: Вища освіта--освітньо-кваліфікаційні рівні--молодший спеціаліст, бакалавр, спеціаліст, магістр
Кл.слова (ненормовані):
освітньо-кваліфікаційні рівні -- перелік кваліфікацій -- підготовка бакалаврів -- ступень бакалавра


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Дем’яненко, Наталія.
    Теорія і практика контекстного навчання: освітній простір педагогічної магістратури / Н. Дем’яненко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 3. - С. 12-16. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58.2
Рубрики: Навчання контекстне--магістратура
   Вища освіта--освітньо-кваліфікаційні рівні--молодший спеціаліст, бакалавр, спеціаліст, магістр

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- контекст -- контекстне навчання -- освітнє середовище -- квазіпрофесійна діяльність -- педагогічна магістратура -- освітньо-кваліфікаційні рівні
Анотація: У статті обгрунтовано співвідношення компетентнісного підходу і контекстного навчання у вищій школі як методології і практики; доведено переваги освітнього середовища контекстного типу на рівні педагогічної магістратури; розкрито роль квазіпрофесійної діяльності у переході від навчальної до професійної реалізації майбутнього магістра педагогіки вищої школи.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)