Ф 66 Фіцула, Михайло Миколайович. Вступ до педагогічної професії [Текст] : Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти / М. М. Фіцула. - 3-є вид., переробл. і доп. - Тернопіль : Навчальна книга - Богдан, 2007. - 168 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-692-703-9 : 13.00 грн., 15.00 грн.
РУБ 371(075.3) Рубрики: Педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ--вступ до спеціальності Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): освітні рівні -- освітньо-кваліфікаційні рівні -- оцінювання знань студентів -- кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП) -- заклади освіти Примірників всього: 4 фб (1), Ч.З.№2 (2), аб (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), аб (1) |
П 16 Панасевич, Дмитро. Новий підхід до формування структури та змісту переліку напрямів підготовки і спеціальностей бакалаврів [Текст] / Д. Панасевич> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2011. - N 9. - С. 72-82. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вища освіта--освітньо-кваліфікаційні рівні--молодший спеціаліст, бакалавр, спеціаліст, магістр Кл.слова (ненормовані): освітньо-кваліфікаційні рівні -- перелік кваліфікацій -- підготовка бакалаврів -- ступень бакалавра Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Дем’яненко, Наталія. Теорія і практика контекстного навчання: освітній простір педагогічної магістратури / Н. Дем’яненко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 3. - С. 12-16. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Навчання контекстне--магістратура Вища освіта--освітньо-кваліфікаційні рівні--молодший спеціаліст, бакалавр, спеціаліст, магістр Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- контекст -- контекстне навчання -- освітнє середовище -- квазіпрофесійна діяльність -- педагогічна магістратура -- освітньо-кваліфікаційні рівні Анотація: У статті обгрунтовано співвідношення компетентнісного підходу і контекстного навчання у вищій школі як методології і практики; доведено переваги освітнього середовища контекстного типу на рівні педагогічної магістратури; розкрито роль квазіпрофесійної діяльності у переході від навчальної до професійної реалізації майбутнього магістра педагогіки вищої школи. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |