Ф 66 Фіцула, Михайло Миколайович. Вступ до педагогічної професії [Текст] : Навчальний посібник для студентів вищих педагогічних закладів освіти / М. М. Фіцула. - 3-є вид., переробл. і доп. - Тернопіль : Навчальна книга - Богдан, 2007. - 168 с. - Бібліогр. в кінці розд. - ISBN 966-692-703-9 : 13.00 грн., 15.00 грн.
РУБ 371(075.3) Рубрики: Педагогіка--підручники та посібники для ВНЗ--вступ до спеціальності Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): освітні рівні -- освітньо-кваліфікаційні рівні -- оцінювання знань студентів -- кредитно-модульна система організації навчального процесу (КМСОНП) -- заклади освіти Примірників всього: 4 фб (1), Ч.З.№2 (2), аб (1) Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), аб (1) |
Б 81 Бондар, В. Чи приживеться північноамериканська модель інклюзії в Україні / Віталій Бондар, Віктор Синьов, Владислав Тищенко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 8/9. - С. 20-27. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Діти з особливими потребами освіта інклюзивна Північна Америка--освіта інклюзивна Україна--Інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзія -- освітні рівні -- диференційовані класи -- особистісно орієнтована модель Анотація: У статті аналізуються проблеми, пов'язані з упровадженням в Україні інклюзивної форми навчання дітей з психофізичними порушеннями, яка базується на принципі рівних прав і можливостей у сфері освіти. Автори обгрунтовують необхідність розроблення вітчизняної моделі освітньої інтеграції учнів, яка б враховувала і досвід європейських країн з реалізації інклюзивної освіти, і здобутки спеціальної освіти України. Дод.точки доступу: Синьов, Віктор; Тищенко, Владислав Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |