74.6
Б 11


    Білоус, І. І.
    Регіональний стандарт соціальних послуг для дітей з обмеженими можливостями (на прикладі Луганської області) [Текст] / І. І. Білоус // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2009. - N 3. - С. 17-21
ББК 74.6
Рубрики: Діти з особливими потребами
   Реабілітація дітей

   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

Кл.слова (ненормовані):
психофізична реабілітація -- інклюзія -- соціальна адаптація
Анотація: У статті розглядаються питання щодо обгрунтування регіонального стандарту соціальних послуг для дітей віком до 16 років з порушеннями розвитку та сімей, що їх виховують


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: Зав-1/2012/8
   Газета

Завуч [Текст] : Газета для заступників директорів середніх навчальних закладів/ Благодійний фонд"Перше вересня". За сприяння Міністерства освіти і науки України. Державної служби якості освіти України. Національної академії педагогічних наук України . - К. : Благодійний фонд "Перше вересня", 1998 - . - Виходить двічі на місяць
2012р. N 8
Зміст:
Шевчук, Тетяна. Інклюзія - вимога часу : погляд з Чернігівської області / Т. Шевчук. - С.18-20.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.04(4Укр)
Ш 37


    Шевчук, Тетяна.
    Інклюзія - вимога часу [Текст] : погляд з Чернігівської області / Т. Шевчук // Завуч : Газета для заступників директорів середніх навчальних закладів. - 2012. - N 8. - С. 18-20.
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: навчання інклюзивне
   освіта інклюзивна

   навчання дітей з обмеженими можливостями

   Ніжин, місто--освіта
Кл.слова (ненормовані):
навчання інвалідів


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.6
Д 30


    Демичева, Ольга Геннадьевна.
    Неспециальные проблемы инклюзивного образования / О. Г. Демичева // Соц. педагогика : науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - 2012. - № 2. - С. 54-58. . - ISSN 2220-6051
ББК 74.6
Рубрики: Інклюзивна освіта в зарубіжних країнах--проблеми
   Кафедра соціальної педагогіки та соціальної роботи

Кл.слова (ненормовані):
діти-інваліди -- інклюзія -- соціалізація


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (1 прим.)
Видання є лише у відділах/філіалах


74
Б 81


    Бондар, В.
    Чи приживеться північноамериканська модель інклюзії в Україні / Віталій Бондар, Віктор Синьов, Владислав Тищенко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 8/9. - С. 20-27. - Бібліогр.: 6 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74
Рубрики: Діти з особливими потребами
   освіта інклюзивна

   Північна Америка--освіта інклюзивна
    Україна--Інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
інклюзія -- освітні рівні -- диференційовані класи -- особистісно орієнтована модель
Анотація: У статті аналізуються проблеми, пов'язані з упровадженням в Україні інклюзивної форми навчання дітей з психофізичними порушеннями, яка базується на принципі рівних прав і можливостей у сфері освіти. Автори обгрунтовують необхідність розроблення вітчизняної моделі освітньої інтеграції учнів, яка б враховувала і досвід європейських країн з реалізації інклюзивної освіти, і здобутки спеціальної освіти України.


Дод.точки доступу:
Синьов, Віктор; Тищенко, Владислав

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.6
Р 24


    Рассказова, О. І.
    Соціальна ексклюзія як наслідок стигматизації сімей, що виховують дітей з обмеженими можливостями [Текст] / О. І. Рассказова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - N 3. - С. 80-87.
ББК 74.6
Рубрики: Діти з особливими потребами
   виховання соціальне

   соціальна адаптація

Кл.слова (ненормовані):
соціальна інклюзія -- соціальне насильство


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.04(4Укр)
К 56


    Ковтонюк, Оксана.
    До людської турботи - законодавчу базу [Текст] / О. Ковтонюк // Освіта України : Педагогічна газета. - 2013. - N 25 (24 червня). - С. 12
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: освіта інклюзивна
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- інклюзія


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.04(4Укр)
К 95


    Кучмаева, Оксана Викторовна.
    Нормативное обеспечение инклюзивного образования: региональный опыт / О. В. Кучмаева, Г. В. Сабитова, О. Л. Петрякова // Соц. педагогика : науч.-практ. журн. для соц. работников и педагогов. - 2013. - № 4. - С. 45-56. - Библиогр.: 10 назв. . - ISSN 2220-6051
ББК 74.04(4Укр)
Рубрики: освіта інклюзивна
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- інклюзія -- діти з обмеженими можливостями здоров’я -- діти-інваліди -- нормативне забезпечення


Дод.точки доступу:
Сабитова, Галина Валентиновна; Петрякова, Ольга Леонидовна
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)


74.100
Д 50


    Дичківська, Ілона
    Інклюзивна освіта: шляхи впровадження [Текст] / Ілона Дичківська // Дошкільне виховання. - 2013. - № 12. - С. 3-6 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100
Рубрики: освіта інклюзивна
   Дошкільна освіта

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- інклюзивний дитсадок -- інклюзія в дошкіллі
Анотація: Одним із важливих завдань освітньої політики є впровадження інклюзивної освіти. Подано алгоритм уведення інклюзивної практики в роботу дитсадка.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.102
Д 50


    Дичківська, Ілона.
    Інклюзивна практика в дитсадку: організаційна модель / І. Дичківська // Дошкіл. виховання : щомісяч. наук.-метод. журн. М-ва освіти і науки України для педагогів і батьків. - 2014. - № 2. - С. 5-9 : фотогр. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзія -- інклюзивна практика -- діти з особливими потребами -- дошкільні навчальні заклади -- структура інклюзивних дитсадків -- інклюзивні групи -- предметно-розвивальне середовище -- професіоналізм фахівців
Анотація: Стаття присвячена проблемі навчання й виховання дітей з особливими потребами у дошкільних навчальних закладах. Висвітлено організацію структурних підрозділів інклюзивного дитсадка та розглянуто мету, завдання і зміст роботи кожного з них. Визначено та проаналізовано чинники реалізації інклюзивної практики в дитсадку.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


Шифр: ОУ/2015/21 (25 травня)
   Газета

Освіта України [Текст] : Педагогічна газета. - Київ : МОН України. Академія пед.наук.Профспілка працівників освіти і науки.ВАК України. - Виходить двічі на тиждень
2015р. N 21 (25 травня)
Зміст:
Кулик, Наталія. Інклюзія - це причетність / Н. Кулик. - С.12-13.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
К 90


    Кулик, Наталія.
    Інклюзія - це причетність [Текст] / Н. Кулик // Освіта України : Педагогічна газета. - 2015. - N 21 (25 травня). - С. 12-13.
ББК 74
Рубрики: освіта інклюзивна
Кл.слова (ненормовані):
діти аутисти -- інклюзивна освіта -- інклюзивне навчання


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


    (Вільних примірників немає)
Шифр: Д199251/2016/2
   Журнал

Дошкільне виховання [Текст] : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків/ Міністерство освіти і науки України. - К. : Світич, 1931 - . - ISSN 0321-1401. - Виходить щомісячно
2016р. N 2
Зміст:
Богуш, Алла. Національно-патріотичне виховання в українському дитячому садку. Концепція Софії Русової та сьогодення / Алла Богуш. - С.2-5
Митник, Олександр. Як виховати дошкільника-діяча / Олександр Митник, Лариса Рижньова, Лариса Захаренко. - С.6-10
Логвинчук, Світлана. Мовленнєва компетенція - засобами гри : ефективний досвід / Світлана Логвинчук; Світлана Логвінчук. - С.11-15
Бобир, Валентина. Інклюзія: реальні кроки в наявних умовах : з досвіду роботи районної творчої групи / Валентина Бобир, Олена Іванюк. - С.16-19
Горошко, Ольга. І в холодні зимові дні нам застуда та грип не страшні / Ольга Горошко. - С.20-21
Малько, Олександра. Збережемо тепло : заняття для старших дошкільнят / Олександра Малько. - С.22-24
Стаднійчук, Марія. Hello, Teddy Bear! : заняття з англійської мови для старших дошкільнят (практика спілкування) / Марія Стаднійчук. - С.25-27
Вовк, Олена. Капці-мандрівники : інтегроване заняття для старших дошкільнят за казкою Галини Манів / Олена Вовк. - С.28-29
Пєчка, Лариса. Подорож на планету Спарт : сюжетне заняття з фізичної культури для старших дошкільнят / Лариса Пєчка. - С.30-31
Скалух, Олена. Хто розбудить ведмедика? : дидактична гра для дітей раннього віку / Олена Скалух. - С.32
Дмитрієва, Ольга. День гарного настрою : заходи для дітей усіх вікових груп та їхніх батьків / Ольга Дмитрієва. - С.33-38
Відзначаємо у березні. - С.39
Весняне натхнення. - С.3 обкладинки
Відкриваємо красу північних регіонів!. - С.2 обкладинки
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає




    Бобир, Валентина
    Інклюзія: реальні кроки в наявних умовах : з досвіду роботи районної творчої групи [Текст] / Валентина Бобир, Олена Іванюк // Дошкільне виховання. - 2016. - № 2. - С. 16-19 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
іклюзивне освітнє середовище -- інклюзія в ДНЗ
Анотація: Викладено матеріал з досвіду роботи Святишинського району м. Києва та подано зразки оформлення документації щодо упровадження інклюзії в ДНЗ.


Дод.точки доступу:
Іванюк, Олена

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах


Шифр: ПШ-2/2017/2
   Журнал

Початкова школа [Текст] : Науково-методичний журнал/ МОН України; Видавництво "Початкова школа". - Київ : Початкова школа, 1969 - . - ISSN 0131-5358. - Виходить щомісячно
2017р. N 2
Зміст:
Бех, Іван. Грані духовного зростання особистості / І. Бех. - С.1-6.
Митник, Олександр. Взаємодія вчителів, учнів та їхніх батьків у навчально-виховному процесі як підгрунтя щасливого дитинства / О. Митник, С. Манзер, Н. Цілик. - С.6-10.
Охріменко, Леся. Організація групової роботи учнів під час вивчення української мови в початкових класах / Л. Охріменко. - С.10-13.
Берник, Орися. Душа нашого народу в піснях : інтегрований урок літературного читання та музичного мистецтва (4 клас) / О. Берник, М. Кривко. - С.14-16.
Лапіна, Алла. лінгвістичний аналіз тексту - запорука розуміння художнього твору учнями початкових класів / А. Лапіна, В. Плювака. - С.17-18.
Чайковська, Марія. Перевірка та оцінювання сформованості аудіативних умінь учнів на уроках літературного читання в початковій школі / М. Чайковська, С. Шароварко. - С.25-28.
Рикова, Ольга. Використання задач екологічного та краєзнавчого змісту на уроках математики як засобу формування екологічної культури учнів / О. Рикова. - С.31-33.
Ліщук, Галина. Математичні задачі з природним сюжетом / Г. Ліщук. - С.33-35.
Гречук, Василь. Вивчення геометричного матеріалу у початковій школі / В. Гречук. - С.38.
Передерій, Ольга. Розвиток емоційно-вольових якостей учнів на уроках рукоділля в вальдорфській школі / О. Передерій. - С.41-42.
Білоконна, Н. Емоційний компонент як важливий чинник організації навчально-виховного середовища у групі продовженого дня / Н. Білоконна. - С.43-46.
Колупаєва, Алла. Інклюзія - соціальна модель устрою суспільства / А. Колупаєва, О. Таранченко. - С.47-50.
Суховєєва, Наталія. "Родина, родина - це вся Україна...” : відкритий захід за участі 3-А класу / Н. Суховєєва. - С.59-61.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.03(4УКР)
К 61


    Колупаєва, Алла.
    Інклюзія - соціальна модель устрою суспільства [Текст] / А. Колупаєва, О. Таранченко // Початкова школа : Науково-методичний журнал. - 2017. - N 2. - С. 47-50. . - ISSN 0131-5358
ББК 74.03(4УКР) + 74.04(4Укр)
Рубрики: Освіта в Україні--інклюзивна освіта--історія
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта


Дод.точки доступу:
Таранченко, Оксана

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


Шифр: УПШ/2018/9
   Журнал

Учитель початкової школи [Текст] : Науково-методичний журнал/ міністерство освіти і науки України Національна академія педагогічних наук України : Видавництво "Світич", 2014 - . - Виходить щомісячно
2018р. N 9
Зміст:
Химинець, Васль. Оновлення початкової ланки освіти в контексті євроінтеграційної політики України / В. Химинець. - С.3-5.
Ліба, Оксана. Технологія "Daily 3": навчаємо математики по -новому : формування обчислювальних навичок додавання і віднімання в межах 20 / О. Ліба, Г. Щербан. - С.6-9.
Кузьма-Качур, Марія. Розкриємо учням світ природи цікаво : сучасні прийоми формування природничої компетентності / М. Кузьма-Качур. - С.10-12.
Кірик, Марія. Навчання грамоти: якій методиці надати перевагу? : особливості традиційних та нетрадиційних підходів до формування навичок читання і письма / М. Кірик. - С.13-17.
Лалаян, Наталія. Інклюзія крок за кроком : дидактичні матеріали для роботи з учнями в інклюзивному класі / Н. Лалаян. - С.18-21.
Ходанич, Лідія. Поетична педагогіка Марійки Підгірянки / Л. Ходанич. - С.22-25.
Захаркевич, Євгенія. У квест осінній вирушаймо, ознаки осені шукаймо : конспект занять інтегрованого навчального дня у 2-му класі / Є. Захаркевич, В. Мацак, У. Щурко. - С.26-31.
Горгош, Людмила. Яка буває інтеграція? У цьому варто розібратися : тренінг для педагогів / Л. Горгош. - С.32-35.
Сарваді, Олеся. Поезії, окрилені і гарні, чекають нас у чарівній кав’ярні : урок позакласного читання 3-го класу / О. Сарваді. - С.36-38.
Ковбаска, Наталя. Свій рідний край у числах вивчай : урок математики в 4-му класі / Н. Ковбаска. - С.39-41.
Ходанич, Петро. Знань і вражень чудових багато нам дарують Вкраїнські Карпати : проект для учнів 3-4-х класів / П. Ходанич. - С.42-47.
Говді, Олена. Ми на свято урожаю в Закарпаття завітаєм! : урок трудового навчання у 2-му класі / О. Говді. - С.48-49.
Титикало, Віта. Чудове перетворення : виховний захід з англійської мови для учнів 4-го класу / В. Титикало. - С.50-53.
Биркович, Вікторія. Найбільший скарб для кожної дитини - щаслива, дружна, любляча родина : сценарій сімейного свята / В. Биркович. - С.54-56.
Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Лалаян, Наталія.
    Інклюзія крок за кроком [Текст] : дидактичні матеріали для роботи з учнями в інклюзивному класі / Н. Лалаян // Учитель початкової школи : Науково-методичний журнал. - 2018. - N 9. - С. 18-21.
Рубрики: Початкова школа--навчання--інклюзивне навчання
   Закарпатська область--освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне навчання -- корекційна робота -- діти з особливими потребами


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3/.5.091.12.011.3-051:37.043.2-056.2/.3](477)
Г 85


    Гриньова, М.
    Підготовка педагогічних працівників до роботи з дітьми з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного навчання / Марина Гриньова, Ірина Калініченко // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2018. - № 5/8. - С. 39–43 : рис. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта--підготовка педагогічних кадрів
Кл.слова (ненормовані):
підвищення кваліфікації -- інклюзія -- інклюзивне навчання -- інклюзивна освіта -- дитина з особливими освітніми потребами -- психолого-педагогічний супровід -- асистент вчителя
Анотація: У статті розглянуто основні нормативні та законодавчі акти, які регламентують упровадження інклюзії в освітній простір України. Визначено характеристики інклюзивних процесів. Зосереджено увагу на адаптації, модифікації, індивідуальній програмі розвитку дітей з особливими освітніми потребами. Окреслено ключові напрями підвищення кваліфікації педагогічних працівників закладів освіти, які працюють в умовах інклюзії. Представлено досвід реалізації регіонального навчально-просвітницького проекту "Розвиток інклюзивної освіти у Полтавській області". Його мета - розвиток педагогічної майстерності, інклюзивної компетентності педагогічних працівників Полтавської області шляхом організації їх навчання у міжатестаційний період; формування необхідних навичок та установок серед батьків дітей з особливими освітніми потребами з метою відстоювання права дитини на рівний доступ до якісної освіти, забезпечення їх економічної та соціальної незалежності у майбутньому.


Дод.точки доступу:
Калініченко, І.; Полтавський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти ім. М. В. Остроградського \про нього\

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


376-056.2/.3(477)
Д 17


    Данілавічютє, Е.
    Концептуальна модель використання МКФ-ДП в інклюзивному навчальному процесі / Е. Данілавічютє // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2018. - № 4. - С. 53–64 : мал. - Бібліогр.: 7 назв. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Діти з особливими потребами--навчання
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- інклюзивне навчання -- інклюзія -- міжнародна класифікація функціонування -- педагогічна підтримка -- освітнє середовище -- пристосувальне середовище -- діти з особливими освітніми потребами
Анотація: Представлено сучасні уявлення про створення комфортних умов функціонування дітей з особливими освітніми потребами у дитячому колективі. Представлено структуру Міжнародної класифікації функціонування, обмеження життєдіяльності, здоров’я дітей та підлітків як сучасного інструменту, що дозволяє скласти об’єктивне уявлення про стан дитини на основі обліку характеристик її розвитку та впливу на неї навколишнього середовища.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)