Білецька, Л.
    Інклюзивне навчання: перші кроки в Україні [Текст] / Л. Білецька, І. Білецька // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2007. - N4. - С. 12-15 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивне навчання


Дод.точки доступу:
Білецька, І.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.102
Д 50


    Дичківська, Ілона.
    Інклюзивна практика в дитсадку: організаційна модель / І. Дичківська // Дошкіл. виховання : щомісяч. наук.-метод. журн. М-ва освіти і науки України для педагогів і батьків. - 2014. - № 2. - С. 5-9 : фотогр. . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзія -- інклюзивна практика -- діти з особливими потребами -- дошкільні навчальні заклади -- структура інклюзивних дитсадків -- інклюзивні групи -- предметно-розвивальне середовище -- професіоналізм фахівців
Анотація: Стаття присвячена проблемі навчання й виховання дітей з особливими потребами у дошкільних навчальних закладах. Висвітлено організацію структурних підрозділів інклюзивного дитсадка та розглянуто мету, завдання і зміст роботи кожного з них. Визначено та проаналізовано чинники реалізації інклюзивної практики в дитсадку.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.102
Д 99


    Дятленко, Наталія.
    Розвиток дошкільного навчального закладу на основі інклюзивних цінностей / Н. Дятленко // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 8. - С. 24-28.
ББК 74.102
Рубрики: Інклюзивна освіта--дошкільні навчальні заклади
   Дошкільна освіта--інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- інклюзивні цінності -- індекс інклюзії -- сталий розвиток -- відсутність насильства -- довіра -- чесність -- співчуття -- оптимізм -- дошкільна освіта -- дошкільні навчальні заклади
Анотація: Стаття присвячена проблемі впровадження інклюзивних цінностей в практику роботи дошкільного навчального закладу. Розглянуто різновиди інклюзивних цінностей та охарактеризовано деякі з них.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.10
Д 99


    Дятленко, Наталія.
    Розвиток дошкільного навчального закладу на основі інклюзивних цінностей [Текст] / Н. Дятленко // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2014. - N 9. - С. 30-38
ББК 74.10
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивний освітній простір -- інклюзивна політика -- робота з індексом інклюзії


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.100.5
М 33


    Матат, Дарина.
    Без кордонів [Текст] / Д. Матат // Освіта України : Педагогічна газета. - 2014. - N 47 (15 грудня). - С. 11.
ББК 74.100.5
Рубрики: Інклюзивна освіта--дошкільна освіта
   Дошкільна освіта--інклюзивна освіта



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Бобир, Валентина
    Інклюзія: реальні кроки в наявних умовах : з досвіду роботи районної творчої групи [Текст] / Валентина Бобир, Олена Іванюк // Дошкільне виховання. - 2016. - № 2. - С. 16-19 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.102
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
іклюзивне освітнє середовище -- інклюзія в ДНЗ
Анотація: Викладено матеріал з досвіду роботи Святишинського району м. Києва та подано зразки оформлення документації щодо упровадження інклюзії в ДНЗ.


Дод.точки доступу:
Іванюк, Олена

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах


74.100.44
К 87


    Ктриченко, Тетяна
    "Сонячні діти" у звичайному дитсадку : з досвіду впровадження інклюзивної освіти [Текст] / Тетяна Ктриченко, Людмила Стадник; Тетяна Кириченко, Людмила Стадник // Дошкільне виховання. - 2016. - № 8. - С. 16-19 . - ISSN 0321-1401
ББК 74.100.44
Рубрики: Дошкільна освіта--спеціальна освіта
   Дошкільна освіта--інклюзивна освіта

Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- виховання дітей із синдромом Дауна -- "сонячні діти"
Анотація: Автори діляться досвідом виховання дітей в дитсадку із синдромом Дауна.


Дод.точки доступу:
Стадник, Людмила

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільних прим. немає
Видання є лише у відділах/філіалах


   373.2(075.8)
   К 63


    Компанець, Наталія Миколаївна.
    Моделювання індивідуального розвитку дитини з особливими потребами в умовах інклюзивного ДНЗ [Текст] : навчально-методичний посібник / Н. М. Компанець, І. В. Луценко ; НАПН України, Інститут спеціальної педагогіки. - К. : ФОП Симоненко, 2018. - 40 с. : табл. - ISBN 978-966-97877-4-3 : 21.50 грн.
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта--діти з особливими потребами
   Дошкільна освіта--інклюзивна освіта

   Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту

Кл.слова (ненормовані):
індивідуальний розвиток дитини


Дод.точки доступу:
Луценко , Інна Василівна; Національна академія педагогічних наук УкраїниІнститут спеціальної педагогіки
Примірників всього: 1
Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

   373.2(075.8)
   К 56


    Коваль , Людмила Вікторівна.
    Організаційно-методичний супровід дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного ДНЗ [Текст] : навчально-методичний посібник / Л. В. Коваль , Н. М. Компанець, І. В. Луценко ; НАПН України, Інститут спеціальної педагогіки. - К. : ФОП Симоненко, 2018. - 100 с. - ISBN 978-966-97877-5-0 : 53.75 грн.
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта--діти з особливими потребами
   Дошкільна освіта--інклюзивна освіта

   Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту

Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими потребами


Дод.точки доступу:
Компанець, Наталія Миколаївна; Луценко , Інна Василівна; Національна академія педагогічних наук України; Інститут спеціальної педагогіки
Примірників всього: 1
Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)

373.2.043.2-056.2/.3](477)
Г 67


    Горбенко, І.
    Комплексна оцінка розвитку дитини з особливими освітніми потребами: хто, коли і навіщо / Інна Горбенко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 4–7. - Зміст: Хто та як визначає сильні сторони та потреби дитини.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- діти з особливими освітніми потребами -- розвиток дитини з особливими потребами -- комплексна оцінка -- інклюзивно-ресурсні центри -- результати обстеження


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.043.2-056.2/.3](477)
Г 67


    Горбенко, І.
    Індивідуальна програма розвитку – від А до Я / Інна Горбенко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 8–15. - Зміст: Які складові та зміст ІПР ; Чому важливо з’ясувати актуальний рівень розвитку ; Що таке додаткові освітні послуги ; Які види адаптації та модифікації застосовувати ; Як правильно визначати цілі та завдання ІПР.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- інклюзивна освіта -- заклади дошкільної освіти -- діти з особливими освітніми потребами -- психолого-педагогічний супровід -- технологія індивідуального планування -- індивідуальна програма розвитку -- актуальний рівень розвитку -- додаткові освітні послуги -- адаптація -- модифікація -- цілі -- завдання
Анотація: Про використання технології індивідуального планування під час реалізації інклюзивної освіти в закладах дошкільної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.043.2-056.2/.3](477)
Г 67


    Горбенко, І.
    Хто та як вивчає ефективність ІПР / Інна Горбенко // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 16–17.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
заклади дошкільної освіти -- інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- індивідуальні програми розвитку -- психолого-педагогічний супровід -- реалізація -- моніторинг -- динаміка розвитку
Анотація: У статті йдеться про моніторинг ефективності реалізації індивідуальних програм розвитку дітей з особливими освітніми портебами під час організації інклюзивної освіти в закладах дошкільної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.043.2-056.2/.3](477)
К 63


   
    Команда психолого-педагогічного супроводу: хто що робить : [шпаргалка] // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. [18–20].
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- заклади дошкільної освіти -- психолого-педагогічний супровід -- команда психолого-педагогічного супроводу -- обов’язки
Анотація: У статті подано коло професійних обов’язків учасників команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.043.2-056.2/.3](477)
Д 49


   
    Дитина з особливими потребами в інклюзивній групі : [пам’ятка] // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. [23].
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- інклюзивні групи в дитсадках -- дитина з особливими потребами -- педагогічний колектив
Анотація: У статті вміщено поради для педагогів та батьків щодо організації інклюзивних груп у закладі дошкільної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Іванюк, Олена
    Організація єдиного інклюзивнго освітнього простору : досвід Святошинського району міста Києва [Текст] / Олена Іванюк, Валентина Бобир // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 10-15 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
інклюзивна освіта -- співпраця педагогів і громади -- інклюзивний освітній простір -- методичні поради вихователю дошкільного закладу
Анотація: Успішність упровадження інклюзивної освіти залежить від багатьох чинників. Серед них підтримка проекту на різних рівнях - від колективу закладу до місцевого управління освіти, від дітей до батьківської громади. Своїм досвідом забезпечення широкої взаємодії діляться педагоги Святошинського району міста Києва.


Дод.точки доступу:
Бобир, Валентина

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Скрипник, Тетяна
    Як підготувати дітей з аутизмом до інклюзивної освіти [Текст] / Тетяна Скрипник // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 6-9 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
   Аутизм дитячий

Кл.слова (ненормовані):
співпраця з батьками -- аутичні діти -- інклюзивна освіта -- підготовка аутичних дітей до інклюзії -- нормалізація психофізіологічного стану -- основи соціально-емоційного інтелекту -- види захисних реакцій аутистів
Анотація: "Одна з умов ефективної інклюзії - готовність фахівців, друга - відповідна підготовка дітей. З поданої статті ви дізнаєтесь, як допомогти дошкільнятам з розладами аутистичного спектра успішно розвиватися і впевнено почуватися в колективі однолітків".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Мартинчук, Олена
    Інклюзивна освіта: ідея, практика і суспільна цінність [Текст] / Олена Мартинчук // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 2-5 . - ISSN 0321-1401
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- інклюзивна освіта -- рівні права на освіту -- нормативне підґрунтя інклюзивної освіти -- підготовка кадрів
Анотація: "Інклюзивна освіта як соціальний та освітній феномен стає невід'ємним складником освітнього простору України. Особливість системи інклюзивної освіти полягає в тому, що вона... зародилася в останні десятиліття ХХ століття, коли демократичні зміни у суспільстві зумовили необхідність забезпечення основних прав і свобод, зокрема права на освіту, для всіх дітей, в тому числі з особливими освітніми потребами". "Упровадження інклюзії у практику роботи дитсадків - один з ключових напрямів реформування нашої освітньої системи. Водночас і один з найскладніших. Чи готові до інклюзії дошкільні заклади й українське суспільство загалом? Які перешкоди нам належить подолати? Які здобутки ми вже маємо?" Цим питанням присвячений випуск журналу і ця стаття.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.043.2-056.2/.3](477)
П 59


    Порошинська, Н.
    ЗДО, батьки та ІРЦ: нюанси взаємодії / Наталія Порошинська // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 12. - С. 51–53.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- інклюзивна освіта -- інклюзивні групи -- діти з порушеннями психофізичного розвитку -- інклюзивно-ресурсний центр -- робота з батьками
Анотація: Роз’яснення фахівця.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.2.043.2-056.2/.3(477)
Д 49


   
    Дитина з особливими освітніми потребами у ЗДО // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 12. - С. 54–57.
УДК
Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта
Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- заклади дошкільної освіти -- інклюзивна освіта -- інклюзивні групи -- психолого-педагогічний супровід -- індивідуальні програми розвитку -- самодіагностика -- тестування -- педагоги
Анотація: Тест для самодіагностики педагогів закладів дошкільної освіти.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


   373.2(075.8)
   О-75


   
    Особлива дитина в інклюзивному навчальному закладі [Текст] : навчально-методичний комплект / Л. В. Коваль, Н. М. Компанець, Н. О. Квітка [та ін.] ; НАПН України, Інститут спеціальної педагогіки. - К. : ФОП Симоненко, 2018. - 348 с. : іл. - ISBN 978-966-97877-6-7 : 179.55 грн.
УДК
Рубрики: Інклюзивна освіта--діти з особливими потребами
   Дошкільна освіта--інклюзивна освіта

   Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту

Кл.слова (ненормовані):
діти з особливими потребами


Дод.точки доступу:
Коваль , Людмила Вікторівна; Компанець, Наталія Миколаївна; Квітка, Наталія Олегівна; Лапін, Андрій Володимирович; Луценко , Інна Василівна; Національна академія педагогічних наук України; Інститут спеціальної педагогіки
Примірників всього: 1
Ч.З.№2 (1)
Свободны: Ч.З.№2 (1)