Білецька, Л. Інклюзивне навчання: перші кроки в Україні [Текст] / Л. Білецька, І. Білецька> // Дошкільне виховання : Науково-методичний журнал для педагогів і батьків. - 2007. - N4. - С. 12-15 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивне навчання Дод.точки доступу: Білецька, І. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 50 Дичківська, Ілона. Інклюзивна практика в дитсадку: організаційна модель / І. Дичківська> // Дошкіл. виховання : щомісяч. наук.-метод. журн. М-ва освіти і науки України для педагогів і батьків. - 2014. - № 2. - С. 5-9 : фотогр. . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзія -- інклюзивна практика -- діти з особливими потребами -- дошкільні навчальні заклади -- структура інклюзивних дитсадків -- інклюзивні групи -- предметно-розвивальне середовище -- професіоналізм фахівців Анотація: Стаття присвячена проблемі навчання й виховання дітей з особливими потребами у дошкільних навчальних закладах. Висвітлено організацію структурних підрозділів інклюзивного дитсадка та розглянуто мету, завдання і зміст роботи кожного з них. Визначено та проаналізовано чинники реалізації інклюзивної практики в дитсадку. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Д 99 Дятленко, Наталія. Розвиток дошкільного навчального закладу на основі інклюзивних цінностей / Н. Дятленко> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 8. - С. 24-28. Рубрики: Інклюзивна освіта--дошкільні навчальні заклади Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- інклюзивні цінності -- індекс інклюзії -- сталий розвиток -- відсутність насильства -- довіра -- чесність -- співчуття -- оптимізм -- дошкільна освіта -- дошкільні навчальні заклади Анотація: Стаття присвячена проблемі впровадження інклюзивних цінностей в практику роботи дошкільного навчального закладу. Розглянуто різновиди інклюзивних цінностей та охарактеризовано деякі з них. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 99 Дятленко, Наталія. Розвиток дошкільного навчального закладу на основі інклюзивних цінностей [Текст] / Н. Дятленко> // Вихователь-методист дошкільного закладу : Щомісячний спеціалізований журнал. - 2014. - N 9. - С. 30-38 Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивний освітній простір -- інклюзивна політика -- робота з індексом інклюзії Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 33 Матат, Дарина. Без кордонів [Текст] / Д. Матат> // Освіта України : Педагогічна газета. - 2014. - N 47 (15 грудня). - С. 11. Рубрики: Інклюзивна освіта--дошкільна освіта Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Бобир, Валентина Інклюзія: реальні кроки в наявних умовах : з досвіду роботи районної творчої групи [Текст] / Валентина Бобир, Олена Іванюк> // Дошкільне виховання. - 2016. - № 2. - С. 16-19 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): іклюзивне освітнє середовище -- інклюзія в ДНЗ Анотація: Викладено матеріал з досвіду роботи Святишинського району м. Києва та подано зразки оформлення документації щодо упровадження інклюзії в ДНЗ. Дод.точки доступу: Іванюк, Олена Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
К 87 Ктриченко, Тетяна "Сонячні діти" у звичайному дитсадку : з досвіду впровадження інклюзивної освіти [Текст] / Тетяна Ктриченко, Людмила Стадник; Тетяна Кириченко, Людмила Стадник > // Дошкільне виховання. - 2016. - № 8. - С. 16-19 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--спеціальна освіта Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- виховання дітей із синдромом Дауна -- "сонячні діти" Анотація: Автори діляться досвідом виховання дітей в дитсадку із синдромом Дауна. Дод.точки доступу: Стадник, Людмила Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільних прим. немає Видання є лише у відділах/філіалах |
К 63 Компанець, Наталія Миколаївна. Моделювання індивідуального розвитку дитини з особливими потребами в умовах інклюзивного ДНЗ [Текст] : навчально-методичний посібник / Н. М. Компанець, І. В. Луценко ; НАПН України, Інститут спеціальної педагогіки. - К. : ФОП Симоненко, 2018. - 40 с. : табл. - ISBN 978-966-97877-4-3 : 21.50 грн.
Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту Кл.слова (ненормовані): індивідуальний розвиток дитини Дод.точки доступу: Луценко , Інна Василівна; Національна академія педагогічних наук УкраїниІнститут спеціальної педагогіки Примірників всього: 1 Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
К 56 Коваль , Людмила Вікторівна. Організаційно-методичний супровід дитини з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивного ДНЗ [Текст] : навчально-методичний посібник / Л. В. Коваль , Н. М. Компанець, І. В. Луценко ; НАПН України, Інститут спеціальної педагогіки. - К. : ФОП Симоненко, 2018. - 100 с. - ISBN 978-966-97877-5-0 : 53.75 грн.
Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту Кл.слова (ненормовані): діти з особливими потребами Дод.точки доступу: Компанець, Наталія Миколаївна; Луценко , Інна Василівна; Національна академія педагогічних наук України; Інститут спеціальної педагогіки Примірників всього: 1 Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |
Г 67 Горбенко, І. Комплексна оцінка розвитку дитини з особливими освітніми потребами: хто, коли і навіщо / Інна Горбенко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 4–7. - Зміст: Хто та як визначає сильні сторони та потреби дитини.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- діти з особливими освітніми потребами -- розвиток дитини з особливими потребами -- комплексна оцінка -- інклюзивно-ресурсні центри -- результати обстеження Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 67 Горбенко, І. Індивідуальна програма розвитку – від А до Я / Інна Горбенко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 8–15. - Зміст: Які складові та зміст ІПР ; Чому важливо з’ясувати актуальний рівень розвитку ; Що таке додаткові освітні послуги ; Які види адаптації та модифікації застосовувати ; Як правильно визначати цілі та завдання ІПР.
Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- інклюзивна освіта -- заклади дошкільної освіти -- діти з особливими освітніми потребами -- психолого-педагогічний супровід -- технологія індивідуального планування -- індивідуальна програма розвитку -- актуальний рівень розвитку -- додаткові освітні послуги -- адаптація -- модифікація -- цілі -- завдання Анотація: Про використання технології індивідуального планування під час реалізації інклюзивної освіти в закладах дошкільної освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Г 67 Горбенко, І. Хто та як вивчає ефективність ІПР / Інна Горбенко> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. 16–17.
Кл.слова (ненормовані): заклади дошкільної освіти -- інклюзивна освіта -- діти з особливими освітніми потребами -- індивідуальні програми розвитку -- психолого-педагогічний супровід -- реалізація -- моніторинг -- динаміка розвитку Анотація: У статті йдеться про моніторинг ефективності реалізації індивідуальних програм розвитку дітей з особливими освітніми портебами під час організації інклюзивної освіти в закладах дошкільної освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 63 Команда психолого-педагогічного супроводу: хто що робить : [шпаргалка]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. [18–20].
Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- заклади дошкільної освіти -- психолого-педагогічний супровід -- команда психолого-педагогічного супроводу -- обов’язки Анотація: У статті подано коло професійних обов’язків учасників команди психолого-педагогічного супроводу дітей з особливими освітніми потребами в закладах дошкільної освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 49 Дитина з особливими потребами в інклюзивній групі : [пам’ятка]> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 11. - С. [23].
Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- інклюзивні групи в дитсадках -- дитина з особливими потребами -- педагогічний колектив Анотація: У статті вміщено поради для педагогів та батьків щодо організації інклюзивних груп у закладі дошкільної освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Іванюк, Олена Організація єдиного інклюзивнго освітнього простору : досвід Святошинського району міста Києва [Текст] / Олена Іванюк, Валентина Бобир> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 10-15 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): інклюзивна освіта -- співпраця педагогів і громади -- інклюзивний освітній простір -- методичні поради вихователю дошкільного закладу Анотація: Успішність упровадження інклюзивної освіти залежить від багатьох чинників. Серед них підтримка проекту на різних рівнях - від колективу закладу до місцевого управління освіти, від дітей до батьківської громади. Своїм досвідом забезпечення широкої взаємодії діляться педагоги Святошинського району міста Києва. Дод.точки доступу: Бобир, Валентина Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Скрипник, Тетяна Як підготувати дітей з аутизмом до інклюзивної освіти [Текст] / Тетяна Скрипник> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 6-9 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Аутизм дитячий Кл.слова (ненормовані): співпраця з батьками -- аутичні діти -- інклюзивна освіта -- підготовка аутичних дітей до інклюзії -- нормалізація психофізіологічного стану -- основи соціально-емоційного інтелекту -- види захисних реакцій аутистів Анотація: "Одна з умов ефективної інклюзії - готовність фахівців, друга - відповідна підготовка дітей. З поданої статті ви дізнаєтесь, як допомогти дошкільнятам з розладами аутистичного спектра успішно розвиватися і впевнено почуватися в колективі однолітків". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Мартинчук, Олена Інклюзивна освіта: ідея, практика і суспільна цінність [Текст] / Олена Мартинчук> // Дошкільне виховання. - 2018. - № 10. - С. 2-5 . - ISSN 0321-1401 Рубрики: Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Кл.слова (ненормовані): якість освіти -- інклюзивна освіта -- рівні права на освіту -- нормативне підґрунтя інклюзивної освіти -- підготовка кадрів Анотація: "Інклюзивна освіта як соціальний та освітній феномен стає невід'ємним складником освітнього простору України. Особливість системи інклюзивної освіти полягає в тому, що вона... зародилася в останні десятиліття ХХ століття, коли демократичні зміни у суспільстві зумовили необхідність забезпечення основних прав і свобод, зокрема права на освіту, для всіх дітей, в тому числі з особливими освітніми потребами". "Упровадження інклюзії у практику роботи дитсадків - один з ключових напрямів реформування нашої освітньої системи. Водночас і один з найскладніших. Чи готові до інклюзії дошкільні заклади й українське суспільство загалом? Які перешкоди нам належить подолати? Які здобутки ми вже маємо?" Цим питанням присвячений випуск журналу і ця стаття. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
П 59 Порошинська, Н. ЗДО, батьки та ІРЦ: нюанси взаємодії / Наталія Порошинська> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 12. - С. 51–53.
Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- інклюзивна освіта -- інклюзивні групи -- діти з порушеннями психофізичного розвитку -- інклюзивно-ресурсний центр -- робота з батьками Анотація: Роз’яснення фахівця. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Д 49 Дитина з особливими освітніми потребами у ЗДО> // Вихователь-методист дошк. закл. : щоміс. спеціаліз. журн. - 2018. - № 12. - С. 54–57.
Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- заклади дошкільної освіти -- інклюзивна освіта -- інклюзивні групи -- психолого-педагогічний супровід -- індивідуальні програми розвитку -- самодіагностика -- тестування -- педагоги Анотація: Тест для самодіагностики педагогів закладів дошкільної освіти. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
О-75 Особлива дитина в інклюзивному навчальному закладі [Текст] : навчально-методичний комплект / Л. В. Коваль, Н. М. Компанець, Н. О. Квітка [та ін.] ; НАПН України, Інститут спеціальної педагогіки. - К. : ФОП Симоненко, 2018. - 348 с. : іл. - ISBN 978-966-97877-6-7 : 179.55 грн.
Дошкільна освіта--інклюзивна освіта Кафедра педагогіки, початкової освіти та освітнього менеджменту Кл.слова (ненормовані): діти з особливими потребами Дод.точки доступу: Коваль , Людмила Вікторівна; Компанець, Наталія Миколаївна; Квітка, Наталія Олегівна; Лапін, Андрій Володимирович; Луценко , Інна Василівна; Національна академія педагогічних наук України; Інститут спеціальної педагогіки Примірників всього: 1 Ч.З.№2 (1) Свободны: Ч.З.№2 (1) |