Іваницький, Олександр Іванович. Теоретичні і методичні основи підготовки майбутнього вчителя фізики до впровадження інноваційних технологій навчання [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання фізики / О. І. Іваницький ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2005. - 43 с. -
Рубрики: викладання фізики технології навчання Підготовка майбутніх вчителів фізики автореферати дисертацій--педагогіка Кл.слова (ненормовані): контекстне навчання -- акмеологічна технологія -- авторська система діяльності Дод.точки доступу: Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Б 95 Быстренина, И. Е. Технологии подготовки учителей к исследовательской деятельности на основе интеграции математики и информатики [Текст] / И. Е. Быстренина> // Вестник Московского университета. Серия 20, Педагогическое образование: Научный журнал. - 2011. - N 4. - С. 77-82. Рубрики: дослідницька діяльність вчителів інтеграція знань Професійна компетентність педагога Педагогічні технології Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності Кл.слова (ненормовані): контекстне навчання -- професійно-дослідницька діяльність -- інтеграція інформатики і математики Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ж 50 Желанова, В. В. Формування готовності до педагогічного спілкування в технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів [Текст] / В. В. Желанова> // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - N 1. - С. 91-99. Рубрики: Вища освіта в Україні вчитель початкових класів Навчання--методи--форми--засоби Кл.слова (ненормовані): контекстне навчання -- майбутні вчителі Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Дем’яненко, Наталія. Теорія і практика контекстного навчання: освітній простір педагогічної магістратури / Н. Дем’яненко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 3. - С. 12-16. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Навчання контекстне--магістратура Вища освіта--освітньо-кваліфікаційні рівні--молодший спеціаліст, бакалавр, спеціаліст, магістр Кл.слова (ненормовані): компетентнісний підхід -- контекст -- контекстне навчання -- освітнє середовище -- квазіпрофесійна діяльність -- педагогічна магістратура -- освітньо-кваліфікаційні рівні Анотація: У статті обгрунтовано співвідношення компетентнісного підходу і контекстного навчання у вищій школі як методології і практики; доведено переваги освітнього середовища контекстного типу на рівні педагогічної магістратури; розкрито роль квазіпрофесійної діяльності у переході від навчальної до професійної реалізації майбутнього магістра педагогіки вищої школи. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Дем’яненко, Наталія. Контекстність освітнього простору вищої школи: рівень магістратури / Наталія Дем’яненко> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 50-56. - Бібліогр.: 16 назв. Рубрики: Педагогічна освіта--магістратура Вища освіта--технології навчання Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- компетентнісний підхід -- педагогічний університет -- магістратура -- контекстне навчання -- контекст -- проблемна ситуація -- контекстний підхід -- крос-культурний контекст -- освітнє середовище контекстного типу -- контекстне освітнє середовище -- підручник контекстного типу -- квазіпрофесійна діяльність Анотація: Обґрунтовано співвідношення компетентнісного підходу і контекстного навчання у вищій школі як методології і практики, доведено переваги освітнього середовища контекстного типу на рівні педагогічної магістратури. Розкрито роль квазіпрофесійної діяльності у переході від навчальної до професійної реалізації майбутнього магістра педагогіки вищої школи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
М 24 Манькусь, І. Технологічний аспект підготовки викладачів фізики [Текст] / І. Манькусь, Л. Недбаєвська> // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 2. - С. 79-87. - Бібліогр. в кінці ст. 8 назв. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Викладання фізики у ВНЗ--підготовка викладачів фізики Кафедра фізики Викладачі вищих навчальних закладів--підготовка викладацьких кадрів Кл.слова (ненормовані): контекстне навчання -- прогностична діяльність -- технологічна культура -- підготовка викладацьких кадрів -- студенти-магістри -- викладачі фізики Анотація: Запропоновано впровадження технологій контекстного навчання та прогнозування в системі підготовки викладачів фізики. Розроблена контекства модель професійно спрямованої підготовки викладачів фізики з метою формування ї творчої культури. Дод.точки доступу: Недбаєвська, Л. (кандидат педагогічних наук; доцент; Миколаївський університет імені В. О. Сухомлинського) Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Н 34 Ілясова, Юлія Станіславівна. Застосування контекстного навчання у вивченні фахових дисциплін у медичних освітніх закладах [Текст] / Ю. С. Ілясова> // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - № 2. - С. 95-101
Підготовка медичних працівників Кл.слова (ненормовані): контекстне навчання Дод.точки доступу: Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя Є примірники у відділах: всього 5 : фб (3), Ч.З.№2 (2) Вільні: фб (3), Ч.З.№2 (2) |