378.147: 53: 37-057826

    Іваницький, Олександр Іванович.
    Теоретичні і методичні основи підготовки майбутнього вчителя фізики до впровадження інноваційних технологій навчання [Текст] : автореферат диссертации на соискание ученой степени д-ра пед. наук : 13.00.02 - теорія і методика навчання фізики / О. І. Іваницький ; Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ). - : НПУ ім. М.Драгоманова(Київ), 2005. - 43 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 22.3р10 + 74.262.22
Рубрики: викладання фізики
   технології навчання

   Підготовка майбутніх вчителів фізики

   автореферати дисертацій--педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
контекстне навчання -- акмеологічна технологія -- авторська система діяльності


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М.П.Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

74.2
Б 95


    Быстренина, И. Е.
    Технологии подготовки учителей к исследовательской деятельности на основе интеграции математики и информатики [Текст] / И. Е. Быстренина // Вестник Московского университета. Серия 20, Педагогическое образование: Научный журнал. - 2011. - N 4. - С. 77-82.
ББК 74.2
Рубрики: дослідницька діяльність вчителів
   інтеграція знань

   Професійна компетентність педагога

   Педагогічні технології

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
контекстне навчання -- професійно-дослідницька діяльність -- інтеграція інформатики і математики


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.58
Ж 50


    Желанова, В. В.
    Формування готовності до педагогічного спілкування в технології контекстного навчання майбутнього вчителя початкових класів [Текст] / В. В. Желанова // Соціальна педагогіка: теорія та практика. - 2012. - N 1. - С. 91-99.
ББК 74.58
Рубрики: Вища освіта в Україні
   вчитель початкових класів

   Навчання--методи--форми--засоби

Кл.слова (ненормовані):
контекстне навчання -- майбутні вчителі


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)




    Дем’яненко, Наталія.
    Теорія і практика контекстного навчання: освітній простір педагогічної магістратури / Н. Дем’яненко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2013. - № 3. - С. 12-16. - Бібліогр.: 16 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.58.2
Рубрики: Навчання контекстне--магістратура
   Вища освіта--освітньо-кваліфікаційні рівні--молодший спеціаліст, бакалавр, спеціаліст, магістр

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- контекст -- контекстне навчання -- освітнє середовище -- квазіпрофесійна діяльність -- педагогічна магістратура -- освітньо-кваліфікаційні рівні
Анотація: У статті обгрунтовано співвідношення компетентнісного підходу і контекстного навчання у вищій школі як методології і практики; доведено переваги освітнього середовища контекстного типу на рівні педагогічної магістратури; розкрито роль квазіпрофесійної діяльності у переході від навчальної до професійної реалізації майбутнього магістра педагогіки вищої школи.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Дем’яненко, Наталія.
    Контекстність освітнього простору вищої школи: рівень магістратури / Наталія Дем’яненко // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2013. - № 1. - С. 50-56. - Бібліогр.: 16 назв.
ББК 74.58
Рубрики: Педагогічна освіта--магістратура
   Вища освіта--технології навчання

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- компетентнісний підхід -- педагогічний університет -- магістратура -- контекстне навчання -- контекст -- проблемна ситуація -- контекстний підхід -- крос-культурний контекст -- освітнє середовище контекстного типу -- контекстне освітнє середовище -- підручник контекстного типу -- квазіпрофесійна діяльність
Анотація: Обґрунтовано співвідношення компетентнісного підходу і контекстного навчання у вищій школі як методології і практики, доведено переваги освітнього середовища контекстного типу на рівні педагогічної магістратури. Розкрито роль квазіпрофесійної діяльності у переході від навчальної до професійної реалізації майбутнього магістра педагогіки вищої школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


22.3р30
М 24


    Манькусь, І.
    Технологічний аспект підготовки викладачів фізики [Текст] / І. Манькусь, Л. Недбаєвська // Вища школа : наук.-практ. видання. - 2016. - № 2. - С. 79-87. - Бібліогр. в кінці ст. 8 назв. . - ISSN 1682-2366
ББК 22.3р30
Рубрики: Викладання фізики у ВНЗ--підготовка викладачів фізики
   Кафедра фізики

   Викладачі вищих навчальних закладів--підготовка викладацьких кадрів

Кл.слова (ненормовані):
контекстне навчання -- прогностична діяльність -- технологічна культура -- підготовка викладацьких кадрів -- студенти-магістри -- викладачі фізики
Анотація: Запропоновано впровадження технологій контекстного навчання та прогнозування в системі підготовки викладачів фізики. Розроблена контекства модель професійно спрямованої підготовки викладачів фізики з метою формування ї творчої культури.


Дод.точки доступу:
Недбаєвська, Л. (кандидат педагогічних наук; доцент; Миколаївський університет імені В. О. Сухомлинського)

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


   159.9(06)
   Н 34


    Ілясова, Юлія Станіславівна.
    Застосування контекстного навчання у вивченні фахових дисциплін у медичних освітніх закладах [Текст] / Ю. С. Ілясова // Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки : Науковий журнал / Міністерство освіти і науки України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2018. - № 2. - С. 95-101
УДК
Рубрики: Навчання--методи--форми--засоби
   Підготовка медичних працівників

Кл.слова (ненормовані):
контекстне навчання


Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя

Є примірники у відділах: всього 5 : фб (3), Ч.З.№2 (2)
Вільні: фб (3), Ч.З.№2 (2)