158.9(075.3)
В 58


    Власова, Олена Іванівна.
    Педагогічна психологія [Текст] : навчальний посібник для студентів вищих навчальних закладів / О. І. Власова. - К. : Либідь, 2005. - 400 с. - ISBN 966-06-0369-Х : 18.20 грн., 26.90 грн., 28.00 грн., 21.50 грн.
ДРНТІ
ББК 88.840я73
РУБ 158.9(075.3)
Рубрики: Психологія навчання
   Психологія навчальної діяльності

   Навчальна діяльність

   Форми навчання

   Методи навчання

   Педагогічна психологія--підручники та посібники для ВНЗ

   Види навчання

   програмоване навчання

   Сугестопедичне навчання

   Знаково-контекстне навчання

   Модульне навчання

   Психологія учіння

   Здібності

   Психологія виховання

   Моральне виховання

   Сімейне виховання

   Характер

   Перевиховання

   важковиховуваність

   Психологія педагогічної праці

   Педагог

   Педагогічне спілкування

   Професійна компетентність педагога

   Психологічна служба системи освіти

   Психолог освіти

   Готовність до школи

   Психологія--методики--опитувальники

Кл.слова (ненормовані):
вибір професії - опитувальник -- класифікатор професій Голанда -- научіння -- моделі навчання -- учіння

Примірників всього: 286
фб (1), ав (2), аб (265), пед. (1), Ч.З.№2 (15), НМК ф-т ПСР (2)
Свободны: фб (1), ав (2), аб (265), пед. (1), Ч.З.№2 (15), НМК ф-т ПСР (2)

373.001
Р 15


    Радченко, Анжела Євгеніївна.
    Професійна компетентність учителя [Текст] : навчальний посібник / А. Є. Радченко. - Х. : Основа, 2006. - 128 с. - Літ.: с. 131. - ISBN 966-333-331-6 : 6.50 грн.
    Зміст:
Моніторинг професійної педагогічної компетентності вчителя (МППКВ) . - С .7-81
Організація самоосвітньої діяльності вчителя на моніторинговій підставі . - С .81-130
ДРНТІ
ББК 74.204.2
РУБ 373.001
Рубрики: Вчитель--самоосвіта
   Професійна компетентність педагога


Примірників всього: 4
фб (1), Ч.З.№2 (2), пед. (1)
Свободны: фб (1), Ч.З.№2 (2), пед. (1)

73
П 30


    Петрович, С. Д.
    Оцінка ефективності формування професійної компетентності майбутніх фахівців з обчислювальної техніки в інформаційному обчислювальному середовищі [Текст] / С. Д. Петрович // Комп’ютер у школі та сім’ї : Науково-методичний журнал. - 2010. - N 5. - С. 15-17
ББК 73
Рубрики: Інформаційне середовище
   Майбутній вчитель--інформатики

   Професійна компетентність педагога

   Інформаційні технології в освіті

   Кафедра прикладної математики та інформатики



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.58
П 54


    Полякова, Г.
    Вплив освітнього середовища ВНЗ на формування професійної компетентності фахівця [Текст] / Г. Полякова // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2010. - N 10. - С. 78-88 . - ISSN 1682-2366
ББК 74.58
Рубрики: Професійна підготовка
   Професійна компетентність педагога

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
П 84


   
    Професійне зростання вчителя. Урок 20 [Текст] // Історія та правознавство : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 11. - вкладка "Педагогічна академія Пані Софії". - Зміст: Інноваційні умови професійного вдосконалення вчителя / С. В. Добровольска. Комплексний підхід до формування професійної компетентності педагогів / А. А. Сухорукова. Система роботи з вивчення та творчого впровадження передового педагогічного досвіду / Р. А. Полєшко, В. В. Щорс. Підвищення професійної компетентності педагогів / В. Г. Серган.
ББК 74
Рубрики: Професійна майстерність педагога
   Професійна компетентність педагога

   Передовий педагогічний досвід

   професійне зростання

Кл.слова (ненормовані):
трансформація педагогічної ідеї в технологію -- мотиваційно-стимулююча функція управління -- пошуково-дослідницька діяльність -- творче впровадження досвіду


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.2
П 24


   
    Педагогічна академія пані Софії : міні журнал [Текст] // Фізика в школах України : Науково-методичний журнал. - 2011. - N 8. - Зміст: Урок 20. Професійне зростання вчителя
ББК 74.2
Рубрики: професійне зростання
   компетентність вчителя

   Професійна компетентність педагога



Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.1
М 32


   
    Мастер-класс как эффективное средство презентации инновационного опыта и повышения профессиональной компетентности педагогов ДОУ [Текст] / А. И. Перегуд [и др.] // Дошкольная педагогика : Петербургский научно-практический журнал. - 2012. - N 1. - С. 48-53. . - ISSN 1726-0973
ББК 74.1
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--управління
   Педагоги дошкільного навчального закладу

   Професійна компетентність педагога

Кл.слова (ненормовані):
майстер-клас -- інноваційний досвід


Дод.точки доступу:
Перегуд, А. И.; Конкевич, С. В.; Долганова, Е. М.; Смирнова, Е. С.; Кудрявцева, Н. Г.

Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
Х 38


    Хепін, Цзян.
    Формування професійної компетентності майбутнього вчителя музики у процесі самостійної навчальної діяльності [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Ц. Хепін ; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського" (Одеса). - : ДЗПНПУ імені К.Д.Ушинського, 2012. - 20 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: майбутній вчитель музики
   Професійна компетентність педагога

   Кафедра музичної педагогіки та хореографії



Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Державний заклад "Південноукраїнський національний педагогічний університет імені К.Д.Ушинського" (Одеса)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

74.2
Б 95


    Быстренина, И. Е.
    Технологии подготовки учителей к исследовательской деятельности на основе интеграции математики и информатики [Текст] / И. Е. Быстренина // Вестник Московского университета. Серия 20, Педагогическое образование: Научный журнал. - 2011. - N 4. - С. 77-82.
ББК 74.2
Рубрики: дослідницька діяльність вчителів
   інтеграція знань

   Професійна компетентність педагога

   Педагогічні технології

   Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності

Кл.слова (ненормовані):
контекстне навчання -- професійно-дослідницька діяльність -- інтеграція інформатики і математики


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74.2
С 21


    Сафарян, Світлана.
    Формування активної читацької діяльності - складова інформаційно-методичного середовища вчителів світової літератури [Текст] / С. Сафарян // Всесвітня література в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2012. - N 1. - С. 2-5.
ББК 74.2
Рубрики: Читацька компетентність
   Вчитель світової літератури

   Інформаційно-навчальне середовище

   Професійна компетентність педагога

   Уроки світової літератури

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- навчання літератури -- інформаційно-методичне середовище


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№3 (1)
Вільні: Ч.З.№3 (1)


74
З-13


    Завальнюк, Олена Валентинівна.
    Розвиток професійної компетентності фахівців з фізичного виховання та спорту в системі післядипломної освіти [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / О. В. Завальнюк ; Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2012. - 21 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: підготовка фахівців з фізичного виховання та спорту
   Професійна компетентність педагога

   післядипломна освіта



Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

74
Ш 55


    Шиба, Альна Василівна.
    Формування професійної компетентності майбутніх перекладачів засобами інтерактивних технологій [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / А. В. Шиба ; Міністерство освіти і науки України, Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль). - Тернопіль : ТНПУ ім. В. Гнатюка, 2013. - 20 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: Майбутні перекладачі
   Професійна компетентність педагога

   Інтерактивні технології навчання--іноземна мова

Кл.слова (ненормовані):
перекладач майбутній -- професійна компетентність


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України; Тернопільський національний педагогічний університет імені Володимира Гнатюка (Тернопіль)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

378.12
З-33


    Запорожцева, Юлія Сергіївна.
    Розвиток професійної компетентності вчителів іноземних мов у післядипломній освіті [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Ю. С. Запорожцева ; Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир). - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2013. - 22 с. -
УДК
ББК 74
Рубрики: Професійна компетентність педагога
   Кафедра іноземних мов

Кл.слова (ненормовані):
післядипломна освіта -- вчитель іноземних мов -- автореферати з педагогіки


Дод.точки доступу:
Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

74
І-88


    Іць, Світлана Вікторівна.
    Педагогічні умови формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами медіаосвіти [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / С. В. Іць ; Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир). - Житомир : ЖДУ ім. І. Франка, 2014. - 22 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: Кафедра іноземних мов
   Професійна компетентність педагога

   Майбутні вчителі іноземних мов

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність учителя -- медіаосвітні технології -- автореферати з педагогіки


Дод.точки доступу:
Житомирський державний університет імені Івана Франка (Житомир)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

74.204.2
С 51


    Смольська, Л. М.
    Інтелігентність - показник сучасного професіоналізму вчителя [Текст] / Л. М. Смольська // Практична психологія та соціальна робота : Науково-практичний освітньо-методичний журнал. - 2014. - N 5. - С. 68-71
ББК 74.204.2
Рубрики: Професійна компетентність педагога
Кл.слова (ненормовані):
інтелігентність -- професіоналізм вчителя -- освітній професіоналізм -- духовність -- позитивний конструктив -- дизайнерська стратегія -- інтегральний інтелектуалізм


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74
Ш 24


    Шапран, Юрій Петрович.
    Теоретичні і методичні засади формування професійної компетенції майбутніх учителів біології [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня доктора пед. наук. Спец. 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Ю. П. Шапран ; Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : НПУ ім. М.Драгоманова, 2014. - 40 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: Майбутні вчителі біології
   підготовка вчителів біології

   Професійна компетентність педагога

   Кафедра біології

   автореферати дисертацій--педагогіка

Кл.слова (ненормовані):
професійна компетентність учителя


Дод.точки доступу:
Національний педагогічний університет ім. М. П. Драгоманова (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

74
Л 59


    Линник, Юрій Миколайович.
    Розвиток професійної компетентності вчителів природничо-наукових предметів засобами дистанційного навчання у післядипломній освіті [Текст] : автореферат дисертації на здобуття наукового ступеня канд.пед.наук. Спец.13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / Ю. М. Линник ; Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ). - : КУ імені Б.Грінченка, 2014. - 21 с. -
УДК
ББК 74
РУБ 74
Рубрики: Професійна компетентність педагога
   Дистанційне навчання

   післядипломна освіта

   післядипломна освіта

Кл.слова (ненормовані):
компетентність вчителя


Дод.точки доступу:
Київський університет імені Бориса Грінченка (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 3 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 204 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 76.17 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Авшенюк, Наталія Миколаївна. Соціальний контекст дослідження світового освітнього простору / Н. М. Авшенюк. - С .7-12
Александрова, Наталія Миколаївна. Концептуальні підходи до формування управлінської культури / Н. М. Александрова. - С .13-17
Борисенко, Денис Володимирович. Проблематика впровадження інформаційно-комунікативних навчальних комплексів у творчих спеціальностях / Д. В. Борисенко. - С .18-21
Дишко, Олеся Леонідівна. Теоретичні засади формування професійної взаємодії фахівців з туризму зі споживачами туристичних послуг / О. Л. Дишко. - С .22-25
Завгородня, Т. К. Проблема ступеневої підготовки у ВНЗ в контексті Болонського процесу і можливості її розв’язання в Україні / Т. К. Завгородня. - С .26-28
Зубехіна, Т. В. До питання сутнісного наповнення поняття "інформаційна культура бакалавра з туризму" / Т. В. Зубехіна. - С .29-32
Лось, Олена Вікторівна. Явище кінесичної лакуни у вивченні другої іноземної мови в немовному ВНЗ / О. В. Лось. - С .33-38
Мерзлякова, Олена Леонідівна. Розвиток інформаційної грамотності як актуальний напрямок педагогічної діяльності вищої школи / О. Л. Мерзлякова. - С .39-43
Настрадін, Володимир Петрович. Історико-педагогічна складова становлення та розвитку системи підготовки науково-педагогічних і наукових кадрів / В. П. Настрадін, Т. М. Багаліка. - С .44-51
Наход, Світлана Анатоліївна. Прогнозування у професійній діяльності майбутнього психолога / С. А. Наход. - С .51-54
Постригач, Надія Олегівна. Підвищення кваліфікації учителів у європейському регіоні: проблеми, перспективи / Н. О. Постригач. - С .55-60
Рябокінь, Сергій Іванович. Теоретико-методологічний аспект упровадження мoнiтopингу якocтi виxoвнoгo пpoцecу в пeдaгoгiчнoму коледжі / С. І. Рябокінь. - С .61-64
Сгадова, Валентина Василівна. Комунікативна культура викладача як умова гуманізації педагогічної взаємодії у навчальному процесі / В. В. Сгадова. - С .65-67
Ульянова, В. С. Аналіз систем оцінювання професійної компетентності вчителів / В. С. Ульянова. - С .68-72
Хомік, Оксана Миколаївна. Теоретичні передумови формування управлінської культури майбутніх економістів / О. М. Хомік. - С .73-77
Цвєткова, Ганна Георгіївна. Професійне самовдосконалення викладачів гуманітарних спеціальностей: програма та методика експериментального дослідження / Г. Г. Цвєткова. - С .78-83
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Бараненкова, Наталія Анатоліївна. Подолання лексичних труднощів у процесі навчання перекладу науково-технічної літератури / Н. А. Бараненкова. - С .84-87
Борисенко, Валентина Володимирівна. Сучасні освітні технології навчання української мови у вищій школі / В. В. Борисенко. - С .88-91
Гагіна, Наталія Вікторівна. Оцінювання групової проектної діяльності студентів на занятті з іноземної мови / Н. В. Гагіна. - С .92-96
Гриник, Богдана Степанівна. Тестування як ефективний інструмент вимірювання рівня знань студентів / Б. С. Гриник, О. Г. Пилипів. - С .97-102
Заблоцька, Любов Михайлівна. Методичні аспекти формування іншомовного професійного спілкування майбутніх фахівців у сфері туризму / Л. М. Заблоцька. - С .103-106
Іванова, Ірина Вікторівна. Засвоєння комунікативних моделей поведінки у процесі співвивчення мов і культур як основа розвитку полікультурної особистості / І. В. Іванова. - С .107-110
Новгородська, Юлія Григорівна. Формування організаторських здібностей майбутніх керівників дошкільних навчальних закладів / Ю. Г. Новгородська. - С .111-116
Романишин, Юлія Любомирівна. Роль інформаційно-комунікаційних технологій у вивченні дисципліни "Фінансово-економічна інформація" / Ю. Л. Романишин. - С .117-121
Семигінівська, Тетяна Григорівна. Організаційно-дидактична модель процесу формування професійної етики у майбутніх перекладачів авіаційної галузі / Т. І. Семигінівська. - С .122-126
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Грітченко, Тетяна Яківна. Модель формування професiйно-мовного стилю спiлкування майбутнього вчителя початкової школи у вищому педагогічному навчальному закладi / Т. Я. Грітченко. - С .127-132
Дуброва, Світлана Володимирівна. Підготовка компетентних учителів іноземних мов на засадах особистісного та індивідуального підходів до навчання / С. В. Дуброва. - С .133-137
Житєньова, Наталія Василівна. Актуальні аспекти підготовки майбутнього вчителя природничо-математичних дисциплін до застосування технологій візуалізації в навчальному процесі / Н. В. Житєньова. - С .138-143
Олефіренко, Надія Василівна. Модернізація підготовки сучасного вчителя початкової школи в умовах інформатизації освіти / Н. В. Олефіренко. - С .144-148
Поперечна, Леся Юріївна. Професійний розвиток учителя початкових класів у системі підвищення кваліфікації в інституті післядипломної педагогічної освіти / Л. Ю. Поперечна. - С .149-154
Татаринцева, Ніна Євгеніївна. Розвиток проектної культури студента в освітньому процесі вишу / Н. Є. Татаринцева, О. Є. Реброва. - С .155-160
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Бєлікова, Наталія Олександрівна. Пріоритетні напрями модернізації вищої освіти України на сучасному етапі / Н. О. Бєлікова. - С .161-165
Вертегел, Вікторія Леонідівна. Вимоги Болонської Хартії в українській освітній системі / В. Л. Вертегел. - С .166-170
Голуб, Тетяна Петрівна. Інноваційна складова реформування університетської освіти в Німеччині та Швеції / Т. П. Голуб. - С .171-175
Гребеник, Юлія Сергіївна. Вітчизняний досвід підготовки майбутніх медиків / Ю. С. Гребеник. - С .176-180
Махінов, Віктор Миколайович. Мова та соціум як фактори формування мовної особистості у французькій лінгвістичній школі / В. М. Махінов. - С .181-185
Нагач, Марина Володимирівна. Професійний розвиток педагогів у США: досвід та перспективи / М. В. Нагач. - С .186-190
Сирай, Інна. Екологічна освіта в сучасних соціально-педагогічних концепціях Німеччини / І. Сирай. - С .191-195
Чернякова, Жанна Юріївна. Моніторинг якості інтернаціоналізованої освіти: досвід Великої Британії / Ж. Ю. Чернякова. - С .196-201
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Підготовка майбутніх вчителів

   Болонський процес--Україна

   Майбутні психологи--особистісна зрілість--професійні характеристики

   Вчителі--підвищення кваліфікації

   Вчитель початкової школи--культура

   післядипломна освіта

   Керівник ДНЗ

   Професійна компетентність педагога

   Викладання української мови в школі

   оцінювання знань--студенти

   Освіта в Україні--європейська інтеграція

   освіта в зарубіжних країнах

   Німеччина--освіта
    Швеція--освіта

    США--освіта та педагогіка

    Великобританія--освіта



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту УкраїниНіжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 4 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 236 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 87.46 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Артемьєва, Інна Сергіївна. Особливості формування позитивного ставлення до навчання в учнів перших класів у навчально-виховному процесі / І. С. Артемьєва. - С .7-12
Бейгер, Галина. Образ современной школы в ретроспективной оценке студентов / Г. Бейгер. - С .13-23
Вихрущ, Анатолій Володимирович. Філософія освіти як педагогічна проблема / А. В. Вихрущ. - С .24-28
Дубровський, Валерій Леонідович. Роль педагогічної діагностики в контексті особистісно орієнтованої освіти: теоретичний аспект / В. Л. Дубровський. - С .29-31
Калюжна, Тетяна Грнигорівна. Сучасні вимоги до професійної підготовки майбутнього вчителя / Т. Г. Калюжна. - С .32-37
Касаткін, Дмитро Юрійович. Аналіз застосування міжнародного рейтингу Webometrics до університетів України / Д. Ю. Касаткін, О. М. Касаткіна. - С .38-42
Кнодель, Людмила Володимирівна. Инновация, глобализация, интернационализация – основные черты современного университетского образования в развивающихся странах / Л. В. Кнодель. - С .43-50
Кононко, Олена Леонтіївна. Психолого-педагогічні детермінанти світогляду майбутнього фахівця з дошкільної освіти / О. Л. Кононко. - С .51-56
Павлюк, Л. М. Соціально-педагогічне проектування: теоретичні аспекти / Л. М. Павлюк. - С .57-61
Регейло, Ірина Юріївна. Розвиток докторської освіти в інноваційному суспільстві / І. Ю. Регейло. - С .62-68
Яцула, Тетяна Володимирівна. Концептуальні підходи до конструювання змісту підготовки студентів вищих педагогічних навчальних закладів до взаємодії зі школярами у сфері дозвілля / Т. В. Яцула. - С .69-72
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Андрійко, Ірина Федорівна. Особистісно орієнтований підхід у навчанні іншомовного творчого / І. Ф. Андрійко. - С .73-77
Баніт, Ольга Василівна. Інноваційні технології навчання співробітників у межах педагогічного вищого навчального закладу / О. В. Баніт. - С .78-83
Бобро, Артур Анатолійович. Формування у молодого покоління здорового способу життя / А. А. Бобро. - С .84-88
Борисенко, Валентина Володимирівна. Місце проблемного навчання в теорії й практиці мовної освіти / В. В. Борисенко, О. Ковальська. - С .89-93
Колейчик, Оксана Олександрівна. Новітні методи навчання іноземних мов у немовних вишах у контексті євроінтеграції / О. О. Колейчик. - С .94-97
Кузьма-Качур, Марія Іванівна. Форми підготовки студентів педагогічних факультетів до краєзнавчої роботи у початковій школі / М. І. Кузьма-Качур. - С .98-102
Пінчук, Ірина Олександрівна. Використання інтерактивних методів у процесі фахової підготовки майбутніх учителів англійської мови початкових класів / І. О. Пінчук. - С .103-107
Рудик, Ярослав Михайлович. Методика формування бази завдань для проведення тестового контролю успішності майбутніх бухгалтерів / Я. М. Рудик. - С .108-112
Тукач, Ірина Іванівна. Організація самостійної роботи студентів спеціальності “Дошкільна освіта” у вивченні навчальної дисципліни “Основи сценічної майстерності” / І. І. Тукач. - С .113-117
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Гордієнко, Тетяна Володимирівна. Розвиток професійно-педагогічної спрямованості у майбутніх учителів / Т. В. Гордієнко. - С .118-122
Кожем’яко, Наталія Володимирівна. Аналіз сформованості комунікативної компетентності майбутніх фахівців юридичної галузі / Н. В. Кожем’яко. - С .123-128
Кочерга, Ольга Миколаївна. Сучасні підходи до використання музейної педагогіки у професійній освіті вчителя початкової школи / О. М. Кочерга. - С .129-133
Полозенко, Оксана Василівна. Синергетичний підхід до психологічної підготовки майбутніх фахівців аграрної галузі / О. В. Полозенко. - С .134-138
Таран, Олена Миколаївна. Рефлексивна модель підготовки вчителів іноземної мови як шлях удосконалення процесу професійного становлення / О. М. Таран. - С .139-142
Ткаченко, Людмила Іванівна. Формування морально-ціннісного компоненту критичного мислення майбутнього вчителя початкової школи / Л. І. Ткаченко. - С .143-147
Шевчук, Марина Олександрівна. Механізми проектних технологій в управлінні процесом формування професійної компетентності майбутніх учителів / М. О. Шевчук. - С .148-152
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Давиденко, Олена Василівна. Діяльність педагогічної секції Вільного Польського університету в роки окупації (1940–1944 рр.) / О. В. Давиденко. - С .153-158
Демешкант, Наталія Андріївна. Інтердисциплінарна екологічна підготовка в системі вищої освіти Польщі / Н. А. Демешкант. - С .159-162
Зброєва, Наталія Борисівна. Особливості системи вищої освіти у сучасній Японії / Н. Б. Зброєва. - С .163-166
Євтушик, Лариса Петрівна. Проблема формування ключових кваліфікацій і компетентностей системі професійної підготовки Німеччини / Л. П. Євтушик. - С .167-171
Коваленко, Євгенія Іванівна. Підходи до формування творчої особистості в українській педагогіці ХХ століття / Є. І. Коваленко. - С .172-177
Красуля, Алла Вікторівна. Філантропічні традиції у США: суб’єкти благодійництва у сфері вищої освіти / А. В. Красуля. - С .178-181
Лещенко, Марина Євгенівна. Морально-етичне виховання молодших школярів у педагогіці України в другій половині ХХ ст. / М. Є. Лещенко. - С .182-185
Логвиненко, Тетяна Олександрівна. Ересундський університет як інноваційна форма інтеграції у вищій освіті скандинавських країн / Т. О. Логвиненко. - С .186-190
Малько, Наталія Миколаївна. Внесок О. Я. Герда у розвиток вищої освіти жінок / Н. М. Малько. - С .191-195
Орел, Ольга Володимирівна. Внесок І. Ф. Тесленка у розроблення методики шкільної математики для вчителів та студентів вишів / О. В. Орел. - С .196-201
Федорчук, Ірина Володимирівна. Нормативно-правові засади розвитку вищої педагогічної освіти в Азербайджані, Вірменії та Грузії / І. В. Федорчук. - С .202-206
Шапаренко, Марина Вадимівна. Історія розвитку соціальної роботи у Сполучених Штатах Америки / М. В. Шапаренко. - С .207-210
Шарошкіна, Наталія Геннадіївна. Сірополко С. про народні бібліотеки в освітньому просторі / Н. Г. Шарошкіна. - С .211-215
Шацька, Оксана Петрівна. Місце англійської мови у вищій освіті Китаю, Японії, Сінгапуру / О. П. Шацька. - С .216-221
Шеверун, Надія Володимирівна. / Н. В. Шеверун ; Функції оцінювання у забезпеченні якості навчання у вищих навчальних закладах Польщі. - С .222-225
Ярмак, Наталія Олександрівна. Ніжинський період у педагогічній діяльності Олександра Музиченка (1908–1910-ті) / Н. О. Ярмак. - С .226-228
Самойленко, Олена Володимирівна. Освітні реформи ХІХ ст. в педагогічній спадщині М. Є. Скворцова / О. В. Самойленко. - С .229-233
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   навчання в початковій школі

   Філософія освіти

   педагогічна діагностика

   Підготовка майбутніх вчителів

   Проблемне навчання

   Вчитель початкової школи--культура

   Викладання іноземної мови

   Підготовка вчителів іноземної мови

   Професійна компетентність педагога

   Педагогіка України--історія освіти

   Освіта в зарубіжних країнах--історія освіти

   Польща--освіта
    Японія--освіта

    Німеччина--освіта

    США--освіта

    Азербайджан--освіта

    Вірменія--освіта

    Грузія--освіта

    Китай--освіта

    Сінгапур--освіта



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Герд, Олександр Якович (рос. педагог ; 1841-1888) \о нем\; Тесленко, Іван Федорович (український педагог, фахівець з математичної освіти, науковець ; 1908-1994) \о нем\; Музиченко, Олександр Федорович (український вчений-педагог ; 1875-1940) \о нем\; Скворцов, Микола Єфремович (видатний філософ і педагог ; 1836-1902) \о нем\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)

15
Н 34


   
    Наукові записки Ніжинського державного університету імені Миколи Гоголя. Психолого-педагогічні науки [Текст] : Науковий журнал. № 5 / Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України, Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя ; Гол. ред. Є. І. Коваленко. - Ніжин : НДУ ім. М. Гоголя, 2013. - 288 с. - (Наукові видання Ніжинської вищої школи). - Літ. в кінці кожної статті. - 103.79 грн.
    Зміст:
МЕТОДОЛОГІЯ І ТЕОРІЯ ПЕДАГОГІКИ
Бейгер, Галина. Образ учителя двадцать первого века в восприятии студентов / Г. Бейгер. - С .7-18
Браун, Вадим Олегович. Концептуальні засади створення автоматизованих систем інтенсивної підготовки військових фахівців / В. О. Браун, Ю. В. Коваль. - С .18-25
Ващенко, Ірина Василівна. Інновації моніторингу якості вищої освіти / І. В. Ващенко. - С .26-31
Кириченко, Валентина Іванівна. Особливості формування превентивного виховного середовища у загальноосвітньому навчальному закладі / В. І. Кириченко, О. О. Єжова. - С .32-36
Кириченко, Лілія Георгіївна. Теоретико-методологічні підходи до проблеми формування естетичних якостей особистості у майбутніх фахівців соціокультурної сфери / Л. Г. Кириченко. - С .37-42
Мороз, Лілія Миколаївна. Cамоактуалізація в контексті креативності майбутнього педагога / Л. М. Мороз. - С .43-48
Потапчук, Тетяна Володимирівна. Функції і зміст педагогічно регульованої діяльності студентів в системі формування національно-культурної ідентичності / Т. В. Потапчук. - С .49-53
Приліпко, Олександр Федорович. Ретроспективний аналіз становлення поняття професійна компетентність / О. Ф. Приліпко. - С .54-62
Самаріна, Світлана Іванівна. До проблеми дисципліни учнів в сучасній школі: пошук шляхів оптимізації виховання школярів / С. І. Самаріна. - С .63-67
Сватенков, Олександр Васильович. Дослідження впливу засобів масової комунікації на формування проміжних форм адиктивної поведінки жіночої студентської молоді / О. В. Сватенков. - С .68-71
Солова, Валентина Миколаївна. Педагогіка толерантності вихователя дитячого оздоровчого закладу / В. М. Солова. - С .72-77
Соломатова, Вікторія Василівна. Оптимізаційна модель оцінки рівня сформованості професійної компетентності дизайнера / В. В. Соломатова, С. В. Чирчик. - С .78-80
Таравська, Яна Володимирівна. Проблеми моніторингу освітнього процесу: історичний аналіз / Я. В. Таравська. - С .78-80
Уліч, Віктор Леонідович. Гуманістичні аспекти військової освіти як основа моделювання процесу підготовки військових фахівців у вищих навчальних закладах / В. Л. Уліч. - С .90-94
Плахотник, Ольга Васильевна. Акмеология как условие повышения качества образования в высшей школе / О. В. Плахотник, Н. Н. Ханина. - С .95-99
Якименко, Людмила Юріївна. Теоретичні основи формування в старшому дошкільному віці відповідальності як базової якості особистості / Л. Ю. Якименко. - С .100-104
МЕТОДИКА НАВЧАННЯ І ВИХОВАННЯ
Білан, Максим Борисович. Деякі аспекти формування навичок аудіювання у курсантів (студентів) вищих військових навчальних закладів / М. Б. Білан. - С .105-108
Благініна, Світлана Вікторівна. Підвищення ефективності підготовки студентів до професійної діяльності засобами позааудиторної роботи / С. В. Благініна. - С .109-111
Бондарчук, Алла Ярославівна. Педагогічні умови виховання у студентів музично-педагогічних факультетів культури міжособистісних взаємин / А. Я. Бондарчук. - С .112-116
Бутурлим, Тетяна Іванівна. Формування гендерної культури старшокласників у процесі вивчення української літератури / Т. І. Бутурлим. - С .117-122
Ващило, Ольга Валеріївна. Особливості формування комунікативної компетентності в говорінні студентів магістратури технічних спеціальностей / О. В. Ващило. - С .123-128
Грановська, Тетяна. Роль вихователя у формуванні екологічної свідомості дітей дошкільного віку / Т. Грановська. - С .129-133
Дем’янюк, Олексій Степанович. Використання мультимедійного програмного забезпечення для індивідуалізації самостійної роботи студентів військових вузів / О. С. Дем’янюк, О. В. Абрамян. - С .134-139
Долматова, Марина Петрівна. Виховання студентів-філологів засобами мистецтва слова на заняттях з іноземної мови / М. П. Долматова. - С .140-143
Коваленко, Володимир Опанасович. Шляхи удосконалення викладання країнознавства на факультеті іноземних мов / В. О. Коваленко. - С .144-148
Кондратюк, Алла Леонтіївна. Реалізація системи й педагогічних умов формування інтеркультурних комунікативних умінь / А. Л. Кондратюк. - С .149-154
Король, Володимир Степанович. Психологічні особливості вдосконалення підсумкового та поточного контролю знань студентів / В. С. Король. - С .155-159
Кушнір, Галина Леонідівна. Роль дидактичних принципів навчання у процесі засвоєння краєзнавчих знань студентами / Г. Л. Кушнір. - С .160-166
Луговська, Еліна Михайлівна. Трансформація й інтеграція фахових знань та вмінь як умова формування фахової компетентності майбутніх техніків-механіків агропромислового виробництва / Е. М. Луговська. - С .167-173
Останіна, Ніна Степанівна. Особливості соціально-педагогічної роботи з учнівською молоддю у сфері дозвілля / Н. С. Останіна, М. Г. Криловець. - С .174-177
Пелипенко, Микола Миколайович. Педагогічні ідеї А. С. Макаренка в контексті формування навичок колективної взаємодії фахівців оперативно-рятувальної служби / М. М. Пелипенко. - С .178-184
Пісоцька, Людмила Миколаївна. Зміст трудового виховання дітей старшого дошкільного віку / Л. М. Пісоцька. - С .185-190
Примачок, Людмила Леонтіївна. Методика формування у студентів медичного коледжу духовної цінності розради / Л. Л. Примачок. - С .191-196
Тимчик, Микола Валерійович. Патріотичне виховання старших підлітків у процесі занять хортингом / М. В. Тимчик, Е. А. Єрьоменко. - С .197-202
Хаданович, Альбина Викторовна. Особенности проектной деятельности студентов-биологов / А. В. Хаданович, В. Г. Свириденко, О. В. Пырх. - С .203-207
Якимчук, Світлана Никанорівна. Особливості формування тембрової драматургії хорових творів / С. Н. Якимчук. - С .208-212
ПРОФЕСІЙНА ПІДГОТОВКА
Аніщук, Антоніна Миколаївна. Підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми в умовах інклюзивної освіти / А. М. Аніщук. - С .213-218
Філоненко, Олена Станіславівна. Підготовка майбутніх учителів до виховної роботи з дітьми в закладах оздоровлення та відпочинку в літній період у світлі сучасних законодавчих документів / О. С. Філоненко. - С .219-222
Чувакова, Тетяна Григорівна. Формування іншомовних лексичних навичок дітей дошкільного віку як компонент професійної компетенції вчителя іноземної мови / Т. Г. Чувакова, А. М. Абрамович. - С .223-226
Щербак, Павел Иванович. Формирование у студентов потребности в занятиях физическими упражнениями во внеаудиторное время / П. И. Щербак, В. М. Благинин. - С .227-230
ВІТЧИЗНЯНИЙ І ЗАРУБІЖНИЙ ДОСВІД
Возняк, Алла Борисівна. Реалізація ідей розвитку дитини Марії Монтессорі в ДНЗ № 13 "Казка" м. Самбора / А. Б. Возняк, Н. М. Кузьмяк. - С .231-235
Дічек, Наталія Петрівна. Особливості дослідження питань педагогічної психології в перші роки діяльності українського Інституту психології / Н. П. Дічек. - С .236-244
Донченко, Вікторія Миколаївна. Пріоритетні завдання управління міжнародною діяльністю в університетах США в умовах глобалізації / В. М. Донченко. - С .245-250
Мачача, Юлія Миколаївна. Навчально-методична література з математики для чоловічих і жіночих навчальних закладів в Україні (1850–1917 рр.) / Ю. М. Мачача. - С .251-255
Пєтухова, Ірина Олексіївна. Проблема періодизації тестування в освіті України (кінець ХІХ – перша третина ХХ ст.) / І. О. Пєтухова. - С .256-260
Сутрин, Виктор Дмитриевич. Проблемы брачно-семейных отношений и полового воспитания в первые годы советской власти / В. Д. Сутрин. - С .261-266
Удовиченко, Надія Костянтинівна. Роль референдаріату у формуванні практичної готовності майбутніх вчителів до педагогічної діяльності у Німеччині / Н. К. Удовиченко. - С .267-271
Шевченко, Світлана Миколаївна. Стан розвитку російських шкіл в УРСР (кінець 30-х – 40-ві рр. ХХ ст.) / С. М. Шевченко. - С .272-279
Самойленко, Олена Володимирівна. Особливості розвитку жіночої гімназійної освіти в Ніжині в другій половині ХІХ – на початку ХХ ст. / О. В. Самойленко. - С .280-284
ДРНТІ
ББК 88я5 + 74я5
РУБ 15
Рубрики: Кафедра педагогіки та педагогічної майстерності
   Освіта--моніторинг освіти

   Виховання--превентивне виховання

   Майбутні вчителі

   акмеологія

   Дошкільники--виховання

   Студенти--готовність--трудова діяльність

   Самостійна робота студентів

   Професійна компетентність педагога

   Історія педагогіки в зарубіжних країнах

   Історія педагогіки--Україна

   Освіта в зарубіжних країнах--історія освіти

   Педагогіка України--історія освіти

   США--освіта
    Німеччина--освіта



Дод.точки доступу:
Коваленко, Євгенія Іванівна \ред.\; Монтессорі, Марія (італійський педагог, лікар ; 1870-1952) \о ней\; Міністерство освіти і науки, молоді та спорту України; Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя
Примірників всього: 5
фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)
Свободны: фб (2), ав (1), Ч.З.№2 (2)