> Шифр: П2/2002/48 Газета 2002р. N 48 Главник, О. ЇЇ величність дитина: Психологія дитини / О. Главник. - С.1-2 Кл.слова: дитяча психологія Максименко, С. Індивідуальний підхід до учня під час уроку / С. Максименко. - С.3-5., психологія навчання Полякова, Г. Чи готова дитина бути щасливою / Г. Полякова Кл.слова: дитяча психологія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Полякова, Г. Чи готова дитина бути щасливою [Текст] / Г. Полякова> // Психолог. - 2002. - N48
Рубрики: дитяча психологія Кл.слова (ненормовані): дитяча психологія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: Зав-1/2003/26 (вересень) Газета 2003р. N 26 (вересень) Полякова, Г. Школярська управлінська еліта / Г. Полякова. - С.5-6 Дозвольте представити: тренінг. - С.6-7 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Полякова, Г. Школярська управлінська еліта [Текст] / Г. Полякова> // Завуч : Газета для заступників директорів середніх навчальних закладів. - 2003. - N26 (вересень). - С. 5-6
Рубрики: Учнівське самоврядування Здібності дитини --організаторські здібності Кл.слова (ненормовані): особистість організатора -- спілкування -- комунікативність Анотація: Особлива когорта людей, спроможних узяти відповідальність на себе, організувати, здійснити задум...Їх необхідно розгледіти вже серед нинішніх школярів. Може завтра матимемо благородну та інтелектуальну управлінську еліту нашої держави? Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П2/2003/38 (жовтень) Газета 2003р. N 38 (жовтень) Полякова, Г. Показники творчого уроку / Г. Полякова. - С.1-3 Пастушенко, Н. Нестендартні уроки для нестандартних дітей, або Чи була Джульєтта важковиховуваною дівчинкою? / Н. Пастушенко. - С.4-7 Баб’як, Т. Тренінг спілкування "Дозволь собі бути щасливим": Інтеравтивні методи корекційного впливу на поведінку дитини / Т. Баб’як, І. Корнієнко. - С.вкладка Баб’як, Т. Групи взаємодопомоги в сучасній школі - міф чи реальність?: Інтерактивні методи корекційного впливу на поведінку дитини / Т. Баб’як, І. Корнієнко. - С.вкладка Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Полякова, Г. Показники творчого уроку [Текст] / Г. Полякова> // Психолог. - 2003. - N38 (жовтень). - С. 1-3
Рубрики: психологія навчання психологія творчості психологічна компетентність педагогічна психологія Психологія вчителя Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П2/2003/39 (жовтень) Газета 2003р. N 39 (жовтень) Полякова, Г. Шляхи в творчість / Г. Полякова. - С.1-4 Кл.слова: псевдогеній Сироватко, О. Оптимізація діяльності шкільного практичного психолога / О. Сироватко. - С.5-8 Шитова, І. Розвиток позитивної "Я-концепції" учнів / І. Шитова. - С.9-11 Гороховська, Н. Статеве виховання молодших школярів / Н. Гороховська. - С.12-13 Дружиніна, І. Основи психології (для учнів 9-11 класів) / І. Дружиніна. - С.13-17 Овчаренко, В. "Як наше слово відгукнеться": Слово лікаря, педагога як фактор психологічної корекції особистості дитини / В. Овчаренко. - С.18-21 Кучмагра, С. Ціннісні орієнтації та пріоритети старшокласників / С. Кучмагра, М. Варбан. - С.22-24 Волошенко, О. Ліворука дитина: яка вона?: Сучасні погляди на проблему ліворукості / О. Волошенко, Л. Семиліт. - С.25-32 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Полякова, Г. Шляхи в творчість [Текст] / Г. Полякова> // Психолог. - 2003. - N39 (жовтень). - С. 1-4
Рубрики: психологія творчості творча особистість психологія навчання творчість вчителя творчий підхід Кл.слова (ненормовані): псевдогеній Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П2/2003/41 (листопад) Газета 2003р. N 41 (листопад) Полякова, Г. Діагностика поетичної обдарованості / Г. Полякова. - С.1-3 Кл.слова: інтерв’ю Нємєц, Г. Емоційний стан першокласників, його роль у навчально-виховному процесі та становленні особистості / Г. Нємєц. - С.3-4. Кл.слова: емоції Козирєва, О. Програма психологічного супроводу школярів, їхніх учителів і батьків (1-11 кл.) : Робота шкільного психолога / О. Козирєва. - С.5-15. Сироватко, О. Оптимізація діяльності шкільного практичного психолога / О. Сироватко. - С.16-19. Фріаф, В. Зміна поведінки через зміну переконань / В. Фріаф. - С.20-22. Кучеровський, О. Люди з особливими потребами в контексті концепції К.Роджерса / О. Кучеровський. - С.23-24 Кл.слова: інваліди, самоактуалізація Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Полякова, Г. Діагностика поетичної обдарованості [Текст] / Г. Полякова> // Психолог. - 2003. - N41 (листопад). - С. 1-3
Рубрики: обдарованість психодіагностика Кл.слова (ненормовані): інтерв’ю Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: БШС1/2003/6 Журнал 2003р. N 6 Полякова, Г. Жив собі психолог / Г. Полякова. - С.4-112 Кл.слова: Технологія виховання, Поетична обдарованість Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Полякова, Г. Жив собі психолог [Текст] / Г. Полякова> // Бібліотека "Шкільного світу". - 2003. - N6. - С. 4-112
Рубрики: Психологічні мініатюри Кл.слова (ненормовані): Технологія виховання -- Поетична обдарованість Анотація: У збірнику вміщено психологічні мініатюри - спостереження психолога з коментарями й порадами. Автор розкриває своє бачення завдання психолога, визначає нюанси його допомоги школі й сучасній родині. Представлені мініатюри стануть у пригоді шкільним психологам для роботи з батьками і вчителями, із класними керівниками й дітьми. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П2/2003/48(грудень) Газета 2003р. N 48(грудень) Полякова, Г. Г.Костюк як лідер і організатор / Г. Полякова. - С.3-4 Чаплак, Я. Розвиток культури спілкування майбутніх психологів-консультантів / Я. Чаплак. - С.5-8 Кулик, В. До проблеми шкільного невстигання / В. Кулик. - С.9-10 Психологічна служба в новому проекті. - С.11-12 Стукалова, О. Культура спілкування / О. Стукалова. - С.13-20 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Полякова, Г. Г.Костюк як лідер і організатор [Текст] / Г. Полякова> // Психолог. - 2003. - N48(грудень). - С. 3-4
Дод.точки доступу: Костюк, Г. \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П2/2005/2 (січень) Газета 2005р. N 2 (січень) Огорілко, І. Ділова гра "Особистісний підхід на уроці" / І. Огорілко. - С.2-9 Полякова, Г. Подолання тривожності в шкільному середовищі / Г. Полякова, Т. Кружева. - С.10-13 Летцев, В. "Філософія серця" П.Юркевича та поглиблене розуміння особистості / В. Летцев. - С.13-17 Баранова, О. Малюнок сім’ї: Діагностика міжособистісних взаємин дітей у сім’ї / О. Баранова. - С.18-24 Червонна, Т. Уявіть собі... таблицю множення / Т. Червонна. - С.25-27 Северіна, Л. Про інфантилізм / Л. Северіна. - С.27-28 Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Полякова, Г. Подолання тривожності в шкільному середовищі [Текст] / Г. Полякова, Т. Кружева> // Психолог. - 2005. - N2 (січень). - С. 10-13
Рубрики: емоції дитини тривожність психологія поведінки Кл.слова (ненормовані): ШКІЛЬНИЙ КОЛЕКТИВ -- фобіозна поведінка учня Дод.точки доступу: Кружева, Т. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П2/2005/7(лютий) Газета 2005р. N 7(лютий) Гуменюк, О. Проблематика "Я" у психоаналітичній теорії Зигмунда Фрейда / О. Гуменюк. - С.3-7. Сіроштан, С. психологічна просвіта педпрацівників / С. Сіроштан. - С.8-11. Кл.слова: психологія вищої школи Полякова, Г. Підвищення творчої активності підлітків: Школа нашої сучасності / Г. Полякова. - С.12-14. Павленко, Л. Я - людина серед людей: Урок-роздум на інтегративній основі / Л. Павленко. - С.14-17. Кл.слова: психологія особистості дитини Чаюк, М. Формування психологічної готовності випускників школи до дорослого життя / М. Чаюк. - С.18-21. Кл.слова: самосприйняття особистості, реалізація свого "Я", психологія підлітка Урбанська, Л. Мовленнєві порушення в дітей з ускладненими дефектами розвитку / Л. Урбанська. - С.22-29. Кл.слова: розумово відсталі діти, діти-інваліди Щербакова, Д. Чарівна сила мислення / Д. Щербакова. - С.29-31. Кл.слова: казкотерапія Формування навичок профілактики ВІЛ-інфекції в майбутніх педагогів. - Вкладка "ІнфОсвіт", № 5 Кл.слова: валеологічна освіта, здоровий спосіб життя, попередження девіантної поведінки Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Полякова, Г. Підвищення творчої активності підлітків: Школа нашої сучасності [Текст] / Г. Полякова> // Психолог. - 2005. - N7(лютий). - С. 12-14.
Рубрики: Психологія підлітка творчість психологія творчості психологія навчання Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
> Шифр: П2/2005/33(вересень) Газета 2005р. N 33(вересень) Полякова, Г. Творча сила впливу школи на дитинство : Школа нашої сучасності / Г. Полякова. - С.3-4. Саврасова, Т. Творча уява та діалог / Т. Саврасова. - С.5-8. Кл.слова: інтуїція, фантазія Сагірова, О. Логоритміка / О. Сагірова. - С.1-32(Вкладка) Кл.слова: ритміко-гімнастичні вправи, дихальна гімнастика Дубасова, Т. Комунікативні ігри : Психокорекція / Т. Дубасова. - С.9-16. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Полякова, Г. Творча сила впливу школи на дитинство : Школа нашої сучасності [Текст] / Г. Полякова> // Психолог. - 2005. - N33(вересень). - С. 3-4.
Рубрики: психологія шкільного колективу дитяча психологія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |