Ваврикович, Б. В. Виховання у дитини любові до іншої людини, до колективу, зрештою до суспільства, неможливе, якщо вона не любить себе: Роздуми і поради шкільного психолога [Текст] / Б.В. Ваврикович> // Педагогіка толерантності : Громадський психолого-педагогічний журнал для вчителів, вихователів, науковців,організаторів освіти, бвтьків та юнацтва. - 2002. - N3. - С. 56-63
Рубрики: Толерантність Спілкування психологія виховання Я-концепція Шкільний психолог дитяча психологія виховання особистісно-орієнтоване почуття дитини психологія шкільного колективу Кл.слова (ненормовані): якості психолога -- любов до себе Є примірники у відділах: всього 2 : Ч.З.№2 (2) Вільні: Ч.З.№2 (2) |
Турбовский, Я. Коллективизм как основа воспитания индивидуальности [Текст] / Я. Турбовский> // Народное образование : Российский общественно-педагогический журнал. - 2002. - N9. - С. 152- 158.
Рубрики: психологія шкільного колективу психологія виховання Дод.точки доступу: Макаренко, Антон Семенович \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Полякова, Г. Творча сила впливу школи на дитинство : Школа нашої сучасності [Текст] / Г. Полякова> // Психолог. - 2005. - N33(вересень). - С. 3-4.
Рубрики: психологія шкільного колективу дитяча психологія Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |