П 57 Попадюк , Надія Ярославівна. Соціально-психологічні чинники становлення менеджера виробничої сфери [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.05 - соціальна психологія / Н. Я. Попадюк ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ). - К. : ІП АПН України, 2004. - 19 с. -
Рубрики: соціальна психологія автореферати дисертацій--психологія Кл.слова (ненормовані): професійне становлення -- соціально-психологічне забезпечення Дод.точки доступу: Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ) Примірників всього: 1 ІБв (1) Свободны: ІБв (1) |
Т 52 Толочек, В. А. Динамика и условия профессионального становления субъекта в социономических профессиях / В. А. Толочек, В. Г. Денисова, Н. И. Журавлева> // Психол. журн. - 2011. - Т. 32, № 6. - С. 41-48. - Библиогр.: 29 назв. . - ISSN 0205-9592 Рубрики: професійна діяльність психологія професійної діяльності Кафедра психології Кл.слова (ненормовані): професійна кар’єра -- професійне становлення -- еволюція -- суб’єкт -- соціальне середовище -- мікросередовище -- мезосередовище -- макросередовище Дод.точки доступу: Денисова, В. Г.; Журавлева, Н. И. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Онищенко, Наталія. Організаційно-методичні засади педагогічної практики в системі професійного становлення майбутнього вчителя / Н. Онищенко> // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 11. - С. 28-33. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів--педагогічна практика Кл.слова (ненормовані): педагогічна практика -- дидактична практика -- навчально-виробнича практика -- переддипломна практика -- професійне становлення -- майбутні вчителі -- вищі навчальні заклади Анотація: У статті аналізуються організаційно-методичні засади педагогічної практики у вищому навчяальному закладі, розкривається її значення в системі професійного становлення майбутнього вчителя. Висвітлюються особливості організації педагогічної практики у вищих навчальних закладах різних країн світу. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
И 46 Ильина, Н. Ф. Критерии готовности педагога к инновационной деятельности / Н. Ф. Ильина> // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 80-86. - Библиогр.: 9 назв. . - ISSN 0869-561X Рубрики: Педагоги--готовність до інноваційної діяльності Педагогічна психологія--професійно-особистісний розвиток педагогів Вчителі--готовність до інноваційної діяльності Росія--освіта Кл.слова (ненормовані): школознавство -- педагоги -- інновації в освіті -- інноваційна діяльність педагогів -- готовність до інноваційної діяльності -- критерії підготовки педагогів -- рівні підготовки педагогів -- професійне становлення -- компетентність педагогів -- розвиток особистості -- професійно-особистісний розвиток педагогів Анотація: У статті аналізуються підходи до визначення критеріїв готовності педагогів до інноваційної діяльності. В статье анализируются подходы к определению критериев готовности педагогов к инновационной деятельности. Є примірники у відділах: Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний) |
Г 17 Галяпа, Марія. Мистецтво комунікації як чинник успішності педагога / М. Галяпа> // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 8. - С. 37-40. Рубрики: Заклади дошкільної освіти--педагоги--комунікативність Кл.слова (ненормовані): мистецтво комунікації -- мистецтво спілкування -- функції спілкування -- інтерактивні консультації -- комунікативна культура -- професійне становлення -- комунікабельність -- соціальна налаштованість -- альтруїстичність -- вихователі Анотація: У статті розглянуто проблему підвищення комунікативної культури педагогів дошкільних закладів. Висвітлено фахові аспекти комунікативної культури вихователів. Підкреслено, що формування комунікативної культури є одним з важливих завдань професійного становлення педагога. Подано конспект інтерактивної консультації з елементами тренінгу для вихователів "Мистецтво спілкування з дітьми дошкільного віку". Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 15 Радул, Валерій. Особливості дослідження професійної самореалізації особистості у наукових теоріях та концепціях [Текст] : (друга половина ХХ століття) / В. Радул> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 1. - С. 3–10. - Бібліогр.: 26 назв. . - ISSN 0131-6788 Рубрики: Особистість--самореалізація Кл.слова (ненормовані): професійна самореалізація -- професійне становлення -- соціалізація Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Р 25 Ратушинська, Анастасія. Самовиховання як засіб формування особистості. Самовиховання вчителя [Текст] / А. Ратушинська> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2016. - N 10. - С. 88-97. . - ISSN 1682-2366 Рубрики: Вчителі--самоосвіта вчителів Кл.слова (ненормовані): професійне становлення -- самоосвіта -- самовдосконалення -- самодисципліна Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 78 Кравцов, Віталій. Методологічна культура як особистісно-професійна характеристика майбутнього вчителя / В. Кравцов> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 5/6. - С. 31–35. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788
Кл.слова (ненормовані): професійне становлення -- професіоналізм -- професійна діяльність -- особистісно-професійний розвиток -- підготовка вчителів Анотація: У статті висвітлені теоретичні засади інтерпретації методологічної культури майбутнього вчителя. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 65 Коптєва, Ольга. Активність як критерій соціально-професійної зрілості учнів професійно-технічних закладів / О. Коптєва> // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 5/6. - С. 36–39. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
Кл.слова (ненормовані): зрілість особистості -- активність особистості -- соціальна активність -- підвищена соціальна активність -- професіогенез -- професійне становлення Анотація: У статті розкрио сутність понять "активність" та "зрілість" особистості; проаналізовано різні види та структурні компоненти активності; окреслено основні чинники, що впливають на активність учнів професійно-технічних навчальних закладів. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
К 68 Корольова, Ірина. Роль професійної рефлексії у фаховому становлення особистості майбутнього менеджера освітньої галузі [Текст] / І. Корольова> // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2017. - N 5/6. - С. 69-77. . - ISSN 1682-2366
Кафедра педагогіки Кл.слова (ненормовані): менеджери освітньої галузі -- професійне становлення -- професійна рефлексія -- самовизначення -- самовдосконалення Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
С 13 Савош, В. Дитячо-юнацька освіта в системі неперервної освіти / Валентин Савош> // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 10. - С. 45–47. . - ISSN 0131-5358
Кл.слова (ненормовані): неперервна освіта -- дитячо-юнацька освіта -- освіта дорослих -- професійне становлення -- освіта впродовж життя -- професійна діяльність -- самореалізація Анотація: У статті розглянуто два підходи реалізації системи неперервної освіти, які позначаються лексемами "освіта впродовж життя" та "дитячо-юнацька освіта" й "освіта дорослих". Розкриття ґенези дитячо-юнацької освіти здійснено на основі виокремлення віх її становлення й розвитку. Сучасний етап розвитку дитячо-юнацької освіти розглянуто в контексті законодавчої та нормативно-інструктивної бази. Також проаналізовано дані анкет, у яких старшокласники засвідчили: власне розуміння феномена "система неперевної освіти"; мотиви, які спонукають їх навчатися тепер і в майбутньому. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |
Ч-15 Чайка, І. Вплив сімейних взаємин на самоактуалізацію вчителів початкової школи / Ірина Чайка> // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 2. - С. 81–92. - Бібліогр.: 22 назви. . - ISSN 2312-2781
Кл.слова (ненормовані): сімейні відносини -- вчителі початкової школи -- самоактуалізація -- особистісний розвиток -- професійна діяльність -- професійне становлення -- особистісний потенціал Анотація: Проаналізовано концептуальні підходи до проблеми змісту подружніх та дитячо-батьківських взаємин у процесі розвитку особистості, які існують у рамках основних психологічних шкіл; виділено гуманістично орієнтовані принципи сімейних взаємин; розроблено модель сімейних умов самоактуалізації особистості вчителя початкової школи. Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1) Вільні: Ч.З.№2 (1) |