316.6:316.612
П 57


    Попадюк , Надія Ярославівна.
    Соціально-психологічні чинники становлення менеджера виробничої сфери [Текст] : Автореферат диссертации на соискание ученой степени канд. психол. наук : 19.00.05 - соціальна психологія / Н. Я. Попадюк ; Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ). - К. : ІП АПН України, 2004. - 19 с. -
ДРНТІ
УДК
ББК 88.5
Рубрики: соціальна психологія
   автореферати дисертацій--психологія

Кл.слова (ненормовані):
професійне становлення -- соціально-психологічне забезпечення


Дод.точки доступу:
Інститут психології ім. Г. С. Костюка АПН України (Київ)
Примірників всього: 1
ІБв (1)
Свободны: ІБв (1)

88
Т 52


    Толочек, В. А.
    Динамика и условия профессионального становления субъекта в социономических профессиях / В. А. Толочек, В. Г. Денисова, Н. И. Журавлева // Психол. журн. - 2011. - Т. 32, № 6. - С. 41-48. - Библиогр.: 29 назв. . - ISSN 0205-9592
ББК 88
Рубрики: професійна діяльність
   психологія професійної діяльності

   Кафедра психології

Кл.слова (ненормовані):
професійна кар’єра -- професійне становлення -- еволюція -- суб’єкт -- соціальне середовище -- мікросередовище -- мезосередовище -- макросередовище


Дод.точки доступу:
Денисова, В. Г.; Журавлева, Н. И.

Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)




    Онищенко, Наталія.
    Організаційно-методичні засади педагогічної практики в системі професійного становлення майбутнього вчителя / Н. Онищенко // Рідна шк. : щомісяч. наук.-пед. журн. - 2012. - № 11. - С. 28-33. - Бібліогр.: 5 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 74.584(4УКР)
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів--педагогічна практика
Кл.слова (ненормовані):
педагогічна практика -- дидактична практика -- навчально-виробнича практика -- переддипломна практика -- професійне становлення -- майбутні вчителі -- вищі навчальні заклади
Анотація: У статті аналізуються організаційно-методичні засади педагогічної практики у вищому навчяальному закладі, розкривається її значення в системі професійного становлення майбутнього вчителя. Висвітлюються особливості організації педагогічної практики у вищих навчальних закладах різних країн світу.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.204.21
И 46


    Ильина, Н. Ф.
    Критерии готовности педагога к инновационной деятельности / Н. Ф. Ильина // Педагогика : науч.-теорет. журн. Рос. акад. образования. - 2012. - № 7. - С. 80-86. - Библиогр.: 9 назв. . - ISSN 0869-561X
ББК 74.204.21 + 88.40
Рубрики: Педагоги--готовність до інноваційної діяльності
   Педагогічна психологія--професійно-особистісний розвиток педагогів

   Вчителі--готовність до інноваційної діяльності

   Росія--освіта
Кл.слова (ненормовані):
школознавство -- педагоги -- інновації в освіті -- інноваційна діяльність педагогів -- готовність до інноваційної діяльності -- критерії підготовки педагогів -- рівні підготовки педагогів -- професійне становлення -- компетентність педагогів -- розвиток особистості -- професійно-особистісний розвиток педагогів
Анотація: У статті аналізуються підходи до визначення критеріїв готовності педагогів до інноваційної діяльності.
В статье анализируются подходы к определению критериев готовности педагогов к инновационной деятельности.


Є примірники у відділах:
Ч.З.№2 Прим. 1 (вільний)


74.102
Г 17


    Галяпа, Марія.
    Мистецтво комунікації як чинник успішності педагога / М. Галяпа // Вихователь-методист дошкіл. закл. : щомісяч. спеціаліз. журн. - 2014. - № 8. - С. 37-40.
ББК 74.102
Рубрики: Заклади дошкільної освіти--педагоги--комунікативність
Кл.слова (ненормовані):
мистецтво комунікації -- мистецтво спілкування -- функції спілкування -- інтерактивні консультації -- комунікативна культура -- професійне становлення -- комунікабельність -- соціальна налаштованість -- альтруїстичність -- вихователі
Анотація: У статті розглянуто проблему підвищення комунікативної культури педагогів дошкільних закладів. Висвітлено фахові аспекти комунікативної культури вихователів. Підкреслено, що формування комунікативної культури є одним з важливих завдань професійного становлення педагога. Подано конспект інтерактивної консультації з елементами тренінгу для вихователів "Мистецтво спілкування з дітьми дошкільного віку".


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


88.53
Р 15


    Радул, Валерій.
    Особливості дослідження професійної самореалізації особистості у наукових теоріях та концепціях [Текст] : (друга половина ХХ століття) / В. Радул // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2016. - № 1. - С. 3–10. - Бібліогр.: 26 назв. . - ISSN 0131-6788
ББК 88.53
Рубрики: Особистість--самореалізація
Кл.слова (ненормовані):
професійна самореалізація -- професійне становлення -- соціалізація


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


74п
Р 25


    Ратушинська, Анастасія.
    Самовиховання як засіб формування особистості. Самовиховання вчителя [Текст] / А. Ратушинська // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2016. - N 10. - С. 88-97. . - ISSN 1682-2366
ББК 74п
Рубрики: Вчителі--самоосвіта вчителів
Кл.слова (ненормовані):
професійне становлення -- самоосвіта -- самовдосконалення -- самодисципліна


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


371.132(477)
К 78


    Кравцов, Віталій.
    Методологічна культура як особистісно-професійна характеристика майбутнього вчителя / В. Кравцов // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 5/6. - С. 31–35. - Бібліогр.: 13 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Підготовка майбутніх вчителів--методологічна культура
Кл.слова (ненормовані):
професійне становлення -- професіоналізм -- професійна діяльність -- особистісно-професійний розвиток -- підготовка вчителів
Анотація: У статті висвітлені теоретичні засади інтерпретації методологічної культури майбутнього вчителя.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


377.035:316.621](477)
К 65


    Коптєва, Ольга.
    Активність як критерій соціально-професійної зрілості учнів професійно-технічних закладів / О. Коптєва // Рідна шк. : щоміс. наук.-пед. журн. - 2017. - № 5/6. - С. 36–39. - Бібліогр.: 14 назв. . - ISSN 0131-6788
УДК
Рубрики: Професійно-технічні навчальні заклади--учні ПТНЗ--соціальна зрілість
Кл.слова (ненормовані):
зрілість особистості -- активність особистості -- соціальна активність -- підвищена соціальна активність -- професіогенез -- професійне становлення
Анотація: У статті розкрио сутність понять "активність" та "зрілість" особистості; проаналізовано різні види та структурні компоненти активності; окреслено основні чинники, що впливають на активність учнів професійно-технічних навчальних закладів.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


378.1:371.132
К 68


    Корольова, Ірина.
    Роль професійної рефлексії у фаховому становлення особистості майбутнього менеджера освітньої галузі [Текст] / І. Корольова // Вища школа : Науково-практичне видання. - 2017. - N 5/6. - С. 69-77. . - ISSN 1682-2366
УДК
Рубрики: Підготовка майбутніх менеджерів освітньої галузі--професійна рефлексія
   Кафедра педагогіки

Кл.слова (ненормовані):
менеджери освітньої галузі -- професійне становлення -- професійна рефлексія -- самовизначення -- самовдосконалення


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


37.044-022.316](477)
С 13


    Савош, В.
    Дитячо-юнацька освіта в системі неперервної освіти / Валентин Савош // Початкова шк. : наук.-метод. журн. - 2018. - № 10. - С. 45–47. . - ISSN 0131-5358
УДК
Рубрики: Початкова школа--неперервна освіта
Кл.слова (ненормовані):
неперервна освіта -- дитячо-юнацька освіта -- освіта дорослих -- професійне становлення -- освіта впродовж життя -- професійна діяльність -- самореалізація
Анотація: У статті розглянуто два підходи реалізації системи неперервної освіти, які позначаються лексемами "освіта впродовж життя" та "дитячо-юнацька освіта" й "освіта дорослих". Розкриття ґенези дитячо-юнацької освіти здійснено на основі виокремлення віх її становлення й розвитку. Сучасний етап розвитку дитячо-юнацької освіти розглянуто в контексті законодавчої та нормативно-інструктивної бази. Також проаналізовано дані анкет, у яких старшокласники засвідчили: власне розуміння феномена "система неперевної освіти"; мотиви, які спонукають їх навчатися тепер і в майбутньому.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)


373.3.091.12.011.3-051](477)
Ч-15


    Чайка, І.
    Вплив сімейних взаємин на самоактуалізацію вчителів початкової школи / Ірина Чайка // Особлива дитина: навчання і виховання = Exceptional child: teaching and upbringing : наук., навч., інформ. журн. - 2020. - № 2. - С. 81–92. - Бібліогр.: 22 назви. . - ISSN 2312-2781
УДК
Рубрики: Вчителі початкової школи--професійно-педагогічна компетентність
Кл.слова (ненормовані):
сімейні відносини -- вчителі початкової школи -- самоактуалізація -- особистісний розвиток -- професійна діяльність -- професійне становлення -- особистісний потенціал
Анотація: Проаналізовано концептуальні підходи до проблеми змісту подружніх та дитячо-батьківських взаємин у процесі розвитку особистості, які існують у рамках основних психологічних шкіл; виділено гуманістично орієнтовані принципи сімейних взаємин; розроблено модель сімейних умов самоактуалізації особистості вчителя початкової школи.


Є примірники у відділах: всього 1 : Ч.З.№2 (1)
Вільні: Ч.З.№2 (1)